Ik ben benieuwd hoe die win voor Poetin er uit gaat zien. "ja, we hebben de Krim en Donbas, heeft ons wel 20k jonge mannen gekost, wat materieel en we kunnen nooit meer zaken doen met het westen en alles wordt heel veel duurder. Oja, ieder beschaafd land kotst ons uit, maar gelukkig hebben we onze Chinese broodrijstheren nog voor wie we nu mogen werken. Maar het was het echt waard hoor!".Xtr3me4me schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:20:
[...]
Niemand gaat kernbommen gooien
Waar ik naar refereerde was om het feit dat Poetin een Win moet hebben. Op welke plek, of waar dan ook in Oekranie. Defeat is not an option.
Hij kan het niet verkondigen thuis van, Rusland is verslagen. Ons machtige groot leger is verslagen. Die vernedering zal hij niet aangaan, linksom of rechtsom, dus heeft hij een Win nodig.
In het Noorden heeft hij al verloren, daarom het lul verhaal van, we gaan het oosten versterken. Maar als het oosten ook faalt, dan heb je eigenlijk naar maar 1 optie over.
Poetin moet een win hebben. Dus, ja. een TNB zie ik hem echt wel gebruiken op den duur. Want dit houd niemand lang vol. De kosten, de levens, de ongemotiveerde soldaten.
En als hij heel Oekraïne heeft, dan zal het plaatje qua Russische positie op het wereldtoneel er denk ik niet heel anders uit zien.
Deze oorlog duurt te lang en kent teveel goed in beeld gebrachte wreedheden om geen enorme backlash op te leveren voor de Russen.