Het blijft gepruts hoor met de service van Tesla.
2-3 weken geleden bubbels op mijn stuur, contact gezocht met afbeelding met service:
"Ja dan zult u wel veel handcreme smeren, niet gedekt onder garantie"
Ik reageerde dat ik dan wel rechtsbijstand in zou schakelen.
"We komen wel kijken met een servicemonteur, dan kunt u dan kiezen of u het wel of niet gedaan wilt hebben op basis van de beoordeling van de monteur of het onder garantie valt ja of nee. "
Monteur komt hier net, en rept met geen woord over geld, alleen dat het véél vaker voorkomt, en ik noem nadrukkelijk nog dat ik het onder garantie aangevraagd heb, was allemaal geen probleem en kwam in orde. Repte met geen woord over betalen, kosten, of een keuze maken.
Monteur plaatst een nieuw stuur, en rijdt weg, berichtje in de app, of ik even €759 wil aftikken omdat ze een nieuw stuur geplaatst hebben....
Geen haar op mijn hoofd die €750,- gaat aftikken voor een nieuw stuur, kom hem dan maar weer terugruilen voor mijn bubbelige stuur. Laat ik hem liever voor een paarhonderd euro bekleden met echt leer of iets anders stevigs dat wél heel blijft. Zijn ze helemaal van de pot gerukt.
Ik dacht eindelijk eens een prettig einde te hebben aan een serviceervaring, tot zover: helaas. Vriendelijke medewerker, leek ook competent.
Geeft toch weer een zure smaak.
Na mijn berichtje in de service-app van Tesla direct een belletje van de monteur, dat ik volledig gelijk heb en hij hem op garantie gezet heeft

.
Toch nog eind goed, al goed.
[
Voor 6% gewijzigd door
Mar.tin op 15-04-2024 11:12
]