[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 142 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.261 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 17-09 16:20
redwing schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:16:
[...]

Tja, het probleem is dat het bestraffen te zwaar is als er echt problemen zijn met een motor, maar te licht zoals Merc het nu heeft gebruikt. Zo zou het bij de langzamere teams juist goed zijn als ze de motor wat vaker zouden mogen vervangen, maar bij RBR/Merc wi lje dat juist niet.

[...]

En dat laatste speelt ook nog mee. Want hoe voorkom je dat een team een motor bewust kapot rijdt op het moment dat ze b.v. toch niet vooraan rijden? Je wilt dus eigenlijk straffen afhankelijk van de situatie, maar dat is gewoon niet waterdicht te krijgen.
Geen enkele straf is waterdicht te krijgen denk ik. Denk dat beste nog is om straffen op te laten lopen. Dus eerste motor te veel 5 plekken straf, 2e motor te veel 10 plekken enz. Of misschien gewoon consequent bij elke motor te veel achteraan laten starten. Zie ook niet echt in hoe langzame teams baat zouden hebben bij meer motoren in mogen zetten dan de teams vooraan. Dat kost ze alleen maar meer geld wat ze vaak al niet hebben. En in zekere zin worden langzame teams al minder zwaar gestraft. Een gridstraf doet voor langzame teams al minder pijn omdat ze doorgaans toch al bijna achteraan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 06:02
Richh schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:33:
Een paar maanden geleden was de tendens in dit topic nog dat een motorwissel te zwaar bestraft werd :+

Maar ja, 5 plekken gridstraf is zeker icm een sprintrace natuurlijk helemaal niks. Zelfs >20 plekken gridstraf zijn dan te overzien imho.

Tegelijkertijd vind ik ook weer dat een motorwissel door een crash waar je als coureur/team wellicht niks aan kan doen, niet een al te zware straf zou moeten krijgen...
Het is een zware straf als je een motorwissel moet doen, omdat jouw motor onbruikbaar is gemaakt door een concurrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:43
Maar dan heb je weer het probleem dat je 'gratis' een motorwissel mag doen als je motor aan gort wordt gereden in de laatste race die die motor moest meegaan. Het is lastig, maar ik denk dat er geen oplossing is voor het aangereden worden. Dat blijft gewoon onder pech vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:30
Requiem19 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 15:58:
[...]

Alonso heeft er weinig van geprofiteerd, want de huidige penalty regels zijn pas vanaf 2018 in werking.

Daarvoor waren er strengere regels, waarbij je oa een drive through moest doen als je meer plekken straf kreeg dan je kon nemen (dus als je 30 plaatsen straf kreeg, kreeg je x seconden straf etc).

In 2018 is dat toen aangepast, dat was Alonso's laatste jaar bij Mclaren. En belangrijkste: Honda deed het niet vanwege performance redenen, maar puur uit armoede (betrouwbaarheid).
I stand corrected, Ik dacht dat die regel al in 2016 of 2017 was ingegaan maar dat was dus 2018. Hoe dan ook, de regels kunnen soms in je voor- of in je nadeel werken maar onderaan de streep zijn de regels voor iedereen hetzelfde. Motorsport.com had er recent nog wel een aardig stukje over. Conclusie: grid straffen zijn niet ideaal maar zolang er geen beter alternatief is heeft iedereen het er maar mee te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Jorick schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:39:
[...]

I stand corrected, Ik dacht dat die regel al in 2016 of 2017 was ingegaan maar dat was dus 2018. Hoe dan ook, de regels kunnen soms in je voor- of in je nadeel werken maar onderaan de streep zijn de regels voor iedereen hetzelfde. Motorsport.com had er recent nog wel een aardig stukje over. Conclusie: grid straffen zijn niet ideaal maar zolang er geen beter alternatief is heeft iedereen het er maar mee te doen.
Precies, het is het beste van de slechte alternatieven.

Maar tot nu toe had nog geen enkele PU manufacturer bedacht om alleen de ICE te vervangen voor performance reasons.

De eerste 1e keer dat je over het maximale toegestane totaal elementen heen gaat is het een 10plaatsen straf, maar daarna natuurlijk pas 5 per element.

Zou het niet logischer zijn om het andersom te doen: 1e keer 5plaatsen straf, 2e keer 10, 3e keer 15, etc...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:38

codex

Geen OpenAI agent :)

Jorick schreef op woensdag 1 december 2021 @ 16:39:
[...]

Of introduceren bij teveel motorwissels:
Eerste overtreding (motor 4): 10 plaatsen gridstraf bij start
Tweede wissel: 1 plaats gridstraf bij einde race

Voor teams die stelselmatig buiten de top 10 rijden maakt het niet uit, maar om een kampioenschap proberen te beslissen door oneindig veel motoren te wisselen is dit de ultieme straf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:34
codex schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:04:
[...]

Of introduceren bij teveel motorwissels:
Eerste overtreding (motor 4): 10 plaatsen gridstraf bij start
Tweede wissel: 1 plaats gridstraf bij einde race

Voor teams die stelselmatig buiten de top 10 rijden maakt het niet uit, maar om een kampioenschap proberen te beslissen door oneindig veel motoren te wisselen is dit de ultieme straf.
Gridstraffen na de race vind ik echt de slechtste oplossing.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Als je dit overzicht zo bekijkt is het eigenlijk vreemd dat Hamilton zo dichtbij Verstappen staat qua punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Woudloper schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:56:
[...]

Als je dit overzicht zo bekijkt is het eigenlijk vreemd dat Hamilton zo dichtbij Verstappen staat qua punten.
Een DNF (en een sort of DNF zoals Hongarije), hakken er hard in.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:30
Requiem19 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:23:
[...]

Een DNF (en een sort of DNF zoals Hongarije), hakken er hard in.
Nja, uiteindelijk vallen de verschillen wel mee. Alleen Silverstone heeft Hamilton echt flink punten gewonnen. Baku scoren ze beiden 0, Silverstone dan 25-0, Hongarije heb ik niet gekeken scoort Verstappen nog een beetje en Hamilton niet maximaal, Monza er samen af.

Verstappen is wel verdomde consistent geweest met alleen maar P1 & P2 finishes als die de race (normaal) uit rijdt. Dat is Hamilton bij lange na niet gelukt (Monaco, Turkije bv) en om die reden "verdient" hij het kampioenschap IMO meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
RobertMe schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:27:
[...]

Nja, uiteindelijk vallen de verschillen wel mee. Alleen Silverstone heeft Hamilton echt flink punten gewonnen. Baku scoren ze beiden 0, Silverstone dan 25-0, Hongarije heb ik niet gekeken scoort Verstappen nog een beetje en Hamilton niet maximaal, Monza er samen af.

Verstappen is wel verdomde consistent geweest met alleen maar P1 & P2 finishes als die de race (normaal) uit rijdt. Dat is Hamilton bij lange na niet gelukt (Monaco, Turkije bv) en om die reden "verdient" hij het kampioenschap IMO meer.
Hongarije en Silverstone zijn de grootste point swings geweest dit jaar.

Stel Max P2 Silverstone ipv dnf:

- 18 punten extra

Stel Max P2 Hongarije en Lewis P1 Hongarije. Lewis +7, Max +16. Verschil is 9 punten.

Silverstone en Hongarije bij elkaar 27 punten verschil. Dan had Verstappen nu op 36 punten voorsprong gestaan en had hij met P3 in Jeddah kampioen kunnen worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

d-vine in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2"

Linkje voor de mensen die bovenstaande topic niet volgen. Nieuws over de nieuwe viaplay commentatoren in bovenstaande topic te bespreken.

[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 01-12-2021 19:10 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Laatst online: 22:30
Requiem19 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:33:
[...]

- 18 punten extra

Stel Max P2 Hongarije en Lewis P1 Hongarije. Lewis +7, Max +16. Verschil is 9 punten.

Silverstone en Hongarije bij elkaar 27 punten verschil. Dan had Verstappen nu op 36 punten voorsprong gestaan en had hij met P3 in Jeddah kampioen kunnen worden...
Voor de volledigheid Baku ook maar even meerekenen. Daar had VER na zijn klapband het 'geluk' bij een ongeluk dat HAM zijn herstart verprutst. Anders was HAM daar 25 punten ingelopen en was het verschil in dit hypothetische scenario 2 punten geweest i.p.v. 27. Allemaal achteraf geneuzel natuurlijk want beide kopen ze hier niets voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Jorick schreef op woensdag 1 december 2021 @ 18:59:
[...]

Voor de volledigheid Baku ook maar even meerekenen. Daar had VER na zijn klapband het 'geluk' bij een ongeluk dat HAM zijn herstart verprutst. Anders was HAM daar 25 punten ingelopen en was het verschil in dit hypothetische scenario 2 punten geweest i.p.v. 27. Allemaal achteraf geneuzel natuurlijk want beide kopen ze hier niets voor.
Volledig mee eens dat niemand er wat voor koopt .. maar in principe zou Baku eindigen met Verstappen op P1 en Hamilton op P3 (aangezien hij tot de herstart Perez niet echt voorbij kwam). Dus dat was eigenlijk weer 10 punten in de plus voor Verstappen (of 7, als Hamilton Perez ingehaald had).

Maar omdat beiden hier 0 punten scoorden zorgde dit niet voor een punten swing in het kampioenschap en daar ging het over ihkv de statistieken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 17-09 20:03
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FFid2m_XoAI1xN9?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FFid3VhXEAQEKT1?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FFid3_jXEAICeBY?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FFid417X0AkTbO_?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:18
[...]

- 18 punten extra

Vergeet ook Imola niet, daar had Hamilton in principe ook weinig punten gescoord door zijn tussenstop in de grindbak, maar dankzij de rode vlag kreeg hij zijn ronde achterstand terug en kon op P9 aansluiten. Was die rode vlag er niet geweest, was het hem niet gelukt om terug te komen op P2, maar was hij op P5/P6 blijven steken omdat P2-P5 vlak achter elkaar zaten. Dat had ook weer een 10 punten gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Transportman schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:14:
[...]

Vergeet ook Imola niet, daar had Hamilton in principe ook weinig punten gescoord door zijn tussenstop in de grindbak, maar dankzij de rode vlag kreeg hij zijn ronde achterstand terug en kon op P9 aansluiten. Was die rode vlag er niet geweest, was het hem niet gelukt om terug te komen op P2, maar was hij op P5/P6 blijven steken omdat P2-P5 vlak achter elkaar zaten. Dat had ook weer een 10 punten gescheeld.
Ja en vergeet die andere races niet. Als HAM daar een lekke band of geplofte motor in de laatste ronde had gehad, had hij geen 1e of 2e geworden......

Nee Imola is gewoon geluk met de situatie maar is wel wat anders dan een bowlende Bottas (Hongarije) of Hamilton (Silverstone) of botte pech met een klapband (hoewel we de waarheid over de klapband nooit te weten zullen komen natuurlijk).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:33

Spotmatic

Ken sent me

Wat een gezeur allemaal. Max wordt gewoon WDC. Daar kunnen we kort of lang over lullen maar we kunnen ook gewoon blij zijn en het niet steeds over Lewis hebben. ;)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Spotmatic schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:24:
Wat een gezeur allemaal. Max wordt gewoon WDC. Daar kunnen we kort of lang over lullen maar we kunnen ook gewoon blij zijn en het niet steeds over Lewis hebben. ;)
Of als we iets niet interessant vinden kunnen we ook niet reageren :).

Ik vind bijvoorbeeld opmerkingen als ' Max wordt gewoon kampioen ' echt helemaal niks toevoegen, maar daar klaag ik ook niet over >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 20:15
Ze hebben nog een tijdje maar het wordt wel krap lijkt het.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Nu online

Blokker_1999

Full steam ahead

[...]

- 18 punten extra

Waarom tel je specifiek die races en niet bijvoorbeeld Monza?

Daarnaast is het natuurlijk onmogelijk om te oordelen wat er in andere gevallen zou zijn gebeurd. Andere aanrijdingen, band lek, motor die het begeeft, ... . Je weet het niet.

Het is pure speculatie over een situatie hoe deze NIET gebeurd is maar had kunnen zijn.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Blokker_1999 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:31:
[...]

Daarnaast is het natuurlijk onmogelijk om te oordelen wat er in andere gevallen zou zijn gebeurd. Andere aanrijdingen, band lek, motor die het begeeft, ... . Je weet het niet.

Het is pure speculatie over een situatie hoe deze NIET gebeurd is maar had kunnen zijn.
Goed punt, Monza had Verstappen inderdaad ook wel pech met die langzame pitstop waardoor hij achter Hamilton de baan op kwam :-).

Ik vind ook helemaal niet dat je dit seizoen kunt herschrijven door 'what if's'. Dit gesprek ging erover hoe het kan dat Verstappen met meer overwinningen etc nog maar zo'n klein beetje voorstaat en dat komt dus door met name Silverstone (DNF) en Hongarije (P8 door het L1 incident).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:26

JB

Cédric roelt!

AtlAntA schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:30:
[...]

Ze hebben nog een tijdje maar het wordt wel krap lijkt het.
Is het nog niet klaar dan? :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:06

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

JB schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:52:
[...]

Is het nog niet klaar dan? :+
Ik denk wel klaar maar slechts een heel specifiek stukje geveegd zodat het inderdaad heul krap wordt.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

pjottum schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:55:
[...]

Ik denk wel klaar maar slechts een heel specifiek stukje geveegd zodat het inderdaad heul krap wordt.
Geeft toch niets? Allemaal in het voordeel van MER :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 21:26
Benieuwd of deze baan wel te rijden valt als alles net af is. Of gaan ze ook nog wat mensen 24u per dag rondjes laten rijden om wat rubber op de baan te krijgen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 14:06
Olaf Mol volgend jaar weg als commentator.

https://www.gpfans.com/nl...ls-formule-1-commentator/

en vervangen door Nelson Valkenburg en expert Melroy Heemskerk, wie zijn deze laatste twee?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:38

codex

Geen OpenAI agent :)

sinasappel schreef op woensdag 1 december 2021 @ 20:00:
Olaf Mol volgend jaar weg als commentator.

https://www.gpfans.com/nl...ls-formule-1-commentator/

en vervangen door Nelson Valkenburg en expert Melroy Heemskerk, wie zijn deze laatste twee?
Ik denk dat ik dan toch maar F1tv ga nemen. Ondanks het regelmatige geblunder van Olaf Olav hoort hij er toch wel bij.

edit:
aanpassing uit pure angst vanwege de comment van @Frappuccino

[ Voor 9% gewijzigd door codex op 02-12-2021 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
Phusebox schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:59:
Benieuwd of deze baan wel te rijden valt als alles net af is. Of gaan ze ook nog wat mensen 24u per dag rondjes laten rijden om wat rubber op de baan te krijgen?
Zolang ze het juiste type asfalt er maar opleggen komt dat wel goed. Baan zal wel snel verbeteren dus timing tijdens kwalificatie wordt weer belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

codex schreef op woensdag 1 december 2021 @ 20:13:
[...]

Ik denk dat ik dan toch maar F1tv ga nemen. Ondanks het regelmatige geblunder van Olaf hoort hij er toch wel bij.
Hoort hier niet natuurlijk, maar zou dat "gratis" blijven voor Ziggo abbo's?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
[...]

Ik denk dat ik dan toch maar F1tv ga nemen. Ondanks het regelmatige geblunder van Olaf hoort hij er toch wel bij.
Ja echt he :(

Einde van een era!

En dan te bedenken dat hij nu (na dood van Walker) de langstzittende F1 presentator ter wereld is!!

Ongelofelijk dom van die nieuwe zender. Alleen daarom ga ik t al niet eens nemen :( :N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Lando content +10: (?) :X

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
Voorjaar vs Najaar:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-Eda_aGEvi4J22zULp3FLLnnxCk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c13G349lZQH0CJbsqaJtuTNs.jpg?f=fotoalbum_large

Benieuwd wat dit gaat brengen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hAW11G78SoaPgjYlEFWZwOGw3lk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ocs0nU6KB7SkmAxGTaI3FcLl.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Zijn die dranghekken voor een soort ring-side (sta) plaatsen? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:54

pro_6or

amateur_60r

Blokker_1999 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:31:
[...]

Monza was ook zwaar klote. Pitstop verpest het. Dat vergeten veel mensen voor het gemak even.

Hamilton ziet zijn kans schoon om de deur dicht te gooien. Eindigt het in tranen dan krijgt Max straf.

Best terecht hoor, Max was in de aanval daar, maar ik weet zeker dat Hamilton daar besloot om het op een crash aan te laten komen. En dan constant dat gelul in de pers dat Max agressief rijd. Hij is zelf minstens zo agressief en in mijn ogen echt vies in de duels wanneer het hem uitkomt. Daar is hij heel gewiekst in.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 09:08
Jake schreef op woensdag 1 december 2021 @ 21:15:
[...]

Zijn die dranghekken voor een soort ring-side (sta) plaatsen? :+
<drivers meeting>
In turn 4 track limits are marked by the trailing edge of the audience's toe slippers, subsequently track limits for turn 8 marked by......

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Vliegende auto's, kapotte vloeren, klapbanden, iemand die met 200+ een muur in vliegt.

Ben benieuwd, maar heb het idee dat dit weekend een slagveld kan worden qua crashes. Zou me ook niet verbazen als er nog een vreemde situatie komt doordat het circuit wat brak in elkaar is gezet, soort van putdeksels in Monaco idee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Als als als… Stel van Verstappen hier zijn verlies had genomen was hij nu kampioen geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 17-09 20:15
Homeland schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:19:
[...]

Vliegende auto's, kapotte vloeren, klapbanden, iemand die met 200+ een muur in vliegt.

Ben benieuwd, maar heb het idee dat dit weekend een slagveld kan worden qua crashes. Zou me ook niet verbazen als er nog een vreemde situatie komt doordat het circuit wat brak in elkaar is gezet, soort van putdeksels in Monaco idee.
Ik ben dus een beetje bang voor brakke muren van 'film' beton waar een auto zo half doorheen schiet. Serieus ik heb daar nu al 2x over gedroomd. :X

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:00
Kan iedereen die Olaf typt ipv Olav een ban krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
AtlAntA schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:22:
[...]

Ik ben dus een beetje bang voor brakke muren van 'film' beton waar een auto zo half doorheen schiet. Serieus ik heb daar nu al 2x over gedroomd. :X
Zoiets ja, of een hek wat een auto op moet vangen en dan gewoon met 1 schroefje vast zit en die auto er vol doorheen vliegt...

Ik hoop het niet maar het zou me ergens niet verbazen als je ziet hoe snel ze het uit de grond hebben moeten stampen, en als je een beetje weet hoe de meeste megalomane projecten in die regio worden afgeraffeld.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Frappuccino schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:23:
Ik heb liever Olaf dan Olav.
Afbeeldingslocatie: https://static.wikia.nocookie.net/disney/images/d/d2/Olaf.png/revision/latest?cb=20150321093610&path-prefix=nl

Edit: plaatje heeft beetje vreemd formaat, maar te lui om daar iets aan te doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Homeland op 01-12-2021 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Homeland schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:25:
[...]

[Afbeelding]

Edit: plaatje heeft beetje vreemd formaat, maar te lui om daar iets aan te doen.
Ik wist niet dat er ook witte mollen bestonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22:00
Homeland schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:25:
[...]

[Afbeelding]

Je mag het doen met wie je wilt :+ maar de persoon in kwestie heet toch echt Olav.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:25
You've just said it yourself:
Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/g85VPtlQ2bQAAAAC/oprah-and-you-get-a-ban.gif

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

pro_6or schreef op woensdag 1 december 2021 @ 21:26:
[...]

Monza was ook zwaar klote. Pitstop verpest het. Dat vergeten veel mensen voor het gemak even.

Hamilton ziet zijn kans schoon om de deur dicht te gooien. Eindigt het in tranen dan krijgt Max straf.

Best terecht hoor, Max was in de aanval daar, maar ik weet zeker dat Hamilton daar besloot om het op een crash aan te laten komen. En dan constant dat gelul in de pers dat Max agressief rijd. Hij is zelf minstens zo agressief en in mijn ogen echt vies in de duels wanneer het hem uitkomt. Daar is hij heel gewiekst in.
Eigenlijk is merc die crash ook gewoon schuld, hadden zij niet lopen bitchen over de pitstops om RBR te naaien dan was die stop ook niet verneukt en was er niks gebeurd :p
Pas maar op, als niet iedereen de reference kent word je post verwijderd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Phusebox schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:59:
Turkijke vorig jaar.

Ik voorspel een hoop safety cars.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:54

pro_6or

amateur_60r

Frappuccino schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:26:
[...]

Je mag het doen met wie je wilt :+ maar de persoon in kwestie heet toch echt Olav.
Oil of Olaz.

Alaaf.

Liflafjes.

Oh? Laf.

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
[...]

Hier ook. Uit protest geen Viaplay.

Olav heeft zelf voor 2022 nog de radiostream-rechten (GrandprixRadio). Die maar aanzetten in combi met F1TV. Als er maar genoeg dat doen kan ie de rechten daarna misschien weer bijkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

[...]

Blijft hij dan wel commentaar geven voor F1tv?

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Laatst online: 08:20
Slavy schreef op donderdag 2 december 2021 @ 07:46:
[...]

Blijft hij dan wel commentaar geven voor F1tv?
Is wel een interresante want dat zat niet in de deal toch met Viaplay, voice over tijdens de race op F1TV?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Mag het geneuzel over Olav in het juiste topic?

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

En mag het geneuzel over de komende race ook in het juiste topic? Dat overigens nog niet open is en het is al 8 uur geweest. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Spotmatic schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:19:
[...]

En mag het geneuzel over de komende race ook in het juiste topic? Dat overigens nog niet open is en het is al 8 uur geweest. ;)
En hij is open :) [F1 2021] Race 21 GP van Saoedi-Arabië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
Doe ook gelijk Russel ipv Russell erbij. Zeker gezien we daar volgend jaar wel meer van gaan horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

NotSoSteady schreef op woensdag 1 december 2021 @ 17:06:
[...]

Gridstraffen na de race vind ik echt de slechtste oplossing.
Het is niet optimaal, maar als je met een nieuwe motor een seconde sneller bent dan je concurrent dan helpt geen enkele andere straf daartegen.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 19:57
[...]

- 18 punten extra

Dat is waar maar toch, dat is een beetje hetzelfde als het genetisch materiaal wat mijn vader opdrong aan mijn moeder's eicel, als het geen X of Y chromosoom was geweest, dan had ik wel of niet een broertje of zusje gehad. Dat is dus allemaal een beetje achteraf beredeneert waar je toch niks meer aan kan veranderen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 16-09 14:24
Silent Thunder schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:10:
[...]

Dat is waar maar toch, dat is een beetje hetzelfde als het genetisch materiaal wat mijn vader opdrong aan mijn moeder's eicel, als het geen X of Y chromosoom was geweest, dan had ik wel of niet een broertje of zusje gehad. Dat is dus allemaal een beetje achteraf beredeneert waar je toch niks meer aan kan veranderen.
Hear hear, echt moedeloos om dit topic te openen en te zien dat het wéér gaat over 'JA MAAR SILVERSTONE, JA MAAR BAKU, JA MAAR HONGARIJE'.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
The_Admin schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:30:
[...]

Hear hear, echt moedeloos om dit topic te openen en te zien dat het wéér gaat over 'JA MAAR SILVERSTONE, JA MAAR BAKU, JA MAAR HONGARIJE'.
Ik kan je nu al garanderen dat als Max dit jaar het WK niet wint je dat nog jaren zal blijven horen van een klein groepje Max fans. Ook als hij dan volgend jaar de titel wel pakt "maar hij had hem vorig jaar al moeten hebben, blabla Silverstone, blabla Baku".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Zucht, helaas leest niemand verder zodra ze 'Silverstone' lezen.

Want het ging NIET om ' maar Silverstone ', het ging om de verklaring hoe Max meer gewonnen heeft dan Lewis, meer rondes aan de leiding, meer poles etc etc en toch maar 8 punten voorstaat.

Mijn reactie was daarop dat een DNF, zoals Silverstone, een grotere impact heeft op de WDC score dan meer overwinningen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:42
Homeland schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:33:
[...]

Ik kan je nu al garanderen dat als Max dit jaar het WK niet wint je dat nog jaren zal blijven horen van een klein groepje Max fans. Ook als hij dan volgend jaar de titel wel pakt "maar hij had hem vorig jaar al moeten hebben, blabla Silverstone, blabla Baku".
Tja ook niet helemaal onwaar toch?
Senna en prost hebben we het ook nog steeds over :+

Maar zoals altijd in de F1 "would've/should've/could've" O-) Dat is F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
https://twitter.com/Aston.../1466148388693590025?s=20

Klein brantje in de windtunnel van Aston.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Homeland schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:33:
[...]

Dat vind ik minder erg dan "Zie je wel HAM is de GOAT" :z #blessed

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
JB schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:33:
[...]

Dat vind ik minder erg dan "Zie je wel HAM is de GOAT" :z #blessed
Maar dat is hij ook :+
als je alleen naar de statistieken kijkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Vergeet het voorzetsel 'S' niet.

SLH :=).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 16:12
Heb er weer zin in dit weekend. Hoop natuurlijk het best voor Max maar het jaar kan al niet meer stuk. We hebben mogen genieten van mooie races, diepe dalen (België), onverwachte kwalificatie uitslagen (België - Russel), gevechten op en naast de baan (helaas), geweldig publiek (USA, Mexico & Zandvoort) en nog veel meer.

Wie ook de titel pakt, de kijker is dit jaar de winnaar. Volgens mij is er nog nooit zoveel discussie geweest, zoveel nieuwsberichten, zoveel aandacht voor de sport en zoveel controversie.

Hopelijk word 2022 net zo enerverend en frustrerend als dit jaar.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 16:44
Nja ik denk dat het meer is dat het niet uit maakt welke kant het kampioenschap op valt er door de verliezende partij naar bepaalde momenten gewezen gaat worden en daar het kampioenschap ook aan herinnert zal worden.
In case van Hamilton die hem wint: Silverstone, Hungary en Baku
In case van Verstappen die hem wint: Monza, Baku en vast nog wel een ander moment.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Martin0 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:44:
Nja ik denk dat het meer is dat het niet uit maakt welke kant het kampioenschap op valt er door de verliezende partij naar bepaalde momenten gewezen gaat worden en daar het kampioenschap ook aan herinnert zal worden.
In case van Verstappen die hem wint: Monza, Baku en vast nog wel een ander moment.
Spa is een echt pijnpunt voor Hamilton supporters.

En ook best terecht imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Hugo schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:43:
Heb er weer zin in dit weekend. Hoop natuurlijk het best voor Max maar het jaar kan al niet meer stuk. We hebben mogen genieten van mooie races, diepe dalen (België), onverwachte kwalificatie uitslagen (België - Russel), gevechten op en naast de baan (helaas), geweldig publiek (USA, Mexico & Zandvoort) en nog veel meer.

Wie ook de titel pakt, de kijker is dit jaar de winnaar. Volgens mij is er nog nooit zoveel discussie geweest, zoveel nieuwsberichten, zoveel aandacht voor de sport en zoveel controversie.

Hopelijk word 2022 net zo enerverend en frustrerend als dit jaar.
Het is inderdaad een mega seizoen met enorm veel goede races. Ben ook nu al wel benieuwd naar volgend jaar, hoe de verhoudingen tussden de teams er dan voor staan en hoe Russell het gaat doen ten opzichte van Hamilton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Martin0 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:44:
Als Verstappen wint dan kunnen al die races mijn rug op (al heb ik wel van ze genoten ongeacht de uitslag). Het komt dan gewoon door zijn consistentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Spotmatic schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:54:
[...]

Als Verstappen wint dan kunnen al die races mijn rug op (al heb ik wel van ze genoten ongeacht de uitslag). Het komt dan gewoon door zijn consistentie.
Het zal ook een kwestie van tijd zijn. Als Max nu nét niet wint, dan wordt 2022 vast wel zijn jaar.
RBR zet elk jaar immers hele grote stappen.

Merc was al snel en is snel gebleven, maar RBR heeft zich uitermate rap opgeklimd waardoor de kans groot is dat het einde van de exponentiele groei nog niet in zicht is..

Iets zegt mij dat Toto en HAM volgend jaar elke week liggen te nagelbijten en te vloeken.
En die strijd is natuurlijk op zichzelf al een mooi vooruitzicht voor het volgende seizoen...

[ Voor 13% gewijzigd door Silent Thunder op 02-12-2021 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Nu online
Silent Thunder schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:01:
[...]

Het zal ook een kwestie van tijd zijn. Als Max nu nét niet wint, dan wordt 2022 vast wel zijn jaar.

Merc was al snel en is snel gebleven, maar RBR heeft zich uitermate rap opgeklimd waardoor de kans groot is dat het einde van de exponentiele groei nog niet in zicht is..

Iets zegt mij dat Toto en HAM volgend jaar elke week liggen te nagelbijten en te vloeken.
En die strijd is natuurlijk op zichzelf al een mooi vooruitzicht voor het volgende seizoen...
2022 is de grote onbekende met de nieuwe regels.

Ieder team kan volgend jaar iets bijzonders uit de hoge hoed toveren. Het zou zomaar Alpine of Mclaren kunnen zijn die een gat in de nieuwe regels hebben gevonden waardoor ze een grote voorsprong hebben (a la 2009 double diffuser).

Voor volgend jaar en de paar jaar daarop is het denk ik nog even koffiedik kijken hoe de rangorde gaat zijn van teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:55
Silent Thunder schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:01:
[...]

ik zie 2022 weinig kansen voor Max en juist meer voor Merc:

- Honda stopt na dit seizoen.
- Veel aanpassingen na dit seizoen -> team met meeste geld (Merc) heeft daar voordeel aan. is natuurlijk wel een budgetcap maar alsnog voordeel voor de rijkste + denk dat Mercedes daar ook al lang op voor aan het sorteren is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
Crysania schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:06:
[...]

- Veel aanpassingen na dit seizoen -> team met meeste geld (Merc) heeft daar voordeel aan. is natuurlijk wel een budgetcap maar alsnog voordeel voor de rijkste + denk dat Mercedes daar ook al lang op voor aan het sorteren is
Ik zie denk niet dat RBR weinig kansen zal hebben. Uiteraard is Mercedes zeker weer favoriet maar RBR heeft ook een behoorlijk apparaat achter zich staan en het zou mij niets verbazen als een goede motor bouwen. Honda is natuurlijk niet helemaal weg, alleen in naam.

Overigens heb ik bij Verstappen altijd het idee dat hij misschien niet zo lang F1 zal rijden. Simpelweg omdat hij er klaar mee kan zijn als bijvoorbeeld het team steeds niet goed genoeg is, of omdat hij het niet meer leuk vindt wanneer hij een kampioenschap heeft binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

JP_Frost schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:13:
[...]
Ik zie denk niet dat RBR weinig kansen zal hebben. Uiteraard is Mercedes zeker weer favoriet maar RBR heeft ook een behoorlijk apparaat achter zich staan en het zou mij niets verbazen als een goede motor bouwen. Honda is natuurlijk niet helemaal weg, alleen in naam.
Ze hebben ook nog eens vele tientallen(!) mensen bij de motorafdeling van Mercedes weggekaapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 17-09 20:03
Crysania schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:06:
[...]

Budget cap is 1, maar hoe hoger op de WCC hoe minder digitale test and windtunnel test tijd, toch ook?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:18:
Budget cap is 1, maar hoe hoger op de WCC hoe minder digitale test and windtunnel test tijd, toch ook?
Dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
JP_Frost schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:13:
[...]

Overigens heb ik bij Verstappen altijd het idee dat hij misschien niet zo lang F1 zal rijden. Simpelweg omdat hij er klaar mee kan zijn als bijvoorbeeld het team steeds niet goed genoeg is, of omdat hij het niet meer leuk vindt wanneer hij een kampioenschap heeft binnen gehaald.
Wat zou ie dan moeten doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
Geen idee. Indycar? Endurance racing? Of misschien gewoon van het leven genieten. Het is natuurlijk nergens op gebaseerd he, puur een gevoel dat ik heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Je kunt genoeg met je leven. Op een gegeven moment wordt je in de topsport een beetje te ''oud'' voor die voortdurende stress op elke tiende van een sec. Sommige gaan bestuursfuncties in de sport bekleden. En/of meer tijd besteden aan hun gezin en daarnaast wat lobbywerk doen vanwege hun bekendheid.
Maar Max geniet nog teveel van die clashes en heeft zijn wilde haren nog niet verloren, is ook pas 24 ofzo... dus ik denk dat hij nog wel ff doorgaat

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 02-12-2021 11:31 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:28
Commentator worden bij Viaplay, oh wacht :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 16-09 06:16
Dit is het seizoen dat het moet gebeuren voor Max.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Als Max na de volgende race stopt met F1 (contracten zijn immers net zoveel waard als het papier waar ze op gedrukt zijn) dan denk ik dat er wat bedrijven gaan omvallen. Och, dat is gewoon het ondernemersrisico. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Een aardige in-depth analyse van de RB rear wing issues uit de US/Mexico/Qatar saga:

https://www.motorsport.co...ar-wing-problems/6839768/

(kan zijn dat ie al langs is gekomen?)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Spotmatic schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:41:
Als Max na de volgende race stopt met F1 (contracten zijn immers net zoveel waard als het papier waar ze op gedrukt zijn) dan denk ik dat er wat bedrijven gaan omvallen. Och, dat is gewoon het ondernemersrisico. ;)
? kwartje valt hier niet - hoe/wat/waar waarom?

proeft beetje als; 'stel ferrari veranderd van kleur rood naar blauw' [..]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

himlims_ schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:02:
[...]
? kwartje valt hier niet - hoe/wat/waar waarom?

proeft beetje als; 'stel ferrari veranderd van kleur rood naar blauw' [..]
Heel wat bedrijven danken hun bestaansrecht aan Max. Viaplay zou bijvoorbeeld nooit de rechten voor Nederland hebben gekocht als Max niet in de F1 zat. Dat hebben ze nu wel gedaan, maar een garantie dat Max volgend jaar nog in de F1 rijdt is er niet. Ze gaven hun miljoenen dus uit n.a.v. een verwachting (akkoord, wel een redelijke verwachting, het is geen gokken). En Jumbo trekt dan ook minder mensen naar de supermarkten omdat velen dankzij Max voor die autootjes willen sparen.

[ Voor 17% gewijzigd door Spotmatic op 02-12-2021 12:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Hij zal sowieso nog een jaar rijden, wil graag met startnummer 1 rijden. Verwacht niet dat hij ineens een Rosberg zal doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Spotmatic schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:05:
[...]

Heel wat bedrijven danken hun bestaansrecht aan Max. Viaplay zou bijvoorbeeld nooit de rechten voor Nederland hebben gekocht als Max niet in de F1 zat. Dat hebben ze nu wel gedaan, maar een garantie dat Max volgend jaar nog in de F1 rijdt is er niet. Ze gaven hun miljoenen dus uit n.a.v. een verwachting (akkoord, wel een redelijke verwachting, het is geen gokken). En Jumbo trekt dan ook minder mensen naar de supermarkten omdat velen dankzij Max voor die autootjes willen sparen.
bestaansrecht, zo ver zou neit willen gaan. zou er niet een bedrijf kunnen noemen welke letterlijk bestaat vanwege max (misschien een fan-shop). Maar begrijp wat je bedoeld.

maar dat zie je toch vaak wel, dat men 'mee lift' op bepaald succes of prestatie (denk aan wielrenners, nationaal voetbal team)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Spotmatic schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:05:
[...]

Hij is net droog achter de oren, doet wat hij het leukste vindt en heeft zijn uiteindelijke doel nog niet bereikt.
Max rijdt nog wel een paar jaartjes rond denk ik.

Kijk maar naar de meeste kampioenen, die blijven redelijk lang hangen.

Zou ik ook doen voor dat soort bedragen trouwens.
Nu ik er aan zit te denken: Wat zonde dat mijn F1 talent nooit ontdekt is... :+

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
Toen ik zei dat ik dacht dat Verstappen niet heel lang in de F1 zou rijden bedoelde ik natuurlijk niet dat hij binnen nu en 2 jaar stopt. Echter zie ik hem niet zoals een Hamilton, Kimi, Alonso, etc doorgaan tot na zijn 35e. Zelf gaf hij laatst toch ook al aan dat records hem niet echt boeien en dat hij F1 wel heeft uitgespeeld als hij wereldkampioen wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:32

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Homeland schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:37:
[...]

Maar dat is hij ook :+
als je alleen naar de statistieken kijkt
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7zMnYUFT8sVBbjEB44uF-xcl_3Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/dhXMqO5tSigwUR0WsBVdhmfo.gif?f=user_large
;)

[ Voor 32% gewijzigd door Sepp14 op 02-12-2021 14:32 ]

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
JP_Frost schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:51:. Zelf gaf hij laatst toch ook al aan dat records hem niet echt boeien en dat hij F1 wel heeft uitgespeeld als hij wereldkampioen wordt.
Dat laatste zei hij volgens mij niet. Hij heeft aangegeven dat zijn wereld er niet ineens anders uitziet als hij wereldkampioen wordt, danwel dat zijn wereld niet instort als hij nu of later geen kampioen wordt. En hij zei dat hij niet uit is op het verbeteren van een recordaantal. Of je nou 1 of 8 keer wereldkampioen wordt, de eerste keer telt (of zoiets). Hij wil racen zolang hij het leuk vindt. Eerder zei hij ergens (bij vertrek Kimi of rentree Alonso) dat hij niet verwacht op z’n veertigste nog in de F1 rond te rijden. Maar dat duurt dus nog 16 jaar :)F

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Misschien wat Offtopic maar voor de F1 en Lego fans
Formule 1-fans kunnen vanaf maart 2022 aan de slag met een gloednieuwe auto. De F1-auto bestaat uit 1431 stenen en krijgt een adviesprijs van €179,99. Het is nog onbekend op welke auto de set zal zijn gebaseerd, maar we verwachten dat het zal gaan om de Ferrari of Mercedes.

Setnummer: 42141
Naam:Formula 1 Car
Thema:Technic
Aantal stenen: 1431
Prijs: €179,99 in LEGO Shop NL| BE
Releasedatum:1 maart 2022
Aanbevolen leeftijd: 18+
https://www.bricktastic.n...-eerste-helft-2022-kopen/

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
Toke_gt schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:57:
[...]

Dat laatste zei hij volgens mij niet. Hij heeft aangegeven dat zijn wereld er niet ineens anders uitziet als hij wereldkampioen wordt, danwel dat zijn wereld niet instort als hij nu of later geen kampioen wordt. En hij zei dat hij niet uit is op het verbeteren van een recordaantal. Of je nou 1 of 8 keer wereldkampioen wordt, de eerste keer telt (of zoiets). Hij wil racen zolang hij het leuk vindt. Eerder zei hij ergens (bij vertrek Kimi of rentree Alonso) dat hij niet verwacht op z’n veertigste nog in de F1 rond te rijden. Maar dat duurt dus nog 16 jaar :)F
'Er is niet veel meer te halen in de Formule 1. Als je de wereldtitel hebt, heb je de Formule 1 uitgespeeld. Voor mij maakt het niet uit hoe veel ik er win, als het er maar een is. Natuurlijk wil je altijd meer, maar het grote doel is wel bereikt dan.'

https://www.f1maximaal.nl...-de-formule-1-uitgespeeld

Iets algemener misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Nu online
JP_Frost schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:46:
[...]
'Er is niet veel meer te halen in de Formule 1. Als je de wereldtitel hebt, heb je de Formule 1 uitgespeeld. Voor mij maakt het niet uit hoe veel ik er win, als het er maar een is. Natuurlijk wil je altijd meer, maar het grote doel is wel bereikt dan.'

https://www.f1maximaal.nl...-de-formule-1-uitgespeeld

Iets algemener misschien.
Ah, dan heb ik dat bij een andere bron op een andere manier gelezen. Al is er nog wel een verschil in uitgespeeld hebben en zijn, maar of dat hier exact zo is gehanteerd zou ik niet durven zeggen. (Als in: uitgespeeld hebben: ik heb het spel doorlopen en ben nu over de finish of uitgespeeld zijn: ik heb er genoeg van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:24
Quote: Als je de wereldtitel hebt, heb je de Formule 1 uitgespeeld. Voor mij maakt het niet uit hoe veel ik er win, als het er maar een is. Natuurlijk wil je altijd meer, maar het grote doel is wel bereikt dan.' Om dit doel te bereiken moet de Nederlander alle zeilen bijzetten. 'Ik werk keihard natuurlijk. De druk staat er flink op nu, maar als je een titel op zak hebt zal dat een stuk minder worden. Misschien ga ik dan wel aan dingen buiten de F1 denken.'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Volgens mij wil hij er meer mee aangeven dat hij zichzelf dan meer tijd gunt en geeft voor zaken buiten de F1. Ook al rijdt hij dan nog gewoon rond. Die tijd neemt en gunt hij zichzelf nu niet, omdat het grote doel nog niet is bereikt. Zo lees ik het.

Soit, de enige die echt weet wat hij ermee bedoelt is Max zelf lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Laatst online: 03-09 14:14
Mijn god. Zie nu de eerste beelden tijdens de vrije training. Die hele track is omringd door muren! Ziet er saai uit qua omgeving, maar qua snelheid wordt het billenknijpen. Geen enkele uitloop.

Je ziet ook helemaal niets als je de bocht omgaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:16

DataGhost

iPL dev

yinx84 schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 14:35:
Mijn god. Zie nu de eerste beelden tijdens de vrije training. Die hele track is omringd door muren! Ziet er saai uit qua omgeving, maar qua snelheid wordt het billenknijpen. Geen enkele uitloop.

Je ziet ook helemaal niets als je de bocht omgaat.
Pssst, [F1 2021] Race 21 GP van Saoedi-Arabië :+
Pagina: 1 ... 142 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken