[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.196 views

Onderwerpen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Player1S schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:35:
[...]

Daarom heeft ie ook nog niet getekend. 8)7
Hoe langer het duurt, hoe groter de kans dat 1 van de 2 zegt "dan maar niet...."

Mercedes wil races winnen en in eerste instantie maakt het ze weinig uit met wie. Russell heeft aangetoond dat hij, mits niet elke race zoveel pech, er toe in staat is. Is goedkoper, is jonger.

[...]

Dat is maar net wie je het vraagt. Genoeg mensen die autoracen maar stom vinden en het dom rondjes rijden vinden. En om dan iemand 45 miljoen per jaar daarvoor te geven terwijl ze aan de andere kant mensen ontslaan vanwege "bezuinigingen" dan gaat dat er bij hun niet in. Bij die mensen is juist verlengen reputatie schade.
Grappig, zo denk ik dus over voetbal. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ik zou het wel de ultime plot-twist vinden als Mercedes dan maar gewoon kapt met Hamilton en Russel ervoor in de plaats zet. Ergens vind ik het nog wel terecht ook :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EsA0stsWMAM7nhu?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zo zag het er uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Als je die twee video's naast elkaar ziet.. -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:14

Pierre

Van nature lui!

sjaool schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:03:
[...]

Grappig, zo denk ik dus over voetbal. ;)
haha ik dus ook, met 22 achter een bal aan rennen, hebben ze hem een keer schoppen ze hem weer weg :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:29

-tom-562

Oliesjeik

basvn schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:20:
[...]

Daar lopen Daimler en Mercedes een flinke reputatie schade mee op.
ik zie hem komend jaar blijven, 8e wdc pakken, en stoppen
Volgens mij valt die reputatieschade echt wel mee hoor. Hoeveel mensen denken nu daadwerkelijk 'Oh ja, Mercedes is kampioen. Nou, dan ga ik toch maar voor die Mercedes i.p.v. Honda Civic/Renault Megane/Aston Martin' of 'He, Mercedes dropt Hamilton, wat een zakkenwassers! Dan ga ik toch maar voor een Alfa Romeo'

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
-tom-562 schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:39:
[...]
He, Mercedes dropt Hamilton, wat een zakkenwassers! Dan ga ik toch maar voor een Alfa Romeo'
d:)b *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 11:39

Crazy D

I think we should take a look.

[...]

Volgens mij valt die reputatieschade echt wel mee hoor. Hoeveel mensen denken nu daadwerkelijk 'Oh ja, Mercedes is kampioen. Nou, dan ga ik toch maar voor die Mercedes i.p.v. Honda Civic/Renault Megane/Aston Martin' of 'He, Mercedes dropt Hamilton, wat een zakkenwassers! Dan ga ik toch maar voor een Alfa Romeo'
Haha maar ik denk ook niet, oh Merc doet het goed in de F1, nu moet ik een Merc rijden... :P

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11-09 16:40
Crazy D schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:47:
[...]

Haha maar ik denk ook niet, oh Merc doet het goed in de F1, nu moet ik een Merc rijden... :P
nee, maar vroeger had je natuurlijk wel het win on sunday, sell on monday verhaal. Of dat vandaag de dag nog steeds opgaat... zal haast wel, anders zouden die fabrikanten er niet zoveel geld in pompen. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

Crazy D schreef op maandag 18 januari 2021 @ 11:25:
[...]
Nou ja de halve wereld beweert dat elke aap (behalve Bottas...) kampioen kan worden in de Merc. Kijk maar naar Russel... die niet won maar eigenlijk wel heeft gewonnen volgens de complete publieke opinie 8)7
Misschien is Russel niet 'elke aap'. Dat vergeet men misschien.
En het is al minstens 10x voorbij gekomen, maar het zal best zo zijn dat zo'n beetje elke coureur op de grid races kan winnen in die auto. Kampioen worden is echter een ander verhaal. Er zitten altijd moeilijke races tussen, en op die momenten excelleert een goede coureur. Zoals bv Max nog een goed resultaat wist te boeken nadat ie onderweg naar de grid de auto in de muur plakt. Of toen Lewis in Turkije alsnog wist te winnen. Dát zijn de bepalende momenten. Bottas maakte toen niets klaar. Dus een kampioenschap zit er dan misschien in, maar is allerminst een uitgemaakte zaak.
En niet om alwéér een oeverloze discussie over de kwaliteiten van Hamilton te starten, maar de man beschikt wel degelijk over een bijzondere skillset die al meerdere malen het verschil hebben gemaakt. Gelukkig zijn zijn collega's niet zo verblind door haat dat ze dat niet erkennen. Het is nl al vaker genoemd door andere coureurs die er totaal geen belang bij hebben om Lewis zomaar op te hemelen.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:19

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Crazy D schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:47:
[...]

Misschien maakt het verschil op de standplaats?
metallicattim schreef op zaterdag 9 januari 2021 @ 10:09:

Tweakers.net F1 Toto 2021 deelnemersveld

Trouwens, stel dat Ham er echt mee zou stoppen, hoeveel punten raken we hier dan wel niet kwijt allemaal?!

[ Voor 34% gewijzigd door pjottum op 18-01-2021 15:25 . Reden: Toto! ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

mphilipp schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:22:
En het is al minstens 10x voorbij gekomen, maar het zal best zo zijn dat zo'n beetje elke coureur op de grid races kan winnen in die auto. Kampioen worden is echter een ander verhaal. Er zitten altijd moeilijke races tussen, en op die momenten excelleert een goede coureur. Zoals bv Max nog een goed resultaat wist te boeken nadat ie onderweg naar de grid de auto in de muur plakt. Of toen Lewis in Turkije alsnog wist te winnen. Dát zijn de bepalende momenten. Bottas maakte toen niets klaar. Dus een kampioenschap zit er dan misschien in, maar is allerminst een uitgemaakte zaak.
En niet om alwéér een oeverloze discussie over de kwaliteiten van Hamilton te starten, maar de man beschikt wel degelijk over een bijzondere skillset die al meerdere malen het verschil hebben gemaakt. Gelukkig zijn zijn collega's niet zo verblind door haat dat ze dat niet erkennen. Het is nl al vaker genoemd door andere coureurs die er totaal geen belang bij hebben om Lewis zomaar op te hemelen.
Ach, zonder Hamilton had Bottas 2x wereld kampioen geworden, Nico Rosberg 3x (1x echt) dus zonder Hamilton ziet het er ook niet zo gek uit .. en George was zo verdomt goed .. beter dan Bottas, dus dat zouden ze gerust proberen kunnen!

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Alfa Novanta schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:04:
[...]
Ach, zonder Hamilton had Bottas 2x wereld kampioen geworden, Nico Rosberg 3x (1x echt) dus zonder
But...it never happened. Dus speculaas. Dat is wel lekker, maar we kunnen er niets mee. Denken wat er gebeurt was als....heeft geen nut. Als Max naar Mercedes was gegaan, was ie misschien ook al kampioen geweest. Zelfs Jos had ooit de kans om naar Ferrari te gaan en had daar dan ook uiteindelijk kunnen rijden. Maar ja...never happened. Nog verder terug had Jan Lammers ook ooit bij Ferrari kunnen rijden. Zelfde verhaal.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyperActive
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 10-09 16:18
[...]

Ik denk dat dat inderdaad ook wel meevalt. Ik denk echter wel dat het onder reputatieschade kan vallen bij andere sponsoren. Bijvoorbeeld een modemerk als Police zou best eens zijn sponsordeal kunnen schrappen als Hamilton weg is bij Mercedes. Mochten er vervolgens meerdere wegvallen dan is het opeens financieel aantrekkelijker om juist wel dat veel te hoge salaris te willen geven als Mercedes zijnde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:10
pjottum schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:03:
[...]

Misschien maakt het verschil op de standplaats?

[...]

Trouwens, stel dat Ham er echt mee zou stoppen, hoeveel punten raken we hier dan wel niet kwijt allemaal?!
Speel het maar eens klaar om veel te dure kleding te verkopen aan enthousiasten met daarop gigagroot je bedrijfsnaam.... De indirecte impact van dit soort WK's is enorm. Denk maar eens terug aan de 555 Subaru's of de Audi's die naam maakten in de rallye wereld. Nee, Mercedes doet het prima zo, en zolang als die het electrificatieproces wat kunnen wegduwen zullen ze nog wel blijven. In ieder geval totdat het in de autowereld bon ton is om voorop te lopen in de electrificatie van personenvervoer. Dan krijg je HONDA-taferelen, die zich er geheel uit terug trekken..

Nee Hamilton blijft nog wel ff als hij en zij slim zijn

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
wowly schreef op maandag 18 januari 2021 @ 15:35:
[...]

Speel het maar eens klaar om veel te dure kleding te verkopen aan enthousiasten met daarop gigagroot je bedrijfsnaam.... De indirecte impact van dit soort WK's is enorm. Denk maar eens terug aan de 555 Subaru's of de Audi's die naam maakten in de rallye wereld. Nee, Mercedes doet het prima zo, en zolang als die het electrificatieproces wat kunnen wegduwen zullen ze nog wel blijven. In ieder geval totdat het in de autowereld bon ton is om voorop te lopen in de electrificatie van personenvervoer. Dan krijg je HONDA-taferelen, die zich er geheel uit terug trekken..

Nee Hamilton blijft nog wel ff als hij en zij slim zijn
Goed punt, in Nederland krijgt Verstappen het voor elkaar om volwassen kerels in Red Bull hoodies te laten lopen. Het effect van Hamilton zal nog veel groter zijn wereldwijd. Toch zou (zeker in de Britse wereld) Russell dat effect op termijn ook wel kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
NiaX schreef op maandag 18 januari 2021 @ 19:05:
[...]

Goed punt, in Nederland krijgt Verstappen het voor elkaar om volwassen kerels in Red Bull hoodies te laten lopen. Het effect van Hamilton zal nog veel groter zijn wereldwijd. Toch zou (zeker in de Britse wereld) Russell dat effect op termijn ook wel kunnen hebben.
Ik heb getwijfeld om er 1 (RBR hoody) in de uitverkoop te kopen, toch maar niet gedaan, wel een oranje 33 shirt (goedkoper bij Red Bull dan bij Max zijn eigen shop) om in te sporten (voor wanneer dat weer mag). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

NiaX schreef op maandag 18 januari 2021 @ 19:05:
[...]

En Vettel? Succesvol, Duitser ... komt niet in de buurt van schumi als gaat om fans/support. Russel zie ik dat niet doen; lewis en schumi zijn iets andere persoonlijkheden dan Vettel en Russel ;)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

... subtiele(?) hint naar krabbelen van lewis?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

"We're pleased to announce we still like money"

Deze aankondiging is trouwens iets boeiender:

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 19-01-2021 11:57 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
himlims_ schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:41:
[Twitter]

Hint naar krabbelen van Lewis: Ja

Subtiel: Nee

Deze tweet is in mijn optiek redelijk helder. Lijkt me een done deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
De post van Mercedes met de pen kwam voor de aankondiging van Vesti als nieuwe junior voor het Mercedes team.

Natuurlijk weet Mercedes ook wel dat dit de roddeltrein over het contract van HAM weer naar een volgend station doet bewegen. Maar ik denk dat ze gewoon een hint naar de nieuwe junior maakte. Overigens wel lollig dat die pen een link naar hun webshop is waar je dat ding kan kopen voor 10 euro

[ Voor 10% gewijzigd door Jasphur op 19-01-2021 12:52 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
mphilipp schreef op maandag 18 januari 2021 @ 14:22:
[...]

Ik moet bij jouw verhaal gelijk een het Ocon-Verstappen moment terug denken. Hamilton was gewoon rete geconcentreerd en was in alle opzichten klaar voor als er iets zou gebeuren met Max. En Lewis zegt het zelf meermaals per jaar. Stay focussed! Ik zie om die reden nog eerder Leclerc kampioen worden dan Bottas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

himlims_ schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 11:41:
[Twitter]

Misschien handig om het plaatje van de pen er ook bij te zetten, want zo slaat het nergens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mphilipp schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:20:
[...]

Misschien handig om het plaatje van de pen er ook bij te zetten, want zo slaat het nergens op...
ik bouw de
code:
1
[embed]twitter.com[/]
niet :+ dat plaatje wordt door tweakers @crisp geregeld :+

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 19-01-2021 13:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wOtkSUm6W2b0_3vIu-C3EBwwe9o=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/QpPSpByps8pDlHWVU8gBXwXQ.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:53

crisp

Devver

Pixelated

himlims_ schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 13:25:
[...]

ik bouw de
code:
1
[embed]twitter.com[/]
niet :+ dat plaatje wordt door tweakers @crisp geregeld :+
Twitter vervangt die zelf door linkjes in de oEmbed output...

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Maar sorry hoor.. je gaat Sir Lewis toch zeker niet z'n 200+ miljoen contract laten onderteken met zo'n pauper Ali Express "your company logo here" ballpoint? :X

Nee, dat doe je met deze volledige Sterling zilveren met 18 karaat goud Mercedes vulpen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWl4R98pyMqBAfIPeolTF1tq6Sg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/9ZcMnCzkgPo2J0L2gnE9MCdI.png?f=user_large

:>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Checo is in tha house

[ Voor 17% gewijzigd door basvn op 19-01-2021 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

^^ Is maar een paar kilometer verder dan zijn oude "stekkie".
* Illegal_Alien is op Silverstone Circuit geweest :D

Mocht door het hek heen en dan gelijk weer keren :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:31
Illegal_Alien schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 14:04:
^^ Is maar een paar kilometer verder dan zijn oude "stekkie".
* Illegal_Alien is op Silverstone Circuit geweest :D

Mocht door het hek heen en dan gelijk weer keren :P
Dan was je daar dus met recht een illegal alien ;)

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Genaaid worden door RP was misschien wel het beste dat hem had kunnen overkomen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
mark-k schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:25:
[...]

Genaaid worden door RP was misschien wel het beste dat hem had kunnen overkomen :P
Nouja.. Even afwachten.. Zie Albon en Gasly. Die kwamen eerst ook zo heppiedepeppie binnen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

poor Leno schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:29:
[...]

Nouja.. Even afwachten.. Zie Albon en Gasly. Die kwamen eerst ook zo heppiedepeppie binnen :X
Perez is wel wat gewend natuurlijk. Hij is geen rookie meer. Dat is denk ik vooral wat Gasly en Albon genekt heeft. Ook al denk ik dat hij wel een zware dobber aan Max gaat krijgen en ook de discipline bij het team en de eisen van Herr Dokter Helmut Marko even wennen zal zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
sjaool schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:41:
[...]

Perez is wel wat gewend natuurlijk. Hij is geen rookie meer. Dat is denk ik vooral wat Gasly en Albon genekt heeft. Ook al denk ik dat hij wel een zware dobber aan Max gaat krijgen en ook de discipline bij het team en de eisen van Herr Dokter Helmut Marko even wennen zal zijn. ;)
Ja is natuurlijk ook, maar het is ook alltijd die extra pech.. Albon was natuurlijk niet altijd even sterk, maar het zat hem vaak ook behoorlijk tegen.. Een auto die (hem wellicht) niet lekker lag, tech problemen met de auto, anderen die hem eraf reden enzo.

En samen met de eigen fouten, kwam ie heel onbenullig over.. wat (imo) niet altijd terecht was..

Als PER dat ook overkomt, dan kan het het misschien net zo lopen.. ookal heeft hij meer ervaring :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik heb goede hoop dat Perez het Verstappen heel moeilijk gaat maken. En dan bedoel ik dat in positieve zin, dus om de plekken vooraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

poor Leno schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:29:
[...]

Tja, toch altijd een upgrade tov achter een paydriver moeten rijden in het kopieermachine-team van pappie. Daar zou hij nooit een eerlijke behandeling krijgen aangezien zijn concurrent zoon van de baas is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:45

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:48
Geinig, liet net de hond uit, en zag een privejet laag overkomen die verdacht veel op die van Max leek.

En dat bleek te kloppen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2PBtJqK9bHKeloPjGJwHh3RvTtw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/iebrD1m6jNcVVYqaTmC45g1Y.png?f=fotoalbum_large

Meer info over zijn vliegtuig hier:
https://www.gpfans.com/nl...en-heeft-een-nieuw-jasje/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

mark-k schreef op dinsdag 19 januari 2021 @ 15:25:
[...]
Ricardo Patrese?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Racing Point.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

Force India

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

ok, die lag voor de hand :+ Soms wordt er zo met afkortingen gestrooid dat ik het ook niet zo snel meer zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

mphilipp schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 12:57:
[...]

ok, die lag voor de hand :+ Soms wordt er zo met afkortingen gestrooid dat ik het ook niet zo snel meer zie.
Ik vond hem grappiger zonder jouw uitleg. ;) :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

sjaool schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 14:03:
[...]
Ik vond hem grappiger zonder jouw uitleg. ;) :+
np

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Die gaan we dit jaar misschien wel zien. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
sjaool schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 15:58:
[...]

Die gaan we dit jaar misschien wel zien. ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SOKMtlMfIocvMnjR_dzUuIaVJyQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6RQ9hLhdms5l1YXWpRE3Ud7I.jpg?f=user_large

Ik denk (en hoop) Mazepin :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:38

Bestla

Kvinne

Mazepin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik kop 'm meteen in: Nikita Mazepin?

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 22:54
mphilipp schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 16:13:
[...]

Ik kop 'm meteen in: Nikita Mazepin?
Mazepin betekend pannenkoek toch?

https://lingojam.com/Mazepin :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

2 maanden verder bijna, maar einde is in zicht!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik moet zeggen dat ik Perez eigenlijk wel redelijk gelaten vind overkomen. Ik had misschien wat meer woorden verwacht, maar hij lijkt zich zo al een beetje te schikken in dat zijn rol het bestrijden van Bottas zal zijn. Dat is ook precies wat RBR nodig heeft. Het helpt natuurlijk ook dat het een contract voor een seizoen is en Perez dus nul zekerheden heeft en niet in de positie is om iets anders te doen dan te schikken.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:41

AvK

Ready Set Go

DaniëlWW2 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:36:
Ik moet zeggen dat ik Perez eigenlijk wel redelijk gelaten vind overkomen. Ik had misschien wat meer woorden verwacht, maar hij lijkt zich zo al een beetje te schikken in dat zijn rol het bestrijden van Bottas zal zijn. Dat is ook precies wat RBR nodig heeft. Het helpt natuurlijk ook dat het een contract voor een seizoen is en Perez dus nul zekerheden heeft en niet in de positie is om iets anders te doen dan te schikken.
[YouTube: Sergio Perez's First Interview as a Red Bull Driver!]
Inderdaad, er zou VUUR in zijn ogen moeten zitten. Gelaten ogen is het goede woord. Ondanks dat denk ik dat deze samenstelling een veel betere is dan hiervoor. Nog een dikke maand (prijs mezelf gelukkig) en dan gaan we weer los!

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:35
AvK schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:19:
[...]

Inderdaad, er zou VUUR in zijn ogen moeten zitten. Gelaten ogen is het goede woord. Ondanks dat denk ik dat deze samenstelling een veel betere is dan hiervoor. Nog een dikke maand (prijs mezelf gelukkig) en dan gaan we weer los!
Een dikke maand? Volgens mij is Bahrein ergens iets van 2x maart? Dat zijn nog 2 maanden? Met testweek 2 of 3 weken ervoor (was daar nu al officieel iets over bekend? Of dat verplaatst werd naar Bahrein?) zit je zelfs dan nog al in maart en dus een zeer ruime maand totdat de auto's weer vroem vroem zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:42
AvK schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:19:
[...]

Het is en blijft wel een Mexicaan he, geen Spanjaard.

Mexicanen zijn over het algemeen iets rustiger met hun emoties, maar reken er maar op dat die ze best gaat doen vs Mercedes en Max.
Al gaan ze hen waarschijnlijk wel vertellen dat racen mag maar wel dat ze elkaar niet eraf moeten rijden.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:41

AvK

Ready Set Go

RobertMe schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:23:
[...]

Een dikke maand? Volgens mij is Bahrein ergens iets van 2x maart? Dat zijn nog 2 maanden? Met testweek 2 of 3 weken ervoor (was daar nu al officieel iets over bekend? Of dat verplaatst werd naar Bahrein?) zit je zelfs dan nog al in maart en dus een zeer ruime maand totdat de auto's weer vroem vroem zeggen.
Probeerde iets positiefs te zeggen in deze donkere (sper)tijd.
Moet eigenlijk eerlijk bekennen dat de F1 het afgelopen jaar de meest positieve momenten waren tijdens deze Covid crisis. Niet eens om de F1 zelf. Samen met de kinderen en hun vriendjes (al redelijk jong volwassen) zaten we elke zondag op het puntje van onze stoelen te kijken. Ja, ik heb ze de afgelopen jaren heeeeel langzaam meegezogen in het spel van de F1. De grap is dat ze het heel erg leuk vinden nu. Ze kennen de coureurs nu zo langzamere hand. Ze vinden de meeste vreselijk knap en aardig. En ze begrijpen het spel een beetje. Als de race was afgelopen zaten we allemaal Chinees te eten, of Thais, of pizza's. Lekker bestellen en genieten met elkaar. Mijn jongste dochter (16) zei een paar dagen geleden nog dat ze de F1 miste. Dat is toch heerlijk!!!

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

AvK schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 21:35:
[...]

Probeerde iets positiefs te zeggen in deze donkere (sper)tijd.
Moet eigenlijk eerlijk bekennen dat de F1 het afgelopen jaar de meest positieve momenten waren tijdens deze Covid crisis. Niet eens om de F1 zelf. Samen met de kinderen en hun vriendjes (al redelijk jong volwassen) zaten we elke zondag op het puntje van onze stoelen te kijken. Ja, ik heb ze de afgelopen jaren heeeeel langzaam meegezogen in het spel van de F1. De grap is dat ze het heel erg leuk vinden nu. Ze kennen de coureurs nu zo langzamere hand. Ze vinden de meeste vreselijk knap en aardig. En ze begrijpen het spel een beetje. Als de race was afgelopen zaten we allemaal Chinees te eten, of Thais, of pizza's. Lekker bestellen en genieten met elkaar. Mijn jongste dochter (16) zei een paar dagen geleden nog dat ze de F1 miste. Dat is toch heerlijk!!!
Klinkt top hoor... Maar
Ik ga je er toch op aanspreken...

We hebben een klein wereldwijd probleempje en dan een groep jong volwassenen in huis voor F1 (dus niet kort, maar gewoon 1, 5 a 2 uur) en dan ook nog eten.

Hoe dan?

Gewoon schijt aan alles, of mis ik iets of lees ik verkeerd?

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 23:24
albino71 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 01:16:
[...]

Klinkt top hoor... Maar

We hebben een klein wereldwijd probleempje en dan een groep jong volwassenen in huis voor F1 (dus niet kort, maar gewoon 1, 5 a 2 uur) en dan ook nog eten.

Hoe dan?

Vergeet niet dat het het grootste deel van de tijd dat F1 reed best wel mee viel met die crisis. Het is nu flink hommeles maar tussen zeg mei en oktober was het allemaal veel losser. En ik ga er even vanuit dat hij het niet over 20 vriendjes heeft :+

Ik heb zelf mijn beste vriend ook gewoon het grootste deel van het jaar over de vloer gehad hoor.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

In de categorie: _O-

Een reactie eronder is wel passend:

[ Voor 36% gewijzigd door Player1S op 21-01-2021 08:45 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Player1S schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:43:
In de categorie: _O-

[Twitter]

Een reactie eronder is wel passend:
[Twitter]
Snap niet waarom ze niet als RedBull er een B achter plakken..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

basvn schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:49:
[...]

Snap niet waarom ze niet als RedBull er een B achter plakken..
Dat zou toch te logisch zijn? 8)7

Mijn voorstel was de C39 2: Electric Boogaloo O-)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arjan90
  • Laatst online: 00:21
Die Mazepin is echt op zijn achterhoofd gevallen hoor. Geeft hij nu zijn nationaliteit de schuld van alle kritiek, want Kvyat en Sirotkon hadden met hetzelfde te maken. Wordt er impliciet weer een discriminatie kaart getrokken. Dat is toch ongelofelijk...
https://nl.motorsport.com...get&ic_campaign=widget-38

Misschien moet die beste jongen zich eens achter de oren krabben waarom hij al zoveel kritiek te verduren heeft gekregen. Hij kan beter daar zijn tijd aan spenderen dan aan interviews waarin hij zich beklaagt. Ach, het gaat vast voor vuurwerk zorgen komend seizoen :Y)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Player1S schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:51:
[...]

Dat zou toch te logisch zijn? 8)7

Mijn voorstel was de C39 2: Electric Boogaloo O-)
Ze hebben aangegeven dat ze de banden met Ferrari aanhouden, misschien is dat wel de reden

F1 auto's van Ferrari sinds '88
1988 F1-87/88C
1989 640
1990 641
1991 642
1991 643
1992 F92A
1993 F93A
1994 412 T1
1995 412 T2
1996 F310
1997 F310B
1998 F300
1999 F399
2000 F1-2000
2001 F2001
2002 F2002
2003 F2003-GA
2004 F2004
2005 F2005
2006 248 F1
2007 F2007
2008 F2008
2009 F60
2010 F10
2011 150° Italia
2012 F2012
2013 F138
2014 F14 T
2015 SF15-T
2016 SF16-H
2017 SF70H
2018 SF71H
2019 SF90
2020 SF1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op woensdag 20 januari 2021 @ 20:36:
[YouTube: Sergio Perez's First Interview as a Red Bull Driver!]
Hij is allang blij dat hij mag rijden. Daarbij, het is maar net wat je wil zien natuurlijk. Als ik hem interviews zie geven heeft hij altijd die blik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 13:57
Arjan90 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 08:57:
Die Mazepin is echt op zijn achterhoofd gevallen hoor. Geeft hij nu zijn nationaliteit de schuld van alle kritiek, want Kvyat en Sirotkon hadden met hetzelfde te maken. Wordt er impliciet weer een discriminatie kaart getrokken. Dat is toch ongelofelijk...
https://nl.motorsport.com...get&ic_campaign=widget-38

Misschien moet die beste jongen zich eens achter de oren krabben waarom hij al zoveel kritiek te verduren heeft gekregen. Hij kan beter daar zijn tijd aan spenderen dan aan interviews waarin hij zich beklaagt. Ach, het gaat vast voor vuurwerk zorgen komend seizoen :Y)
Kvyat kreeg zijn kritiek pas toen hij mensen van de baan begon te rijden, maar heeft de afgelopen 2 jaar volgens mij weinig kritiek gehad.
Sirotkin was een paydriver die af en toe goede dingen liet zien (Ik ben er van overtuigd dat als Perez hem niet had aangereden, hij een punt had kunnen pakken in Singapore) maar er consistent uitgereden werd door zijn paydriver teamgenoot die zelfs met een pole position nog bakken kritiek over zich heen krijgt, dus niet helemaal een gelijke situatie.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 12:06
sjaool schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 09:00:
[...]

Hij is allang blij dat hij mag rijden. Daarbij, het is maar net wat je wil zien natuurlijk. Als ik hem interviews zie geven heeft hij altijd die blik.
Geen idee wat er in het contract staat maar ik denk dat Perez niet ver achter Max zal rijden. Geef Perez een goede auto bijvoorbeeld een oude Mercedes en hij doet vooraan mee. Vorig jaar 4e in kampioenschap geworden terwijl hij 2 races heeft gemist!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Willem30 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 12:07:
[...]

Geen idee wat er in het contract staat maar ik denk dat Perez niet ver achter Max zal rijden. Geef Perez een goede auto bijvoorbeeld een oude Mercedes en hij doet vooraan mee. Vorig jaar 4e in kampioenschap geworden terwijl hij 2 races heeft gemist!
denk er precies hetzelfde over; moet nog zien hoe 'smooth' dat tussen die twee gaat, wanneer ze gelijkwaardige punten hebben. perez/ocon :X max/riciardo :X ... ik voorzie wat vuurwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 21:41
[...]

En er eentje is uitgevallen waarbij hij vooraan meedeed. Helaas deed de MGU-K niet meer mee en moest hij de strijd staken.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
https://www.auto-motor-un...g-motoren-naechste-woche/
Red Bull und Honda seien sich inzwischen einig, versichert Marko. "Es ist alles geklärt zwischen uns. Das Timing steht. Alle sind in den Startlöchern. Aber es gibt erst ein okay, wenn wir schriftlich einen Nachweis von der FIA haben, dass der Entwicklungsstopp auf der Motorenseite kommt."
DeepL:
Red Bull and Honda are now in agreement, Marko assures. "Everything is settled between us. The timing is set. Everyone is in the starting blocks. But there won't be an okay until we have written proof from the FIA that the development freeze is coming on the engine side."
Goed nieuws! Het is dus alleen nog wachten op Fia!

[ Voor 25% gewijzigd door DoeEensGek op 21-01-2021 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:56
DoeEensGek schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:04:
https://www.auto-motor-un...g-motoren-naechste-woche/

[...]

DeepL:

[...]

Ik neem elke uitspraak van Dr. Marko met een vaatje zout. Deze ook. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Max 2e en die heeft er heel wat meer niet uitgereden. :P
Ik moet nog zien of Perez zich kan meten aan Max. Ik heb er in ieder geval zin in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Deze noot uit het artikel is eigenlijk minstens zo belangrijk, het vaatje zout meegenomen vanzelfsprekend ;)

Kein Plan B bei Red Bull

"Der Engine Freeze ist einmal das wichtigste", meint Marko. "Das sogenannte Sicherheitsnetz der Angleichung wird sicher schwieriger werden. Aber wenn der Entwicklungsstopp da ist, ist das ganze Projekt schon mal leichter für uns zu stemmen." Was, wenn es doch nicht dazu kommt? Was, wenn die FIA keinen Mechanismus findet, der Mercedes, Renault, Ferrari und Red Bull-Honda gleichermaßen besänftigt?

Im Falle eines Scheiterns droht der Formel 1 eine Zerreißprobe. "Das würde bedeuten, dass Red Bull seine Formel 1-Situation drastisch überdenken muss", sagt Marko. "Das ist keine Erpressung. Aus reinen Vernunft- und Kostengründen ist ein Engine Freeze der einzige Weg mit diesen unglückseligen Triebwerken." Gibt es einen Plan B bei Red Bull, falls die Honda-Übernahme scheitert? "Nein, gibt es nicht." Man kann das durchaus so verstehen: alles oder nichts. Entweder Motor in Eigenregie oder Rückzug.

GT;
No plan B at Red Bull

"The engine freeze is the most important thing," says Marko. "The so-called safety net of alignment will certainly become more difficult. But when the development stop is there, the whole project is easier for us to handle." What if it doesn't come to that? What if the FIA can't find a mechanism that appeases Mercedes, Renault, Ferrari and Red Bull-Honda alike?

In the event of failure, Formula 1 faces an ultimate acid test. "That would mean that Red Bull has to rethink its Formula 1 situation drastically," says Marko. "This is not blackmail. For reasons of reason and cost, an engine freeze is the only way with these ill-fated engines." Is there a plan B at Red Bull if the Honda takeover fails? "No, it does not exist." You can understand it this way: all or nothing. Either motor on your own or withdrawal.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17:23
Niemand?
De officiële F1-twitter-admin verveelt zich inmiddels ook zonder F1 en deelt even zijn favoriete Bernie-meme _O-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y2kg_THE1NdQByfHYFKPofLPH9A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Aav0IVqTED9VyzG2UgIEH69t.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Maurice079 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:13:
Niemand?
De officiële F1-twitter-admin verveelt zich inmiddels ook zonder F1 en deelt even zijn favoriete Bernie-meme _O-
[Afbeelding]
Je kan veel zeggen, maar degene die het social media gebeuren beheerd zijn wel goed bezig. :)

https://www.formula1.com/...h5fc2HDYDa3SOtZLz65U.html

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/2021preseason/Red_Bull_Perez.jpg.transform/9col/image.jpg

Wel even drinken eerst. :p

En de duurste taxi`s: https://www.formula1.com/...ivers_got_taxi_rides.html _/-\o_ :D :+

[ Voor 37% gewijzigd door Illegal_Alien op 21-01-2021 23:06 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Laatst online: 22:10
Jup ik vond Checo ook wel gelaten. zag wat vuur toen hij het over de batlle met mercedes ging hebben, maar voor de rest leek het alsof ie net te horen had gekregen dat max de preferente coureur was met ditto status bij de beslissingen....

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Laatst online: 12-09 12:48

MrMarcie

CFMoto 650MT

DoeEensGek schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 13:04:

Je weet dat het 'winter' is he.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wowly schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 23:17:
Jup ik vond Checo ook wel gelaten. zag wat vuur toen hij het over de batlle met mercedes ging hebben, maar voor de rest leek het alsof ie net te horen had gekregen dat max de preferente coureur was met ditto status bij de beslissingen....
we gaan het zien, ik vind mooi dat ie zitje heeft (beetje perez fan) erg benieuwd hoe die verstandshouding tussen de twee rbl drivers is, tegen eind van het seizeon :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

himlims_ schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:38:
[...]

we gaan het zien, ik vind mooi dat ie zitje heeft (beetje perez fan) erg benieuwd hoe die verstandshouding tussen de twee rbl drivers is, tegen eind van het seizeon :X
Het enige wat hij hoeft te doen, is continue 4e worden. dat is voldoende.
en ik denk dat dat Perez wel zou lukken, beter als Albon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
basvn schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 11:43:
[...]

Het enige wat hij hoeft te doen, is continue 4e worden. dat is voldoende.
en ik denk dat dat Perez wel zou lukken, beter als Albon
Maar dan wel zo dichtbij dat Mercedes niet de strategie kan splitten tussen de 2 coureurs. Hij moet altijd in hun pit window zitten. 4e op 30sec geeft Max geen enkel voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Denk dat RB eigenlijk wil dat Sergio en Max elke race minstens 2e en 3e (volgorde niet belangrijk voor RB) worden zodat ze voor het team kampioenschap kunnen gaan. En natuurlijk hopelijk ook Max voor Lewis in het rijders kampioenschap kunnen krijgen, maar dat is dan mooi meegenomen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Quantor schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:09:
Denk dat RB eigenlijk wil dat Sergio en Max elke race minstens 2e en 3e (volgorde niet belangrijk voor RB) worden zodat ze voor het team kampioenschap kunnen gaan. En natuurlijk hopelijk ook Max voor Lewis in het rijders kampioenschap kunnen krijgen, maar dat is dan mooi meegenomen.
Dat kan Red Bull wel willen, maar dan moeten ze ook eens een auto afleveren die gelijk vanaf het begin met Mercedes mee kan komen (i.p.v. pas halverwege of aan het einde van het seizoen).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

[Streamable: https://streamable.com/wg20oe]
https://streamable.com/wg20oe

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EsVcProWMAAYt7c?format=jpg&name=large

[ Voor 22% gewijzigd door basvn op 22-01-2021 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mike schumacher :X :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Quantor schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 12:09:
Als Mercedes dan nog steeds 1e en 4e gaat worden dan schieten ze daar nog steeds niet voldoende mee op?

Bottas wordt overigens wel heel gemakkelijk aan de kant geschoven zo, genoeg circuits waar Mercedes met twee vingers in de neus nog steeds 1 & 2 kunnen worden, dan moet de RB16B (icm Honda), toch echt beter beginnen. Honda geeft aan dat ze vol voor het kampioenschap willen gaan met hun "nieuwe" 2021 krachtbron, maar ook dat ze dan nog steeds wat achter Mercedes zullen zitten en de andere krachtbron fabrikanten ook niet stil zullen zitten.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 18:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Maurice079 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 20:13:
Niemand?
[Afbeelding]
* Alfa Novanta klikt net Bernie memes weg, opent tweakers, klikt F1 topic ...et voilá .. Bernie F1 meme!! :+

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resurrect1
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 04:07
hardware-lover schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 13:24:
[...]

Als Mercedes dan nog steeds 1e en 4e gaat worden dan schieten ze daar nog steeds niet voldoende mee op?

Bottas wordt overigens wel heel gemakkelijk aan de kant geschoven zo, genoeg circuits waar Mercedes met twee vingers in de neus nog steeds 1 & 2 kunnen worden, dan moet de RB16B (icm Honda), toch echt beter beginnen. Honda geeft aan dat ze vol voor het kampioenschap willen gaan met hun "nieuwe" 2021 krachtbron, maar ook dat ze dan nog steeds wat achter Mercedes zullen zitten en de andere krachtbron fabrikanten ook niet stil zullen zitten.
Ik denk inderdaad ook dat er in het gevecht om de 1e plaats in het kampioenschap niet veel zal veranderen. Ik ben wel bang dat de strijd om de 2e plaats heftiger gaat worden; zeker in de WCC itt de WDC. Met name door McLaren-Mercedes en wellicht Ferrari als ze hun zaakjes op orde krijgen.

Ik hoop dat het tegendeel bewezen wordt overigens in dat we pas in de laatste race weten wie WDC/WCC wordt. Wat mij betreft heb je dan een goed seizoen gehad. (Even in het midden latende dat er buiten WDC/WCC heel veel meer inerresants gebeurd. Zie bijv. het middenveld vorige seizoen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:00
Leuk, maar dan moet de gemeente wel eerst flink aan de slag om alle 30km zones, woonerven, drempels en rotondes om te bouwen tot vloeiende bochten met uitloopstroken :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 19:57
Pierre schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:34:
[...]

haha ik dus ook, met 22 achter een bal aan rennen, hebben ze hem een keer schoppen ze hem weer weg :9
20 mensen die als een idioot achter een bal aan rennen en 2 mensen die vrijwillig op zich laten schieten 8)7

Mijn opa heeft wel meer van dat soort opmerkingen over voetbal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
FastFred schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:12:
[...]

20 mensen die als een idioot achter een bal aan rennen en 2 mensen die vrijwillig op zich laten schieten 8)7

Maarja, wie zijn de dommen of idioten?

Zij die achter een balletje aanrennen voor tig miljoen? Of degenen die al hun geld ernaartoe gooien, rechtstreeks, via via, of op wat voorn manier dan ook, zodat dat soort bedragen überhaupt mogelijk zijn? ;)

Hetzelfde geldt voor de 'modernere' dingen.. Zijn de Youtubers of "influencers" of Tiktokkers of wat dan ook met hun tenenkrommende video's enzo de debielen? Of degenen die ales volgen, liken, subscriben, patreon worden enzo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 19:57
albino71 schreef op donderdag 21 januari 2021 @ 01:16:
[...]

Klinkt top hoor... Maar

Hoe dan?

Mwah, tijdens het lopende seizoen vorig jaar viel het qua lockdown nog wel mee. Ik kijk iedere race samen met een kameraad van me en zijn vriendin, dat ging ook gewoon door behalve de laatste 6 races niet, deels ook omdat zijn vriendin toen hoogzwanger was.

[ Voor 3% gewijzigd door FastFred op 22-01-2021 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:17
FastFred schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 22:12:
[...]

Als je anderhalf uur wilt kijken hoe 20 man probeert te scoren, ga eens naar de kroeg. Oh wacht...

Vroeger reden zo toch ook 83 rondjes in Monaco, alleen om met de dames op de boten te mogen omgaan? Dat was toch een entreeticket voor zo'n feest? :+ Of voor de grid girls

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:12
Ferrari zal met de P6 in het constructeurskampioenschap dit jaar in het midden van de de pitstraat hun garages toebedeeld krijgen. Dat zal even wennen zijn voor hen maar gelukkig krijgen ze het wel gezellig met de Italiaanse buren van Alpha Tauri die op de 7e plek eindigden.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Lasmibalsingh schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 09:41:
Ferrari zal met de P6 in het constructeurskampioenschap dit jaar in het midden van de de pitstraat hun garages toebedeeld krijgen. Dat zal even wennen zijn voor hen maar gelukkig krijgen ze het wel gezellig met de Italiaanse buren van Alpha Tauri die op de 7e plek eindigden.
Sjit.. hier had ik nog niet eens over na gedacht :+
Zal wel raar zijn om die Ferrari zover door te zien rijden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 11:39

Crazy D

I think we should take a look.

TrekDr0p schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 09:57:
[...]

Sjit.. hier had ik nog niet eens over na gedacht :+
Zal wel raar zijn om die Ferrari zover door te zien rijden
Hoeveel kans op een Ferrari bij de verkeerde pit crew? :+

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ze zouden gewoon de kampioen de meeste waardeloze bezemkast in de pitlane moeten geven. Kijken of er dan nog fatsoenlijk ge-doublestacked kan worden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:35
pjlgt schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:46:
Ze zouden gewoon de kampioen de meeste waardeloze bezemkast in de pitlane moeten geven. Kijken of er dan nog fatsoenlijk ge-doublestacked kan worden.
Dat kan Mercedes nu toch ook al niet?
Pagina: 1 ... 10 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken