Wat een mooie aanbieding op de Y! Ik kan de ruimte van de Model y goed gebruiken. Met hardware 4, in het blauw, rwd, en de extra teslakorting van 2950 euro een erg mooie deal volgens mij, ondanks dat de refresh in aantocht is.
Bij mij speelt nog wat anders. Ik heb een model 3 met FullSelfDriving. Musk had aangegeven nog één keer toe te staan om FSD over te dragen op een nieuwe auto. Ik was een paar weken geleden toevallig bij Tesla en vroeg of ik ook hier in Nederland de FSD van mijn rode 2021 Model 3 LR met 44.000km kon overdragen. Daar was hen helemaal niets van bekend. (Ook niet nakijken of even mijn naam opschrijven..)
Toen bovenstaande deal naar mij gemaild werd, heb ik toch maar een inruilvoorstel op mijn model 3 aangevraagd. Tot mijn verbazing stond erbij dat ik de FSD naar de nieuwe auto mocht overdragen.
De tesla dealer heeft nu aan mij bevestigd dat ze mijn FSD kunnen overzetten op een nieuw model. De catalogusprijs gaat dan wel omhoog met 7500, dus geen SEPP voor die auto.
Helaas kreeg ik wel een absurd laag inruilvoorstel van slechts 24.300.
Knip
[
Voor 5% gewijzigd door
Notna op 19-07-2024 10:53
. Reden: Voor verkoop hebben we V&A (en zeker voor auto's zijn er veel betere platformen te bedenken dan Tweakers) ]