Naafkap schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 18:29:
[...]
Ja nee nu ben ik overtuigd, het aantal hits op Google als bron aanhalen? Alsjeblieft zeg.
Het is gewoon erg opvallend hoe hier tekortkomingen worden gebagatelliseerd als ja andere merken ook en ja ik vind het wel goed dat ik een week straf krijg van m’n auto en ja het is maar een hulpmiddel dus wat wil je?
Is natuurlijk van alle tijden. Veel mensen zijn geneigd hun objectiviteit te verliezen als het gaat over hun eigen keuzes voor bepaalde spullen.
Klaarblijkelijk mag je geen kritiek hebben. Want dan ben je negatief en begint er geneuzel over sfeer enzo.
Laten we vooral proberen objectief te blijven en ook tekortkomingen of verbeteringen bespreekbaar houden hier. Dat komt de objectiviteit ten goede en is belangrijk voor eventuele kopers/leasers die de wagen overwegen.
Je mag hier niet vergelijken, daarvoor ben ik al een paar keer op de vingers getikt.
Ik reageer als mensen (meestal met beperkte of geen ervaring) hier even komen posten hoe slecht Tesla wel is. Dat is gewoon onzin, en ik bestrijd onzin.
Als er problemen gemeld worden die ik niet herken, dan schrijf ik dit.
En als het verbetert, dan schrijf ik het ook.
En ja, de hits van Google zijn zeker een bron om aan te geven of er mogelijk een groot verschil is.
Tesla heeft grotendeels zijn eigen systeem voor Autopilot, andere merken kopen dit veelal in bij de gebruikelijke grote leveranciers zoals Conti, Bosch, Valeo etc. Het probleem phantom brakes is gewoon nog niet opgelost voor 100%…..