[F1] Seizoen 2021 - Max Verstappen WDC! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 112 ... 171 Laatste
Acties:
  • 1.287.366 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 14:30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 12:10
nu 550 euro met Qatar airways vanuit Amsterdam..... tempting!!!!!

at your service

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:48

Ik hoor wel een "probably" van Christian maar Qatar was al bijna zeker, alleen hadden ze wat tijd gevraagd aan de FOM en FIA voor de organisatie van de grand prix.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Yay nog weer een of ander achterstandsland dat geen kut om mensenlevens geeft.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:21
mark-k schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:58:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://motogp.hondaracingcorporation.com/wp-content/uploads/sites/3/2014/09/541866f4139203.03338782.png

Bekijk het eens van de positieve kant. Dit lijkt verdacht veel op de Hungaroring. Alleen meer bochten op middelmatige snelheid. Deze baan moet kaasje zijn voor de RB16B.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

asing schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:11:
[...]

[Afbeelding]

Bekijk het eens van de positieve kant. Dit lijkt verdacht veel op de Hungaroring. Alleen meer bochten op middelmatige snelheid. Deze baan moet kaasje zijn voor de RB16B.
Sorry, maar ik kan in die vorm echt met alle verbeelding van de wereld geen Hungaroring ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

d-vine schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:21:
Een 4e is wel een beetje als verwacht het zou pas echt een probleem worden als het hier niet bij blijft.
Het is wel te hopen dat als Lewis een wissel krijgt Max wel meer kan profiteren dan Lewis met Max.
Toch weer spannend hoe de motoren wissels gaat uitpakken
Schmidt haalde Mexico aan omdat Honda's grote turbo het daar op die hoogte erg goed zal doen t.o.v. de Mercedes. Mexico en Brazilië zijn Honda circuits, daar moet vooral de winst worden gehaald. Al het andere wat nog gaat komen is meer 50/50.

Testing, one, two ...

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
asing schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:11:
[...]

[Afbeelding]

Vier zones?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:08
Afbeelding van de MotoGP, daar hebben ze de onderverdeling naar vier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

mark-k schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:29:
[...]

Sorry, maar ik kan in die vorm echt met alle verbeelding van de wereld geen Hungaroring ontdekken.
Eerder vrij losjes :
Caesars Palace Grand Prix
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fa/Circuit_Caesars_Palace.png

Bron: Wikipedia: Caesars Palace Grand Prix

And we know how that went. :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Illegal_Alien schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:11:
[...]

Eerder vrij losjes :
Caesars Palace Grand Prix
[Afbeelding]

Bron: Wikipedia: Caesars Palace Grand Prix

And we know how that went. :P
Dat idd, of Oostenrijk *1.5 :9

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

mark-k schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:58:
[...]

Verstappen moet dus gewoon maar snel het kampioenschap winnen zodat we dat kunnen boycotten. ;)
Maar je hebt wel gelijk. Ik kan ook echt niet wachten op de seizoensfinale in die regio...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/91/Hungaroring.svg/266px-Hungaroring.svg.png
Ergens begrijp ik waar je de vergelijking vandaan haalt (de bochten 8, 9, 10 van Hongarije wat overdreven en scherper als bocht 6, 7, 10, de chicane 12, 13, 14 van Hongarije getekend in Qatar als gewone bochtencombinatie 14, 15, 16), maar toch heb ik wel behoorlijk wat fantasie daarvoor nodig en ik denk dat er vrij weinig van de eigenschappen van Hongarije overblijft in Qatar. :+

Desalniettemen denk ik dat het wel een leuke baan kan zien. Ik had eerder al een filmpje gepost van een rondje Qatar, kan misschien wel interessant zijn.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

DaniëlWW2 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:37:
[...]

Verstappen moet dus gewoon maar snel het kampioenschap winnen zodat we dat kunnen boycotten. ;)
Maar je hebt wel gelijk. Ik kan ook echt niet wachten op de seizoensfinale in die regio...
Ja ik ben normaal best voorstander van het scheiden van politiek en sport, maar ik trek op zich nog wel de grens bij massamoordenaars. Ik ga ook geen minuut van het WK voetbal kijken (vind dat sowieso ook geen sport meer maar slecht toneel, maar dat is weer een andere discussie waarin ik offtopic zou gaan in mn eigen offtopic post :P ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

naitsoezn schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:54:
[...]

[Afbeelding]
Ergens begrijp ik waar je de vergelijking vandaan haalt (de bochten 8, 9, 10 van Hongarije wat overdreven en scherper als bocht 6, 7, 10, de chicane 12, 13, 14 van Hongarije getekend in Qatar als gewone bochtencombinatie 14, 15, 16), maar toch heb ik wel behoorlijk wat fantasie daarvoor nodig en ik denk dat er vrij weinig van de eigenschappen van Hongarije overblijft in Qatar. :+

Desalniettemen denk ik dat het wel een leuke baan kan zien. Ik had eerder al een filmpje gepost van een rondje Qatar, kan misschien wel interessant zijn.
Ik zie net zoveel Hongarije erin als Bahrain oval tbh (beide zeer weinig)
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/Bahrain-Outer-Track/Sakhir-gp.png

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 19-09 15:49

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

mark-k schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:29:
ja toch wel, de hoeken verschillen, maar qua layout, qua intensiteit heeft hij wel een punt. Vraag is of er ook vergelijkbaar hoogteverschil in zit. Ik ken de baan niet verder..

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

mark-k schreef op woensdag 29 september 2021 @ 10:14:
Ik zie net zoveel Hongarije erin als Bahrain oval tbh (beide zeer weinig)
[Afbeelding]
kommop, dat zijn 3 rechte stukken met een paar bochtjes, een compleet andere flow om te rijden. Ook qua setup zul je de vleugel plat moeten leggen.

edit: okay, zo plat als een biljartlaken dus :O :Z

[ Voor 18% gewijzigd door Alfa Novanta op 29-09-2021 11:50 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:36
Laatste sector lijkt goed te liggen voor een RB. Denk dat Ferrari ook best wel wat furore kan maken in de eerste twee sectoren met de vrij langzame bochten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Alfa Novanta schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:46:
[...]
kommop, dat zijn 3 rechte stukken met een paar bochtjes, een compleet andere flow om te rijden. Ook qua setup zul je de vleugel plat moeten leggen.

edit: okay, zo plat als een biljartlaken dus :O :Z
[YouTube: F1 2021 Qatar Losail International Circuit | Max Verstappen Onboard | Assetto Corsa]
GP2 heeft daar al eens wat rondjes gedraaid (in de avond). Voor het betere knotswerk de start van race 1 maar eens bekijken. Er komen nog wat bekende namen voorbij.

Edit: vwb de vergelijking met Hungaroring, dat circuit is zowat 1000m korter en bij lange na niet zo breed. In de praktijk een wereld van verschil dus.

[ Voor 9% gewijzigd door hardware-lover op 29-09-2021 13:07 ]

Testing, one, two ...

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 14:08
The_Butler schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 22:00:
[...]

nu 550 euro met Qatar airways vanuit Amsterdam..... tempting!!!!!
Das de een-na-laatste GP dan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Volgensmij nog niet gepost: Rond 42sec: Max is not our race....
[YouTube: AlphaTauri indirectly tells Pierre Gasly not to battle with Verstappen at the 2021 Russian GP]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:46

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

En daarna "let's try to follow this one now", ofwel: volg Max en blijf voor Bottas.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Blijkt dat Leclerc na de race ook heeft gezegd dat Verstappen niet zijn race is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMonkey
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:21
ArcticWolf schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:30:
[...]

Blijkt dat Leclerc na de race ook heeft gezegd dat Verstappen niet zijn race is.
Voor de race al: https://streamable.com/tnmu5s (1:10) :)

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 13:48

oZy

Dat wordt nu wel beetje opgeblazen hoor..

Het is toch logisch? Net zoals dat Bottas niet hun race was (in dat stadium van de race) en dat Gasly lekker mee kan liften in de DRS van Max lijkt me ook obvious.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Laatst online: 20-09 18:39
oZy schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:28:
Dat wordt nu wel beetje opgeblazen hoor..

Het is toch logisch? Net zoals dat Bottas niet hun race was (in dat stadium van de race) en dat Gasly lekker mee kan liften in de DRS van Max lijkt me ook obvious.
Komt zo wel steeds vaker en duidelijker naar voren dat er op de baan niet 1 maar 3 rijders 'in dienst' van RB/Max rijden en ik denk niet dat dat een goede ontwikkeling is.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:52

-tom-562

Oliesjeik

AtlAntA schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:47:
[...]

Komt zo wel steeds vaker en duidelijker naar voren dat er op de baan niet 1 maar 3 rijders 'in dienst' van RB/Max rijden en ik denk niet dat dat een goede ontwikkeling is.
Ik verwacht dat ze bij Williams exact zo'n zelfde order zouden geven als er een Mercedes aan kwam stormen

Vaak bu'j te bang!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-09 00:41
hardware-lover schreef op woensdag 29 september 2021 @ 12:46:
[...]

GP2 heeft daar al eens wat rondjes gedraaid (in de avond). Voor het betere knotswerk de start van race 1 maar eens bekijken. Er komen nog wat bekende namen voorbij.
[YouTube: GP2 Asia Qatar Race 2 Start]

Edit: vwb de vergelijking met Hungaroring, dat circuit is zowat 1000m korter en bij lange na niet zo breed. In de praktijk een wereld van verschil dus.
Nicolas Hulkenberg :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

uit de speculaas doos;

ik krijg beetje de indruk, nu het er om hangt, de 'collega's max de gunfactor geven boven lewis, en daarom minder moeilijk maken dan nodig is. Laatst ook stukje dat Alonso _/-\o_ met Max een kort gesprekje heeft "i couldnt hold him [lewis] up any longer".
Sommige back-markers die bij Max iets eerder ruimte lijken te maken dan bij Lewis.

Zijn kleine details - misschien interpreteer ik dat gewoon compleet verkeerd, en speelt dit helemaal niet. Maar … kan me voorstellen dat jongens als een norris/albon/Russel (buiten F1 ook sociaal doen) mogelijk iets eerder geneigd zijn voor Max aan de kant te baan (blauwe vlag) dan bij lewis :+

//edit; history lewis / alonso is hier denk ik ruim bekend. maar zo zijn er wel meer waarvan ik de indruk krijg, dat ze max soms wat ruimte geven

[ Voor 23% gewijzigd door himlims_ op 29-09-2021 22:42 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
In de praktijk had ie hem toch bijna in de muur zitten :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 12:29
himlims_ schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:51:
[...]

uit de speculaas doos;

ik krijg beetje de indruk, nu het er om hangt, de 'collega's max de gunfactor geven boven lewis, en daarom minder moeilijk maken dan nodig is. Laatst ook stukje dat Alonso _/-\o_ met Max een kort gesprekje heeft "i couldnt hold him [lewis] up any longer". Back markers die bij Max iets eerder plek lijken te maken dan bij Lewis. Zijn kleine details - misschien interpreteer ik dat gewoon compleet verkeerd.
Alonso en Hamilton hebben dan ook wel een redelijke geschiedenis zo, dat gaan nooit meer de beste vrienden worden.
Al is 2007 ook al weer lang geleden..

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

[...]

99 vd 100 keer is het 1RB vs 2Mercs, en nu doet een AT eens een stapje opzij en is het meteen alsof er 3 mensen het slaafje van Max zijn... Tsunoda krijgt de helft van de races zn auto niet eens gestart en moet m het circuit rond duwen als je zn pace ziet, echt super bezig met het knechtenwerk voor Max ja... :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D.deJong
  • Laatst online: 19-09 15:28
[...]

Met jouw theorie is het nog steeds 8 tegen 4 dus ik zie het probleem niet zo.

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
roda_djavulen schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:02:
[...]

Alonso en Hamilton hebben dan ook wel een redelijke geschiedenis zo, dat gaan nooit meer de beste vrienden worden.
Dit dus. Plus, het eigen belang gaat nog steeds voor. In Hongarije lag Ocon op P1. En zodra het voor het eigen gewin is (= punten), zal niemand zo maar aan de kant gaan. Behalve Bottas :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jory
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-09 09:16
[...]

Mwa, dat ze zeggen dat GAS beter VER, van wie al jaren gezegd wordt "maakt niet uit waar 'ie start, P3~4 is altijd haalbaar", voor kan laten dat is niet gek toch?
En dat ze BOT, die regelmatig als mak lammetje wordt afgeschilderd en die rijdt in een auto die schijnbaar vooral in schone lucht heel erg goed is maar slecht kan volgen, zien als iemand die GAS wellicht achter zich kan houden, dat is toch ook niet gek?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

uit de speculaas doos;

ik krijg beetje de indruk, nu het er om hangt, de 'collega's max de gunfactor geven boven lewis, en daarom minder moeilijk maken dan nodig is. Laatst ook stukje dat Alonso _/-\o_ met Max een kort gesprekje heeft "i couldnt hold him [lewis] up any longer". Back markers die bij Max iets eerder plek lijken te maken dan bij Lewis. Zijn kleine details - misschien interpreteer ik dat gewoon compleet verkeerd.

//edit; history lewis / alonso is hier denk ik ruim bekend. maar zo zijn er wel meer waarvan ik de indruk krijg, dat ze max soms wat ruimte geven
Ik heb ergens ook idee dat die rode Ferrari's of gele red bull neus in de spiegels wat sneller te onderscheiden is.

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:16
D.deJong schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:05:
[...]

Owjah, die McLaren's wijken overduidelijk voor Mercedes, oh wacht. :+

• D.deJong
FabianGTI schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:17:
[...]

Owjah, die McLaren's wijken overduidelijk voor Mercedes, oh wacht. :+
Ho ho, het is niet mijn theorie.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

[...]

uit de speculaas doos;

ik krijg beetje de indruk, nu het er om hangt, de 'collega's max de gunfactor geven boven lewis, en daarom minder moeilijk maken dan nodig is. Laatst ook stukje dat Alonso
Maar van de andere kant zat Max in Sochi een hele tijd achter Alonso vast. Die liet hem er ook niet voorbij, ook niet "na een voldoende periode om niet de indruk te wekken de deur open te zetten".
Ik weet ook zeker dat Alonso het Max meer gunt dan Lewis, maar ik had zelf ook wel gedacht dat Alonso wel ergens een "foutje" zou maken zodat Max er sneller voorbij was dan nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
In ander nieuws. Is dat die zus van Nyck de Vries of heeft RUS een andere?
En STR doet het ook niet slecht.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/j82BQXO.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pAyX6ES.jpg

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

https://www.nu.nl/formule...r-race-tegen-de-klok.html
"Het wordt een race tegen de klok om de baan op tijd af te krijgen. Er wordt nu dag en nacht gewerkt", liet een anonieme official woensdag weten aan het Franse persbureau AFP.
Klinkt alsof Saudie Arabie last had van de lage oliekoers van de afgelopen jaren.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:02
YakuzA schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:23:

[...]

Klinkt alsof Saudie Arabie last had van de lage oliekoers van de afgelopen jaren.
Die trekken nog een blik Indiërs open en dat circuit is gewoon af hoor. Hoe veilig de constructies zijn zien ze dan wel 🤭

• AtlAntA
-tom-562 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:48:
[...]

Ik verwacht dat ze bij Williams exact zo'n zelfde order zouden geven als er een Mercedes aan kwam stormen
Ja klopt inderdaad. En Ferrari heeft dan AlfaRomeo nog als juniorenteam als ik het goed heb. Ik weet niet hoeveel Ferrari te vertellen heeft over Haas maar afaik is Haas gewoon een klant van Ferrari Als het om kampioenschappen gaat zijn er dus eigenlijk maar 6 teams zelfstandig ipv 10?
mark-k schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:02:
[...]

99 vd 100 keer is het 1RB vs 2Mercs, en nu doet een AT eens een stapje opzij en is het meteen alsof er 3 mensen het slaafje van Max zijn... Tsunoda krijgt de helft van de races zn auto niet eens gestart en moet m het circuit rond duwen als je zn pace ziet, echt super bezig met het knechtenwerk voor Max ja... :')
Ik had misschien wat uitgebreider moeten zijn in het uitleggen van mijn gedachtengang om dit soort reactie's te voorkomen. Ik hoop dat mijn bovenstaande reactie dat oplost.
D.deJong schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:05:
[...]

Nee dat is niet mijn theorie. Dat heb je er zelf van gemaakt. ik had in mijn oorspronkelijke post duidelijker moeten zijn dat ik het over juniorenteams had en niet over motor leveranciers/klanten.
D.deJong schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:18:
[...]

Ho ho, het is niet mijn theorie.
Wel dus.

[ Voor 0% gewijzigd door AtlAntA op 29-09-2021 19:51 . Reden: Stomme type weg gehaald. ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

AtlAntA schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:34:
[...]
Ja klopt inderdaad. En Ferrari heeft dan AlphaTauri nog als juniorenteam als ik het goed heb. Ik weet niet hoeveel Ferrari te vertellen heeft over Haas maar afaik is Haas gewoon een klant van Ferrari Als het om kampioenschappen gaat zijn er dus eigenlijk maar 6 teams zelfstandig ipv 10?
De andere Alfa ;)

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 00:03
[...]

Ja klopt inderdaad. En Ferrari heeft dan AlphaTauri nog als juniorenteam als ik het goed heb. Ik weet niet hoeveel Ferrari te vertellen heeft over Haas maar afaik is Haas gewoon een klant van Ferrari Als het om kampioenschappen gaat zijn er dus eigenlijk maar 6 teams zelfstandig ipv 10?

[...]

Ik had misschien wat uitgebreider moeten zijn in het uitleggen van mijn gedachtengang om dit soort reactie's te voorkomen. Ik hoop dat mijn bovenstaande reactie dat oplost.

[...]

Nee dat is niet mijn theorie. Dat heb je er zelf van gemaakt. ik had in mijn oorspronkelijke post duidelijker moeten zijn dat ik het over juniorenteams had en niet over motor leveranciers/klanten.

[...]

Wel dus.
Als je dan theorietjes gaat slingeren. Het is Ferrari en Alfa Romeo dan. AlphaTauri is toch echt een kledingmerk van Red Bull / Dietrich Mateschitz, die zullen dus niet snel met Ferrari in zee gaan maar eerder met Red Bull Racing.

En Ferrari heeft twee junior rijders, Giovinazi & Schumacher, de een rijdt bij Alfa Romeo en de ander bij Haas, dus tsja.... Toch beide junior team dan?

En Toto Wolff die jarenlang aandeelhouder van Williams was, Bottas er last minute weg haalt met een dealtje ("prutser" Paddi Low daarheen sturen waar ze toch al vanaf wilden). Russell bij Williams plaatsen als junior. Zich bemoeien met of Albon wel of niet naar Williams mag.

Daarnaast was Toto aandeelhouder van Aston Martin. Vervolgens stuurt Toto nog even de blauwdrukken van de auto van 2019 naar Stroll.

Hoezo heeft Toto overal een dikke vinger in de pap bij verschillende teams, die Mercedes echt geen strobreed in de weg zullen leggen.

McLaren is in deze eerder de uitzondering die de regel bevestigt, aangezien McLaren wel nog redelijk onafhankelijk opereert (en uiteraard afgelopen jaren puur meerdere motorleveranciers heeft gehad zonder aan te pappen met het fabrieksteam). En dat zie je dus ook in dat Ricciardo en Norris het Hamilton wel moeilijk maken.

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Rivanov schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:17:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wait.. huh? Russel was toch niet van de vrouwen, of had ik dat verkeerd begrepen :?

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:17
Tussen Seychelle de Vries en George is het al een tijdje over :)
Denk nu al iets van een jaartje.

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

poor Leno schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:55:
[...]

Wait.. huh? Russel was toch niet van de vrouwen, of had ik dat verkeerd begrepen :?
Ondanks zijn ietwat androgyne uiterlijk is het een normale jongen met vriendinnetjes :)

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dat is tegenwoordig Carmen Montero.

• alexbl69
roda_djavulen schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:02:
[...]

Beste vrienden misschien niet, maar bij beiden komt (net als bij de meeste mensen :) ) de wijsheid met de jaren. Ze waren toen allebei jonge opgefokte honden.

Kan me best voorstellen dat ze ergens in de afgelopen jaren onder het genot van een goed glas Whisky een keer samen op de bank al lachend een aantal YouTube filmpjes terug hebben gekeken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:41

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

YakuzA schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:30:
[...]

Ondanks zijn ietwat androgyne uiterlijk is het een normale jongen met vriendinnetjes :)
Ik vind Russell altijd een beetje uitzien als handsome Squidward :9

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:53
Maasluip schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:48:
[...]

Dat is tegenwoordig Carmen Montero.
Zus van Tiago? ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:47
RobertMe schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:45:
[...]

Als je dan theorietjes gaat slingeren. Het is Ferrari en Alfa Romeo dan. AlphaTauri is toch echt een kledingmerk van Red Bull / Dietrich Mateschitz, die zullen dus niet snel met Ferrari in zee gaan maar eerder met Red Bull Racing.

En Ferrari heeft twee junior rijders, Giovinazi & Schumacher, de een rijdt bij Alfa Romeo en de ander bij Haas, dus tsja.... Toch beide junior team dan?

En Toto Wolff die jarenlang aandeelhouder van Williams was, Bottas er last minute weg haalt met een dealtje ("prutser" Paddi Low daarheen sturen waar ze toch al vanaf wilden). Russell bij Williams plaatsen als junior. Zich bemoeien met of Albon wel of niet naar Williams mag.

Daarnaast was Toto aandeelhouder van Aston Martin. Vervolgens stuurt Toto nog even de blauwdrukken van de auto van 2019 naar Stroll.

Hoezo heeft Toto overal een dikke vinger in de pap bij verschillende teams, die Mercedes echt geen strobreed in de weg zullen leggen.

McLaren is in deze eerder de uitzondering die de regel bevestigt, aangezien McLaren wel nog redelijk onafhankelijk opereert (en uiteraard afgelopen jaren puur meerdere motorleveranciers heeft gehad zonder aan te pappen met het fabrieksteam). En dat zie je dus ook in dat Ricciardo en Norris het Hamilton wel moeilijk maken.
Maar McLaren heeft de snelheid nog wel om het Mercedes moeilijk te maken, voor een groot deel van het veld is het nadelig om te gaan vechten met de topteams. Verdedigen kost tijd en banden, wat tot gevolg kan hebben dat ze later in een race verder terugvallen, wat dan weer punten kost. Punten die uiteindelijk weer bepalen hoeveel prijzengeld een team krijgt. Dan kan je als rijder/team wel een Hamilton in de weg gaan rijden, maar als je daarmee je eigen race om zeep helpt heb je jezelf mooi in de voet geschoten. Alleen als er daadwerkelijk wat te halen is met verdedigen (zoals bijvoorbeeld in Hongarije waar de verdediging van Alonso het mogelijk maakte dat Ocon de race won) zal een middenveld team echt verdedigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
[...]

Ja klopt inderdaad. En Ferrari heeft dan AlfaRomeo nog als juniorenteam als ik het goed heb. Ik weet niet hoeveel Ferrari te vertellen heeft over Haas maar afaik is Haas gewoon een klant van Ferrari Als het om kampioenschappen gaat zijn er dus eigenlijk maar 6 teams zelfstandig ipv 10?

[...]

[...]

[...]

Wel dus.
Mooi verdraaid, chapeau.
Alsof Toto bij de klantenteams niks in de melk te brokkelen heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door D.deJong op 29-09-2021 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Volgens mij heb ik niks verdraaid. Tenminste dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik had alleen wat duidelijker moeten zijn in mijn initiële post.
D.deJong schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:52:
[...]
Alsof Toto bij de klantenteams niks in de melk te brokkelen heeft.
Jammer genoeg wel. Daar maak ik me dus ook een beetje zorgen over. Dat er te weinig unieke zelfstandige teams zijn. Als het in dit tempo doorgaat dan zijn er maar 2 echte teams over en dan zal de sportiviteit ver te zoeken zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door AtlAntA op 29-09-2021 20:05 ]

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

AtlAntA schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:58:
Jammer genoeg wel. Daar maak ik me dus ook een beetje zorgen over. Dat er te weinig unieke zelfstandige teams zijn. Als het in dit tempo doorgaat dan zijn er maar 2 echte teams over en dan zal de sportiviteit ver te zoeken zijn.
In principe zijn er al een tijdje 4 blokken in de F1.
Alle 4 rondom 1 motor leverancier waar (in)direct maar 1 poppetje aan de touwtjes trekt.

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

YakuzA schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:23:

[...]

Ah nee, en ik verheugde me er zo op, maar helaas dan niet. -O- /s

Serieus dan, Saudi Arabië heeft wel meer problemen. Oorlog in Jemen, relatief lage olieprijs die de budgetten drukt en gigantische kosten rondom Neom voor wanneer de olie onherroepelijk op is.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• D.deJong
AtlAntA schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:58:
[...]

Volgens mij heb ik niks verdraaid. Tenminste dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik had alleen wat duidelijker moeten zijn in mijn initiële post.

[...]

Je gebeden worden wellicht gehoord.
https://www.gptoday.net/n...anten-toe-te-laten-treden

• AtlAntA
YakuzA schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:09:
[...]

In principe zijn er al een tijdje 4 blokken in de F1.
Alle 4 rondom 1 motor leverancier waar (in)direct maar 1 poppetje aan de touwtjes trekt.
Ja maar op de baan zelf was daar (in mijn herinnering) weinig van te merken. De laatste tijd is het maar normaal dat een bijvoorbeeld Gasly voor Verstappen aan de kant gaat terwijl het gewoon om positie ging. Het was nu ook niet echt zo dat Verstappen giga veel meer pace had dan Gasly op dat moment.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Monteiro? Denk het niet :P

• RobertMe
  • Laatst online: 00:03
AtlAntA schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:41:
[...]

Ja maar op de baan zelf was daar (in mijn herinnering) weinig van te merken. De laatste tijd is het maar normaal dat een bijvoorbeeld Gasly voor Verstappen aan de kant gaat terwijl het gewoon om positie ging. Het was nu ook niet echt zo dat Verstappen giga veel meer pace had dan Gasly op dat moment.
Maar het heeft voor Gasly ook geen nit om wel te verdedigen. Kost hem alleen maar zijn banden, aansluiting op de rest, etc etc, terwijl Verstappen er in 99,9% van de gevallen toch langs komt. En Bottas verdedigde exact zo veel als Gasly, reed die dan ook in dienst van Verstappen?

Vergeten we trouwens ook Monaco van een paar jaar terug niet. Ocon die in de Force India rijdt, Hamilton komt achter hem aangereden nadat die zijn pitstop gemaakt heeft en Ocon gaat ruimhartig aan de kant. Toen iemand van een ander topteam achter hem zat wist die ineens wel weer hoe te verdedigen. En dat was dan in Monaco, waar verdedigen überhaupt een uitgerekt begrip is. Auto in het midden zetten en niemand komt er langs.

• alexbl69
[...]

Gasly had nooit tot het eind van de race Verstappen achter zich kunnen houden. Het is dan veel verstandiger om je positie op de baan te verbeteren door een snellere rijder te laten passeren en te proberen hem (met drs) te volgen, dan om met hand en tand een positie die je toch niet kunt houden te verdedigen en daardoor tijd te verliezen.

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
RobertMe schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:45:
[...]

En Bottas verdedigde exact zo veel als Gasly, reed die dan ook in dienst van Verstappen?
Bottas kan gewoon niet verdedigen

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-09 12:29
Je positie verdedigen kost dan ook gewoon laptime.
In het begin van de race reden Norris en Sainz samen wat weg van de rest, totdat Norris Sainz voor de eerste keer begon aan te vallen, toen liepen de nummers 3, 4,5 weer wat op ze in.

Norris bleef toen weer een aantal rondjes braaf achter Sainz rijden zonder hem aan te vallen en je zag ze weer verder uitlopen.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• MaxPelle12
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-09 14:46
YakuzA schreef op woensdag 29 september 2021 @ 18:30:
[...]

Sorry maar ik vind dit een beetje een rare opmerking. Zouden andere die op hetzelfde geslacht (of iets anders) vallen niet normaal zijn? Vind het woordje normaal een beetje ongepast.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

MaxPelle12 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 09:28:
[...]

Sorry maar ik vind dit een beetje een rare opmerking. Zouden andere die op hetzelfde geslacht (of iets anders) vallen niet normaal zijn? Vind het woordje normaal een beetje ongepast.
Je kan ook op alle slakken wel zout leggen; tegenwoordig is haast alles wel ongepast. Vind het eerder ongepast dat normaal tegenwoordig ongepast is...

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
[...]

Dat was gewoon een teamorder, je moet Alphatauri en RBR als 1 team zien met 4 rijders, dus het is niet zo gek dat GAS aan de kant ging.

[YouTube: AlphaTauri indirectly tells Pierre Gasly not to battle with Verstappen at the 2021 Russian GP]

Die rotation setting is trouwens wel een echte setting, dus geen "multi 21" toestanden ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Chiron op 30-09-2021 09:58 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

[Afbeelding]

[Afbeelding]
doen ze goed. wow :9

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:08

Chiron

Moderator Discord
Boinkie schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:26:
[...]

Die trekken nog een blik Indiërs open en dat circuit is gewoon af hoor. Hoe veilig de constructies zijn zien ze dan wel 🤭
Een indier meer of minder die meegegoten wordt in het asfalt en het beton kijken ze niet van op idd.

Aan de andere kant, als je ziet hoe snel de zooi was opgetuigd op Zandvoort... in principe hebben ze genoeg aan een pitgebouw en een geasfalteerde baan.

Ben wel benieuwd hoe ze dat met de certificering gaan doen, dan moet de baan wel helemaal gebarrierd zijn volgens mij.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20-09 16:05
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FAe87sDWEAMoWcI?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Vandaag is het exact 20 jaar geleden dat Mika Häkkinen zijn laatste overwinning behaalde in de US Grand Prix op Indianapolis.
Ik wordt nostalgisch van deze foto's. Wat een tijdperk was dat.

Afbeeldingslocatie: https://jonesonf1.files.wordpress.com/2015/07/f1-united-states-gp-2001-the-podium-race-winner-mika-hakkinen-with-michael-schumacher-and.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/static/img/mgl/0/10000/14000/14700/14798/s8/f1-united-states-gp-2001-mika-hakkinen.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Boinkie
Qatar is officieel bevestigd zojuist!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gZWybXeMOL1wROg8Pd_0RgfFNxU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KJmeEJtY3X4FRdxxnmoxiPyd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/I-WP_urOiV8E8X4B5lrPrNLoySw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2pnJxIuacZpOgFoxXW6bFis8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dq_aPOihnPgvGDjmg1BWB-qPhkQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bN3gkxufZYd5CErZBmyXThYs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sVXr9DXZDZwTq3Qh9YuXlWPtGPQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NTAixHUdLJbwTPUfFLqQXjci.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bLvcMEn1GLcTuyNyRBhPiElt2_A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mYttvcwZhgp6ZbvUFWJXNEwK.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mnjGWAtdOnVlnbzG5g2pjC76dIs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yHgEjROnZGllbhPk8EnrnIGF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PZmYWUhryTVjCBS8WNyA8ZB8UjQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VpcOovcr5vypYoJE740pRxwC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_x0sy0o6R5bkJ8SRTooLP4ptWbw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JZ0A1nvzkc11DRkyjaM890ln.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7F5OhQ1sJfSREseuGPosmwFQwMU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yst2nrJEHzvTYVdr5jVgUAO2.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5WglnU0m15S5wm1Mb5CdIguEEXY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3mdgFX85ya5Q5kRw1LIGwTTT.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 98% gewijzigd door Boinkie op 30-09-2021 11:06 ]

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:51
Plus een 10 jarige deal vanaf 2023. Ben benieuwd wat er dan af zal vallen.

• Boinkie
The Qatar Motor & Motorcycle Federation (QMMF) and Formula 1 (F1) have today agreed an 11-race hosting deal, starting this season. The inaugural Ooredoo Qatar Grand Prix will take place during the weekend of November 19th to 21st at the Losail International Circuit.
The Ooredoo Qatar Grand Prix replaces the cancelled Australian Grand Prix in the calendar and helps F1 achieve its target of a 22-race season. The race is fantastic news for fans, drivers and the teams alike. Qatar has a strong track-record as a host of world class international sporting events – with state-of-the-art sporting facilities, modern infrastructure and expertise in major event management. Doha’s globally central location will be of huge benefit to F1 logistically, while also allowing more fans to travel to the race. During the COVID-19 pandemic, Doha has established itself as one of the most trusted and COVID-safe sports hubs for major events.
The QMMF and F1 have worked around the clock to ensure the race this November takes place, despite the unprecedented COVID-related challenges and the turn-around time for a deal of this complexity. For this year’s race, F1 will make use of Qatar’s existing motor racing facilities, which have hosted many motorsport events including MotoGP since 2004.
The 11-race deal will take place over 12 seasons, with Ooredoo – the international communications company – also announced as the title sponsor. There will be no race in 2022 as it coincides with Qatar’s hosting of the 2022 FIFA World Cup. The race will return to Qatar in 2023 and take place for the next 10-years until 2032.
The agreement means motorsport fans from around the world will be able to travel to Qatar and enjoy its world class sport, hospitality and tourism. Qatar has a proud sporting legacy having hosted MotoGP and events such as the Asian Games, FIFA Club World Cup, World Men's Handball Championship, the AFC Asian Cup and various Athletics events including the World Championships and the Diamond League.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:37

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Heb je zoveel zand, maak dan een paar mooie duinen?

ping 127.212.23.124

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:37
poor Leno schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:55:
[...]

Dat was een gerucht die door Mazepin de wereld in werd geslingerd via een Instagram post een tijdje terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Letterlijk een track gebouwd in een sandbox :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:37

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Tk55 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:30:
[...]

Letterlijk een track gebouwd in een sandbox :+
Wel handig sandbaggen daar.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zou Sir Lewis zich ook sterk gaan maken voor de erbarmelijke omstandigheden van de arbeidsmigranten daar?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
ze zullen wel veel last van graining krijgen denk ik

Bla bla bla...

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
warp schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:47:
[...]

Zou Sir Lewis zich ook sterk gaan maken voor de erbarmelijke omstandigheden van de arbeidsmigranten daar?
Alleen als ie dik voor staat :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Admin
  • Laatst online: 18-09 14:08
Die triple header gaat wel heel bepalend worden...

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Yay Qatar, volle grand stands, duizenden fans elke dag, een groot feest.... Zo jammer dat ze daar heen gaan, voegt niets toe, heeft geen sfeer en staat haaks op het hele human rights verhaal wat ze proberen uit te dragen maarja, cash is king.

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-09 17:46
Insert12 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:12:
Plus een 10 jarige deal vanaf 2023. Ben benieuwd wat er dan af zal vallen.
Met alle ontwikkelingen op het moment denk ik dat ze al lang blij zijn dat er weer een circuit bij is.
Rusland heeft sowieso een aflopend contract, geen idee of ze die gaan vernieuwen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 21:02
chevsticks schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:55:
[...]

Met alle ontwikkelingen op het moment denk ik dat ze al lang blij zijn dat er weer een circuit bij is.
Rusland heeft sowieso een aflopend contract, geen idee of ze die gaan vernieuwen.
Rusland is al vernieuwd, alleen met een ander circuit. In ieder geval in 2023:
https://www.formula1.com/...gNL53bdr25BGbwByK6mg.html

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-09 17:03
SnowDude schreef op donderdag 30 september 2021 @ 08:43:
[...]

Bottas kan gewoon niet verdedigen
Dit en volgens mij gelooft hij het dit jaar verder ook wel. Krijg niet de indruk dat hij er nu bij Mercedes nog heel veel zin in heeft en dat hij nog heel erg zijn best doet...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Boinkie schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:05:
Qatar is officieel bevestigd zojuist!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QpYuM1jY_u7hnYx5wFqQfTuLoi8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KJmeEJtY3X4FRdxxnmoxiPyd.jpg?f=user_large
wat aan afgrijselijke saaie vlakke zandbak :r

hopelijk leuker om op te racen .. maar een beetje hoogteverschil had wel fijn geweest. -O-

en je hebt ook totaal geen reference points als rijder, geen boom, geen gebouw .. niks, helemaal niks ... hopelijk komen er nog wat tribunes omheen voor aankleding.

[ Voor 14% gewijzigd door Alfa Novanta op 30-09-2021 12:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:40

sjaool

Every life should have 9 cats

Geen grindbakken maar zandbakken naast de baan.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 12:54
In ieder geval geen klagende buren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:31

Vuvuzela

My spire is forming

Die gigantische uitloopstroken... Als je er 1 neemt kan je de rest van de race brandstof gaan sparen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Dan toch 10x liever optochtjes over Zandvoort of de Hungaroring. Veel meer sfeer, zelfs als er geen publiek is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Alfa Novanta schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:15:
[...]

wat aan afgrijselijke saaie vlakke zandbak :r

hopelijk leuker om op te racen .. maar een beetje hoogteverschil had wel fijn geweest. -O-

en je hebt ook totaal geen reference points als rijder, geen boom, geen gebouw .. niks, helemaal niks ... hopelijk komen er nog wat tribunes omheen voor aankleding.
Hier een dissidente mening :P. Ik vind het wel wat hebben, rustgevend, niet helemaal volgebouwd en druk etc.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Gelukkig voor Max gaat de F1 over geld en niet over principes anders was de kalender nu al afgelopen :X

Ik vraag me wel af waarom dat circuit in Qatar uberhaupt bestaat. Als variatie op al het zand, daar waar toch niemand komt? Een beetje als een muurschildering maken binnenin je spouw, normaal gesproken kom je er nooit.

• Fox-Racing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 11:35
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lTTdRLZV_JUviV2B8UeFHxrmUTk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3g8n5KJhwrFX4Jj66ERsvFdF.webp?f=fotoalbum_large

Als het een avond race wordt, valt de omgeving een beetje weg.
Geeft al wat meer sfeer! ;)

RichardVos.nl

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Fox-Racing schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:41:
[Afbeelding]

Als het een avond race wordt, valt de omgeving een beetje weg.
Geeft al wat meer sfeer! ;)
Misschien kunnen ze van tevoren wat zandsculpturen maken voor de sfeer.

• Pompi
  • Laatst online: 19-09 15:02
Homeland schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:55:
Yay Qatar, volle grand stands, duizenden fans elke dag, een groot feest.... Zo jammer dat ze daar heen gaan, voegt niets toe, heeft geen sfeer en staat haaks op het hele human rights verhaal wat ze proberen uit te dragen maarja, cash is king.
En als je er al heen wil, is het lastig vliegen omdat er op het moment volgens mij maar 1 vliegtuigmaatschappij (aka Qatar Airways) daar naartoe gaat door de ruzie die Qatar met de rest van de Emiraten heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Elfjes schreef op donderdag 30 september 2021 @ 11:51:
ze zullen wel veel last van graining krijgen denk ik
Geloof het of niet, er is daar enige jaren geleden een WSBK race afgelast ivm hevige regenval, dus niet alleen zand wat voor overlast kan zorgen.

Los van de algehele sfeer, vwb motorcircuit best een leuke. Veel autoraces heb ik er echter niet van bekeken, maar ik neem liever een extra F1 race voor lief dan een geannuleerde.

Testing, one, two ...

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:19

FunkyTrip

Funky vidi vici!

mark-k schreef op donderdag 30 september 2021 @ 12:41:

Ik vraag me wel af waarom dat circuit in Qatar uberhaupt bestaat. Als variatie op al het zand, daar waar toch niemand komt? Een beetje als een muurschildering maken binnenin je spouw, normaal gesproken kom je er nooit.
Qatar speelt alvast in op het moment dat de olie daar op is. Dan hopen ze één groot toeristisch pretpark te zijn om zo geld te kunnen blijven binnenharken.

Dit dus.

• Sepp14
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:11

Sepp14

SHUUTT UUUUUUPPPP!!!!!!

Ze moeten wel naar warme oorden. Met de huidige compounds in het koude Europa gast het niet worden.
Het circuit lijkt erg op Bahrein in mij ogen. Ben ook geen voorstander van zoveel uitloopstroken.maar dat is met de veiligheid die voorop staat in de ogen van de FIA. Terwijl de meesten wel graag op oudere circuits rijden met hun grind en gras.
Heeft het ook niet te maken met de MotoGP? Dat die juist wel uitloopstroken nodig hebben?

When you are dead, you do not know you are dead. It’s only painful and difficult for others. The same applies when you are stupid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Laatst online: 00:48
Het circuit in Istanbul heeft een behandeling gekregen zodat de coureurs meer grip zullen hebben.

https://www.motorsport.co...ent-repeat-drama/6678383/
Pagina: 1 ... 112 ... 171 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DaniëlWW2 in "Sport Feedbacktopic"

Alle weekend topics van 2021: ~[F1 2021] Racetopics

Discussie omtrent de uitzendrechten die Ziggo kwijt is geraakt mag in [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2

Let even op of jouw onderwerp niet beter in [F1] Randzaken kan.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Discussie over herkomst of 'kleur' van coureurs is offtopic

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 2
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2020
F1 E-sports: [F1 2020] Het grote niet Formule 1 E-sport racetopic.
Racepool: [F1] Racemanagers/pools 2021
Randzaken: [F1] Randzaken