[F1 2021] Race 5 GP van Monaco Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 39 Laatste
Acties:
  • 138.628 views

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteur:
  • nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:33

nachtnet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EFETuHVubVZDFRA8AXnYwLQB/full.jpg

Formula 1 Seizoen 2021 - GP-Topic Race 5

5. Grand Prix de Monaco
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/dlQ39Dv4gWQONlOkKzqGOAxP/full.jpg

Data

do 20 May
Free Practice 1:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png11:30(11:30) Local Time
Free Practice 2:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png15:00(15:00) Local Time
za 22 May
Free Practice 3:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png12:00(12:00) Local Time
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png15:00(15:00) Local Time
zo 23 May
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png15:00(15:00)
 Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png=NL-tijdCircuit tijd

Circuit

Circuit:Circuit de Monaco
Lengte:3337 m
Aantal Ronden:78
Race Afstand:260.286 km
Ronde record:1:14.260 - Max Verstappen (2018)

Vorige Race

Datum:26 Mei 2019
Winnaar:Lewis Hamilton (Mercedes)
Race tijd:1:43:28.437
2e & 3e Plaats:VET, BOT
Pole:1:10.166 - Lewis Hamilton (Mercedes)
Snelste Ronde:1:14.279 - Pierre Gasly (Red Bull)
LinksFormula1.com

Wikipedia

Pirelli Banden

Compounds en Verplichtingen

Bandenkeuzes:
Per Race zijn 3+2* verschillende compounds beschikbaar.:
*+2 zijn de regen en natweer banden

Er zijn vaste kleuren en namen per race:
  • Wit (H) Hard
  • Geel (M) Medium
  • Rood (S) Soft
  • Intermediate (I) - Groen
  • Full Wet (W) - Licht Blauw

Teams moeten voor de race tenminste 1 setje van ieder van de verplichte compounds beschikbaar houden. Daarnaast moet er met minstens 2 verschillende compounds tijdens de race gereden worden***.
***Uitzondering bij Regen (zie onder @pinda powerrr ).

Iedere rijder moet 1 set van de Rode Soft band beschikbaar hebben voor Q3. Deze set wordt na Q3 aan pirelli terug gegeven. Rijders die Q3 (top 10) niet gehaald hebben mogen deze band houden voor gebruik in de race.
De top 10 van Q2 moet de race starten op de banden waarmee ze in Q2 hun snelste ronde hebben neergezet. Iedereen die buiten die top 10 kwalificeert heeft vrije keuze voor de start van de GP (mits aan het einde van de race voldaan kan worden aan de 2 verschillende compounds en verplichte bandenset regels**)
Eventuele gridstraffen zijn niet van invloed op de startband van Q2 top10 rijders. Ook met een gridstraf moeten zij starten op de in Q2 gebruikte band.

Gedurende een weekeinde moeten teams banden aan Pirelli terug geven. Dit gebeurt volgens onderstaand schema. De keuze welke banden ze terug geven is echter volkomen vrij.
  • Eén set na de 1e 40 minuten van FP1
  • Eén set na het einde van FP1
  • Twee sets na het einde van FP2
  • Twee sets na het einde van FP3
Banden keuze infographic

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HYT4ppCuqXS2gtHQanrwVrggTF4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9LTbL5zNR305DRpBS3C6JB7G.jpg?f=fotoalbum_large
Regen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/O24ymdL4iWrFqhXceMApRQRE/full.jpg
  • Tenzij Regen of Intermediate banden gedurende de race gebruikt worden, moeten alle rijders tenminste 2 verschillende (soorten) Dry-weather banden gebruiken tijdens de race. Waarvan tenminste 1 compound eén van de verplichte compounds moet zijn. (teams zijn vrij te beslissen welke compound dat is.)
  • Teams zijn naar eigen inzicht vrij om Regen of Intermediate banden te gebruikten tijdens kwalificatie &/of race. Tijdens de vrije trainingen mag dat alleen als de baan door de race-Director Nat verklaard is.
  • Indien achter de safetycar gestart moet worden wegens hevige regenval, is het gebruik van regenbanden verplicht.
  • Als het begint met regenen in de 3 minuten voor de start, zal de startprocedure afgebroken worden en zal de startprocedure terug naar het 10-minute point terug keren om teams de ruimte te geven passende banden te kiezen en eventueel te monteren.
  • Als de weersomstandigheden daartoe leiden kan de Race-director ervoor kiezen de start af te breken en pas te hervatten als de omstandigheden verbeterd zijn. Als alternatief kan hij ook kiezen voor een start achter de safety car en wanneer de baan voldoende veilig is een gewone staande startprocedure te starten.
  • Als een safetycar noodzakelijk is om een race te kunnen starten, zal een normale staande start plaatsvinden zodra de baan veilig genoeg geacht wordt. De wagens zullen dan normaal vanaf de grid starten.
  • Rondes achter de safety car tellen wel mee voor totale race afstand.

GP topic 2021 - 11-mei-2021 - nachtnet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oMgAIDsT2JcY9DT8CgCmhRI1UFQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6xCPsbowVaaXEhxOy29huDHu.jpg?f=fotoalbum_large

HAM versus VER

Race 1:1 - 0 - (P1 -- P2) 25 - 18
Race 2:0 - 1 - (P2+FL -- P1) 44 - 43
Race 3:1 - 0 - (P1 -- P2) 69 - 61
Race 4:1 - 0 - (P1 -- P2+FL) 94 - 80

[ Voor 0% gewijzigd door nachtnet op 18-05-2021 09:06 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:47

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Voor de verandering gaande zachtste compounds gaan mee naar Monaco. Daar kan ik eigenlijk niet over klagen, hopelijk is er dan wat slijtage te zien. :)

Tweakers Discord

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Maar serieus dan, Verstappen moet hier eigenlijk winnen en het liefst staat Perez er ook nog voor Mercedes. Norris, Ricciardo, Leclerc en Sainz of zelfs maar een of twee van hun er ook voor zou helemaal geweldig zijn, maar dat is denk ik echt te veel wensdenken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 18:47

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Op deze compounds is dit seizoen nog niet gereden, dus daar weten we nog niet van of dit in het voordeel valt voor Max of Hamilton.

Perez verwacht ik maar niks van en zoals altijd de kwalificatie gaat belangrijk zijn. De weersvoorspelling is dat het rond de 19 graden gaat zijn en droog.

Verder kan ik veel wensdenken, maar er is te weinig info om te weten hoe de verhoudingen liggen op dit circuit.

Tweakers Discord

Acties:
  • +44 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:25

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Dure jachten, grote horloges en oh ook nog een race midden in de stad.

* nachtnet heeft er zin in.

Of eigenlijk vooral in de zaterdag, daar zit de grootste spanning van deze Grand Prix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:25
Yay Monaco!

Zou
- Max een keer een perfect weekend hebben hier?
- Mazepin de start halen?
- Max na dit weekend de WK leiding hebben?
- Max dit weekend eindelijk wat aan Perez hebben?

Overigens, @DaniëlWW2 de poletijd van twee jaar geleden in de OP lijkt me wel heel snel... klopt die wel?
Lijkt me eerder 1:10,xxx moeten zijn...

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:37

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

nachtnet schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:06:
Dure jachten, grote horloges en oh ook nog een race midden in de stad.

* nachtnet heeft er zin in.

Of eigenlijk vooral in de zaterdag, daar zit de grootste spanning van deze Grand Prix.
Lijkt helaas droog te blijven zondag. Dus de zaterdag zal het idd moeten worden. Heb nog niet helemaal gevoel voor welk circuit welke auto zou moeten liggen eerlijk gezegd. Maar een 0 punter voor Hamilton zou heel niet gek uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:02

JvS

Ik heb hem zelf ook

tweakduke schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:17:
Op deze compounds is dit seizoen nog niet gereden, dus daar weten we nog niet van of dit in het voordeel valt voor Max of Hamilton.
En op deze baan ook niet. Maar historisch is RB in het voordeel met dit type baan/banden :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
MAZ haalt de start wel, wel een crash natuurlijk ergens in de FP of Q. Maar de finish gaat die no way halen. (denk dat je bij moet betalen als je wilt gokken bij de bookmakers daarop :D )

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:10

Pierre

Van nature lui!

Ondanks dat ik Monaco een draak van een circuit vind heb ik er weer zin in @basvn thanks voor de reminder.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Pierre schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:15:
Ondanks dat ik Monaco een draak van een circuit vind heb ik er weer zin in @basvn thanks voor de reminder.
een van de races waar de quali spannender is dan de race (race is vooral veel pseudo-spanning, echt inhalen kan toch niet met de huidige autos).

en muren ipv oneindige asfaltstroken heeft wel zn charme :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

ArthurMorgan schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 08:11:
MAZ haalt de start wel, wel een crash natuurlijk ergens in de FP of Q. Maar de finish gaat die no way halen. (denk dat je bij moet betalen als je wilt gokken bij de bookmakers daarop :D )
enige waar je op kan inzetten (op unibet) is eerste uitvaller
4x je inzet
daarna komt Latifi, en nog een aantal, op 10x
is dus niet de moeite waard :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:02

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GXTIB1KohoD6nTJ8k-t74MuHidA=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4Ip22YmMuVaB2v9yZCaoZ9AW.webp?f=user_large

Hij hoort hier dan ook even gepost te worden toch? O-)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:08
Stipt om 8 uur.. Heel goed!! haha 8)

Ben toch blij dat we weer een race hebben. Ben zelf niet zo'n fan van Monaco omdat het vaak treintje rijden is.
De Qualificatie is eigenlijk belangrijker dan de race. Wellicht krijgen we nog spanning met ondersteboven hangende koeien }:O

*sowieso

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:35
Heb er weer zin in! altijd een mooie afweging tussen optocht maar toch altijd de kans dat je je auto en race heel snel kan afschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:26

RBH

Thanks voor de reminder @basvn! Zin in. :)

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VENw7rNOQW2pnH3ZJcNhWm-p9YY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DLLkCVv5wuH4Tnk9Rk6ViA4k.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 21-05 16:29
Prachtig! Een van de meer iconischere bochten van alle circuits. Maar ondanks de schoonheid verwacht ik niet veel van deze race.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Mijn god, wat ik heb deze race niet gemist vorig seizoen. Enige voordeel is dat het standaard RBR-riedeltje van de Mercedes-baan deze keer niet afgedraaid kan worden; als Max en RBR dit seizoen nog enige spanning willen geven dan zullen ze hier een 1-2 moeten halen. Geen excuses meer.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:05
Ik heb ook het gevoel dat het erop of eronder is voor RBR dit weekend. Als HAM nu nog verder uitloopt is het wel bekeken vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Kijken hoeveel voorvleugels vervangen gaan worden deze dagen. :+

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:58
Ah, je hebt de nieuwe Starbucks gevonden :Y)

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Present.

@basvn je seevicelijstje wordt lang! Misschien de namen niet onder-, maar naast elkaar?

Scheelt scrollen... ;)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:00

mark-k

AKA markkNL

DaniëlWW2 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:07:
Maar serieus dan, Verstappen moet hier eigenlijk winnen en het liefst staat Perez er ook nog voor Mercedes. Norris, Ricciardo, Leclerc en Sainz of zelfs maar een of twee van hun er ook voor zou helemaal geweldig zijn, maar dat is denk ik echt te veel wensdenken.
5% kans dat Mazepin Hamilton eruit tikt, is een kwestie van tijd dat die of vol crasht en iemand meeneemt, of zo traag en gevaarlijk rijdt dat een ander in hem crasht.
Maar waarschijnlijk zorgt die rode vlag (ik zie m al ondersteboven in de tunnel liggen, kunnen we in November verder met de race) er gewoon voor dat Lewis weer voordeel haalt zoals elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-05 13:32

Damian

Insane Obtrusion

10% kans op regen zondag voorlopig. Zal dus helaas droog blijven gok ik :(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Damian schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:04:
10% kans op regen zondag voorlopig. Zal dus helaas droog blijven gok ik :(
Regen op het podium it is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 13:59:
Pole:1:00.166 - Lewis Hamilton (Mercedes)
Zullen we anders de pole tijd naar 1:10:166 zetten? dat lijkt beter.. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:05

Martinspire

Awesomeness

Ik kijk nooit echt uit naar de race. Quali is nog wel aardig, maar de race zelf is altijd erg saai. Ja men rijd dicht achter elkaar en ja dr kan nog altijd wat gebeuren, maar dr gebeurt gewoon niks.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05

Bestla

M/M -> V/F

Kan men die RIC nog voor de geest halen in z'n RBR met een rotte gearbox? Men kwam er gewoon niet voorbij. Max moet dus van pole vertrekken, en rustig cruisend de geblokte vlag halen.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/AO0kmp0Jv8Q6I/giphy.gif

Afbeeldingslocatie: https://78.media.tumblr.com/d96eee8f8dbe716af50265ff0e4ebe82/tumblr_no6jhwETvs1snbxmfo1_400.gif

Afbeeldingslocatie: https://78.media.tumblr.com/da8a9a4b11997f3075818ad427ca258a/tumblr_oyupx7yMcv1tzosfgo1_500.gif

* nachtnet heeft uit oudere topics een copy-paste gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:59
De magie van dit circuit door dat kleine rotstadje is gewoon mega gaaf om te zien. Kwali is waar het gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:19
Heerlijk dat ze eindelijk weer eens op een stratencircuit gaan racen !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:41
Ook weer aanwezig, na 3 races afwezigheid uit deze topics.

Ik heb de afgelopen 3 races allemaal in de herhaling gezien. Overdag telefoon uit, en maar hopen dat niemand het over F1 wil hebben tijdens de verjaardagen :+

Dit weekend kan ik live kijken, en zal ik uiteraard ook hier lekker actief zijn!

Ik ben erg benieuwd wat Monaco ons gaat brengen!

Ps. @basvn bedankt voor de reminder! MVP!

[ Voor 6% gewijzigd door CrazyFool op 18-05-2021 09:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Het mooie aan Monaco is dat je direct afgestraft wordt als je een foutje maakt. Ohja, ook geen gezeur over tracklimits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Geen idee waarom, maar Monaco vind ik altijd 1 van de mooiste races. Vaak zijn de races niet heel spannend of speciaal, maar toch.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Zou het niet wat zijn om jaarlijks tijdens de GP van Monaco, oude(re) livery's op auto's te gebruiken? zoals McLaren dit jaar gaat doen.

Had het Williams ook wel zien doen, aangezien dit hun 750e! GP wordt dit weekend.
Levert de teams een hoop bekijks op, en wellicht ook meer verkoop aan merchandise.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:59
basvn schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:34:
Zou het niet wat zijn om jaarlijks tijdens de GP van Monaco, oude(re) livery's op auto's te gebruiken? zoals McLaren dit jaar gaat doen.

Had het Williams ook wel zien doen, aangezien dit hun 750e! GP wordt dit weekend.
Levert de teams een hoop bekijks op, en wellicht ook meer verkoop aan merchandise.
Merchandise verkoop zeker!
DUE TO UNPRECEDENTED DEMAND SOME/ALL SIZES OF THIS ITEM ARE OUT OF STOCK. AS A LIMITED EDITION COLLECTION, WE WILL NOT BE RESTOCKING THIS PRODUCT. WE APOLOGISE FOR ANY DISAPPOINTMENT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:52
Moet zeggen dat ik ook niet echt weg ben van deze baan,maar 2018 vond ik het mooi om Max van P20 naar P9 te zien rijden en 2019 zat ik wel op het puntje van m'n stoel toen Max bezig was om Ham in te halen elke ronde,vaak is het treintje rijden en ben ik erg benieuwd hoe RBR er deze keer voor staat. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:51

Tripl3 D

Brother in Arms

basvn schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:34:

Dan zul je bij RBR maar weinig verschil zien, vrees ik :+

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DoubleDutch schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:37:
Moet zeggen dat ik ook niet echt weg ben van deze baan,maar 2018 vond ik het mooi om Max van P20 naar P9 te zien rijden en 2019 zat ik wel op het puntje van m'n stoel toen Max bezig was om Ham in te halen elke ronde,vaak is het treintje rijden en ben ik erg benieuwd hoe RBR er deze keer voor staat. *O*
2019 zat ik te schreeuwen dat hij gewoon 1x de chicane moest afsnijden en dan de 5 seconden straf pakken, maar dan wel meer dan 10 seconden uitlopen ivm het aanrijden van Bottas :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 18:36
Bestla schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:11:
Kan men die RIC nog voor de geest halen in z'n RBR met een rotte gearbox? Men kwam er gewoon niet voorbij. Max moet dus van pole vertrekken, en rustig cruisend de geblokte vlag halen.
Da's niet zo lang geleden, dus dat lukt nog wel, al was het volgens mij (een deel) van het elektrische systeem dat eruit lag waardoor hij geen vol vermogen meer had. Anyway, dat gaf inderdaad wel goed aan hoe belangrijk track position is daar. Kwalificatie is sowieso vaak leukste deel van een Monaco weekend imo (op een uitzondering na, zoals die race die Panis won heel lang geleden en waar Jos het briljante idee had om op slicks te starten :P).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Tot nu toe leek Mercedes het beter te doen op de hardere compounds. Nu even zien wat de zachtere doen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16:58
DaniëlWW2 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 17:12:
Poll: Haalt Mazepin de start op zondag?
Nee, de 107% regel gaat toegepast worden.
Nee, gebrek aan onderdelen om te starten.
Ja
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Ik stemde op dat het gaat gebeuren. O-)
Ik mis de ja, maar niet de finish. En je kan de ja, maar niet zonder schade er nog voor de vorm inzetten.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Snowhite0901 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:54:
[...]

Ik mis de ja, maar niet de finish. En je kan de ja, maar niet zonder schade er nog voor de vorm inzetten.
Ik ga niet alle opties afwerken omdat je dan geen resultaten krijgt. Tweede is dat ik het ook niet meer kan aanpassen. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

DoubleDutch schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:37:
Oh ja de 'blijf maar achter die back marker hangen Lewis je kunt toch niet ingehaald worden' race... -O-

Het blijft toch gewoon een saai kutcircuit met deze auto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 09:56:
[...]

Ik ga niet alle opties afwerken omdat je dan geen resultaten krijgt. Tweede is dat ik het ook niet meer kan aanpassen. ;)
Vind je de poll sowieso eigenlijk niet een beetje flauw?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 12:25
Yes. Monaco :). De enige race die op zaterdag al verreden wordt :).

Enige nuance: In de afgelopen 11 edities is de race in 7 gevallen door de pole-sitter gewonnen.

De 4 uitzonderingen werden in 3 gevallen veroorzaakt door pitstop fuckups (HAM 2015 / RIC 2016 / RAI 2017)
en in 1 geval door een technische uitval (MSC 2012).

Maar om te zeggen dat de zaterdag hier vrij belangrijk is is een understatement.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

NoahAmber schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:03:
[...]

Vind je de poll sowieso eigenlijk niet een beetje flauw?
Tja daar kun je over discussiëren, maar hij heeft de schijn toch behoorlijk tegen, de Russische lovebaby van Grosjean en Maldonado :+

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
mark-k schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:08:
[...]

Tja daar kun je over discussiëren, maar hij heeft de schijn toch behoorlijk tegen, de Russische lovebaby van Grosjean en Maldonado :+
Tja, we weten allemaal dat Mazepin niet echt behept is met talent wat de F1 betreft. Maar het polletje -hoe netjes ook gemaakt, maar wel suggererend- valt wat mij betreft onder de huisregels welke hieronder in het rozee veld staan:

Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
-Gezeur over Hamilton.

Opgesteld door de poll poster. Zelf denk ik dat deze zich dan ook moet houden aan zijn eigen regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ik heb serieus nagedacht over de 3 antwoorden, omdat ik ze alle drie realistisch vind. Het is namelijk een gegeven dat hij erg veel moeite heeft zijn draai te vinden. Dat is geen bashen, maar feitelijk kijken hoe de mensen hier kijken naar zijn mogelijkheden op dit moeilijke circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:49

Ankh

|true

Het is al even geleden dat de 107% ook echt is toegepast..
https://f1.fandom.com/wiki/107%25_Rule
HRT-Cosworth heeft in 2011 en 2012 bij de Aussie GP de eer gehad.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

ArthurMorgan schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 10:18:
Ik heb serieus nagedacht over de 3 antwoorden, omdat ik ze alle drie realistisch vind. Het is namelijk een gegeven dat hij erg veel moeite heeft zijn draai te vinden. Dat is geen bashen, maar feitelijk kijken hoe de mensen hier kijken naar zijn mogelijkheden op dit moeilijke circuit.
Volgens mij gaat draaien hem net goed af :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:18
Bloedsaaie race over het algemeen, maar toch gaaf dat 'ie er weer is. Ben heel benieuwd naar dit weekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:15
Yes, race week, mmmmm Monaco.
Ik weet het niet, voor mijn gevoel een race waarbij ik prima iets anders op de zondag kan plannen na de zaterdag gezien te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ondanks dat het misschien niet de meest spannende race is vind ik Monaco toch altijd wel wat hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door warp op 18-05-2021 11:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Niet online

[ Voor 43% gewijzigd door warp op 18-05-2021 11:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Niet online

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JL-IP(!)
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 13:11
Geniet er van. Je weet nooit hoe je deze race volgend jaar gaat kijken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:19
JL-IP(!) schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:52:
Ter plekke lijkt me wel een keer leuk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-05 21:41
Ook weer present :)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
JL-IP(!) schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:52:
Nee klopt! Ik ben nog erg aan t twijfelen tussen vanuit m'n penthouse zwembad met al m'n vriendinnen of vanaf m'n jacht in de marina met the bois :7 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Nou, we gaan het meemaken, een McLaren op pole daar in Monaco d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

hardware-lover schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 13:47:
Nou, we gaan het meemaken, een McLaren op pole daar in Monaco d:)b
Ik denk dat we eerder n Haas op pole zien, zo'n paaltje in t water om je boot aan vast te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boxlessness
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 16:50
Yay! We mogen weer. Ik hoop wel dat het geen optocht wordt -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novarion
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-04 11:53
Hopen op een mooie rawe ceek, na het bittere nieuws van de uitzendrechten.
Gelukkig is het een zorg voor later, nu maar hopen dat F1TV Pro niet de nek wordt omgedraaid zoals in Duitsland en het VK. Maar met zo'n bedrag zou ik ook alleen het zendrecht willen, dus het zal wel ook gebeuren.
Erg jammer voor de casual F1-kijker.

En door: Max P1 met dat "illegale" vleugeltje van 'm?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-03 22:59

Tylocke

[Team Carrack]

Ik heb zin in zaterdag!

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:18

pinda powerrr

Slow down...

Kijk er naar uit! Drukke week gehad en nog een paar dagen buffelen en voor de boeg, maar het weekend is helemaal vrij gepland! Komt dat nou eens even goed uit! :P

Ondanks dat McLaren erg goed gaat, denk ik niet dat ze hier de pole gaan pakken, dit wordt gewoon weer een HAM-VER-BOT in ieder geval in de kwalificatie.
In de race zie ik BOT wel ingehaald worden door Norris 8) en dan op een plek waar niemand het verwacht.

Waiting on the world to change

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

boxlessness schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 16:21:
Yay! We mogen weer. Ik hoop wel dat het geen optocht wordt -O-
Je eerste Monaco? :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
DaniëlWW2 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 21:07:
Doemdenker. Gasly gewoon naar het podium achter Verstappen en Perez.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
warp schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 11:46:
Ondanks dat het misschien niet de meest spannende race is vind ik Monaco toch altijd wel wat hebben.
Dat is dan iets waar ik het niet met je eens ben. Die race is gewoon een schande voor de sport. Je moet meedoen maar een wedstrijd is er onmogelijk. Op Zaterdag worden de punten verdeeld, op zondag kun je ze alleen nog verliezen.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Stiekem vind ik Monaco eigenlijk alleen leuk om te kijken omdat t zo'n legendarisch raar en bijzonder circuit is, en er wel eens dikke chaos en crashes zijn.. Wie, hoe of wat maakt me hier altijd toch minder uit :X

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• nachtnet
F1 postte zojuist de sparks van Sparkus Ericsson Monaco 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

poor Leno schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 20:42:
Stiekem vind ik Monaco eigenlijk alleen leuk om te kijken omdat t zo'n legendarisch raar en bijzonder circuit is, en er wel eens dikke chaos en crashes zijn.. Wie, hoe of wat maakt me hier altijd toch minder uit :X
De vangrails is altijd dichtbij... >:)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Laatst online: 07:51

Tripl3 D

Brother in Arms

Ach, ik kan me nog een race midden jaren negentig herinneren (gelijk maar even opgezocht klik hier voor de Wikipedia pagina of JijBuis)

spoiler:
Jos was de 1e uitvaller, Schumacher de volgende, en daarna nog vele anderen, Honda motor wint de race, 3 wagens over de finish, Williams deed mee om de 1e plek maar motor deed een plof, hoop grote namen uit die tijd, kippenvel als ik het terugzie........)

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Ben die wedstrijd nu aan het kijken. Moet zeggen dat je nu toch echt veel makkelijker de race echt kunt volgen hoor :D
Ben benieuwd of als je nu over 25 jaar terug kijkt op deze tijd het verschil ook zo duidelijk hebt. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:13

Zorro

Z

Tripl3 D schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 07:46:
[...]

Ach, ik kan me nog een race midden jaren negentig herinneren (gelijk maar even opgezocht klik hier voor de Wikipedia pagina of JijBuis)

spoiler:
Jos was de 1e uitvaller, Schumacher de volgende, en daarna nog vele anderen, Honda motor wint de race, 3 wagens over de finish, Williams deed mee om de 1e plek maar motor deed een plof, hoop grote namen uit die tijd, kippenvel als ik het terugzie........)
Het is overal net of Jos er zelf uitspinde maar hij werd er in de eerste bocht uitgetikt door ik dacht Hakkinen. Jammer want hij was de enige (dacht ik) die op slicks startte.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:02

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Helaas geen regen, maar een droge race kan ook leuk zijn :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JNsrEWZYzoin29_4Vwmdv_8jJsI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/30PstpaFz19SpL5fnKXDCzsX.png?f=user_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Zorro schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:19:
[...]
Het is overal net of Jos er zelf uitspinde maar hij werd er in de eerste bocht uitgetikt door ik dacht Hakkinen. Jammer want hij was de enige (dacht ik) die op slicks startte.
Deze hebben we natuurlijk ook in het eigen archief beschikbaar d:)b

Hoewel het Hakkinen was die naast hem zat voor de eerste bocht was het toch een foutje van Verstappen zelf. Aan de buitenzijde, met zijn drieën naast elkaar (er zat een Williams helemaal aan de binnenzijde), op de eerste bocht af, kan nooit goed gaan. Hij was ietsje te gretig op dat moment, en dat was verrekte jammer want hij was heel erg goed van zijn plek gekomen bij de start op die slicks (had er daarna meteen twee te pakken), vandaar dat gretige verwacht ik.

Het was voor Murray Walker niet bekend dat Verstappen als enige op slicks stond, hij zei dat iedereen op regenbanden stond bij de start. Informatievoorziening was stukken minder in die tijd.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1vO2g3XIAIiw1B?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Cheezus

Luiaard

nachtnet schreef op dinsdag 18 mei 2021 @ 21:29:
F1 postte zojuist de sparks van Sparkus Ericsson Monaco 2018
[Twitter]

[YouTube: F1 2018 - Back To The Future]
Wat een amateur is Ericsson ook, dat hij op Monaco door een 70 jaar oude auto nog wordt ingehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 22-05 13:32

Damian

Insane Obtrusion

Klikken want FOM :P

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:22

Oekol

waka waka hey hey

ArthurMorgan schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 08:05:
Ben die wedstrijd nu aan het kijken. Moet zeggen dat je nu toch echt veel makkelijker de race echt kunt volgen hoor :D
Ben benieuwd of als je nu over 25 jaar terug kijkt op deze tijd het verschil ook zo duidelijk hebt. :D
Wat een drukte in die pitstraat ook. Ziet zwart van de mensen :o

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ntpm7nxgsuz61.jpg

AM SC deze race
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LwDKOrW.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/2329xnqvvxz61.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/gmy7wahdl1071.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0RhqKfJ.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/zQ4c76t.jpg

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1vdtsDXEAEcvJo?format=jpg&name=large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

met onderschrift:
(and don't forget: Red Bull are the favorites, surely not Mercedes)

PSN

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

TRACKLIMITS

is ook niet raar, maar het moet wel duidelijk zijn

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

basvn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:55:
TRACKLIMITS

[Twitter]

Afbeeldingslocatie: https://www.f1-grandprix.com/wp-content/uploads/2014/05/nouvelle_chicane-1680x720.jpg
Voor de duidelijkheid, deze dus :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

kevlar01 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:57:
[...]

[Afbeelding]
voor nog meer duidelijkheid
na de tunnel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

basvn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:59:
[...]

voor nog meer duidelijkheid
na de tunnel
Voor de Max fans: Dat stuk waar HAM en VER elkaar raakte :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:57
Illegal_Alien schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:02:
[...]

En nog een filmpje voor de duidelijkheid:

Steam

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

kevlar01 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:57:
[...]

[Afbeelding]
Ah ja, nouvelle chicane:
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/proxy/VbbkOLTWvkr4W_dg_TWeObIosJfumKibITOzsWGDhqihkCQbXRPnZintGbApGMEEs08-ufVE
oOo

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Scherpe kurves daar inderdaad :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 21-05 16:29
Mooi hoor :D

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1vL3dsWUAE4aHv?format=jpg&name=medium

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-05 09:18

TrekDr0p

QR niet scannen

Illegal_Alien schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:02:
[...]

Of in 2018 waar LEC zijn auto vakkundig achterop de auto van Hartley liet knallen door slechte remmen :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1vL2g5XoAEmaJF.jpg
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1vL3C2XoAAg3JZ.jpg
Hier nog een paar mooie :)

[ Voor 45% gewijzigd door TrekDr0p op 19-05-2021 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

basvn schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 11:55:
TRACKLIMITS

[Twitter]

Dus 16 mag worden afgesneden dit jaar d:)b

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

hardware-lover schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:20:
[...]

Daar liggen meestal leuke randjes, denk dat je ophanging dat na een aantal keer wel zat is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:13
hardware-lover schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:20:
[...]

* RobertMe kijkt op kaartje. Ah, dat is die bocht waar Verstappen goede ervaringen mee heeft.

Als je daar over de hoge curb / broodje gaat schiet je zo ongecontroleerd rechtdoor de muur in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-05 23:52
RobertMe schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:47:
[...]

* RobertMe kijkt op kaartje. Ah, dat is die bocht waar Verstappen goede ervaringen mee heeft.

Als je daar over de hoge curb / broodje gaat schiet je zo ongecontroleerd rechtdoor de muur in.
In die race had hij toch bocht 15 iets te strak genomen waardoor zijn rechter voorwiel afbrak?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Rembock schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 12:57:
[...]

In die race had hij toch bocht 15 iets te strak genomen waardoor zijn rechter voorwiel afbrak?
Fp3 was dat dacht ik.

PSN

Pagina: 1 2 ... 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.