✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Precies, deze was veel mooier geweest dan het saaie zwartExtigo schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:10:
Ik had toch meer iets in deze stijl gehoopt:
[Afbeelding]

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik ga ervan uit dat ze echt wel de Alpine kleuren voor de hele wagen gaan gebruiken. Een beetje terug naar het Renault van vroeger.pjlgt schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:37:
Schijnt volgens hun eigen Instagram wel de winter livery te zijn, dus wellicht hebben ze toch niet iets mooiers in petto.
"When you grow up your heart dies"
precies dat; hemelsblauw met oranje accenten, zo herinner ik me de laatste alpine carsjaool schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:53:
[...]
Ik ga ervan uit dat ze echt wel de Alpine kleuren voor de hele wagen gaan gebruiken. Een beetje terug naar het Renault van vroeger.

foto rotterdam cityrace
Saai, en dat roze (lijkt door witte streepjes) en rood vloekt een beetjebasvn schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 09:31:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
![]()
had een stuk meer mee gekund!

I served in a company of heroes.
Gelukkig niet, ziet er uit als een goedkope Red Bull Cola livery.Extigo schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 08:10:
Ik had toch meer iets in deze stijl gehoopt:
[Afbeelding]

Laten we het hopen want dit is gewoon een aanfluiting. Beschamend om het uberhaubt vrij te geven.pjlgt schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:37:
Schijnt volgens hun eigen Instagram wel de winter livery te zijn, dus wellicht hebben ze toch niet iets mooiers in petto.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Die livery van Toro Rosso was anders best mooi vind ik.Erapaz schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:43:
[...]
Gelukkig niet, ziet er uit als een goedkope Red Bull Cola livery.
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/SFEQzH1R806SILq0tnBJw76Z.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja die wel, die waar ik op reageerde niet.sjaool schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:03:
[...]
Die livery van Toro Rosso was anders best mooi vind ik.
[Afbeelding]
Red Bull weet wel wat mooi is natuurlijk.Erapaz schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 13:07:
[...]
Ja die wel, die waar ik op reageerde niet.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
#BlackLiveriesMatter #BLM
It is better to be roughly right, than precisely wrong.
Ik wilde bijna een politieke discussie opzetten, totdat ik je bericht goed lasTripl3 D schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:11:
Al dat gehaat op die zwarte liveries. Alsof die zoveel minder zijn dan andere kleuren liveries.

Pff zo even snel op t eerste gezicht dacht ik dat t om een overlijdensbericht/gedicht ging ofzoBlackMonkey schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:36:
Leclerc positief voor COVID
[Twitter]
[Afbeelding]
Ook al.. waar ik nu nieuwsgierig naar ben is, waarom, ondanks alle maatregelen testen zoveel coureurs positief.BlackMonkey schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:36:
[Twitter]
[Afbeelding]
5 (volgens mij of 6) hebben nu al een besmetting opgelopen, dat is +- een kwart. Dat haalt geen enkel land op dit moment.
Houden ze zich niet aan de regels.. gaat het veel rond in hun kringen.. vragen..
Wat vast niet helpt is dat iedere topsporter een behoorlijk ego heeft en iedereen altijd vanzichzelf denkt dat hij toch niet ziek zal worden. Dus dat zal bij hen niet minder zijn.
Nou, laten we ze nou niet als heilige boontjes bestempelen, we zagen Max ook uitgebreid feestvieren met lui bij een zwembad, samen rondcrossen in buggy's .. de remmen gaan nu los, ze moeten stoom afblazen .. het zijn jongelui .. net als ieder ander
en blijkbaar kan er heel wat ineens ..
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
5 stuks momenteel.Giem schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:51:
[...]
5 (volgens mij of 6) hebben nu al een besmetting opgelopen, dat is +- een kwart. Dat haalt geen enkel land op dit moment.
Perez, Stroll, Hamilton, Norris, en nu dus Leclerc.
Verwijderd
Winter/test livery van Renault was de afgelopen jaren altijd al zwart geweest, dus geen verrassingen daar.pjlgt schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 10:37:
Voor de seizoensstart verwacht ik toch wel iets lichtblauws
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Nou ja je kunt ook overdrijvenPlayer1S schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 12:55:
[...]
Laten we het hopen want dit is gewoon een aanfluiting. Beschamend om het uberhaubpt vrij te geven.
Ik ben in ieder geval blij dat de eerste livery reveals er weer aan zitten te komen
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Presenteer je in een keer de definitieve dan mis je deze gratis reclame die het merk nu krijgt.
(Even los van of je het mooi vind of niet)
negatieve publiciteit is publiciteit, maar als sponsor zou ik hier denk niet om staan te springen..roda_djavulen schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 16:59:
Op zich is het wel slim van Alpine, ze genereren nu alvast veel aandacht en publiciteit. En dan binnenkort nog een keer met de echte livery.
Presenteer je in een keer de definitieve dan mis je deze gratis reclame die het merk nu krijgt.
(Even los van of je het mooi vind of niet)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het is ook gewoon een kwestie van smaak. Ik vind t niet wanstaltelijk of zo...basvn schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 08:03:
[...]
negatieve publiciteit is publiciteit, maar als sponsor zou ik hier denk niet om staan te springen..
Exact expert nodig?
:strip_exif()/f/image/Sn2s09yX2fx54dRI1U6dHaOk.jpg?f=fotoalbum_large)
en deze nog even:
[ Voor 11% gewijzigd door Bloodclot op 15-01-2021 10:40 ]
De oude goede tijdBloodclot schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 10:03:
Zat wat te bladeren door de foto's en filmpjes tijdens F1 weekenden(spa). Ik hoop dat we komende jaren gewoon onderstaande praktijken 'weer' hebben.
[Afbeelding]
Uiteindelijk is het niet te ontlopen schijnbaar. Mijn zus en d'r man nu ook. Gaat wel goed met ze gelukkig.BlackMonkey schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 15:36:
[Twitter]
[Afbeelding]
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
MB gewoon weer silver en Alpine blauw.Tripl3 D schreef op donderdag 14 januari 2021 @ 14:11:
Al dat gehaat op die zwarte liveries. Alsof die zoveel minder zijn dan andere kleuren liveries.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Alsjeblieft niet, die zilveren livery van MB was zo ongelooflijk saai. Nu met die zwarte livery proberen ze iig nog iets ervan te maken.
Ik ga er niet vanuit dat Mercedes dit jaar nog met een zwarte livery rijdt. Ze zijn niet voor niets die Silver Pfeilen...mavamal schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:53:
[...]
Alsjeblieft niet, die zilveren livery van MB was zo ongelooflijk saai. Nu met die zwarte livery proberen ze iig nog iets ervan te maken.
Volgens mij had Mercedes al aangegeven in 2021 ook met een zwarte livery rond te rijden...sjaool schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:06:
[...]
Ik ga er niet vanuit dat Mercedes dit jaar nog met een zwarte livery rijdt. Ze zijn niet voor niets die Silver Pfeilen...
Helaas:sjaool schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:06:
[...]
Ik ga er niet vanuit dat Mercedes dit jaar nog met een zwarte livery rijdt. Ze zijn niet voor niets die Silver Pfeilen...
http://www.silverarrows.n...he-black-livery-for-2021/
https://www.grandprix.com...black-livery-in-2021.html
[ Voor 9% gewijzigd door Extigo op 15-01-2021 12:13 ]
sjaool schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 12:06:
[...]
RE Lewis Hamilton’s next deal with Mercedes - hearing discussions are ongoing & progressing but a conclusion is not thought to be imminent. Black livery to be retained for ‘21. https://t.co/nJaRttPMUj
— Philip Duncan (@PhilDuncanF1) 14 januari 2021
Lewis Hamilton’s Mercedes to keep anti-racism black livery for 2021 F1 season https://t.co/ohghMSbuv7
— The Independent (@Independent) 13 januari 2021

[ Voor 10% gewijzigd door poor Leno op 15-01-2021 12:14 ]
[ Voor 3% gewijzigd door alesandro_46 op 15-01-2021 12:24 ]
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
[ Voor 81% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-01-2021 21:18 ]
Want het is Lewis die iedereen op de hoogte houdt? Hou op.. dit "nieuws" wordt gewoon steeds door iemand verzonnen om weer wat clicks te generen..
[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-01-2021 21:19 ]
I served in a company of heroes.
Sterker nog, volgens mij hebben we van Toto en Lewis nog vrijwel niks gehoord hierover, tenzij ze ernaar gevraagd werden.Vuvuzela schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:07:
[...]
Want het is Lewis die iedereen op de hoogte houdt? Hou op.. dit "nieuws" wordt gewoon steeds door iemand verzonnen om weer wat clicks te generen..
Dat mag ik hopenVuvuzela schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 13:07:
[...]
Maar die hele media aandacht haal die wel serieus zelf over zich heen sinds dat hele Dit draagt ook niks bij is begonnen, hoop dat hij geen contract krijgt omdat die zich teveel met de politiek bemoeit in de F1.
Maar dat is mijn mening
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-01-2021 21:18 ]
Zilver zijn ze al sinds ze racen. Dat hoort bij MB. Ben geen MB fan maar dit is allemaal politiek gedoe. Het moet gewoon sport blijven.mavamal schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:53:
[...]
Sport is altijd al politiek geweest. Dat ze het rijdende reclamebord nu een andere kleur hebben gegeven valt in het niet bij de politieke boodschap van het racen in oliestaten met sponsors die letterlijk oorlogsmisdaden begaan zijn voor olie.MrMarcie schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 15:37:
[...]
Zilver zijn ze al sinds ze racen. Dat hoort bij MB. Ben geen MB fan maar dit is allemaal politiek gedoe. Het moet gewoon sport blijven.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
integendeel .. zilver = silver arrow .. zwart = BLM .. dat weten we nu welmavamal schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 11:53:

en Alpine hoort blauw!
PSN: xMaurice93
Perez WDC? Naast iemand die veel meer ervaring heeft in de RBR.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Wéér een bewijs dat het heel hard nodig is...
Kunnen we nou een keer kappen met dat gezeik en gewoon over het racen hebben? Mercedes luistert toch niet naar keyboard warriors en doet gewoon wat ze wil. Dus je kunt zeiken tot je een ons weegt, maar het wordt er echt niet beter op.
[ Voor 2% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-01-2021 21:19 ]
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Dit draagt werkelijk niks bij.mphilipp schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:58:
[...]
Wéér een bewijs dat het heel hard nodig is...
Kunnen we nou een keer kappen met dat gezeik en gewoon over het racen hebben? Mercedes luistert toch niet naar keyboard warriors en doet gewoon wat ze wil. Dus je kunt zeiken tot je een ons weegt, maar het wordt er echt niet beter op.
[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 15-01-2021 21:20 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Fact 1 kan je nog één stapje verder maken, namelijk naar Minardo, wat toen Sainz er reed Torro Rosso was
ZoooooAardappelbakker schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 20:53:
[...]
Fact 1 kan je nog één stapje verder maken, namelijk naar Minardi, wat toen Sainz er reed Toro Rosso was
Testing, one, two ...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
wow....ik reageer niet vaak maar dit lijkt een beetje bizar
Volgens mij moet je feit 3 beter lezenalesandro_46 schreef op vrijdag 15 januari 2021 @ 19:57:
[...]
Perez WDC? Naast iemand die veel meer ervaring heeft in de RBR.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Red Bull heeft een geweldige video vrijgegeven over de reparatie van Max zijn auto na de crash in de outlap richting de start van de GP van Hongarije. Wat een helden, coordinatie en communicatie zeg!
[ Voor 8% gewijzigd door caspervc op 16-01-2021 11:15 ]
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
ja, ik zie het toch nog niet helemaal hoorJasphur schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 08:40:
Nog even voor de Alpine livery haters/lovers
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]

Kippevel. Wat een teamwork daar.caspervc schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:15:
Eigenlijk nog een beetje seizoen 2020 maar toch...
Red Bull heeft een geweldige video vrijgegeven over de reparatie van Max zijn auto na de crash in de outlap richting de start van de GP van Hongarije. Wat een helden, coordinatie en communicatie zeg!![]()
[Streamable: ALL NEW INSIDE STORY! How Red Bull Performed a Mechanical Miracle in Hungary]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Ik ook. Bij RBR hebben ze het allemaal erg goed onder controle. Ik heb ze de laatste jaren nog niet op chaos kunnen betrappen. Dat hebben we bij Mercedes en Ferrari wel eens anders gezien. ;-)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Kleine correctie, de video is van Formule 1 zelf en staat op hun YouTube kanaal. Uiteraard wel in samenwerking met Red Bull. Immers is alleen de communicatie tussen auto en pitmuur open. Alle andere verkeer is versleuteld, oftewel, FOM zal dit wel samen met RBR hebben moeten doen waarbij RBR alle audio heeft aangeleverd. En uiteraard zal RBR alle audio opnemen voor debriefs etc.caspervc schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:15:
Eigenlijk nog een beetje seizoen 2020 maar toch...
Red Bull heeft een geweldige video vrijgegeven over de reparatie van Max zijn auto na de crash in de outlap richting de start van de GP van Hongarije. Wat een helden, coordinatie en communicatie zeg!![]()
[Streamable: ALL NEW INSIDE STORY! How Red Bull Performed a Mechanical Miracle in Hungary]
Maar deze video is inderdaad een mooi voorbeeld van hoe georganiseerde chaos eruit ziet. Niemand is hierop voorbereid, het ziet er uit als een grote chaos, maar uiteindelijk lukt het ze wel allemaal en lijkt het te gaan "zoals gepland".
Ook mooi hoe je, volgens mij in verschillende, shots ziet hoe Horner op een paar meter afstand staat te kijken van "ik heb geen idee wat hier allemaal gebeurt" en hij enerzijds met de neus er bovenop wil staan, maar wel voldoende afstand houd dat hij niet in de weg staat.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Echt een geoliede machine zo'n team. Hoe zouden ze dit bij Ferrari doen?
Waiting on the world to change
Ja, dat vraag ik me ook afpinda powerrr schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:19:

Al denk ik dat die gelijk de call voor de pit zouden hebben gemaakt...
[ Voor 16% gewijzigd door caspervc op 16-01-2021 12:23 ]
Horner heeft hier eigenlijk ook niks mee te maken in zoverre. Volgens mij zit er ook maar één fragment van hem in, en dat is het aller eerste "Fuck, we have a car in the wall".pinda powerrr schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 12:19:
Managers die vertrouwen hebben in hun personeel, toezicht houden, maar zich niet gaan bemoeien. +1 voor Horner dus.
In dit geval blijkt overduidelijk Jonathan Wheatly (Sporting Director) de leiding te hebben in de zin van letten op de klok, wat wel en niet mag of bij FIA geregeld moet worden, etc. Ook mooi hoe er op een gegeven moment dat fragment is van "we moeten nu eerst... Zorg eerst dat alle informatie bij terecht komt". Omdat ook hij geen idee heeft wat er zich op de grid afspeelt.
Maar sowieso mooi wat hier ook weer uit blijkt. Wheatly "Rich or Phil, on garage..." of "On main, it looks like...". Echt de verschillende communicatiekanalen waarbij ik aanneem dat bv een Phil Turner of die Rich samen met Wheatly en wellicht de main mechanics (Lee Stevenson), race engineers (GP) op een eigen kanaal zitten qua aansturing van alle monteurs. Terwijl Wheatly dus wel alle verkeer / van alle monteurs waarschijnlijk meekrijgt "on main".
:fill(white):strip_exif()/f/image/00cNwJ3VZ1Y5J3rF7LnrXgM5.png?f=user_small)
Het is koud in Finland (via Reddit)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bottas 4.0?Pierre schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 14:37:
[Afbeelding]
Hij doet het karakter van Kimi Räikkönen na.
Spotmatic schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 11:54:
[...]
Ik ook. Bij RBR hebben ze het allemaal erg goed onder controle. Ik heb ze de laatste jaren nog niet op chaos kunnen betrappen. Dat hebben we bij Mercedes en Ferrari wel eens anders gezien. ;-)
RIC wilt even een gesprek met je aan denk ik
"Laatste jaren", dat kunnen er ook 2 zijn. Dit was in 2016, dus dat is alweer 4,5 jaar terugbasvn schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 17:17:
[...]
[YouTube: Pit Stop Error Costs Ricciardo | Monaco Grand Prix 2016]
RIC wilt even een gesprek met je aan denk ik
Overigens kan ik ook dat niet echt chaos noemen. Het was een late call van het team inclusief voor een compound banden die, door de kleine pitbox in Monaco, niet onder handbereik stonden. Het was IMO daarom een domme fout, maar geen echt chaos.
Mercedes bij Russell & Bottas, dat was chaos. Banden erop, weer eraf, iedereen die naar elkaar staat te kijken. En hetzelfde in Hockenheim 2019 met Hamilton waar mensen "van buitenaf" zich ermee gaan bemoeien.
Pierre schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 14:37:
[Afbeelding]
Eerder Bottas -40
Ancora? Is al eens langsgeweest
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ze kijken net of ze een toekomstige salarisstrookje zien van een teamgenoot.Pierre schreef op zaterdag 16 januari 2021 @ 14:37:
[Afbeelding]
Mooi landschap daar hoor! Ooit wil ik er ook wel eens heen🙂
[YouTube: MAX VERSTAPPEN BLIKT TERUG OP 2020! 🙌💥 | Formule 1 2020]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die staat nog in het 2020 topic omdat dit al in December is uitgezonden, maar fijn dat je hem nu ook gezien hebtDaniëlWW2 schreef op zondag 17 januari 2021 @ 20:54:
Tenzij ik het heb gemist, heeft werkelijk niemand deze hier gelinkt. Echt mensen? Gewoon een uur om de winterstop door te komen.
[YouTube: MAX VERSTAPPEN BLIKT TERUG OP 2020! 🙌💥 | Formule 1 2020]
Heeft Hamilton nu al eens getekend onderhand?! Of is dit zo'n staring contest? Kijken wie de langste heeft
Hij kwam bij mij mooi niet in de fabriek zolang ..
[YouTube: FORMULA ONE FACTORY ABANDONED / F1 TEAM CATERHAM HQ EXPLORED found whilst exploring abandoned places]
Ziet er niet meer uit...
Volgens mij is dit nog een lopend process omdat Daimler niet te spreken is over de salaris eisen van Lewis.Alfa Novanta schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:51:
Heeft Hamilton nu al eens getekend onderhand?! Of is dit zo'n staring contest? Kijken wie de langste heeft
Hij kwam bij mij mooi niet in de fabriek zolang ..
Daarnaast heeft Russel het ook nog eens wat moeilijker gemaakt voor Lewis.
Ja jammerIllegal_Alien schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:59:
Nog stukje geschiedenis; Catherham F1 fabriek. (Iets van 7 maanden terug.)
[YouTube: FORMULA ONE FACTORY ABANDONED / F1 TEAM CATERHAM HQ EXPLORED found whilst exploring abandoned places]
Ziet er niet meer uit...

Wel een geniale film, paintball of airsoft locatie
Ik zou langzamerhand niet eens meer echt verbaasd zijn als we straks te horen krijgen dat ze er niet uit zijn gekomen en Lewis stopt.Martin0 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:12:
[...]
Volgens mij is dit nog een lopend process omdat Daimler niet te spreken is over de salaris eisen van Lewis.
Daarnaast heeft Russel het ook nog eens wat moeilijker gemaakt voor Lewis.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
begrijp niet waarom er zoveel over gesproken wordt; het is een achter gesloten deuren situatie, kans dat ze er niet uit komen lijkt me minimaal. geen driver gaat zijn plekje 'zomaar opgeven' bij mercedes. komt allemaal wel in orde tussen die partijen.Player1S schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:18:
[...]
Ik zou langzamerhand niet eens meer echt verbaasd zijn als we straks te horen krijgen dat ze er niet uit zijn gekomen en Lewis stopt.
Daar lopen Daimler en Mercedes een flinke reputatie schade mee op.Player1S schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:18:
[...]
Ik zou langzamerhand niet eens meer echt verbaasd zijn als we straks te horen krijgen dat ze er niet uit zijn gekomen en Lewis stopt.
ik zie hem komend jaar blijven, 8e wdc pakken, en stoppen
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dat denk ik ook. Het zal mij niet eens veel verbazen als het al rond is, maar er gewacht wordt omdat dit wel lekker wat gespreksstof oplevert. Of, dat ze nog wel in onderhandeling zijn maar niet zozeer over het geld maar over wat Lewis hierna gaat doen. Hoeveel % aandelen in het 1 of het ander, hoeveel monteurs mag hij meenemen, weet ik het. Maar dat het op zich voor dit jaar gewoon rond is. De tijd zal het wel gaan leren.basvn schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:20:
[...]
Daar lopen Daimler en Mercedes een flinke reputatie schade mee op.
Exact expert nodig?
Nou ja de halve wereld beweert dat elke aap (behalve Bottas...) kampioen kan worden in de Merc. Kijk maar naar Russel... die niet won maar eigenlijk wel heeft gewonnen volgens de complete publieke opinieWom schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:21:
Hamilton is ook gewoon de beste keuze voor Mercedes op dit moment, toch? Kan mij niet voorstellen dat ze die laten gaan, als hij zelf gewoon door wil.

Exact expert nodig?
RUS stapt in een onbekende wagen, die veel te klein voor hem was, en rijd hem naar podium (als Merc niet aan het kloten was...)Crazy D schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:25:
[...]
Nou ja de halve wereld beweert dat elke aap (behalve Bottas...) kampioen kan worden in de Merc. Kijk maar naar Russel... die niet won maar eigenlijk wel heeft gewonnen volgens de complete publieke opinie
Reputatieschade? Als Sir Hamilton teveel geld vraagt -> Daar is de deur. Hell, Perez heeft een heel team gered en mocht ook wieberen.basvn schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:20:
[...]
Daarom heeft ie ook nog niet getekend.himlims_ schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:20:
[...]
begrijp niet waarom er zoveel over gesproken wordt; het is een achter gesloten deuren situatie, kans dat ze er niet uit komen lijkt me minimaal. geen driver gaat zijn plekje 'zomaar opgeven' bij mercedes. komt allemaal wel in orde tussen die partijen.

Hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat 1 van de 2 zegt "dan maar niet...."
Mercedes wil races winnen en in eerste instantie maakt het ze weinig uit met wie. Russell heeft aangetoond dat hij, mits niet elke race zoveel pech, er toe in staat is. Is goedkoper, is jonger.
Dat is maar net wie je het vraagt. Genoeg mensen die autoracen maar stom vinden en het dom rondjes rijden vinden. En om dan iemand 45 miljoen per jaar daarvoor te geven terwijl ze aan de andere kant mensen ontslaan vanwege "bezuinigingen" dan gaat dat er bij hun niet in. Bij die mensen is juist verlengen reputatie schade.basvn schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:20:
[...]
Sim @14:00?Illegal_Alien schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:59:
Ziet er niet meer uit...
Hier hangt best wat mee samen, wat te denken aan alle sponsoren, maar ook de mensen in het team, de ontwikkeling van de auto etc. Als het rond is gaat het meteen naar buiten hoor!Crazy D schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:23:
Het zal mij niet eens veel verbazen als het al rond is, maar er gewacht wordt omdat dit wel lekker wat gespreksstof oplevert.
Hoe langer het duurt hoe groter de kans dat ze het niet eens worden imo ..
[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-01-2021 12:01 ]
1 race mogelijkerwijs winnen (of podium rijden) is nog altijd heel iets anders dan een kampioenschap winnen. Dat is heel wat anders dan een Lewis waarvan de kans gewoon zeer zeer zeer aannemelijk is dat hij komend jaar gewoon kampioen wordt. (wat niet wegneemt dat ik Russel zeker als een toekomstig kampioen zie, en wellicht zelfs ook nog wel in zijn 1e jaar in de Merc maar dat is een gok... met Lewis kun je het amper een gok noemen)Illegal_Alien schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:34:
RUS stapt in een onbekende wagen, die veel te klein voor hem was, en rijd hem naar podium (als Merc niet aan het kloten was...)
Exact expert nodig?
Tjah wij hebben geen inzicht in wat er in contracten staat. Wellicht staat er allang in contracten dat het lig t/m 2021 is, mogelijk een jaar langer. Of, t/m 2023 maar het kan zijn dat het na 2021 in een andere klasse is. Weet ik veel. Niemand van buiten de direct betrokkenen heeft inzicht dus alles wat we zeggen is puur speculatie. Maar juist vanwege de ontwikkeling van de auto verwacht ik dat dat allang rond is en dat er andere redenen zijn om te wachten. Misschien zelfs wel de invloed van Covid op het hele circus.Alfa Novanta schreef op maandag 18 januari 2021 @ 12:00:
[...]
Hier hangt best wat mee samen, wat te denken aan alle sponsoren, maar ook de mensen in het team, de ontwikkeling van de auto etc. Als het rond is gaat het meteen naar buiten hoor!
Hoe langer het duurt hoe groter de kans dat ze het niet eens worden imo ..
Exact expert nodig?
Wat jammer zeg.. Dat daar verder niets meer mee is gedaan.. Staat daar maar een beetje te vergaan.Illegal_Alien schreef op maandag 18 januari 2021 @ 10:59:
Ziet er niet meer uit...
Als je ziet hoe Mercedes dat weekend Russell zijn race heeft verprutst kun je inderdaad stellen dat hij gewonnen had moeten hebben. Hij deed zelf in ieder geval niks maar dan ook niks verkeerd. En dat met een maat kleinere schoenen.Crazy D schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:25:
[...]
Nou ja de halve wereld beweert dat elke aap (behalve Bottas...) kampioen kan worden in de Merc. Kijk maar naar Russel... die niet won maar eigenlijk wel heeft gewonnen volgens de complete publieke opinie
Dit topic is gesloten.
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"
Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics
Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken