wootahH schreef op zaterdag 5 oktober 2024 @ 10:57:
[...]
Ik heb hier een kleine rotonde in de buurt waar je stuur iets van 240 graden moet draaien voor de 3e afslag, knipperen is niet te doen. Als iemand hier een tip voor heeft hoor ik die graag
Mijn parkeerskills zijn er ook niet beter op geworden met dat kijken en swipen op t scherm.
Het stuur ben ik ook nog niet aan gewend, die is groter waarbij ik eigenlijk niet goed bij de binnenste knipperlicht knop kan komen met mijn vinger.
ja en de knopjes zitten ook nog eens te dicht bij elkaar. Heb al 3x gehad dat ik volgend nr selecteer en dat dan 1 vd knipper lichten aan gaat.....
Ik heb prive een M3 2019, vind het stuur (en de stokken) daar echt heel veel fijner.
Verder is de highland zo ongekend veel beter dan de oude. Echt vrijwel alles is gigiantisch veel beter geworden. Dat maakt het imo extra jammer dat ze die stalkless keuze gemaakt hebben.
oja teslavision zonder parkeer sensoren is vooral humor. Is iig als je kort wil parkeren op opstakels een enorme achteruitgang. Ik stoor me er niet aan, omdat ik meestal de ruimte wel heb, en ik na 5 jaar m3 wel weet hoe ver ik kan gaan. Maar gok dat het wel wat schades op gaat leveren bij veel mensen.
'
Adaptive lichten heb ik trouwens ook na 1 avond uitgezet. Niet te doen in bebouwde kom. Voetgangers, fietsen moeten het ontgelden. En ik zie ook 0 meerwaarde van grootlicht in bb kom????
Dus adaptive light zonder automatisch grootlicht zou ik wel graag willen hebben.