@
Brum zorg voor een goede rechtsbijstandsverzekering, want voor dat geld heb je gewoon recht op een conform product. Bij andere merken heb je ook kans dat je een maandagochtendexemplaar te pakken hebt.
Verschil met andere merken is natuurlijk wel dat je geen vast aanspreekpunt bij een lokale dealer hebt die er voor je is als er gekke dingen gebeuren, en die graag zn reputatie goed wil houden in de regio.
Maar ook daar genoeg verhalen over discussies dat iets een "producteigenschap' is, of zich verschuilen achter wat de importeur wel en niet onder garantie vindt vallen.
Maar als je daar af en toe dingen leest, dan kun je misschien beter helemaal geen auto kopen

Er kan altijd wat mis. Besef je wel dat je natuurlijk vooral degenen hoort waar echt wat aan de hand is, en de duizenden anderen die 0 issues hebben zich niet in dit soort topics komen melden.
Hoe groot de kans is op een slecht exemplaar, en waar vervolgens geen adequate service op wordt verleend zal niemand weten.
@
drvt175 ja, die AP maak ik me ook zorgen over. Ik overweeg een Y volgend jaar. Maar het feit dat er geen robuuste adaptive cruise control op zit (gewoon simpel op radar, volgafstand instellen en gaan met die banaan) is wel echt een minpunt. Dat ie met AP / FSD zelf kan sturen is leuk en vind ik als nerd ook heel interessant, maar dat is de komende jaren toch nog niet aan de orde, je hebt gewoon je stuur zelf vast te houden en op te letten.
Maar goed, verder krijg je bij geen enkel ander merk meer waar voor je geld.
[
Voor 13% gewijzigd door
CyBeRSPiN op 07-08-2023 11:50
]