[F1 2023] Race 1 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 26 Laatste
Acties:
  • 108.510 views

Onderwerpen

Acties:
  • +44 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

[F1 2023] Race 1, GP van Bahrein
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHCQxl5aAM5SIMvA8k_T3A-EbFI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/INyoUNp2p0GL3OkXGr8lIMLj.png?f=user_large

Regels voor dit topic:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uhFgGLi2_n_07uXxwa9rvztKnXM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/VBfXy3Xbycq1PzFGtuVJVYcq.png?f=user_large
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Andere Topic's:
Het grote Formule 1 Seizoen 2023 topic[F1] Seizoen 2023
Randzaken Topic[F1] Randzaken
Waar Formule 1 te zien op TV of internet:[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend:[F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E:Formule E - Deel 1
Netflix - Drive to Survive:[F1] Drive to Survive
GP in Nederland:[F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Politiek en sport:Politieke standpunten uiten in de sport

Schema:
vr 3 maart
Free Practice 1:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png12:30(14:30) Lokale tijd
Free Practice 2:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png16:00(18:00) Lokale tijd
za 4 maart
Free Practice 3:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png12:30(14:30) Lokale tijd
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png16:00(18:00) Lokale tijd
zo 5 maart
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png16:00
(18:00) Lokale tijd

Circuit:
  • Bahrain International Circuit
  • Sakhir, Bahrain
  • 5412m
  • 57 ronden
  • 308,238km
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Bahrain_Circuit.png.transform/7col/image.png

Bandenoverzicht:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fp-jWLeWYAEMYVl?format=jpg&name=4096x4096

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Nieuw seizoen en eens een nieuwe topicstart. Ik heb @G_Dragon zijn ontwerp gepakt, een paar kleine dingetjes die voorgesteld waren door @Chocoball en @Pendaco en wat dingen toegevoegd. Ben nog niet helemaal tevreden, maar aangezien ik een behoorlijke hekel aan dit soort layouts opzetten (mede omdat ik er hopeloos in ben :P), zal het nu even moeten voldoen. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:48
Oh there we are! Zin in na zo’n lange winterstop! Ben benieuwd hoe de kaarten dit jaar geschud zijn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20:21
Ein-de-lijk. Einde aan de voorspellingen en geblaat. Zaterdag Q3, kan niemand zich meer verstoppen.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Gisteren kwam ik deze Sky Sports F1 Vodcast (video podcast van een uur) tegen.

Karun Chandhok was van mening dat Ferrari tijdens de testdagen met teruggeschroefde motoren rondreed terwijl Alfa Romeo de motor juist wat aggresiever had afgesteld. Of dat de reden was van de motoruitval bij Bottas op de laatste testdag is niet duidelijk.

Benieuwd of Ferrari komend weekend inderdaad sneller is dan Red Bull als de motoren daadwerkelijk zijn teruggeschroefd tijdens de testdagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:24

DarkSide

theres no place like ::1

Met deze TS begint het race seizoen echt.
Zin in dit nieuwe seizoen, laat het een mooie en spannende worden

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Heel benieuwd hoe het er komende weekeind voorstaat. RBR ziet er goed uit na de testdagen, maar aan de andere kant heeft nog niemand het achterste van zijn tong laten zien. Als Ferrari daadwerkelijk met een teruggeschroefde motor reed hoop ik op een close(r) seizoen met veel spannende momenten.

Ik teken voor zo'n finale als we hadden in 2021, maar daarentegen was seizoen 2022 ook vermakelijk ondanks dat Verstappen bijna altijd op het podium stond (er gebeurde altijd wel wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:31
CrazyFool schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 08:06:
Oh there we are! Zin in na zo’n lange winterstop! Ben benieuwd hoe de kaarten dit jaar geschud zijn!
Lange winterstop, in het verleden was het vanaf september en nu pas november. ;)
Ook weer zin in komend seizoen en hoop niet beïnvloed door afwijkende keuzes van race director(s).

En heel erg benieuwd waar AM in de pikorde zit.

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Daar is die dan! Het eerste officiële race topic van het jaar *O* oOo
Wat heb ik er ontzettend veel zin in om te zien wie zich verborgen hield tijdens de testdagen, Zaterdag gaan we het dan ook eindelijk zien! Zondag Hebben we vrienden uitgenodigd om met ze allen de eerste race van het jaar af te trappen :)F

Ik hoop wel dat er veel meer strijd gaat zijn op het veld, beetje zoals vorig jaar begon tussen Max Verstappen en Leclerc. Want dat was echt geweldig om te zien _/-\o_

@DaniëlWW2 Bedankt voor dit race topic! (Als je ooit hulp nodig hebt met de layout, voeg me gerust toe als mede-auteur)

[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 01-03-2023 08:38 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Benieuwd als MER inderdaad mee kan doen, hoe dat gaat met 2 Britse rijders onderling..

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Benieuwd naar de prestaties van de rookies, de herintreder en señor Alonso bij z'n ondertussen alweer 6e raceteam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:17

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Chocoball schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 08:11:

Karun Chandhok was van mening dat Ferrari tijdens de testdagen met teruggeschroefde motoren rondreed terwijl Alfa Romeo de motor juist wat aggresiever had afgesteld. Of dat de reden was van de motoruitval bij Bottas op de laatste testdag is niet duidelijk.
GPfans kwam met de melding dat Ferrari altijd met minimaal 20 kg brandstof reed en daarom vrij langzaam was.

Nu vind ik dat niet zo spectaculair als een volle tank 110 kg is. Als je dan echt aan het sandbaggen bent dan doe je er wel wat meer in.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +25 Henk 'm!

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:47
Vanuit een lichtbewolkt en aangenaam Bahrein ben ik er live bij! M’n eerste F1 wedstrijd ooit op het circuit, waanzinnig veel zin in! Veel plezier iedereen dit weekend!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:43

basvn

Breezand - NHN

Dirickteur schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:10:
Vanuit een lichtbewolkt en aangenaam Bahrein ben ik er live bij! M’n eerste F1 wedstrijd ooit op het circuit, waanzinnig veel zin in! Veel plezier iedereen dit weekend!
Je weet dat we nu tijdens de sessies een live weer update willen, en natuurlijk zoveel mogelijk foto's he? :9~

Veel plezier!!

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

basvn schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:12:
[...]

Je weet dat we nu tijdens de sessies een live weer update willen, en natuurlijk zoveel mogelijk foto's he? :9~

Veel plezier!!
Verwacht jij daar iets anders dan zon? :D

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Dirickteur schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:10:
Wel zwaaien en juichen naar de camera dan weten we dat jij het bent. :)

Volgens mij maakte ik dit grapje eerder :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Tja ik denk eigenlijk niet dat RBR alles heeft laten zien. Die lijken juist complete race simulaties te hebben gedaan met uitstekende bandenslijtage. Verder is dit altijd een raar circuit geweest waar je weinig grip krijgt met je achterbanden en last van slijtage daar hebt. Iets waar Ferrari wel vaker goed mee omgaat en Mercedes absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:01
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:24:
Nieuw seizoen en eens een nieuwe topicstart. Ik heb @G_Dragon zijn ontwerp gepakt, een paar kleine dingetjes die voorgesteld waren door @Chocoball en @Pendaco en wat dingen toegevoegd. Ben nog niet helemaal tevreden, maar aangezien ik een behoorlijke hekel aan dit soort layouts opzetten (mede omdat ik er hopeloos in ben :P), zal het nu even moeten voldoen. :)
Bedankt, ziet er prima uit wmb.
Ik ben ook benieuwd of Mercedes dit keer niet enorm heeft zitten sandbaggen. Vond ze er vorig seizoen als ze niet stuiterden af en toe een goed uit zien. En aangezien ze iig niet meer stuiterden is het misschien een kwestie van de goede setup vinden.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Gekkenhuis schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:17:
[...]

Verwacht jij daar iets anders dan zon? :D
Is nu blijkbaar licht bewolkt

Zag maandag foto's/video's langskomen dat het aan het regenen/spetteren was.

Ik laat me graag verrassen

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:26

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 28 februari 2023 @ 10:24:
We hadden 'm al helemaal voor je klaar staan maar this will do :>

offtopic:
Ik zou de 'Andere topics', of helemaal naar onder zetten of weglaten. Ze staan immers al in de topic warning ;)

It giet oan!

Ben benieuwd of we weer 2 stilvallende Red Bulls gaan zien :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:32

Damian

Insane Obtrusion

Poeh, benieuwd hoe de kaarten verdeeld zijn dit jaar.

Ik verwacht veel van AM, en ik gok dat Mclaren goed tegen gaat vallen. Hoop ook dat Mercedes weer op hun neus gaat, dat arrogante gedrag van ze ben ik helemaal klaar mee. Hamilton mooi ergens halverwege het seizoen met pensioen.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 11:13

p0st

Dutch Reefer

Yessss! De tijd die we wisten dat zou komen is eindelijk hiiiiiiééééérrrrrr!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/57inpi.jpg

Wordt weer een leuk weekend :D

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nederlandhc
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:04
Ik ben er weer bij.
Deze week heb ik standby van het werk dus mag toch niet echt iets plannen, heel vervelend voor de vrouw dan moeten we maar thuis de race kijken O-)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hippocampus schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 08:57:
Benieuwd naar de prestaties van de rookies, de herintreder en señor Alonso bij z'n ondertussen alweer 6e raceteam.
Alonso heeft nu elke hybride PU gehad. Begon met Ferrari (waardeloos), toen Honda (waardeloos), Renault (waardeloos) en nu Mercedes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:13

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Bookmarked.

Ben benieuwd welke teams allemaal goed uit de startblokken komen.
Eventjes nog F1TV pro verlengen en ik ben ready voor vrijdag.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:53

Martinspire

Awesomeness

Nou, gaan we eindelijk zien wat de werkelijke prestaties gaan zijn en in hoeverre Teams deze winter hun best hebben gedaan. Ik geef RB wel een goede kans, maar er kan nog vanalles gebeuren. Vorig jaar was Max tenslotte ook uitgevallen. Dus hopelijk dit jaar beter.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:05
Chocoball schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 08:11:
Gisteren kwam ik deze Sky Sports F1 Vodcast (video podcast van een uur) tegen.

Benieuwd of Ferrari komend weekend inderdaad sneller is dan Red Bull als de motoren daadwerkelijk zijn teruggeschroefd tijdens de testdagen.
Voor de audio-luisteraars onder ons staat deze ook op Spotify: https://open.spotify.com/...jhKdI?si=a1ce0c6057104822

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:13
Heel veel zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik ben ook vooral benieuwd naar Mercedes en Aston Martin. Als Mercedes tegenvalt en Aston meevalt, dan kan dat nog een een leuk gevecht worden!
Misschien tovert een team nog wel het bekende konijn uit de hoge hoed waarmee ze een grote stap zetten.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

pilskes schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:40:
Ik ben ook vooral benieuwd naar Mercedes en Aston Martin. Als Mercedes tegenvalt en Aston meevalt, dan kan dat nog een een leuk gevecht worden!
Misschien tovert een team nog wel het bekende konijn uit de hoge hoed waarmee ze een grote stap zetten.
ALO en HAM in gevecht is altijd leuk :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
JB schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:49:
[...]

Hier hoop ik het meeste nog op. Dat Alonso voor Hamilton eindigt en dat er vele gevechten tussen die 2 mogen zijn :)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:52
[...]

Echt mocht dat zo zijn dan ga ik dat echt zoooo geweldig vinden! Nieuw seizoen, laat maar komen, ik heb er zin an!

at your service

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Hij was al geplaatst in het seizoen 2023 of testdagen topic maar hoort meer hier thuis, de bandenkeuzes voor deze race.
Afbeeldingslocatie: https://content.presspage.com/uploads/2363/1920_nominationsbh-en-2.jpg?10000

[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 01-03-2023 10:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost
  • Laatst online: 13:20

DataGhost

iPL dev

DaniëlWW2 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:03:
[...]

Alonso heeft nu elke hybride PU gehad. Begon met Ferrari (waardeloos), toen Honda (waardeloos), Renault (waardeloos) en nu Mercedes. :+
(waardeloos) :+
Volgens mij waren er 2 Mercedes PU's uitgevallen deze testdagen toch? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:57
Chocoball schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:57:
Hij was al geplaatst in het seizoen 2023 of testdagen topic maar hoort meer hier thuis, de bandenkeuzes voor deze race.
[Afbeelding]
misschien idee om deze in te topic start te plaatsen?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 18:24

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik hoop ergens dat Mercedes een beetje terugvalt en andere teams ineens competitive zijn met Ferrari en RBR. Zodat VER iig niet punten laat liggen door weer een paar keer met HAM te crashen. Die 2 kunnen gewoon niet met elkaar racen zonder brokken te maken.

En aangezien ik gewoon anti-HAM ben, hoop ik dat RUS definitief de betere rijder is van de twee.
En aangezien ik ook nog gewoon van mening ben dat VER de GOAT is hoop ik dat hij wederom elke race tienden sneller is dan zijn teamgenoot, die continue met de rest van het veld in gevecht is om plaats 2-5.

En dan hoop ik dat VER na een triple RBR verzoekt om in het zusterteam geplaatst te worden, dit groots uitmeet in de media en met een inferieure auto ook podiumplaatsen behaalt, voor eeuwig bewijzend dat hij gewoon altijd de betere rijder is geweest tov HAM en zoveel van racen houdt dat hij na een paar keer WK niet meer perse in de snelste auto hoeft te rijden voor zijn plezier. Hij heeft immers toch honderd miljoen op de bank.

A man can dream...

Dit dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:17

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Sydney08 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:50:
[...]

Hier hoop ik het meeste nog op. Dat Alonso voor Hamilton eindigt en dat er vele gevechten tussen die 2 mogen zijn :)
El Plan. :D

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
d-vine schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:04:
[...]

misschien idee om deze in te topic start te plaatsen?
Daar was ik al mee aan het experimenteren in de race topic layout die ik samen met @Pendaco aan het ontwerpen was maar wij maken dit seizoen geen race topics kwam ik achter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:59
FunkyTrip schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:07:
Ik hoop ergens dat Mercedes een beetje terugvalt en andere teams ineens competitive zijn met Ferrari en RBR. Zodat VER iig niet punten laat liggen door weer een paar keer met HAM te crashen. Die 2 kunnen gewoon niet met elkaar racen zonder brokken te maken.

En aangezien ik gewoon anti-HAM ben, hoop ik dat RUS definitief de betere rijder is van de twee.
En aangezien ik ook nog gewoon van mening ben dat VER de GOAT is hoop ik dat hij wederom elke race tienden sneller is dan zijn teamgenoot, die continue met de rest van het veld in gevecht is om plaats 2-5.

En dan hoop ik dat VER na een triple RBR verzoekt om in het zusterteam geplaatst te worden, dit groots uitmeet in de media en met een inferieure auto ook podiumplaatsen behaalt, voor eeuwig bewijzend dat hij gewoon altijd de betere rijder is geweest tov HAM en zoveel van racen houdt dat hij na een paar keer WK niet meer perse in de snelste auto hoeft te rijden voor zijn plezier. Hij heeft immers toch honderd miljoen op de bank.

A man can dream...
Ik begrijp jouw sentiment, maar uiteindelijk is het zo dat wie er ook de beste of de minder goede is, je er geen broodje minder om eet.
Het is en blijft sport en natuurlijk is het geweldig om jouw favoriete team/coureur of club te zien winnen voor een euforisch gevoel, maar bij de bakker geven zij er echt geen broden om weg..

...maar ben het met jouw verhaal eens! ;) Het gevoel dat je een beetje het gevoel hebt dat je ook hebt gewonnen is geweldig. :)
Go Max!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 14:56
[...]

Evenveel als Max. Als je Honda en RB Powertrains apart telt.

Max heeft alleen geen Mercedes gehad .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:44

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

[...]

Die race in Hongarije, waanzinng :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Mystikal

It never hurts to help!

Heb op voorhand al wel een medelijden met Norris... Dat ziet er slecht uit voor ze.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:30

Vuvuzela

My spire is forming

Mystikal schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:27:
Heb op voorhand al wel een medelijden met Norris... Dat ziet er slecht uit voor ze.
Zoals Norris zelf mooi zegt: "I dont feel sympathy for him. Why would I?"

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:48
Hari-Bo schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 08:22:
[...]

Lange winterstop, in het verleden was het vanaf september en nu pas november. ;)
Als fan van de Formule 1 is elke dag waarop de auto’s niet rijden, 1 dag teveel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:59

NoFearCreations

3DPrint the world!

Heel veel zin an! Alleen niet nagedacht met toezegging van een bedrijfsfeest, en ik moet zaterdag tussen 14:30 en 15:00 in de dierentuin zijn...

Zit er echt aan te denken om daarvoor ziek te melden, wil de 1e Q van het seizoen eigenlijk niet missen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Ik hoop op een spannende race en seizoen. Maar op basis van de testdagen vermoed ik dat dat niet voor P1 het geval zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Gaan we weer hoor, hopelijk geen walk in the park dit jaar.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Jackson6 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:48:
Gaan we weer hoor, hopelijk geen walk in the park dit jaar.
Wordt in ieder geval geen Stroll in the park :)

Ok, ik laat mijzelf wel uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:06

Spotmatic

Ken sent me

Chocoball schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:57:
[Afbeelding]
Snap ik dit plaatje niet goed? Verplicht kwalificeren op rood, verplicht de race rijden op wit en geel. Que?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:13
Mystikal schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:27:
Ik heb op voorhand geen medelijden met elke F1 coureur, die hebben het allemaal prima hun schaapjes op het droge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Spotmatic schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:51:
[...]

Snap ik dit plaatje niet goed? Verplicht kwalificeren op rood, verplicht de race rijden op wit en geel. Que?
Bandenkeuze wit (hard), geel (medium) en rood (soft) voor de race uit de bandentypes C0 (hardste band) t/m C5 (zachste band).

Gezien het ruwe asfalt zal de C3 band in de kwalificatie gebruikt worden en de C1 en C2 in de race.

[ Voor 12% gewijzigd door Chocoball op 01-03-2023 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Spotmatic schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 12:51:
[...]

De Q-band is rood (daarvan krijg je een extra setje beschikbaar als ik het me goed herinner) maar hoef je dus niet per se te gebruiken, hoewel ze daar volgens mij ook verandering in wilden gaan brengen. Tijdens de race moet je verplicht wit of geel gebruiken, maar dat volgt eigenlijk impliciet ook al uit het bandenreglement omdat er maar drie componds beschikbaar zijn.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:35

Oekol

waka waka hey hey

@DaniëlWW2 heb je nou serieus m'n: 'lights out and away we go' bericht verwijderd en de rest laat je wel staan? :+

Ik ben me bewust van dat je geen oneliners in 't topic mag gooien, maar: 'ik heb er zin in' is toch net zo geestdodend voor 't topic?

Enfin, ik denk dat Mercedes er goed bij zit of zo...
Zo weer on topic bericht gepost :>

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Laatst online: 18:38
De helft van de reacties hier moeten eruit gegooid worden als ik naar de huisregels kijk.
(en gooi daarna deze ook maar weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Bigfoot schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:32:
[...]

Evenveel als Max. Als je Honda en RB Powertrains apart telt.

Max heeft alleen geen Mercedes gehad .
Maar wél een tag heuer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
[...]

En Verstappen natuurlijk ook 3, Ferrari achter in de STR, Renault en Honda bij de stiertjes. Die mist ook alleen Mercedes in het lijstje. En Alonso heeft daarvoor natuurlijk ook al Mercedes gereden, 2007 sowieso dan. Was dan alleen nog een V8.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 16-05 08:00
Stichting open deur heeft weer een onderzoek afgerond:
Weerbericht F1 Bahrein: Warm en droog tijdens seizoensopener
:+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
BTFD schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:19:
Stichting open deur heeft weer een onderzoek afgerond:

[...]

*kuch*
basvn schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 09:32:
[...]

Is nu blijkbaar licht bewolkt

Zag maandag foto's/video's langskomen dat het aan het regenen/spetteren was.

Ik laat me graag verrassen

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Rybar
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 23-02 11:54
Hoop dat Max met 2 vingers in de neus dit seizoen wint. >:)
Perez eindelijk doet wat die doen moet en 2de wordt in de eindstand.
Alonso als verrassende 3de. :9
Mercedes die nog verder wegzakt.
McLaren racen om plek 7, 8 in de eindstand.
Dit ligt tussen hoop en mijn rechterduim :+

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:22

Bezulba

Formerly known as Eendje

Ik wil eerste helft van het seizoen geen drama, geen gezeik, en 150 punten voor. Daarna mogen ze close gaan racen en verassende uitslagen doen. M'n hart kan een repeat van 2021 gewoon niet meer aan.

blup

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:58
Ik hoop juist qua spanning een herhaling van 2021, of liever zelfs met een 3e/4e coureur erbij.

Zou toch geweldig zijn als in Abu Dhabi nog 4 coureurs serieus kans maken op de titel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 20:27
Doe mij maar een mooi, open en competitief seizoen. Ik ben dan ook benieuwd hoe Ferrari, Mercedes en eventueel Aston Martin het er vanaf brengen en welke stappen zij daadwerkelijk hebben gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:11
@DaniëlWW2 de link in de OP naar het F1-uitzendingen topic verwijst naar het eerste topic uit die reeks, we zijn inmiddels bij deel 4 aanbeland.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 21:23
Miki schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:43:
Doe mij maar een mooi, open en competitief seizoen. Ik ben dan ook benieuwd hoe Ferrari, Mercedes en eventueel Aston Martin het er vanaf brengen en welke stappen zij daadwerkelijk hebben gemaakt.
Dit hoop ik ook, aangevuld met wens voor een fair seizoen zonder het over en weer met modder gooien. En verder hoop ik op een onomstreden en duidelijk moment waarop de wereldkampioen bekend wordt en gevierd wordt. Ik vond AD met al dat gedoe niks, maar Japan met een halfbakken uitslag en invallende duisternis zonder feestelijkheden vond ik helemaal treurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 21-05 10:23

TommyGun

Stik er maar in!

rik86 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:42:
Ik hoop juist qua spanning een herhaling van 2021, of liever zelfs met een 3e/4e coureur erbij.

Zou toch geweldig zijn als in Abu Dhabi nog 4 coureurs serieus kans maken op de titel?
Dit, en dan hopelijk zonder dubieuze afsluiter :P

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:33
Aston Martin wordt behoorlijk gehyped, maar die gaan zich echt niet met de top-3 teams mengen. Die zouden dan een dermate grote stap moeten zetten dat dat voor mij niet realistisch oogt.

Verder zou het mij ook verbazen als RB daadwerkelijk 'comfortabel' voor ligt op Ferrari/Mercedes. Sterker: Mercedes is in geen enkele wintertest snel geweest, maar domineerden vervolgens seizoen na seizoen. Na de laatste testdag straalden zij toch ook wat meer optimisme / vertrouwen uit vond ik.

Zelf is mijn huidige verwachting dat Ferrari de snelste kwalificatieauto heeft, maar RB de snelste raceauto. Mercedes zit daar denk ik op beide vlakken kort op.

Kortom: ik verwacht weinig ruimte voor fouten op het circuit omdat deze 3 teams weleens erg close kunnen zijn. Hierdoor komen rijderskwaliteiten denk ik meer naar voren en daarom denk ik dat Max, Charles, Lewis en George de top-4 zullen vormen, gevolgd door Carlos en Checo die daar - in mijn optiek - niet aan kunnen tippen als coureur.

[ Voor 4% gewijzigd door CousinBoneless op 01-03-2023 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:58
CousinBoneless schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 14:52:
Aston Martin wordt behoorlijk gehyped, maar die gaan zich echt niet met de top-3 teams mengen. Die zouden dan een dermate grote stap moeten zetten dat dat voor mij niet realistisch oogt.

Verder zou het mij ook verbazen als RB daadwerkelijk 'comfortabel' voor ligt op Ferrari/Mercedes. Sterker: Mercedes is in geen enkele wintertest snel geweest, maar domineerden vervolgens seizoen na seizoen. Na de laatste testdag straalden zij toch ook wat meer optimisme / vertrouwen uit vond ik.

Zelf is mijn huidige verwachting dat Ferrari de snelste kwalificatieauto heeft, maar RB de snelste raceauto. Mercedes zit daar denk ik op beide vlakken kort op.

Kortom: ik verwacht weinig ruimte voor fouten op het circuit omdat deze 3 teams weleens erg close kunnen zijn. Hierdoor komen rijderskwaliteiten denk ik meer naar voren en daarom denk ik dat Max, Charles, Lewis en George de top-4 zullen vormen, gevolgd door Carlos en Checo die daar - in mijn optiek - niet aan kunnen tippen als coureur.
Nou ja, dat is niet helemaal waar; in de afgelopen 13 jaar is 3x de snelste in de wintertests ook de WCC geweest, 2x was dat MERC, 1x RB; En in de Mercedes-dominante periode was vooral FER de snelste in de testen (zodat ze toch nog iets wonnen?)

Dus 't hoeft niets te zeggen, het kan ook wel iets zeggen. En meestal was MERC of duidelijk aan 't sandbaggen of zaten ze er heel dichtbij. Dus de aanname dat ze er niet heel goed bij zitten is op basis van de afgelopen jaren geen heel vreemde aanname.
En dan geldt nog steeds dat de meeste teams niet 't achterste van de tong hebben laten zien en we 't niet zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 20:21

Als MB er kort op zou zitten moeten die ook ±1s oid gevonden hebben. Lijkt mij niet realistisch. Ik denk dat Mercedes in Q3 zo 3/4 tienden achter pole zit. Per en Sai moeten zeker sneller kunnen zijn.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Mercedes was zelden de snelste op 1 ronde in de wintertesten, maar ze hadden in hun dominante periodes altijd wel sterke long-runs.

Die sterke long runs waren er vorig jaar niet en dit jaar wederom weer niet.

Er is teveel fixatie op de 1 lap pace. Die 1 lap pace is veel moeilijker in context te plaatsen, aangezien je de fuel loads niet weet.

Voor race simulaties weet je wel de fuel load. Als iemand 55 rondjes rijdt op Bahrein zonder te tanken, weet je dat ze 110kg brandstof aan boord hadden en kun je dus veel beter een representatieve pace afleiden. Aston Martin had een zeer indrukwekkende long run op de laatste dag, daarom plaatsen veel 'kenners' hen hoog.

Aston Martin probeert dit zelf te downplayen, maar is ook wel positief:

https://www.autosport.com...car-for-f1-2023/10437752/
"The race simulation was certainly not bad," he acknowledged."But we must also not forget that the track conditions were really good. You had a lot of rubber because there were other teams running new tyres a lot of the time, also with soft rubber.

"And this helps when you do a race simulation. So again, it is nice to have good long runs, but still you need to really put them into the right context. Let's not start dreaming."

Krack may have tried to add an asterisk to the performance, but nevertheless the consensus around the paddock was that Aston is in the ballpark.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:26

Mystikal

It never hurts to help!

Ik begreep dat de kwalificatie op alle compounds gedaan moet gaan worden nu? Q1 op hard, Q2 op medium en Q3 op soft?

Of heb ik dat gedroomd?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:24
@Mystikal Nee hoor, niet gedroomd :) link

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Maar slechts in 2 races :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Is al bekend wie Stroll gaat vervangen? Daar ben ik nou erg benieuwd naar.
Leuk al die nieuwelingen / rookies in de race. Alle kans op onverwachte uitslagen.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
AvK schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:42:
Leuk al die nieuwelingen / rookies in de race. Alle kans op onverwachte uitslagen.
Drugovich is voor Bahrein aangekondigd maar de geruchten over Stroll zijn dat hij tot mei aan het herstellen is.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

AvK schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:42:
Ze houden vinger aan de pols.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Ha ha.
Dacht dat ik het nieuws aardig gevolgd had maar dat van Drugovich helemaal gemist....

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Aston Martin wordt behoorlijk gehyped, maar die gaan zich echt niet met de top-3 teams mengen.
Met welke top 3 teams mengen? Kijkende naar vorig seizoen was er geen top 3, maar een top 2. En stukje daarachter zat nog een team, en daarachter begon het middenveld. De verwachting nu is dat Red Bull en Ferrari nog steeds bij elkaar in de buurt staan. En ook dat Mercedes er nog achter bungelt. En Aston Martin zou wellicht net goed genoeg zijn om het Mercedes moeilijk te maken. Echt niemand heeft het over dat AM met Red Bull of Ferrari gaat strijden. Maar mogelijk dus wel met Mercedes. Een beetje afhankelijk van hoe ver de Mercedes nog van de top 2 zit en hoe goed Aston Martin is.

En vergeet ook niet dat AM redelijk wat personeel van Red Bull heeft weten weg te kapel, waaronder dus Dan Fallows. Die mocht pas (net voor aanvang van?) vorig seizoen beginnen en heeft dus geen invloed gehad op de auto van vorig jaar. Maar heeft zich wellicht wel volledig gestort op de auto van dit jaar. Dan is een grotere stap in performance dus mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:51
RobertMe schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 16:22:
[...]

Met welke top 3 teams mengen? Kijkende naar vorig seizoen was er geen top 3, maar een top 2. En stukje daarachter zat nog een team, en daarachter begon het middenveld. De verwachting nu is dat Red Bull en Ferrari nog steeds bij elkaar in de buurt staan. En ook dat Mercedes er nog achter bungelt. En Aston Martin zou wellicht net goed genoeg zijn om het Mercedes moeilijk te maken. Echt niemand heeft het over dat AM met Red Bull of Ferrari gaat strijden. Maar mogelijk dus wel met Mercedes. Een beetje afhankelijk van hoe ver de Mercedes nog van de top 2 zit en hoe goed Aston Martin is.

En vergeet ook niet dat AM redelijk wat personeel van Red Bull heeft weten weg te kapel, waaronder dus Dan Fallows. Die mocht pas (net voor aanvang van?) vorig seizoen beginnen en heeft dus geen invloed gehad op de auto van vorig jaar. Maar heeft zich wellicht wel volledig gestort op de auto van dit jaar. Dan is een grotere stap in performance dus mogelijk.
Die 3 teams waren er weldegelijk. Russell is boven Sainz geëindigd.
En het gat in punten tussen Ferrari en Mercedes was kleiner dan dat van Red Bull en Ferrari.

Die verwachtingen van de testdagen moeten we nog maar zien, geen enkel team zal daar alles hebben laten zien.

[ Voor 4% gewijzigd door dutchgio op 01-03-2023 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:12
Chocoball schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 15:44:
[...]

Drugovich is voor Bahrein aangekondigd maar de geruchten over Stroll zijn dat hij tot mei aan het herstellen is.
Misschien een suffe vraag. Ik weet dat Stroll een fietsongeluk heeft gehad. Maar is inmiddels ook bekend wat hij aan verwondingen heeft?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

dutchgio schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 16:33:
[...]

Die 3 teams waren er weldegelijk. Russell is boven Sainz geëindigd.
En het gat in punten tussen Ferrari en Mercedes was kleiner dan dat van Red Bull en Ferrari.

Die verwachtingen van de testdagen moeten we nog maar zien, geen enkel team zal daar alles hebben laten zien.
Uh oké… Het gepruts van FER != top 3

MER deed gewoon niet mee.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
ZeromaNoiS schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 16:35:
[...]

Misschien een suffe vraag. Ik weet dat Stroll een fietsongeluk heeft gehad. Maar is inmiddels ook bekend wat hij aan verwondingen heeft?
Gebroken pols(en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Officieel zijn er volgens mij geen berichten over gedaan, iig niet met die strekking. Lijkt me ook niet helemaal logisch aangezien hij op foto's van een paar dagen geleden gewoon rondloopt zonder gips/mitella/whatever. Volgens een artikel van daarnet gaat hij in de paddock aanwezig zijn, en zelfs rijden als de FIA hem medisch goedkeurt, anders staat Drugovich klaar.

[ Voor 31% gewijzigd door DataGhost op 01-03-2023 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:13
JB schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 16:37:
[...]

Uh oké… Het gepruts van FER != top 3

MER deed gewoon niet mee.
Eens, de hoeveelheid punten die Ferrari kwijt is geraakt door gepruts is ongekend. Zonder dat gepruts kwam Russell niet eens in de buurt. Pas einde vh jaar gebeurde dat een beetje. Maar dat kwam volgens mij ook omdat RB en FER het vizier al op volgend jaar hadden staan

[ Voor 17% gewijzigd door Blik1984 op 01-03-2023 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
DataGhost schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 16:46:
[...]

Officieel zijn er volgens mij geen berichten over gedaan, iig niet met die strekking. Lijkt me ook niet helemaal logisch aangezien hij op foto's van een paar dagen geleden gewoon rondloopt zonder gips/mitella/whatever. Volgens een artikel van daarnet gaat hij in de paddock aanwezig zijn, en zelfs rijden als de FIA hem medisch goedkeurt, anders staat Drugovich klaar.
Een officiele bevestiging is er niet, maar Chris Medland heeft dit van AM's TP gehoord:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Requiem19 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 16:56:
[...]
Een officiele bevestiging is er niet, maar Chris Medland heeft dit van AM's TP gehoord:

[Twitter]
Injured kan idd een compleet scale aan problemen omvatten :)

Ben benieuwd of ze ergens bij een persco in het weekend meer openheid geven.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
YakuzA schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 18:23:
[...]

Injured kan idd een compleet scale aan problemen omvatten :)

Ben benieuwd of ze ergens bij een persco in het weekend meer openheid geven.
Dat laatste mag dus niet. Iets van privacy wetgeving ;) Er is maar één persoon die iets lan zeggen over de gezondheid van Lance Stroll, en dat is Lance Stroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
RobertMe schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 18:37:
[...]

Dat laatste mag dus niet. Iets van privacy wetgeving ;) Er is maar één persoon die iets lan zeggen over de gezondheid van Lance Stroll, en dat is Lance Stroll.
Dat mag wel, maar dan moet LS daar toestemming voor geven aan het team.

Naar alle waarschijnlijkheid heeft hij in ieder geval een blessure aan de hand/pols.

En of het dan een gebroken pols, middenhandsbeentje, vinger is, is dan ook niet zo heel belangrijk lijkt me…

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Zal je net zien. deze week de afbeeldingen van de 2023 wagens in het seizoen topic aangepast komt het eerste team al met een groot upgrade pakket met zichtbare wijzigingen. :)

Alpine gaat bij de race in Bahrein dus met een groot upgrade pakket komen volgens Alpine technical director Matt Harman. Een ander team met een kleinere aanpassing is Mercedes, die komen met een gewijzigde achtervleugel die minder luchtweerstand geeft en beter bij dit circuit past.

Red Bull en Ferrari hadden al aangegeven met dezelfde configuratie als tijdens de afgelopen testdagen te zullen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeromaNoiS
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:12
Requiem19 schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 18:50:
[...]

Dat mag wel, maar dan moet LS daar toestemming voor geven aan het team.

Naar alle waarschijnlijkheid heeft hij in ieder geval een blessure aan de hand/pols.

En of het dan een gebroken pols, middenhandsbeentje, vinger is, is dan ook niet zo heel belangrijk lijkt me…
Toch apart. Als ik coureur zou zijn (dream on), en ik word geschept door een auto, dan zou ij maar wat graag naar buiten brengen wat er aan de hand is. Waarom zo geheimzinnig? Het is niet dat door de wat vreemde stand van z’n pols ze een aero voordeel hebben, of wel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

pilskes schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 10:40:
Ik kan me zo snel niet herinneren dat er een klantenteam sneller was dan Mercedes zelf.
Gezien de enorme verschillen in racepace vorig seizoen verwacht ik dat er ook dit seizoen weer sprake zal zijn van de F1.5 ;)
FunkyTrip schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 11:07:
[knip]
...dat hij na een paar keer WK niet meer perse in de snelste auto hoeft te rijden voor zijn plezier. Hij heeft immers toch honderd miljoen op de bank.
Het gekke is dat de meeste topsporters het niet voor het geld doen. Ze hebben een dermate grote competitiedrang dat ze vaak van geen ophouden weten.
Dat, of ze hebben een buitengewone liefde voor hun sport en proberen hoe dan ook zo lang mogelijk door te gaan.
Rybar schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 13:24:
Hoop dat Max met 2 vingers in de neus dit seizoen wint. >:)
Perez eindelijk doet wat die doen moet en 2de wordt in de eindstand.
Alonso als verrassende 3de. :9
Mercedes die nog verder wegzakt.
McLaren racen om plek 7, 8 in de eindstand.
Dit ligt tussen hoop en mijn rechterduim :+
Welja joh, geef Nico Hülkenberg dan ook maar een podiumplek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:01
Ik hoop dit seizoen op een intens gevecht tussen Hamilton en Alonso. Wel voor de 2e plek in het kampioenschap natuurlijk.. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
talkatoo schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:07:
Ik hoop dit seizoen op een intens gevecht tussen Hamilton en Alonso. Wel voor de 2e plek in het kampioenschap natuurlijk.. :D
Nee, voor de eerste plek in het kampioenschap. Maar dat in de laatste race Verstappen ze inhaalt waarmee Hamilton en Alonso gedeeld tweede worden op 1 punt achterstand van Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Laatst online: 21-05 20:29

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Volgens F1 insta is het al officieel dat Drugovich gaat rijden. als stroll niet rijdt 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/suvbwt2lqPAjxdnbbgx09QZgP7A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/K7Bkd8ET7sp3MoLSlOZrVKci.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door SpeedfreakR op 01-03-2023 20:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 20:27
SpeedfreakR schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:25:
Volgens F1 insta is het al officieel dat Drugovich gaat rijden. als stroll niet rijdt 8)7

[Afbeelding]
Iets met click bait… al hing nog wel een slap gerucht in de lucht dat Vettel nog even tijdelijk zou terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 09:18

TrekDr0p

QR niet scannen

Nou eerst race van het jaar. Ben benieuwd hoe de verschillen zijn zo aan het begin van het jaar.
RBR had natuurlijk een "flinke" voorsprong, ben benieuwd of ze die hebben kunnen behouden.

Ben vooral benieuwd naar de echte snelheid van MER en AM.
Zal AM boven MER eindigen begin dit jaar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Nu online
SpeedfreakR schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:25:

[Afbeelding]
Dat is toch een bericht van vorige week zaterdag? Volgens mij kwam Aston Martin toen al met een verklaring dat als Stroll niet zou rijden dat Drugovich de race rijdt.

Het bericht is zo wel lekker weggezet hoor met die kleine letters :+

[ Voor 5% gewijzigd door TinusXIII op 01-03-2023 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Miki schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 20:52:
[...]

Iets met click bait… al hing nog wel een slap gerucht in de lucht dat Vettel nog even tijdelijk zou terugkomen.
Nja, er zijn / waren ook weer geruchten dat het allemaal langer zou gaan duren en Drugovich een stop gap is naar een permanentere oplossing. En dan dus "Drugovich rijdt in Bahrein en Vettel gaat trainen / naar de fysio en de sim in". Dan zou Vettel (bv) vanaf Saudi Arabië kunnen rijden en in de tussentijd dus weer nek trainen, naar de fabriek de sim in duiken, stoeltje passen, evt. weer wat gewijzigde procedures leren, ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hippocampus schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 19:37:
[...]

Ik kan me zo snel niet herinneren dat er een klantenteam sneller was dan Mercedes zelf.
McLaren, alle jaren voor 2014 :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
YakuzA schreef op woensdag 1 maart 2023 @ 21:56:
[...]

McLaren, alle jaren voor 2014 :P
Nouja, alle... Of ja, wel alle, maar dat is alleen 2010, 2011, 2012 en 2013 dan. Daarvoor hete dat team nog Brawn GP en daarvoor een aantal jaren Honda.
Pagina: 1 2 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord