Vanavond nog bericht van Kia ivm de app en het niet verwarmen van de achterruit en spiegels.
Onderstaand het bericht.
Ik heb mijn twijfels of dit de oplossing is maar zal het uitproberen als jet wel werkt mooi maar als het niet werkt zal ik ze informeren.
Verzoek aan anderen die dit probleem ook hebben om onderstaande ""oplossing" te proberen en het resultaat hier melden zodat ik het kan meenemen.
Hierbij het berichtt:
Beste Evert,
Hartelijk dank voor je bericht aan Kia Connect.
In dit geval willen we je adviseren om een reset uit te voeren van het Kia Connect navigatiesysteem, daar het lijkt of deze geen contact maakt met het netwerk. De reset kan worden uitgevoerd door de reset knop met een paperclip in te drukken, de reset knop is aanwezig bij de volume knop van het toestel.
Indien de reset niet geholpen heeft, wil ik je vragen de volgende stappen te doorlopen vanuit het infotainmentsysteem in het voertuig:
Open privacy-instellingen in het infotainmentsysteem, ga naar Meer > Servicelijst > Schakel Waarschuwingen & Beveiliging uit > Ga opnieuw naar de pagina Servicelijst > Schakel Waarschuwingen & Beveiliging in > Opslaan.
Ik vertrouw erop je hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Christy
Ter aanvulling op mijn eerdere post hierbij de reactie van Kia en mijn reactie.
Wordt vervolgd
Hallo Sammy,
Bedankt voor je reactie.
Ik zou graag zien dat je de voortgang bewaakt zodat er op korte termijn het probleem wordt opgelost.
Nog beter om de reactie van het technisch support team op te vragen en mij/ons die mede te delen.
Ik zet het ook weg en kom hierop over 14 dagen terug bij jou.
Evert Mulder.
Van: noreply@salesforce.com <noreply@salesforce.com> Namens Support Kia Connect
Verzonden: woensdag 12 november 2025 11:53
Aan: evert2311@gmail.com
Onderwerp: Kia Connect Support : 00149503
Beste Evert,
Hartelijk dank voor je bericht aan Kia Connect.
Ik heb de vraag voor je doorgezet naar ons technisch support team. Zodra wij hier antwoord op hebben, zullen wij dit zo spoedig mogelijk naar jou terugkoppelen.
Ik vertrouw erop je hierbij voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Sammy
Wordt vervolgd
[
Voor 27% gewijzigd door
evertmulder op 12-11-2025 13:29
]