[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.197 views

Onderwerpen

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:52

pinda powerrr

Slow down...

Hier niet en ook niet in het algemene race topic te vinden, of de search laat me in de steek:

Maya Weug (16) eerste vrouwelijke coureur in de Ferrari Driver Academy.

Nederlandse vader en een Belgische moeder, waar hebben we dat eerder gehoord... :)

Weug (16) eerste vrouw in Ferrari Driver Academy: 'Mijn droom is Formule 1' - https://nos.nl/l/2365575

Waiting on the world to change

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
pinda powerrr schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:20:
Hier niet en ook niet in het algemene race topic te vinden, of de search laat me in de steek:

Nederlandse vader en een Belgische moeder, waar hebben we dat eerder gehoord... :)

Weug (16) eerste vrouw in Ferrari Driver Academy: 'Mijn droom is Formule 1' - https://nos.nl/l/2365575
Dit vind ik echt goed nieuws!
En eigenlijk belachelijk dat er nog geen vrouwen meededen

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:35
alexbl69 schreef op vrijdag 22 januari 2021 @ 21:19:
Leuk, maar dan moet de gemeente wel eerst flink aan de slag om alle 30km zones, woonerven, drempels en rotondes om te bouwen tot vloeiende bochten met uitloopstroken :).
En tussen 6u-19u mogen Hamilton, Verstappen en de rest maar 100. Wellicht dat Haas en Williams dan een kans maken... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32

Kwam hier om het te posten, ze spreekt ook gewoon vloeiend Nederlands. Ben benieuwd onder welke vlag ze gaat rijden. Zelf weet ze het nog niet, ze heeft de Nederlandse en Belgische nationaliteit en woont in Spanje.

[ Voor 7% gewijzigd door Erapaz op 23-01-2021 12:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Erapaz schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:54:
[...]

Kwam hier om het te posten, ze spreekt ook gewoon vloeiend Nederlands. Ben benieuwd onder welke vlag ze gaat rijden. Zelf weet ze het nog niet, ze heeft de Nederlandse en Belgische nationaliteit en woont in Spanje.
Als ze gekke supporters wil, dan moet ze NL kiezen. De Belgen zijn niet zo gek. (Behalve in andere zaken dan :+)

Het was haar vader, zelf fervent karthobbyist, die Weug op zevenjarige leeftijd introduceerde in de kartwereld. Hij verraste haar tijdens kerst met een eigen kart.
Ik krijg een Dejavu :P :D (Max was ook 7 ;) ) : https://www.formule1.nl/n...x-die-hij-ook-meteen-won/

[ Voor 48% gewijzigd door Illegal_Alien op 23-01-2021 13:21 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:52

pinda powerrr

Slow down...

Dat is dus een recept dat werkt? NL vader, BE moeder en dan op vroege leeftijd gaan karten.

Straks allemaal scouts langs de kartbanen die vragen welke nationaliteit je ouders hebben :+

Waiting on the world to change

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Maar ze is al zestien, dus dan moet ze volgend jaar al een stoeltje bij Alpha Tauri hebben :+

offtopic:
Richard Mille heeft overigens een all-female line-up voor hun 2021 LMP2 team, met o.a. Beitske Visser https://www.motorsport.co...-floersch-visser/5137526/

[ Voor 53% gewijzigd door DeKaerften op 23-01-2021 15:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aKa1_fSw__fUx0-7qctq4316lSQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/HoQU2Xr6ypv57Qtj3Y7tYBVl.png?f=user_large

[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 24-01-2021 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Crazy D schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 11:00:
[...]

Hoeveel kans op een Ferrari bij de verkeerde pit crew? :+
Hamilton pitte ook al eens bij McLaren toen ie net voor Mercedes reed.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:05
MeNTaL_TO schreef op zondag 24 januari 2021 @ 13:02:
[...]

Daarbij was het IIRC wel zo dat beiden pitcrews grijze kleding hadden, beide teams buiten stonden voor een pitstop, en ik ze ik meen zelfs de opeenvolgende pitboxen hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

RobertMe schreef op zondag 24 januari 2021 @ 20:50:
[...]

Daarbij was het IIRC wel zo dat beiden pitcrews grijze kleding hadden, beide teams buiten stonden voor een pitstop, en ik ze ik meen zelfs de opeenvolgende pitboxen hadden?
Ik weet alleen nog dat de pitboxen inderdaad opeenvolgend waren, maakt het niet minder grappig.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 00:00
MeNTaL_TO schreef op zondag 24 januari 2021 @ 13:02:
[...]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:48

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Nieuws vanuit de hoek bij Mercedes, maar nog geen contract voor Lewis :P .

Mercedes-teambaas Toto Wolff positief getest op coronavirus

Wolff: 'Russell gaat Hamilton niet vervangen in 2021'

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 25-01-2021 09:43 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47

mphilipp

Romanes eunt domus

G_Dragon schreef op maandag 25 januari 2021 @ 09:42:
Nieuws vanuit de hoek bij Mercedes, maar nog geen contract voor Lewis :P .

Wolff: 'Russell gaat Hamilton niet vervangen in 2021'
Om op de laatste in te haken: nee, niet Russel. Maar achter de schermen is men er uit met Lewis. Hij doet het niet, want Mercedes AMG wil niet zoveel betalen. Dus nu zijn ze druk aan het onderhandelen met Max om hem in het stoeltje te krijgen. Vandaar dat je helemaal niets hoort. Volkomen logisch, toch?

Ik dacht, in deze tijd met al die wappies en idiote samenzweringstheorieën kan deze er ook nog wel bij

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

mphilipp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 10:58:
[...]

Om op de laatste in te haken: nee, niet Russel. Maar achter de schermen is men er uit met Lewis. Hij doet het niet, want Mercedes AMG wil niet zoveel betalen. Dus nu zijn ze druk aan het onderhandelen met Max om hem in het stoeltje te krijgen. Vandaar dat je helemaal niets hoort. Volkomen logisch, toch?

Ik dacht, in deze tijd met al die wappies en idiote samenzweringstheorieën kan deze er ook nog wel bij
Haha wtf? :S
Waar komt deze frustratie vandaan :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:18

DataGhost

iPL dev

[...]

Nee, Max ligt gewoon vast. Maar bedenk je maar eens waarom Hülkenberg niet bij Red Bull heeft getekend en ze last-minute Pérez hebben binnengehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DataGhost schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:08:
[...]

Nee, Max ligt gewoon vast. Maar bedenk je maar eens waarom Hülkenberg niet bij Red Bull heeft getekend en ze last-minute Pérez hebben binnengehaald :+
nou?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

G_Dragon schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:00:
[...]
Haha wtf? :S
Waar komt deze frustratie vandaan :)
Waar zie jij frustratie? :?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Oh, nu ineens ligt ie vast.... :+ De standaard reactie op zoiets is dan dat contracten in F1 niets waard zijn... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Tenminste zo las ik je reactie, niet echt een serieus antwoord met veel frustratie.
Maar dan heb ik het verkeerd gelezen sorry!

Dat gokken en maar wat roepen schieten we niks mee op, want we weten allemaal dat Max niet naar Mercedes gaat dus waarom roep je het dan? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

moeten we de modjes vragen of ze apart topic kunnen maken over lewis/mercedes contract? :+ :F

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

G_Dragon schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:19:
[...]

Tenminste zo las ik je reactie, niet echt een serieus antwoord met veel frustratie.
Maar dan heb ik het verkeerd gelezen sorry!

Dat gokken en maar wat roepen schieten we niks mee op, want we weten allemaal dat Max niet naar Mercedes gaat dus waarom roep je het dan? :?
Gewoon een grap, inhakend op de actualiteit met wappies die hun eigen realiteit bij elkaar verzinnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

mphilipp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:27:
[...]

Gewoon een grap, inhakend op de actualiteit met wappies die hun eigen realiteit bij elkaar verzinnen...
Aha! :) Ik snap hem, mijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:28

Blokker_1999

Full steam ahead

RobertMe schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 12:11:
[...]

Dat kan Mercedes nu toch ook al niet?
Ze hebben vaak genoeg getoond dat ze het wel kunnen. Die ene keer dat het mislukt zat er een nieuweling achter het stuur. Het was dus de schuld van Russel :+

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

himlims_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:23:
moeten we de modjes vragen of ze apart topic kunnen maken over lewis/mercedes contract? :+ :F
Ja, dat is beter denk ik. Misschien beter nog om een lijst van onderwerpen te publiceren waar we nog wél over mogen praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

himlims_ schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:23:
Hoezo dit hoort toch juist bij het Seizoen van 2021? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:35
G_Dragon schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:28:
[...]

Hoezo dit hoort toch juist bij het Seizoen van 2021? :?
2022 toch? :+
Mijn mening: laten we niet voor elke actualiteit in F1 een apart topic aanmaken.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

alesandro_46 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:30:
[...]

Mijn mening: laten we niet voor elke actualiteit in F1 een apart topic aanmaken.
Nee, 2021. HAM heeft, voor zover bekend, nog geen contract voor dit seizoen. Mooi dat hij zich als vrijwilliger in die cockpit zet dit jaar ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Blokker_1999 op 25-01-2021 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

alesandro_46 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:30:
[...]

Haha je loopt eentje voor :P
Hij moet eerst nog tekenen voor 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:05
Blokker_1999 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:28:
[...]

Ze hebben vaak genoeg getoond dat ze het wel kunnen. Die ene keer dat het mislukt zat er een nieuweling achter het stuur. Het was dus de schuld van Russel :+
Waarschijnlijk eerder de schuld van Bottas dan, of van Aitkin. Normaliter heeft Bottas immers voldoende tijd om een flink gat te laten vallen waardoor Mercedes geen double stack hoeft te doen en ze gewoon twee losse pitstops kunnen doen.

Laten we dan zeggen dat Mercedes altijd faalt bij late calls, zie Hockenheim 2019 en nu Bahrein / Sakhir 2020.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
Blokker_1999 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 11:31:
[...]

Nee, 2021. HAM heeft, voor zover bekend, nog geen contract voor dit seizoen. Mooi dat hij zich als vrijwilliger in die cockpit zet dit jaar ;)
En @G_Dragon, ow, dan heb ik het mis. Kwam vanmorgen onderstaand artikel tegen en dacht dat het over 2022 ging. Blijkbaar toch over 2021. :o Bizar.

Van corona herstelde Wolff legt deadline op aan Hamilton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 16:41
"Het team wil voor de eerste Grand Prix van het seizoen – op 28 maart in Bahrein – een contract afgesloten hebben, zo laat teambaas Toto Wolff weten."

Goh, wát een nieuws. Inderdaad wel echt een flinke deadline zeg, dat ze vóór de 1e race willen weten wie hun tweede rijder wordt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999

Blokker_1999

Full steam ahead

alesandro_46 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:05:
[...]

En @G_Dragon, ow, dan heb ik het mis. Kwam vanmorgen onderstaand artikel tegen en dacht dat het over 2022 ging. Blijkbaar toch over 2021. :o Bizar.

Het enige waar ik het moeilijk mee heb in de uitleg van Wolff is dat hij het op corona steekt. Dan denk ik: er zijn zovele mensen die vandaag zonder problemen onderhandellen en contracten tekenen. Corona is hier echt geen spelbreker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:56

Dazzler2120

FP ProMod
The_Admin schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:15:
"Het team wil voor de eerste Grand Prix van het seizoen – op 28 maart in Bahrein – een contract afgesloten hebben, zo laat teambaas Toto Wolff weten."

Goh, wát een nieuws. Inderdaad wel echt een flinke deadline zeg, dat ze vóór de 1e race willen weten wie hun tweede rijder wordt...
Nou daarmee wordt dus ook geïmpliceerd dat zonder contract, Hamilton niet gaat rijden. Dus ja, dit is best wel een behoorlijke deadline als ze hem net zo hard hanteren als dat het nu gezegd wordt.
Hiervoor bestond de kans nog dat Hamilton een tijdje zonder contract zou racen (op race basis, zoals bv. Hulkenberg vorig seizoen ook 2 of 3 races gedaan heeft.)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:41
The_Admin schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:15:

Dat weten ze al, dat is Bottas. De vraag is wie eerste rijder wordt. Lewis of George.... :9

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Admin
asing schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:23:
[...]

Dat weten ze al, dat is Bottas. De vraag is wie eerste rijder wordt. Lewis of George.... :9
Haha ik wist toen ik het typte dat er iemand op aan ging slaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
Dazzler2120 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:22:
[...]

Nou daarmee wordt dus ook geïmpliceerd dat zonder contract, Hamilton niet gaat rijden. Dus ja, dit is best wel een behoorlijke deadline als ze hem net zo hard hanteren als dat het nu gezegd wordt.
Hiervoor bestond de kans nog dat Hamilton een tijdje zonder contract zou racen (op race basis, zoals bv. Hulkenberg vorig seizoen ook 2 of 3 races gedaan heeft.)
Het is nog 2 maanden zo ongeveer, dus ik vind het allemaal loslopen en weer een beetje opgeklopte sensatie. Het lijkt me ook logisch als Mercedes dat je niet zo'n halfbakken oplossing wil toepassen, het wordt op een gegeven moment ook een beetje 'graag of niet' denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

alesandro_46 schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:05:
[...]

Geen probleem, kan gebeuren toch :)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cerebro
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
[...]

Als we op deze manier gaan...

Mercedes zou toch een prive test beschikbaar stellen voor Grosjean.
Nou waarom niet dan een testje van zeg maar een seizoen lengte ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:19

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Cerebro schreef op maandag 25 januari 2021 @ 12:53:
[...]

Als we op deze manier gaan...

Mercedes zou toch een prive test beschikbaar stellen voor Grosjean.
Nou waarom niet dan een testje van zeg maar een seizoen lengte ;)
"With the money we save in salary, we can easily cover the costs of the 22 new cars..."

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Nou we het toch over Max hebben...hij heeft een nieuwe boot gekocht. Ligt gewoon hier in de Maashaven. Zal wel goedkoper zijn dan Monaco. Hij heeft wél meteen het grootste superjacht van allemaal...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IheSbxfbJryBawDivEjyOOtw_jA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RD0Kgs5YvbVoq1NGxcmLpVnN.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yZdyAkKnf_oWEUY5dTgHbA6_Cqs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dH3TWGZSIulM1cuKXMx0eNwj.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M3Ak7FNgXJjMng9l5RfQxCBB3BQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZMWRzbeAKtYSkfLe4ZbOOCvk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

mphilipp schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:06:
Nou we het toch over Max hebben...hij heeft een nieuwe boot gekocht. Ligt gewoon hier in de Maashaven. Zal wel goedkoper zijn dan Monaco. Hij heeft wél meteen het grootste superjacht van allemaal...

...

[Afbeelding]
Zeker van hem? Wel handig dat zijn 06 er ook meteen op staat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 02:36
hij heeft een nieuwe boot gekocht
Waarom is 33 dan in het wit? Op z'n auto is 33 in het rood, denk eerder een nogal grote Max fan.
Neemt niet weg dat het erg leuk uit ziet! :)

[ Voor 0% gewijzigd door Rembock op 25-01-2021 14:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:21

iichel

Gazoooo

die boot heeft wel negatieve rake

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rembock
Denk ook niet dat je downforce wilt creëren met een boot, eerder het tegenovergestelde :+

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Mensen hebben nogal moeite om de humor van mphilipp te detecteren hier...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooi ding, hij neemt nu ook zelf de auto mee naar races?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rembock
NiaX schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:53:
r/woosh :$ |:( O-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

NiaX schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:53:
It's a gift... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 11:44

pro_6or

amateur_60r

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Aakelig ding!

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 21:41
Riskant, zometeen krijg je post van de firma Verstappen voor het gebruik van het beeldmerk. Nog geen idee hoe het werkt om post naar een boot te sturen maar dat zullen ze vast wel uitvinden.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

asing schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:02:
Riskant, zometeen krijg je post van de firma Verstappen voor het gebruik van het beeldmerk. Nog geen idee hoe het werkt om post naar een boot te sturen maar dat zullen ze vast wel uitvinden.
Zouden ze? Dit is gewoon gratis reclame. Er rijden zoveel mensen rond met een eigen gemaakte Max Verstappen paint job.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
mark-k schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:11:
[...]

Zouden ze? Dit is gewoon gratis reclame. Er rijden zoveel mensen rond met een eigen gemaakte Max Verstappen paint job.
Als het teveel in de publiciteit komt wel waarschijnlijk. Op een gegeven moment moet hij zijn merk gaan verdedigen. Prive autos zouden wel mee kunnen vallen omdat zijn team dan gewoon kan doen alsof ze er niet vanaf weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang je het niet commercieel gebruikt kunnen ze er niets tegen doen.. bij deze boot is dat wat discutabel daar het geen prive boot zal zijn.

Maar als jij je opel kadett in max verstappen kleuren maakt puur voor jezelf kan zelfs max daar niets tegen doen. Pas als je de auto verkoopt of voor promoties in gaat zetten wordt het een ander verhaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Rembock schreef op maandag 25 januari 2021 @ 14:37:
[...]

Waarom is 33 dan in het wit? Op z'n auto is 33 in het rood, denk eerder een nogal grote Max fan.
Neemt niet weg dat het erg leuk uit ziet! :)
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/73b90ddc1aa183652513cf823ed956d8/tenor.gif

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Krankenhausen schreef op maandag 25 januari 2021 @ 20:52:
[...]
Als het teveel in de publiciteit komt wel waarschijnlijk. Op een gegeven moment moet hij zijn merk gaan verdedigen. Prive autos zouden wel mee kunnen vallen omdat zijn team dan gewoon kan doen alsof ze er niet vanaf weten.
Kweenie...het is het werk van een fan. Hij verdient geen geld met die paintjob. Theoretisch schendt hij hun beeldmerk en copyright, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze hier iets tegen doen. Mensen die zelfgemaakte vlaggen meenemen naar het circuit worden ook niet aangeklaagd toch?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/142785897_10158823207127936_5883754244979009472_o.jpg?_nc_cat=110&ccb=2&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=gOflbOjYx-QAX9OPbHz&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=d45dececf6f1d6dd97a042b22bbc8826&oe=6033D3AE

hier moeten we het mee doen komende weken :+

AM- in het donker groen

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ok, hier zullen we allemaal rijkhalzend naar uitkijken: een Netflix film over een jonge veelbelovende F1 rijder die gedwongen wordt om vluchtrijder te worden om de enige familie die hij nog heeft te redden...
Met Robert DeNiro en John Boyega. Trivia vraag: wie speelt de louche teambaas en wie de rijder?
Lees er hier alles over.
"It's the story of a young man from Detroit who becomes an international racing star in the world of Formula 1 under the tutelage of his mentor with old mob ties."
Ik zit nu al op het puntje van mijn stoel :X

Het artikel op WTF1 eindigt echter met een leuke vraag: als je iemand van de huidige grid moet kiezen als jouw vluchtrijder, wie zou dat dan zijn?

Mijn persoonlijke keuze zou Mazepin zijn. Vluchtrijders hoeven namelijk niet veilig te rijden, maar spectaculair. En als er één ding is wat Russische chauffeurs goed kunnen, is het dat wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Niet online
De teambaas moet natuurlijk onze Flavio zijn, dat kan niet anders. Hij wil 'm zelf vast ook wel spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 09:18
G_Dragon schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 11:02:
Oeps.. :D
Heeft iemand ook beeldmateriaal?
Dit is zo snel het enige wat ik kan vinden.
https://www.reddit.com/r/...pped_on_the_track_during/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Plottwist: Ferrari heeft nu eigenlijk een veel te goede en sterke auto ontwikkeld en LEC kan er niet mee omgaan.. de afgelopen jaren leek het alsof ie redelijk goed kon rijden omdat de auto gewoon sub-par was :D

(Ik denk ook eerlijk gezegd dat Sainz LeClerc er finaal uit gaat rijden :X)

[ Voor 9% gewijzigd door poor Leno op 26-01-2021 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
poor Leno schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:53:
[...]

Plottwist: Ferrari heeft nu eigenlijk een veel te goede en sterke auto ontwikkeld en LEC kan er niet mee omgaan.. de afgelopen jaren leek het alsof ie redelijk goed kon rijden omdat de auto gewoon sub-par was :D

A person can dream! Zou wel mooi zijn inderdaad :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 15:09
Ferrari is alvast aan het oefenen voor DNF's

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

poor Leno schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 12:53:
dat is wel een leuke, ik verwacht namelijk exact het tegenovergestelde :) dat sainz achter leclerc gaat aanhobbelen. we zullen t zien. (en wat duurt die winterstop tot ieder jaar zo lang .... grrr)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willem30
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 12:06
Jarno Opmeer naar eSports team van Mercedes:
https://racingnews365.nl/...lander-voor-nieuw-seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

samen met Bono Huis

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 09:10

Wok

Dakloos...

Dat wordt nog leuk dan dit seizoen... "Bono, my tires are gone..." :+

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 11:44

pro_6or

amateur_60r

asing schreef op maandag 25 januari 2021 @ 18:02:
je hebt natuurlijk kans dat deze dan tussen wal en schip zal belanden. Dat Max dan bij zijn volgende vergadering in Luxemburg moet horen dat ze de boot in zijn gegaan. Waarop Max antwoord, om mijn centjes te halen? Nee figuurlijk Max. Ah zei Max, ik voelde al nattigheid.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Laat het maar snel 26 Maart zijn, heb er echt ontzettend veel zin in!! *O* oOo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rembock
Wok schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 14:01:
Dat wordt nog leuk dan dit seizoen... "Bono, my tires are wifi is gone..." :+
FTFY :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Vuvuzela

My spire is forming

G_Dragon schreef op dinsdag 26 januari 2021 @ 15:05:
Laat het maar snel 26 Maart zijn, heb er echt ontzettend veel zin in!! *O* oOo
Kan niet wachten! Mercedes zal wel weer domineren. Maar Perez in de RB en Seb in de Aston :9

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:41
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het is een schip, geen boot... :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

TakeAway schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:07:
[...]

Het is een schip, geen boot... :+
En een sleepboot is geen schip? :P En containerboten? : https://www.bol.com/nl/p/...cc-2ass/9200000077696555/ >:).

En dat ding legt in Rotterdam* dus dan is alles met een T dus het is een boot. :P

* Mooiste lelijkste rotstadt van de Benelux :+

[ Voor 37% gewijzigd door Illegal_Alien op 27-01-2021 12:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 14:41
Illegal_Alien schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:09:
[...]

En een sleepboot is geen schip? :P En containerboten? : https://www.bol.com/nl/p/...cc-2ass/9200000077696555/ >:).

En dat ding legt in Rotterdam dus dan is alles met een T dus het is een boot. :P
Een sleepboot is een sleepboot, een boot is een zeeboot of zeeschip, dit is een schip. Binnenvaartschip, en om het nog beter te definiëren, dit is een binnenvaarttanker met rode stier :+
Maar we dwalen af :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

TakeAway schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:16:
[...]

Een sleepboot is een sleepboot, een boot is een zeeboot of zeeschip, dit is een schip. Binnenvaartschip, en om het nog beter te definiëren, dit is een binnenvaarttanker met rode stier :+
Maar we dwalen af :*)
We hebben ook nog schuiten :+. Maar inderdaad we moeten niet te ver afdrijven van de Formula 1 slagschepen. :D.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ja, laten we het weer over Hamilton hebben... :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alesandro_46
mphilipp schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:32:
[...]

Ja, laten we het weer over Hamilton hebben... :+
Had hij zijn contract nou al getekend? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

alesandro_46 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:34:
[...]
Jazeker, het is weer het laatste model maxi iPhone geworden 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:45
alesandro_46 schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:34:
[...]

Volgens de laatste roddels wil hij ook nog een deel van de tv gelden hebben :'(

https://racingnews365.nl/...acteisen-hamilton-onthuld

Eddie Jordan en The Sun >:)

[ Voor 17% gewijzigd door Giem op 27-01-2021 12:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Niet online
Eddie Jordan, The Sun en racingnews365, de holy trinity van betrouwbare bronnen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mphilipp

mphilipp

Romanes eunt domus

Ik zie dat Ferrari deze week een 5 daagse privé test op Fiorano doet met een meer dan 2 jaar oude auto. In totaal worden 7 coureurs achter het stuur geduwd. Allemaal prima binnen de regels, maar wordt er ook gecontroleerd door de FIA dat het écht de auto is die Ferrari zegt dat het is?
Nou zie je aan de buitenkant natuurlijk meteen om welke auto het gaat, maar geldt dat ook voor de niet direct zichtbare onderdelen? Kan het bv zo zijn dat ze stiekem een oud chassis hebben uitgerust met de nieuwe motor oid? Of andere onderdelen waarvan ze willen dat de coureurs ze vast uitproberen?
Ik realiseer mij dat het vrij weinig zin heeft in de zin van de performance van de nieuwe auto uittesten, maar men kan misschien alvast wat kinderziektes eruit rijden. Het is niet zo fijn als de motor na 2 dagen tijdens de officiele test stuk gaat. En op de testbank werkt alles, maar achterin een auto waarmee ze echt testen, werkt het toch weer anders. Dat geldt voor meer dingen.

Dus: controle of vertrouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:45
DeKaerften schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:55:
Eddie Jordan, The Sun en racingnews365, de holy trinity van betrouwbare bronnen...
Ik had het ook niets voor niets over de nieuwste roddels.
mphilipp schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:10:
Ik zie dat Ferrari deze week een 5 daagse privé test op Fiorano doet met een meer dan 2 jaar oude auto. In totaal worden 7 coureurs achter het stuur geduwd. Allemaal prima binnen de regels, maar wordt er ook gecontroleerd door de FIA dat het écht de auto is die Ferrari zegt dat het is?
Nou zie je aan de buitenkant natuurlijk meteen om welke auto het gaat, maar geldt dat ook voor de niet direct zichtbare onderdelen? Kan het bv zo zijn dat ze stiekem een oud chassis hebben uitgerust met de nieuwe motor oid? Of andere onderdelen waarvan ze willen dat de coureurs ze vast uitproberen?
Ik realiseer mij dat het vrij weinig zin heeft in de zin van de performance van de nieuwe auto uittesten, maar men kan misschien alvast wat kinderziektes eruit rijden. Het is niet zo fijn als de motor na 2 dagen tijdens de officiele test stuk gaat. En op de testbank werkt alles, maar achterin een auto waarmee ze echt testen, werkt het toch weer anders. Dat geldt voor meer dingen.

Een motor kan je niet even snel in een oud chassis hangen. Daarom rijd RB en AT ook op demo's nog met Renault motoren in hun oude auto's

[ Voor 70% gewijzigd door Giem op 27-01-2021 13:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Giem schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:19:
[...]

Ik had het ook niets voor niets over de nieuwste roddels.

[...]

Een motor kan je niet even snel in een oud chassis hangen. Daarom rijd RB en AT ook op demo's nog met Renault motoren in hun oude auto's
dacht dat het vanwege geluid en feeling is; z'n demo met dyson stofzuiger of een v8/v10 die jankt ..... dat tweede trekt wel bekijks :+ (ook de reden dat ik graag naar city races ga, en niet naar de race zelf; budapest, barca etc.)

bij booking hotelletje, wizzair vliegen ben goedkoper uit voor city trip met echte motoren dan dagje circuit

bijkomend voordeel van die cityraces; als je doorhebt waar 'het' tedoen is, beetje mazzel praatje met de drivers. zo heb gesprek gehad met daniel ricciardo over spotify lijst :+ toen hij stond te wachten bij "drivers home". gaat me op raceday echt niet lukken

[ Voor 33% gewijzigd door himlims_ op 27-01-2021 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
mphilipp schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:10:

Die geruchten zijn er in het verleden zeker geweest, zelfs een supercar mule met een F1 motor. Niet perse Ferrari. Verder bestaat er ook deze loophole: https://www.gptoday.net/n...onda-haar-2019-motor-test

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erapaz
DeKaerften schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:55:
De geruchten van Eddie Jordan komen meestal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Niet online
Ik heb weleens gelezen, dat ze vooral de v8's gebruiken in demo auto's, omdat die véél makkelijker in gebruik en onderhoud zijn, dan oudere v10's en nieuwere v6t's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
De ticketverkoop voor de GP van Frankrijk in juni is al gestart. Opportunistisch? Hadden ze geld nodig? Als ie geannuleerd wordt gaat je ticket naar volgend jaar: https://tickets.gpfrance.com/uk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:34
Erapaz schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 13:53:
[...]

De geruchten van Eddie Jordan komen meestal uit.
Eddie verspreidt dusdanig veel geruchten dat die ratio een stuk lager moet zijn dan wij denken. Profiteert nog wel volop van zijn Hamilton naar Mercedes voorspelling.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Niet online
Even a broken clock is right twice a day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

DeKaerften schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:15:
Even a broken clock is right twice a day.
En dit is een garantie dat Eddie Jordan echt wel een keer gelijk heeft? :? Ik mis even wat je wilt zeggen hiermee, denk ik.
DeKaerften schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:01:
Ik heb weleens gelezen, dat ze vooral de v8's gebruiken in demo auto's, omdat die véél makkelijker in gebruik en onderhoud zijn, dan oudere v10's en nieuwere v6t's.
Gebruik is niet zozeer het probleem. Maar de v8's zijn sneller op temperatuur en gemakkelijker te starten. :)

[ Voor 41% gewijzigd door CH4OS op 27-01-2021 14:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:26
CH4OS schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 14:36:
[...]
En dit is een garantie dat Eddie Jordan echt wel een keer gelijk heeft? :? Ik mis even wat je wilt zeggen hiermee, denk ik.
[...]
Gebruik is niet zozeer het probleem. Maar de v8's zijn sneller op temperatuur en gemakkelijker te starten. :)
Dat is toch duidelijk een reactie op @Erwin ? Het feit dat Jordan met Hamilton goed zat wil niet zeggen dat hij nu betrouw baar is. Als je maar genoeg roept, is het altijd wel een keer raak. Dat is nu net wat Jordan doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 12-09 18:18

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

hardware-lover schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:40:
Jazeker, het is weer het laatste model maxi iPhone geworden 8)
wel die gouden met extra bling uitvoering toch!? :')

Afbeeldingslocatie: https://caviar.global/images/detailed/4/_Xs_credo_bless_and_save_20180917.png

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Iedereen die zich verveelt:

:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[knip]

Zal misschien ook met het geluid te maken hebben? Het gejank maakt nu eenmaal wat meer indruk dan het gezoef... ;)

Afijn, Tsunoda rijdt vandaag ook rondjes met een 2019 STR14 in 2020 kleuren met Honda krachtbron. Welke zouden ze daarin gelepeld hebben, de laatste versie uit 2019?

https://www.formula1.com/...e5AlYeTIbTF3eBDIa7SA.html

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZxGF8pYhIFfIkPHAhbWJEycx678=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BysZHcMfCqV6J0DkI4njCJs5.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door hardware-lover op 27-01-2021 15:36 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

https://streamable.com/7uciua
de eerste van dit seizoen!

Een MERC, in de McLaren!

Zijn ze hier niet extreem vroeg mee? ik kan me niet herinneren dat ze 2 maanden! voor start van het seizoen dit al deden.
testdagen duren nog anderhalve maand bijna.

Maar mooi voor ze, dat ze zo ver zijn, zeker omdat ze over stappen van Renault, naar Mercedes

[ Voor 50% gewijzigd door basvn op 27-01-2021 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
basvn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:48:
[Streamable]

Een MERC, in de McLaren!

Zijn ze hier niet extreem vroeg mee? ik kan me niet herinneren dat ze 2 maanden! voor start van het seizoen dit al deden.

Maar mooi voor ze, dat ze zo ver zijn, zeker omdat ze over stappen van Renault, naar Mercedes
Hadden ze geen toestemming om eerder met de motor integratie te beginnen van de FIA ? Kost ze wel tokens, dus mogen minder besteden aan chassis & aero.

Ja het is vroeg, maar vergeet niet dat die Mercedes motor een uitontwikkelde motor is en al door meerdere teams gebruikt wordt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Giem schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 12:51:
[...]

Volgens de laatste roddels wil hij ook nog een deel van de tv gelden hebben :'(

https://racingnews365.nl/...acteisen-hamilton-onthuld

Eddie Jordan en The Sun >:)
So, die is gewoon écht het onderste uit de kan aan het harken.. Zoveel mogelijk, en dan na dit seizoen kappen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
basvn schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 17:48:
[Streamable]

Een MERC, in de McLaren!

Juist omdat ze er een nieuwe motor in hangen had ik wel verwacht dat ze zo ver voor de tests al een fire up video laten zien/horen. Maar op zich hadden ze er natuurlijk ook mee kunnen wachten, voor de show hehe

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik moest echt 2x kijken! Ik dacht dacht Jeroen Bleekemolen in een auto zat...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EswtFE3XAAEnECi?format=jpg&name=small

Vettel heeft flink last van terugtrekkende haargrens deze winter!
Pagina: 1 ... 11 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken