Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Mijn motor atnwoord is ook soort van Honda in eigen beheer, maar hou hem maar zo.metallicattim schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:09:Tweakers.net F1 Toto 2021 deelnemersveld
Met excuus voor de vertraging, ik heb het ontzettend druk gehad, maar beter laat dan nooit, hier het deelnemersveld.
Ik heb sommige antwoorden "vertaald" in "Honda in eigen beheer" omdat ik denk dat dat het het beste omschrijft (wauw wat een zin)
Ben je het niet eens met een bepaald antwoord wat ik genoteerd heb (ik kan me vergist hebben), meld je dan z.s.m!
Op 15 januari is dit definitief
[Afbeelding]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
De Nederlandse wiki.....BM schreef op vrijdag 8 januari 2021 @ 12:47:
[...]
[...]
Wikipedia: Alfa Romeo (automerk)
Ik wist het ook niet overigens

De Engelse verwoord het anders :
Dat is eigenlijk net zoiets als dat Tesla de fabriek van GM heeft gekocht om auto's te produceren. Darracq zelf was ook niet vies van een beetje sport :Alfa Romeo Automobiles S.p.A. (Italian: [ˈalfa roˈmɛːo]) is an Italian premium car manufacturer. The company was founded on June 24, 1910, in Milan, Italy. "Alfa" is an acronym of its founding name, "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili." "Anonima" means "anonymous", which was a legal form of company at the time, as it was founded by anonymous investors. In the initial set-up phase, in order to have a building to produce cars, the company bought the factory building of Darraq french company in Milan, which was closing up and selling all assets because it was going to fail.[2] The brand is known for sport-oriented vehicles and has been involved in car racing since 1911.
200 PK in dat

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Dat, en ze hoeven Lewis natuurlijk geen nieuw contract aan te bieden.hoevenpe schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:45:
Russell haalt het WDC ook binnen voor 10% daarvan, keuzes...
Iets verder: The first factory building of A.L.F.A. was in the first place property of Società Anonima Italiana Darracq (SAID), founded in 1906 by the French automobile firm of Alexandre Darracq
-
Ja, ik wil ook wel eens watasing schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 17:32:
[...]
Hamilton wil niet alleen 200 miljoen voor zijn diensten, hij wil daarnaast ook een Mercedes Project One cadeau krijgen, hij wil het gezicht worden van de electrische lijn modellen van Mercedes en hij wil 10% van de prijzenpot.
Tenminste, dat schrijft de pers.
Als je Mercedes bent, gewoon zeggen: Ok Lewis. Sorry, Sir Lewis.. Je krijgt dat geld als je belooft minimaal 150 miljoen daarvan te steken in kansen/banen/educatie voor zwarte mensen, sloppenwijken enzo, en opruiming en behoud van de natuur.
Deal?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik denk dat ik een typo zie... of bij mijn inzending of bij het maken van de excel... Kan me niet voorstellen dat ik 2 races in 2021 heb gevote... denk eerder 22 of 23...metallicattim schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:09:Tweakers.net F1 Toto 2021 deelnemersveld
Met excuus voor de vertraging, ik heb het ontzettend druk gehad, maar beter laat dan nooit, hier het deelnemersveld.
Ik heb sommige antwoorden "vertaald" in "Honda in eigen beheer" omdat ik denk dat dat het het beste omschrijft (wauw wat een zin)
Ben je het niet eens met een bepaald antwoord wat ik genoteerd heb (ik kan me vergist hebben), meld je dan z.s.m!
[Afbeelding]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ik vond um al apart. 2 races en toch 34 punten verschil ofzoiets tussen WDC.caspervc schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:35:
[...]
Ik denk dat ik een typo zie... of bij mijn inzending of bij het maken van de excel... Kan me niet voorstellen dat ik 2 races in 2021 heb gevote... denk eerder 22 of 23...
Leuk dat er iemand gokt dat Russel al direct instapt en 100+ punten pakt. Gun het hem
Hij heeft zijn vliegtuig al opgeruimd hoorde ik ergens...poor Leno schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 20:40:
[...]
Als je Mercedes bent, gewoon zeggen: Ok Lewis. Sorry, Sir Lewis.. Je krijgt dat geld als je belooft minimaal 150 miljoen daarvan te steken in kansen/banen/educatie voor zwarte mensen, sloppenwijken enzo, en opruiming en behoud van de natuur.
En de dingen die jij noemt, daar zijn regeringen verantwoordelijk voor. Er zijn verschillende projecten waar men aan kan doneren, maar primair is het een regeringsverantwoordelijkheid. Banen creëeren doe je niet met een donatie. Mensen als Lewis proberen anderen erop te wijzen dat er zoiets is als ongelijkheid. Dat wil niet zeggen dat je zelf soep moet gaan opscheppen voor daklozen. Het is een kwestie van op de agenda zetten. En hoe irritant je het ook vindt, het is voorlopig wel de beste manier op dergelijke zaken te agenderen. Bono (nee, niet Lewis' monteur, maar de gast van U2) zet zich ook voor van alles en nog wat in. En net zoals vrouwen massaal dat jurkje kopen van Beyoncé (denken ze), gaan fans van Bono en Lewis misschien wel voor een deel ook achter die goede doelen en initiatieven staan. Het kan hun stemgedrag beïnvloeden etc. Dus zo gek is het niet dat een miljonair roept dat je aan de armen moet denken.
Aan de andere kant maakt ie ook reclame voor kapitalistische spullen.
By the way is er een Lewis Hamilton Foundation via welke hij doneert aan allerlei goede doelen:
Save The Children
The Honeypot Children’s Charity
Great Ormond Street Hospital
plus organisations with a more global focus like Unicef, Education Africa and the Harlem Children’s Zone.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ach deze figuren tuigen net zo makkelijk allerlei belastingconstructies op of gaan in oorden als Monaco wonen om zo min mogelijk belasting te betalen. Op die manier helpen ze regeringen nou niet echt om hun primaire taken te vervullen.
Mijn mening: Lewis is hele goede coureur (maar niet de goat) maar wel een hypocriet en dit onderwerp past eigenlijk beter in de politiek sectie van dit forum.
ps: die Mercedes Project One zou ik zeker ook op mijn lijstje gezet hebben als ik Lewis was
[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 10-01-2021 09:30 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 10-01-2021 09:41 ]
Hier ben ik het toch niet mee eens, sorry. Ik wil er echter geen discussie van maken of overkomen als een halve communistische rakker.mphilipp schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:14:
[...]
Hij heeft zijn vliegtuig al opgeruimd hoorde ik ergens...
En de dingen die jij noemt, daar zijn regeringen verantwoordelijk voor. Er zijn verschillende projecten waar men aan kan doneren, maar primair is het een regeringsverantwoordelijkheid. Banen creëeren doe je niet met een donatie. Mensen als Lewis proberen anderen erop te wijzen dat er zoiets is als ongelijkheid. Dat wil niet zeggen dat je zelf soep moet gaan opscheppen voor daklozen. Het is een kwestie van op de agenda zetten. En hoe irritant je het ook vindt, het is voorlopig wel de beste manier op dergelijke zaken te agenderen. Bono (nee, niet Lewis' monteur, maar de gast van U2) zet zich ook voor van alles en nog wat in. En net zoals vrouwen massaal dat jurkje kopen van Beyoncé (denken ze), gaan fans van Bono en Lewis misschien wel voor een deel ook achter die goede doelen en initiatieven staan. Het kan hun stemgedrag beïnvloeden etc. Dus zo gek is het niet dat een miljonair roept dat je aan de armen moet denken.
Aan de andere kant maakt ie ook reclame voor kapitalistische spullen.
By the way is er een Lewis Hamilton Foundation via welke hij doneert aan allerlei goede doelen:
Save The Children
The Honeypot Children’s Charity
Great Ormond Street Hospital
plus organisations with a more global focus like Unicef, Education Africa and the Harlem Children’s Zone.
Prima als hij zich er voor op de barricades gooit, maar 'put your money where your mouth is'.
Want zoveel geld kan wel degelijk banen e.d. creëeren. Geld investeren maakt weer geld.
Of zet ergens een school neer, in een arme wijk en je hebt gelijk meerdere vliegen in 1 klap.
Om dit op regeringen af te schuiven is heel makkelijk.. (Net zoals dat regeringen/landen voetbal clubs moesten redden van Covid, en alle pro voetballers aan het huilen waren.. terwijl als ze met een aantal spelers even een jaartje salaris zouden inleveren, alle clubs gered zouden zijn.. volgens mij heeft slechts een enkeling dit gedaan..)
Daarbij zijn Foundations gewoon belastingontduikings mogelijkheden.
Maar afgezien van dit alles, gaat het mij om de hypocrisie.
Z'n carriere-kant staat volledig haaks op wat hij probeert uit te dragen, of de persoon die hij probeert te zijn.
Dan moet je ook gewoon ballen tonen en bijvoorbeeld weigeren om voor iets als Petronas te rijden.
Gelijk nu stoppen en gaan E-racen, en doei tegen al dat geld zeggen. Klaar.
En dan ook nog het lef hebben om anderen heftig en open te veroordelen die niet zoals hij (willen) denken of doen?
Dan ben je gwoon best wel kansloos bezig, als je zelf niet het schoolvoorbeeld bent

Op de koop toe een whopping 200(!) miljoen eisen, plus plus plus ..
Wat de helft ong. was van het Mercedes budget was, tig miljoen meer dan sommige teams hebben, en voor komend jaar 50 mil boven het budgetplafond van 150 mil zit..
Terwijl een teamgenoot slechts 8 mil kreeg..
Dan is Mr. Holier-Than-Thou zo ver naast z'n schoenen gaan lopen en zichzelf dermate gaan overschatten, dat het gewoon niet meer normaal is. Zo ver uit proportie..
Dit voelt gewoon als een "Ik ben weg na volgend jaar, en ik probeer nu nog zoveel mogelijk binnen te harken" actie.
Nee als dit écht allemaal waar is, dan zou ik als Mercedes zeggen "Succes, Sir. We hebben een dijk van een auto en anderen hebben zich al bewezen. De groeten

Darracq ging financieel niet helemaal geweldig, dus ze moesten de fabriek verkopen. Dat Darracq Frans was wil niet zeggen dat Alfa Franse roots heeft. Ze hebben alleen de fabriek gekocht.poor Leno schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 20:40:
[...]
Iets verder: The first factory building of A.L.F.A. was in the first place property of Società Anonima Italiana Darracq (SAID), founded in 1906 by the French automobile firm of Alexandre Darracq
Wat zou jij doen als je miljoenen per jaar zou verdienen? Zou je hier in Nederland blijven wonen en belasting betalen, zodat je over ieder miljoen wat je zou krijgen de helft zou moeten afdragen aan de belastingdienst? Of zou je verhuizen naar een plek die belastingtechnisch gunstiger is? Hetzelfde met je bedrijf. Red Bull heeft een contract met de BV van Max Verstappen. Die BV moet je ook ergens laten en de meest gunstige plek daarvoor is Luxemburg.Help!!!! schreef op zondag 10 januari 2021 @ 09:28:
^
Ach deze figuren tuigen net zo makkelijk allerlei belastingconstructies op of gaan in oorden als Monaco wonen om zo min mogelijk belasting te betalen. Op die manier helpen ze regeringen nou niet echt om hun primaire taken te vervullen.
In ander nieuws : autoblog meldt dat niet alleen de GP van Australië op de tocht staat, maar ook die van China (11-4). Op 25-4 zouden we dan in Vietnam racen maar die race staat niet eens op de kalender. Om het gat te vullen zou de FIA aan de slag zijn met twee van mijn favoriete circuits! Te weten : Imola en Portimao! Ik weet dat beide races voor Max niet goed gingen maar het blijven 2 mooie banen waar dhr Tilke zich niet mee heeft bemoeid.
[ Voor 22% gewijzigd door asing op 10-01-2021 14:25 ]
Scuzi! Ik heb het aangepastcaspervc schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 22:35:
[...]
Ik denk dat ik een typo zie... of bij mijn inzending of bij het maken van de excel... Kan me niet voorstellen dat ik 2 races in 2021 heb gevote... denk eerder 22 of 23...
Mag ik jullie wel verzoeken om wijzigingen even per PB te doen, want ik weet niet of ik het anders allemaal wel zie
Hij doneert aan specifieke goede doel via zijn Foundation.poor Leno schreef op zondag 10 januari 2021 @ 12:00:
[...]
Prima als hij zich er voor op de barricades gooit, maar 'put your money where your mouth is'.
Want zoveel geld kan wel degelijk banen e.d. creëeren. Geld investeren maakt weer geld.
Maar daar zijn regeringen voorlopig wel voor. Het afschuiven van regeringen op rijke burgers is pas hypocriet. Just saying....voor beiden is wat voor en tegen te zeggen.Om dit op regeringen af te schuiven is heel makkelijk.. (Net zoals dat regeringen/landen voetbal clubs moesten redden van Covid, en alle pro voetballers aan het huilen waren.. terwijl als ze met een aantal spelers even een jaartje salaris zouden inleveren, alle clubs gered zouden zijn.. volgens mij heeft slechts een enkeling dit gedaan..)
[quoto]Daarbij zijn Foundations gewoon belastingontduikings mogelijkheden.[/quote]
Dat is precies de zure reactie die ik verwachtte.
Nee, want racen is zijn passie. Hij is toevallig erg goed terecht gekomen, maar wat moet ie dan doen? Zelf scholen gaan bouwen, terwijl hij zijn leven in het teken gezet heeft van racen? Waarom moet hij zelf die dingen gaan doen?Z'n carriere-kant staat volledig haaks op wat hij probeert uit te dragen, of de persoon die hij probeert te zijn.
Als dat zo moet, waarom doe jij het zelf niet dan? Als jij er zo over denkt, zou je dus zelf elk weekend bij de weggeefwinkel moeten werken, soep opscheppen voor daklozen, de helft van je salaris overmaken aan goede doelen, je left overs naar de voedselbank brengen e.d. Verzin het maar. Doe je dat? Zo ja, perfect! Petje af, je bent een voorbeeld voor de mensheid. Zo nee, waarom niet? En waarom moet een ander dat dan wel doen?
Ik wil er geen grote discussie van maken, dus dit is mijn laatste reactie in deze zaak, anders worden er straks weer posts weggegooid en dat is zonde van het werk dat erin is gegaan. Punt is dat iemand veel geld verdient met wat ie graag doet. Daarbij heeft ie een bepaalde overtuiging dat de wereld beter kan. Dat kan hij oplossen met wat centjes, en verder wat awareness tot stand brengen door zijn bekendheid te ge/misbruiken. Ik zie werkelijk het probleem niet. Mensen die zich storen aan zijn uitlatingen hebben serieus issues naar mijn idee. Om te beginnen is het niet verplicht om naar wie dan ook in de F1 paddock te luisteren. En wat is het probleem precies? Hij DOET er in ieder geval wat aan. Hij geeft geld aan goede doelen die iets proberen te bereiken. De mensen die kritiek hebben, lullen alleen maar en DOEN NIETS. Dus ja, tenzij je jij je buiten je werk fulltime inzet voor de minder bevoorrechte medemens (petje af dan, en dat meen ik), is het erg flauw om kritiek te hebben op iemand die er op zijn minst met geld en praatjes iets aan probeert te doen. En verder doet wat hij graag doet. Wie kan dat zeggen?
Om het on-topic te houden, hier een leuk filmpje over F1 vroegâh:
[YouTube: Dangerous Classic F1 - 1955 Belgium GP - Fast Friday]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Vietnam staat natuurlijk al de hele tijd als TBD te boek, en is nog niet eens bevestigd.asing schreef op zondag 10 januari 2021 @ 14:21:
[...]
In ander nieuws : autoblog meldt dat niet alleen de GP van Australië op de tocht staat, maar ook die van China (11-4). Op 25-4 zouden we dan in Vietnam racen maar die race staat niet eens op de kalender. Om het gat te vullen zou de FIA aan de slag zijn met twee van mijn favoriete circuits! Te weten : Imola en Portimao! Ik weet dat beide races voor Max niet goed gingen maar het blijven 2 mooie banen waar dhr Tilke zich niet mee heeft bemoeid.
Die van China is idd wel een nieuwtje, zou China toch te bang zijn voor een Covid import via het F1 circus?
Imola en Porimao zijn idd wel aardig goede alternatieven.
Snorefest Australië zal ik niet missen iig.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
China heeft last van een nieuwe Covid uitbraak. Men wil de race verplaatsen maar dat ligt qua kalender moeilijk. 23 Races in een seizoen zijn er nogal wat.YakuzA schreef op zondag 10 januari 2021 @ 16:14:
[...]
Vietnam staat natuurlijk al de hele tijd als TBD te boek, en is nog niet eens bevestigd.
Die van China is idd wel een nieuwtje, zou China toch te bang zijn voor een Covid import via het F1 circus?
Imola en Porimao zijn idd wel aardig goede alternatieven.
Snorefest Australië zal ik niet missen iig.
[ Voor 84% gewijzigd door Vuvuzela op 10-01-2021 18:32 ]
I served in a company of heroes.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Echt wel het is elke dag race
Interessante keuzes, maar ook (logischerwijs) veel overeenkomsten. Ga je de cijfers nog door wat statistische modellen heen trekken, om wat patronen te laten zien?metallicattim schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:09:Tweakers.net F1 Toto 2021 deelnemersveld
[Afbeelding]

Voor de F1-o-holics.
Wel klikken...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
BREAKING: McLaren Racing secures option to join ABB FIA Formula E World Championship grid for Gen3 era ⚡️
— Formula E (@FIAFormulaE) 11 januari 2021
This agreement provides McLaren the option to enter the Championship as one of a maximum 12 entries for the 2022/23 season 🏁
Find out more here 👉 https://t.co/40SHo0nhVE pic.twitter.com/qG3KBw8jY1
Samen met Merc ook hier wellicht strijden dus
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
#F1: Cyril #Abiteboul is leaving #Renault. Laurent Rossi will take charge of Alpine Cars, Sport, F1 and competition activities. He will report to Luca de Meo, Chief Executive Officer of Groupe Renault.
— Andreas Haupt (@andihaupt1) 11 januari 2021
Hij zal wel niet op de paddock willen verschijnen met een tattoo van Ric
Was mijn eerste gedachte ook, zit je met die tattoo. Benieuwd wie ze nu als race director uit de hoge hoed toveren bij Renault .. kuch.. Alpine.basvn schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:51:
[Twitter]
EDIT: niet goed gelezen... Laurent Rossi dus.
[ Voor 5% gewijzigd door loekf2 op 11-01-2021 15:26 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Met nu de bevestiging op F1's Twitter account + F1.com::basvn schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:51:
[Twitter]
https://www.formula1.com/...DZDarLV1zJTMl8BA7t0w.html
[ Voor 9% gewijzigd door Overdrive97 op 11-01-2021 15:50 ]
ken de beste man persoonlijk niet, maar heb vanaf de zijlijn nooit de indruk gekregen dat "het de man" voor renault. Kreeg beetje Villeneuve smaakje bij; veel balbalblabal maar weinig concreets wat die claims moest ondersteunen.Vuvuzela schreef op maandag 11 januari 2021 @ 16:08:
Had het niet verwacht.. Een paar jaar terug nog wel, maar de laatste tijd ging het niet eens zo slecht met Renault.
Het kwam een paar dagen geleden al voorbij als nieuws, maar daarin werd gesteld dat Abiteboul promotie zou gaan maken, maar blijkbaar niet binnen Renault dan?Vuvuzela schreef op maandag 11 januari 2021 @ 16:08:
Had het niet verwacht.. Een paar jaar terug nog wel, maar de laatste tijd ging het niet eens zo slecht met Renault.
https://www.grandprix.com...alf-new-car-for-2021.html
Testing, one, two ...
Bensimpel
Positieve meneer

Kimi vliegt hier boven Albert Park in 2001 voor zijn F1 carrière.
https://thesportsrush.com...-is-absolutely-brilliant/
Best wel briljant eigenlijk
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja denk het wel! Vorig jaar ook gedaan, altijd wel leuk om te zien. Moet er alleen even tijd voor vinden, maar komt goedDeKaerften schreef op maandag 11 januari 2021 @ 09:34:
[...]
Interessante keuzes, maar ook (logischerwijs) veel overeenkomsten. Ga je de cijfers nog door wat statistische modellen heen trekken, om wat patronen te laten zien?
Het zal het wel makkelijker maken, maar denk niet dat dat de reden is. Is hij zelf opgestapt of hebben ze hem eruit geknikkerd? In het laatste geval kan het ook nog politiek zijn van het Alonso kamp.heuker schreef op maandag 11 januari 2021 @ 17:16:
Zal Red Bull dan toch voor Renault kiezen met het vertrek van Abiteboul?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
2021 CALENDAR UPDATE
— Formula 1 (@F1) 12 januari 2021
🇧🇭 Season starts in Bahrain 26-28 Mar
🇦🇺 Australia moves to 19-21 Nov
🇮🇹 Imola returns 16-18 Apr; China discussions ongoing
Dates of Brazil, Saudi Arabia and Abu Dhabi races all change#F1 pic.twitter.com/4QoP0gKKsA
Als verstappen fan vind ik het niks dat er weer 2x Italië is na vorig jaar
nu maar is een keer 2x 1e worden in plaats van 2x een DNF
3 tripple headers achter elkaar
waarvan de laatste over heel America is
[ Voor 43% gewijzigd door basvn op 12-01-2021 09:13 ]
Welke kandidaten voor race3? Mugello of Portugal?Chiron schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:01:
[...]
Het zal het wel makkelijker maken, maar denk niet dat dat de reden is. Is hij zelf opgestapt of hebben ze hem eruit geknikkerd? In het laatste geval kan het ook nog politiek zijn van het Alonso kamp.
Ik meende dat Portimao ook op de kalender zou staan.Bloodclot schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:27:
[...]
Welke kandidaten voor race3? Mugello of Portugal?
"When you grow up your heart dies"
Ach, het is weer de schuld van Alonso, nog voordat hij er isChiron schreef op maandag 11 januari 2021 @ 20:01:
[...]
Het zal het wel makkelijker maken, maar denk niet dat dat de reden is. Is hij zelf opgestapt of hebben ze hem eruit geknikkerd? In het laatste geval kan het ook nog politiek zijn van het Alonso kamp.

zo onstaan die onzingeruchten, en dan zeggen ze 'waar rook is, is vuur' terwijl er geen basis is voor het verhaal.
Ik denk dat ze 'm eruit getrapt hebben omdat ie eigenlijk nog steeds geen resultaten geboekt heeft, en de aankoop van Ricciardo op zich wel weer een podium heeft opgeleverd, maar hij is ook zodra hij kon vertrokken. Dus heel veel geld uitgeven voor relatief weinig vooruitgang. En dat ie een andere rol binnen het bedrijf kreeg was een nette manier om van 'm af te komen. Wegpromoveren heet zoiets. Dat zag ie niet zitten, dus gaat ie nou zelf maar.
Nah, die was bang voor Alonso, en terecht.basvn schreef op maandag 11 januari 2021 @ 14:51:
[Twitter]
* DaniëlWW2 gaat hem op een of andere manier niet missen.

De doelen zijn niet gehaald. Afgelopen seizoen alsnog P5 en dat was nog aardig op het conto van Ricciardo. Die besloot bij de eerste gelegenheid al te vertrekken. Er zijn nog steeds serieuze problemen met chassis. Nota bene was 2020 eigenlijk echt een verbetering en aan het begin van het seizoen werd nog aangekondigd dat de leidinggevenden voor die auto al ontslagen waren. Komend seizoen kan nog wat gaan worden want Ferrari zal hopelijk niet zo volstrekt hopeloos meer zijn. Alle klanten zijn weg voor de PU wat een serieuze financiële aderlating is met bedragen rond de $20 miljoen per team, per seizoen die rondgaan. Dan is AlphaTauri ook steeds sterker aan het worden naarmate ze zich beter kunnen richten op wat ze zelf moeten doen en de rest van RBR kopen of de auto van het voorgaande jaar ook even door de 3D scanner kunnen halen "voor inspiratie". Direct kopiëren mag niet meer, maar inspiratie opdoen natuurlijk wel.
[ Voor 54% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-01-2021 09:43 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Monaco > Azerbeidzjan > Canada > Frankrijk is ook wel een aardige omweg
Tussen Monaco en Azerbeidzjan en tussen Canada en Frankrijk zit gelukkig nog een week tussen.J0YR1D3R schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:38:
[...]
Monaco > Azerbeidzjan > Canada > Frankrijk is ook wel een aardige omwegVraag me af of die middelste 2 zo vroeg in het seizoen wel gaan plaats vinden...
Maar het word een pittige calender!
nu hopen dat de maatregelen in Nederland wat minder zwaar worden, kunnen we weer lekker onder het genot van een klein biertje kijken met een paar vrienden
Ik verwacht eigenlijk ook dat er nog wel links en rechts wat wijzigingen plaats gaan vinden op de kalender.J0YR1D3R schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:38:
[...]
Monaco > Azerbeidzjan > Canada > Frankrijk is ook wel een aardige omwegVraag me af of die middelste 2 zo vroeg in het seizoen wel gaan plaats vinden...
Op zich wel jammer dat ze niet Portimão Circuit uit Portugal nu vooraan zetten. Das toch een prima circuit geweest en zonder publiek kan dat volgens mij prima.
basvn schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:03:
[Afbeelding]
[Twitter]
Als verstappen fan vind ik het niks dat er weer 2x Italië is na vorig jaar![]()
nu maar is een keer 2x 1e worden in plaats van 2x een DNF
3 tripple headers achter elkaar
waarvan de laatste over heel America is
* nachtnet zet aanpassen startpost kalender maar weer op de agenda.

Wekelijkse reminder?nachtnet schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:44:
[...]
![]()
* nachtnet zet aanpassen startpost kalender maar weer op de agenda.
Er zit wel een week tussen ja, maar Azerbeidzjan > Canada is niet bepaald een kort stukje en Canada en logistiek zal dat een behoorlijke uitdaging worden. Mocht Baku toch doorgaan, laten we dan hopen op een herhaling van de 2017 versiebasvn schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:42:
[...]
Tussen Monaco en Azerbeidzjan en tussen Canada en Frankrijk zit gelukkig nog een week tussen.
Was Ric weggegaan, of wilde Renault gewoon Alonso hebben en moest die daarom weg (want er moet ook een fransoos in de andere auto blijven he)?mphilipp schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:31:
[...]
Ach, het is weer de schuld van Alonso, nog voordat hij er is![]()
zo onstaan die onzingeruchten, en dan zeggen ze 'waar rook is, is vuur' terwijl er geen basis is voor het verhaal.
Ik denk dat ze 'm eruit getrapt hebben omdat ie eigenlijk nog steeds geen resultaten geboekt heeft, en de aankoop van Ricciardo op zich wel weer een podium heeft opgeleverd, maar hij is ook zodra hij kon vertrokken. Dus heel veel geld uitgeven voor relatief weinig vooruitgang. En dat ie een andere rol binnen het bedrijf kreeg was een nette manier om van 'm af te komen. Wegpromoveren heet zoiets. Dat zag ie niet zitten, dus gaat ie nou zelf maar.
Ik zie ook (autoblog) dat Portimao op de kalender staat. Ik moet zeggen, ik ben er heel blij mee. Imola en Portimao zijn van die niet-Tilke banen waar coureurs heel blij van worden. Afgelopen jaar was het ook spektakel.sjaool schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:29:
[...]
Ik meende dat Portimao ook op de kalender zou staan.
Wat betreft Max, die heeft gelegenheid om revanche te halen
Portimao is qua baan layout inderdaad leuk, maar afgelopen jaar hadden ze daar niet alles lekker op orde. Ik had hem daarom eigenlijk niet verwacht dit jaar, maar we gaan het zien. Wellicht hebben ze er vertrouwen in dat alle kinderziektes er wel uit zijnasing schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 10:04:
[...]
Ik zie ook (autoblog) dat Portimao op de kalender staat. Ik moet zeggen, ik ben er heel blij mee. Imola en Portimao zijn van die niet-Tilke banen waar coureurs heel blij van worden. Afgelopen jaar was het ook spektakel.
Wat betreft Max, die heeft gelegenheid om revanche te halen.
Alonso was toch pas in beeld nadat Ricciardo getekend had bij McLaren? Zou het vrij bijzonder vinden als het andersom zou zijn, maar het blijft de F1...mark-k schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:58:
[...]
Was Ric weggegaan, of wilde Renault gewoon Alonso hebben en moest die daarom weg (want er moet ook een fransoos in de andere auto blijven he)?
[ Voor 10% gewijzigd door JB op 12-01-2021 11:14 ]
Mijn boefje is liev!
Alonso zal hier en daar wel wat lijntjes hebben uitgehangen.JB schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:14:
[...]
Alonso was toch pas in beeld nadat Ricciardo getekend had bij McLaren? Zou het vrij bijzonder vinden als het andersom zou zijn, maar het blijft de F1...
en moment dat RIC weg ging, zal het vrij makkelijk geweest zijn
voor Renault (Alphine) is het mooi voor de marketing, zeker als ze weer in de oude kleuren zouden gaan racen.
Als hij maar sneller is als dat Ocon issjaool schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:31:
Om heel eerlijk te zijn verwacht ik niet zoveel van Alonso. Hij is dan wel snel, maar bij Renault?
Wat was er tussen hem en Alonso dan?DaniëlWW2 schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:34:
[...]
Nah, die was bang voor Alonso, en terecht.
Niks, maar Alonso is natuurlijk wat berucht als het om wensen en invloed gaat. Verder weten we dat Abiteboul in 2016, Vasseur eruit heeft gewerkt in een andere machtsstrijd. Daarna kwamen de drama's met Red Bull en het hele beeld is niet iemand die makkelijk kritiek accepteert of graag delegeert. Dan moet je Alonso hebben in het team.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
RIC was voor zijn vertrek bij RBR al aan het praten met McLaren, maar heeft toen voor Renault gekozen omdat die het toen (nog) beter voor elkaar hadden.JB schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:14:
[...]
Alonso was toch pas in beeld nadat Ricciardo getekend had bij McLaren? Zou het vrij bijzonder vinden als het andersom zou zijn, maar het blijft de F1...
Nadat Vettel de wacht aan is gezet en Sainz naar Ferrari ging is het balletje pas gaan rollen en tekende Ricciardo bij McLaren inderdaad. Pas daarna begon het hele circus mbt. de terugkeer van Alonso.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Nou, het is denk ik een beetje oorzaak gevolg. Sainz ging naar Ferrari, dus kon Ricciardo naar McLaren. Ik denk dat Ricciardo het wel gezien had bij Renault. Maar hoe de volgorde in werkelijkheid is gegaan zullen we misschien nooit 100% weten. Het was allemaal veel te snel 'geregeld' voor een spontane actie.mark-k schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 09:58:
[...]
Was Ric weggegaan, of wilde Renault gewoon Alonso hebben en moest die daarom weg (want er moet ook een fransoos in de andere auto blijven he)?
Lees: hij geloofde de mooie praatjes van Abiteboul. Zoals RBR dat een hele tijd gedaan heeft. En Ricciardo had niet het vertrouwen in Honda (plus natuurlijk nóg een jaar achter Max aanrijden ook niet zo'n goed vooruitzicht was).Chiron schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 11:54:
[...]
RIC was voor zijn vertrek bij RBR al aan het praten met McLaren, maar heeft toen voor Renault gekozen omdat die het toen (nog) beter voor elkaar hadden.
Als iedereen dat doet, naar elkaar wijzen en zeggen hoe iemand anders het moet doen, dan gebeurt er nooit wat. Als je echt de wereld wilt veranderen dan begint dat bij jezelf.mphilipp schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 23:14:
[...]
Hij heeft zijn vliegtuig al opgeruimd hoorde ik ergens...
Banen creëeren doe je niet met een donatie. Mensen als Lewis proberen anderen erop te wijzen dat er zoiets is als ongelijkheid. Dat wil niet zeggen dat je zelf soep moet gaan opscheppen voor daklozen. Het is een kwestie van op de agenda zetten. En hoe irritant je het ook vindt, het is voorlopig wel de beste manier op dergelijke zaken te agenderen.
Feit blijft dat McLaren op dat moment ook niet fantastisch was. Hij moest gewoon iets doen, en bij RBR blijven (en daarmee nogmaals de strijd met Max aangaan, en verliezen) was naar zijn inzicht op dat moment inderdaad geen optie.mphilipp schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:28:
[...]
Lees: hij geloofde de mooie praatjes van Abiteboul. Zoals RBR dat een hele tijd gedaan heeft. En Ricciardo had niet het vertrouwen in Honda (plus natuurlijk nóg een jaar achter Max aanrijden ook niet zo'n goed vooruitzicht was).
In de twee jaar dat hij bij Renault zat is er wel enorm veel verbeterd aan het team, maar het was geen gespreid bedje. Gegokt en verloren.
Al denk ik niet dat hij het er veel beter vanaf gebracht had als hij toen direct van RBR naar McLaren gegaan was.
Als je het hele verhaal gelezen had, had je kunnen weten dat hij ook donaties doet via zijn Foundation.FastFred schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:41:
[...]
Als iedereen dat doet, naar elkaar wijzen en zeggen hoe iemand anders het moet doen, dan gebeurt er nooit wat. Als je echt de wereld wilt veranderen dan begint dat bij jezelf.
Niet verloren, volgens mij is het heel goed voor zijn bankrekening geweest.Chiron schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 12:47:
[...]
Feit blijft dat McLaren op dat moment ook niet fantastisch was. Hij moest gewoon iets doen, en bij RBR blijven (en daarmee nogmaals de strijd met Max aangaan, en verliezen) was naar zijn inzicht op dat moment inderdaad geen optie.
In de twee jaar dat hij bij Renault zat is er wel enorm veel verbeterd aan het team, maar het was geen gespreid bedje. Gegokt en verloren.
Al denk ik niet dat hij het er veel beter vanaf gebracht had als hij toen direct van RBR naar McLaren gegaan was.
Vergeet dat vroegah coureurs veel vaker wisselden dan nu; dat zou ook gezonder zijn. Hoelang zat(*) Hamilton wel niet bij Mercedes?
(*) Zolang er niks getekend is, verlies ik net als velen de Toto.
ping 127.212.23.124
Looks like the one and only pre-season test will take place at the Bahrain International Circuit on 12-14 March. This after F1, the FIA and teams have agreed to the change#F1
— F1 Madness 🏁 (@F1_Madness) 12 januari 2021
gelukkig zijn ze nu gewoon voor alles en iedereen, hier lekker op tijd mee.
met nog 2 maanden te gaan, kan er nu tenminste een beetje wat voorbereid worden
[ Voor 53% gewijzigd door basvn op 12-01-2021 13:28 ]
Zal ook wel nodig zijn, want ze zullen niet, zoals ze vaak tijdens de tests in Barcelona doen, even wat nieuwe onderdelen uit de fabriek laten overvliegen die ze nog gemaakt hebben met aan de hand van de data van de eerste testdagen.basvn schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 13:17:
...kan er nu tenminste een beetje wat voorbereid worden
Dat was met 3 aaneengesloten testdagen denk ik toch vrij beperkt gebleven. F1 teams zijn snel, maar volledig nieuwe onderdelen in <2 dagen (veel meer heb je dan niet) zullen ze ook niet reddenMottebelke schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 15:29:
[...]
Zal ook wel nodig zijn, want ze zullen niet, zoals ze vaak tijdens de tests in Barcelona doen, even wat nieuwe onderdelen uit de fabriek laten overvliegen die ze nog gemaakt hebben met aan de hand van de data van de eerste testdagen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
bizar dat hij daaruit gekomen is, en dat zijn hand er 'goed vanaf' gekomen is ... die beelden brrrr
hoop echt dat mercedes hem die test dag/rondjes nog gaat aanbieden
Wat is daar dan anders aan dan basvn in "[F1] Seizoen 2021" ?sjaool schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 16:49:
Agenda volgens Red Bull.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Leuke opmaak in de Red Bull huisstijl...DukeBox schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 17:23:
[...]
Wat is daar dan anders aan dan basvn in "[F1] Seizoen 2021" ?

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 13-01-2021 09:08 ]
Mijn boefje is liev!
Hij heeft door het wegvallen van Australië, en het verplaatsen van de testdagen nog langer de tijd om iets te tekenenJB schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:07:
HAM maakt het wel spannend“Ja ik vind het niet netjes om ten tijden van Corona te gaan onderhandelen terwijl de wereldbevolking het zwaar heeft”
Tuurlijk joh, die kerel spreekt zichzelf keer op keer tegen in “alles” wat ie doet. Hij kwam van onderaf maar gedraagd zich alsof ie het vergeten is.
ben benieuwd wanneer dat gaat gebeuren
Verpest het nou nietVuvuzela schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:26:
Maakt het ook maar iets uit? 100% dat hij doorgaat.. dus tsja
Mijn boefje is liev!
Niks is 100%, en als ik eerlijk ben hoop ik ook gewoon dat het spaak loopt en mercedes de stekker uit de onderhandelingen trekt.Vuvuzela schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 09:26:
Maakt het ook maar iets uit? 100% dat hij doorgaat.. dus tsja
SAme, dat hoop ik ook.odan schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:33:
[...]
Niks is 100%, en als ik eerlijk ben hoop ik ook gewoon dat het spaak loopt en mercedes de stekker uit de onderhandelingen trekt.
Mocht dat gebeuren, Hamilton zal wel door willen rijden: Welk team zal hem dan wel gaan oppakken, en voor welke prijs (niet per se money maar wie wordt er dan uitgekikt?)
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Lijkt me sterk dat die in f1 nog naar een ander team zou gaan. dan gaat die eerder in zijn extreme e team rijden ofzo.Melantrix schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:01:
[...]
SAme, dat hoop ik ook.
Mocht dat gebeuren, Hamilton zal wel door willen rijden: Welk team zal hem dan wel gaan oppakken, en voor welke prijs (niet per se money maar wie wordt er dan uitgekikt?)
F1 will not be delaying the introduction of new rules in 2022, saying speculation of a push back to the following season is 'wrong' https://t.co/uPHjX3A8ti
— Jon Noble (@NobleF1) 13 januari 2021
Als ie lef heeft gaat ie dan voor Merc in Formula E rijden om daar het hele veld op te rollen.odan schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:04:
[...]
Lijkt me sterk dat die in f1 nog naar een ander team zou gaan. dan gaat die eerder in zijn extreme e team rijden ofzo.
Past beter bij zijn boodschap over duurzaamheid.. en is nog prima als narratief te verkopen voor zowel Merc als HAM.
Kan RUS lekker die F1 bolide naar het kampioenschap sturen. Denk eerlijk gezegd dat het niets tot weinig zou uitmaken voor de dominantie in F1
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Dan heeft hij alle andere rookies wel mooi tuk. Een paar jaar in een potato rijden en daarna lekker wat WKs achter elkaar plakken.sanderb schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:58:
[...]
Als ie lef heeft gaat ie dan voor Merc in Formula E rijden om daar het hele veld op te rollen.
Past beter bij zijn boodschap over duurzaamheid.. en is nog prima als narratief te verkopen voor zowel Merc als HAM.
Kan RUS lekker die F1 bolide naar het kampioenschap sturen. Denk eerlijk gezegd dat het niets tot weinig zou uitmaken voor de dominantie in F1
Not gonna happen!!

.. als je over bedragen als 40 Miljoen praat ga je niet in elektrische botsautootjes rijden!

Wel zou ik hem dan actief aan de gang zien gaan met dat andere E-alternatief
https://www.topgear.com/car-news/electric/lewis-hamilton-has-created-new-team-extreme-e

Het schijnt dat ie Sebastian Loeb al hiervoor gestrikt heeft!
https://www.autosport.com...oins-hamilton-x44-xe-team
[ Voor 39% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-01-2021 12:39 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Kan natuurlijk ook dat die naar een ander team gaat om alle "Ja maar Mercedes" roepers de mond te snoeren. Maarja, stel hij gaat dan bv naar Ferrari waar die in 2022 alles wint, verlaat de sport, en daarna wint Ferrari nog steeds alles. Dan krijg je natuurlijk nog steeds hetzelfde verhaal.odan schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 11:04:
[...]
Lijkt me sterk dat die in f1 nog naar een ander team zou gaan.
suggereert dat de '22 regels doorgeschoven worden naar '23
edit; "UPDATE 11:00 | Formula 1 denies postponement of regulations"
[ Voor 17% gewijzigd door himlims_ op 13-01-2021 13:41 ]
In het zelfde artikel spreken ze dat ook weer tegen.himlims_ schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:41:
https://www.gpblog.com/en...-of-2022-regulations.html
Ferrari gaat Leclerc niet dumpen en als Sainz het meer dan prima doet dit jaar zal die ook niet zomaar weggaan tenzij hij een betere aanbieding kan krijgen. (kan ook weer een leuke financiele vanuit Ferrari zijn...)RobertMe schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 12:42:
[...]
Kan natuurlijk ook dat die naar een ander team gaat om alle "Ja maar Mercedes" roepers de mond te snoeren. Maarja, stel hij gaat dan bv naar Ferrari waar die in 2022 alles wint, verlaat de sport, en daarna wint Ferrari nog steeds alles. Dan krijg je natuurlijk nog steeds hetzelfde verhaal.
Bijna het "Verstappen moet gewoon naar Mercedes" verhaal. Alsof hij zomaar daar kon instappen...
(naast dat Ferrari al jaren niet echt top is)
Misschien een switch met Russell bij Williams, mocht Daimler toch niet over de brug willen komen.
Huidige eigenaren zijn volgens mij wel bereid stappen te maken die het 'oude' Williams niet wilde, die wilden nog teveel zelf blijven ontwikkelen, waar ze nu meer bij Mercedes gaan inkopen.
Daarnaast weet Hamilton meer over de toekomst van het huidige Mercedes team dan ons allen... misschien speelt daar ook nog wat
"bv naar Ferrari"KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:46:
[...]
Ferrari gaat Leclerc niet dumpen en als Sainz het meer dan prima doet dit jaar zal die ook niet zomaar weggaan tenzij hij een betere aanbieding kan krijgen. (kan ook weer een leuke financiele vanuit Ferrari zijn...)
Bijna het "Verstappen moet gewoon naar Mercedes" verhaal. Alsof hij zomaar daar kon instappen...
(naast dat Ferrari al jaren niet echt top is)
Misschien een switch met Russell bij Williams, mocht Daimler toch niet over de brug willen komen.
Huidige eigenaren zijn volgens mij wel bereid stappen te maken die het 'oude' Williams niet wilde, die wilden nog teveel zelf blijven ontwikkelen, waar ze nu meer bij Mercedes gaan inkopen.
Daarnaast weet Hamilton meer over de toekomst van het huidige Mercedes team dan ons allen... misschien speelt daar ook nog wat

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
#AlpineF1 is officially revealing their new colours in the morning according to numerous reports.
— Decalspotters (@decalspotters) 14 januari 2021
Renault E-Tech is to be announced as a principal partner, replacing Infiniti's spot in the engine cover.
Livery set to go under a slight change from the 2020 press release.#F1 pic.twitter.com/KMe7Sa1MmZ

had een stuk meer mee gekund!
Je weet toch...iets is pas waar als het officiëel ontkent wordt...himlims_ schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 13:41:
jammer .. die bocht zorgde nu juist voor uitremacties en mensen die zich verremden. Ik weet uit ervaring in de sim dat dit een bitch was qua rempunt, kerb aan de binnenkant en de slippery uitloop op rechts. Nu wordt het gewoon een vlotte bochtencombinatie die iedereen nemen kan..Jasphur schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 20:34:
En de vernieuwing van bocht 10 in Barcelona is begonnen. Foto’s via Fabrega
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Precies dat, we schilderen hem helemaal zwart.. plakken er in het wit wat sponsoren op en klaar. Ow nee wacht, we moeten ook nog iets doen met onze Franse afkomst en Alpine.. Dan plakken we er een Franse vlag op, klaar...Bestla schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:04:
Wat een saaie livery zeg. Konden ze nu echt niets mooiers verzinnen?

Dit topic is gesloten.
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken