Stoelen hebben hun eigen bediening aan de zijkant. Airco: is per kant regelbaar op het scherm (en staat altijd in beeld). De voorbeelden die je noemt zijn dus ook prima toegankelijk voor de passagier voorin.Amos_x schreef op maandag 14 augustus 2023 @ 13:29:
[...]
Dit sterkt mijn vermoeden dat tesla rijders bovengemiddeld single zijn en alleen in de wagen zitten (gechargeerd, zal wel niet zo zijn). Ik elk geval begrijp ik nooit dit soort opmerkingen. Ga je nooit met vrienden op vakantie? Iemand anders je auto lenen? (die je vertrouwt). Iemand van het gezin die de seating position moet aanpassen?
Je ouders die het te warm of te koud hebben? Zelfs als ik alleen ben, pas ik de cc vaak genoeg aan. Soms heb ik het te warm, te koud (afhankelijk van waar ik kom), of wil ik dat de cabine sneller afkoelt. Of minder hard droge lucht blaast, maar wel afkoelt, of in de winter afhankelijk van hoe ik gekleed ben (dikke trui, of net minder dik)...
Ik lees dit soort statements met verbazing. Ik zal vast wel een spast zijn die zich niet overgeeft aan hoe de auto alles voor de bestuurder regelt.
Volgens mij schrijft @T-Blizzard ook over zijn 'huidige auto' waaruit ik opmaak dat hij nog geen Tesla heeft. De rant over single tesla rijders raakt kant noch wal en doet totaal niet ter zake.
Maar wat is eigenlijk je punt?
:strip_exif()/f/image/F4Uy2XpU2cOkCMZhOmJfxdbp.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/UyT3bkf6WsLsnhip0FYLUrYQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/vUBPNFgZhrHdBf5kedZn7RZy.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Wm1GUazHD2CDfE0PrZX4wo4p.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DaUyXvM9bY9vFl8tpHpthpSL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s6pUe4dMDFRyFTpNecF1X4qm.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/I1HtZEVPBWJCBpYSH24HbdNQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jwcFXDkfyMYY0xsWdA6xhXcU.png?f=fotoalbum_large)