Acties:
  • +38 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:30

Chocoball

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHCQxl5aAM5SIMvA8k_T3A-EbFI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/INyoUNp2p0GL3OkXGr8lIMLj.png?f=user_large
Race 23: Abu Dhabi Grand Prix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/352wrMdR0SGNTO_YFwPTwKnV8D4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/pWuVPR2z8MBqX24jcp2rG6iA.jpg?f=user_large

Topicregels
💬️
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Schema
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mYB87N2HeWIktoMrr8idh9Ayzis=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ULzHwXnC9viVPp8LGA57g3ZW.png?f=user_large
vr 24 nov
Free Practice 1:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 10:30
Local time: 13:30
Free Practice 2:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 14:00
Local time: 17:00
za 25 nov
Free Practice 3:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 11:30
Local time: 14:30
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 15:00
Local time: 18:00
zo 26 nov
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 14:00
Local time: 17:00

Circuit
▸ Yas Marina Circuit▸ Aantal rondes: 58
▸ Locatie: Abu Dhabi, VAE▸ Lengte Circuit: 5,281 km
Meer info ↗▸ Race afstand: 306,183 km

Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Abu_Dhabi_Circuit.png.transform/8col/image.png

Bandenoverzicht

Voor de race in Abu Dhabi zijn de volgende compounds gekozen: Hard C3, Medium C4 en Soft C5.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/1b9e39aa0cb5b88ae55c82f069e7a7e28b464be0/?url=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FF_cmZpgXoAAhlF6%3Fformat%3Djpg%26name%3Dmedium

Terug naar boven

[ Voor 0% gewijzigd door G_Dragon op 22-11-2023 08:33 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:16

Tripl3 D

Brother in Arms

Nou, kom maar op. Nog een 1. Spannend tussen Alonso, Norris, Sainz en Leclerc en ook tussen Mercedes en Ferrari om plek 2 en Aston Martin en Mclaren om plek 4!

Tegelijkertijd ook aan het aftellen naar de 1e race in het nieuwe seizoen. Vandaag nog 101 dagen!

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:25
Prachtige foto in de SP :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +56 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Daar is de grote grand final en daarmee ook ons laatste topic van het seizoen, na dit weekend kunnen we een paar maand wat rustiger aan doen achter de schermen en alvast wat voorbereiding treffen richting het nieuwe seizoen. Zal wel even wennen worden de eerste weken dat er geen nieuw topic in elkaar hoeft :D

Maar wij (@DaniëlWW2, @Chocoball, @Pendaco en me) komen volgend jaar gewoon weer terug met de racetopics d:)b

Wij gaan Zondag de laatste race bij vrienden kijken na een ochtend klussen, lekker languit op de bank met veel gezelligheid oOo !

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:27

JB

Cédric roelt!

Mooie laatste race om het percentage wins in 1 seizoen nog scherper neer te zetten :D Go Max! :)F

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
G_Dragon schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:27:
Daar is de grote grand final en daarmee ook ons laatste topic van het seizoen, na dit weekend kunnen we een paar maand wat rustiger aan doen achter de schermen en alvast wat voorbereiding treffen richting het nieuwe seizoen. Zal wel even wennen worden de eerste weken dat er geen nieuw topic in elkaar hoeft :D

Maar wij (@DaniëlWW2, @Chocoball, @Jasphur @Pendaco en me) komen volgend jaar gewoon weer terug met de racetopics d:)b

Wij gaan Zondag de laatste race bij vrienden kijken na een ochtend klussen, lekker languit op de bank met veel gezelligheid oOo !
Ik hoef niet perse in het lijstje hoor :P Had alleen het topic voor 2023 aangemaakt omdat het zo lang duurde totdat die kwam dit jaar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Jasphur schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:43:
[...]

Ik hoef niet perse in het lijstje hoor :P Had alleen het topic voor 2023 aangemaakt omdat het zo lang duurde totdat die kwam dit jaar :+
Oké dan zal ik dat niet meer doen O-)
Persoonlijk vind ik dat je erbij hoort maar respecteer je wens :9

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:52

Pierre

Van nature lui!

En een beetje normale tijden, ook wel eens lekker.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chocoball
De gedachte hierachter was willen we een foto van Abu Dhabi met vuurwerk of met een ondergaande zon om het einde van het seizoen aan te duiden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:18

AvK

Ready Set Go

Er is komend weekend nog genoeg om voor te vechten. Benieuwd of Ferrari nog voorbij gestreefd wordt door Mercedes. En inderdaad 'normale' tijden. Ook fijn. :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

AvK schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:20:
Er is komend weekend nog genoeg om voor te vechten. Benieuwd of Ferrari nog voorbij gestreefd wordt door Mercedes. En inderdaad 'normale' tijden. Ook fijn. :)
Ik gun FER die 2e plek in het WCC. Zeker na de shitshow van Toto in Las Vegas met zijn "putdeksel it's nothing" opmerking :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik hoop ook voor Ferrari plek 2 in de constructeurs. Lastig te voorspellen, omdat je bijna per race een wereld van verschil ziet met welke teams er goed bij zitten en welke niet.
En ook de voorspellingen van de teams zelf kloppen vaak niet.

McLaren dacht dat Sao Paulo lastig zou worden en de laatste 2 races zouden ze er weer goed bij zijn, om maar een voorbeeld te noemen.

Dit seizoen is toch niet spannend meer, dus laat Max nu de records nog maar wat scherper neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:10

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Toch spannend. Persoonlijk hoop ik dat Alonso de 4e plek in het WDC kan bemachtigen, staat nu met 200 punten op gelijke hoogte met Sainz. Maar ook Norris (-5) en Leclerc (-12) kunnen nog 4e worden.
Tegelijk hoop ik dat Ferrari de laatste 4 puntjes ook kan inlopen en de tweede plek in het WCC kan binnenhalen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:23

TrekDr0p

QR niet scannen

OzzieMann schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:32:
Toch spannend. Persoonlijk hoop ik dat Alonso de 4e plek in het WDC kan bemachtigen, staat nu met 200 punten op gelijke hoogte met Sainz. Maar ook Norris (-5) en Leclerc (-12) kunnen nog 4e worden.
Tegelijk hoop ik dat Ferrari de laatste 4 puntjes ook kan inlopen en de tweede plek in het WCC kan binnenhalen.
Ik denk dat dat voor MER niet eens slecht uitkomt, meer tunnel tijd enz. itt FER en RBR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:37
TrekDr0p schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:16:
[...]

Ik denk dat dat voor MER niet eens slecht uitkomt, meer tunnel tijd enz. itt FER en RBR.
Dat wordt toch altijd halverwege (winterstop) het seizoen bepaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Shinji schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:23:
[...]

Dat wordt toch altijd halverwege (winterstop) het seizoen bepaald?
Volgens mij beide: Het wordt in de winterstop nogmaals bepaald. Dus een soort tussentijdse evaluatie.
Maar je bedoelt vast zomerstop? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Soms kan het seizoen topic start uitkomst bieden. :)

De ATR periodes zijn van januari t/m juni en van juli t/m december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
Hann1BaL schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:48:
[...]

Volgens mij beide: Het wordt in de winterstop nogmaals bepaald. Dus een soort tussentijdse evaluatie.
Maar je bedoelt vast zomerstop? :)
Zomerstop bedoelde ik inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:04
Echt nog veel te beslissen met veel kanshebbers als je rb niet meerekent. Leuk, voor mij direct na mijn werkdag dus ff kijken hoe fit ik ben

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:07

alienfruit

the alien you never expected

Laatste race leuk! Ben zelf nog wat ziekjes van de vorige race maar heb wel zin in deze race. Lekker van de bank dit keer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Eh... Andersom? :P

Testing, one, two ...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:26
JB schreef op woensdag 22 november 2023 @ 10:26:
[...]

Ik gun FER die 2e plek in het WCC. Zeker na de shitshow van Toto in Las Vegas met zijn "putdeksel it's nothing" opmerking :/
Welke shitshow ? Hij had helemaal gelijk. Er werden enkel maar vragen gesteld over dat putdeksel en het weekend werd aanzien als een flop door dat ene putdeksel. Hij wou aanduiden dat er ook wel eens mocht gesproken worden over het vele werk van honderden mensen om het weekend mogelijk te maken.

Maar allé, oude koeien en zo.

Op naar de laatste en dan weer een paar maandjes rust. Het is een lang seizoen maar eigenlijk wel prettig zo. Hoewel de wederhelft dat misschien minder leuk vind :+

Zijn er op dit circuit eigenlijk grote aanpassingen of werken geweest? Herinner me dat er vorig jaar wel aanpassingen geweest waren maar heb nu nog niets mee gekregen over dit circuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-05 22:31
is het alweer 2021?

hunker naar spanning :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:25

basvn

Breezand - NHN

Invulling tijdens FP1

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

d-vine schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:35:
is het alweer 2021?

hunker naar spanning :+
Aantal jaren terug SMSte (jawel) ik naar een vriend: “F1? Dat is toch rondjes rijden tot Vettel gewonnen heeft? 😜”

Geloof dat we nu weer hetzelfde hebben, maar dan met Max…

nu ben ik hypocriet genoeg om het niet erg te vinden omdat Max een Nederlander is… ;)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:59
G_Dragon schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:27:

Maar wij (@DaniëlWW2, @Chocoball, @Pendaco en me) komen volgend jaar gewoon weer terug met de racetopics d:)b

Ik durf je geen thumbsup te geven. Vind 33 wel een mooi getal.

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:10

Bloodclot

Jawier!

Abu Dhabi: 58 rondjes
Max 951 rondjes rondjes aan kop

Nog 49 rondjes te gaan voor de 1000..
Is te doen, maar komt niet vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Aha, leuk. Dat wordt genieten tijdens FP1! A must see!!!! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Wel hendig van RB, zo hoeven ze maar 1 FP in het hele jaar op te offeren aan rookies :P

(AT had natuurlijk een freebee met De Vries bij GrandPrix #1)

[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 22-11-2023 14:46 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
YakuzA schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:45:
[...]

(AT had natuurlijk een freebee met De Vries bij GrandPrix #1)
Wat bedoel je daar mee? Nick reed toch gewoon dus dat telt dan niet als testdrive toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Shinji schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:52:
[...]

Wat bedoel je daar mee? Nick reed toch gewoon dus dat telt dan niet als testdrive toch?
Ik dacht altijd dat De Vries, Sargeant en Piastri in Race 1 als rookie telden, maar zal het eens opzoeken :P

/edit:
The sport’s regulations outline that all F1 teams must field a rookie in two practice sessions during the campaign, which was first exercised last season.

By definition, a rookie is a driver who has competed in two or fewer F1 Grands Prix.

As McLaren, AlphaTauri and Williams all started the 2023 campaign with a rookie driver as part of their line-ups, those teams have already fulfilled the requirements.
https://racingnews365.com...for-fp1-outings-this-year

[ Voor 44% gewijzigd door YakuzA op 22-11-2023 15:03 ]

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

funfact!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F_iy5zYXQAAvZrp?format=jpg&name=medium

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Heb je die foto van Wikipedia ofzo?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +40 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-03 06:28

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik weet dat het niet echt bij dit F1 topic hoort en het seizoen nog niet voorbij is, maar toch wil ik @DaniëlWW2, @Chocoball en @G_Dragon even bedanken voor alle mooie topicstarts en bijdragen dit F1 seizoen en de moeite die jullie daar in steken.

Zelf post ik vrijwel nooit iets, maar de racetopics zijn voor mij vaste prik voor de openingsposts met een mooi overzicht van het raceweekend en de bijdragen door de weekenden heen. Dat is zeker een bedankje waard.

Dus dank topicstarters voor alle moeite die jullie steken in deze soms ook ondankbare taak om weer een mooi F1 topic te starten iedere keer dat er een race is. Ook volgend jaar zal ik zeker weer meelezen in de topics voor het nieuwe seizoen.

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:09

RaJitsu

B.S.U.R.

Kenhas schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:13:
[...]

Welke shitshow ? Hij had helemaal gelijk. Er werden enkel maar vragen gesteld over dat putdeksel en het weekend werd aanzien als een flop door dat ene putdeksel. Hij wou aanduiden dat er ook wel eens mocht gesproken worden over het vele werk van honderden mensen om het weekend mogelijk te maken.

Maar allé, oude koeien en zo.

Op naar de laatste en dan weer een paar maandjes rust. Het is een lang seizoen maar eigenlijk wel prettig zo. Hoewel de wederhelft dat misschien minder leuk vind :+

Zijn er op dit circuit eigenlijk grote aanpassingen of werken geweest? Herinner me dat er vorig jaar wel aanpassingen geweest waren maar heb nu nog niets mee gekregen over dit circuit
Dit. Er wordt ook een hele hoop onzin geroepen, zoals over het publiek dat er niet zo zijn. Tijdens de race was het gewoon helemaal vol.
In commercieel opzicht is het gewoon supersuccesvol geweest. Dat vergeten mensen ook niet. Dat kaartjes goedkoper kunnen zijn en dat je zo meer mensen kan hebben is leuk en aardig, maar als je veel minder verkoopt maar voor een veel hogere prijs, dan kun je per saldo nog steeds veel meer geld binnen halen. En F1 werkt al jaren zo dat meer geld beter is dan minder geld. Minder toeschouwers? Who cares. Ook rond de stad hadden ze allerlei evenementen. Dat gebouw dat neergezet is, staat er gewoon voor altijd en daar hebben ze dus een F1-gerelateerde locatie waar ze de sport door het hele jaar kunnen verkopen. F1 heeft echt zijn doelen gehaald.

En in de toekomst is er nog veel meer mogelijk omdat Las Vegas in termen van zowel entertainment, maar ook sport in het algemeen en zelfs specifiek de racesport erg veel te bieden heeft. Ik zie het wel gebeuren dat in de toekomst ze gaan proberen om alle evens tegelijkertijd te doen. Dus alle raceklassen, plus American Football en de UFC in één week, waar je dan arrangementen voor kan kopen. Las Vegas kan op die manier veel meer zijn dan alleen de gok-hoofdstad, maar ook de entertainment of sport-entertainmenthoofdstad van de wereld.

B.S.U.R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 15:28
Kenhas schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:13:
[...]

Daar mag hij zeker wat van zeggen, maar de shitshow zat ‘m natuurlijk in de manier waarop hij zijn mening ventileerde. Dat had zeker anders gekund, gold ook voor Max. Denk dat ze allemaal de jetlag nog aan het verwerken waren.
Daarbij, hard gewerkt of niet, voor de mensen die vrijdag een kaartje hadden en in totaal 8 minuten racen hebben gezien, waren de druiven bijzonder zuur. En daar mag iemand als Toto ook best even bij stilstaan. Dat deed hij later ook, maar die persco was wel bedenkelijk.

Tot over de cows.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
Alvast erin komen met een korte terugblik, "Five Stellar Battles At The Abu Dhabi Grand Prix":

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Ik hoop dat Mercedes 2de wordt. Geld hebben ze niet nodig want ze mogen maar 135 miljoen volgend jaar uitgeven maar die windtunnel tijd....

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Om in Toto's woorden te blijven "This is nothing. and nobody's going to talk about that tomorrow morning anymore…" :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Chocoball schreef op woensdag 22 november 2023 @ 23:07:
[...]

Om in Toto's woorden te blijven "This is nothing. and nobody's going to talk about that tomorrow morning anymore…"
Precies. En daarom was het een shitshow. Beetje acteren bij porpoising want het was allemaal gevaarlijk voor de rijders vs “change your fucking car”. Een putdeksel _door_ de monocoque stelt niets voor :z Ik hoop dat FER na deze race boven MER eindigt want “nobody’s going to talk about that after the season” :+

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 22-11-2023 23:26 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Hopelijk pakt Max ook deze GP. Wat een absoluut monsterlijk goed jaar voor hem.

En dan volgend jaar weer een gevecht tussen 3 teams s.v.p.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-05 17:15
Mog schreef op woensdag 22 november 2023 @ 23:31:

RedBull, RacingBulls en McLaren? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

murphydrz schreef op woensdag 22 november 2023 @ 23:33:
[...]

RedBull, RacingBulls en McLaren? :+
Daar zeg ik geen nee tegen :D Het maakt me eerlijk gezegd niet uit wie er weerstand gaat bieden.

Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mog schreef op woensdag 22 november 2023 @ 23:31:

Nah, Max laat me beetje denken aan deze quote:

"You either die a hero, or live long enough to see yourself become the villain."

Na 10 titels, word het ook wel saai. :+

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Chevy454 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 23:04:
Ik hoop dat Mercedes 2de wordt. Geld hebben ze niet nodig want ze mogen maar 135 miljoen volgend jaar uitgeven maar die windtunnel tijd....
Ik heb niet het idee dat iets minder windtunnel tijd perse tot slechtere prestaties lijdt. Dat heeft RB ondanks de straf vanwege het overschrijden van de budgetcap wel laten zien.

[ Voor 8% gewijzigd door Dj-sannieboy op 23-11-2023 08:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shinji
Dj-sannieboy schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:17:
[...]

Ik heb niet het idee dat iets minder windtunnel tijd perse tot slechtere prestaties lijdt. Dat heeft RB ondanks de straf vanwege het overschrijden van de budgetcap wel laten zien.
Niet per se inderdaad, maar ligt er ook maar net aan hoe je de tijd verdeeld. Als je in een keer de spijker op zijn kop slaat met je ontwerp zal je er niks van merken inderdaad, als je 20 concepten moet proberen wordt het lastiger.

Het geeft je net wat extra speling om in het jaar wat extra te ontwikkelen. Dat heeft RBR niet nodig gehad gelukkig voor hun. Als het een strijd als in 2021 was geweest had het wel het verschil kunnen maken.

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:06
Shinji schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:39:
[...]

Niet per se inderdaad, maar ligt er ook maar net aan hoe je de tijd verdeeld. Als je in een keer de spijker op zijn kop slaat met je ontwerp zal je er niks van merken inderdaad, als je 20 concepten moet proberen wordt het lastiger.

Het geeft je net wat extra speling om in het jaar wat extra te ontwikkelen. Dat heeft RBR niet nodig gehad gelukkig voor hun. Als het een strijd als in 2021 was geweest had het wel het verschil kunnen maken.
Toch vraag ik mij wel eens af wat nou de doorslaggevende update voor Mclaren is geweest gedurende het seizoen. Ben benieuwd of daar nog wel eens wat uitspraken over gedaan zijn/worden. :)

K to the KillaZ

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:30
Shinji schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:39:
[...]

Van een team als Mercedes mag je ook wel verwachten dat ze geen 20 pogingen nodig hebben om wel raak te slaan. Met al hun expertise van de jaren dat het wel lekker liep. Zie McLaren, maar anderzijds ook Aston Martin (die blijkbaar niet de expertise hebben en hun laatste update bij het grofvuil kan). Althans ik meen dat Alonso in ieder geval weer met de oude spec rijdt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Thinlanet schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:53:
[...]

Van een team als Mercedes mag je ook wel verwachten dat ze geen 20 pogingen nodig hebben om wel raak te slaan. Met al hun expertise van de jaren dat het wel lekker liep.
Of was het voordeel van de motor zo groot?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:42
alesandro_46 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 21:41:
Alvast erin komen met een korte terugblik, "Five Stellar Battles At The Abu Dhabi Grand Prix":

[YouTube: Five Stellar Battles At The Abu Dhabi Grand Prix]
Ken ze allemaal, behalve die van 2021 Met Max en Lewis, die heb ik gemist denk ik.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• d-vine
Moet je nu toch kijken min computer duikt ineens in 2021
blijft zo mooi om terug te kijken 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RaJitsu
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 16:09

RaJitsu

B.S.U.R.

KillaZ schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:43:
[...]

Toch vraag ik mij wel eens af wat nou de doorslaggevende update voor Mclaren is geweest gedurende het seizoen. Ben benieuwd of daar nog wel eens wat uitspraken over gedaan zijn/worden. :)
Ze hadden al aangegeven dat ze hun ontwikkeling niet hadden weten completeren volgens planning. De auto's werd 'unlocked' nadat bepaalde geplande updates doorgevoerd werden.

Het interessante is dat we het dus over het ontwerp van James Key hebben. De vraag is in hoeverre Sanchez nu deze auto kan doorontwikkelen. En eigenlijk ook of hij dat überhaupt gaat doen (lijkt me wel logisch, gezien de prestaties). Maar dan is de vraag hoe lang hij dit zal blijven doen. Op een gegeven moment is de rek eruit. En dan is de vraag of Sanchez in staat is zelf een auto te maken waarmee ze wat kunnen in races.

Over James Key was er ernstige twijfel. Ze kondigden hem aan in 2018, Morris vertrok daarop en ze hebben toen voor de 2019 auto Pat Fry aangetrokken. Die '19-auto waarmee ze dus stappen gezet hadden kwam dus niet van James Key (ondanks dat veel mensen riepen dat Key en Seidl de reden waren dat McLaren vanaf 2019 opeens een stap gezet had, terwijl ze dat jaar begonnen waren en hun invloed dus amper een ding kon zijn).

Op het moment dat Key zelf een auto moest maken, leek hij dit niet te kunnen, tot dit jaar. Maar voordat de auto unlockt werd, hebben ze hem ontslagen. Ik vraag me af hoe ze nu tegen deze beslissing aankijken....

B.S.U.R.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dat filmpje van Horner had ik nog niet eerder gezien. Fantastisch! "Come on beauty" :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Kunnen we het nu gewoon een keer helemaal niet hebben over 2021. Het loopt helaas zo vaak uit in verwijten over en weer. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• d-vine
DaniëlWW2 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:22:
[modbreak] Kunnen we het nu gewoon een keer helemaal niet hebben over 2021. Het loopt helaas zo vaak uit in verwijten over en weer. :/ [/]
Nou zeg ik dacht wat positieve vibes erin te brengen :$ en toch begrijp ik je wel een beetje.... O-)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
d-vine schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:24:
[...]

Nou zeg ik dacht wat positieve vibes erin te brengen :$ en toch begrijp ik je wel een beetje.... O-)
Ik doe dit ook niet omdat ik het graag wil verbieden. Ik doe het omdat het helaas niet normaal lijkt te kunnen. :/

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Zorgen bij de coureurs:
Komend weekend staat het laatste raceweekend van dit seizoen op het programma in Abu Dhabi. Vorige week won Verstappen nog de GP van Las Vegas, morgen staan de eerste trainingen in Abu Dhabi alweer op de planning.

,,Ik denk dat het allemaal een beetje veel is. Zo aan het einde van het seizoen is het een grote tijdsverschuiving, vooral omdat iedereen een beetje moe is”, aldus de wereldkampioen van Red Bull. Eerder gaf de Nederlander al aan op te zien tegen het moordende reisschema.

Ook Alpha Tauri-coureur Daniel Ricciardo is niet te spreken over de verschillende tijdszones zo snel na elkaar. ,,We zullen gesloopt zijn straks. Ik ben bang dat we allemaal een beetje gaan ijlen en hallucineren”, aldus de Australiër.

Verstappen hoopt ondanks de lastige omstandigheden komend weekend de GP van Abu Dhabi te winnen. Het zou zijn 54ste zege uit zijn carrière zijn. Nu staat hij wat dat betreft nog gelijk met de Duitser Sebastian Vettel.

Bron

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Cass Casey schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:58:
[...]

Ik durf je geen thumbsup te geven. Vind 33 wel een mooi getal.
Doe snel een duimpje want nu is het nummer 44 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:37
G_Dragon schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:37:
[...]

Doe snel een duimpje want nu is het nummer 44 :+
Done ;)

Ik hoop dat deze race een mooie strijd wordt tussen Ferrari en Mercedes.
Alonso en Norris hebben ook nog wel wat om voor te rijden.
Wordt dus sowieso interessant !

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Plenkske schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:40:
[...]

Done ;)

Ik hoop dat deze race een mooie strijd wordt tussen Ferrari en Mercedes.
Alonso en Norris hebben ook nog wel wat om voor te rijden.
Wordt dus sowieso interessant !
Haha :D
Ik hoop inderdaad dat we een mooie strijd gaan krijgen en mijn voorkeur gaat uit naar winst voor Ferrari, ben ook benieuwd hoe de coureurs het gaan doen nu ze verwachten niet scherp te zijn door vermoeidheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:37
G_Dragon schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:41:
[...]

Haha :D
Ik hoop inderdaad dat we een mooie strijd gaan krijgen en mijn voorkeur gaat uit naar winst voor Ferrari, ben ook benieuwd hoe de coureurs het gaan doen nu ze verwachten niet scherp te zijn door vermoeidheid.
Ik denk dat die vermoeidheid uiteindelijk wel meevalt.

Wat zijn eigenlijk de verwachtingen ? Ik heb zelf het gevoel dat Ferrari het beter gaat doen dan Mercedes. Maar je weet het nooit bij ze. Nu zit de druk er vol op, dus kan het zomaar fout gaan bij een pitstop of vreemde strategische keuze.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Chocoball schreef op woensdag 22 november 2023 @ 23:07:
[...]

Om in Toto's woorden te blijven "This is nothing. and nobody's going to talk about that tomorrow morning anymore…" :)
Die zet ik straks op Wiki...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05 15:11

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

JB schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:57:
[...]

Dat filmpje van Horner had ik nog niet eerder gezien. Fantastisch! "Come on beauty" :D
Ik ook niet, prachtig. Die man knippert een minuut lang niet met zijn ogen!! briljant.

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:19

Edd

Plenkske schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:46:
Wat zijn eigenlijk de verwachtingen ? Ik heb zelf het gevoel dat Ferrari het beter gaat doen dan Mercedes. Maar je weet het nooit bij ze. Nu zit de druk er vol op, dus kan het zomaar fout gaan bij een pitstop of vreemde strategische keuze.
Ik heb juist het idee dat Mercedes het hier beter gaat doen dan Ferrari. Al is het alleen al omdat het warmer weer is.
Ferrari zal waarschijnlijk wel weer de banden opvreten en het is ook al een aantal malen voorgekomen dat de coureurs langzamer moeten rijden om problemen met overhitting te voorkomen.

-

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:35
d-vine schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:24:
[...]

Op twitter zijn genoeg van die postivieve vibes te vinden :+ , meer gaan we er niet over zeggen we willen @DaniëlWW2 niet onnodig werk geven :)

[ Voor 12% gewijzigd door ArgantosNL op 23-11-2023 12:32 ]

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-05 17:15
Nog steeds kippenvel! Wat mij betreft de mooiste race van deze eeuw!! _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Plenkske schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:46:
[...]

Ik denk dat die vermoeidheid uiteindelijk wel meevalt.

Edd schreef op donderdag 23 november 2023 @ 12:11:
[...]

Ik heb juist het idee dat Mercedes het hier beter gaat doen dan Ferrari. Al is het alleen al omdat het warmer weer is.
Ferrari zal waarschijnlijk wel weer de banden opvreten en het is ook al een aantal malen voorgekomen dat de coureurs langzamer moeten rijden om problemen met overhitting te voorkomen.
Als ik zo even snel door de resultaten van dit jaar heen blader, lijkt ferrari het niet significant slechter te doen, dan mercedes, op normale circuits (dus geen stratencircuits), waar het warm is.
  • Bahrein - redelijk gelijk op
  • Spanje - licht voordeel mercedes
  • Monza - licht voordeel ferrari
  • Qatar - redelijk gelijk op
Zal redelijk spannend worden, verwacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sugar Free
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 23-11-2023
Nou ik ben erg benieuwd als Max Verstappen ook de laatste race van het seizoen weet te winnen, van mij mag hij!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

Vasseur en Wolff moeten zich melden bij de stewards ivm hun uitlatingen tijdens het Las Vegas Grand prix weekend:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F_nnmK8W8AAVvm_?format=jpg&name=medium

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F_nnmDaXsAAsiSN?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bushie
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-05 20:42
Iemand op z'n teentjes getrapt bij de Fia?
laten ze zich bezig gaan houden met belangrijke zaken i.p.v. Team-Principal pesten,
die oude koeien mogen ze mooi in de sloot laten
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Kwih48c-7gNYL6YUfM2mNMSERRM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/36F0cC8AN5lPZQqXBi9jtaU5.png?f=user_large

[ Voor 48% gewijzigd door Bushie op 23-11-2023 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Tripl3 D schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:42:
Vasseur en Wolff moeten zich melden bij de stewards ivm hun uitlatingen tijdens het Las Vegas Grand prix weekend:

[Twitter]
[Afbeelding]

[Twitter]
[Afbeelding]
Ondanks de stellige overtuiging van Wolff is blijkbaar iemand het de volgende dag niet vergeten. :)

Hele transcript hier https://www.fia.com/news/...ess-conference-transcript

Voor de samenvatting wat er aan scheldwoorden gezegd is https://www.motorsport.co...ng-las-vegas-gp/10550483/

[ Voor 17% gewijzigd door Chocoball op 24-11-2023 07:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

AT doet een beetje yolo met een nieuwe vloer voor Abu Dhabi :)
AlphaTauri has explained the reasoning behind its major Formula 1 floor upgrade for Abu Dhabi, which it hopes can be a "joker" to help "chase down Williams to the line."

The team's technical director Jody Egginton added that the upgrade is an "R&D exercise" that was viable because of the stable regulations for next year, so any lessons can be carried to the 2024 car.
https://www.motorsport.co...grade-abu-dhabi/10550215/

[ Voor 23% gewijzigd door YakuzA op 23-11-2023 14:21 ]

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:35
Tripl3 D schreef op donderdag 23 november 2023 @ 13:42:

[Twitter]
[Afbeelding]

[Twitter]
[Afbeelding]
Beiden krijgen een formele waarschuwing:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F_n9MbjWsAAZuFP?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F_n9cJ4XIAAbOd8?format=jpg&name=4096x4096

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• asdfqwerty
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 11:05
grapjassen daar

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Schobbejakken!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:44

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Summonsed? In de eerste leek het een typo te zijn, maar in de 2de brief staat hetzelfde.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• Toke_gt
JB schreef op donderdag 23 november 2023 @ 10:57:
[...]

Had je dan ook de heel emotionele Newey naast hem gemist?

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

zonoskar schreef op donderdag 23 november 2023 @ 16:53:
Summonsed? In de eerste leek het een typo te zijn, maar in de 2de brief staat hetzelfde.
Jup das een vervoeging van summons :P
serve (someone) with a summons.
"he has been summonsed to appear in court next month"

PSN

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
De allerlaatste race van 2023, van een bizar seizoen, van het beste seizoen ooit van een coureur...
Ik denk dat we erg blij met Max mogen zijn!

Niemand gaat er nu vanuit, maar het kan natuurlijk zo maar zijn dat dit het laatste kampioenschap zijn geweest van Max...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 16:21
Zo, Abu Dhabi heeft een nieuw podium. Dat komt mij enigszins bekend voor :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5H7TQJDt_2D_85C2OlpJjMMTmhQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hw8XDR7zsq5q3TIzwZDPz52b.jpg?f=fotoalbum_large

https://www.wtf1.com/post...oPq5QkeMGk6bT82r64My7OM7A

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Anoniem: 499527

JB schreef op woensdag 22 november 2023 @ 08:40:
Mooie laatste race om het percentage wins in 1 seizoen nog scherper neer te zetten :D Go Max! :)F
En niet te vergeten... De kans op nr. 54 en dus niet meer gedeeld 3e in lijst van race wins :)

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16:30
pilskes schreef op donderdag 23 november 2023 @ 18:29:
De allerlaatste race van 2023, van een bizar seizoen, van het beste seizoen ooit van een coureur...
Ik denk dat we erg blij met Max mogen zijn!

Niemand gaat er nu vanuit, maar het kan natuurlijk zo maar zijn dat dit het laatste kampioenschap zijn geweest van Max...
Gewaagde uitspraak maar ik denk dat je dat over een jaar weer kan zeggen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Alleen om nou te zeggen het ziet er mooi uit? We gaan het zondag meemaken.
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Impressionen-Formel-1-GP-Abu-Dhabi-Donnerstag-23-11-2023-169Gallery-d0b1067c-2056175.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
Chocoball schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:26:
[...]

Alleen om nou te zeggen het ziet er mooi uit? We gaan het zondag meemaken.
[Afbeelding]
Er zijn vast een hoop ledjes in verwerkt. En vuurwerkhouders en grote spots komen nog. Als er vervolgens honderden mensen onder staan, is het ineens cool. (Zie Monza)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:52

Martinspire

Awesomeness

Toke_gt schreef op donderdag 23 november 2023 @ 20:38:
[...]

Er zijn vast een hoop ledjes in verwerkt. En vuurwerkhouders en grote spots komen nog. Als er vervolgens honderden mensen onder staan, is het ineens cool. (Zie Monza)
Zolang ze niet weer met vlaggen de camera's gaan blokkeren vind ik het prima

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

TinusXIII schreef op donderdag 23 november 2023 @ 18:33:
Zo, Abu Dhabi heeft een nieuw podium. Dat komt mij enigszins bekend voor :P
De plek waar het regime de galg heeft staan?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcelGo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08:51
https://nos.nl/l/2499010

https://tweakers.net/nieu...-overschreden-worden.html

AI in de race dit weekend voor tracklimits? Weet niet of dit nou wat op gaat leveren... 8)7

[ Voor 42% gewijzigd door MarcelGo op 23-11-2023 21:23 ]

duurzaam is de weg, 14020 Wp solar, warmtepomp, EV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

pjottum schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:17:
[...]

De plek waar het regime de galg heeft staan?
Doe ff normaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Haha nice. Nja nu wint Mercedes natuurlijk :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:35
Dat zijn een hoop rookies in FP1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ToysJ4AQsi2T_ZhjLH0habeNojo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hQQOtEPcQqM06JVDzwSJ026b.png?f=fotoalbum_large

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Toke_gt schreef op donderdag 23 november 2023 @ 17:02:
[...]

Had je dan ook de heel emotionele Newey naast hem gemist?
Ja! Die zie je gewoon helemaal op en neer gaan. Echt bijzonder.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Tripl3 D

Tripl3 D

Brother in Arms

zonoskar schreef op donderdag 23 november 2023 @ 16:53:
De schrijver van deze brieven:

Afbeeldingslocatie: https://tacticlab.com.au/wp-content/uploads/2020/12/gollum.jpg

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
offtopic:
Homofielen kunnen de doodstraf krijgen voor het hebben van sex in dat paradijsje.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• Chocoball
Gaat spannend worden :)
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/go-checo-v0-m8n6y1iap52c1.jpg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=2161007bd4f9a32ce21c2bc64e42f1cc7f9ecf2e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Ik kwam hem tegen ja, als ze de laatste race nou 2.02x het aantal punten geven wat je al hebt. of een overwinning telt voor 11x, dan kan het misschien nog spannend worden :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

upgrades bij AT

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/cXzOT8zxhz99a5F-uawvdR6YLeD_iQ_9fB6boOOZUWA.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=08627f2f27afa780a89e2eecdbe96c81cab5ac91
enige team met grote upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000

pro_6or

amateur_60r

Andersom toch, Mercedes staat (al heel lang) 2e, dus als er potentieel nog een team voorbijgestreefd wordt zijn zij het.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000

pro_6or

amateur_60r

basvn schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 08:50:
[...]

Ik kwam hem tegen ja, als ze de laatste race nou 2.02x het aantal punten geven wat je al hebt. of een overwinning telt voor 11x, dan kan het misschien nog spannend worden :+
“Haha, ik zet de winstverdubbelaar in.” Maar Baas, dat is niet genoeg. “De verdubbelaar plus .02 that is!”

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:51

sjaool

Every life should have 9 cats

pilskes schreef op donderdag 23 november 2023 @ 18:29:
Maar is dat niet met elke kampioen? Elk jaar kan het een laatste kampioenschap zijn. Maar omgekeer kan het voor iemand anders natuurlijk het eerste kampioenschap zijn. Het kan vriezen of het kan dooien. ;)

"When you grow up your heart dies"

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord