30.000 ton inderdaad, heb het aangepast.
Cappy was inderdaad erg negatief in het begin en ik ben het niet altijd met hem eens maar het is altijd goed om zijn blik op bepaalde zaken te zien.
@
hoevenpe is natuurlijk onze favoriete azijnpisser maar in dit geval wel realistisch. Ik ga er gewoon vanuit dat de Russen deze zomer gewoon de Donbas hebben gepakt en mogelijk gewoon Sloviansk hebben omsingeld.
Ze staan namelijk ook weer op het punt om een nieuw offensief te doen vanuit Izyum.
Al met al gaat het ze veel manschappen en materieel kosten dus hoe langer dit duurt hoe duurder en kostbaarder het voor ze wordt. Maar dat boeit de Russen niet.
Severodonetsk is gewoon de nieuwe Popasna. Deze stad is nu al praktisch vernietigd en ze zullen zich straks gaan terugtrekken. Niets nieuws op dat vlak.
De Russen hebben nog zeker de helft van hun troepen beschikbaar. Beetje drukken en langzaam weer oprukken. Gaat ze wel lukken.
De grote blitzkrieg voor het gehele land gaat ze nooit meer lukken.
En hoe langer dit duurt, hoe zwakker ze worden. Mits UA het vol blijft houden maar daar ga ik wel vanuit, zolang wapens en munitie blijft komen.
[
Voor 34% gewijzigd door
Verwijderd op 30-05-2022 09:40
]