Maar dat was ook niet leuk op zichzelf. Het was zeven jaar lang leuker geweest als Mercedes iets minder sterk was en er een uitdaging en risico was.
Rybar schreef op donderdag 16 maart 2023 @ 10:22:
[...]
Voor een gedeelte van de wereld die alleen hun plezier uit de sport halen voor de strijd om plek 1 en 2.
Persoonlijk vind ik het heerlijk zoals Red Bull ervoor staat. En hoop dat de dominantie tenminste voortduurt tot 2026

. Na al die Mercedes jaren vind ik het wel een verademing en ook nog een Nederlander die het zo goed doet, wie had dat ooit durven dromen

. Max op 1 de komende jaren en dan lekker kijken wat er daar achter gebeurd kwa strijd. Heb er nu al zin in.

Dat is helemaal niet zoals ik F1 kijk en ook niet wat ik zeg.
Dat Max een Nederlander/Belg is, dat maakt mij dan weer niks uit. We weten ook dat Jos Verstappen dit als extreem project heeft klaargestoomd. Het is niet zo dat wij als Nederland nu iets speciaals hebben gedaan. Daar voel ik niks bij in dit geval. (Heb meer gevoel bij de Hema-rookworst).
Ik ben zelf ook fanatiek met racesport en geniet van alle posities en de strijd daar. Het is echter normaal gesproken in de top5 het meest spannend en als daar dan P1 en P2 geen enkele strijd hebben, dan vind ik dat jammer. Verder kijken we dan inderdaad naar de rest.
Ik ben verder niet voor Max. Ik kijk voor F1. En dat vind ik persoonlijk gewoon leuker als er drie (of meer) teams strijden voor het podium.