Gaan we ook niet doen inderdaad, lekker doorrijden met de huidige Niro!jaapzb schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 11:00:
[...]
En dan koop je een andere EV die net zo veel in prijs is gestegen dus heb je netto 0 winst
@Thomas19903 Komt door de brandstofprijzen in NL de laatste tijd dat een steeds grotere groep ineens een EV wilt, je ziet vraagprijzen van dit soort auto's per maand stijgen. Mijn private lease e-Niro liep bijna af en dit was voor mij ook reden om 'm iets voor einde van de looptijd al weg te doen zodat ik niet nóg meer hoef te betalen voor een privé aankoop van een EV.
Enige optie die ik anders nog had was de e-Niro uit de lease privé over te nemen, maar de auto is mij niet zo goed bevallen dat ik dat wilde doen.
Enige optie die ik anders nog had was de e-Niro uit de lease privé over te nemen, maar de auto is mij niet zo goed bevallen dat ik dat wilde doen.
Wij hebben onze E-Niro nu 3 maanden en een beetje een vergelijkbare is nu minimaal 3k duurder... Bizar gewoon! Maar ook niet leuk voor mensen die nu een EV willen kopen, dat wordt zo nog meer onbereikbaar:(
Let op:
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Thuisladen van je EV deel 2
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.
Volgende onderwerpen moeten elders besproken worden:
[EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 3
Thuisladen van je EV deel 2
Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.