[F1 2021] Race 5 GP van Monaco Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 39 Laatste
Acties:
  • 138.931 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:49
FastFred schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:26:
Ik kwam dit filmpje tegen en heb het moment dat de wheelguns erop gingen inmiddels een keer of 30 gezien.

Heel duidelijk is dat de man rechtsvoor door iemand aangetikt wordt of niet goed op z'n plek zit waardoor hij de kracht van de wheelgun niet kan opvangen en daardoor iets gaat verzitten, mogelijk dat daardoor de gun scheef kwam te zitten/deels er weer af getrokken werd en daardoor de wheelnut kapot gedraaid werd? De man bij het linkervoorwiel gebeurt het namelijk niet, die blijft gewoon zitten.

Vanaf 0:37

[YouTube: Mercedes' Sunday To Forget | 2021 Monaco Grand Prix]
Heb ook een flink aantal keer bekeken op 25% speed.
Aangetikt, dat dacht ik niet.
Maar het lijkt erop dat hij het draaimoment niet kan houden, en daardoor gaat de wheelgun schuin.
Alsof de moer gewoon al echt vast zat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 1429318

zetje01 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 22:43:
[...]

Maar het lijkt erop dat hij het draaimoment niet kan houden, en daardoor gaat de wheelgun schuin.
Vreemd dat Toto de problemen bij de pitstop bij Bottas legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:26
[...]

Ja dat bedacht ik me later ook. Je moet natuurlijk goed stevig en stabiel zitten om die kracht op te vangen, maar als die moer dan ook nog eens joekels vast zit (scheef erop gedraaid bijvoorbeeld) en je verwacht die extra klap niet dan ga je. Iemand ooit al eens gehad dat je een glas oppakt waarvan je dacht dat ie leeg was maar er toch nog water in zat, dit is net zoiets :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zetje01
Anoniem: 1429318 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:13:
[...]

Vreemd dat Toto de problemen bij de pitstop bij Bottas legt.
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
[...]

Hij vordt wel aangestoken en valt een stukje opzij volgens mij.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
hehe :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnV03
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 06-06 11:07
Kenny_026 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 08:49:
[...]

Hij vordt wel aangestoken en valt een stukje opzij volgens mij.
Bottas staat redelijk recht in het vak, en ook niet te ver. Maar hij staan in zijn geheel te ver naar rechts.
Daardoor zit de wielgun-man te dicht op de band. Of hij kreeg te tik van de wheel-off man of hij probeert zicht te verzitten. Hij verplaatst zich in ieder geval, en daar gaat het waarschijnlijk fout.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:42
MartijnV03 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:15:
[...]

Bottas staat redelijk recht in het vak, en ook niet te ver. Maar hij staan in zijn geheel te ver naar rechts.
Daardoor zit de wielgun-man te dicht op de band. Of hij kreeg te tik van de wheel-off man of hij probeert zicht te verzitten. Hij verplaatst zich in ieder geval, en daar gaat het waarschijnlijk fout.
Naar mijn idee lijkt het er veel meer op dat hij verplaatst wordt doordat hij de gun aan zet en dus opzij geduwd wordt door dat ding. En dat kan alleen maar als de gun grip heeft en de moer dus te vast zit.

Dus hij zet hem er wat scheef op, daarna zie je dat zijn arm opzij schiet en dan komt hij er gelijk zelf ook achteraan.

[ Voor 8% gewijzigd door redwing op 26-05-2021 09:32 ]

[removed]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FastFred
Och heel youtube staat inmiddels vol met dit soort filmpjes, heb er al 7 gezien ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Franco10 schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:45:
Mercedes die bewust zo'n fout maakt... da's voor mij een beetje 'de wereld is plat' hoor.

Ze hebben wel problemen. Bottas presteert niet. Ik kan me geen enkele actie op zondag bedenken van Bottas waarbij ik dacht; dat doet ie netjes. Hup Russell in die auto.
Want tweede rijden terwijl jouw teamgenoot hopeloos zesde rijdt zegt inderdaad niets over Bottas. :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:46
Die krachten van die wheelguns bij de f1 zijn echt extreem hoog. Hij zat al niet stabiel omdat ie werd aangetikt door de wheel-off man, hij krijgt duidelijk een flinke hengst van de wheelgun. Lijkt me een combi van te vast en niet helemaal goed aangezette wheelgun. Waar mensen werken worden fouten gemaakt.

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Laatst online: 14:46
kaasaanfiets schreef op maandag 24 mei 2021 @ 16:06:
[...]

En wat vond je leuk aan de race zelf?
De race zelf is nooit zo spectaculair, of er moet regen zijn. Ik vind de baan zelf wel gaaf, vooral de onboard shots mooi. Dat Max won was een dikke vette plus! Vooraan staan is een, hem uitrijden daar is twee

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:11

Bloodclot

Jawier!

Dit stukje nog ter vermaak en de kracht van een wheelgun,

YouTube: ASAP Ferg Learns How to Change a Tire in Two Seconds Flat | The Pit

Gast heeft voor het eerst zo'n ding vast, en onderschat de kracht.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:51
Ik zat echt te vloeken op de regie en daarna flikten ze het nog een keer bij een onboard herhaling :D Mijn vrouw: "Doe eens rustig" :>

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• -ION-
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-06 12:59
Bloodclot schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 10:02:

Gast heeft voor het eerst zo'n ding vast, en overschat de kracht.
onderschat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Arjan90 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 10:09:
[...]
Ik zat echt te vloeken op de regie en daarna flikten ze het nog een keer bij een onboard herhaling :D Mijn vrouw: "Doe eens rustig" :>
Ook de commentatoren van de diverse zenders zaten met je mee te vloeken, ook tot 2 keer toe. Wat is er zo speciaal aan Monaco dat de F1 race regie ook uit handen moet worden gegeven?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:02
hardware-lover schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 10:21:
[...]

Ook de commentatoren van de diverse zenders zaten met je mee te vloeken, ook tot 2 keer toe. Wat is er zo speciaal aan Monaco dat de F1 race regie ook uit handen moet worden gegeven?
Speciaal om dezelfde reden als dat Monaco als enige GP organisator niets hoeft te betalen aan de FOM. Het is belangrijk omdat het overgrote deel van de (sponsor)deals omtrent Formule 1 worden gesloten in Monaco. Qua race is er weinig speciaals aan, maar de Formule 1 als geheel heeft Monaco nodig voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 10:11

Bloodclot

Jawier!

Eh, oops!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ThomasG schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:01:
Speciaal om dezelfde reden als dat Monaco als enige GP organisator niets hoeft te betalen aan de FOM. Het is belangrijk omdat het overgrote deel van de (sponsor)deals omtrent Formule 1 worden gesloten in Monaco. Qua race is er weinig speciaals aan, maar de Formule 1 als geheel heeft Monaco nodig voor het geld.
Beetje vergelijkbaar met waarom Ferrai van de FOM een flinke smak met geld krijgt als 'long lasting team'. ;) De sport kan niet zonder Ferrari, blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Bloodclot schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 10:02:

Gast heeft voor het eerst zo'n ding vast, en onderschat de kracht.
Ja jongen, das toch ff wat anders dan je poppoppop ghetto glock :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15:20

sjaool

Every life should have 9 cats

CH4OS schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:18:
[...]
Beetje vergelijkbaar met waarom Ferrai van de FOM een flinke smak met geld krijgt als 'long lasting team'. ;) De sport kan niet zonder Ferrari, blijkbaar.
Er wordt hard aan gewerkt om dat dus af te schaffen. Hoe ver ze daarmee zijn weet ik even niet.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
ThomasG schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:01:
[...]
Speciaal om dezelfde reden dat Monaco zo speciaal is dat ze niet hoeven te voldoen aan tig eisen die de FIA/F1 aan de baan stelt voor wat betreft bescherming, run-off, minimale breedte van de baan en ik dacht zelfs lengte

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

FastFred schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:44:
Speciaal om dezelfde reden dat Monaco zo speciaal is dat ze niet hoeven te voldoen aan tig eisen die de FIA/F1 aan de baan stelt voor wat betreft bescherming, run-off, minimale breedte van de baan en ik dacht zelfs lengte
Die eisen zijn sowieso wisselend variabel en er zijn de nodige uitzonderingen. Voor diverse tracks zijn dan ook de nodige uitzonderingen gemaakt. Wat voorbeelden: voor Zandvoort (banking in 2 bochten die eigenlijk te stijl zijn), Spa (strikt gezien 4 meter te lang tegenwoordig) en Monaco (de nodige meters eigenlijk te kort), bijvoorbeeld. Chainbear legt het op zich erg goed uit:

[ Voor 16% gewijzigd door CH4OS op 26-05-2021 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 11:44:
[...]

M.b.t. lengte. Ze voldoen sowieso ook niet aan de regel dat een race het minimale aantal ronden is om 305KM te rijden. Ze rijden er volgens mij maar iets van 270 in Monaco. Anders moeten ze dus ook om en nabij de 100 ronden rijden en zou het niet eens in de 2 uur passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RobertMe schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:37:
[...]

M.b.t. lengte. Ze voldoen sowieso ook niet aan de regel dat een race het minimale aantal ronden is om 305KM te rijden. Ze rijden er volgens mij maar iets van 270 in Monaco. Anders moeten ze dus ook om en nabij de 100 ronden rijden en zou het niet eens in de 2 uur passen.
Circuit is 3.337m lang, dus net wat minder; 92. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door CH4OS op 26-05-2021 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
En de race is 260km, niet 270 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
CH4OS schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 09:42:
[...]
Want tweede rijden terwijl jouw teamgenoot hopeloos zesde rijdt zegt inderdaad niets over Bottas. :?
Bottas kan een snelle ronde neerzetten ja. Maar ellebogen en ballen heeft ie niet gekregen met de geboorte volgens mij.

En als ik dit zeg weet ik dat het een gevalletje "beste stuurlui" is maar dit is wel wat ik mis bij Bottas. Die heb ik weinig spectaculairs zien doen in zn carriere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:12
Kenny_026 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:54:
[...]

Bottas kan een snelle ronde neerzetten ja. Maar ellebogen en ballen heeft ie niet gekregen met de geboorte volgens mij.

En als ik dit zeg weet ik dat het een gevalletje "beste stuurlui" is maar dit is wel wat ik mis bij Bottas. Die heb ik weinig spectaculairs zien doen in zn carriere.
Die ellenbogen en ballen zijn wel meer en meer aanwezig de laatste races... maar nu zijn geluk nog

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1429318

Kenny_026 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 12:54:
[...]

Dat vind ik nogal negatief. Bottas lijkt mij een goede rijder, zoals de meeste F1-coureurs nu. Maar hij mist inderdaad de lef en pit die Max en Hamilton wel hebben. Zal daarom geen wereldkampioen worden. Wat mij betreft prima als tweede rijder in het team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Anoniem: 1429318 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:12:
[...]

Dat vind ik nogal negatief. Bottas lijkt mij een goede rijder, zoals de meeste F1-coureurs nu. Maar hij mist inderdaad de lef en pit die Max en Hamilton wel hebben. Zal daarom geen wereldkampioen worden. Wat mij betreft prima als tweede rijder in het team.
Ik ben ook heel negatief op dat punt. Dit is zijn vijfde jaar in de beste auto van het veld en hij presteert veel te weinig. Toto Wolff zal zich nooit negatief uitlaten over zn golden boy en heeft Bottas echt alleen als wingman in dienst.

De rede dat ik er zo negatief over ben is omdat een jongen als Russel zo'n plek veel meer verdient. Ook Ocon was twee jaar geleden de betere optie geweest. Maarja, dan zit je Lewis in de weg.

Ook wat Lewis afgelopen race deed met dan janken richting zijn team... Ook al heeft hij gelijk, en het klagen in de top van je Adrenaline begrijp ik dan ook nog, maar achteraf met de interviews gewoon verder gaan met je rant is echt fout. Dat bespreek je achter gesloten deuren. De dynamiek kan nog leuk worden binnen Mercedes dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Kenny_026 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:20:
[...]

Ik ben ook heel negatief op dat punt. Dit is zijn vijfde jaar in de beste auto van het veld en hij presteert veel te weinig. Toto Wolff zal zich nooit negatief uitlaten over zn golden boy en heeft Bottas echt alleen als wingman in dienst.

De rede dat ik er zo negatief over ben is omdat een jongen als Russel zo'n plek veel meer verdient. Ook Ocon was twee jaar geleden de betere optie geweest. Maarja, dan zit je Lewis in de weg.

Ook wat Lewis afgelopen race deed met dan janken richting zijn team... Ook al heeft hij gelijk, en het klagen in de top van je Adrenaline begrijp ik dan ook nog, maar achteraf met de interviews gewoon verder gaan met je rant is echt fout. Dat bespreek je achter gesloten deuren. De dynamiek kan nog leuk worden binnen Mercedes dit jaar.
Beetje onsamenhangend hak op de tak verhaal hierboven, maar...

Je gaat er imo aan voorbij dat Lewis zijn teammaat is en dus de winsten voor de neus van Bottas heeft weggekaapt.
Lewis is gewoon top en daarvan winnen in dezelfde auto is nu eenmaal niet eenvoudig.
Een Ocon zou daar niets aan veranderen. Russel is misschien beter dan Bottas, maar of hij sneller is dan Lewis waag ik te betwijfelen.

Neemt niet weg dat ik tegelijkertijd vindt dat de Merc veel te oppermachtig is geweest vanaf 2014 en dat Lewis mede daarom 7x WC is.

Over het rommelen binnen Merc..
Helemaal goed. Dat is sinds 2014 onbekend terrein voor ze en ik hoop dat het voortduurt.

Maakt het lekker smeuïg allemaal! ;)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:02
Kenny_026 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:20:
[...]

Wie er ook naast Hamilton komt te zitten, ze worden allemaal een "Bottas". De keren dat Bottas een goede race heeft worden de pitstops in het voordeel van Hamilton gedaan, of Bottas wordt gewoon keihard terug gefloten door Mercedes (want Hamilton had ondanks zijn enorme voorsprong die puntjes misschien nog nodig...). Bottas doet wat hij moet doen. Waarom zou hij "beter moeten preseteren" als dat toch de nek omgedraaid wordt.

Het is voor Russel beter om bij Williams te blijven of wellicht een kans in een ander team dan Mercedes.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 15:16

wontcachme

You catch me? No you wont

En het was weer zo ver. Mazepin is blijkbaar tijdens de race gespinned, maar dat was ook niet uitgezonden

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:10

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

wontcachme schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:39:
En het was weer zo ver. Mazepin is blijkbaar tijdens de race gespinned, maar dat was ook niet uitgezonden

[YouTube: Un-aired Nikita Mazepin spin at the 2021 Monaco Grand Prix...]
dat is ook wat; zit de halve wereld met een ongeldige bingokaart...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Humor? :S Ik zie een filmpje van Stroll.... of mis ik iets? :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ach ja, de F1 versie van een rickroll.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 16:03

Zorro

Z

Niemand die zich afvraag hoeveel Mercedes eigenlijk over heeft als je ziet dat de FL van Hamilton ineens 1,1 seconde sneller is dan de tweede tijd van Tsunoda? 1.12.9 tegen 1.14.0
Dan kan je komen met nieuwe banden en lege tank en zo, maar dit is wel erg extreem.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:58
Zorro schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:52:
Niemand die zich afvraag hoeveel Mercedes eigenlijk over heeft als je ziet dat de FL van Hamilton ineens 1,1 seconde sneller is dan de tweede tijd van Tsunoda? 1.12.9 tegen 1.14.0
Dan kan je komen met nieuwe banden en lege tank en zo, maar dit is wel erg extreem.
Yuki was toch een paar ronden voor Hamilton naar binnen gegaan? In die zin is de situatie vergelijkbaar (lege tank, nieuwe banden).

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
gambieter schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:50:
De lancestroll :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Extreem? Hamilton zat nog ruim 2.5s van de pole tijd af... Terwijl ie op vrij verse rode bandjes reed met een vrij lege tank. :P
gambieter schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:50:
I'm getting too old for this shit :') een rickroll heeft tenminste nog geschiedenis.

[ Voor 19% gewijzigd door naitsoezn op 26-05-2021 13:57 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 17:36
Waarom is dat extreem? Poletijd was 1.10.346. Hamilton was dus 2.6 seconden langzamer dan de poletijd. Ik vind dat niet zo extreem. Ik denk dat Tsunoda gewoon geen goeie ronde heeft gemaakt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Perez reed in ronde 32 1.14.5 op zijn versleten rode bandjes en met nog meer dan een halve tank aan brandstof.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
Anoniem: 1429318 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:12:
[...]

Lijkt mij ook perfecte tweede rijder, voor MER.

MER wil HAM als WK en ook constructeurskampioen worden.
Dan is BOT toch perfect? Die wil (en doet) poles en podiums pakken én geen WK worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

En hoe groot was het verschil in de Qualy tijden tussen Lewis en Yuki? ;)
(1:12,0 en 1:11,0 dus ook 1 seconde ;) )

[ Voor 4% gewijzigd door YakuzA op 26-05-2021 14:19 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorro
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 16:03

Zorro

Z

YakuzA schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:18:
[...]

En hoe groot was het verschil in de Qualy tijden tussen Lewis en Yuki? ;)
(1:12,0 en 1:11,0 dus ook 1 seconde ;) )
Daar gaat het niet om, ik noem hem omdat het de tweede is. De rest was zelfs nog langzamer.
Maar goed, dat zal dan wel liggen aan te oude bandjes en zo alles.

How does it feel to be the greatest guitarist in the world? I don't know, go ask Rory Gallagher. —Jimi Hendrix quote from Rolling Stone magazine interview.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Zorro schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:23:
[...]

Daar gaat het niet om, ik noem hem omdat het de tweede is. De rest was zelfs nog langzamer.
Maar goed, dat zal dan wel liggen aan te oude bandjes en zo alles.
Heeft idd wel met Monaco te maken, iedereen stopt maar 1x in Monaco omdat track positie alles is, dus alleen de mensen die echt perse voor de FL gaan zullen idd een stuk sneller zijn dan die daar achter.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

naitsoezn schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:47:
[...]

Humor? :S Ik zie een filmpje van Stroll.... of mis ik iets? :P
Slechte pun op dit "juweeltje" van de regie: https://streamable.com/srkt70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:45

oZy

Weet niet of dit al eerder aan bod is gekomen maar ik vond bij die crash van LEC de reactie van de pitcrew best grappig:

In het eerste shot staat iemand overduidelijk te juichen maar vooral laatste shot zie je die gast rechts eerst beetje lachend naar de camera lopen en dan probeert die man die met zijn rug naar de camera staat hem een fist bump te geven maar dan zie je die andere gast zo kijken van "dude, we zijn in beeld!" en zijn "ik ben echt heel teleurgesteld" gezicht op zetten en de fist pumper zo iets van 'he shit' beweging :D

Doet verder niets af aan of het wel of niet bewust was (ik denk van niet) maar heel rouwig waren ze er op dat moment niet om.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
oZy schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:47:
Weet niet of dit al eerder aan bod is gekomen maar ik vond bij die crash van LEC de reactie van de pitcrew best grappig:

[Streamable: leclerc-crash-monaco-2021]

In het eerste shot staat iemand overduidelijk te juichen maar vooral laatste shot zie je die gast rechts eerst beetje lachend naar de camera lopen en dan probeert die man die met zijn rug naar de camera staat hem een fist bump te geven maar dan zie je die andere gast zo kijken van "dude, we zijn in beeld!" en zijn "ik ben echt heel teleurgesteld" gezicht op zetten en de fist pumper zo iets van 'he shit' beweging :D

Doet verder niets af aan of het wel of niet bewust was (ik denk van niet) maar heel rouwig waren ze er op dat moment niet om.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet.... Maar in dit geval zie ik echt totaal niks van hetgeen je hierboven tikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Nee hoor, Tsunoda is compleet onbekend met Monaco, die was dit weekend ook lang niet zo sterk als anders. Deed me denken aan de eerste keer dat ik in een F1 game (F1 2017) op Monaco reed, ben 3x op een ronde gezet in een 100% race op 80% difficulty terwijl ik het seizoen op de 3e plek geëindigd ben in het WDC

Acties:
  • +1 Henk 'm!
albino71 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:30:
Je gaat er imo aan voorbij dat Lewis zijn teammaat is en dus de winsten voor de neus van Bottas heeft weggekaapt.
Dat staat als een paal boven water, maar als Hamilton wint dan moet Bottas tweede worden, en als Hamilton WDC wordt dan moet Bottas tweede zijn in het WDC. En beide heeft hij "problemen" mee. In de jaren dat Hamilton oppermachtig WDC wordt is het ook voorgekomen dat Bottas derde wordt, en momenteel staat die in het kampioenschap ook maar 4e. Uitvallen Monaco kan hij dan niet veel aan doen, maar Imola was die gewoon slecht en moet die niet eens in de buurt van Russell rijden.

Nu zal het Mercedes tot nu toe weinig uit maken, want ze winnen wat er te winne valt, maar dit seizoen kan het ze wel gaan opbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:20
oZy schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 14:47:

[Streamable: leclerc-crash-monaco-2021]

Beetje lastig te zien omdat het korte shots zijn, maar die gast vooraan met zwarte handschoenen heeft wel vreemde reacties. En ergens in het midden staat iemand te klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RobertMe schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:00:
Dat staat als een paal boven water, maar als Hamilton wint dan moet Bottas tweede worden, en als Hamilton WDC wordt dan moet Bottas tweede zijn in het WDC. En beide heeft hij "problemen" mee. In de jaren dat Hamilton oppermachtig WDC wordt is het ook voorgekomen dat Bottas derde wordt, en momenteel staat die in het kampioenschap ook maar 4e. Uitvallen Monaco kan hij dan niet veel aan doen, maar Imola was die gewoon slecht en moet die niet eens in de buurt van Russell rijden.
Was ie daar niet Russell op een ronde aan het zetten? :) Anyway; 100% voorkomen dat je niet in de buurt kan komen van Russell kan dus niet, gezien de auto zoveel trager is dan de topauto's en je op den duur dus de tragere auto's op een ronde zet.
Nu zal het Mercedes tot nu toe weinig uit maken, want ze winnen wat er te winne valt, maar dit seizoen kan het ze wel gaan opbreken.
Ondanks dat ik Mercedes met de paplepel ingegoten heb gekregen (pa werkte bij een Mercedes garage), vind ik dat het de sport goed doet, dat er dit seizoen een klein beetje leven in de brouwerij is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
CH4OS schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:05:
[...]
Was ie daar niet Russell op een ronde aan het zetten? :)
Neen, Bottas was 8e en Russell 9e (of iets in die trant). Het was dus echt een inhaalactie om positie.
Anyway; 100% voorkomen dat je niet in de buurt kan komen van Russell kan dus niet, gezien de auto zoveel trager is dan de topauto's en je op den duur dus de tragere auto's op een ronde zet.
Dat was het punt dus niet. Bottas rijdt op een positie waar die überhaupt al niet moet rijden, en vervolgens is er een midfielder (/backmarker) die bloed ruikt en ze beide buiten de baan eindigen. Als Bottas gewoon lekker in top 4 reed was de kans ook kleiner dat die in die positie komt waarbij iemand hem wil inhalen en ze naast de baan eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
Hamilton > Tsunoda en Mercedes > AlphaTauri.
Als iemand anders het had geprobeerd was het verschil kleiner geweest of waren ze sneller geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RobertMe schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:08:
Dat was het punt dus niet. Bottas rijdt op een positie waar die überhaupt al niet moet rijden...
Niet vergeten dat BOT een stuk bargeboard wing end-plate van een Ferrari mee had in de koeling, waardoor de auto sowieso een stuk snelheid moest inleveren omdat de koeling suboptimaal werkte. Dat de auto tot dat punt heel bleef was al een wonder op zich.

EDIT:
Of was dat de Emilia Romagna race? :X

EDIT2:
En we hebben het nu eigenlijk over een andere race... ;)

[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 26-05-2021 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
ThomasG schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 13:30:
[...]
Wie er ook naast Hamilton komt te zitten, ze worden allemaal een "Bottas". De keren dat Bottas een goede race heeft worden de pitstops in het voordeel van Hamilton gedaan, of Bottas wordt gewoon keihard terug gefloten door Mercedes (want Hamilton had ondanks zijn enorme voorsprong die puntjes misschien nog nodig...). Bottas doet wat hij moet doen. Waarom zou hij "beter moeten preseteren" als dat toch de nek omgedraaid wordt.

Het is voor Russel beter om bij Williams te blijven of wellicht een kans in een ander team dan Mercedes.
Dat klopt want ik denk ook dat Hamilton net als Max buitenklasse is. Echter heeft Bottas het op heel veel cruciale momenten laten liggen. Net als dat Gasly en Albon dat hebben gedaan.

Ik haal overigens Russel aan omdat ik denk dat Max, Russel, Norris en Leclerc de echte nieuwe generatie zijn. De rest ben ik niet van overtuigd dat we die over 10 jaar nog gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

[YouTube: Tom Holland Broke Bottas Tire in Monaco GP]

DNF van Bottas is de schuld van Tom Holland dus :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 15:20

sjaool

Every life should have 9 cats

Een echt RickStroll... :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:01

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Aandrijfas != versnellingsbak. Volgens mij zu hij geen penalty krijgen als ze dat los kunnen vervangen. Maar goed. Italiaanse organisatie begint weer door te schemeren. Het is weer allemaal klunzig, hoe je het ook wendt of keert.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-06 22:43
siggy schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:09:
[...]

Aandrijfas != versnellingsbak. Volgens mij zu hij geen penalty krijgen als ze dat los kunnen vervangen. Maar goed. Italiaanse organisatie begint weer door te schemeren. Het is weer allemaal klunzig, hoe je het ook wendt of keert.
Je mag alleen iets vervangen als het aantoonbaar schade heeft. Preventief vervangen leidt tot strafplekken.

Logisch dat Ferrari na onderzoek tot het oordeel is gekomen om te rijden en niet alles preventief te vervangen als je eerste start op Monaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
talkatoo schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 21:15:
[...]

Je mag alleen iets vervangen als het aantoonbaar schade heeft. Preventief vervangen leidt tot strafplekken.

Logisch dat Ferrari na onderzoek tot het oordeel is gekomen om te rijden en niet alles preventief te vervangen als je eerste start op Monaco.
Volgens mij mogen ze juist heeeel veel vervangen. Zolang het maar vervangen wordt met een onderdeel van dezelfde specificatie. Zie je vaak genoeg, hele waslijsten aan onderdelen die nog vervangen zijn onder parc-ferme regels. Enige uitzondering is dan de versnellingsbak omdat die 6 achtereenvolgende races mee moet gaan. Maar als Ferrari de aandrijfas aan de linkerzijde wou vervangen was dat volgens mij perfect mogelijk geweest. Ook omdat ze juist bij de versnellingsbak niet moeilijk doen als je deze na een uitvalbeurt in de race wilt vervangen. Dus dan moet Ferrari toch ook wel een argument kunnen opvoeren dat een crash aan de rechterkant ook impact heeft op een gekoppelde aandrijfas aan de linkerkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:56

TrekDr0p

QR niet scannen

[...]

Ik denk dat LEC daar heel anders over denkt vandaag, zeker na het verloop van de race zelf :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

Als ze aan de linkerkant hadden gecheckt, hadden ze zo de aantoonbare schade gezien.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
Plenkske schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 15:03:
[...]

Beetje lastig te zien omdat het korte shots zijn, maar die gast vooraan met zwarte handschoenen heeft wel vreemde reacties. En ergens in het midden staat iemand te klappen.
Die gast klapt niet als in 'applaus', die slaat zijn handen in elkaar. Het is éénmalig zijn handen op elkaar en niet applaudiseren.

Ik zie juist veel handen het haar in gaan en bezorgde blikken. Je moet wel heeeel erg je best doen wil je hier een jubelstemming in willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

scrappy.doo schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 08:14:
[...]
Die gast klapt niet als in 'applaus', die slaat zijn handen in elkaar. Het is éénmalig zijn handen op elkaar en niet applaudiseren.

Ik zie juist veel handen het haar in gaan en bezorgde blikken. Je moet wel heeeel erg je best doen wil je hier een jubelstemming in willen zien.
Nog even goed kijken dan maar? Er staat er rechts een tussen die de vuisten balt, gevolgd door handjeklap op het moment dat geel naar rood gaat. Ik kan me dat kortstondige enthousiasme ook wel even voorstellen.

@scrappy.doo, let it go, let it goooooooooooooooo :(:)

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 27-05-2021 13:07 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrappy.doo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:56
hardware-lover schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 12:53:
[...]

Nog even goed kijken dan maar? Er staat er rechts een tussen die de vuisten balt, gevolgd door handjeklap op het moment dat geel naar rood gaat. Ik kan me dat kortstondige enthousiasme ook wel even voorstellen.
Diepgaande analyse dit :+ Hij balt inderdaad de vuisten, lastig om te zien of dit een 'yess!' of 'damnit!' is zonder het gezicht erbij. Hij klapt daarna zeker 2 keer in de handen, maar ook hier blijft het toch erg lastig om te zien of dit nu een 'yess! *klap* *klap*' is of 'damnit! *klap* *klap*' of iets van 'kom aan! gaan we fixen hier!'.

Als ik het fragment zo zie kan ik er nogmaals geen jubelstemming op uitmaken. Ik zie vooral toch veel bezorgde gezichten. Wie weet ziet die ééne monteur wel meteen kansen hoor, maar dat is toch zeker niet de sfeer.
Die fist-bump zie ik er ook na 10x kijken niet, hij tilt zijn hand op zeker, maar een poging tot een fist-bump?
maar heel rouwig waren ze er op dat moment niet om.
als er met 'ze' bedoeld die ééne monteur dan misschien niet, maar in het algemeen waren ze dat zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:28
scrappy.doo schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:04:
[...]

Diepgaande analyse dit :+ Hij balt inderdaad de vuisten, lastig om te zien of dit een 'yess!' of 'damnit!' is zonder het gezicht erbij. Hij klapt daarna zeker 2 keer in de handen, maar ook hier blijft het toch erg lastig om te zien of dit nu een 'yess! *klap* *klap*' is of 'damnit! *klap* *klap*' of iets van 'kom aan! gaan we fixen hier!'.

Als ik het fragment zo zie kan ik er nogmaals geen jubelstemming op uitmaken. Ik zie vooral toch veel bezorgde gezichten. Wie weet ziet die ééne monteur wel meteen kansen hoor, maar dat is toch zeker niet de sfeer.
Die fist-bump zie ik er ook na 10x kijken niet, hij tilt zijn hand op zeker, maar een poging tot een fist-bump?

[...]

als er met 'ze' bedoeld die ééne monteur dan misschien niet, maar in het algemeen waren ze dat zeker wel.
1x klappen is een potver, en 2x is een semi-yes!

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Mel33 schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:05:
[...]

1x klappen is een potver, en 2x is een semi-yes!
Ja maar deze gast komt uit de buurt van Brescia, daar is het gebruik weer anders. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 15:40

pro_6or

amateur_60r

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Dat is altijd leuk, twee hele zware dozen tillen, doorgeven aan een ander. Dan een identieke doos (maar leeg) doen alsof hij ook hel zwaar is en dan de ander hem weg zien gooien wanneer hij hem overpakt.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Kenny_026 schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:00:
[...]

Dat klopt want ik denk ook dat Hamilton net als Max buitenklasse is. Echter heeft Bottas het op heel veel cruciale momenten laten liggen. Net als dat Gasly en Albon dat hebben gedaan.

Ik haal overigens Russel aan omdat ik denk dat Max, Russel, Norris en Leclerc de echte nieuwe generatie zijn. De rest ben ik niet van overtuigd dat we die over 10 jaar nog gaan zien.
Dat hangt heel erg af van wie welk stoeltje wanneer krijgt, Zo hebben we veel toptalenten niet eens in de F1 gezien, of door de zijdeur weer af. Wehrlein had Bottas ook verslagen en was nu al meermaals WDC geweest wanneer Hamilton er mee gestopt was en hij dat stoeltje had gekregen. Ilott, Pourchaire, gaan die ooit de F1 halen? Ilott heeft veel meer talent dan Schumacher of Mazepin. Nyck de Vries, waarom heeft hij nooit een kans gead (buiten de centen, en dat is ook precies de reden). Maar zo vergeet ik er een hoop. Verstappen is imho nog beter dan die andere jonge talenten. Net als Lewis dat in zijn generatie was, Max is misschien nog wel beter. In mijn ogen iig wel.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

scrappy.doo schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 13:04:
[...]

[...]

Of het is gewoon ongelukkige timing, dat zou mij niet verbazen trouwens, gezien er wel meer kritiek was op de regie deze keer. :+ Nadat LEC naar P1 reed was men natuurlijk blij, maar eer de camera en de regie bij Ferrari in de pitbox keek, was LEC al even verder op het circuit en parkeerde zijn Ferrari in de barrier. Vervolgens gaat de regie daarheen, want sensatie, daarna terug naar het team, wat eigenlijk nog stond te genieten, maar wat omsloeg doordat ze de crash zagen en realiseerden dat ze in beeld waren...

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 27-05-2021 15:00 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16:12
Dit topic blijft nu al langer open dan BOT zijn pitstop :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:52

DataGhost

iPL dev

Geruchten gaan dat de pitstop nog altijd niet voorbij is. Dit topic kan dus ook nog niet dicht.

Een tijdreiziger heeft ook al een foto uit Baku meegenomen:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/f9a1flvdg1171.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 23:59
DataGhost schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:17:
Geruchten gaan dat de pitstop nog altijd niet voorbij is. Dit topic kan dus ook nog niet dicht.

[Afbeelding]
Moet die foto dan weer niet in het topic van Baku?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

[Afbeelding]
Alleen moet BOT vanuit Baku nu wel een 10s time penalty uitzitten als ik deze foto mag geloven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
wat is de straf bij een race wanneer je je niet aan het bandenregelement hebt gehouden, oftewel stel dat BOT z'n eerste set banden ( met kapotte wielmoer ) naar de finish had kunnen brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
HyperTrophy schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:50:
wat is de straf bij een race wanneer je je niet aan het bandenregelement hebt gehouden, oftewel stel dat BOT z'n eerste set banden ( met kapotte wielmoer ) naar de finish had kunnen brengen
Kijk even de youtube clip van Mercedes: daarin wordt gezegd dat de straf diskwalificatie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:41
HyperTrophy schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:50:
Dat is diskwalificatie als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:52

DataGhost

iPL dev

NL_NaToR schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:19:
[...]

Moet die foto dan weer niet in het topic van Baku?
Ja maar die was nog niet open, en butterfly effect enz, het terugsturen van deze foto heeft de gebeurtenis zelf al onzeker gemaakt :p zelfs tot het punt dat ^ hierboven gemeld is dat de band zojuist los is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Jasphur schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 15:11:
Dit topic blijft nu al langer open dan BOT zijn pitstop :P

[Afbeelding]
En met het voltooien van Bottas zijn pitstop, na vier dagen, gaat hier een slotje op.
Baku staat klaar, tot volgende week. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Pagina: 1 ... 38 39 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Crashstappen, Mazespin, Mission Spinnow, etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Alpine bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.