[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.188 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38

Bestla

Kvinne

Oeps verkeerde topic

[ Voor 88% gewijzigd door Bestla op 06-01-2021 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Beaves schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 14:44:
[...]

Als ik het goed begrijp vooral onder druk van de fabrikanten zoals Renault, Ferrari en Mercedes ingevoerd. Die wilden motoren waar ze ook iets aan hadden voor hun straatauto's.
Ja, maar dat is ook onzin, want de F1 setup wijkt enorm af van de straatauto’s. Newer zegt het ook in zijn boek. Er gaat nu allemaal geld in ontwikkelingen die niks doen voor de auto industrie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:10
Alfa Novanta schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 13:15:
[...]

ow ... dus dat mag wel gewoon? :? rolls royce merlins in tandem..

7(8)7

doet me meteen weer denken aan die ongein met mega grote zonnepanelenparken, Tesla/Prius fanboys, anti-aardgas cultuur etc etc... en ondertussen staan er hele datacentra op de Noordpool bitcoins te minen :')

Laat ze toch lekker racen en pak gewoon de grote jongens eerst eens aan..

Hahaha ik snap je post wel. Dat het verwarrend is wat ik post.
Ten eerste ik ben erg voor het milieu, maar dat betekent niet dat ik niet kan genieten van motorisch geweld. Ik ben pacifist pur sang, maar kan genieten van een groot kanon, of zware wapens.
Dat betekent niet dat ik het onnodig vind om met zijn allen met onze wagens de wereld te vervuilen, of dat je je buurman overhoop moet knallen met een sig sauer ofzo.

F1 is het topje van de autoracing in de wereld. En volgt daarmee ook de ontwikkelingen van de wereld(bevolking). En de wereld(bevolking) as we speak gaat eraan als we niet met zijn allen veranderingen voor elkaar gaan brengen, zoals mobiliteit op andere energiebronnen als fossiele brandstoffen.

Daarom zal hier de F1 naartoe gaan. Ik verwacht zelf dat ze het voorlopig wel bij verbrandingsmotoren gaan houden die gevoed gaan worden met waterstof zoals ze dat van plan zijn in de zware industrie. Er is geen fabrikant meer die veel inzet op fossiele verbranding, dat kost zoveel om daar nog wat uit te peuren, dat geld stoppen ze liever in productieprocessen voor electrische autos. Er is straks geen aandeelhouder meer die fossiel ondersteunt, omdat anders het bedrijf ten onder gaat (en daarmee het geld wat hij inversteert)

Maar stel, je zou dat doen, terug naar V8 en V10 enzo. Na 5 jaar komt er een andere raceklasse die de F1 voorbij gaat als the pinnacle van de motorsport want zij hebben veel en veel meer geld om te investeren, veel en veel meer reclameinkomsten en ga zo maar door. Ze oefenen het nu met de Formule E, en alles wat ze daar leren gaat straks rechtsreeks naar de F1. Stel dat je straks met cosworths enzo gaat racen, dat wordt een slap aftreksel, een marge competitie.

Nee, nostalgie is wel leuk, en moeten we ook zeker van blijven genieten hoor. Maar de toekomst zal anders worden. Hopelijk komt er een vorm van legacy racing waarin we de oude V12's enzo gaan zien. Dat zou wel leuk zijn...

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:32

Beaves

Usque ad Finem

wowly schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:24:
[...]
Nee, nostalgie is wel leuk, en moeten we ook zeker van blijven genieten hoor. Maar de toekomst zal anders worden. Hopelijk komt er een vorm van legacy racing waarin we de oude V12's enzo gaan zien. Dat zou wel leuk zijn...
Er moet zeker veel gebeuren om onze impact op moeder Aarde te minderen, maar elektrificatie is dat IMO niet. O.a. omdat ons netwerk allerminst geschikt is als iedereen zijn auto wil opladen en het geschikt maken is niet snel te fixen.

Ik zou juist inzetten op het aanpassen van de verbrandingsmotor en die geschikt maken voor bio-brandstoffen (en dan niet vervolgens hele oerwouden gaan kappen natuurlijk, maar meer olie afkomstig van algen o.i.d.) of waterstof. Daar hebben wij met zijn allen vrijwel direct iets aan.

Verder heb je de Boss GP, een klasse waarin oude F1 wagens tegen elkaar 'racen'.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 16:40
wowly schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:24:
[...]
Daarom zal hier de F1 naartoe gaan. Ik verwacht zelf dat ze het voorlopig wel bij verbrandingsmotoren gaan houden die gevoed gaan worden met waterstof zoals ze dat van plan zijn in de zware industrie. Er is geen fabrikant meer die veel inzet op fossiele verbranding, dat kost zoveel om daar nog wat uit te peuren, dat geld stoppen ze liever in productieprocessen voor electrische autos. Er is straks geen aandeelhouder meer die fossiel ondersteunt, omdat anders het bedrijf ten onder gaat (en daarmee het geld wat hij inversteert)
Klopt, zelfs de volgende generatie van de Ford Mustang schijnt een hybride te gaan worden en een electrtische variant van te komen. Ik bedoel dan de echte Ford Mustang. Niet die mach-E die nu ook de Mustang badge draagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06

Martinspire

Awesomeness

Erapaz schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:20:
[...]

Ja, maar dat is ook onzin, want de F1 setup wijkt enorm af van de straatauto’s. Newer zegt het ook in zijn boek. Er gaat nu allemaal geld in ontwikkelingen die niks doen voor de auto industrie.
Dat zou ik niet zeggen, maar het is wel een stuk minder zichtbaar. Qua materialen is het voor de meesten niet zo heel interessant, maar je kunt best in je productieproces bepaalde metalen gaan gebruiken. En zaken als efficientie zijn toch nog wel handig, ook al kun je het niet 1 op 1 gebruiken. Vooral het ontwerpen en testen van auto's met informatica is een grote stap die toch wel een boel kennis en toepassingen met zich mee brengt. Maar de meeste teams staan ook al helemaal los van de merken die ze vertegenwoordigen. Mercedes heeft wel een duitse sticker op de auto, maar het team en de mensen zijn toch helemaal Engels. Idem met Aston Martin die nu een sticker plakt op de Racing Point. En dat is toch al zeker sinds de jaren 90 het geval. Dus sure, privateers kan, maar ik denk dat de relatie met de merken het toch ook wel iets interessanter maken voor ons fans. Weliswaar vooral vanwege de marketing, maar ik zit liever met een petje van Honda, dan met Cosworth.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Beaves schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:34:
[...]

Er moet zeker veel gebeuren om onze impact op moeder Aarde te minderen, maar elektrificatie is dat IMO niet. O.a. omdat ons netwerk allerminst geschikt is als iedereen zijn auto wil opladen en het geschikt maken is niet snel te fixen.

Ik zou juist inzetten op het aanpassen van de verbrandingsmotor en die geschikt maken voor bio-brandstoffen (en dan niet vervolgens hele oerwouden gaan kappen natuurlijk, maar meer olie afkomstig van algen o.i.d.) of waterstof. Daar hebben wij met zijn allen vrijwel direct iets aan.

Verder heb je de Boss GP, een klasse waarin oude F1 wagens tegen elkaar 'racen'.
Hulde! _/-\o_

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Beaves schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 16:34:
[...]

[...]
Hoewel waterstof als brandstof zeker de innovatiekracht van de F1 kan gebruiken, ben ik weer geen voorstander van waterstof als brandstof. Het kan (soort van) groen gemaakt worden, maar daarvoor moet je dat doen met overtollige energie (die duurzaam is opgewekt), omdat je door de overhead zo'n 30% van de energie verliest. Doe je het dus niet met overtollige energie, dan had je die energie ook ergens anders kunnen gebruiken en ben je gewoon energie aan het verspillen. Die overtollige, duurzame energie is er op dit moment nog niet en dat zit er de komende decennia (helaas) ook nog niet aan te komen.

Gebaseerd op deze serie blogs van mux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:39
Martinspire schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:05:
Idem met Aston Martin die nu een sticker plakt op de Racing Point.
Uhm, eerder andersom. Of het Racing Point consortium of Stroll persoonlijk heeft een flinke bak aandelen van Aston Martin gekocht en maakt daar nu de dienst uit. Dat vervolgens het Aston Martin logo ook op de Racing Point auto's wordt geplakt is logisch. RP is ook niks behalve het consortium met Stroll aan de leiding. Daar hoeft geen reclame voor gemaakt te worden want het is geen merk / product dat je kunt kopen. Nu ze ook eigenaar van Aston Martin zijn is het dus ook logisch dat ze die naam op de auto plakken.

Voor Mercedes, Renault, Alfa Romeo is het inderdaad een heel ander verhaal. De eerste twee hebben gewoon een fabriek gekocht die al vaak genoeg van hand was gegaan (Mercedes kocht dan zelfs wat een jaar eerder nog Honda was. Renault heeft wel altijd in Enstone gezeten, maar Enstone heeft onder meerdere namen meegedaan, waaronder dan Lotus, Benneton etc). Alfa Romeo is begonnen als hoofdsponsor van Sauber, wat toen ook één seizoen Alfa Romeo Sauber was. Daarna heeft Alfa Romeo wel een grotere vinger in de pap gekregen en is het dus gewoon Alfa Romeo geworden. (Die dan wel met een auto van Sauber rijden).

De enige echte auto fabrikanten zijn dan ook Ferrari en McLaren, die beiden de autofabriek en F1 fabriek in hetzelfde pand hebben.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 11-09 15:41
sjaool schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:46:
[...]

Melbourne, Japan etc... da's een lastige denk ik. ;)
Nee, gewoon niet gaan slapen :) En dan is het je "avondbiertje"

Heb ik ieder jaar met de Coca Cola 600 (NASCAR), begint om 0:00 maandagochtend onze tijd. Tot een uurtje of 4:30-5:00 onze tijd.
Zo zit ik dus om 5 uur 's ochtends aan het bier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

sjaool schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 15:46:
[...]

Melbourne, Japan etc... da's een lastige denk ik. ;)
De vorige keer toen Melbourne nog op de kaart stond zat ik toch mooi klaar met n biertje hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

mark-k schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 19:29:
[...]

De vorige keer toen Melbourne nog op de kaart stond zat ik toch mooi klaar met n biertje hoor.
Ik weet nog de GP van Australië 1998. Avond ervoor wezen stappen en toen ik thuis was begon de race. Ik heb de start gezien en daarna het inrijden van de pits na de race. :P

Toch maar in de middag de race in de herhaling gezien. :+

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

JohanKupers schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 19:47:
[...]

Ik weet nog de GP van Australië 1998. Avond ervoor wezen stappen en toen ik thuis was begon de race. Ik heb de start gezien en daarna het inrijden van de pits na de race. :P

Ik had hiervoor wel gewoon netjes geslapen, zat om half 6 op de fiets met mn boterhammetjes in de rugzak richting een vriend van me waar ik normaal altijd kijk, daar ontbijtje met boterhammetjes en n biertje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 22:11
JohanKupers schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 19:47:
[...]

Legendarisch was Australië '94.

Ook eerst de kroeg in, race begon om 3 of 4u. Eerste WDC Schumacher toen hij Hill de pas afsneed nadat hij de muur had geraakt.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Gropah schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:17:
[...]

Hoewel waterstof als brandstof zeker de innovatiekracht van de F1 kan gebruiken, ben ik weer geen voorstander van waterstof als brandstof. Het kan (soort van) groen gemaakt worden, maar daarvoor moet je dat doen met overtollige energie (die duurzaam is opgewekt), omdat je door de overhead zo'n 30% van de energie verliest. Doe je het dus niet met overtollige energie, dan had je die energie ook ergens anders kunnen gebruiken en ben je gewoon energie aan het verspillen. Die overtollige, duurzame energie is er op dit moment nog niet en dat zit er de komende decennia (helaas) ook nog niet aan te komen.

Gebaseerd op deze serie blogs van mux
't Is behoorlijk offtopic hier :P maar ik vind dit veelgehoorde argument behoorlijk kortzichtig als ik zo vrij mag zijn :+ Als je gaat nadenken over waterstof wanneer je eventueel een overschot aan groene energie hebt (en qua piek-aanbod kan dat al eerder zijn dan decennia) dan ben je ietwat aan de late kant. Bovendien zijn er andere praktische redenen om op waterstof in te zetten. Nee, waterstof is absoluut imho een onderdeel van de oplossing. Niet dé oplossing, maar het is ook helemaal nergens voor nodig om één oplossing te hebben (al lijkt het hele energie-debat daar wel telkens vanuit te gaan). Waarom niet inzetten op én, én, én.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Martinspire schreef op woensdag 6 januari 2021 @ 17:05:
[...]

Dat zou ik niet zeggen, maar het is wel een stuk minder zichtbaar. Qua materialen is het voor de meesten niet zo heel interessant, maar je kunt best in je productieproces bepaalde metalen gaan gebruiken. En zaken als efficientie zijn toch nog wel handig, ook al kun je het niet 1 op 1 gebruiken. Vooral het ontwerpen en testen van auto's met informatica is een grote stap die toch wel een boel kennis en toepassingen met zich mee brengt. Maar de meeste teams staan ook al helemaal los van de merken die ze vertegenwoordigen. Mercedes heeft wel een duitse sticker op de auto, maar het team en de mensen zijn toch helemaal Engels. Idem met Aston Martin die nu een sticker plakt op de Racing Point. En dat is toch al zeker sinds de jaren 90 het geval. Dus sure, privateers kan, maar ik denk dat de relatie met de merken het toch ook wel iets interessanter maken voor ons fans. Weliswaar vooral vanwege de marketing, maar ik zit liever met een petje van Honda, dan met Cosworth.
Dat kan allemaal ook met atmosferische V8/V10/v12. Het ging om het argument voor de huidige hybrides met turbo V6, die liggen niet significant veel dichter bij de atmo’s qua straatgebruik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ProudElm
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 16:08
Hadden we iets anders verwacht? Ik verwacht een zelfde soort jaar als vorig jaar, wellicht wat minder extreem.. Maar het virus is niet nog weg, verre van zelfs. Dus nu doen als of er niks aan de hand is in de wereld was ook wel erg vreemd

[ Voor 1% gewijzigd door ProudElm op 07-01-2021 08:45 . Reden: niet vergeten ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

ProudElm schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:44:
Hadden we iets anders verwacht? Ik verwacht een zelfde soort jaar als vorig jaar, wellicht wat minder extreem.. Maar het virus is nog weg, verre van zelfs. Dus nu doen als of er niks aan de hand is in de wereld was ook wel erg vreemd
Ik was er stiekem wel bang voor, maar hoopte op het goede en postieve :)
Alleen de teleurstelling blijft wel O-)

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 07-01-2021 08:45 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProudElm
  • Laatst online: 11-09 16:08
haha ja.. dat kan ook ;-) Ben zelf meer een licht pessimistische realist _/-\o_ >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Dus... Iemand weer zin in sponsor drama? :P

https://wtf1.com/post/ric...im-its-coming-back-to-f1/

Vertrouw dat Twitter account alleen niet, omdat daar nog een foto opstaat van Haas als banner... (De bron die ik noem is juist weer wel betrouwbaar dussuh...)

Speculaas tijd :Y

[ Voor 22% gewijzigd door Illegal_Alien op 07-01-2021 09:07 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:25

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Apart dat ze dat pas ruim 1,5 week later oppakken, hij had nog net na kerst gehint erover.
https://twitter.com/richenergyceo/status/1343275460755652609

Wel grappig dat hij nog steeds zo anti-covid is, zal die leuk vinden dit jaar :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 23:32
Williams zal mij niet verbazen. Ze hebben geen name-sponsor en kan me deze ook nog wel herinneren van mei 2020;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zlpsbwcckxR3ayxX1bmnmHHADwc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qhdc1VC5LYphf7jRFSIWrCcR.png?f=user_large

Edit: wederom ook de hastag "British"

[ Voor 6% gewijzigd door djmelvee op 07-01-2021 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

djmelvee schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 09:55:
Williams zal mij niet verbazen. Ze hebben geen name-sponsor en kan me deze ook nog wel herinneren van mei 2020;

[Afbeelding]

Edit: wederom ook de hastag "British"
Ja, maar die hebben het toen geblokkeerd; zouden de nieuwe eigenaren echt zo dom zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

Zou niet weten welke team Rich Energy als sponsor op de auto willen hebben, enige wat ik zou kunnen bedenken is een nieuwe team in 2022 (met renault motor). Maar het toetreden van een nieuwe team lijkt me ook sterk met de 100mil entree fee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

Plottwist: Red Bull heeft Rich Energy gekocht en zijn nu aan het trollen... :P

[ Voor 20% gewijzigd door sjaool op 07-01-2021 10:38 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:19
basvn schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 08:49:
[...]

3 header over heel Amerika..
denk niet dat de teams dat een goed plan vinden.
Tja, ik zou ook niet heel enthousiast worden van 't blok er omheen; Eerst Rusland (UTC+3), week erna Japan (UTC +9), dan 3 weken Noord (UTC-6) - Midden (-5) - Zuid VS (-3) en dan australie (UTC +10), midden oosten (UTC +3);

in 10 weken ongeveer alle tijd-zones gezien en dan ook niet op volgorde maar continue met grote sprongen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

sjaool schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:37:
Plottwist: Red Bull heeft Rich Energy gekocht en zijn nu aan het trollen... :P
Rich Energy Red Bull F1 Racing Team? :P of Red Bull Rich Energy F1 Team? :p

[ Voor 7% gewijzigd door Illegal_Alien op 07-01-2021 10:56 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Illegal_Alien schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:56:
[...]

Rich Energy Red Bull F1 Racing Team? :P of Red Bull Rich Energy F1 Team? :p
Rich Bull F1 team - by Mazepin :+

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het is nog open....; [F1/Motorsport] Rich Energy 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Eigenlijk wilde ik die hele grap zo snel mogelijk vergeten. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:27:
[...]
Vandaar mijn "hint", uit het oog, uit het....... :+

edit: @sjaool, mislukt ;w

[ Voor 6% gewijzigd door hardware-lover op 07-01-2021 13:54 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
sjaool schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:27:
[...]

Moest wel lachen toen ik in 2019 naar de CSI in Eindhoven ging. Ge-sponsored door Rich Energy en kon je serieus blikjes Rich Energy kopen bij de bar... had ik eigenlijk moeten doen als aandenken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

ArcticWolf schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:31:
[...]

Moest wel lachen toen ik in 2019 naar de CSI in Eindhoven ging. Ge-sponsored door Rich Energy en kon je serieus blikjes Rich Energy kopen bij de bar... had ik eigenlijk moeten doen als aandenken :+
Als ik een tentje tegenkom waar ze Rich Energy verkopen. koop ik gelijk een paar (of een tray). Een paar om te houden en paar om weg te geven. Denk dat iedere F1 fan zo'n 'kado' kan waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bloodclot schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:36:
[...]

Als ik een tentje tegenkom waar ze Rich Energy verkopen. koop ik gelijk een paar (of een tray). Een paar om te houden en paar om weg te geven. Denk dat iedere F1 fan zo'n 'kado' kan waarderen.
https://www.amazon.co.uk/...rgy&qid=1610023080&sr=8-3
https://www.amazon.co.uk/...fRID=0A0HRAQCQPW6EWR08621

[ Voor 26% gewijzigd door himlims_ op 07-01-2021 13:38 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Bloodclot schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 13:36:
[...]

Rich Energy staat nog wel als sponsor op de site (http://csi-eindhoven.nl/Sponsoring/Sponsoren.aspx), maar vraag mij af ze er dit jaar wel staan :+

De Nederlandse website waar naar verwezen wordt werkt in ieder geval niet meer.

[ Voor 7% gewijzigd door ArcticWolf op 07-01-2021 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot

Bloodclot

Jawier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:41
Gemaakt in Oostenrijk staat op het blikje (zie ik op plaatje van advertentie), welk blikjesmerk kwam er nou nog meer uit Oostenrijk? }:O

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Grosjean met zijn hand uit het verband :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pqPL52kiQfNTHLsKxMI0GnqUvNs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AbcMuaasGmM2o1aTyCRuAm05.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-FEr0sDFp8-0zhCa4TrM0Cen18I=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/RWZ28tPG0UAp22F6iPx196ia.png?f=fotoalbum_tile

Great news: Grosjean has both hands out of bandages after 39 days!

[ Voor 66% gewijzigd door G_Dragon op 07-01-2021 15:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ErImYOgXAAIH_uH?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Vraagje,

Weet iemand waar je een Formule 1 auto modelbouwpakket kan kopen van het vorig of huidig seizoen.
Kan zo niks vinden op google, een collega hier graag mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Cognizant, een helpdesk dingus dacht ik, did you turn it off and on again? "It`s Bwoken!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

G_Dragon schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:08:
Vraagje,

Weet iemand waar je een Formule 1 auto modelbouwpakket kan kopen van het vorig of huidig seizoen.
zie inderdaad alleen oud spul staan: https://www.modelbouwkrik...l/d1175_sport-f1-120.html / https://www.miniatuurshop.nl/formula-c-1_10207.html

Probeer anders eens contact op te nemen met F1 of de team shops, mischien gillen die nog wat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:28

Blokker_1999

Full steam ahead

rik86 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 10:54:
[...]

Tja, ik zou ook niet heel enthousiast worden van 't blok er omheen; Eerst Rusland (UTC+3), week erna Japan (UTC +9), dan 3 weken Noord (UTC-6) - Midden (-5) - Zuid VS (-3) en dan australie (UTC +10), midden oosten (UTC +3);

in 10 weken ongeveer alle tijd-zones gezien en dan ook niet op volgorde maar continue met grote sprongen...
Where do I sign up? Lijkt me wel eens leuk om te doen in het echt :p
Geen roze auto's meer dus. Vraag me af of BWT ergens anders onderdak gaat vinden in de F1? Bijvoorbeeld bij Williams.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:57
BWT is nu ook nog titelsponsor. Volgend seizoen dus ook niet meer. Wellicht gaan ze voor een mooie roze achtervleugel :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

en de eerste foto van Vettel in AM-groen
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ErIrDyZW4AACP4G?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

G_Dragon schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:08:
Nee, helaas. Alleen oudere modellen. Zou zomaar kunnen dat de teams niet staan te springen om hun blauwdrukken aan zo'n fabrikant te geven. De modellen moeten namelijk wel kloppen. Die metalen modelletjes zijn altijd wel te krijgen, maar die zijn tenenkrommend inaccuraat. Bij een beetje sjiek model van Tamiya bv, is alles tot in het kleinste detail nagemaakt. Zo kan iedereen de Mercedes kopiëren... :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Type-R739
XNL073 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:21:
BWT is nu ook nog titelsponsor. Volgend seizoen dus ook niet meer. Wellicht gaan ze voor een mooie roze achtervleugel :p
De vleugel van RBR is nog vrij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Type-R739 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:23:
[...]

Een mooie roze vleugel op die auto, "succes designer d:)b " :+

[ Voor 18% gewijzigd door naitsoezn op 07-01-2021 15:35 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:57
Type-R739 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:23:
[...]

Daar kun je ook Rich Energy op kwijt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 12:06
Wanneer worden de ontwerpen eigenlijk bekend gemaakt?
Ik kan er weinig over vinden bij alle teams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38

Bestla

Kvinne

Willem30 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:16:
[...]

Aston Martin ergens in februari
https://www.formula1.com/...yrFQGoQijLkF0Cj9yR6A.html

https://www.goodwood.com/...1/1/f1-car-launches-2021/

[ Voor 8% gewijzigd door Bestla op 07-01-2021 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Niet online
Willem30 schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:16:
[...]

Normaalgesproken doen de meeste teams hun presentaties de week voor de wintertests, maar gezien die nu wat onzeker zijn (als we de geruchten mogen geloven) zullen de presentaties misschien ook wat minder vast liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Geen wintertest lijkt mij wel wat, mooi vervolg na afgelopen seizoen. Eens kijken of de kaarten dan anders geschud gaan worden. :P

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:27
basvn schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 15:22:
en de eerste foto van Vettel in AM-groen
[Afbeelding]
Pfft. Anders duw je contrast zover door dat het lijkt alsof ie sproeten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik wist het al, maar het valt me weer op hoeveel groter de huidige wagens zijn.

Die McLaren lijkt wel een speelgoedauto vergeleken met de Mercedes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Lol, sorry hoor.. maar op deze manier, met een kek muziekje en een quasi flashy editje kun je een drol nog interessant maken :>

Hier hadden ze echt wel iets (lees: heul veul) meer mee kunnen doen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ErH2IooWMAABYkk?format=jpg&name=smallAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ErH2IhbXIAAhjPF?format=jpg&name=small

Via Scarbs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

Zijn hand ziet er erg naar uit, hopelijk heeft hij er in de toekomst niet zo veel last van.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Omdat het hier niet sneeuwt.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ErHnphvWMAAm-4k?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Bastien schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 16:37:
Geen wintertest lijkt mij wel wat, mooi vervolg na afgelopen seizoen. Eens kijken of de kaarten dan anders geschud gaan worden. :P
Dat zou wel heel interressant worden inderdaad. Scheelt ook weer in de kosten voor de teams en is milieuvriendelijker :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
Pierre schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:32:
[...]

Zijn hand ziet er erg naar uit, hopelijk heeft hij er in de toekomst niet zo veel last van.
Hij zal er in ieder geval geen last van hebben bij het besturen van een F1 auto komend seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

Is dit in Nederland, hier giet het ;w

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Definieer "hier", Zuid-Limburg, regio Maastricht, ligt hier in de tuin en op de daken toch ook wel een paar centimeter en valt het nog steeds.

spoiler:
Collega's die ook wonen in omschrijving regio Maastricht die melden dan weer dat het daar veel minder is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Pierre schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:42:
[...]

Is dit in Nederland, hier giet het ;w
Ik vermoed dat het Spa is, links het oude/F2 pitcomplex en een stuk Eau-Rougue met uitloopstrook in beeld.

Edit:
En ook dat kenmerkende huis bovenop Radilion staat er op.

[ Voor 11% gewijzigd door RobertMe op 08-01-2021 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Oh my...
Waarom kom het hier niet heen :X

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

aw, de jaarlijkse ''snow rouge'' :9~ :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Kweenie....dan moeten sommige teams na FP1 al afhaken omdat er van alles ontploft is of anderszins niet werkt. Lijkt mij een te groot risico. Hoewel ze meestal een keer een filmdag doen voor de test om de meest beschamende taferelen te voorkomen, maar toch.

Bovendien is het een leuk onderdeel van de buildup naar het nieuwe seizoen, vooral de mensen die zich heel druk gaan maken om de tijden :+

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
RobertMe schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:44:
[...]

Ik vermoed dat het Spa is, links het oude/F2 pitcomplex en een stuk Eau-Rougue met uitloopstrook in beeld.

Edit:
En ook dat kenmerkende huis bovenop Radilion staat er op.
Gaan de plannen om dat huis plat te gooien om er een mega tribune neer te zetten nog steeds door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
mphilipp schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:59:
Bovendien is het een leuk onderdeel van de buildup naar het nieuwe seizoen, vooral de mensen die zich heel druk gaan maken om de tijden :+
Tijden zeggen niks.

Zo, hebben we die dooddoener ook weer gehad :+

Misschien moeten we gewoon er van maken "de enige tijd die er toe doet is de start van de race". Zeker als races weer op het uur gaan beginnen en sommigen terug naar 14u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:21
RobertMe schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 08:43:
[...]

Definieer "hier", Zuid-Limburg, regio Maastricht, ligt hier in de tuin en op de daken toch ook wel een paar centimeter en valt het nog steeds.

spoiler:
Collega's die ook wonen in omschrijving regio Maastricht die melden dan weer dat het daar veel minder is
Ik hoor ook grote verschillen in Zuid-Limburg. Hoe hoger je zit hoe meer kans op sneeuw, logisch.

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Jasphur
:+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ErKf9-sXIAUvplW?format=jpg&name=large

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 08-01-2021 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Owgod dat gaat Franse vlaggen everywhere galore worden :X

(Leno's Engelse bloed matched niet zo goed met de Fransen >:) O-) )

ps: En ja ik weet dat Alfa Romeo van origine Frans was en ze nu weer samen zijn gegaan met Peugeot enzo }:| :r

..maar dat negeren we.

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 08-01-2021 11:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 11-09 15:41
Ik zou het heel jammer vinden voor McLaren als er geen testen komen. Aangezien zij de grootste wijziging hebben doorgevoerd, en ik gun het team wel wat testtijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
poor Leno schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 11:39:
[...]

ps: En ja ik weet dat Alfa Romeo van origine Frans was en ze nu weer samen zijn gegaan met Peugeot enzo
Huh?

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R739
Fusie Fiat-Chrysler en PSA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Type-R739 schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:33:
[...]

Fusie Fiat-Chrysler en PSA
Maar dat is dan toch niet van oorsprong Frans

Vincere Per Belli

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:56

BM

Moderator Spielerij
peeth schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:43:
[...]

Maar dat is dan toch niet van oorsprong Frans
Alfa Romeo is in 1910 ontstaan uit SAID, de Italiaanse vestiging van het Franse automerk Darracq.
Wikipedia: Alfa Romeo (automerk)

Ik wist het ook niet overigens

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

poor Leno schreef op donderdag 7 januari 2021 @ 19:22:
[...]
Hier hadden ze echt wel iets (lees: heul veul) meer mee kunnen doen :D
Het is ook niet gauw goed he...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Dat was voor mij als beginnende Alfaholic toentertijd ook best een schok ;(

Nu, 20 jaar later, heb ik t al bijna geaccepteerd..
mphilipp schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:55:
[...]

Het is ook niet gauw goed he...
Nouja, dit is niet echt mierenneuken over dat er bijvoorbeeld ergens een verkeerde cut ligt ofzo..
Als je Merc-AMG F1 bent dan kun je wel iéts betere video's produceren hoor.

Vooral als je de beschikking hebt over de 7 auto's -O-

[ Voor 33% gewijzigd door poor Leno op 08-01-2021 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

poor Leno schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:57:
[...]
Nouja, dit is niet echt mierenneuken over dat er bijvoorbeeld ergens een verkeerde cut ligt ofzo..
Als je Merc-AMG F1 bent dan kun je wel iéts betere video's produceren hoor.
Tja, niet iedereen heeft zo'n productiemaatschappij en marketingmachine als Red Bull... Die hadden er vast veel meer van weten te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:18

pinda powerrr

Slow down...

@poor Leno daar gaat mijn Alfa hartje even van overslaan....wist ik ook niet :X

Waiting on the world to change

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

ik verwacht snel een veranderde fb/insta/twitter van Renault nu

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Retro foto momentje

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ErRpYzFWMAARzaT?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/ErOlIduXcAIr5dB?format=jpg&name=small

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

De Franse origine verklaard wel weer de kwaliteit van de elektrische systemen in de (oudere) Alfa’s :+

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik hoop dat dit het goede topic is. :)

Vanochtend Pole Position (Ziggo) teruggekeken en ik ben aangenaam verrast. Er zit leuke humor in en voor mij mogen beide gasten terugkeren in (wie weet) vervolg afleveringen. Ik heb een beetje schrik dat komende gasten iets minder leuk zijn, maar ik vind dit al veel beter dan De Slimste Mens waarbij iedere 'BNer' opgehemeld wordt en er een intro is van 5 minuten. VG heeft ook meer spreektijd, maar niet te veel en gebruikt net genoeg zijn soundboard.

Gewoon een leuke quiz met een hoog tempo, ben benieuwd naar de volgende. :)

Nog een dingetje; de lampen vind ik erg mooi, die zou ik ook wel thuis willen hebben, ben alleen bang voor een erg duur bedrag..

[ Voor 18% gewijzigd door HollowGamer op 09-01-2021 10:09 ]

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44

Tweakers.net F1 Toto 2021 deelnemersveld

Met excuus voor de vertraging, ik heb het ontzettend druk gehad, maar beter laat dan nooit, hier het deelnemersveld.

Ik heb sommige antwoorden "vertaald" in "Honda in eigen beheer" omdat ik denk dat dat het het beste omschrijft (wauw wat een zin :9 )

Ben je het niet eens met een bepaald antwoord wat ik genoteerd heb (ik kan me vergist hebben), meld je dan z.s.m!
Op 15 januari is dit definitief :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZekJgxetOcLO0l4xhEAcKcxW-6Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OmLZewq1XxVADiBLwQEzLIQy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
YakuzA schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 09:52:
[...]

De Franse origine verklaard wel weer de kwaliteit van de elektrische systemen in de (oudere) Alfa’s :+
Ha..ha..ha.. Take my upvote you bastard :')
Ok vooruit, dit is pas retro :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_B1ALIIn2NOFBI65uWI6FIkE1Lk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mFe9p9kuifo5ISxpDkVZTJaz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
poor Leno schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 11:46:
[...]

Ha..ha..ha.. Take my upvote you bastard :')

[...]

Ok vooruit, dit is pas retro :>

[Afbeelding]
Heftige FIA officials :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@HollowGamer, goede tip, eens kijken of het wat is. Ik heb hem nu in PIP of mijn desktop draaien d:)b

Edit: vermakelijk, maar ook niet meer dan dat. Alternatief voor DSM? Nou nee (wat mij betreft dan) 8)

[ Voor 33% gewijzigd door hardware-lover op 09-01-2021 14:26 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Laatst online: 12:48

MrMarcie

CFMoto 650MT

basvn schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 13:47:
[Twitter]
ik verwacht snel een veranderde fb/insta/twitter van Renault nu
Die naam doet me altijd weer denken aan de Alpine A110. Had ik ooit, heeeeel lang geleden, een metalen modelletje van en vond hem schitterend. Nog steeds. Ooit als ik later groot en rijk ben wil ik er nog een.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x_2c-QUGqovz-ikajBYE4lEE76k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fyKRqma4rYM59FlVBM46iPKg.jpg?f=fotoalbum_large

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:35
@metallicattim
Zit het lijstje te bekijken, dat wordt een slagveld als Hamilton zijn zin niet krijgt voor 200m in 4 jaar...

Vraag: aantal punten voor Russell is dat alleen in de Williams? Zonder Hamilton in de Mercedes worden dat er voor Russell meer dan 250...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
MrMarcie schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 14:02:
[...]

Die naam doet me altijd weer denken aan de Alpine A110. Had ik ooit, heeeeel lang geleden, een metalen modelletje van en vond hem schitterend. Nog steeds. Ooit als ik later groot en rijk ben wil ik er nog een.

[Afbeelding]
En de nieuwe versie dan?

Afbeeldingslocatie: https://images.autowereld.com/800/alpine-a110-prijzen-specificaties-201146.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Laatst online: 12:48

MrMarcie

CFMoto 650MT

Ik vind modern, bekrachtigt en electronica minder charmant. Geef mij maar ouderwetse techniek _/-\o_ . Maar als ik 'm morgen kado krijg ga ik er wel met veel plezier in rijden hoor :*)

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:53

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Pagina: 1 ... 7 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken