Er is redelijk wat gesloopt de laatste 24 zie ik zo over de laatste 24 uur (mis de plaatjes van @DoubleDutch )
wat opmerkelijk is (kwam ik gisteren tegen) dat zelfs de nieuwste "beste" gen5 vliegtuigen van Ru er ook tussen zitten. Hoewel niet verwonderlijk dat Ru de stats overhyped maar 50mil USD per keer verliezen is denk toch wel pijnlijk.
Dit gaat alleen maar stijgen straks
Hoop dat met die informatie nog meer gedaan kan worden, lees bruikbare data voor bv EU landen.
Waar ik wel van schrok is dat een stad/regio begon met 1,4mil inwoners gereduceerd was tot ~450,000 niet zozeer dat ik dit niet wist maar dan nog.
Daarbij de enorme hoeveelheid mensen die dakloos zijn, word er gewoon naar van.
wat opmerkelijk is (kwam ik gisteren tegen) dat zelfs de nieuwste "beste" gen5 vliegtuigen van Ru er ook tussen zitten. Hoewel niet verwonderlijk dat Ru de stats overhyped maar 50mil USD per keer verliezen is denk toch wel pijnlijk.
Dit gaat alleen maar stijgen straks
#OpRussia: #Anonymous leaks via #DDoSecrets, 365,000 emails from Accent Capital. Russian real estate investment company. pic.twitter.com/EvJj4ketfx
— Anonymous (@LatestAnonPress) 21 april 2022
Hoop dat met die informatie nog meer gedaan kan worden, lees bruikbare data voor bv EU landen.
Waar ik wel van schrok is dat een stad/regio begon met 1,4mil inwoners gereduceerd was tot ~450,000 niet zozeer dat ik dit niet wist maar dan nog.
Daarbij de enorme hoeveelheid mensen die dakloos zijn, word er gewoon naar van.
Tja vanalles