Interessant. Ik lees in de reacties dat hij in een sleuf onder de stoel gevallen kan zijn.Henk123. schreef op woensdag 20 november 2024 @ 09:26:
Beste allemaal,
Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe Tesla mode Y. Nu heeft mijn vriendin laatst haar sleutels laten vallen in de Tesla (ze zat op de bestuurdersstoel) en die kunnen we niet meer terugvinden. Bij elke bocht hoor je ze naar links en rechts schuiven, ik word er daadwerkelijk knettergek van.
Nu heb ik al een keer de bekleding onder de stoel weggehaald en rond voetenverwarming voor de achterpassagiers gezocht maar ik kan hem maar niet vinden. Is er iemand die dit ooit ook heeft gehad en nog tips heeft? Het voelt als een soort idiote stomme film. Bij elkaar hebben we al meer dan anderhalf uur gezocht.
Hoor graag...
Ben benieuwd of je het daar terug vindt en hoe je daar spullen uit kan krijgen zonder je stoel te slopen.
Lukt het met een magneet, of met een (stof)zuiger, of kan je er toch met de hand bij?
Kan je eventueel kijken met zo'n camerading dat ook voor rioolinspecties wordt gebruikt?
en las al suggestie om het dicht te maken met rooster van Ali. of te vullen met schuimrubber. Ben benieuwd wat beste oplossing is.
e-Niro Exec.l MY19, Tesla MY LR '24, Zappi, 50PV
/f/image/6uvtNaoRWhTS1zKqzCnVUjaj.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/JiDMBo5BR4xXo1BgPrczsjNp.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wIbvix8snXt0BrsdS9vDzcmo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dki05gGeSqFN1iQbToHQO8em.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gIdDyz16JlLWKgjUDzhWZMeP.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uZqAoeQR5lU6VsgwCEpwZPtZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4vC0bQGiShRkz6vZQx4Fj7KG.jpg?f=fotoalbum_large)