Fidelity schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 23:11:
[...]
Als je de "B matte black" optie neemt is deze toch juist niet symmetrisch? En heb je dus aan de rechterkant van je auto doppen die de "verkeerde kant" op staan tov. de linkerkant. Of begrijp ik dit verkeerd? Bij de "A matte black" versie zie ik duidelijk verschil tussen beide kanten. Maar misschien zie ik iets over het hoofd
Je hebt toch juist A-symmetrical nodig om aan beide kanten dezelfde draairichting te hebben, gezien de wielen gespiegeld zijn en je met een symmetrisch set wieldoppen juist hebt dat 1 kant de verkeerde kant op draait.
Het verschil waar jij en ik op zitten is denk ik de uitleg wat "symmetrical' is bij hun, het totale wiel of alleen de wieldop. Ik denk dat bij symmetrical je 4 identieke wieldoppen krijgt, waarvan je dus na plaatsen de helft verkeerd om hebt staan (of het uitmaakt qua efficiency weet ik ook niet)
edit: en als je goed kijkt op het plaatje hebben ze ook nog eens de linker 2 wielen gespiegeld tussen de 2 afbeeldingen die jij vergelijkt, om het verwarrender te maken. Als ik het zo zie draaien beide set wieldoppen de goede kant op?...wait wut?
[
Voor 11% gewijzigd door
Nomad op 14-10-2023 11:48
]