Obruut schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 21:32:
[...]
We zijn aan het kijken of dit ideaal is voor de langere autoriten met twee kinderen achterin. @
bartzzz Mag ik een aantal vragen stellen?
Is het scherm groot genoeg om filmpjes te kijken? We twijfelen of de grotere variant (8inch) beter is? Al lijkt de 7.2inch dan weer esthetisch beter in het interieur te passen.
De ventilatie openingen kijken er klein. Is het nog voldoende om achterin te koelen/verwarmen?
Staat het scherm ook aan als er niemand achterin zit? En/of geeft dit dan veel licht ‘s avonds?
Heb je ervaring met draadloze (bluetooth) koptelefoons in combinatie met dit scherm?
Hoe lang was het pakketje ongeveer onderweg?
Hierbij de antwoorden op de gestelde vragen:
Het scherm is volgens mijn kinderen groot genoeg. (het grote model komt er sowieso niet in want dat vind ik geen gezicht

)
De ventilatie openingen zijn kleiner als in het originele deel, maar er komt deze zelfde hoeveelheid lucht uit.
Echter komt het er iets sneller uit naar mijn idee. (maar je hebt er geen last van)
Ook zit er nog ventilatie bij de voeten van de passagiers.
Het scherm gaat standaard aan bij het openen van de auto.
Dan gaat hij na een in te stellen tijd op screensaver modus. (dit is een grijs scherm met een klok in beeld)
Ik merk daar als bestuurder helemaal niets van, ook 's avonds niet.
En mochten de kids het scherm uit willen zetten omdat zij er last van hebben dan kan dat.
Het gene wat nog jammer is dat er maar 1 bluetooth headset tegelijk actief kan zijn.
Dus mijn kids delen een set bluetooth oortjes.
Het apparaat kan wel 2 bluetooth apparaten gelijk aan zoals een game controller en oortjes.
Maar dus (nog) geen 2 bluetooth headsets, hopelijk komt daar een update voor.
Het pakketje was met FedEx maar een 2 tal weken onderweg.
Echter zat tussen mijn bestelling en het verzenden wel ca. 2 weken.