[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.187 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Is eigenlijk bekend in hoeverre de rijders al zijn gevaccineerd tegen covid? Moet voor de teams toch te regelen zijn bij een commerciële aanbieder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
warp schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:19:
[...]

HAM, VET en RIC zitten cq. zaten er allemaal boven.
In de Ziggo documentaire over Max van 2 weken terug noemde Raymond dat hij bij de top 3 zat.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
De F1 Toto 2021 is bij deze gesloten voor deelname :)
Er zijn 113 deelnemers, dus een heel mooi deelnemersveld ( tegenover 59 vorig jaar! ).

Ik zal e.d.d. de inzendingen posten, gaat me nu even niet meer lukken. Allemaal bedankt voor het invullen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Erapaz schreef op maandag 4 januari 2021 @ 21:04:
[...]

In de Ziggo documentaire over Max van 2 weken terug noemde Raymond dat hij bij de top 3 zat.
Wij van WC eend.... Natuurlijk zegt de manager van Verstappen dat die bij de top 3 hoort. Als Vermeulen zegt dat Verstappen voor een traytje Red Bull de races rijdt dan denk ik dat er genoeg teams aankloppen die hem ook wel twee traytjes willen betalen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06

Martinspire

Awesomeness

YakuzA schreef op maandag 4 januari 2021 @ 18:45:
[...]

We zullen het zien idd, zoals je aangeeft voorlopig iig Australië verschoven?
[YouTube: 2021 Australian GP to be postponed: F1's calendar setback explained]

[YouTube: Formula 1's 2021 season-opening Australian GP set to be postponed!]

Omdat Australië aan de 2 weken vantevoren quarantaine vasthoud kan het niet icm pre-season testen.
Zou dan idd logisch zijn om pre-season test aan de voorkant van de 2e gp vast te plakken.
Die quarantaine is toch gewoon voor de plebs. Ze zijn weer aan het overdrijven. Elk land met strenge regels kon prima binnengekomen worden en alles werd toch al helemaal in bubbels gezet, dus was er ook nergens echt een probleem.

Ze maken van een mug een olifant om weer wat zendtijd en kliks te genereren want oh oh oh de regels zijn ineens anders.

Tenzij er weer een half team ziek is, zie ik echt geen reden. De Australian Open gaat ook gewoon door en het zal me niet verbazen als men de test eerder of later doet dan nu gepland. Eerder omdat het ruimte overlaat om naar huis te gaan en daarna in quarantaine, of later om gewoon meteen door te gaan naar Australie vanuit een lockdown bij de wintertests. Het is niet alsof die testdagen zo hard vast staan. Als F1 wil schuiven, dan wordt dat gewoon geregeld.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 04-01-2021 21:43 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:18
warp schreef op maandag 4 januari 2021 @ 19:19:
[...]

HAM, VET en RIC zitten cq. zaten er allemaal boven.
Qua basis salaris ben ik het met je eens.
Ga je bonussen meerekenen dan wordt het een andere situatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
D-dark schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:12:
Bonussen zijn geen vaste inkomsten. En je weet ook niet hoeveel bonus HAM, VET en RIC hebben ontvangen.

code:
1
2
3
Lewis Hamilton  Mercedes    €47 miljoen
Sebastian Vettel    Ferrari €35 miljoen
Daniel Ricciardo    Renault €20 miljoen

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
warp schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:28:
[...]

Bonussen zijn geen vaste inkomsten. En je weet ook niet hoeveel bonus HAM, VET en RIC hebben ontvangen.

code:
1
2
3

Dat maakt het lastig. Ga je uit van basis salaris dan is je volgorde logisch.
100% bekend en kwantificeerbaar.
Vettel gezien zijn prestaties verwacht ik eigenlijk geen bonus
Ricciardo podium dus wel iets.
Max, 3e in WDC, paar podiums en Red Bull redelijk bekend om zijn prestatiebonussen wil ik wel gokken dat hij Ricciardo gepasseerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

D-dark schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:12:
[...]
Zonder bonussen werd ie al op plek 3 geplaatst voor aanvang van het 2020 seizoen; https://www.racefans.net/...uld-their-fees-be-capped/

Met bonussen schatten ze het op minstens zo'n $40.000.000

Veel gokwerk, niemand die het precies weet (behalve die het kunnen weten) ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
hardware-lover schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:50:
Zonder bonussen werd ie al op plek 3 geplaatst voor aanvang van het 2020 seizoen; https://www.racefans.net/...uld-their-fees-be-capped/

De top 3 die ik postte komt gewoon van f1.com en motorsport.com. Het basissalaris van VER is echt niet hoger dan deze 3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:11
[...]

Als je dan ziet dat Grosjean meer krijgt dan Raikkonen, dan weet je dat de uitspraak "It's more like a hobby for me" van Raikkonen echt gemeend is :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

warp schreef op maandag 4 januari 2021 @ 23:07:
[...]
De top 3 die ik postte komt gewoon van f1.com en motorsport.com. Het basissalaris van VER is echt niet hoger dan deze 3.
"gewoon"? Waarom zouden die meer weten dan anderen? "onze" Jos heeft uitgesproken dat Max top 2/3 betaald zou krijgen, en flink beter dan Ricciardo, aldus Jos en deze spreekt altijd de waarheid, toch? :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 20:23
Wat boeit het nou of je 20, 30 of 50 miljoen per jaar betaald krijgt?

Weet ook wel dat als je je eenmaal in die contreien bevindt je het zicht op de werkelijkheid kwijt raakt, maar voor normale stervelingen zoals ons (waarvan ik aanneem dat de meerderheid nog wel met beide benen op de grond staat) zou het toch niet zo belangrijk zijn?

Heb ook nooit begrepen dat bijvoorbeeld een Messi de belasting probeerde te tillen. Die man verdient krijgt 100K per dag!!! 8)7. Het enige van waarde dat je dan nog kunt verliezen is je eer en goede naam. En dat probeerde hij dan ook nog.

Kan me ook van Hamilton niet voorstellen dat het vast zit op die 'laatste miljoenen'. De man heeft al meer dan hij ooit op zou kunnen maken en treedt sinds een paar jaar enorm op de voorgrond als voorvechter voor gelijke rechten en het milieu. Dat hele gecultiveerde imago gooit hij in 1 keer overboord mocht blijken dat 40 (of 50?) miljoen per jaar nog niet voldoende voor hem zou zijn.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

[...]
Precies. Dus debatteren of Max top-3 of top-4 is, heeft weinig nut. Laten we het erop houden dat ie meer verdient dan wij bij elkaar :+ We gaan toch nooit weten wie er gelijk heeft.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

warp schreef op maandag 4 januari 2021 @ 22:28:
[...]

code:
1
2
3

Red Bull staat bekend om zijn hoge bonussen. De salarissen zijn dan wel wat lager.

Maar wat ik begreep van de reactie van Helmut Marko in de docu is dat Red Bull de portemonnee flink heeft getrokken om Max voor het team te behouden.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:05
noo schreef op maandag 4 januari 2021 @ 16:41:
Ik neem aan dat Max hem least ipv zelf bezit (indachtig het adagium "If it floats, flies, or fucks: rent it")
Nee hij is echt eigenaar. Van Reddit (https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3). Vliegtuig is eigendom van een bedrijfje in Luxemburg: MAVIC AVIATION S.À.R.L., 11 rue de l'Industrie Windhof Luxembourg 8399. Volgens het handelsregister is een ene 'VERSTAPPEN, Max-Emilian' de eigenaar van dat bedrijf.

De exploitatie van de kist zal door ExxAero worden gedaan om het makkelijker te maken (onderhoud, bemanning etc.) maar Max is zelf eigenaar. Dat zal ook de reden zijn dat hij niet op de vloot pagina staat van ExxAero.

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:06
Sand0rf schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:57:
[...]

Nee hij is echt eigenaar. Van Reddit (https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3). Vliegtuig is eigendom van een bedrijfje in Luxemburg: MAVIC AVIATION S.À.R.L., 11 rue de l'Industrie Windhof Luxembourg 8399. Volgens het handelsregister is een ene 'VERSTAPPEN, Max-Emilian' de eigenaar van dat bedrijf.

De exploitatie van de kist zal door ExxAero worden gedaan om het makkelijker te maken (onderhoud, bemanning etc.) maar Max is zelf eigenaar. Dat zal ook de reden zijn dat hij niet op de vloot pagina staat van ExxAero.
Zou z'n zus er ook mee vliegen dan. MAVIC staat voor MAx VICtoria haha. Is ook de twitter handle van Jos geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

RonaldMcDonald schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 12:31:
[...]

Zou z'n zus er ook mee vliegen dan. MAVIC staat voor MAx VICtoria haha. Is ook de twitter handle van Jos geloof ik.
Correct, MaVic009

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:27
Sand0rf schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 09:57:
[...]

In april al opgericht: 14/04/2020
Hij had het plan dus al een tijdje ;-)

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3lnrC-w3XzkBTFMpTA79TcEmC1U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KtqjhubzmdCC1aDzd30QjjIN.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
__fred__ schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 13:17:
[...]

In april al opgericht: 14/04/2020
Hij had het plan dus al een tijdje ;-)
in die Max docu op Ziggo gaf hij op een gegeven moment toch ook aan dat hij in Luxemburg op zijn kantoor was (toen hij o.a. die "fanmail" uit Leeuwarden zat door te nemen)

Vincere Per Belli

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eq-MmD0XUAIPeS8?format=jpg&name=large

weer een M. Schumacher op de auto, voor het echie
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eq-DKZDXIAElnX6?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eq-U6psW4AAXaby?format=jpg&name=large

gelukkig voor hem dat het nu nog off-season is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

basvn schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:35:
[Afbeelding]
Hmmm....

a)het is niet Michael Schumacher (slechts een kloon, en volgens mij niet de beste)
b)de auto is hmmm (dus voor het echie valt reuze mee)
c)dus voorlopig nog geen kippevel.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
basvn schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 14:35:
[Afbeelding]
[Twitter]

[Afbeelding]
Opgelopen in Dubai waar hij op vakantie is ...

https://twitter.com/McLarenF1/status/1346458645614243840

Nothing to see here

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:51
Wat ik ook wel geinig vind aan de geruchten dat HAM een AMG One zou eisen, volgens mij is dat allang geregeld. Hij heeft zelfs in 2019 al gesproken om er een special edition van te maken en ook Nico heeft de kleuren voor die van hemzelf al uitgekozen. Tuurlijk het kan zijn dat hij hem helemaal voor niets wil i.p.v. een speciale korting maar ik vermoed eerder dat het allemaal onzin is. De prijs is relatief gezien ook een schijntje in de onderhandelingen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

hehe! eindelijk

Williams Racing is pleased to confirm it has expanded its technical collaboration with Mercedes to include the supply of certain transferable components from 2022.

Williams has been powered by Mercedes-Benz since the hybrid era began in 2014 and from 2022, the team will also use Mercedes gearboxes and related hydraulic components.

Historically, Williams has built its own gearboxes and hydraulics in-house, however, the increased partnership with Mercedes will enable Williams to implement a more efficient design and manufacturing process in-house in the long-term, allowing the team to focus its resources more effectively in other performance areas. Williams will continue to design and manufacture other chassis parts internally.

Simon Roberts, Team Principal, commented: “I’m pleased to see our great relationship with Mercedes extend beyond the supply of engines. Williams is an independent team, but Formula One is always evolving, and as a team we must be agile to react to the current climate in order to put the team in the best position to be competitive on track. This long-term agreement with Mercedes is a positive step and forms part of our strategic objectives for the future whilst we will still retain our design and manufacturing capabilities in-house.”

Toto Wolff, CEO and Team Principal of the Mercedes-AMG Petronas Formula One Team concluded: “We are pleased to expand our technical cooperation with Williams through this new agreement. For Williams, it makes sense to acquire the integrated powertrain after running our power units since 2014 and for our team, it makes sense in terms of economies of scale to supply another team under the new rules. This is a project we have been discussing with Williams for some time and I am glad we have been able to bring this extension to fruition.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:01
@basvn Willias bleef inderdaad koppig hier zelf aan werken. Had er op zich wel respect voor, al die satteliet teams ben ik nu ook weer niet zo'n fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

roda_djavulen schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:07:
@basvn Willias bleef inderdaad koppig hier zelf aan werken. Had er op zich wel respect voor, al die satteliet teams ben ik nu ook weer niet zo'n fan van.
het zal een van de redenen zijn dat ze langzamer zijn als de rest.
wellicht is de auto verder wel okay, maar is de versnellingsbak gewoon niet efficiënt genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
BlackMonkey schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:16:
Wat ik ook wel geinig vind aan de geruchten dat HAM een AMG One zou eisen, volgens mij is dat allang geregeld. Hij heeft zelfs in 2019 al gesproken om er een special edition van te maken en ook Nico heeft de kleuren voor die van hemzelf al uitgekozen.
Ik lees niets anders dan dat hij de hypercar zou willen customizen en er een 'LH Edition' van zou willen maken met meer vermogen, wat toevoegingen aan de body en wat meer geluid. Zelfs voor elke koper zou hij de auto wel willen aanpassen. Nergens staat dat hij er al eentje heeft geregeld.

[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 05-01-2021 16:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Williams P2 in het WCC confirmed!

Maar goed, net als elk jaar ben ik weer erg benieuwd naar Williams. Vond ze dit jaar best goed meekomen ondanks dat ze volle bak onderaan staan

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
basvn schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:17:
[...]

het zal een van de redenen zijn dat ze langzamer zijn als de rest.
wellicht is de auto verder wel okay, maar is de versnellingsbak gewoon niet efficiënt genoeg.
Ze verliezen de mogelijkheid om de geometrie en een deel van de wielbasis (achterkant) aan te passen, maar de gearbox van Mercedes is veel efficienter. Carbon casing dus lichter, en veel geavanceerder (zowel mechanish als electrisch) dan Williams heeft weten te produceren afgelopen seizoenen. Bovendien waren er een hoop mensen mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19:51
CreativeS schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:18:
[...]

Ik lees niets anders dan dat hij de hypercar zou willen customizen en er een 'LH Edition' van zou willen maken met meer vermogen, wat toevoegingen aan de body en wat meer geluid. Zelfs voor elke koper zou hij de auto wel willen aanpassen. Nergens staat dat hij er al eentje heeft geregeld.
Daarom geef ik ook dan ik het vermoed? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Dus geen haar beter dan de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
@basvn

Eindelijk wijs geworden.
Je kan je geld maar 1 keer uitgeven. Beter om nu de knoop door te hakken dan als enige door modderen.
Zie Haas, Alfa Romeo, Mc-Laren, Racing Point en Alfa Tauri route.

Eigen producten produceren heeft zin bij genoeg budget of verkoop opties.

[ Voor 15% gewijzigd door D-dark op 05-01-2021 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 20:09
D-dark schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:07:
@basvn

Eindelijk wijs geworden.
Je kan je geld maar 1 keer uitgeven. Beter om nu de knoop door te hakken dan als enige door modderen.

Wijs geworden, of domweg andere mensen aan het roer? Ik volg het niet echt heel goed, maar de familie Williams had toch niet veel meer met het team te maken nu dacht ik?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
Finraziel schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:40:
[...]

Wijs geworden, of domweg andere mensen aan het roer? Ik volg het niet echt heel goed, maar de familie Williams had toch niet veel meer met het team te maken nu dacht ik?
Andere mensen aan het roer, Williams is overgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
Finraziel schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:40:
[...]

Zoals @D-dark al zei, andere mensen aan het roer ja.

En Williams familie heeft helemaal niks meer met het F1 team te maken. Alleen de naam is er nog, maar voor de rest is het een compleet ander team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:17

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

__fred__ schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:26:
[...]

Ze verliezen de mogelijkheid om de geometrie en een deel van de wielbasis (achterkant) aan te passen, maar de gearbox van Mercedes is veel efficienter. Carbon casing dus lichter, en veel geavanceerder (zowel mechanish als electrisch) dan Williams heeft weten te produceren afgelopen seizoenen. Bovendien waren er een hoop mensen mee bezig.
Vraag me ten zeerste af of die bak nog een differentiator is momenteel. Zit niet zo enorm veel ontwikkeling meer in na seamless shift geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
D-dark schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 17:07:
@basvn

Eindelijk wijs geworden.

McLaren? Volgens mij kopen die alleen de motor in. De rest maken die ook allemaal in house. Kan me in ieder geval niet indenken dat ze de versnellingsbak van Renault inkopen. Of bv de achterwielophanging en alles inkopen. En als je doelt op McLaren-Honda. Dat is natuurlijk wel vaker geweest. McLaren is ook een hele tijd synoniem geweest voor McLaren-Mercedes (Hakkinen periode) waarbij ik ook niet zou weten of Mercedes toen aan andere teams leverde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
RobertMe schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:07:
[...]

McLaren? Volgens mij kopen die alleen de motor in. De rest maken die ook allemaal in house. Kan me in ieder geval niet indenken dat ze de versnellingsbak van Renault inkopen. Of bv de achterwielophanging en alles inkopen. En als je doelt op McLaren-Honda. Dat is natuurlijk wel vaker geweest. McLaren is ook een hele tijd synoniem geweest voor McLaren-Mercedes (Hakkinen periode) waarbij ik ook niet zou weten of Mercedes toen aan andere teams leverde.
Goed punt, die hadden niet in het rijtje behoren te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
Williams dan toch eindelijk verstandig geworden met die investeerders aan het roer, bleef een opmerkelijke keuze dat ze ervoor kozen hun eigen ontwikkelde zwaardere bak te gebruiken met als enige voordeel "meer" constructeur te zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
Jasphur schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 16:19:
Williams P2 in het WCC confirmed!

Maar goed, net als elk jaar ben ik weer erg benieuwd naar Williams. Vond ze dit jaar best goed meekomen ondanks dat ze volle bak onderaan staan
Houd er wel rekening mee dat de Haasjes en Alfa's een afgekeurde grasmaaier hadden als krachtbron dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eq-UossW8AEIhYq?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
LoeWn schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 21:20:
[...]

Houd er wel rekening mee dat de Haasjes en Alfa's een afgekeurde grasmaaier hadden als krachtbron dit jaar.
Klopt. Maar ergens kwam ik een afbeelding tegen met gemiddelde tijden van 2019 vergeleken met 2020. Williams was 1 van de teams die het meeste vooruitgang had geboekt. Dus in vergelijking met zichzelf. Ik zal eens kijken of ik die afbeelding weer kan vinden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:58
Jasphur schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:11:
[...]

Klopt. Maar ergens kwam ik een afbeelding tegen met gemiddelde tijden van 2019 vergeleken met 2020. Williams was 1 van de teams die het meeste vooruitgang had geboekt. Dus in vergelijking met zichzelf. Ik zal eens kijken of ik die afbeelding weer kan vinden
Here you go (van de winter test):
basvn in "[F1 2020] Testdagen"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/310b3f8222cb0bb6684384dedc72d62133749f03/?url=https%3A%2F%2Fpbs.twimg.com%2Fmedia%2FERYk4ncX0AMA6qB%3Fformat%3Dpng%26name%3Dlarge

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:58
mphilipp schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 15:12:
[...]

Hmmm....

a)het is niet Michael Schumacher (slechts een kloon, en volgens mij niet de beste)
b)de auto is hmmm (dus voor het echie valt reuze mee)
c)dus voorlopig nog geen kippevel.
Dus Max is een kloon maar dan beter gelukt dan het origineel :+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Erwin schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 22:29:
[...]
Dus Max is een kloon maar dan beter gelukt dan het origineel :+?
Ja, geen goedkope Chinese kloon :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

voor iedereen die gewend was dat de race 10 min over het hele uur start :

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:28

Vuvuzela

My spire is forming

basvn schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:15:
voor iedereen die gewend was dat de race 10 min over het hele uur start :

[Twitter]
Het beste f1 nieuws sinds tijden.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:38
Ben ik net gewend aan 10 over..
Zul je zien dat ik dit seizoen alle actie mis :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:35
ik hoop niet dat ze de races in europa weer terugzetten naar 14.00 (lokale tijd). Vond 15.00 uur altijd wel prettig, kon je ervoor nog wat doen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

fredgroes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:20:
ik hoop niet dat ze de races in europa weer terugzetten naar 14.00 (lokale tijd). Vond 15.00 uur altijd wel prettig, kon je ervoor nog wat doen...

slecht nieuws voor je dan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProudElm
  • Laatst online: 11-09 16:08
Ah fijn.. Met een start op 14.00 weer wat meer kans om races live te kijken.. Met de meeste starts om 15.00 en icm met de kinderen was dat geen geslaagde combinatie.. Met de start om 14.00 en eind max 16.00 (uitzondering nagelaten) blijft er nog wat middag over om wat leuks te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Is kijken via de App op een mobiel op tablet geen optie dan?

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38

Bestla

Kvinne

Die 10 minuten extra waren toch ingevoerd om de reklameblokken in de USA niet in de weg te zitten?

[ Voor 5% gewijzigd door Bestla op 06-01-2021 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 20:23
Bestla schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:33:
Die 10 minuten extra waren toch ingevoerd om de reklameblokken in de USA niet in de weg te zitten?
Vond de '10 over tijd' eigenlijk wel logischer. Dan bleef het gros van de races binnen een tijdsblok van 2 uur zitten.

Bij een start op het hele uur moet de uitzending net voor het hele uur beginnen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heb de Formule 1 kalender wederom weer in een schema gezet die je kan uitprinten op 1 A4.
Hij moet nog geupdate worden aangezien ze ook bezig zijn met de starttijden: Formule 1 wijzigt starttijden voor alle Grands Prix in 2021

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vorDgNlq358zhqzNXC7wedXQnsU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/663cdEnaUNHkEK8K05IPo000.png?f=fotoalbum_tile

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
alexbl69 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:50:
[...]

Bij een start op het hele uur moet de uitzending net voor het hele uur beginnen.
Bijna elke zender begint met een voorbeschouwing uur van te voren, dus echt enorm nutteloos die 10 min later beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Albinoraptor schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:14:
[...]

Bijna elke zender begint met een voorbeschouwing uur van te voren, dus echt enorm nutteloos die 10 min later beginnen.
Volgens mij zend ESPN de preshow niet uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:35
crzyhiphopazn schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 09:30:
[...]

Is kijken via de App op een mobiel op tablet geen optie dan?
Nee dan ga ik vooruit spoelen. Ik kijk al mijn sporten live of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-08 16:04
fredgroes schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 10:39:
[...]

Nee dan ga ik vooruit spoelen. Ik kijk al mijn sporten live of niet.
Live kijken via de F1TV of ZiggoGo app zal hij bedoeld hebben denk ik ;)

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heeft Cyril Abiteboul zijn tatoeage al laten zetten?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Maar, maar, maar RenaultF1 bestaat toch niet meer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Jasphur schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:03:
[...]

Zie nergens nog dat ze over zijn naar Alphine (zoals Racing Point nu wel Aston Martin is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Jasphur schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 11:03:
[...]

Hetzelfde dat Sauber nog wel bestaat als F1 team maar dan met "sponsornaam" Alfa Romeo? :p

en Bernie geeft nog even een teken van leven: https://www.motorsportmag...ring-back-v8s-says-bernie

Forget F1 engine freeze and bring back V8s, says Bernie

Formula 1 should return to V8 engines while the series decides on which power unit it will use in the future, Bernie Ecclestone has said.

Teams are currently discussing plans to freeze development of the current hybrid power units from 2022, until a new set of engine regulations are introduced mid-decade.

[ Voor 53% gewijzigd door Illegal_Alien op 06-01-2021 12:04 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Illegal_Alien schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:01:
en Bernie geeft nog even een teken van leven: https://www.motorsportmag...ring-back-v8s-says-bernie

IEDEREEN roept V8 en V10 .. EMOTIE! Dát zouden ze toch moeten begrijpen ondertussen bij de organisatie.. is nu toch wel algemeen bekend me dunkt.

FIA:
Afbeeldingslocatie: https://www.mememaker.net/api/bucket?path=static/img/memes/full/2019/Nov/17/7/clueless-295.png
(omg .. die typo's .. zo slecht weer :') )

Elders sprak men nog over een motorformule met 2-takt als alternatief .. dat sprak me dan ook wel weer aan .. meer toeren/ander geluid!

https://www.gptoday.net/en/news/f1/253485/f1-considering-switch-to-two-stroke-eco-fuelled-engines-for-2025

[ Voor 8% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-01-2021 13:07 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 16:40
Alfa Novanta schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:32:
[...]

IEDEREEN roept V8 en V10 .. EMOTIE! Dát zouden ze toch moeten begrijpen ondertussen bij de organisatie.. is nu toch wel algemeen bekend me dunkt.

FIA:
[Afbeelding]
(omg .. die typo's .. zo slecht weer :') )

Elders sprak men nog over een motorformule met 2-takt als alternatief .. dat sprak me dan ook wel weer aan .. meer toeren/ander geluid!

https://www.gptoday.net/e...-fuelled-engines-for-2025
Fabrikanten willen geen V8 en V10 meer. Die motoren zijn steeds minder relevant. Als je terug gaat naar V8 of V10 heeft je serie niet echt toekomst meer naar mijn idee en blijf je achter.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16:17
Wat ze nodig hebben zijn jankende electromotoren. Een huilende V12 heeft zo'n intense hoge pitch, een electromotor op vol vermogen maakt ook een gierend geluid. Wat jankende venatlatoren erbij voor de koeling en voila :)

V8 is echt een no go. Dan stappen echt alle fabrikanten eruit, en stappen Cosworth en dat soort ICE-ontwikkelaars er weer in.

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:05
Nu zijn ze helemaal over:

Racing Point is dood, Lang Leve Aston Martin Racing GP

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ErCx4PsXYAI4vMg.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:28

Vuvuzela

My spire is forming

nachtnet schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:51:
Nu zijn ze helemaal over:

Racing Point is dood, Lang Leve Aston Martin Racing GP

[Afbeelding]
Force india is nu echt dood. Vanaf nu is het Racing point :+
wowly schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:45:
Wat ze nodig hebben zijn jankende electromotoren. Een huilende V12 heeft zo'n intense hoge pitch, een electromotor op vol vermogen maakt ook een gierend geluid. Wat jankende venatlatoren erbij voor de koeling en voila :)

V8 is echt een no go. Dan stappen echt alle fabrikanten eruit, en stappen Cosworth en dat soort ICE-ontwikkelaars er weer in.
Voila, F1 dood. Je gaat alleen de banden dan nog horen.

[ Voor 43% gewijzigd door Vuvuzela op 06-01-2021 13:08 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
[...]

Hetzelfde dat Sauber nog wel bestaat als F1 team maar dan met "sponsornaam" Alfa Romeo? :p

[...]
Doe dan gelijk de V10 als je dan toch moet refuelen, 3 jaar screaming lol en dan weer terug naar de V6 stofzuigers.

Waarom?

Ferrari en Mercedes bouwen nog actief V8 motoren. Alleen Renault en Honda niet.

[ Voor 32% gewijzigd door ArcticWolf op 06-01-2021 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
Omdat ze daar geen ontwikkeling in gaan zetten. Serieus, alle autofabrikanten zijn met man en macht bezig met de transitie naar electra. Denk aan, duizenden ontslagen, omzetten ontwikkelkosten, bouwen andere fabrieken etc.

nee, V8 was mooi. Maar dat was het dan ook. Met de nadruk op "was".Je ziet het aan Honda bv....

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ArcticWolf schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:04:
[...]

Doe dan gelijk de V10 als je dan toch moet refuelen, 3 jaar screaming lol en dan weer terug naar de V6 stofzuigers.

[...]

Waarom?

Ferrari en Mercedes bouwen nog actief V8 motoren. Alleen Renault en Honda niet.
afgelopen 2 jaar ook geen f1 race meer live (op circuit) gezien; het doet mij niets.

Daarin tegen wel de cityraces bezocht; oude f1 autos met jankende motoren door een stadscentrum waarbij de gebouwen het geluid weerkaatsen .... heerlijk

autorace voor mij moet iets doen, een feeling geven (emotie) huidige f1 autos doen dat voor mij niet. daarom ook geen reden om nog een race live te gezoeken.

bring back the noise!!! (alonso test dagje toonde dat perfect weer)

[YouTube: Lewis Hamilton Reaction To Fernando Alonso Screaming Renault V10]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55

En is dat per se iets ergs? ;) Misschien dat het dan wat meer om het racen kan gaan ipv politiek en marketing zoals de huidige fabrikanten de f1 op dit moment zien en gebruiken.

Een veld vol met privateers en een Cosworth, Judd en weet ik veel welke ICE bouwers nog meer als motorleveranciers. Ik zou hier wel benieuwd naar zijn.

Ja natuurlijk zullen er marketingtechnische redenen zijn om mee te doen maar de belangen zullen velen malen kleiner zijn dan bij een Mercedes of Renault en hun brand value. Wellicht dat de coureurs zich ook weeer wat losser en uitgesprokener kunnen gaan gedragen.

Realitycheck: Zal nooit gaan gebeuren, I know.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zelfs met extreme power in electromotoren blijven ze behoorlijk stil hoor :P
YouTube: Electric Dragster

Of anders met Ken Block, ga je denken dat er iets mis is met je audio.
YouTube: Ken Block Tests & HOONS The Worlds First All Electric Rally Cross Car!

Anders maar zoiets als dit op de wielen gooien:

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
Vuvuzela schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 12:59:
[...]

Force india is nu echt dood. Vanaf nu is het Racing point :+

[...]

Voila, F1 dood. Je gaat alleen de banden dan nog horen.
Welnee, alleen anders.
F1 is al zoveel veranderd sinds de jaren 80, dat is nauwelijks te vergelijken met nu. Wat ik meekreeg van mensen die de races bezichten knalde destijds het geluid je gewoon tegen de borst met een grote kracht, alsof je in een donderstorm zat..... Is nu ook niet meer. Minder F1? Neu (imho)

Als ik motorisch geweld wil zien kijk ik liever naar nascar, dragracing of meer lokaal: trekkertrek (tractor pulling). Gewoon 4 rolls royce merlins in tandem los zien gaan! :9~ . En als ik snelheid wil ervaren ga ik de motor wel op naar duitsland...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

wowly schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:08:
nee, V8 was mooi. Maar dat was het dan ook.
moet je in Australië roepen .. denk dat je snel een blauw oog te pakken hebt :+

O+ _/-\o_

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
Alfa Novanta schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:13:
[...]

moet je in Australië roepen .. denk dat je snel een blauw oog te pakken hebt :+

[YouTube: Highlights: Race #31 - Supercheap Auto Bathurst 1000 | Supercars 2020]

O+ _/-\o_
Jaaaaaa, mooi man. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

wowly schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:13:
Als ik motorisch geweld wil zien kijk ik liever naar nascar, dragracing of meer lokaal: trekkertrek (tractor pulling). Gewoon 4 rolls royce merlins in tandem los zien gaan! :9~ . En als ik snelheid wil ervaren ga ik de motor wel op naar duitsland...
ow ... dus dat mag wel gewoon? :? rolls royce merlins in tandem..

7(8)7

doet me meteen weer denken aan die ongein met mega grote zonnepanelenparken, Tesla/Prius fanboys, anti-aardgas cultuur etc etc... en ondertussen staan er hele datacentra op de Noordpool bitcoins te minen :')

Laat ze toch lekker racen en pak gewoon de grote jongens eerst eens aan..

[ Voor 26% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-01-2021 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38

Bestla

Kvinne

Stefie2010 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:11:
[...]

En is dat per se iets ergs? ;) Misschien dat het dan wat meer om het racen kan gaan ipv politiek en marketing zoals de huidige fabrikanten de f1 op dit moment zien en gebruiken.

Een veld vol met privateers en een Cosworth, Judd en weet ik veel welke ICE bouwers nog meer als motorleveranciers. Ik zou hier wel benieuwd naar zijn.

Ja natuurlijk zullen er marketingtechnische redenen zijn om mee te doen maar de belangen zullen velen malen kleiner zijn dan bij een Mercedes of Renault en hun brand value. Wellicht dat de coureurs zich ook weeer wat losser en uitgesprokener kunnen gaan gedragen.

Realitycheck: Zal nooit gaan gebeuren, I know.
Zeg nooit nooit. Maar is het erg als Mercedes, Ferrari, Renault/Alpine opstappen? Privateers, met Cosworth V8 en veel plezier met de snelste zijn op de baan. Veel goedkoper dan nu, en veel meer lol.

Laat die Brand merken zich maar bezig houden met de Formule E

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 16:32

Beaves

Usque ad Finem

wowly schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:13:
[...]

Welnee, alleen anders.
F1 is al zoveel veranderd sinds de jaren 80, dat is nauwelijks te vergelijken met nu. Wat ik meekreeg van mensen die de races bezichten knalde destijds het geluid je gewoon tegen de borst met een grote kracht, alsof je in een donderstorm zat..... Is nu ook niet meer. Minder F1? Neu (imho)
Yups, in 1996/97 naar de GP van België geweest en dat was echt een fysieke ervaring qua geluid. Zo heftig dat, als je de auto in kwestie niet volgde met je hoofd, het pijn deed aan je trommelvliezen.

En dat was echt, voor mij dan, wel een onderdeel waarom ik F1 destijds zo magisch vond. Ik ben recent (2017) bij de huidige stofzuigers wezen kijken en dat is het toch niet qua beleving. Sure, ze rijden enorm hard, maar zowel het motorisch geweld als het geweld van de downshifts is veel minder dan in de goede oude tijd. Qua geluid is de F2 veel beter en dat is toch spijtig.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MikeyMan schreef op maandag 4 januari 2021 @ 14:17:
[...]

[Twitter]

Vinden we het overigens een goed verhaal dat ene M. Verstappen tijdens een pandemie lekker de bloemetjes buiten aan het zetten is in Brazilië?
Daar vind ik precies niks van.

Jonge gast, werkend in een alfamannetjes cultuur, opgegroeid én succesvol in een competitieve omgeving, met een bankrekening waardoor alledaagse problemen niet hoeven bestaan. Dan is een reisadvies ineens een stuk minder boeiend. Kunnen we met z'n allen iets van vinden, maar het betreft een privë-persoon die ons verder precies niets verplicht is (behalve zich houden aan de wetten en regels van de landen waar hij zich bevindt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Die absurde 10 over X starttijd was helemaal niets.

(ah, spuit 11. De tweet van Martin B was pas net geplaatst)

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 06-01-2021 14:15 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
gambieter schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:14:
[Twitter]
Kan ik het alleen maar mee eens zijn. Die absurde 10 over X starttijd was helemaal niets.
Ik vond 't superhandig, 10 minuten om koffie te zetten of biertje open te trekken, snackje te fixen, kat op schoot te zetten en dan niks te missen van de start. Ik heb in het verleden een hoop treinen gemist nadat de vertrektijd van :31 naar :29 werd aangepast...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Da's gewoon een heule dure knijper met speelkaart zoals we die vroeger op onze fietsjes deden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

[...]
Bedankt voor het invoeren van die V6 PU's hé Bernie. :z O-)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

DaniëlWW2 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:40:
[...]

Bedankt voor het invoeren van die V6 PU's hé Bernie. :z O-)
Als ik het goed begrijp vooral onder druk van de fabrikanten zoals Renault, Ferrari en Mercedes ingevoerd. Die wilden motoren waar ze ook iets aan hadden voor hun straatauto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Beaves schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:44:
[...]

Als ik het goed begrijp vooral onder druk van de fabrikanten zoals Renault, Ferrari en Mercedes ingevoerd. Die wilden motoren waar ze ook iets aan hadden voor hun straatauto's.
Ja, maar wie denk je dat dit goedgekeurd heeft? We hebben het hier over de "verlichte dictator" Bernie Ecclestone. De man wist werkelijk alles uit te onderhandelen met iedereen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Nou ja, als alle fabrikanten weg waren gelopen zonder nieuwe V6 motoren had hij weinig keus, en in de wandelgangen gaan geruchten dat zeker Renault anders weg was geweest. Wel zuur dat juist die fabrikant het vervolgens zo goed voor elkaar had met die V6 motoren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Beaves schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:50:
Nou ja, als alle fabrikanten weg waren gelopen zonder nieuwe V6 motoren had hij weinig keus, en in de wandelgangen gaan geruchten dat zeker Renault anders weg was geweest. Wel zuur dat juist die fabrikant het vervolgens zo goed voor elkaar had met die V6 motoren :X
Dit klinkt als een scenario waar RBR vanaf 2014 een Mercedes PU had kunnen hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Zeker, ik had het liever ook anders gezien, elke keer als ik een oude race terugkijk wil ik ook terug naar die echte motoren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Beaves schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:56:
Zeker, ik had het liever ook anders gezien, elke keer als ik een oude race terugkijk wil ik ook terug naar die echte motoren ;)
ze hebben dat voor de kijker redelijk gecompenseerd met die microfoon in de uitlaat [..] maar dat doet op circuit zelf niets :+ weekendje le mans / 24uur kijken met tentje langs de weg was ook groot succes tozv race f1 kijken.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46

-tom-562

Oliesjeik

Idd. 14:00 is net te vroeg om een biertje open te trekken, 15:00 was echt perfect :*)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• __fred__
-tom-562 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:22:
[...]

Idd. 14:00 is net te vroeg om een biertje open te trekken, 15:00 was echt perfect :*)
Uurtje eerder opstaan. Dan heb je ook gewoon om 14:00 dorst. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 09:10

Wok

Dakloos...

__fred__ schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:23:
[...]

Uurtje eerder opstaan. Dan heb je ook gewoon om 14:00 dorst. :)
DIMmen in plaats van DIPpen in optima forma! _O_

Denken In Mogelijkheden, Denken In Problemen ;-)

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Laatst online: 12:48

MrMarcie

CFMoto 650MT

himlims_ schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:14:
[...]

ze hebben dat voor de kijker redelijk gecompenseerd met die microfoon in de uitlaat [..] maar dat doet op circuit zelf niets :+ weekendje le mans / 24uur kijken met tentje langs de weg was ook groot succes tozv race f1 kijken.
Was alweer een jaar of 10 niet in Zandvoort geweest maar daar afgelopen weekend even uitgewaaid op het strand. Kwam natuurlijk langs het circuit en zag daar dat Slotemaker afgebroken is en er een of ander BMW experience center staat. Ben het circuit niet zelf op geweest maar ziet er allemaal goed uit. Maar die aanvoerwegen is nog wel wat.

Maar toen herinnerde ik me ook weer goed de laatste keer dat ik in 85 3 dagen bij de GP was. Ik had kaarten via mijn vader en kon overal komen. Alleen niet in de pits tijdens de trainingen en de race. Maar alleen het geluid al toendertijd als je van KM's ver kwam aanlopen naar het circuit. Geweldig was dat hoe je ze door de duinen hoorde gaan. Krijg nog kippenvel als ik eraan terugdenk.

Hoop dat dat weer terugkomt want ze hebben het wel beloofd. Kan niet wachten.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

-tom-562 schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:22:
[...]

Melbourne, Japan etc... da's een lastige denk ik. ;)

Pagina: 1 ... 6 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken