Alsjeblieft niet, heb nu al te maken met mensen die niet willen vaccineren........want dat verandert je DNA en je wordt er hardstikke ziek van.

Dan komt niet goed getest er ook nog bij.
Overigens veelal dezelfde mensen die zich niet aan regels willen houden.....mondkapjes helpen niet en als ik gezellig wil borrelen op een halve meter van elkaar met 9 man dan bepaal ik dat zelf.
Wat nou lockdown en alles dicht, er worden hier in het ziekenhuis maar een paar man per dag opgenomen door corona. Belachelijk daar alles dicht voor te gooien.
Het merendeel daarvan leeft sowieso van de staat lijkt het, ook zonder corona.
En links waar uitgelegd wordt hoe het mRNA vaccin werkt of de huidige besmettingen in hun gemeente laat zien (750/100.000)worden genegeerd, krijg je eerder ruzie om.
En zelfs een sorry kan er niet af als ze zelf toch besmet zijn geraakt, een 82 jarige bejaarde hebben besmet, nadat je eerst ruzie kreeg omdat je vond dat ze afstand moesten houden en de regels ook binnen moesten naleven, en ik daardoor uiteindelijk 14 dagen in quarantaine moest en een klant kwijtraakte............
Ben zelf negatief getest, geen symptomen en het is inmiddels een maandje geleden.........alleen ben ik de laatste twee/drie weken al moe als ik naar de auto loop lijkt het.
Vroeger hadden we de leuze : "Dom is niet erg, eigenwijs is ook niet erg, dom én eigenwijs, dat is pas gevaarlijk. "
[
Voor 5% gewijzigd door
Teijgetje op 13-12-2020 20:10
]
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.