Zo netjes man, heb ooit geprobeerd op spiegel maar kwam achter dat ik toch echt 2 linkerhanden heb.World Citizen schreef op woensdag 22 mei 2024 @ 23:23:
Ik ben onlangs begonnen aan zelf wrappen, en het valt echt enorm mee.
Ik zou adviseren om op Ali goedkope wrap folie te kopen en gewoon eens iets te wrappen. Al doe je het op een vaas of iets geks. Je bent dan 3 euro kwijt en hebt er eens mee gespeeld. (voorwaarden dat je een fohn in huis hebt).
Ik heb nu wat chrome strips gedaan, het chrome van de spiegels en wil nu de chrome strip achter op de klep doen (model S).
Ik heb in een hobbyruimte een oud keukenkastje hangen, en heb dat ook meteen gewrapt. Het is echt super simpel en heel erg vergevingsgezins. Je kunt op je gemak kijken en proberen. Je kunt er een uur over doen en langzaam stukje voor stukje glad strijken. Kijk ook 3 youtube filmpjes en ik weet zeker dat je denkt, "Dat viel inderdaad mee, dit is niet heel gek moeilijk".
Je moet gewoon de eerste 2x keer even doorgaan ook al gaat het fout. Aan het einde trek je het er af en pak je een nieuw stuk. Al je ervaring van het eerste stuk neem je mee. Voor die paar euro moet je er vanuit gaan dat je alles weer eraf trekt om het nog een keer iets beter te proberen. Na 3/4x heb je hem door.
Dan koop je vervolgens ppf folie ergens, en probeer je het eens.
Chrome delete op een Model S kost 750euro.
Een uitgesneden op maat doe het zelf set kost 250 euro.
Ik heb het nu zelf gedaan voor 12 euro en 2 zondagen.
Achteraf had ik het ook kunnen weten, want de man van de wrap bedrijf zei dat spiegel toch een van de moeilijkste is.
Life is too short to drive boring cars