Ik snap je gedachte. Ik heb echter een melding/klacht ingediend bij Kia service en zij gaven aan er veel meldingen zijn binnen gekomen en dat ze met een oplossing bezig zijn. Vanwege de vele meldingen hebben ze er een hoge prioriteit aan gegeven. Niet alleen mijn gevoel over veel is dus hierbij alleen van toepassing.janne_nl schreef op zondag 4 januari 2026 @ 09:16:
Dat is een voorbarige conclusie vind ik. Er zijn er een aantal op het forum, maar alleen mensen die een probleem hebben gaan zoeken en komen wellicht hier terecht.
Neemt niet weg dat het heel vervelend is. Ik heb een keer gehad dat alles pas aanging na een 2de keer de verwarming aanzetten.
Daarnaast vind ik 24gr meer een temperstuur voor in de zomer de auto een beetje af te koelen. Hier staat hij op 18 en dan stap ik echt wel in een warme auto, zeker als het stuur warm is.
Het is inderdaad wel vervelend. Wel fijn voor je dat je stuur ook warm wordt. Samen met de achterruit- en buitenspiegelverwarming werkt die bij mij ook niet bij handmatig activeren via de app.
Ach, uiteindelijk zijn het luxeprobleempjes. Ik relativeer het en als dit alles zou zijn waar ik me druk over zou moeten maken in mijn leven, dan zou ik daarvoor tekenen.
/f/image/Hm4Hj62eEHwdRWe2A9Cq36IK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/2rd1JaLRqaSvJoUH2Jym3UDC.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/lh7SaMRnytQWBqC7tZ1jZsZw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CdkcaMNzMSWRQLR1tLqScEzy.png?f=fotoalbum_large)