Lijkt mij ook absoluut een nette prijs. Ze zijn echt belachelijk duur geworden het afgelopen half jaar, bizar!gerlof92 schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 13:45:
Hey allemaal,
Dit topic is enorm behulpzaam, zeker omdat er zoveel verschillen zijn tussen de jaartallen en uitvoeringen in onze zoektocht naar een EV.
Momenteel leasen wij een Kia e-Niro uit 2021, 64kwh DynamicPlusLine met nu +- 130.000km gereden en een SOH van 99,2%. We zijn er erg tevreden mee en los van de kleur (wit) zien we ons hier na afloop van het leasecontract wel in verder rijden. We krijgen de mogelijk om hem over te nemen van de leasemaatschappij voor €18.850. Als ik naar de tweedehands markt kijk is dit een hele schappelijke prijs maar ben benieuwd naar jullie mening.
- Wat vinden jullie van de prijs?
- Vorige maand is er een nieuwe verstuiver in de airco geplaatst (top, nog zon dure reparatie binnen leasetermijn), maar wat zijn zaken die we nog na moeten laten kijken nu het nog onder de lease valt? Soms lijkt het alsof ik het wat hoor kraken met inveren achter.
Thanks!
Wij hebben die kraakjes ook achter. Lijkt soms van het onderstel te komen en soms uit de 'vanger ' van de achterbank. Voor hebben we precies hetzelfde probleem. Soms heel weinig maar soms echt flink. Bij de garage zijn de rubbers ingevet maar dit heeft helaas niks mogen helpen.