![]() Formula 1 Seizoen 2021 - GP-Topic Race 21
Pirelli Banden
GP topic 2021 - 19-oktober-2021 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() Formula 1 Seizoen 2021 - GP-Topic Race 21
Pirelli Banden
GP topic 2021 - 19-oktober-2021 - nachtnet |
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voor de andere straten circuits worden de zachtsten mee genomen dus dit is nog een redelijk veilige keuze.tweakduke schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:30:
De info van Pirelli, valt mij nog mee dat ze niet voor de hardste compounds zijn gegaan aangezien het een nieuw circuit is.
[Afbeelding]
Op nieuwe circuits zijn ze doorgaans erg conservatief en nemen ze alleen de hardste compounds mee. Ik verwacht dat ze op Zandvoort volgend seizoen ook een tandje zachter gaan worden.Giem schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:30:
[...]
Voor de andere straten circuits worden de zachtsten mee genomen dus dit is nog een redelijk veilige keuze.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Anoniem: 677216
Stratencircuit is hier maar een marketingding. Het is gewoon een speciaal voor de F1 aangelegd circuit dat net geasfalteerd is.Giem schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:30:
[...]
Voor de andere straten circuits worden de zachtsten mee genomen dus dit is nog een redelijk veilige keuze.
Iedereen zegt dat wel, maar omdat het een nieuwe baan is kan het grip niveau maar zo de achterbanden oproken. En als dat het geval is, dan is merc niet de uitgesproken favoriet.Damian schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:36:
Op papier een Merc baan, maar ben heel benieuwd wat RBR nog uit de hoge houd kan toveren...
En de vraag is ook hoe men het asfalt gaat beleven, kijk maar naar Turkije de afgelopen races.Anoniem: 677216 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:39:
[...]
Stratencircuit is hier maar een marketingding. Het is gewoon een speciaal voor de F1 aangelegd circuit dat net geasfalteerd is.
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Vaak bu'j te bang!
Na een paar rondjes F1 2021 heb ik er een klein beetje meer vertrouwen in dat het nog een strijd wordt. High speed corners maken het Mercedes lastiger om de achterkant te laten zakken. En de bochten zijn wat serieuzer dan je zou denken.Damian schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:36:
Op papier een Merc baan, maar ben heel benieuwd wat RBR nog uit de hoge houd kan toveren...
Check deze kerel zijn tweets-tom-562 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:41:
Zijn er eigenlijk nog actuele/recente foto's (van gisteren ofzo) van het circuit? Of is het nog steeds een bouwput
Inderdaad. Die razendsnelle bochten vragen toch flink wat van de banden zou je zeggen.tweakduke schreef op woensdag 1 december 2021 @ 19:30:
De info van Pirelli, valt mij nog mee dat ze niet voor de hardste compounds zijn gegaan aangezien het een nieuw circuit is.
[Afbeelding]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Sowieso..als je gaat zoeken op Youtube zie je alleen maar Sim rondjes van dit circuit (wat ik begrijp want nieuw circuit) maar ik had toch ook wel wat rondjes van een of andere echte auto verwacht (weet ik veel gewoon een rijk persoon die als eerst een rondje mag en dat heeft gefilmd)Rene schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:38:
Check-in!
Zijn er ondertussen al wat ervaringen van “snelle” auto’s op dit circuit? Ziet ernaar uit dat dit zomaar een grote bingo kan gaan worden.
Zover ik gezien/gelezen heb zijn het tot nu toe vrachtauto’s en bezem auto’s die rondtuffen….
*sowieso
MikeyMan schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:41:
[...]
Na een paar rondjes F1 2021 heb ik er een klein beetje meer vertrouwen in dat het nog een strijd wordt. High speed corners maken het Mercedes lastiger om de achterkant te laten zakken. En de bochten zijn wat serieuzer dan je zou denken.
La pista está asfaltada de hace poco. Bien asfaltada. Algunas zonas con más betún, pero no es Turquía 2020. Lo están limpiando. Sin dramas
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 1 december 2021
Tarmac has been laid down recently. It's OK. Some areas with more betún than others, but it's not Turkey 2020. They are washing it. No drama pic.twitter.com/vjJb0x2mOD
Turkije 2020 schiet ook steeds door m'n hoofd. Zou 'wassen' voldoende zijn?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Some areas are still not finished, but mainly guests areas, stands and accesses.
*sowieso
Het circuit zelf is af. Asfaltlaag ligt er al best een tijd en is zeker geen Turkije 2020, al ligt er op sommige plekken nog iets meer bitumen dan elders.-tom-562 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:41:
Zijn er eigenlijk nog actuele/recente foto's (van gisteren ofzo) van het circuit? Of is het nog steeds een bouwput
La pista está asfaltada de hace poco. Bien asfaltada. Algunas zonas con más betún, pero no es Turquía 2020. Lo están limpiando. Sin dramas
Tarmac has been laid down recently. It's OK. Some areas with more betún than others, but it's not Turkey 2020. They are washing it. No drama pic.twitter.com/vjJb0x2mOD
Algunas zonas están en obras, pero básicamente son gradas, zonas de invitados y accesos.
Some areas are still not finished, but mainly guests areas, stands and accesses. pic.twitter.com/9QhZKAl1Rz
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Mijn boefje is liev!
Ik verwacht van niet en dat Mercedes met twee vingers in de neus en een blinddoek een eentweetje rijdt. Maar ik laat me graag verrassen.Dentist schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:40:
[...]
Iedereen zegt dat wel, maar omdat het een nieuwe baan is kan het grip niveau maar zo de achterbanden oproken. En als dat het geval is, dan is merc niet de uitgesproken favoriet.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Anoniem: 217290
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
En dan heb je het nog niet eens over de mensenrechtensituatieRene schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:56:
Vind het sowieso een afgang voor de sport. Zou potverdorie wat zijn als het WK gespeeld gaat worden in een stadion waar allleen een grasmat ligt en de rest nog in de steigers staat.
Dit circuit is gewoon een jaar te vroeg op de kalender gezet. Emotieloos en troosteloze bende tot nu toe.
Cash is King denk ik dan maar.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
en straks zoeken naar degene met de voorbarige tatoeageLordSinclair schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:58:
lol, op Q-Music hebben ze alvast wat reacties opgenomen die zondag gebruikt kunnen worden als Max de WC wint."voor op de plank"
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
volgens mij heb je dat juist - wordt een spannende eerste training/raceDonJunior schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:43:
Is er werkelijk nog niemand die hier heeft gereden voordat het F1 circus neerstrijkt? Dat zou wel eens een bijzonder weekend kunnen worden (met veel schade in de vrije trainingen) gezien het nieuwe wegdek dan.
Als Max zondag het WC al veiligstelt dan moet HAM toch verschrikkelijk de mist ingaan die dag..LordSinclair schreef op donderdag 2 december 2021 @ 08:58:
lol, op Q-Music hebben ze alvast wat reacties opgenomen die zondag gebruikt kunnen worden als Max de WC wint."voor op de plank"
Het kan ook zonder HAM zijn schuld mis gaan. Probleem met de auto of hij valt uit door een andere coureur.Silent Thunder schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:12:
[...]
Als Max zondag het WC al veiligstelt dan moet HAM toch verschrikkelijk de mist ingaan die dag..
Ergens denk ik boeie, maar die kunstmatige fans die het dan met hem mogen vieren (als ze er al zijn) is toch wel zeer kansloosSilent Thunder schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:12:
[...]
Als Max zondag het WC al veiligstelt dan moet HAM toch verschrikkelijk de mist ingaan die dag..
Mijn boefje is liev!
Waarom ?Silent Thunder schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:14:
Stel de GP van SA kan niet doorgaan omdat ergens wat cruciale onderdelen nog niet af zijn, dan wint Max wel gemakkelijk aangezien ze dan 1 race overslaan...
HAM zelf, of die ultra-super-snelle-raketmotor die plof doetSilent Thunder schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:12:
[...]
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Omdat ze dan de laatste race ingaan met feit dat Max 8pnt voorstaat.
[ Voor 27% gewijzigd door Silent Thunder op 02-12-2021 09:23 ]
De sfeer zal in Abu Dhabi niet veel beter zijn, wat dat betreft zonde dat ze de "laatste-race" per opbod verkopen. Je zou toch eigenlijk het seizoen af moeten sluiten in een land waar Formule 1 echt een grote sport is.JB schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:15:
[...]
Ergens denk ik boeie, maar die kunstmatige fans die het dan met hem mogen vieren (als ze er al zijn) is toch wel zeer kansloos
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Eens. Voor mij zou eigenlijk Suzuka de laatste race moeten zijn. Komt vast doordat ik ben opgegroeid met F1 in de '90s. Lekker 6u 's ochtends de race kijken met vaak de ontknoping...XyritZz schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:19:
[...]
De sfeer zal in Abu Dhabi niet veel beter zijn, wat dat betreft zonde dat ze de "laatste-race" per opbod verkopen. Je zou toch eigenlijk het seizoen af moeten sluiten in een land waar Formule 1 echt een grote sport is.
Zo was Brazilie jarenlang de laatste race, dat was een prima circuit om het seizoen af te sluiten en over het algemeen zeer passionele fans.
Ben benieuwd naar de race, Max moet geen fouten maken en nog 1 van de resterende races voor Lewis eindigen. Ik denk dat zondag daar een betere kans voor is dan Abu Dhabi.
Het enige wat Max hoeft te doen is 18 punten uitlopen. Dan zijn het er 26, en dat kan Lewis niet meer dichtrijden. Dus ergens P6 of lager.Silent Thunder schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:12:
[...]
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
P6 is verschrikkelijk misgaan hoor.asing schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:29:
[...]
Het enige wat Max hoeft te doen is 18 punten uitlopen. Dan zijn het er 26, en dat kan Lewis niet meer dichtrijden. Dus ergens P6 of lager.
Het is niet zelden voorgekomen dit seizoen dat Hamilton en Verstappen met z'n 2en een seconde los zijn van de rest van de grid.asing schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:29:
[...]
Het enige wat Max hoeft te doen is 18 punten uitlopen. Dan zijn het er 26, en dat kan Lewis niet meer dichtrijden. Dus ergens P6 of lager.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Werkelijk niemand weet dit zeker. De teams niet, Pirelli niet, niemand niet. Natuurlijk hebben ze simulaties gedraaid, maar of die ook kloppen is de vraag. Ik denk dat ze morgen gewoon gaan rijden in FP1 om te kijken.Graft schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:32:
Iemand enig idee wat de grip levels hier gaan zijn? Vorig jaar Turkije hadden ze ook net nieuw asfalt gelegd en was de grip echt abysmal. Lag dat aan het nieuwe asfalt of was het een combi van wegdek, temperatuur etc?
De muur in, zo hoeft het van mij niet te eindigen. Maar...XyritZz schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:33:
[...]
Die gasten eindigen niet op P6 na een klein foutje, trage pitstop of spin. Dat maken ze binnen no-time weer goed. De enige manier waarop ik Lewis buiten het podium zie eindigen is dat hij z'n auto de muur in hangt of de motor het begeeft.
Dat gebeurd alleen bij BOTTemujin schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:38:
[...]
De muur in, zo hoeft het van mij niet te eindigen. Maar...
Dat laatste zou van mij wel eens mogen.. Laat die mercedes motor het maar eens begeven. Na jaren van dominantie en nu een motor die toch wel erg hard blijkt te draaien, dat zou toch een keer iets moeten gaan kosten.
Mijn boefje is liev!
License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000
Tikkie tegen de muur lijkt mij deze race niet heel ondenkbaar. Er zullen hoe dan ook wel een paar safetycars komen..
Payback voor die actie van Bottas, hoef je je niet eens schuldig over te voelenHelixes schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:42:
Zelf denk ik dat RBR's beste kans om het WDC binnen te halen is door Perez een Hamilton-homing missile te maken.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
alles kan off-topic
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dat zou weleens lekker zijn inderdaad. Beide auto's ook. Eerst nog wat stoere boordradio's van Lewis en Toto en opeens ... poef ... grote rookwolk, wat vlammen wellicht. En nog geen seconde later Bottas die "to whom it may concern" met een pluim rook aan de kant staat.Temujin schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:38:
[...]
Dat laatste zou van mij wel eens mogen.. Laat die mercedes motor het maar eens begeven. Na jaren van dominantie en nu een motor die toch wel erg hard blijkt te draaien, dat zou toch een keer iets moeten gaan kosten.
hear hear...hier ook sinds de jaren 80. Ben al weken gespannen....albino71 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:09:
Zo, ik schuif ook weer aan.
Volg F1 sinds de jaren 80, maar deze kan er bij in het rijtje van historische jaren.
De spanning build up is hier al langzaam bezig.
Nog twee te gaan...
Let's go boys over de radio lijkt me een prima uitkomst zondag.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Eind jaren 80 ook aangeschoven in de F1 wereld en gelijk in love with Senna. Maar man o man wat is dit nu al een klassiek jaartje. Ik hoop echt dat Max met een overwinning in de laatste race wereldkampioen gaat worden.albino71 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:09:
Zo, ik schuif ook weer aan.
Volg F1 sinds de jaren 80, maar deze kan er bij in het rijtje van historische jaren.
De spanning build up is hier al langzaam bezig.
Nog twee te gaan...
Let's go boys over de radio lijkt me een prima uitkomst zondag.
Is dat zo? Ik dacht dat die nooit kampioen is geworden als die de laatste X races niet voorstond in het kampioenschapd-vine schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:20:
[...]
Deze race ik heb echt het idee dat Lewis de overhand gaat hebben, hij heeft vaker een eindsprint gemaakt met diverse overwinningen op rij.
Het asfalt ligt er al, dat is het belangrijkste denk ik.AtlAntA schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:03:
[Afbeelding]
Schijnt dat deze foto van eergisteren is.
https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1465697120501973010
[ Voor 27% gewijzigd door Silent Thunder op 02-12-2021 10:34 ]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. En dat iets nog nooit is voorgekomen wil niet zeggen dat het deze keer niet kan.Waah schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:30:
[...]
Is dat zo? Ik dacht dat die nooit kampioen is geworden als die de laatste X races niet voorstond in het kampioenschap
Maar ik ben niet degene die zegt dat die in voorgaande jaren een "eindsprint" heeft gedaanasing schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:34:
[...]
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. En dat iets nog nooit is voorgekomen wil niet zeggen dat het deze keer niet kan.
[ Voor 10% gewijzigd door Waah op 02-12-2021 10:36 ]
Ik ben behoorlijk woke, maar vind dit echt niet kunnen.
[ Voor 88% gewijzigd door SirStranger op 02-12-2021 12:29 ]
wait wut?kraanwagen schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:41:
[...]
Plus dat die krengen ook corona bij zicht kunnen dragenWaah schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:46:
[...]
wait wut?![]()
zo'n grapje kan al niet meer?![]()
Zelf zou ik het best leuk vinden, de pits vol poezen. Lastige is alleen dat ze waarschijnlijk op de auto's gaan liggen, alle onderdelen van tafel gooien en je ze niet van de grid krijgt omdat het asfalt wel lekker warm is
Elke driver zijn eigen poes toewijzen... En ook verantwoordelijk maken.Type-R739 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:51:
[...]
Plus dat die krengen ook corona bij zicht kunnen dragen
Norris, stop the car stop the car, engine problem;er komt kattegejank uit...Waah schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:54:
[...]
Elke driver zijn eigen poes toewijzen... En ook verantwoordelijk maken.![]()
"Max, je poes heeft Hamiltons stuur van de auto gegooid in Parc Ferme, 50.000 boete "
at your service
Op de zondag en dan precies voor de finishlijn tot stilstand komen. En dat Bottas er al voorbij is en dus gefinishd zodat die 'm niet meer dat laatste zetje over de lijn kan geven.Temujin schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:38:
[...]
Dit is Yas Marina, daar zijn ze pas volgende weekSirStranger schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:44:
[YouTube: FIRST LOOK: Lando Norris Explains the NEW Yas Marina Circuit!]
Quadrant (Content creator team van Lando) neemt een kijkje op het nieuwe circuit.
[ Voor 5% gewijzigd door pjlgt op 02-12-2021 11:50 ]
Oprechte haat.. damn kerel...Frappuccino schreef op donderdag 2 december 2021 @ 11:18:
[...]
Op de zondag en dan precies voor de finishlijn tot stilstand komen. En dat Bottas er al voorbij is en dus gefinishd zodat die 'm niet meer dat laatste zetje over de lijn kan geven.
Man wat hoop ik hier op. Al dat zielige gedoe van dat hele team al het hele jaar door, het is haast oprechte haat.
Reageer dan gewoon niet. Want deze sarcastische verbeterreacties gevolgd met gesneer, hoeven hier dus absoluut niet.kraanwagen schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:41:
[...]
Ik ben behoorlijk woke, maar EN vind dit echt niet kunnen.
[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-12-2021 14:32 ]
We gaan hier dus absoluut niet mensen even "leuk" gaan lopen verwijzen naar een nummer voor psychologische hulp omdat je het ergens mee oneens bent.kraanwagen schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:41:
[...]
[ Voor 30% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-12-2021 14:39 ]
Je bent niet de enige. Ook ik root stiekem voor Kimi, zou mooi zijn in de laatste F1 race die hij zal rijden.toolkist schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:42:
En wie die laatste dan wint, boeiend. De beste, wie dat die race ook moge zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Jeroenvde89 op 02-12-2021 12:54 ]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Voor de wat oudere onder ons - gewoon Angela Groothuizen sturen.AtlAntA schreef op donderdag 2 december 2021 @ 10:03:
[Afbeelding]
Schijnt dat deze foto van eergisteren is.
https://twitter.com/AlbertFabrega/status/1465697120501973010
Straatfeest!Jeroenvde89 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:49:
Mijn wens voor zondagavond:
Na een knettergekke race, met alles erop en eraan (crashes, SC's etc.) rijdt Max uiteindelijk vooraan op weg naar de laatste bocht. Lewis rijdt daarentegen op de 7e plaats. Vlak voordat Max de laatste bocht nadert begint de stem van Olav al te trillen en start hij zijn legendarische woorden, maar dit keer voor de laatste keer in zijn commentaar-carrière, opnieuw in: "Dat ik dit nog mee mag maken als commentator! De laatste bocht! Yo ho yo ho ! Yo F*cking ho !"...
Krijg er nu al kippenvel van
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Jeetje dat zat ver verstopt in mn hoofd.Theebag schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:06:
[...]
Voor de wat oudere onder ons - gewoon Angela Groothuizen sturen.
[Afbeelding]
En een paar bochten later haalt Hamilton Timo Glock toch nog in...Jeroenvde89 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:49:
Na een knettergekke race, met alles erop en eraan (crashes, SC's etc.) rijdt Max uiteindelijk vooraan op weg naar de laatste bocht. Lewis rijdt daarentegen op de 7e plaats. Vlak voordat Max de laatste bocht nadert begint de stem van Olav al te trillen en start hij zijn legendarische woorden, maar dit keer voor de laatste keer in zijn commentaar-carrière, opnieuw in: "Dat ik dit nog mee mag maken als commentator! De laatste bocht! Yo ho yo ho ! Yo F*cking ho !"...
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ik ben pas begonnen te kijken nadat Max zijn eerste race bij Red Bull won (je moet ergens door getriggerd worden hè?) maar dit is wat mij betreft de allermooiste situatie, ook voor Olav, die ik dit van harte zou gunnen bij wijze van afscheid! :-DJeroenvde89 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:49:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik begon te kijken (tenminste dat denk ik) toen Jos in de Benetton werd gezet. Weet niet of ik ervoor al keek.Spotmatic schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:29:
[...]
Ik ben pas begonnen te kijken nadat Max zijn eerste race bij Red Bull won (je moet ergens door getriggerd worden hè?) maar dit is wat mij betreft de allermooiste situatie, ook voor Olav, die ik dit van harte zou gunnen bij wijze van afscheid! :-D
En de laatste race krijgt Max een klapbandJeroenvde89 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:49:
* Jasphur forward dit even naar NetflixJeroenvde89 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 12:49:
Dat zou in dit scenario dus niet uitmakenchrisO schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:45:
[...]
En de laatste race krijgt Max een klapband
Helaas gaat dat niet op voor HAM fans op dit forum. En die zijn er (toch?)pjlgt schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:06:
Gewoon ervan uitgaan dat HAM kampioen gaat worden. Dan is elke andere uitslag een bonus.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hmmmm denk je?
7e is geen 12 puntenasing schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:14:
[...]
Hmmmm denk je?
Max +25
Lewis +12
Totaal verschil : 8+13=21 punten
Dan mag Lewis de laatste niet winnen
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
P7 is 6 punten toch?pjlgt schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:19:
P7 is 8 punten, geen 12. Dus P7 + winst HAM in de laatste race + beide snelste ronden voor HAM zorgt dat ze gelijk komen als MAX de laatste race niet scoort.
Max meer overwinningen, dus kampioen.
[ Voor 11% gewijzigd door Waah op 02-12-2021 14:21 ]
Zeg ik toch?Waah schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:20:
[...]
P7 is 6 punten toch?
Fijn dat we als allemaal zelf-benoemde echte fans de puntentelling niet eens kennen
Anoniem: 31491
Ik denk dat het een saaie race wordt. Hoge snelheid maakt een race niet spannend, en maakt inhalen niet per definitie makkelijker.Anoniem: 31491 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:25:
Dit gaat een knotsgekke race worden. Gemiddelde snelheid 250 km/h begrijp ik. Met die wanden verwacht ik een aantal safety cars en wellicht een rode vlag gedurende de race. Nu vind ik RBR de betere strategisten. Benieuwd of MER er niet een totale chaos van maakt met een aantal foute calls. Ik heb wel een onderbuikgevoel dat die een beetje in tunnelvisie zitten mbt HAM.
Het enige wat ik mij daarvan nog kan herinneren is dat zij een keer half naakt uit een grote taart sprong (dat hoef ik nu denk ik niet meer te zienTheebag schreef op donderdag 2 december 2021 @ 13:06:
[...]
Voor de wat oudere onder ons - gewoon Angela Groothuizen sturen.
[Afbeelding]
Bij wie filmt Netflix dit weekend?Anoniem: 31491 schreef op donderdag 2 december 2021 @ 14:25:
Dit gaat een knotsgekke race worden. Gemiddelde snelheid 250 km/h begrijp ik. Met die wanden verwacht ik een aantal safety cars en wellicht een rode vlag gedurende de race. Nu vind ik RBR de betere strategisten. Benieuwd of MER er niet een totale chaos van maakt met een aantal foute calls. Ik heb wel een onderbuikgevoel dat die een beetje in tunnelvisie zitten mbt HAM.
[ Voor 31% gewijzigd door -tom-562 op 02-12-2021 14:41 ]
Vaak bu'j te bang!
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq