schumi1986 schreef op vrijdag 11 augustus 2023 @ 16:34:
[...]
Hoe is dit afgelopen?
Ik heb afgelopen woensdag mijn Tesla model Y opgehaald. Heb in Tilburg zo goed als dat kon in een half donker/ half verlichte hal ter plekke een aantal krassen ontdekt, de zijn toen meteen weggepolijst. Auto in orde bevonden en meegenomen.
Nu is de zon lekker aan het schijnen en zit mijn Model Y ook vol met hologrammen. Nu heb ik zelf een DA machine en zou ik het zelf kunnen oplossen maar voor een auto waarvoor ik 52k privé heb afgerekend heb ik meer het gevoel dat Tesla dit maar moet oplossen..
Het is grotendeels opgelost. Ik heb gezegd dat ze overal zaten maar ze hebben eigenlijk vooral de frunk onder handen genomen. Het ziet er een stuk beter uit maar het stuk onder de ruiten tot de lijn (over de gehele lengte van de auto) en de daklijsten zitten ze nog. Alleen met bepaalde lichtinvallen zijn te zien, maar dan zijn ze ook weer meteen in your face zeg maar.
Ik wilde wel gewoon op vakantie, dus ik ga er nog een service request voor inschieten nu ik weer terug ben. Alleen verwacht ik mijn auto dan weer een week kwijt te zijn net zoals de vorige keer.
Ik weet niet eens meer of ik daar nog iets over geschreven had. Ik kreeg een oude (enigszins afgetrapte) model s mee als leenauto. Eigen risico op dat ding van 2500 euries, want ja, je moet maar rijk zijn ofzo als je iets kapot maakt.
Enfin, toen ik hem weer kon ophalen weer terug gereden. Alle alarmbellen in de model s gingen af, ik kon alleen nog maar de basis handelingen uitvoeren (gas, rem, stuur en richting aangeven enz.) want de rest was opeens kapot, ook relaxt terug rijden.
hadden ze wel alles netjes gepoetst en schoon gemaakt, er zat ook een goede waterafstotende coating op enzo, eigenlijk wel prima. Nog steeds geen sorry overigens.
Vakantie naar Noorwegen was top. Iets langer dan 2 weken achterin de MY geslapen op camperplaatsen, campings en ook af en toe gewoon in de natuur. 70km gelopen door de fjorden. Ik kreeg bijna zin om ook een camper te huren de volgende keer, maar dat rijdt niet zo lekker de trollstigen op
Wel een hoop vrijheid op die manier, volgende keer misschien ook weer op die manier
:strip_exif()/f/image/HVeEESsQBIDWMOaFaEW5Fu1W.jpg?f=fotoalbum_large)
Kon mooi het kaartje uit Teslamate halen