[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.200 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 21:42
roda_djavulen schreef op maandag 1 februari 2021 @ 16:38:
@Illegal_Alien voor ik heel het filmpje bekijk, zegt ie wanneer het uit komt?
"The end of februari, start of March, same as the previous two seasons". Helaas geen exacte datum dus, maar een timeframe van 1 a 2 weken is ook niet verkeerd :)

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cerebro
  • Registratie: Maart 2015
  • Niet online
Na Barcelona krijgen we nog meer veranderingen aan een ander circuit.
Melbourne gaat op de schop!

[ Voor 20% gewijzigd door Cerebro op 02-02-2021 00:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:30

Mercedes onthult de W12 op 02-03-2021.

[ Voor 21% gewijzigd door Extigo op 02-02-2021 12:11 ]

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:55
Extigo schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:10:
[Twitter]

Ah, Februari de 3e van 2021

spoiler:
:+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:44
Extigo schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:10:
[Twitter]
Normaal zijn dan ook de coureurs aanwezig, ik ben benieuwd!

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
asing schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:27:
[...]
Normaal zijn dan ook de coureurs aanwezig, ik ben benieuwd!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ODY5Fr7SVT5koCp2972sakkjJY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Xn4I99voUfhnQ1hmaiENfeQz.png?f=user_large

:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 16:41
Zijn er meer mensen die in de val getrapt zijn die 'The Official Formula 1 magazine' heet?

Ik heb op 9 november een (jaar)abonnement afgesloten en alle voorgaande (1 t/m) 7 nummers los besteld.
Na een maand of anderhalf maar eens gemaild, want ik had nog niks. Excuses en de order zou opnieuw toegestuurd worden.

2 weken terug kwam druppelsgewijs op verschillende dagen het volgende binnen;

- Editie 9
- Editie 10
- Editie 3

Kortom, het lijkt alsof het abonnement werkt en in is gegaan vanaf editie 9, prima. Maar ik heb 3 maanden na dato dus edities 1,2,4,5,6,7 nog niet mogen ontvangen. Nou kan ik best begrijpen dat er wat vertragingen zijn, corona, kerst, brexit, weet ik wat, maar 3 maanden na dato nog geen kwart van je bestelling binnen hebben lijkt me nogal overdreven. Toen ik vorige keer contact had gezocht heb ik ook gevraagd of ze het gewoon met tracking kunnen versturen, maar daar kwam geen respons op. Het feit dat ik dus 'los' editie 3 heb mogen ontvangen doet me vermoeden dat alle edities gewoon los op de post geflikkerd worden en je maar moet hopen dat het aankomt. Is het heel gek dat ik had verwacht dat er íets meer zorg zou gaan zitten in een order van toch zo'n 75GBP (exclusief het abo)...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

The_Admin schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 15:12:
Zijn er meer mensen die in de val getrapt zijn die 'The Official Formula 1 magazine' heet?

Ik heb op 9 november een (jaar)abonnement afgesloten en alle voorgaande (1 t/m) 7 nummers los besteld.
Na een maand of anderhalf maar eens gemaild, want ik had nog niks. Excuses en de order zou opnieuw toegestuurd worden.

2 weken terug kwam druppelsgewijs op verschillende dagen het volgende binnen;

- Editie 9
- Editie 10
- Editie 3

Kortom, het lijkt alsof het abonnement werkt en in is gegaan vanaf editie 9, prima. Maar ik heb 3 maanden na dato dus edities 1,2,4,5,6,7 nog niet mogen ontvangen. Nou kan ik best begrijpen dat er wat vertragingen zijn, corona, kerst, brexit, weet ik wat, maar 3 maanden na dato nog geen kwart van je bestelling binnen hebben lijkt me nogal overdreven. Toen ik vorige keer contact had gezocht heb ik ook gevraagd of ze het gewoon met tracking kunnen versturen, maar daar kwam geen respons op. Het feit dat ik dus 'los' editie 3 heb mogen ontvangen doet me vermoeden dat alle edities gewoon los op de post geflikkerd worden en je maar moet hopen dat het aankomt. Is het heel gek dat ik had verwacht dat er íets meer zorg zou gaan zitten in een order van toch zo'n 75GBP (exclusief het abo)...?
Nope, ik heb genoeg aan tweakers om mij van info te voorzien. In die bladen staan toch alleen maar dingen die ik al weet. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
sjaool schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 15:36:
[...]

Nope, ik heb genoeg aan tweakers om mij van info te voorzien. In die bladen staan toch alleen maar dingen die ik al weet. ;)
En voor onzin kijk ik wel naar het Formule 1 café op Ziggo :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
sjaool schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 15:36:
Dit inderdaad :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

KIMI Time:

:P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:54
Iemand die altijd hard heeft moeten vechten in eigenlijk altijd een van de mindere of onbetrouwbaardere auto van het veld.

Hoeveel WDC zou hij op zijn naam hebben gezet met een iets betere auto, of een die minder vaak stuk ging..

Maar ja, achteraf is een koe in de kont kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Giem schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:10:
[...]

Iemand die altijd hard heeft moeten vechten in eigenlijk altijd een van de mindere of onbetrouwbaardere auto van het veld.

Hoeveel WDC zou hij op zijn naam hebben gezet met een iets betere auto, of een die minder vaak stuk ging..

Maar ja, achteraf is een koe in de kont kijken..
Zet hem in 1 van de top 3 wagens en dan zie ik hem zo nog wel wat races winnen, of zelfs mischien nog een kampioenschap; zelfs al is hij de "Opa" van het veld.

Vraag me af wat hij gaat doen na de F1; Zien we hem terug bij een van de teams, of gaat hij weer wat wagens de greppel inrijden met rally? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 12-09 19:57
The_Admin schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 15:12:
Een magazine, zo eentje van papier? Wat ouderwetsch :P

Leuk voor de heb denk ik, maar alles wat daar in staat heb je in de weken na het vorige magazine al ergens anders gelezen lijkt me. Net als de krant, die loopt ook altijd een dag achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

FastFred schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:30:
[...]

Een magazine, zo eentje van papier? Wat ouderwetsch :P

Leuk voor de heb denk ik, maar alles wat daar in staat heb je in de weken na het vorige magazine al ergens anders gelezen lijkt me. Net als de krant, die loopt ook altijd een dag achter.
gene wat een krant of magazine nog 'interresant' maakt zijn de achtergrond verhalen of regionaal nieuws/interviews. het 'regulier' dag tot dag nieuws, is niet waarvoor je een magazine in huis haalt. dat gezegt hebben; na 10x een verhaaltje over senna, en oude ferraris is de koek wel beetje op :+

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

nachtnet schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:20:
[...]

@G_Dragon & @RobertMe 2020 was natuurlijk een uitzondering, dat seizoen was zo onvoorspelbaar kwa races en tijden dat het voor mij niet haalbaar was om steeds alles om te gooien. De tijden voor dit seizoen liggen hier op/onder de to-do lijst. Het blijft een pokkeklus van wel een uurtje of wat.. maar staat zeker op de planning. (het is nog geen maart.)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Gelukkig doe jij het, want anders moet ik het voor al die topics gaan doen en dat is ook echt een rot klus. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
himlims_ schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:36:
[...]

gene wat een krant of magazine nog 'interresant' maakt zijn de achtergrond verhalen of regionaal nieuws/interviews. het 'regulier' dag tot dag nieuws, is niet waarvoor je een magazine in huis haalt. dat gezegt hebben; na 10x een verhaaltje over senna, en oude ferraris is de koek wel beetje op :+
Nouja, ik vind t gewoon lekker om op de bank of wc te hangen en een beetje te bladeren :)

Zo is de Quest voor mij ook nog steeds zo'n blad dat ik gewoon leuk vind om van tijd tot tijd te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Illegal_Alien schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 09:27:
[...]

Zet hem in 1 van de top 3 wagens en dan zie ik hem zo nog wel wat races winnen, of zelfs mischien nog een kampioenschap; zelfs al is hij de "Opa" van het veld.

Vraag me af wat hij gaat doen na de F1; Zien we hem terug bij een van de teams, of gaat hij weer wat wagens de greppel inrijden met rally? :P
Hij zat anders de laatste jaren in een Ferrari en kon daar weinig mee doen. Heeft 1x een race gewonnen, ondertussen won Vettel er 14. Dus nee, die is al ruim over zijn hoogtepunt heen. Ik had het beter gevonden als ie gewoon was gestopt na zijn avontuur bij Ferrari.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou, Albon gaat naar DTM, maar niet in de Red Bull kleuren. Nee, AlpaTauri. Dat lijkt zo een demotie + uit de Formule 1. Lawson rijdt wel met Red Bull.

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/mgl/6n9WrWOY/s8/af-corse-red-bull-design-for-l-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formule1.nl/app/uploads/2021/02/albon-dtm-1500x844.jpg

Meer on topic. Abiteboul is nu ook echt weg.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
@DaniëlWW2

Grafisch zie ik het als een promotie. Wat zit die Ferrari er vet uit in AT livery. Gaat Ferrari meedoen aan het DTM? Wist ik niet. Interessant.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DaniëlWW2 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:17:
Nou, Albon gaat naar DTM, maar niet in de Red Bull kleuren. Nee, AlpaTauri. Dat lijkt zo een demotie + uit de Formule 1. Lawson rijdt wel met Red Bull.
Niet echt, dat zijn gewoon identieke auto's met enkel andere livery, DTM heeft zware regulaties tov F1 ;) Daarbij, hij is gewoon testrijder voor RB en ze zouden gek zijn hem naast die job even 'fulltime' RBR DTM zetten, hij gaat z'n stoeltje namelijk delen met Cassidy. Lawson (afaik enige fulltime DTM) gaat de RBR versie rijden.
Rudolf schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:19:
@DaniëlWW2

Grafisch zie ik het als een promotie. Wat zit die Ferrari er vet uit in AT livery. Gaat Ferrari meedoen aan het DTM? Wist ik niet. Interessant.....
Volgens mij kwam dat uit 2019 seizoen waar voor het eerst wildcards mee mochten rijden zoals GTR en Lexus, dat nieuwe concept ook de overige GT3's toelaten. Maar dan Ferrari zelf niet, die levert aan iedereen die een 488 wil hebben gewoon zo'n auto, de basis blijft de GTE vanuit de GTLM's, maar ook de GT3 die zo'n beetje in elke tak van racen wordt gebruikt

Edit, DTM gaat dus blijkbaar helemaal op de schop, ze stoppen met touringcars en alles wordt (zoals beetje elk ander land) GT3-spec.

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 03-02-2021 10:31 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Rudolf schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:19:
@DaniëlWW2

Die ziet er mooi uit ja, maar het is wel de "tweede keuze" van Red Bull qua uiterlijk. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Die DTM RBR livery is wel heel erg vet. Als ze zoiets nou ook eens in de F1 gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
pjlgt schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:11:
Die DTM RBR livery is wel heel erg vet. Als ze zoiets nou ook eens in de F1 gaan gebruiken.
Mee eens, die is inderdaad wat vlotter en moderner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

SinergyX schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:23:
[knip]

Edit, DTM gaat dus blijkbaar helemaal op de schop, ze stoppen met touringcars en alles wordt (zoals beetje elk ander land) GT3-spec.
Dat was al even geleden bekend gemaakt ja, maar de populariteit voor deze klasse is (of was), tegenwoordig ver zoek. ge-flopt in "Algemeen race topic Deel 2"

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

poor Leno schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:20:
[...]

Mee eens, die is inderdaad wat vlotter en moderner :)
Dat is natuurlijk subjectief. Ik vind beiden de moeite waard. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Bestla

Kvinne

sjaool schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:26:
[...]

Dat is natuurlijk subjectief. Ik vind beiden de moeite waard. :)
Die RBR winter livery een paar jaar terug, die donkerblauw/zwart met rode accenten was vet.
Afbeeldingslocatie: https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fapi.thedrive.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F02%2Fap-1ye5ahr2s2111_news-e1550078138257.jpg%3Fquality%3D85&f=1&nofb=1

Deze livery een flashy update geven, ik teken er voor.

[ Voor 31% gewijzigd door Bestla op 03-02-2021 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

DaniëlWW2 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:17:
Meer on topic. Abiteboul is nu ook echt weg.
[Embed]
Dus Red Bull volgend jaar toch met Renault motoren?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Bestla schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 13:33:
Die RBR winter livery een paar jaar terug, die donkerblauw/zwart met rode accenten was vet.
[Afbeelding]

Deze livery een flashy update geven, ik teken er voor.
Dan liever deze:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/73/590x/Red-Bull-Car-920884.jpg

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 16:11
Romain Grosjean officieel naar Indycars bij Dale Coyne Racing.

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

https://www.planetf1.com/...-engine-freeze-vote-date/

nofi; ik snap het gewoon niet - waarom zouden andere fabrikanten/teams instemmen met een 'engine freeze'??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:55
himlims_ schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:11:
https://www.planetf1.com/...-engine-freeze-vote-date/

nofi; ik snap het gewoon niet - waarom zouden andere fabrikanten/teams instemmen met een 'engine freeze'??
Mijn gok: politiek spel en uiteindelijk de bal bij de FOM/FIA (wie is ook alweer eigenaar van dit dure spelletje?) neer leggen.

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

zonoskar schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 14:08:
[...]

Dus Red Bull volgend jaar toch met Renault motoren?
Die houden die Honda's gewoon. Mercedes en Ferrari zijn al om met de bevriezing. Renault zal er misschien een geringe financiële compensatie uithalen, maar dat is het ook. Binnen RBR heb je denk ik twee mensen die echt niet terug willen naar Renault. Dat zijn Verstappen en Newey. I rest my case. :+

Serieus, Max is aardig vocaal geweest over zowel Renault als Honda en met de Honda deal krijg je waarschijnlijk het scenario dat RBR de Honda faciliteit in Milton Keynes overneemt inclusief aardig wat personeel. Daar worden die PU's immers ook voorbereid van wat ik heb begrepen en zijn er enige testfaciliteiten.

Voor Newey is het denk ik zo dat die Honda wel erg compact is en inmiddels vrij goed geïntegreerd is met de koelingssystemen. Verder is controle over een eigen PU gewoon nodig, ook als de reglementen zijn bevroren. Je kan er voordelen uithalen met brandstof en je auto helemaal ontwerpen rond je eigen PU omdat je alle details kent en enige controle hebt over aanpassingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 13:57
Aan de ene kant, kostenbesparingen (die je vervolgens keihard in de aero kan gooien, of om je budget cap te halen).
Aan de andere kant, er zijn 10 teams. 2 daarvan zijn Red Bull. Hoewel Red Bull veel geïnvesteerd heeft om te staan waar ze staan, zijn ze niet zo verbonden met de F1 als Ferrari of halen ze er de resultaten die Mercedes blijft halen. Een dreigement van Red Bull om er mee te kappen is dus per definitie al serieuzer dan elk dreigement dat Ferrari in de afgelopen 40 jaar heeft geuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:39

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

mavamal schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:18:
Aan de ene kant, kostenbesparingen (die je vervolgens keihard in de aero kan gooien, of om je budget cap te halen).
Aan de andere kant, er zijn 10 teams. 2 daarvan zijn Red Bull. Hoewel Red Bull veel geïnvesteerd heeft om te staan waar ze staan, zijn ze niet zo verbonden met de F1 als Ferrari of halen ze er de resultaten die Mercedes blijft halen. Een dreigement van Red Bull om er mee te kappen is dus per definitie al serieuzer dan elk dreigement dat Ferrari in de afgelopen 40 jaar heeft geuit.
Investeringen zijn beperkt, als je veel punten haalt krijg je veel geld. Krijg je veel geld, kan je meer punten halen, etc.

Ik hoop dat met de nieuwe reglementen nieuwe teams toetreden, maar zonder nieuwe motoren (max 2l, zoek het verder lekker uit, de auto moet minimaal 750kg wegen en tanken mag wel/niet ofzo) is die kans bijzonder beperkt.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Fox-Racing schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:57:
Romain Grosjean officieel naar Indycars bij Dale Coyne Racing.

[Twitter]
Zijn geval zeg ik, promotie. Zal geen top team zijn, maar ik blijf erbij dat de heren in Indycar toch iets grotere ballen hebben dan de F1 mensen :P (ovals gaan die dingen tot 380km/h).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:19

BM

Moderator Spielerij
SinergyX schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:18:
[...]

Zijn geval zeg ik, promotie. Zal geen top team zijn, maar ik blijf erbij dat de heren in Indycar toch iets grotere ballen hebben dan de F1 mensen :P (ovals gaan die dingen tot 380km/h).
Die gaat ie dus net niet rijden :P

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

pjlgt schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 12:11:
Die livery voert RBR toch vaak door over alle klasses? Met ander woorden, gaan we deze dan ook straks niet zien in de F1?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Ah, weer een epistel van @DaniëlWW2. Heb ik gemist! ;)

We gaan weer langzaam richting de start van het seizoen. Eerst testen en dan weer racen. *O*

Stel de motorfreeze komt er, en Honda heeft de boel echt op orde, dan kan dat nog leuk worden.

We gaan het zien.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

BM schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:23:
[...]

Die gaat ie dus net niet rijden :P
Oooh.. meh watje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
pjottum schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 17:02:
[...]

Investeringen zijn beperkt, als je veel punten haalt krijg je veel geld. Krijg je veel geld, kan je meer punten halen, etc.

Ik hoop dat met de nieuwe reglementen nieuwe teams toetreden, maar zonder nieuwe motoren (max 2l, zoek het verder lekker uit, de auto moet minimaal 750kg wegen en tanken mag wel/niet ofzo) is die kans bijzonder beperkt.
Budget RBR: tussen de 350 en 450 miljoen per jaar.
Inkomen RBR uit de F1: ~270 miljoen.

In het beste geval zit er nog een gat van 80 miljoen dat opgevangen moet worden door sponsors, pay drivers of de titelsponsor. Ook zitten in deze kosten alleen afschrijvingen, als je dat eerst hebt moeten financieren zit je misschien nog wel 10 jaar vast aan hoge vaste lasten omdat je topdesigner een nieuwe windtunnel nodig had.

AlphaTauri kost natuurlijk een stuk minder per jaar, maar zit volgens mij niet meegenomen in de cijfers voor het budget en het inkomen van Red Bull Racing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
Zoooo RacingNews365 doet ook een clickbaitje. Hamilton en Mercedes "zouden eruit zijn". Duur van het contract "ja", veto recht voor teamgenoot "ja", salaris : NEE. Dan kan je roepen dat ze eruit zijn maar dat zijn ze dus nog niet.

@mavamal : Ook Mercedes heeft een investering van niks in de F1. Als je alle kosten optelt om een jaar te racen, en daar alle inkomsten uit de verkoop van motoren, sponsordeals en de prijzenpot, dan kom je 30 miljoen dollar tekort. Die moet Daimler bijleggen.

Daartegenover staat dat Mercedessen vroeger werden gereden door (bijna) gepensioneerden en taxi chauffeurs. Dat is nu anders, ze trekken een veel jonger publiek. Dus al met al zit Mercedes op rozen.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EtYJkf4WYAAaFHx?format=jpg&name=large

Perez is zijn stoeltje aan het passen

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 09:44
basvn schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:04:
[Afbeelding]

Perez is zijn stoeltje aan het passen
Dikke blije bakkes

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 02:36
Perez wordt 'vers' ingepakt omdat we toch nog niet weten wanneer het seizoen begint zodat RBR de t.h.t. datum kan verlengen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Deze was heel erg gaaf _/-\o_

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:54
https://www.youtube.com/watch?v=I7EAj-dMABE
McLaren Unboxed | First Impressions | #MCL35M

Daniels eerste dag bij Mclaren

/post

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nee maar even serieus guys.. Er waren natuurlijk maar 2 echt mooie :>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N_cF1w11r6B036uJTpw40FCqeFs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oUgE7RG2ZorLa1rEQAXZjuvz.png?f=fotoalbum_large

en de snake skin

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gnMDX8nNv3a-vtsRPBU5HEHhelU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8cRukPNmL8tSG6KAZJ9Kv6z6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

James Allison legt de regels even uit.

Oh en kijk hoeveel zelfvertrouwen die "bucker" uitstraalt. Prepare for Mercedes 1-2, alweer. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

poor Leno schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:39:
[...]

[Afbeelding]

en de snake skin

[Afbeelding]
Die waren wel heel nice ja, enige waarmee ze bovenaan de lijst komen though :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

DaniëlWW2 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:33:
James Allison legt de regels even uit.

[YouTube: F1 Explained: 2021 Rule Changes with James Allison]

Oh en kijk hoeveel zelfvertrouwen die "bucker" uitstraalt. Prepare for Mercedes 1-2, alweer. :Y)
Haha, dat was ook mijn eerste reactie. Kut :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:43
Ik dacht; eens kijken of er Hamilton-nieuws is
spoiler:
is er niet
en kwam toen bij dit artikeltje uit.
https://www.f1maximaal.nl...er-dan-de-rest-bij-elkaar

Als dat klopt lijkt die €33.000.000 voor verstappen ook maar gewoon een bedrag voor de lulz te zijn, of is het toeval (of uit de lucht gegrepen)? :+

[ Voor 7% gewijzigd door LA-384 op 04-02-2021 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 15:59
poor Leno schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:39:
[...]

[Afbeelding]

en de snake skin

[Afbeelding]
Deze waren echt geweldig, zo'n groot verschil met de uiteindelijke livery waar ze mee racen imo...

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

LA-384 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:39:
Als dat klopt lijkt die €33.000.000 voor verstappen ook maar gewoon een bedrag voor de lulz te zijn, of is het toeval (of uit de lucht gegrepen)? :+
Het enige dat wij via Helmut Marko weten is dat Red Bull heel veel geld aan Verstappen betaald. Een bedrag is daarbij nog nooit genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
LA-384 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 20:39:
En Lewis zit rond de 44 miljoen, ook voor de lulz :P .

Maar ik neem die bedragen altijd met een kilo zout. Je weet nooit hoe dat is opgebouwd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sinasappel
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:34
DaniëlWW2 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 16:18:
[...]

Serieus, Max is aardig vocaal geweest over zowel Renault als Honda en met de Honda deal krijg je waarschijnlijk het scenario dat RBR de Honda faciliteit in Milton Keynes overneemt inclusief aardig wat personeel. Daar worden die PU's immers ook voorbereid van wat ik heb begrepen en zijn er enige testfaciliteiten.
Volgens mij is het zo dat de Honda ICE en Turbo in Japan worden ontwikkeld en het electrische gedeelte, recovery en batterij, in Engeland wordt gemaakt en vervolgens wordt geasembled aan de PU (die wordt overgevlogen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavamal
sinasappel schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:55:
[...]

Volgens mij is het zo dat de Honda PU uit Japan komt en het electrische gedeelte, recovery en batterij, in Engeland wordt gemaakt en vervolgens wordt geasembled aan de PU (die wordt overgevlogen).
De PU is inclusief het electrische gedeelte, dus bedoel je dan alleen de ICE en turbo? De MGU-H zit natuurlijk ook aan de turbo verbonden, dus de integratie is daarin heel tight.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sjaool schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:45:
[...]

Het enige dat wij via Helmut Marko weten is dat Red Bull heel veel geld aan Verstappen betaald. Een bedrag is daarbij nog nooit genoemd.
hij verdiend sowieso het meeste voor iemand zonder wereldtitel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

himlims_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:13:
[...]

hij verdiend sowieso het meeste voor iemand zonder wereldtitel :+
Ja, dat is toch een mooie prestatie voor de jongste F1 coureur ooit. Die Verstappen komt er wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sjaool schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:40:
[...]

Ja, dat is toch een mooie prestatie voor de jongste F1 coureur ooit. Die Verstappen komt er wel. :+
helaas is de auto nog te doorslaggevend, zie alonso (voor mij een van de favorieten) helaas verkeerde team op verkeerde moment ... en dan heb je nog niets :+ voor max idem, moet maar net bij juiste team zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
19 februari geeft Alpha Tauri hun 2021 presentatie

https://www.formula1.com/...fLbpIx0rD3rboYjrIXnc.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

"Ontdoost" :p

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

die was hier nog niet gedeeld :X :+

Afbeeldingslocatie: https://external-preview.redd.it/AdR2cnpR9FGLnhCvZkelsmkW6Reiyb-BgDGjARnUfDQ.jpg?auto=webp&s=10137077b04ffef711216cc4e7658936c9a8133e

//edit; @Illegal_Alien je bent de 3e (of heb niet goed getelt)

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 05-02-2021 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Wel of niet, kom hem niet zo 1 2 3 tegen? Of iemand sneaky geweest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
4 down, 6 to go

DateTeamLocation
February 15McLarenWoking
February 19AlphaTauriVirtual
February 22Alfa RomeoWarsaw
March 2MercedesVirtual

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sand0rf
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:54
Illegal_Alien schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:21:
[...]

Wel of niet, kom hem niet zo 1 2 3 tegen? Of iemand sneaky geweest?
Ongeveer een post of 10 boven die van jou ;)
Sand0rf schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:05:
https://www.youtube.com/watch?v=I7EAj-dMABE
McLaren Unboxed | First Impressions | #MCL35M

Daniels eerste dag bij Mclaren

/post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

himlims_ schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:58:
[...]

helaas is de auto nog te doorslaggevend, zie alonso (voor mij een van de favorieten) helaas verkeerde team op verkeerde moment ... en dan heb je nog niets :+ voor max idem, moet maar net bij juiste team zitten.
Klopt, alles moet samenvallen voor zoiets. Tenzij je bij Mercedes rijdt, dan kun je als coureur nog wel eens steekje laten vallen of een race missen en nog wereldkampioen worden. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

HULK *O* ! Ik hoop echt dat hij ooit nog de kans krijg om weer mee te rijden in 2021 / 2022

Nieuw F1-avontuur lonkt voor Hülkenberg: Interesse van Aston Martin

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:51

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

asing schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:51:
[...]

En Lewis zit rond de 44 miljoen, ook voor de lulz :P .

Maar ik neem die bedragen altijd met een kilo zout. Je weet nooit hoe dat is opgebouwd,
Jammer voor Russell, dan maakt hij nooit kans op dat stoeltje van HAM. Russell vraagt 63 miljoen dan.
Kunnen ze beter RIC wegkopen voor 3 miljoen. Zo simpel..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sjaool schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:33:
[...]

Klopt, alles moet samenvallen voor zoiets. Tenzij je bij Mercedes rijdt, dan kun je als coureur nog wel eens steekje laten vallen of een race missen en nog wereldkampioen worden. :P
of met 3 wielen finishen (was toch wel indrukwekkend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo

Klik voor de start van de nieuwe Williams

[ Voor 23% gewijzigd door Extigo op 05-02-2021 12:05 ]

Steam

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

G_Dragon schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:46:
HULK *O* ! Ik hoop echt dat hij ooit nog de kans krijg om weer mee te rijden in 2021 / 2022

Nieuw F1-avontuur lonkt voor Hülkenberg: Interesse van Aston Martin
Force India zal hem idd wel als spare aan willen houden.
Niet heel verrassend. :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Nickrsd schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:48:
[...]

Jammer voor Russell, dan maakt hij nooit kans op dat stoeltje van HAM. Russell vraagt 63 miljoen dan.
Kunnen ze beter RIC wegkopen voor 3 miljoen. Zo simpel..
Ah, daarom wil Hamilton natuurlijk niet met nr. 1 rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 09:44
De achterkant van de "nieuwe" RB16B

Brand maar los met jullie analyses hier :9 ;)

https://twitter.com/redbu...57639270635298816/photo/1

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Siebeh schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:03:

Ik denk dat meneer wielrennen als hobby heeft. Bruine armen, maar de handen niet. Ergo, regelmatig handschoenen aan in de buitenwereld. De Garmin (?) om z'n rechterhand lijkt dat beeld te bevestigen.
Hij is verder rechtshandig en woonachtig in de buurt van Silverstone.

Gezien de hoeveelheid sproeten op de arm zal hij vermoedelijk rood haar hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:54
sjaool schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:40:
[...]

Noem mijn sceptisch en hoe graag ik het zou willen.. ik denk het niet.

Dit wordt een gevalletje, Kimi, hele goede rijder, maar zal nooit in het juist materiaal komen bij het juist team. Mercedes zit al dicht, na Ham komt daar Rus. Mocht Ferrari ooit weer goed worden dan zit daar Le Clerck al.

En RedBull dominant worden als met Vettel.. dat zie ik niet zomaar weer gebeuren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Compositie is matig op z'n best, belichting is redelijk, maar de focus lijkt een beetje off.

Voorbereiding is zeer slecht, stof aan de rechterkant, 'gebruikte' banden erop, horloge (sluikreclame) zeer slecht in beeld, overbelichting op de hand van de persoon..

Nee, een magere 4 zou ik het geven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54

Hier zien we een oefening van een quick fix voor als 1 van de rijders het voor elkaar krijgt de wagen te beschadigen wanneer hij naar de start positie rijdt

[ Voor 3% gewijzigd door Jasphur op 05-02-2021 13:18 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 16:11
Vraagje aan de kenners hier.

Nu de F1 presentatie voor de deur staan, zat ik terug te denken aan de grote presentaties van vroeger..
Beneton 2001 in Venetië, McLaren 1997 met optreden Spice Girls, Sauber 2004 met SugaBabes enz.

Kortom miljoenen kostende presentaties terwijl we het tegenwoordig moeten doen met virtuele of
simpele foto sessie voor de pitbox (als 10min later de eerste testdag begint).

Maar nu kan ik mij herinneren dat er een team was (dacht Mclaren) die hun wagen in (dacht) Duitsland
presenteerde op een winkelplein... dat de monteurs uit alle hoeken aan kwamen met onderdelen en
de wagen in elkaar bouwde tussen het "winkelende" publiek..

Wie weet nog hoe, wat waar en wanneer dat was??

RichardVos.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Giem schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:13:
[...]

Dit wordt een gevalletje, Kimi, hele goede rijder, maar zal nooit in het juist materiaal komen bij het juist team. Mercedes zit al dicht, na Ham komt daar Rus. Mocht Ferrari ooit weer goed worden dan zit daar Le Clerck al.

En RedBull dominant worden als met Vettel.. dat zie ik niet zomaar weer gebeuren.
idem, verwacht precies hetzelfde - hopelijk zit ik er naast, maar kijkend in de glazenbol, voorzie ik jouw geschetste situatie (kort termijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Fox-Racing schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:56:
Vraagje aan de kenners hier.

Nu de F1 presentatie voor de deur staan, zat ik terug te denken aan de grote presentaties van vroeger..
Beneton 2001 in Venetië, McLaren 1997 met optreden Spice Girls, Sauber 2004 met SugaBabes enz.

Kortom miljoenen kostende presentaties terwijl we het tegenwoordig moeten doen met virtuele of
simpele foto sessie voor de pitbox (als 10min later de eerste testdag begint).

Maar nu kan ik mij herinneren dat er een team was (dacht Mclaren) die hun wagen in (dacht) Duitsland
presenteerde op een winkelplein... dat de monteurs uit alle hoeken aan kwamen met onderdelen en
de wagen in elkaar bouwde tussen het "winkelende" publiek..

Wie weet nog hoe, wat waar en wanneer dat was??
Dat klinkt alsof hij hier tussen zou moeten staan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

TLDS: Nope, wat @Fox-Racing beschrijft staat er niet tussen.

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:11

Moofnor

King of my castle

[...]

Max mocht willen dat hij een gevalletje Kimi wordt, zowel qua image als aantal WK. Fan van Max als Nederlander, maar zijn uitstraling ligt mij voor geen meter.

Ik houd de hoop er nog wel in, de kampioen wordt beslist om het moment dat veel regels veranderen. Dus er komt een wisseling aan, of die de goede kant op valt is alleen maar af te wachten. En anders op het moment dat F1 overstapt naar elektrisch >:)

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
[...]
Dit wordt een gevalletje, Kimi, hele goede rijder, maar zal nooit in het juist materiaal komen bij het juist team.

Ohja ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavamal
Moofnor schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:37:
[...]

Max mocht willen dat hij een gevalletje Kimi wordt, zowel qua image als aantal WK. Fan van Max als Nederlander, maar zijn uitstraling ligt mij voor geen meter.
Je kan natuurlijk net zo goed een geval Montoya worden. Niemand die twijfelt aan je snelheid, geen foute keuzes gemaakt qua team maar je valt gewoon niet lekker en na een paar seizoenen stop je er mee zonder die belofte in te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Moofnor schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:37:
[...]

En anders op het moment dat F1 overstapt naar elektrisch >:)
hebben al formule-e (gaap), moment dat F1 naar full electrisch gaat is het ook gelijk gedaan met de fanbase en revenue. enige serieuze optie imho is waterstof oid (hybrid ofzo)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:16

-tom-562

Oliesjeik

[...]

Verstappen gaat denk ik een hele grote 'what-could-have-been' rijder worden (heb dat al eens eerder gepost hier). Karel de Klerk zit gebakken bij Ferrari, en Mercedes heeft idd Russell

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MuVo
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:51
Eerste 2021 F1 gelekte
spoiler:
fiets:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ekVDoesbcXrr5R56VgKZ9Kt8lFM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/t8jKI5OkkIXcVmTQyLhwGqyV.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
MuVo schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:00:
Eerste 2021 F1 gelekte
spoiler:
fiets:
[Afbeelding]
Die zou ik wel willen

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
MuVo schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:00:
Eerste 2021 F1 gelekte
spoiler:
fiets:
[Afbeelding]
Met rode banden had hij meer grip gehad. Deze fiets is komende maandag wel echt handig om mee naar het werk te kunnen door de sneeuw.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Playa del C. schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 19:41:
[...]

Met rode banden had hij meer grip gehad. Deze fiets is komende maandag wel echt handig om mee naar het werk te kunnen door de sneeuw.
Iedereen weet toch dat wij Nederlanders op schaatsen naar het werk gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoleBole
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 16:01
In het kader van thuiswerken heb ik geen banden nodig (om de trap op te komen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
[...]

Ik deel deze angst al sinds team Verstappen voor Red Bull heeft gekozen. Jos zei zelf dat zijn grootste fout was dat hij te snel bij een topteam is ingestapt. Max kon overal heen, maar wilde direct F1 rijden en alleen Red Bull kon dat bieden. Hij had ook voor Mercedes kunnen kiezen en een jaartje GP2 kunnen doen.

Dit wordt alweer zijn 7de seizoen en de volgende generatie dient zich alweer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Bij zijn 15de overwinning, Max staat inmiddels al op 10. En in 2008 had Kimi ook kans gehad was Massa niet voor getrokken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Erapaz schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 07:08:
[...]
Ik deel deze angst al sinds team Verstappen voor Red Bull heeft gekozen. Jos zei zelf dat zijn grootste fout was dat hij te snel bij een topteam is ingestapt. Max kon overal heen, maar wilde direct F1 rijden en alleen Red Bull kon dat bieden. Hij had ook voor Mercedes kunnen kiezen en een jaartje GP2 kunnen doen.

Dit wordt alweer zijn 7de seizoen en de volgende generatie dient zich alweer aan.
En voor hetzelfde geld reed hij dan nu nog bij Williams als hij Merc had gekozen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Nu online
Erapaz schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 07:08:
[...]

En wat hebben de Mercedes junioren in die periode gedaan? Wehrlein is stilletjes, bijna via de achterdeur, weer van het toneel verdwenen; Ocon heeft een sabbatical van een jaar gehad, rijdt nu bij Renault, en heeft geen banden meer met Mercedes; En Russell mag nu aan zijn derde seizoen bij Williams beginnen.
Tekenen bij Mercedes was voor de Verstappens dus zeker geen gegarandeerd succesverhaal geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
mark-k schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:49:
[...]

Iedereen weet toch dat wij Nederlanders op schaatsen naar het werk gaan?
Kun je wel een grapje maken, maar toen ik nog in Scandinavië woonde, gingen (moesten) we inderdaad regelmatig met de ski's en de "Spark" (soort step slee) naar school en werk ja :7 8)

Gaat hard joh! :X

Afbeeldingslocatie: https://i0.wp.com/gfx.nrk.no/A_rpM67r0i0WQHCkVMFrwgQxTu22fr3we4wuqb9Vz0Iw.jpg?resize=455%2C257
Pagina: 1 ... 13 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken