Ze hadden al
aangegeven dat ze hun ontwikkeling niet hadden weten completeren volgens planning. De auto's werd 'unlocked' nadat bepaalde geplande updates doorgevoerd werden.
Het interessante is dat we het dus over het ontwerp van James Key hebben. De vraag is in hoeverre Sanchez nu deze auto kan doorontwikkelen. En eigenlijk ook of hij dat überhaupt gaat doen (lijkt me wel logisch, gezien de prestaties). Maar dan is de vraag hoe lang hij dit zal blijven doen. Op een gegeven moment is de rek eruit. En dan is de vraag of Sanchez in staat is zelf een auto te maken waarmee ze wat kunnen in races.
Over James Key was er ernstige twijfel. Ze kondigden hem aan in 2018, Morris vertrok daarop en ze hebben toen voor de 2019 auto Pat Fry aangetrokken. Die '19-auto waarmee ze dus stappen gezet hadden kwam dus niet van James Key (ondanks dat veel mensen riepen dat Key en Seidl de reden waren dat McLaren vanaf 2019 opeens een stap gezet had, terwijl ze dat jaar begonnen waren en hun invloed dus amper een ding kon zijn).
Op het moment dat Key zelf een auto moest maken, leek hij dit niet te kunnen, tot dit jaar. Maar voordat de auto unlockt werd, hebben ze hem ontslagen. Ik vraag me af hoe ze nu tegen deze beslissing aankijken....
B.S.U.R.