Buiten jezelf heeft hier niemand het dan ook over minuutprijzen gehad. Ik al zeker niet. Ik werk met DA uurprijzen.
Geen idee. Ik zit - net om die reden - niet op facebook en ook niet op de commentaarsites van DPG Media.Dat capa tarief heeft al tot hele mooie Facebook threads geleid... De woorden poenscheppers, afzetters, zakkenvullers, bedriegers behoren dan nog tot de bravere bijdragen, maar tonen aan dat mensen gewoon enorm bang zijn.
Mensen zijn in het algemeen nogal lui en dan vooral bang voor verandering en zijn bovendien nogal intelectueel lui om zichzelf terdege en juist te informeren en gaan liever mee in gemakkelijk groepsverzet, gemakkelijke niet te verifiëren complottheoriën allerhande en elkaar dan nablaten over zaken die nergens op gebaseerd zijn.
Eigenaardig toch? Alle juiste informatie kan in dit digitaal tijdperk met een paar muisklikken gevonden worden maar toch hecht men liever meer geloof aan de wildste theoriën die bij nader inzien nergens op slaan. Zo maak je jezelf bang met de eigen geschapen spookbeelden.
Niemand die zich door een nutsbedrijf afgezet voelt is verplicht daar aan gekoppeld te blijven. Wie het zelf beter weet en kan heeft de vrijheid om voor zichzelf het beter en anders te doen.
/f/image/qUQCSfjeFKmoHNjesZRjHjlF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Fc8SfCz0la7x8Y3cPLxxPBwD.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/OmpryXndSEuZoBjbGUQ4uOZV.png?f=fotoalbum_large)