Schitterend, deed de ACM dit ook maar in een ander topic.marvel27 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 14:31:
Net gebeld met Engie. De aardige mevrouw die me te woord stond las overigens real time mee in dit topic (hallo mevrouw) Engie wordt blijkbaar momenteel overstelpt met deze vraag.
Ons SAP bestaat administratief al, of het er in praktijk van komt, is een andere vraag. Bij ons SAP staat in het EAN-codeboek alleen aan welk PAP het gekoppeld is (laatste kolom). Ik zie niets over een bijzondere aansluiting. Is het wel een SAP of een zelfstandige tweede meter die op de een of andere manier buiten werking is gesteld? En verder lijkt dit me iets voor het huiselektratopic.AquaPlanning schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 14:02:
Is een secondair allocatiepunt altijd een bijzondere aansluiting?
Ik heb er stomtoevallig al één, mijn woonhuis was vroeger al gesplitst. Als ik mijn adres opzoek in het EAN codeboek: https://www.eancodeboek.nl/eancodeboek/control/index dan staat bij één van de codes: Bijzondere aansluiting: ja .
Google leerde mij dat dit betekend dat deze EAN niet meeloopt in de reguliere administratieve processen. Is dat standaard voor secondaire allocatiepunten?
[ Voor 56% gewijzigd door Tiffanylampje op 07-07-2022 17:12 ]