Een e-308 in Allure uitvoering is zo kaal als een biljart bal, een model 3 in de instap uitvoering heeft bijna alle opties al…Naafkap schreef op zondag 24 december 2023 @ 19:39:
[...]
De Peugeot is goedkoper, instapper Model is is € 43.990 en 308 Allure € 43.885. En het entertainmentsysteem beter? Het is maar wat je belangrijk vindt aan een systeem. Voor mij persoonlijk is Apple CarPlay een must. Dus ik weet wel welke beter is. En mooier afgewerkt? Tsja, wat mooi is, is smaakgevoelig, maar de gebruikte materialen in de 308 zijn hoogwaardiger dan de Model 3. En dan heb ik het niet alleen over het dashboard.
Maar goed, zoveel mensen zoveel wensen, maar een no-brainer? Nee, dat niet. Dat hangt ervan af wat je belangrijk vindt aan een auto.
Infotainment is voor mij ook de combinatie van app en auto, soepele bediening, snelheid van het systeem.
De kwaliteit van de materialen blijkt dus juist een punt waar de Model 3 sinds de update ‘on par’ is met de reguliere merken, dat in combinatie met de rust is voor mij een duidelijke plus.
Maar je hebt zeker gelijk dat ieder zo zijn eigen voorkeuren heeft!