JohanB schreef op dinsdag 7 mei 2024 @ 12:16:
[...]
Waar zeur ik over? Ik vind het juist mooi dat mensen erachter komen dat veel stoppen rust kan geven, Maar heeft niet echt met de M3/MY te maken toch?
Dat kan met elke auto, dus ik geef meer de irrelevantie voor het topic aan, om hier 13 regels aan te wijden. Maar zal dat volgende keer via een report doen
Wat ben je een pannenkoek ook.
Ik ga nu alle punten die @
Allewijn heeft geschreven opsommen en geef ik ook gelijk of het gerelateerd is aan Model 3/Y of niet. Dan zien we snel wie nou offtopic gaan. Ga maar volgende keer idd via een report doen, want dan ga je niks bereiken denk ik. Gelukkig ben je geen moderator.
1. Hij is voor het eerst met zn Model Y op vakantie = relevant
2. Hij heeft heel veel ruimte, zelfs ruimte over voor 2V 1K = relevant
3. Hij kan de frunk benuten, in totaal meer ruimte dan A4 avant = relevant
4. Trip was 890km en hij vond het ontspannen = wellicht niet specifiek voor m3/y maar alsnog relevant
5. Vaker stoppen maar in mooie hotels ipv vieze benzinepomp = niet specifiek m3/y
6. Laden ging zo snel door byd blade = relevant
7. Auto eerder klaar met laden dan benodigheden van hem/ passagiers= relevant
8. Soms laat ie langer tot 100%, maar wel afkoppelen om idle fees te voorkomen = niet specifiek m3/y
9. 4 stops zou nodig hebben van 10-15min = relevant
10. Einde van de rit veel meer ontspannen dan brandstof auto = niet specifiek m3/y
11. Navi klopt precies en voorspelde % zeer nauwkeurig = relevant
12. Tacc en AP zeer goed gefunctioneerd = relevant
13. Ruitenwisser van hel = dat weten we allemaal, maar alsnog relevant
14. Zijn plan met glaco ultra = hmm ja redelijk relevant
Dus in totaal 11 relevante punten van de 14 punten die hij maakte.
En dan kom je met deze reactie
Altijd mooi om te zien dat een nieuwe (geforceerde) reis strategie wordt toegeschreven als "feature". Ik kan iedereen die dat wil, aanraden om vaak te stoppen bij allerlei plekken, ook in hun ICE
Wie is nou offtopic aan het gaan?
Als je 11 positieve relevante punten zodanig mis en zeuren over 2-3 punten die wellicht minder specifiek zijn.
Nogmaals - wat zeur je over!