Haha ja ben er ook bang voor, en heb uiterlijk eind februari een nieuwe auto nodig. M'n huidige M3 moet ik half februari inleveren.hantheman schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 21:14:
[...]
Volgens mij moet je inderdaad snel beslissen, dit is ook alleen van toepassing op de Y deze financieringsoptie zit niet op de 3 en daarmee is de Y eigenlijk goedkoper geworden dan de 3HL wanneer je profiteert van deze aanbieding. (FOMO nog verder aangewakkerd?)
Weet iemand hoe het zit met die €500 reserveringskosten? Staat nu zo'n mooie speciale zilvergrijze kleur met 8k kilometers op de teller op de tesla site die direct op te halen is, komt op 44k uit (ongeveer zelfde als zwarte nieuwe met 0km op de teller, maar die grijze kleur is wel erg mooi...)
En qua die SEPP vergoeding, wordt de verkoopprijs aangehouden die tesla rekent bij die grijze 'occasion'? Of zal hij qua kenteken op een hogere waarde uitkomen? Want nieuwwaarde is natuurlijk wel boven de 45k.
Zou ook nog kunnen... maar misschien ook nietJoostdz schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 21:21:
[...]
Dit hebben ze vorig jaar ook al een paar keer gedaan (tijdelijk lagere rente).. zou me niks verbazen als ze dit doortrekken tot einde Q1. Ook gezien de toevoeging van levering voor 31/3/2024
[ Voor 15% gewijzigd door Robertreyez op 18-01-2024 21:33 ]