RaRo74 schreef op donderdag 8 augustus 2024 @ 08:41:
[...]
Gisteravond op de terugweg nogmaals op gelet. Bijna alles op AP kunnen rijden op de snelweg en bij inhalen van wat aan ook wijkt de auto geen centimeter.
Het betrof het gedeelte A15 met net een nieuw wegdek en belijning. Misschien dat daar het voordeel in zit.
Maar dan nog, mistermol heeft het over agressief uitwijken dus dat zou je echt wel moeten merken.
Zoals gezegd, ooit vele versies terug merkte ik wel eens bij het inhalen dat de auto lichtjes iets naar links ging en na de inhaalactie weer terug naar het midden maar dat is vele versies geleden.
Ik ga er komende week op letten bij andere wegen of ik er iets van merk. Misschien inderdaad op smalle wegen dat het merkbaar is.
Ja, bij mij merk je het absoluut zonder op de lijnen te letten. Het stuur stuurt echt naar rechts en naar links. Als je je vinger op het stuur hebt liggen, voel je die wel meegetrokken worden. Soms heb ik zelfs het idee dat mensen achter mij denken dat ik van baan ga wisselen (zonder knipperlicht). Misschien de kalibratie toch eens opnieuw proberen.
Heb wel software 2024.20.100 nu, vs 2024.20.9 hiervoor.
Edit: ik lees dat dit inderdaad hoort. Het werkt alleen op die manier als er minstens 3 banen zijn en jij op de middelste baan zit. 2 baans of op de linkerbaan, werkt het niet of heel lichtjes. Mijn woon-werk verkeer is 70km 3 baans, dus daarom dat ik het dan zoveel merk.
[
Voor 12% gewijzigd door
mistermol op 08-08-2024 09:02
]