DarkHelmet schreef op vrijdag 27 september 2024 @ 13:09:
[...]
wat gebeurd er eingelijk met je oude pakket? Is die van jou of gaat die naar Tesla?
ik zie het nergens op de rekening staan dat er iets verrekend wordt. Dat oude pakket is toch ook wel wat waard lijkt mij met 50kw netto...
De kleine lettertjes waren weggevallen in mijn schermprint van de rekening:
Diensten en vervangen onderdelen. De door Tesla te leveren Diensten zijn in de betreffende Overeenkomst uiteengezet. Naar goeddunken van Tesla kunnen defecte onderdelen worden gerepareerd of worden vervangen door nieuwe of gereviseerde onderdelen. U gaat ermee
akkoord dat, voor zover wettelijk toegestaan, Tesla eigenaar wordt van de vervangen onderdelen. Tesla kan de MCU, hoogspanningsbatterij en/of andere hieraan gekoppelde hoogspanningscomponenten tegen een lagere prijs aanbieden in ruil voor het vervangen onderdeel. De
korting wordt automatisch opgenomen in uw Kostenraming als u een onderdeel laat vervangen dat Tesla graag zou willen behouden. In uw land kunnen aanvullende voorwaarden van toepassing zijn als u de MCU, hoogspanningsbatterij en/of andere
hoogspanningscomponenten wilt behouden. Als onderdeel van de Diensten kan de Beperkte garantie onderdelen, carrosserie- en lakreparatie van Tesla van toepassing zijn op onderdelen van het merk Tesla die rechtstreeks bij Tesla zijn aangeschaft, online zijn aangeschaft of die
zijn aangeschaft bij en geïnstalleerd door een Tesla Service Center of een Tesla Body Shop. U stemt ermee in dat, voor zover wettelijk toegestaan, wij geen andere garantie bieden op de Diensten dan de Beperkte garantie onderdelen, carrosserie- en lakreparatie. Dit betekent dat als u
geen consument bent, deze garantie alle andere mogelijke garanties van welke aard dan ook, hetzij expliciet, impliciet, wettelijk voorgeschreven of anderszins, vervangt.
120m2 bovenwoning met 6 radiatoren en vvw in de badkamer. Intergas HRE 36/30A met Honeywell Round Modulation en Quatt hybrid op het dak van de dakkapel