this schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 10:15:
[...]
Of een uitklap systeem? Om te voorkomen dat die camera na 5 minuten al zodanig vuil is dat je er niets meer door ziet.
Maar dan vermoed ik dat reviewers zoals Carwow het ook wel zouden vermeld hebben.
Geen gek idee, aangezien de front-facing camera's in de voorruit genoeg zijn voor rijden en de bumper-cam eigenlijk alleen voor parkeren/summon handig is.
Broodro0ster schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 10:17:
[...]
De mijne kraakt ook een beetje op bepaalde wegen als het warm is. Alsof een paneel in de deur uitzet wanneer het warm en dan onder spanning staat en wat frictie maakt ergens.
Maar moet zeggen dat ik hetzelfde had met mijn Audi A3 na 2 maanden. Eerst fluister stil en dan kwamen de eerste kraakjes al. Hoop gewoon dat het bij de Tesla niet erger wordt dan het nu is. Dan zijn we nog altijd beter af als met de A3.
Mijn deur kraakt ook wanneer de airco begint te koelen, hard ook, alsof je voorruit scheurt. Was in het begin telkens even schrikken.
De HEPA filter is (wanneer aanwezig) toch gewoon je luchtfilter?
Is het niet zo dat in Bio Defense de lucht in de auto zoveel mogelijk wordt gerecirculeerd, constant door de HEPA filter? Wanneer de luchtkwaliteit te laag wordt, mengt hij zelf voldoende lucht van buitenaf in. Bijvoorbeeld VAG "Air care".
Andere merken hebben soortgelijke systemen voor luchtkwaliteit in de auto, alleen deze gebruiken meestal geen HEPA filter, tenzij het dure premium merken zijn. Sommigen doen er nog eens een ionisator bij.
Nee. In de Model S wel stiekem bij de telefoonhouder.
Adrenaline0182 schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 10:28:
Mijn Model 3 die ik sinds 2 weken bezit, heeft een raar kraakje in het dashbord kastje. Vooral bij hogere snelheden. Als ik het kastje aandruk tijdens het rijden, verdwijnt het kraakje. Is dit een bekende? En iemand enig idee of Tesla dit goed kan verhelpen? Het is iets dat nogal irriteert, je gaat er flink op letten.
Ja, heb ik ook. Nee geen oplossing kunnen vinden.