een treffende spreuk
I survived 2020. See you in 2021
— Romain Grosjean (@RGrosjean) 31 december 2020
[ Voor 37% gewijzigd door Jasphur op 02-01-2021 09:55 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ingevuld! Spannendmetallicattim schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:47:F1 Toto 2021!
Ook dit jaar doen we weer een F1 Toto en kun je jouw voorspellingskunsten laten zien!
De 1e editie werd gewonnen door Nachtnet, dus hij is de man om te verslaan
Dit jaar zijn de vragen iets uitgebreider geworden en kunnen er 70 punten verdiend worden.
Vul je voorspellingen in op de volgende url: https://www.bmwe30club.nl/f1-toto/
In het kader van transparantie, bij deze mijn antwoorden op de 9 vragen:

Sir Lewis Hamilton.. om de een of andere reden vind ik dat je eerst met pensioen moet gaan voor zoiets.. nu moet iedereen hem straks Sir Hamilton noemen, gaat ie nog verder naast zijn schoenen lopen...
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Volgend allison zou het afschaffen van blauwe vlaggen het racen spannender maken... Ik weet niet wat hij heeft gebruikt maar dat is echt een heel slecht idee.
- waarom zouden mensen die gelapt worden dat energie aan verspillen
- zuster teams kunnen net wat minder verdedigen
- achterblijvers invloed op de eerste rijders, soms kan je er meteen makkelijk voorbij andere keer niet
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Merc levert volgend jaar 4 teams, dus voor hem zou het wel voordelig zijn idd.Snowhite0901 schreef op zondag 3 januari 2021 @ 08:07:
https://www.speedweek.com...e-Flaggen-abschaffen.html
Volgend allison zou het afschaffen van blauwe vlaggen het racen spannender maken... Ik weet niet wat hij heeft gebruikt maar dat is echt een heel slecht idee.
- waarom zouden mensen die gelapt worden dat energie aan verspillen
- zuster teams kunnen net wat minder verdedigen
- achterblijvers invloed op de eerste rijders, soms kan je er meteen makkelijk voorbij andere keer niet
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
3 toch? AM, Mclaren en Williams?YakuzA schreef op zondag 3 januari 2021 @ 08:29:
[...]
Merc levert volgend jaar 4 teams, dus voor hem zou het wel voordelig zijn idd.
Gelukkig! Dacht even dat ik iets gemist hadYakuzA schreef op zondag 3 januari 2021 @ 08:35:
[...]
En Mercedes zelf.
Ze leveren aan 4 teams, waarvan 3 klantenteams bedoelde ik.
/edit: kon bij mijn eerste poste even niet op het woord klantenteam komen
"multi chicane twenty one, George, multi chicane twenty one. "YakuzA schreef op zondag 3 januari 2021 @ 08:29:
[...]
Merc levert volgend jaar 4 teams, dus voor hem zou het wel voordelig zijn idd.
Blauwe vlaggen zijn stom, maar met al die dwarsverbanden lijkt het me niet verkeerd om ze er toch bij te houden. Misschien minder strikt, dus dat er plekken zijn waar je aan de kant moet waar het je de minste tijd kost.
ping 127.212.23.124
De auto's zijn dom ontworpen, waardoor de vlag een probleem wordt. Het hele principe achter de 'courtesy flag' is dat een achterblijver attent wordt gemaakt dat er een overduidelijk snellere racer aankomt, daar rekening mee moet houden, een 'courtesy' om hem voorbij te laten gaan.pjottum schreef op zondag 3 januari 2021 @ 08:44:
[...]
"multi chicane twenty one, George, multi chicane twenty one. "
Blauwe vlaggen zijn stom, maar met al die dwarsverbanden lijkt het me niet verkeerd om ze er toch bij te houden. Misschien minder strikt, dus dat er plekken zijn waar je aan de kant moet waar het je de minste tijd kost.
De oorzaak moet je verder terug kijken, het hele probleem van de huidige F1 auto's... ze kunnen niet achter elkaar rijden, laat staan elkaar op een normale manier inhalen. Zelfs een williams zou zonder DRS een Mercedes zelfs nog prima achter zich kunnen houden, zeker op een circuit als Monaco, Mercedes verliest z'n complete downforce achter hem.
Veel andere raceclasses kunnen ze prima centimeters achter elkaar rijden, nascar, GT, V8, WTCC en oudere DTM, daar kan een achterblijven zelfs interessant zijn om rechte stuk wat slipstream te pakken om juist weg te komen. Maar zelfs daar gelden regels dat je als achterblijver simpel de jongens voorraan niet in de weg moet gaan rijden, je bent te traag, je hoort daar niet te rijden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Final reminder: F1 Toto 2021!
Je kan vandaag en morgen nog je aanmelding inzenden.Vul je voorspellingen in op de volgende url: Tweakers.net F1 Toto
Er zijn al 83 deelnemers, met soms zeer interessante voorspellingen, erg leuk!

Vooruit danmetallicattim schreef op zondag 3 januari 2021 @ 09:43:Final reminder: F1 Toto 2021!
Je kan vandaag en morgen nog je aanmelding inzenden.
Vul je voorspellingen in op de volgende url: Tweakers.net F1 Toto
(wel je info@ gebruikt hoor
En hoeveel jaar probeert de FIA met allerlei kunstgrepen hier wat aan te doen en falen ze daarin?SinergyX schreef op zondag 3 januari 2021 @ 09:04:
[...]
De oorzaak moet je verder terug kijken, het hele probleem van de huidige F1 auto's... ze kunnen niet achter elkaar rijden, laat staan elkaar op een normale manier inhalen. Zelfs een williams zou zonder DRS een Mercedes zelfs nog prima achter zich kunnen houden, zeker op een circuit als Monaco, Mercedes verliest z'n complete downforce achter hem.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Je refereert naar deze artikelen denk ik?wowly schreef op zondag 3 januari 2021 @ 16:20:
Hmmmm schijnt dat de board of directors het salaris van Hamilton in zijn nieuwe contract tegenhoud. Zou een basissalaris zijn van 50 miljoen euro pj..... Russel liet zien dat hij het ook kan, voor minder.....
https://www.gpfans.com/nl...n-hamilton-tegengehouden/
https://www.gpblog.com/nl...t-naar-de-prullenbak.html
https://www.gpfans.com/nl...imler-dreigt-met-russell/
2021 zonder Hammiton zou een mooie draai zijn, vrees helaas dat hij gewoon in de Mercedes gaat rijden.
En dan Russel die van WDC wordt
Maar wel een contract van 40 +10 miljoen te weinig vinden.. In de huidige situatie ben je dan toch echt alle realiteit verloren?TrekDr0p schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:19:
Zal toch wat zijn, meneer ik zit hier niet voor het geld, dat hij gewoon niet meedoet in 2021
En dan Russel die van WDC wordt
Bij je werkgever heeft iedereen moeten inleveren.. maar nee, doe maar een paar miljoen meer..

Maar als ik er directeur was zou ik ook zeggen: bekijk het maar, sir Lewis.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik zal hem vanavond insturen.metallicattim schreef op zondag 3 januari 2021 @ 09:43:Final reminder: F1 Toto 2021!
Je kan vandaag en morgen nog je aanmelding inzenden.
Vul je voorspellingen in op de volgende url: Tweakers.net F1 Toto
Update 21:23: Done!

[ Voor 3% gewijzigd door MuVo op 03-01-2021 21:23 ]
De NL publiek target sites hebben door dat Ham zijn salaris prima clickbait isGiem schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:02:
[...]
Je refereert naar deze artikelen denk ik?
https://www.gpfans.com/nl...n-hamilton-tegengehouden/
https://www.gpblog.com/nl...t-naar-de-prullenbak.html
https://www.gpfans.com/nl...imler-dreigt-met-russell/
2021 zonder Hammiton zou een mooie draai zijn, vrees helaas dat hij gewoon in de Mercedes gaat rijden.
PSN
Maak je geen zorgen, dat kan niet 😛Alfa Novanta schreef op zondag 3 januari 2021 @ 01:10:
[...]
Ingevuld! Spannend
Sir Lewis Hamilton.. om de een of andere reden vind ik dat je eerst met pensioen moet gaan voor zoiets.. nu moet iedereen hem straks Sir Hamilton noemen, gaat ie nog verder naast zijn schoenen lopen...
een treffende spreuk
Mag je wel linken naar waar je het gelezen hebt? Ik ben nu wel nieuwsgierig.Spotmatic schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:29:
Volgens mij weten wij hier allemaal niks van, dus ik mag ook speculeren: ik denk dat niet de hoogte van zijn salaris het probleem is, maar de secundaire voorwaarden. Ik ga niet zeggen wat want mijn vorige bericht hierover was door de modjes verwijderd.![]()
Maar als ik er directeur was zou ik ook zeggen: bekijk het maar, sir Lewis.
Dat ze em maar naar Williams verhuizen, kan ie z'n 50 miljoen mooi zelf bij elkaar verdienen door hem 10 miljoen per gewonnen wedstrijd podiumplaats te beloven.wowly schreef op zondag 3 januari 2021 @ 16:20:
Hmmmm schijnt dat de board of directors het salaris van Hamilton in zijn nieuwe contract tegenhoud. Zou een basissalaris zijn van 50 miljoen euro pj..... Russel liet zien dat hij het ook kan, voor minder.....
Inderdaad...clickbait. Al dat soort berichten zijn onbetrouwbaar want ik meen zeker te weten dat de leden van de pers niet bij de onderhandelingen zijn betrokken. Lewis heeft niet voor niets zo lang gewacht met onderhandelen. Alleen heeft dat 'gedoe' met Russel zijn positie wat zwakker gemaakt. Denken wij tenminste.YakuzA schreef op zondag 3 januari 2021 @ 18:38:
[...]
De NL publiek target sites hebben door dat Ham zijn salaris prima clickbait is
We gaan het zien wie er straks instapt. Mercedes wéét in ieder geval dat ze hoe dan ook enkele tientallen miljoenen kunnen besparen als Hamilton nee blijft zeggen. Dus echt heel moeilijk zitten ze niet. Ik denk dat het heel moeilijk is om dat te negeren, ook al zegt Wolf dat het geen rol speelt.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Speculeren is prima, dat doen we hier volgens mij allemaal wel. Het verschil is natuurlijk of je echt speculeert, of dat je je eigen antipathie tegenover Hamilton in je speculatie meeneemt. Dat is wel een groot verschil. Als jij op een of andere manier een hekel aan iemand heeft om zijn mening, wil dat niet zeggen dat de raad van bestuur van Daimler ook een hekel aan hem heeft om die reden. Ik denk dat niemand binnen het concern een hekel aan hem heeft, want hij heeft ze de afgelopen jaren een dik belegde boterham bezorgd en heel veel succes. Ze vinden 'm best wel aardig. Alleen zullen er een aantal mensen openlijk zijn gaan twijfelen aan de toegevoegde waarde van $50mln +++ als die knul van Williams het voor een grijpstuiver ook lijkt te kunnen.Spotmatic schreef op zondag 3 januari 2021 @ 17:29:
Volgens mij weten wij hier allemaal niks van, dus ik mag ook speculeren: ik denk dat niet de hoogte van zijn salaris het probleem is, maar de secundaire voorwaarden. Ik ga niet zeggen wat want mijn vorige bericht hierover was door de modjes verwijderd.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Wij weten natuurlijk niet wat de BLM activiteiten van Hamilton voor invloed hebben op de verkopen van Mercedes. Het is in ieder geval wel gebleken dat Mercedes met een Russell achter het stuur ook wedstrijden kan winnen als tenminste het team zelf niet verzaakt.Divak schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:25:
Hamilton mag natuurlijk vragen wat hij wilt, een icoon, 7-voudig WDC en in de media met aandacht die hij vraag voor BLM en het milieu. Het zou wat zijn als Mercedes opeens Nee verkoopt na een jaar waar hij zich goed heeft laten gelden wat betreft zijn activisme. Dan zegt men uiteraard gelijk dat Lewis te lastig werd en/of zijn mond wordt gesnoerd. Dat gaan ze echt niet op zich halen.
Voor Hamilton is het te hopen dat hij zijn kaarten niet overspeelt. Dan kan hij misschien wel een coureur zijn met 7 wereldkampioenschappen op zijn naam zijn maar dat wil niet zeggen dat Mercedes bereid is om maar zoveel te betalen als hij graag wil.
"When you grow up your heart dies"
Laten we voor ons F1 fans hopen dat ie dat wel doetsjaool schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:18:
[...]
Wij weten natuurlijk wat de BLM activiteiten van Hamilton voor invloed hebben op de verkopen van Mercedes. Het is in ieder geval wel gebleken dat Mercedes met een Russell achter het stuur ook wedstrijden kan winnen als tenminste het team zelf niet verzaakt.
Voor Hamilton is het te hopen dat hij zijn kaarten niet overspeelt. Dan kan hij misschien wel een coureur zijn met 7 wereldkampioenschappen op zijn naam zijn maar dat wil niet zeggen dat Mercedes bereid is om maar zoveel te betalen als hij graag wil.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dat weten 'wij' niet. Please enlighten me. Ik heb echt geen idee.sjaool schreef op maandag 4 januari 2021 @ 08:18:
[...]
Wij weten natuurlijk wat de BLM activiteiten van Hamilton voor invloed hebben op de verkopen van Mercedes.
Dat kan je dan beter hier verder gaan: Politiek en Sportmphilipp schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:14:
[...]
Dat weten 'wij' niet. Please enlighten me. Ik heb echt geen idee.
We gaan anders weer de politieke kant op.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
We kunnen allemaal wel raden wieBestla schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:40:
We kunnen de weken weer gaan aftellen tot de eerste tests. Ik ben benieuwd wie dan de meeste zandzakken mee heeft.
Seizoensstart in Melbourne lijkt me eerlijk gezegd uitgesloten. Zal nog wel even sappelen blijven met de agenda...
Ferrari misschien als ze het anker gevonden hebben wat die drag veroorzaakte
Mercedes zal het wel zijn, al ben ik benieuwd naar de run fast or die trying motor van Honda.
Nou, dat is niet mijn bedoeling, al verwacht ik wel zoiets. Ik heb echt geen idee welke invloed Lewis heeft op de verkoop van Mercedes. Ik weet wel dat het F1 team winst schijnt te draaien, dus daar zal men wel blij mee zijn. Ik heb zeer sterke twijfels of er enig cijfermateriaal is dat de invloed aantoont. Ongetwijfeld zijn er mensen die heel stoer roepen dat ze geen Mercedes (meer) kopen omdat Lewis BLM steunt, en ook mensen die juist een Mercedes kopen om die reden. Bij beiden zet ik vraagtekens. Mensen roepen van alles op internet.Illegal_Alien schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:32:
[...]
Dat kan je dan beter hier verder gaan: Politiek en Sport
We gaan anders weer de politieke kant op.
En hoe erg de tegenstanders het ook vinden, hun weerstand toont de noodzaak van de actie aan.
Ik verzet mij alleen tegen al die haat die er is. Het is natuurlijk van alle tijden, want toen Schumacher alles won, had iedereen een hekel aan hem, want hij reed natuurlijk in de beste auto en 'iedereen' kon in die auto winnen. Ja, dat hebben we gezien..
Bij Hamilton gaat het nog een streepje verder naar mijn idee. Ik vind het allemaal maar een beetje zielig en lekker makkelijk lullen van achter je toetsenbord. Presteer eerst zelf maar iets, en heb dan commentaar op de prestaties van iemand. Iemand bekritiseren om het vrij uiten van zijn denkbeelden is gewoon eng. Vieren we niet elk jaar dat we bevrijd zijn van een heel eng mannetje oostelijk van ons, die mensen vervolgde om hun denkbeelden, afkomst, geestelijke gesteldheid of religie? Laat Lewis lekker actie voeren. Het hoeft je toch niet te raken? Ik beoordeel de man op zijn prestaties. En ongeacht of een nét iets groter mannetje dat truukje ook kan in die auto, kun je nog steeds bewondering opbrengen voor wat de man doet. Ik heb mij geen moment gestoord aan zijn denkbeelden. Ik kijk niet eens naar wat op zijn tshirt staat. Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen daar zo'n punt van maken, anders dan dat zij anderen geen eigen mening gunnen.
En nee, ik ben niet van de Hamilton fanclub, maar ik wordt niet goed van al dat gezeur van de keyboard warriors die steeds maar weer hakken op die man. Ga een andere sport kijken waar geen mensen met een mening toegstaan zijn ofzo. Bingo is misschien iets.
Speculatie is het hebben van een mening (niet gebaseerd op feiten). Het mag geen geheim zijn dat ik liever zie dat HAM plaatsmaakt voor jonger talent. Dat is niet in zijn belang (wellicht ook niet helemaal in het belang van Mercedes) maar voor de algemene F1 fan wel degelijk en in die hoedanigheid speculeer ik. Of laten we het "hoop" noemen.mphilipp schreef op maandag 4 januari 2021 @ 07:55:
[...]
Speculeren is prima, dat doen we hier volgens mij allemaal wel. Het verschil is natuurlijk of je echt speculeert, of dat je je eigen antipathie tegenover Hamilton in je speculatie meeneemt. Dat is wel een groot verschil.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ach, te snel typen en het woordje "niet" vergeten.mphilipp schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:14:
[...]
Dat weten 'wij' niet. Please enlighten me. Ik heb echt geen idee.
Ik denk dat het seizoen gewoon gestart wordt in Melbourne. De F1 heeft bewezen dat ze het circus draaiende kunnen houden zonder gevaar voor de gezondheid in en rond het circuit.MikeyMan schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:43:
Nouja, eens kijken wat dit seizoen gaat brengen... Kan niet wachten op weer wat actie.
Seizoensstart in Melbourne lijkt me eerlijk gezegd uitgesloten. Zal nog wel even sappelen blijven met de agenda...
Dat denk ik ook, en we zullen langzaamaan weer publiek er bij gaan zien als de vaccinaties lekker op stoom gekomen zijn.sjaool schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:20:
[...]
Ik denk dat het seizoen gewoon gestart wordt in Melbourne. De F1 heeft bewezen dat ze het circus draaiende kunnen houden zonder gevaar voor de gezondheid in en rond het circuit.
uuuuh why? australie en nieuwzeeland zijn zo goed als 'vrij' van corona [..] feestjes/events zijn daar al met publiek. ik zie 0 reden in waarom f1 niet start (met publike) daar.MikeyMan schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:43:
Nouja, eens kijken wat dit seizoen gaat brengen... Kan niet wachten op weer wat actie.
Helemaal enthousiast dit topic te zien in de linkerbalk, loop ik al 18 pagina's achter...
Ben er ook dit jaar weer bij. Dank voor het aanmaken en voor alle aankomende race-topics.
Omdat je het land nauwelijks inkomt denk ik. Quarantaineverplichtingen etc. Daarnaast waren tickets de laatste tijd vele duizenden euro's, dus dat helpt ook niet mee.himlims_ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:24:
[...]
uuuuh why? australie en nieuwzeeland zijn zo goed als 'vrij' van corona [..] feestjes/events zijn daar al met publiek. ik zie 0 reden in waarom f1 niet start (met publike) daar.
Er is geen uitzondering voor deze sporters, dus ze komen zelfs niet binnen:
https://covid19.homeaffairs.gov.au/travel-restrictions
[ Voor 12% gewijzigd door __fred__ op 04-01-2021 10:31 ]
Precies daarom dus. Waarom zouden ze een risico nemen met een hele berg buitenlandse import?himlims_ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:24:
[...]
uuuuh why? australie en nieuwzeeland zijn zo goed als 'vrij' van corona [..] feestjes/events zijn daar al met publiek. ik zie 0 reden in waarom f1 niet start (met publike) daar.
Hear hear, helemaal mee eens!mphilipp schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:03:
[...]
Nou, dat is niet mijn bedoeling, al verwacht ik wel zoiets. Ik heb echt geen idee welke invloed Lewis heeft op de verkoop van Mercedes. Ik weet wel dat het F1 team winst schijnt te draaien, dus daar zal men wel blij mee zijn. Ik heb zeer sterke twijfels of er enig cijfermateriaal is dat de invloed aantoont. Ongetwijfeld zijn er mensen die heel stoer roepen dat ze geen Mercedes (meer) kopen omdat Lewis BLM steunt, en ook mensen die juist een Mercedes kopen om die reden. Bij beiden zet ik vraagtekens. Mensen roepen van alles op internet.
En hoe erg de tegenstanders het ook vinden, hun weerstand toont de noodzaak van de actie aan.
Ik verzet mij alleen tegen al die haat die er is. Het is natuurlijk van alle tijden, want toen Schumacher alles won, had iedereen een hekel aan hem, want hij reed natuurlijk in de beste auto en 'iedereen' kon in die auto winnen. Ja, dat hebben we gezien..
Bij Hamilton gaat het nog een streepje verder naar mijn idee. Ik vind het allemaal maar een beetje zielig en lekker makkelijk lullen van achter je toetsenbord. Presteer eerst zelf maar iets, en heb dan commentaar op de prestaties van iemand. Iemand bekritiseren om het vrij uiten van zijn denkbeelden is gewoon eng. Vieren we niet elk jaar dat we bevrijd zijn van een heel eng mannetje oostelijk van ons, die mensen vervolgde om hun denkbeelden, afkomst, geestelijke gesteldheid of religie? Laat Lewis lekker actie voeren. Het hoeft je toch niet te raken? Ik beoordeel de man op zijn prestaties. En ongeacht of een nét iets groter mannetje dat truukje ook kan in die auto, kun je nog steeds bewondering opbrengen voor wat de man doet. Ik heb mij geen moment gestoord aan zijn denkbeelden. Ik kijk niet eens naar wat op zijn tshirt staat. Ik begrijp werkelijk niet waarom mensen daar zo'n punt van maken, anders dan dat zij anderen geen eigen mening gunnen.
En nee, ik ben niet van de Hamilton fanclub, maar ik wordt niet goed van al dat gezeur van de keyboard warriors die steeds maar weer hakken op die man. Ga een andere sport kijken waar geen mensen met een mening toegstaan zijn ofzo. Bingo is misschien iets.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Natuurlijk, want het vervolgen en vergassen van joden is exact hetzelfde als het niet eens zijn met iemand die een sport podium gebruikt voor zij politieke ideeën en andere dwingt daar aan mee te doen.
zucht...
Maar goed, beetje offtopic
Er zijn genoeg rijders die net als HAM dat kampioenschap gewoon binnen koppen in de MER. Dus het feit dat hij mss wel het beste is, is helemaal niet relevant.
[ Voor 42% gewijzigd door BasvanS op 04-01-2021 10:46 ]
ongetwijfeld - maar vergeet niet dat hij toen bij mclaren (winning) weg ging, naar mercedes met 0 resultaat. Halve paddock (incl. me) verklaarde hem voor gek. Mercedes heeft daar samen/dankzij lewis wel iets van kunnen maken. Die stap (gok) en vervoglens bouwen tot waar ze nu staan, toch samen bereikt. Om die reden verwacht ik niet dat ze lewis zomaar opzij gaan zetten. Maar dat salaris, vast wel beetje bijgesteld kan worden (zie russel). Lewis blijft nog zo lang in de F1 (en bij mercedes) zolang ze winnen.BasvanS schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:41:
[...]
Er zijn genoeg rijders die net als HAM dat kampioenschap gewoon binnen koppen in de MER. Dus het feit dat hij mss wel het beste is, is helemaal niet relevant.
Denk je niet dat Hamilton on a winning spree er uit wil? Als je afsluit iets anders dan zul je toch snel de boeken in gaan als die guy die alle records brak maar niet op zijn hoogtepunt is gestopt.himlims_ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:01:
[...]
ongetwijfeld - maar vergeet niet dat hij toen bij mclaren (winning) weg ging, naar mercedes met 0 resultaat. Halve paddock (incl. me) verklaarde hem voor gek. Mercedes heeft daar samen/dankzij lewis wel iets van kunnen maken. Die stap (gok) en vervoglens bouwen tot waar ze nu staan, toch samen bereikt. Om die reden verwacht ik niet dat ze lewis zomaar opzij gaan zetten. Maar dat salaris, vast wel beetje bijgesteld kan worden (zie russel). Lewis blijft nog zo lang in de F1 (en bij mercedes) zolang ze winnen.
Hij zal waarschijnlijk wel door willen blijven gaan met winnen. Dit jaar heeft hij nog vrij weinig te vrezen, schat ik, omdat de regels amper zijn aangepast. Maar volgend jaar gaat er volgens mij een hoop veranderen en heeft doorgaan dus meer risico.
Het zou mij ook niets verbazen als hij (op den duur) de overstap doet naar zijn eigen Extreme E racing team, omdat meer ruchtbaarheid te geven.
ergens zie ik m nog wel naar ferrari gaan (charme van rode pak en history) andere kant; wat valt daar (nu nog) te winnen?Gropah schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:06:
[...]
Denk je niet dat Hamilton on a winning spree er uit wil? Als je afsluit iets anders dan zul je toch snel de boeken in gaan als die guy die alle records brak maar niet op zijn hoogtepunt is gestopt.
Hij zal waarschijnlijk wel door willen blijven gaan met winnen. Dit jaar heeft hij nog vrij weinig te vrezen, schat ik, omdat de regels amper zijn aangepast. Maar volgend jaar gaat er volgens mij een hoop veranderen en heeft doorgaan dus meer risico.
Het zou mij ook niets verbazen als hij (op den duur) de overstap doet naar zijn eigen Extreme E racing team, omdat meer ruchtbaarheid te geven.
Team weer herbouwen naar een championship winning team?himlims_ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:09:
[...]
ergens zie ik m nog wel naar ferrari gaan (charme van rode pak en history) andere kant; wat valt daar (nu nog) te winnen?
Of het toont aan dat de auto weliswaar heel veel helpt (er is niemand op de wereld die dat ontkent) maar dat je om kampioen te worden toch iets meer moet kunnen dan hard 1 rondje kunnen rijden. Anders had Bottas niet net-aan 2e geworden, maar zeer ruim. Hij had alle races die Lewis won 2e moeten worden, en alle races die Lewis niet won, moeten winnen.BasvanS schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:41:
Maar goed, beetje offtopic. Zelf hoop ik dat HAM stopt met het naast zijn schoenen lopen nu duidelijk is geworden dat de MER echt wel het grootste aandeel heeft in al zijn zeven titels. Niet alleen te zien aan het feit dat zelfs ROS kon winnen in de MER maar ook dat bijv. BOT die eigenlijk van elke race kenner een krappe voldoende krijgt voor zijn prestaties toch nog 2e word.
Maar het blijft een open deur, want in een slechte wagen wordt je gewoon nooit kampioen, punt (ook dat ontkent niemand). Dus natuurlijk zullen een aantal andere coureurs ook kampioen kunnen worden in de Merc. En natuurlijk doet Russel het ook goed in die wagen. Het gaat erom of dat hij wanneer het spannend wordt, race na race ook die overwinningen kan pakken om kampioen te worden. Wanneer je weet dat wanneer je niets geks doet, je nog 15 rondjes door moet rijden en je WK bent. Dat is een druk en spanning die voor ons niet voor te stellen is (tenzij er hier toevallig een topsporter/kampioen meeleest). Ik gok dat Russel dat best kan, maar wat zou je doen als Merc: zekerheid dat je nog een keer kampioen wordt in een seizoen waarna er toch het nodige gaat veranderen? Of de gok nemen met een jonkie in de hoop dat die kampioen wordt dit seizoen? Ik zou het als investeerder wel weten. Maar het zijn zakenmensen dus de spelen het hard.
Bottas krijgt slechte cijfers omdat ie te ver achter Lewis is geëindigd. Dat maakt 'm niet echt een denderende coureur. Net als dat Albon veel te ver achter Max reed. In dezelfde wagen moet je gewoon vlak bij elkaar zitten als je goed bent, doe je dat niet, ben je niet goed (even los van de discussie of een auto meer of minder op een coureur is gebouwd, en dat ze wel gelijkwaardig materiaal krijgen).
Exact expert nodig?
https://www.autosport.com...an-gp-set-to-be-postponedMikeyMan schreef op maandag 4 januari 2021 @ 09:43:
[..] Autosport understands that the Australian Grand Prix now looks set to be postponed until later in the 2021 season, forcing a possible re-shuffle of the races later in the year.
It means that the Bahrain Grand Prix scheduled for 28 March now looks poised to become the 2021 season-opener [..]

[ Voor 32% gewijzigd door poor Leno op 04-01-2021 11:52 ]
We gaan het zien of een eventuele opvolger van Hamilton het ook zo makkelijk doet.BasvanS schreef op maandag 4 januari 2021 @ 10:41:
[...]
Helaas zat dat er dik aan te komen natuurlijk. Ze gooien de kalender vol met 23 races... Eerst maar eens zien welke landen t.z.t. Covid onder controle hebben.poor Leno schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:49:
[...]
https://www.autosport.com...an-gp-set-to-be-postponed
[..] Autosport understands that the Australian Grand Prix now looks set to be postponed until later in the 2021 season, forcing a possible re-shuffle of the races later in the year.
It means that the Bahrain Grand Prix scheduled for 28 March now looks poised to become the 2021 season-opener [..]
Not again ... . . .. . . . . .poor Leno schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:49:
[...]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Doet me altijd denken aan deze video;himlims_ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:01:
[...]
ongetwijfeld - maar vergeet niet dat hij toen bij mclaren (winning) weg ging, naar mercedes met 0 resultaat. Halve paddock (incl. me) verklaarde hem voor gek. Mercedes heeft daar samen/dankzij lewis wel iets van kunnen maken. Die stap (gok) en vervoglens bouwen tot waar ze nu staan, toch samen bereikt. Om die reden verwacht ik niet dat ze lewis zomaar opzij gaan zetten. Maar dat salaris, vast wel beetje bijgesteld kan worden (zie russel). Lewis blijft nog zo lang in de F1 (en bij mercedes) zolang ze winnen.
poor Leno schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:49:
[...]
News swirling around about #AustralianGP delay. Here’s original article from Saturday, including prediction that winter testing moves to Bahrain - likely to be confirmed later today: https://t.co/y1M3X9fCcd
— Fritz-Dieter Rencken (@RacingLines) 4 januari 2021
Vinden we het overigens een goed verhaal dat ene M. Verstappen tijdens een pandemie lekker de bloemetjes buiten aan het zetten is in Brazilië?
[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 04-01-2021 14:24 ]
Ik schat Bottas zijn prestatie wel hoger in dan die van Albon, Bottas heeft dan nog wel voor zich spreken dat hij in de kwali wel snel is, en af en toe ook Hamilton kan verslaan, Albon zat echt een niveau lager.Crazy D schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:45:
[...]
Of het toont aan dat de auto weliswaar heel veel helpt (er is niemand op de wereld die dat ontkent) maar dat je om kampioen te worden toch iets meer moet kunnen dan hard 1 rondje kunnen rijden. Anders had Bottas niet net-aan 2e geworden, maar zeer ruim. Hij had alle races die Lewis won 2e moeten worden, en alle races die Lewis niet won, moeten winnen.
Maar het blijft een open deur, want in een slechte wagen wordt je gewoon nooit kampioen, punt (ook dat ontkent niemand). Dus natuurlijk zullen een aantal andere coureurs ook kampioen kunnen worden in de Merc. En natuurlijk doet Russel het ook goed in die wagen. Het gaat erom of dat hij wanneer het spannend wordt, race na race ook die overwinningen kan pakken om kampioen te worden. Wanneer je weet dat wanneer je niets geks doet, je nog 15 rondjes door moet rijden en je WK bent. Dat is een druk en spanning die voor ons niet voor te stellen is (tenzij er hier toevallig een topsporter/kampioen meeleest). Ik gok dat Russel dat best kan, maar wat zou je doen als Merc: zekerheid dat je nog een keer kampioen wordt in een seizoen waarna er toch het nodige gaat veranderen? Of de gok nemen met een jonkie in de hoop dat die kampioen wordt dit seizoen? Ik zou het als investeerder wel weten. Maar het zijn zakenmensen dus de spelen het hard.
Bottas krijgt slechte cijfers omdat ie te ver achter Lewis is geëindigd. Dat maakt 'm niet echt een denderende coureur. Net als dat Albon veel te ver achter Max reed. In dezelfde wagen moet je gewoon vlak bij elkaar zitten als je goed bent, doe je dat niet, ben je niet goed (even los van de discussie of een auto meer of minder op een coureur is gebouwd, en dat ze wel gelijkwaardig materiaal krijgen).
Bensimpel
Positieve meneer
Nou dan wint Max hem weer, staat die eens 1e in het beginpoor Leno schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:49:
[...]
😆 - Denk ook eens om ;)
en dat je dat met droge ogen durft te vragen ... allemaal voor 1 persoon! ..... ik zou me kapot schamen!Bron: https://www.formule1.nl/nieuws/hamilton-stelt-vier-eisen-tijdens-contractonderhandelingen-met-mercedes/
Ten eerste vraagt Hamilton een loonsverhoging naar 35,5 miljoen pond (40 miljoen euro)
Een tweede eis van de Brit is volgens het Italiaanse medium dat hij tien procent van het prijzengeld van Mercedes krijgt als ze het kampioenschap winnen. Het team uit Brackley verdiende afgelopen jaar ongeveer 145 miljoen voor het winnen van een zevende opeenvolgende wereldtitel, dat zou dus betekenen dat Hamilton een bonus van 14,5 miljoen euro op zou kunnen strijken.
Ten derde eist Hamilton een van de toekomstige AMG One-auto’s. De AMG One is uitgerust met Formule 1-technologie en er worden maar 250 stuks van geproduceerd.
Mercedes-AMG will cap One production at 275 units, and pricing starts at $2.7 million.
ja hij zal wel weer wat weggeven hier en daar .. maar toch..
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
#DTM: Alex #Albon to race in #DTM in 2021. #F1, #AMuS
— Andreas Haupt (@andihaupt1) 4 januari 2021
volgens AMuS
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Alfa Novanta schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:36:
[...]
en dat je dat met droge ogen durft te vragen ... allemaal voor 1 persoon! ..... ik zou me kapot schamen!
ja hij zal wel weer wat weggeven hier en daar .. maar toch..
Interesting to read Lewis Hamilton has been offered a new deal but hasn’t been offered a new deal, and wants more money but is happy with the money and is just arguing over the length of the contract, which has been agreed but is also a point of contention. Big news.
— Scott Mitchell-Malm (@SMitchellF1) 3 januari 2021
Mooi samengevat.
Ik snap dat er nieuwsberichtjes geschreven worden voor de clicks, maar niemand weet het echte verhaal..
I served in a company of heroes.
Nou, het lijkt me vrij logisch dat als Lewis 10 miljoen vraagt Mercedes allang getekend zou hebben .. m.a.w. het is wel een beetje hoger dan dat.Vuvuzela schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:54:
[...]
[Twitter]
Mooi samengevat.
Ik snap dat er nieuwsberichtjes geschreven worden voor de clicks, maar niemand weet het echte verhaal..
.. en voor de rest klinkt het ook best aannemelijk voor iemand met zijn reputatie

[ Voor 18% gewijzigd door Alfa Novanta op 04-01-2021 14:58 ]
50 miljoen.. Dat is volgens mij meer dan 1,5 euro per seconde. Elke minuut van elk uur van elke dag in een heel jaar.Alfa Novanta schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:56:
[...]
Nou, het lijkt me vrij logisch dat als Lewis 10 miljoen vraagt Mercedes allang getekend zou hebben .. m.a.w. het is wel een beetje hoger dan dat.![]()
.. en voor de rest klinkt het ook best aannemelijk voor iemand met zijn reputatie![]()
[Afbeelding]
Samen met Liam Lawson (Nieuw-Zeelandse RB Junior rijder).
Nu rijdt Lawson nog in F3, maar had nog geen contract voor 2021.
(Had persoonlijk zelfs verwacht dat hij uit RB Junior werd getrapt).
En ja dit is van de FOM

Ik snap dat mensen maar 2 mensen kunnen noemen, Russel en Bottas, soms nog Rosberg zijn jaar, maar die 2 zijn niet bepaald F1 'top kwaliteit', Russel is nog rookie, Bottas is gewoon matig op z'n best en compenseert prima genoeg door de Merc.Crazy D schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:45:
Nee, zeg dan gewoon Vettel, Raikonnen, Alonso, Verstappen, zet die mensen in een Mercedes en ze winnen ook gewoon alles, dat zijn jongens die 'in the heat of the moment' wel kunnen leveren wat ze moeten, denk zelfs de niet-kampioenen als Hulk, Perez of Riccardio zouden dit zelfs nog prima kunnen.
Blijft me nog steeds denken aan oud Corperate Express kleurtjes, een office supplierhimlims_ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:20:
max zijn vliegtuigje heeft een verfje gekregen
[Afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 04-01-2021 15:22 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
https://autobahn.eu/artikel/313549/max-verstappen-is-dtfhimlims_ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:20:
[Afbeelding]
Blijkbaar overgenomen van Richard Branson.
En de voorgangers met dit nummer: https://www.airhistory.net/registration/PH-DTF
[ Voor 10% gewijzigd door Illegal_Alien op 04-01-2021 15:30 ]
Mooie callsignhimlims_ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:20:
[Afbeelding]
PH-MAX schijnt ook nog een optie te zijn geweest.
Bron: https://www.dictionary.co...m%20sexual%20relationship.DTF is an initialism standing for down to fuck, meaning that someone is willing to engage in a short-term sexual relationship.
[ Voor 42% gewijzigd door Illegal_Alien op 04-01-2021 15:33 ]
poor Leno schreef op maandag 4 januari 2021 @ 11:49:
[...]
Had hij hiervoor ook een prive jet? Ik dacht dat ze met z'n allen zo'n ding charterden, omdat dat met een groepje goedkoper was. Een eigen jet hebben schijnt dan weer wel prijzig te zijn (onderhoud, stalling, vliegeniers). Aan de andere kant schijnt Max in de top 3 te zitten van het F1 veld qua salaris.Illegal_Alien schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:29:
[...]
https://autobahn.eu/artikel/313549/max-verstappen-is-dtf
Blijkbaar overgenomen van Richard Branson.
En de voorgangers met dit nummer: https://www.airhistory.net/registration/PH-DTF
Dat was ik ook van plan. Ik heb ze afgelopen seizoen niet voor niks in korte series klaargezet. Ik ga helemaal niks doen tot na de wintertesten.nachtnet schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:03:
[...]
![]()
Gaan we weer... Dat wordt weer de startpost opknippen en herschikken.. @DaniëlWW2 nog maar even wachten met de GP topics dus...
Maar Australië hadden ze weken geleden al moeten weten. Je komt het land gewoon niet in. Er is bij mij ook geen twijfel of die doorgaat aan het begin van het seizoen. Die gaat naar het einde van het jaar, als het nog doorgaat.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Want daarna stopt Hamilton?AzzKickah schreef op zondag 3 januari 2021 @ 19:06:
Pagina 10 alweer.. Gelukkig nieuwjaar mede F1-fans. Nog 1 jaartje doorbijten...
Ik gok dat ie vast wel wat geld zal vragen aan de rijders die meevliegen en dat Red Bull ook vast wel meebetaalt. Ik snap het op zich wel, 23 races is wel aardig wat vlieguren dus dan kan het best lukken. Plus nog wat promotie hier en daar, nog naar de fabriek op en neer.Erapaz schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:06:
[...]
Had hij hiervoor ook een prive jet? Ik dacht dat ze met z'n allen zo'n ding charterden, omdat dat met een groepje goedkoper was. Een eigen jet hebben schijnt dan weer wel prijzig te zijn (onderhoud, stalling, vliegeniers). Aan de andere kant schijnt Max in de top 3 te zitten van het F1 veld qua salaris.
Een vliegtuig is over het algemeen alleen duur als ie veel stil staat. Zolang ie vliegt is het vaak goedkoper. En ik verwacht dat ze hiermee misschien ook wat makkelijker met covid restricties kunnen omgaan. En misschien heeft ie het helemaal kunnen betalen met wat ie ophaalt met de verstappen shop
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 04-01-2021 16:12 ]
Hij wordt absoluut gezien natuurlijk niet goedkoper als je er meer mee vliegt. Pas als je tickets kunt verkopen wordt het weer goedkoperMartinspire schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:11:
[...]
Ik gok dat ie vast wel wat geld zal vragen aan de rijders die meevliegen en dat Red Bull ook vast wel meebetaalt. Ik snap het op zich wel, 23 races is wel aardig wat vlieguren dus dan kan het best lukken. Plus nog wat promotie hier en daar, nog naar de fabriek op en neer.
Een vliegtuig is over het algemeen alleen duur als ie veel stil staat. Zolang ie vliegt is het vaak goedkoper. En ik verwacht dat ze hiermee misschien ook wat makkelijker met covid restricties kunnen omgaan. En misschien heeft ie het helemaal kunnen betalen met wat ie ophaalt met de verstappen shop
Maar ze zullen inderdaad wel een afweging hebben gemaakt tussen "huren" en zelf bezitten en met de vele vliegbewegingen en vrijheid (zeker nu) zal het wel beter uitkomen. Misschien dat hij zelfs van Nice naar Spielberg vliegt als hij op kantoor moet zijn.
Ik heb ooit een klant gehad die een eigen luchtvaartmaatschappij had tussen Maastricht en Amsterdam. Die ging ook met het vliegtuig, kon ook uit zei hij
Red Bull heeft een oplossing gevonden voor Alex Albon, die na tegenvallende resultaten in 2020 zijn F1-stoeltje kwijtraakte. De Thai zal, wanneer zijn werk als test- en reservecoureur het toelaat, aantreden in de DTM.
Heel veel privévliegtuigen worden tussen de bedrijven door ook weer verhuurd. Je hebt 'm tenslotte ook niet het hele jaar nodig. Maar het geeft 'm wel weer de nodige flexibiliteit. Hij kan meteen weg wanneer ie wil, en hij hoeft niet steeds de handtekeningenjagers te ontwijken op de vliegveldenErapaz schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:06:
[...]
Had hij hiervoor ook een prive jet? Ik dacht dat ze met z'n allen zo'n ding charterden, omdat dat met een groepje goedkoper was. Een eigen jet hebben schijnt dan weer wel prijzig te zijn (onderhoud, stalling, vliegeniers). Aan de andere kant schijnt Max in de top 3 te zitten van het F1 veld qua salaris.
of dat huren/kopen verschil nu zo belangrijk is, denk dat t m voornamelijk om 'prive' te doen is; geen geneuzel in vliegveld, geen fans, geen mensen die iets van je moeten.mphilipp schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:23:
[...]
Heel veel privévliegtuigen worden tussen de bedrijven door ook weer verhuurd. Je hebt 'm tenslotte ook niet het hele jaar nodig. Maar het geeft 'm wel weer de nodige flexibiliteit. Hij kan meteen weg wanneer ie wil, en hij hoeft niet steeds de handtekeningenjagers te ontwijken op de vliegvelden
als ik het kon, of nu rendabel is of niet, zou ik ook liever met eigen vliegtuig gaan ipv dat luchthaven gedoe. effectief is dat vliegen vaak 50% van de tijd, de overige tijd is geneuzel.
Staat blijkbaar onder beheer bij: https://www.exxaero.com/ Maar zie hem niet staan bij de vloot: https://www.exxaero.com/vloot / https://www.exxaero.com/vliegtuig-managementQuantor schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:18:
En waarschijnlijk verhuurt hij het vliegtuig als het niet gebruikt wordt.
Bron: https://www.aeroboek.nl/ab-111.htm
[ Voor 12% gewijzigd door Illegal_Alien op 04-01-2021 16:27 ]
Want dan gaat de nieuwe motor en aero formule in
Dat heb je ook als je een prive jet chartert natuurlijk, dat deden ze al en ze hebben ook aangegeven dat dat prijstechnisch niet zoveel verschilt van business class reizen, mits je hem deelt met een paar mensen.himlims_ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:25:
[...]
of dat huren/kopen verschil nu zo belangrijk is, denk dat t m voornamelijk om 'prive' te doen is; geen geneuzel in vliegveld, geen fans, geen mensen die iets van je moeten.
als ik het kon, of nu rendabel is of niet, zou ik ook liever met eigen vliegtuig gaan ipv dat luchthaven gedoe. effectief is dat vliegen vaak 50% van de tijd, de overige tijd is geneuzel.
Aha, de grote anticipatie voor de teleurstelling. Hebben jullie nou nog niet geleerd dat regelwijzigingen formule 1 alleen maar minder spannend maakt? Na elke regelwijziging zijn de gaten weer groter, omdat er altijd 1 team is die het beste de nieuwe regel interpreteert. Daarna convergeert het weer tot de volgende regelwijziging. Dat is de cyclus van F1.Jasphur schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:26:
[...]
Want dan gaat de nieuwe motor en aero formule inEn liggen in principe alle kaarten weer open
vorige maand in monaco; daar een bus gezien met reclame erop "Stay safe - fly private!"Illegal_Alien schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:26:
[...]
Staat blijkbaar onder beheer bij: https://www.exxaero.com/ Maar zie hem niet staan bij de vloot: https://www.exxaero.com/vloot / https://www.exxaero.com/vliegtuig-management
Bron: https://www.aeroboek.nl/ab-111.htm
vond t geweldige slogan, beetje google, bleek nederlandse toko te zijn
Het is maar hoe je het bekijkt, en ik doe dat het liefst op zijn positiefst
Ik kijk F1 vooral om te kunnen zeiken. Soort van frustratie outlet. De nieuwe regels zijn dus per definitie een achteruitgang.Jasphur schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:13:
@Erapaz En de cyclus van de fans kan zijn dat ze er weer met veel zin naar uitkijken en hopen dat de cyclus van de F1 zoals jij hem omschrijft doorbroken wordt![]()
Het is maar hoe je het bekijkt, en ik doe dat het liefst op zijn positiefst
Is er trouwens al bekend of we naar de tests in Barcelona kunnen? Ik heb wel al ticketprijzen gezien, zelfs enigszins betaalbare hospitality tickets, waar je dus bij het team te gast bent.
Er gaan zelfs geruchten dat soon, wanneer ook het nieuws van Australie uitgesteld wordt uitkomt, bekend wordt gemaakt dat de testen toch naar Bahrein gaan ipv Barcelona.Erapaz schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:25:
[...]
Is er trouwens al bekend of we naar de tests in Barcelona kunnen? Ik heb wel al ticketprijzen gezien, zelfs enigszins betaalbare hospitality tickets, waar je dus bij het team te gast bent.
Zijn geruchten maar wel van betrouwbare bronnen. Dus ik zou sowieso even wachten met Barcelona uitzoeken (als je al mag komen)
Grote kans dat Australie wordt verplaatst ja (maar wanneer? aangezien het seizoen vooral in het tweede helft best vol zit).YakuzA schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:45:
[...]
We zullen het zien idd, zoals je aangeeft voorlopig iig Australië verschoven?
Omdat Australië aan de 2 weken vantevoren quarantaine vasthoud kan het niet icm pre-season testen.
Zou dan idd logisch zijn om pre-season test aan de voorkant van de 2e gp vast te plakken.
Wel is er een mogelijkheid dat hij doorgaat op de normale tijd: de coureurs worden uitgebreid COVID getest bij de pre-season testen en dan ala Abu Dabi gezamelijk en ook helemaal afgezonderd van de "normale" wereld de race te houden.
Ook al vraag ik mij wel af hoe ze dat gaan doen, aangezien het circuit midden in de stad ligt. Wat bij Abu Dabi nog een voordeel was dat het best afgelegen lag.
Het nieuws komt snel, want normaal starten ze in de tweede week van januari (volgende week dus) met het opbouwen van de baan.
[ Voor 46% gewijzigd door Ryur op 04-01-2021 19:06 ]
We zullen het zien idd, zoals je aangeeft voorlopig iig Australië verschoven?Ryur schreef op maandag 4 januari 2021 @ 17:41:
[...]
Er gaan zelfs geruchten dat soon, wanneer ook het nieuws van Australie uitgesteld wordt uitkomt, bekend wordt gemaakt dat de testen toch naar Bahrein gaan ipv Barcelona.
Zijn geruchten maar wel van betrouwbare bronnen. Dus ik zou sowieso even wachten met Barcelona uitzoeken (als je al mag komen)
Omdat Australië aan de 2 weken vantevoren quarantaine vasthoud kan het niet icm pre-season testen.
Zou dan idd logisch zijn om pre-season test aan de voorkant van de 2e gp vast te plakken.
[ Voor 20% gewijzigd door YakuzA op 04-01-2021 19:08 ]
PSN
Jasphur schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:26:
Want dan gaat de nieuwe motor en aero formule inEn liggen in principe alle kaarten weer open

HAM, VET en RIC zitten cq. zaten er allemaal boven.Erapaz schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:06:
Aan de andere kant schijnt Max in de top 3 te zitten van het F1 veld qua salaris.
Man bij hond vraagt zich af: in welke kleur heeft u uw vliegtuig gespoten?himlims_ schreef op maandag 4 januari 2021 @ 15:20:
[Afbeelding]
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken