Zeker! En enorm iconisch. Een genot om deze livery in de F1 te zien. Jammer dat het maar voor 1 race is
[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 16-05-2021 22:15 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Zeker! En enorm iconisch. Een genot om deze livery in de F1 te zien. Jammer dat het maar voor 1 race is
[ Voor 9% gewijzigd door Jasphur op 16-05-2021 22:15 ]
Bang voor gezichtsverlies als er een band kapot gaat.Krankenhausen schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:37:
Waar komt de conservatieve houding van Pirelli de laatste jaren eigenlijk ineens vandaan? Nog maar een paar seizoenen geleden (voor het C1-C5 verhaal) meen ik mij te herinneren dat we de super-hards helemaal nooit zagen, de hards misschien 1 a 2 keer per jaar en zelfs de medium banden ook maar af en toe.
Signatures zijn voor boomers.
Ze hebben op een gegeven moment toch iets veranderd in de compound zodat het allemaal een plekje opgeschoven is? Dus een hard was eigenlijk een medium. Zoiets herinner ik mij.Krankenhausen schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:37:
Waar komt de conservatieve houding van Pirelli de laatste jaren eigenlijk ineens vandaan? Nog maar een paar seizoenen geleden (voor het C1-C5 verhaal) meen ik mij te herinneren dat we de super-hards helemaal nooit zagen, de hards misschien 1 a 2 keer per jaar en zelfs de medium banden ook maar af en toe.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Volgens mij had je:Krankenhausen schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:37:
[ Voor 8% gewijzigd door basvn op 17-05-2021 08:15 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zeg houden, vind hem echt super vet!himlims_ schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:42:
[Afbeelding]
schijnbaar heeft mclaren andere teams verzocht een 'reto'-look te gaan
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 44% gewijzigd door himlims_ op 17-05-2021 09:54 ]
Ik denk 0 keer.himlims_ schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:39:
dat gaat wat worden deze week![]()
welke/hoeveel sessies parkeert nikita m in de muur?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Moet Lando toch een nieuwe tekst verzinnen...nachtnet schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:50:
Donderdag al.
Coureurs uit Indycar zijn geen koekenbakkers. Het zijn zeker een knappe prestaties van Grosjean en Veekay. Al liet Veekay vorig seizoen goede dingen zien in zijn eerste seizoen in Indycar. Hij haalde zijn eerste pole op dit circuit (Indy road) en eindigde vorig jaar op P3, als ik het me goed herinner.mphilipp schreef op zondag 16 mei 2021 @ 19:25:
Leuk voor beide, maar vooral voor Romain. Ik ben benieuwd of dit nou voornamelijk kwam omdat het geen volledige oval is, maar een gedeelte circuit, iets waar hij meer ervaring op heeft als de doorsnee Indy coureur. Maar het toont wel aan dat ze bij Indy een veel meer level playing field hebben en iedereen een kans heeft om te winnen.
Echter, het is wel een eenheidsklasse geworden, dus geen constructeurs. Allemaal hetzelfde Delare chassis, hetzelfde aero pakket en keuze uit een Honda of Chevrolet motor. Levert wel spannendere races op en is minder voorspelbaar, maar voor ons eigenlijk een soort F2/F3.
In de VS gaat het om de show. F1 is een constructeurskampioenschap. Als je een standaardchassis moet gebruiken met een standaard aero kit en uit 2 motoren kunt kiezen, ben je geen constructeur meer.Niellie41 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:12:
[...]
De mindset in de VS is heel anders. Daar gaat het om competitie en dan maakt het niet uit wie de auto maakt. Naar mijn mening zit de F1 in een spagaat. Aan de ene kant heb je de puristen die zeggen dat het om de technologie en innovatie gaat. "Spec" onderdelen zijn verboden, want dat "gaat ten koste van de innovatie". Aan de andere kant wilt men dat het veld dichter bij elkaar zit en dat er meer actie op de baan komt.
Dat een serie veel spec onderdelen heeft, maakt het naar mijn mening niet minder.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
persoonlijk zou ik graag meer standaarden in/aan de autos zien; drukt de kosten - meer gelijkheid op het veld. blijft altijd ruimte voor innovatie, maar niet alles hoeft 'in house' gemaakt te worden.Niellie41 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:12:
[...]
Coureurs uit Indycar zijn geen koekenbakkers. Het zijn zeker een knappe prestaties van Grosjean en Veekay. Al liet Veekay vorig seizoen goede dingen zien in zijn eerste seizoen in Indycar. Hij haalde zijn eerste pole op dit circuit (Indy road) en eindigde vorig jaar op P3, als ik het me goed herinner.
De mindset in de VS is heel anders. Daar gaat het om competitie en dan maakt het niet uit wie de auto maakt. Naar mijn mening zit de F1 in een spagaat. Aan de ene kant heb je de puristen die zeggen dat het om de technologie en innovatie gaat. "Spec" onderdelen zijn verboden, want dat "gaat ten koste van de innovatie". Aan de andere kant wilt men dat het veld dichter bij elkaar zit en dat er meer actie op de baan komt.
Dat een serie veel spec onderdelen heeft, maakt het naar mijn mening niet minder.
Silverstone 2013, 2018 en nog wat andere races. Daar lieten de teams de auto's gewoon te lang doorrijden en plof na plof na plof. En dan krijgt Pirelli de schuld en gaan ze conservatiever worden. En dan zeuren de teams dat de banden te conservatief zijn. Er is ook nooit eens een team die zegt dat Pirelli eens de juiste banden had meegenomen na een weekend.Krankenhausen schreef op maandag 17 mei 2021 @ 00:37:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik mis nog steeds de ultra mega soft, hypersoft, soft etc...DaniëlWW2 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:33:
[...]
Silverstone 2013, 2018 en nog wat andere races. Daar lieten de teams de auto's gewoon te lang doorrijden en plof na plof na plof. En dan krijgt Pirelli de schuld en gaan ze conservatiever worden. En dan zeuren de teams dat de banden te conservatief zijn. Er is ook nooit eens een team die zegt dat Pirelli eens de juiste banden had meegenomen na een weekend.
Kunnen we er geen natte cake van makeniichel schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:42:
moggel heren, rawe ceek
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Er zal inderdaad ergens een middenweg zijn. Ik denk eerder dat het de vraag is of men dat wilt.himlims_ schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:30:
[...]
persoonlijk zou ik graag meer standaarden in/aan de autos zien; drukt de kosten - meer gelijkheid op het veld. blijft altijd ruimte voor innovatie, maar niet alles hoeft 'in house' gemaakt te worden.
andere kant, die innovatie en nieuwe technieken is wel het gene wat f1 uniek maakt. lastige splagaat, maar ergens meot er wel een middenweg zijn
De innovatie in F1 zit hem tegenwoordig vooral in de aero. Daar hebben de engineers nog de meeste vrijheid. De mechanische onderdelen moeten steeds langer meegaan en is technisch ook belangrijk, maar voor de kijker is dat niet te zien.mphilipp schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:29:
[...]
In de VS gaat het om de show. F1 is een constructeurskampioenschap. Als je een standaardchassis moet gebruiken met een standaard aero kit en uit 2 motoren kunt kiezen, ben je geen constructeur meer.
Doordat je je eigen spullen moet maken, krijg je verschillen en kost het geld. Net als de LMP1 en 2 klassen op Le Mans heb je soms grote verschillen tussen teams die bakken geld hebben en teams die bijna niets hebben (relatief gezien dan). Dat is jammer, maar in principe zit dat in het concept. Ik vind niet dat je F1 een eenheidsklasse moet maken, want die hebben we al genoeg: F2, F3, noem maar op. En komt daar het publiek in grote getale op af...? (rethorische vraag). F1 gaat in principe om hightech, de limiet. Als je er alleen maar een show van wilt maken net als Indy, raak je veel kwijt. Ik zou het niet meer leuk vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 17-05-2021 10:45 ]
Het zou ook niet handig zijn van Mercedes om te vertellen hoe blij ze waren toen Pirelli het loopvlak van de banden dunner maakte. Iets met eerst rookte de Merc zijn achterbanden op en met de wisseling was er ineens geen probleem meer.DaniëlWW2 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:33:
[...]
Silverstone 2013, 2018 en nog wat andere races. Daar lieten de teams de auto's gewoon te lang doorrijden en plof na plof na plof. En dan krijgt Pirelli de schuld en gaan ze conservatiever worden. En dan zeuren de teams dat de banden te conservatief zijn. Er is ook nooit eens een team die zegt dat Pirelli eens de juiste banden had meegenomen na een weekend.
Oostenrijk 2016. Toen reed Vettel veeeeel te lang door op de banden en knalde z'n achterband op start/finishDaniëlWW2 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:33:
[...]
Maar ook daar hadden ze problemen met bv Audi die rondjes om iedereen reed. Daarom hebben ze de allerlei zaken bedacht om bv de diesels niet zoveel voordeel te geven tov de benzineauto's. Balance of Power heet dat. En teams als Toyota, Porsche en Audi hadden mega budgetten, dus had je in die klasse al haast geen kans op een podiumplek. Eigenlijk hetzelfde probleem als in de F1. Welliswaar verschillende oplossingen, maar dat komt meer omdat F1 vast zit aan open wiel enzo. Endurance gaat niet over de vorm en het soort auto, maar over endurance.Niellie41 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:38:
[...]
Naar mijn mening was LMP1 (toen met Toyota, Porsche en Audi) technisch gezien veel interessanter dan F1. Daar hadden de engineers meer vrijheden om de auto zo snel mogelijk en zo zuinig mogelijk te maken. De drie fabrikanten hadden elk een eigen oplossing (type motor en type hybride), maar zaten toch dicht bij elkaar en hadden mooie gevechten op de baan.
Maar er is toch altijd een dominant team geweest? Ik snap niet dat iedereen zo zeurt over Mercedes. Dat komt gewoon door de regels. Ze zijn zo 'slim' geweest om de boel te bevriezen, dus dan wéét je dat als er één team is die bij de start de zaken al heel goed voor elkaar heeft, je dus 'opgescheept' zit met een dominant team waar je vrij weinig aan kunt doen. Het had ook Renault kunnen zijn, theoretisch danIk denk wel dat de F1 baat zou hebben om meer dingen te standaardiseren. Zeker niet alles zoals in F2, maar maar voor de sport zou het goed zijn om het veld wat dichter bij elkaar te brengen. Of Mercedes moet weg gaan.
Hmm, volgens mij hebben we al het Haas model.himlims_ schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:30:
[...]
persoonlijk zou ik graag meer standaarden in/aan de autos zien; drukt de kosten - meer gelijkheid op het veld. blijft altijd ruimte voor innovatie, maar niet alles hoeft 'in house' gemaakt te worden.
andere kant, die innovatie en nieuwe technieken is wel het gene wat f1 uniek maakt. lastige splagaat, maar ergens meot er wel een middenweg zijn
maar iedere constructeur heeft zo zijn eigen implemenatie; ga je dat soort dingen voor gehele veld gelijk trekken - zijn de onderlinge verschillen ook minder groot, immers kan je daarin neit onderscheidenD-dark schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:18:
[...]
Hmm, volgens mij hebben we al het Haas model.
Motor, versnellingsbak, ophanging overnemen van een andere constructeur
Klopt, probleem alleen met dat gelijktrekken is dat je daarmee oa rake, rijhoogte en lengte gaat vastleggen van de auto'shimlims_ schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:19:
[...]
maar iedere constructeur heeft zo zijn eigen implemenatie; ga je dat soort dingen voor gehele veld gelijk trekken - zijn de onderlinge verschillen ook minder groot, immers kan je daarin neit onderscheiden
Verwijderd
Hoeveel van de grote massa fans boeit de rake en andere vloerflapjes nou echt iets? De looks van de auto worden toch voor 95% door de livery bepaald. Als je de huidige auto's in dezelfde kleur spuit, zie je ook weinig verschil.D-dark schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:23:
[...]
Klopt, probleem alleen met dat gelijktrekken is dat je daarmee oa rake, rijhoogte en lengte gaat vastleggen van de auto's
Het blijft een compromis tussen eenheidsworst, verschillen tussen constructeurs en business model.
Er is nog nooit in de geschiedenis van de F1 een team geweest dat 8 jaar lang de rest van de teams heeft kunnen domineren.mphilipp schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:17:
Maar er is toch altijd een dominant team geweest? Ik snap niet dat iedereen zo zeurt over Mercedes. Dat komt gewoon door de regels.
Dat spannender kampioenschap krijgen we vanzelf door de budgetcap die eraan komt.Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:36:
[...]
Hoeveel van de grote massa fans boeit de rake en andere vloerflapjes nou echt iets? De looks van de auto worden toch voor 95% door de livery bepaald. Als je de huidige auto's in dezelfde kleur spuit, zie je ook weinig verschil.
En zelfs van de fans die wel de technische ontwikkeling volgen, denk ik dat de grote meerderheid ook een stukje ontwerpvrijheid zou willen inruilen voor een spannender kampioenschap.
Nu Mercedes al een tegenvaller heeft gehad nadat de auto van Bottas vervangen moest worden, zou het toch wat zijn als ze nogmaals een grote crash mee gaan maken dit seizoen. Want in hun budgetcap plan hebben ze weinig ruimte voor zoiets als ik Toto zijn verhaal mag geloven, dan zou de strijd om het kampioenschap misschien nog leuker kunnen worden.D-dark schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:45:
[...]
Dat spannender kampioenschap krijgen we vanzelf door de budgetcap die eraan komt.
Denk dat we nu al een goed compromis hebben.
Je kunt ook de regel lezen die daarna komt...warp schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:39:
[...]
Er is nog nooit in de geschiedenis van de F1 een team geweest dat 8 jaar lang de rest van de teams heeft kunnen domineren.
Ze zijn zo 'slim' geweest om de boel te bevriezen, dus dan wéét je dat als er één team is die bij de start de zaken al heel goed voor elkaar heeft, je dus 'opgescheept' zit met een dominant team waar je vrij weinig aan kunt doen.
Dat verandert toch niets aan mijn punt over jouw opmerking dat je het 'gezeur' over Mercedes niet snapt?mphilipp schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:49:
Je kunt ook de regel lezen die daarna komt...
[...]
[ Voor 20% gewijzigd door basvn op 17-05-2021 11:55 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
The Monaco GP is synonymous with yachts, so @F1 has announced some driver changes to appeal to the maritime crowd:
— r/Formula1 (@F1Subreddit) 17 mei 2021
- Valtteri Boatas
- Sebastian Vessel
- Pier Gasly
- Mast Verstappen
- Carlos Sails
- Kimi Raicanoenhttps://t.co/Mm36r7xlwz #F1 #Formula1 #MonacoGP
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
Tsja...het is maar hoe je het bekijkt. Ik vind dominantie van enig team niet bijzonder, en als ze de reglementen bevriezen, moet je niet gek kijken dat zoiets gebeurt. Misschien ben ik iets tè realistisch, maar zo kijk ik er tegenaan. Alles heeft een consequentie; zo ook die regels bevriezen. Dus Mercedes lachte in haar vuistje toen ze merkten dat hun auto ver, ver voorlag op de rest. Ja, dan krijg je 8 jaar dominantie. By design.warp schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:54:
[...]
Dat verandert toch niets aan mijn punt over jouw opmerking dat je het 'gezeur' over Mercedes niet snapt?
Een deel van de oplossing zou in ieder geval het doorbreken van de positieve terugkoppelings loop zijn. Op dit moment krijgt de winnaar het meeste prijzengeld, heeft waarschijnlijk de hoogste sponsor inkomsten en kan het makkelijkst top coureurs en ander personeel aantrekken. En de FIA lijkt dat ook inderdaad te doen door lager geklasseerde teams meer modelleertijd te geven en als dat werkt ik zou het misschien zelfs wel doortrekken naar on-track testtijd.mphilipp schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:17:
[...]
Maar domantie is er altijd geweest. Budgetten zijn ook altijd een probleem geweest. Als je alles loslaat, implodeert de sport en blijft er in een paar jaar tijd niets meer over. Maar beperkte budgetten ontneemt een team de kans een ander in te halen. Spagaat inderdaad. Catch 22. Verzin maar een goede oplossing. Standaardcomponenten is een mogelijke oplossing, maar wélke? Je moet als team en constructeur toch een verschil kunnen maken?
Een plekje naast het zwembad verrassend genoeg?ParaDroid2 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 13:34:
Als ik naar de uitslagen kijk was Monaco in 2019 de beste race van het seizoen voor Mazepin (een plek 10 in de feature race en een plek 8 in de sprintrace), dus misschien gaat hij ons verrassen en eindigt hij de race op een plek die we totaal niet verwachten!
Nee juist niet dan toch.. iedereen verwacht dat ie daar eindigt.Extigo schreef op maandag 17 mei 2021 @ 13:35:
[...]
Een plekje naast het zwembad verrassend genoeg?
*sowieso
Ik denk dat dit voor veel mensen die de sponsorship met Gulf zagen het wel een beetje de droom was om deze livery te zien, erg vet dat ze dit gedaan hebben
Was vorige week nog in het nieuws.oJoey schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:19:
Ik heb dit weekend onderstaande mail ontvangen over mijn tickets voor de GP van Oostenrijk dit jaar. In die mail staat dat er dit jaar geen staanplaatsen zijn (de tickets die ik heb). Ik kan daar op de website van Formule 1 en de website van het circuit niets over vinden. Zijn er meer mensen die dit te horen hebben gekregen van de partij waar ze de tickets hebben gekocht?
[Afbeelding]
Bedankt voor je reactie! Ik moet toegeven dat ik het nieuws op TV niet zo vaak volg, en het online niet voorbij heb zien komen.
F1 GTR x MCL35M x 720S. 😍#GulfXMcLaren pic.twitter.com/JjxuPi8fYL
— McLaren (@McLarenF1) 17 mei 2021
Heb het meerdere keren langs zien komen maar kan het nu ook zo niet weer terug vindenoJoey schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:49:
[...]
Bedankt voor je reactie! Ik moet toegeven dat ik het nieuws op TV niet zo vaak volg, en het online niet voorbij heb zien komen.
[ Voor 11% gewijzigd door Nuevocasa op 17-05-2021 14:56 ]
Is in beide stores uitverkocht:Boinkie schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:01:
Iemand de lichtblauwe Gulf trui van Norris al voorbij zien komen in een shop? In de officieel store staat die niet
Ouch vandaar! Hopen dat er nog stock komtBlackMonkey schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:14:
[...]
Is in beide stores uitverkocht:
https://f1store2.formula1...=p-TLP:m-GRID:i-r1c0:po-3
https://www.mclarenstore....oodie/701218591-blue.html
wel stevig aan de prijs; koop je ook een hugo boss voorBlackMonkey schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:14:
[...]
Is in beide stores uitverkocht:
https://f1store2.formula1...=p-TLP:m-GRID:i-r1c0:po-3
https://www.mclarenstore....oodie/701218591-blue.html
Dat is met al die F1 merchandise. Je moet een echte fan zijn om dat te willen kopen. Polo van €25 wordt zo €100 voor gevraagd omdat het aan het team verbonden is.himlims_ schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:08:
[...]
wel stevig aan de prijs; koop je ook een hugo boss voor
"When you grow up your heart dies"
Niet helemaal waar. Een doorsnee polo kost misschien 25 euro, maar dit zijn wel wat andere materialen. Bovendien moet het team zelf ook met die spullen lopen, dus is comfort ook een groter punt dan menig ander merch. Ze gooien er nog wel wat marge bovenop, maar dat vind ik niet zo heel raar. Maar wat je koopt is wel degelijk goed spul. Wat ik in 2016 heb aangeschaft ziet er nog steeds piekfijn uit.sjaool schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:11:
[...]
Dat is met al die F1 merchandise. Je moet een echte fan zijn om dat te willen kopen. Polo van €25 wordt zo €100 voor gevraagd omdat het aan het team verbonden is.
Ik zeg ook niet dat het goedkope rommel is die ze verkopen. Maar wel dat de inkoopprijs voor hun behoorlijk veel lager is dan je denkt.Martinspire schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:30:
[...]
Niet helemaal waar. Een doorsnee polo kost misschien 25 euro, maar dit zijn wel wat andere materialen. Bovendien moet het team zelf ook met die spullen lopen, dus is comfort ook een groter punt dan menig ander merch. Ze gooien er nog wel wat marge bovenop, maar dat vind ik niet zo heel raar. Maar wat je koopt is wel degelijk goed spul. Wat ik in 2016 heb aangeschaft ziet er nog steeds piekfijn uit.
"When you grow up your heart dies"
De teamkleding is niet hetzelfde als de merchandise.Martinspire schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:30:
[...]
Niet helemaal waar. Een doorsnee polo kost misschien 25 euro, maar dit zijn wel wat andere materialen. Bovendien moet het team zelf ook met die spullen lopen, dus is comfort ook een groter punt dan menig ander merch. Ze gooien er nog wel wat marge bovenop, maar dat vind ik niet zo heel raar. Maar wat je koopt is wel degelijk goed spul. Wat ik in 2016 heb aangeschaft ziet er nog steeds piekfijn uit.
Dat is in de hugo boss (dat was het voorbeeld) winkel ook.sjaool schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:48:
[...]
Ik zeg ook niet dat het goedkope rommel is die ze verkopen. Maar wel dat de inkoopprijs voor hun behoorlijk veel lager is dan je denkt.
ping 127.212.23.124
[ Voor 67% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-05-2021 20:46 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bij McLaren zie ik juist heel veel klachten over de kwaliteit van de kleding.Martinspire schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:30:
[...]
Wel super dat ze beginnen met de IndycarDaniëlWW2 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:20:
De wekelijke slip stream is er weer voor de geïnteresseerden.
[YouTube: Red Bull Racing moet het nu waarmaken| SLIPSTREAM]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
GefeliciteerdMartinspire schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:30:
[...]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Das dan de eerste keer dat ik het hoor. Wel zit er regelmatig verschil tussen de shirts, de polo's en de andere kleding. Zo heeft het shirt dit jaar aan de achterkant niks zitten, maar de polo wel. En volgens mij is dat in voorgaande jaren ook zo geweest. De meeste rijders hebben dan bv een shirt aan, maar de team eigenaren meestal een polo. Misschien heb je dat gezien?Speed24 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:58:
[...]
De teamkleding is niet hetzelfde als de merchandise.
Van dit jaar weet ik niet, maar in eerdere jaren bij Red Bull waren er altijd wat subtiele details met wat afwijkende rode streepjes. Zo is de teamkleding direct te onderscheiden van de fan-merchandise.
Het zijn inderdaad leuke banen, en ook banen die RBR meestal beter liggen.
How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.
Ik zou het jammer vinden, hun voorbeschouwing en het F1 café vind ik leuk.Zorro schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:16:
Ja verdomme. Roepen ze bij VI dat F1 weggaat bij Ziggo, zeggen ze dat Olav en Dzjek waarschijnlijk meegaan.
DAN SCHIETEN WE ER NOG NIKS MEE OP
[ Voor 6% gewijzigd door HollowGamer op 17-05-2021 21:18 ]
Zie TS.Zorro schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:16:
Ja verdomme. Roepen ze bij VI dat F1 weggaat bij Ziggo, zeggen ze dat Olav en Dzjek waarschijnlijk meegaan.
DAN SCHIETEN WE ER NOG NIKS MEE OP
HollowGamer schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:17:
[...]
Ik zou het jammer vinden, hun voorbeschouwing en het F1 café vind ik leuk.
Edit: bron Chris Woerds bij Veronica Inside
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Geldt ook voor shirts van de V&D.Martinspire schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:30:
[...]
Wat ik in 2016 heb aangeschaft ziet er nog steeds piekfijn uit.
Het is jammer dat je denkt het beter te weten zonder daadwerkelijk iets van een shirt zelf te hebben.mphilipp schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:36:
[...]
Geldt ook voor shirts van de V&D.
Merchandise is veel te dure troep. Ze vragen er de hoofdprijs voor omdat de fans het toch wel kopen. Het is echt geen hogere kwaliteit; wat de teams dragen kan zomaar van een betere kwaliteit zijn. Dat het er hetzelfde uitziet, wil niet zeggen dat het ook hetzelfde is. Immitatiespul in Turkije ziet er ook hetzelfde uit.
Ik weet alles beter.Martinspire schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:13:
[...]
Het is jammer dat je denkt het beter te weten zonder daadwerkelijk iets van een shirt zelf te hebben.
[ Voor 39% gewijzigd door Slavy op 18-05-2021 10:22 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Als ze bij V&D nou iets meer hadden gevraagd waren ze misschien niet failliet gegaanmphilipp schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:38:
[...]
Zoals ik al zei: ik heb ook kleding van de V&D die lang mee gaat. Maar goed, iedereen heeft zijn mening. Laten we het daarbij laten en weer over snelle auto's lullen.
Gewoon c1 en c2 helemaal niet meer gebruiken en alles met c3 tm 5 doen. Dan dwing je (waarschijnlijk) ook gelijk meer pitstops af en komen er misschien ook eens wat andere strategieën.DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:55:
Volgens AMuS is het weer eens het geval dat Mercedes hun auto heeft ontworpen rond de harde banden. Dit terwijl RBR de C2 band probeert te vermijden omdat ze er niet mee om kunnen gaan en beter zijn met zachtere banden.
https://www.auto-motor-un...reifen-strategie-pirelli/
Op zich niks bijzonders, maar ik keek nog eens goed naar de bandenverdeling. Nou, het is bijna voorbij met de C2 als medium wat Mercedes dus wil en RBR niet. Silverstone, Zandvoort en Suzuka zijn de enige die nog zo zijn. En daar is het ook wel nodig gezien de slijtage of verwachte slijtage op Zandvoort. We kunnen dus een potentiële shift ten voordelen van RBR zien de komende races.![]()
[Afbeelding]
[ Voor 55% gewijzigd door AW_Bos op 18-05-2021 11:35 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Thnx, een apart topic dus....
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik ben wel een beetje klaar met de Formule 1. Stelletje geldwolven. Geld, geld en nog eens geld. Ze denken helemaal niet aan de "fans" en de gewone kijker die dit allemaal moeten ophoesten.AW_Bos schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:33:
https://nos.nl/artikel/23...ndrechten-formule-1-kwijt
Potver![]()
Ik ben benieuwd op welke zender we de race vanaf volgend jaar moeten kijken.
Of zou Ziggo het wel bij samenvattingen kunnen houden...? (niet dat je daar veel aan hebt omdat de hele race het leukste is)
[ Voor 7% gewijzigd door Slasher op 18-05-2021 11:52 ]
Elect a clown, expect a circus.
Ik zeg nergens dat ze niet een dikke marge pakken. Ik zeg dat voor wat je betaald je wel een degelijk product krijgt die niet vergelijkbaar is met een doorsnee bedrukt shirt van aliexpress. Daarnaast wordt het dus gemaakt door Puma of andere merken, sowieso niet de allergoedkoopste, maar daardoor dus ook een behoorlijke zekerheid dat er geen slavernij of kinderarbeid aan te pas komt. En zoals ik al zei de bedrukking is gewoon van hoge kwaliteit. Net als een echt voetbalshirt blijft ie daardoor heel lang goed. Dat ze daar dan de hoofdprijs voor vragen vind ik niet raar en als je hem aardig wat keren aan doet tijdens de raceweekenden, is het bedrag nog wel te overzien. Sure er zit rustig 50 of 75% marge op, maar je krijgt wel degelijk iets wat de moeite waard is imo.mphilipp schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:38:
[...]
Ik weet alles beter.
Sorry, maar die prijzen van merchandise zijn gewoon veel te hoog. Als je die prijzen normaal vindt, of denkt dat ze horen bij de kwaliteit, zou ik maar eens een onderzoekje doen. Ik zeg niet dat de kwaliteit slecht is, maar dat die niet in verhouding staat tot de prijs. Dat geldt ook voor die (veel te) dure merkkleding. Een Hugo Boss shirt is erg duur, maar de kosten om het te maken zijn maar een fractie hoger dan die van V&D kleding om maar iets te noemen. Ze worden net zo goed in sweat shops gemaakt, maar door mensen die nét iets meer kunnen dan in de allergoedkoopste ateliers. Ze krijgen daar dan ook maar een klein beetje meer. Dan mensen in het westen bereid zijn om €100 voor een polo te betalen en dat normaal vinden, wil niet zeggen dat het ook €100 kwaliteit is.
Zoals ik al zei: ik heb ook kleding van de V&D die lang mee gaat. Maar goed, iedereen heeft zijn mening. Laten we het daarbij laten en weer over snelle auto's lullen.
Deze claim neem ik niet zomaar voor waar aan.Martinspire schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:03:
[...]
Daarnaast wordt het dus gemaakt door Puma of andere merken, sowieso niet de allergoedkoopste, maar daardoor dus ook een behoorlijke zekerheid dat er geen slavernij of kinderarbeid aan te pas komt.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Deze kan ook en die 4 achter zijn naam zegt toch wel iets-ION- schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:51:
Waar kan ik wedden op een crash van Mazepin? Daar durf ik nog wel een geeltje op in te zetten.
[ Voor 5% gewijzigd door Ernemmer op 18-05-2021 12:14 ]
Is ook wel een zekerheidje, easy moneyErnemmer schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:13:
[...]
Deze kan ook en die 4 achter zijn naam zegt toch wel iets
[Afbeelding]
Het zijn prima shirts/hoodies etc die de teams verkopen, maar het is 'slechts' een puma. Vergelijk ik de prijzen die voor F1 shirtjes gangbaar zijn met van andere sporten; voetbal/basketball/nfl etc. ligt de prijs van een F1 shirtje gewoon hoger - tel er bij gerust 20euro bovenop.Martinspire schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:03:
[...]Ik zeg dat voor wat je betaald je wel een degelijk product krijgt die niet vergelijkbaar is met een doorsnee bedrukt shirt van AliExpress. Daarnaast wordt het dus gemaakt door Puma of andere merken, sowieso niet de allergoedkoopste, maar daardoor dus ook een behoorlijke zekerheid dat er geen slavernij of kinderarbeid aan te pas komt. En zoals ik al zei de bedrukking is gewoon van hoge kwaliteit.
Ik ben eerder bang voor Max en Hamilton samen in bocht 1
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Hamilton niet. Die gaat liever voor de 18 punten dan. Maar Als Max samen met een ander daar staat.....SnowDude schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:32:
[...]
Ik ben eerder bang voor Max en Hamilton samen in bocht 1
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Tja, dat is echt wel veel meer afzet dan F1. Daarnaast is het daar veelal hetzelfde shirt en bij F1 heb je dus een t-shirt, polo, hoodie en whatnot. Puma zelf vind ik geen raar merk verder. Gewoon op hetzelfde niveau als Adidas of Nike.himlims_ schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 12:29:
[...]
Het zijn prima shirts/hoodies etc die de teams verkopen, maar het is 'slechts' een puma. Vergelijk ik de prijzen die voor F1 shirtjes gangbaar zijn met van andere sporten; voetbal/basketball/nfl etc. ligt de prijs van een F1 shirtje gewoon hoger - tel er bij gerust 20euro bovenop.
Begrijp prima dat voetbalshirts meer verkocht worden. Maar dat verschil in prijs kan nooit zo groot zijn.
Een goede bedrukking kan prima. Het is anders dan de gemiddelde print-shop waar je na 10 keer wassen al niet meer ziet wat er stond. Dit is verder meer een sticker dan het kleuren van wat stof. Zolang die stikker plakt, is het geen probleem. Dat is niets anders dan wat voetbalshirts 20 jaar geleden hadden. Hoe goedkoper de sticker, hoe sneller het weg is, maar vooralsnog moet ik het eerste shirt nog zien waar het niet meer mooi is. En ik zeg al, ik heb het shirt van 2016 aardig wat aan gehad en het ziet er nog steeds pico bello uit.Enige nuance in deze; we hebt t over 'kwalitatief goed bedrukt' ... bedrukt!!! het zit niet eens geborduurd / gestitched (weet ik veel nederlands woord).
Ik zeg al, ik ontken niet dat het duur spul is, maar het ging mij erom dat het werd aangemerkt als doorsnee en dat is het gewoon niet. Ook zie ik meer logo's op het shirt staan dan menig andere sport waar ook weer licentiekosten aan verbonden zijn. En F1 is ook meer een prestige-sport. Het zit dichter bij Golf dan bij Voetbal.kan niet anders concluderen dat merchandise altijd wat prijziger is dan normaal (logisch), maar bij de F1 ligt die prijs gewoon hoger dan bij andere fan-artikelen van sporten.
Overigens heb ik voor een aantal logo's dat ze wel degelijk erop geborduurd zijn, ook om te voorkomen dat ze eraf vallen. Maar bv het grote Red Bull logo op het 2016 shirt zit er nog prima op en is ook niet verkleurd dus ik snap niet wat daar zo slecht aan zou zijn.
Klinkt als een slechte print. Gewoon garantie claimen. Overigens vraag ik me af hoe normaal je het vind dat letters loslaten in de eerste maanden na aankoop. Dan moet er toch gewoon een belletje rinkelen.Heb hier een officieel redbull hoodie, polo, shirt, 'voetbal' shirt. De hoodie is van dit siezoen, en de eerste letters laten al los (denk 8x gedragen). Mede daarom koop ik ze niet meer.
Alles leuk en aardig, maar dat is dus geen officiële merch en dus zitten er geen licentiekosten in. Bovendien zijn het ook weer geen doorsnee, gezien je daar ook al vanaf 28 euro zit voor een normaal bedrukt shirt. Ik zie even niet hoe je daar een geweven shirt krijgt, maar het zal vast meer zijn dan dat.Heb nu zelf bij https://www.zazzle.nl/ iets 'ontworpen' dat 'geborduurd(?)' worden; en dat ziet er nog super uit, ook na 10x wassen, in tegenstelling to bedrukt.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 18-05-2021 13:08 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq