Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Ik denk niet dat Bottas goed genoeg is om P2 te kwalificeren. Dus HAM P1, VER P2 en BOT P3 of misschien wel een VET op P3. LEC lijkt mij nog een paar keer de vangrail in te moeten vliegen voordat hij vooraan kwalificeert.Chiron schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:15:
Mercedes gaat als er geen gekke dingen gebeuren in Monaco gewoon weer P1/2 pakken.. hopelijk Max nog P3, of misschien wel een split met de Mercedessen op P2.
Voor dit jaar is het gewoon alsof je het Redbull chassis van vorig jaar hebt, gecombineerd met de power van Mercedes. Mercedes heeft zn zaken voor dit seizoen het best op orde, van allemaal.
"When you grow up your heart dies"
Laat Verstappen zelf eerst maar eens uit de vangrail blijven voor de verandering. Ik kan wel een "incidentloos" Monaco gebruiken van Maxsjaool schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:32:
[...]
Ik denk niet dat Bottas goed genoeg is om P2 te kwalificeren. Dus HAM P1, VER P2 en BOT P3 of misschien wel een VET op P3. LEC lijkt mij nog een paar keer de vangrail in te moeten vliegen voordat hij vooraan kwalificeert.
Testing, one, two ...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 8% gewijzigd door Pierre op 17-05-2019 12:49 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bensimpel
Positieve meneer
De hazen zijn ook goed bezig zover.
😆 - Denk ook eens om ;)
Pierre schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:48:
Leuk hoor de glazenbollen voor Monaco zijn allemaal weer opgepoetst

Ik wilde net zeggen.. Een glazen bol voor het verledenBasvanS schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:19:
[...]
Ik zie al veel zwarte vlaggen in deze bol! Verkeerde banden.. verkeerde spec voor/achter vleugel ..
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Spec voor- en achtervleugel is prima. Ze rijden gewoon op het verkeerde circuit! Season ban allemaal!BasvanS schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:19:
[...]
Ik zie al veel zwarte vlaggen in deze bol! Verkeerde banden.. verkeerde spec voor/achter vleugel ..
No matter the age, never lose the Kramer inside
Misschien dat de Fia/Fom/LM in de zomerstop met drastische maatregelen komen, maar zal wel 2020 seizoen worden.
---RAWE CEEK!!!---
Probleem is wel dat als er dit jaar niet ingelopen wordt door de andere teams, het volgend jaar hetzelfde liedje isNoFearCreations schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:34:
Ik zie het ook wel gebeuren dat Mercedes het merendeel, en zo niet alle races 1-2 eindigt. En met een boel "ja maar als" kan daar wel verandering in komen, maar hoe ver ze op dit moment voor staan in ontwikkeling op de rest valt in een seizoen niet meer in te halen.
Misschien dat de Fia/Fom/LM in de zomerstop met drastische maatregelen komen, maar zal wel 2020 seizoen worden.

Jullie zijn vrij om een nieuwe versie te Photoshoppen.
Tip van de meester: zet Mercedes op 1-2 en doe er gelijk een lachende Toto bij.
Daarom denk ik dat er wel Mercedes remmende maatregelen gaan komen op een of andere manier. En als ze dan gaan dreigen dat ze er mee stoppen, lijkt mij dat prima. Beter voor de sport in iedergeval.MikeyMan schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:36:
[...]
Probleem is wel dat als er dit jaar niet ingelopen wordt door de andere teams, het volgend jaar hetzelfde liedje is
---RAWE CEEK!!!---
Of doe dezekevlar01 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:37:
@BasvanS @alesandro_46 @Hmtsjmftsch
[Instagram: 😍 @mercedesamg 1-2-3! 😍 • #MercedesAMGF1 #Mercedes #AMG #F1 #PETRONASmotorsports #SpanishGP @mercedesbenz]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Temple of Speed zal toch wel een 1-2 Ferrari worden? Die heben veruit de snelste wagen zolang er geen bochten zijn. Of gaan ze dan kapot/crashen?NoFearCreations schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:34:
Ik zie het ook wel gebeuren dat Mercedes het merendeel, en zo niet alle races 1-2 eindigt.
LeClerc valt uit en Vettel spint.TheBrut3 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:05:
[...]
Temple of Speed zal toch wel een 1-2 Ferrari worden? Die heben veruit de snelste wagen zolang er geen bochten zijn. Of gaan ze dan kapot/crashen?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Snel door parabolica daar betekent ook hogere top aan eind rechte stuk.TheBrut3 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:05:
[...]
Temple of Speed zal toch wel een 1-2 Ferrari worden? Die heben veruit de snelste wagen zolang er geen bochten zijn. Of gaan ze dan kapot/crashen?
Denk dat Williams daar ondanks de motor toch gaat tegenvallen, maar hoop voor ze van niet.
Linkje want FOM:
Dan ook nog een terugblik van Mercedes (maar die was mogelijk al geplaatst). Dat stuk in het begin over Toto, dat hij nooit aan de pitwall zit tijdens de race, ik wist het wel, maar nooit bij stil gestaan eigenlijk.
Die Ripke heeft wel een leuke manier van vragenstellen, "I charge my phone two or three times on a race weekend, why didn't you charge Lewis' car? It's not so hard, just plug it in"
We hebben dus het antwoord gevonden. Toto moet nu bij de pitsmuur gaan zitten en dan wint er eens iemand anders.DJTimo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:02:
Dan ook nog een terugblik van Mercedes (maar die was mogelijk al geplaatst). Dat stuk in het begin over Toto, dat hij nooit aan de pitwall zit tijdens de race, ik wist het wel, maar nooit bij stil gestaan eigenlijk.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar waar moeten die snor en Ocon dan zitten, allebei op een knie?DJTimo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:02:
...
Dan ook nog een terugblik van Mercedes (maar die was mogelijk al geplaatst). Dat stuk in het begin over Toto, dat hij nooit aan de pitwall zit tijdens de race, ik wist het wel, maar nooit bij stil gestaan eigenlijk.![]()
...
kevlar01 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:37:
@BasvanS @alesandro_46 @Hmtsjmftsch

[ Voor 108% gewijzigd door dannx1986 op 17-05-2019 22:26 ]
[ Voor 21% gewijzigd door Humma Kavula op 17-05-2019 19:42 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Als je ziet dat zelfs een rijkeluiszoontje als Mazepin even de snelste tijd neerzet bij de laatste tests is de overmacht van Mercedes wel heel erg duidelijk...NoFearCreations schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:39:
[...]
Daarom denk ik dat er wel Mercedes remmende maatregelen gaan komen op een of andere manier. En als ze dan gaan dreigen dat ze er mee stoppen, lijkt mij dat prima. Beter voor de sport in iedergeval.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Beetje jammer dat Peter Windsor zich zo laat uitlenen voor deze energiedrank charlatan. Windsor vertoont de laatste jaren trouwens wel vaker een pedante houding sinds hij vervangen is door Will Buxton bij FOM. Ik vond hem vroeger altijd vrij goed in zijn analyses maar tegenwoordig slaat hij wel een beetje door in het neerhalen en ophemelen van mensen uit de F1.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Gewoon een FIA onderzoekje loslaten op die auto en zorgen dat je iets vind om ze dsq’en van alle races tot nu toe, dat gaat het seizoen wellicht redden. Daar overheen een technische maatregel waardoor die auto alle voorsprong verliest.Chiron schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:35:
[...]
Als je ziet dat zelfs een rijkeluiszoontje als Mazepin even de snelste tijd neerzet bij de laatste tests is de overmacht van Mercedes wel heel erg duidelijk...
Flauwekul natuurlijk, maar gezien alle kritiek op Twitter, FB en hetgeen je op forums tegenkomt verwacht ik korte termijn wel een steek onder de gordel van de FIA/FOM want de kijkcijfers lopen momenteel met 1 miljoen terug per race. (Als bron heb ik daarvoor een f1technical post wat niet de meest betrouwbare is)
Anyway, dat dit niet goed is voor de sport moge ondertussen duidelijk zijn en dit kost de organisatie geld... ik zie bovengenoemde dus wel in welke zin dan ook waarheid worden.
Je ziet juist dat er sinds de Netflix series een hoop nieuwe geïnteresseerde mensen kijken naar F1(voornamelijk uit Amerika).Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 13:25:
[...]
Gewoon een FIA onderzoekje loslaten op die auto en zorgen dat je iets vind om ze dsq’en van alle races tot nu toe, dat gaat het seizoen wellicht redden. Daar overheen een technische maatregel waardoor die auto alle voorsprong verliest.![]()
Flauwekul natuurlijk, maar gezien alle kritiek op Twitter, FB en hetgeen je op forums tegenkomt verwacht ik korte termijn wel een steek onder de gordel van de FIA/FOM want de kijkcijfers lopen momenteel met 1 miljoen terug per race. (Als bron heb ik daarvoor een f1technical post wat niet de meest betrouwbare is)
Anyway, dat dit niet goed is voor de sport moge ondertussen duidelijk zijn en dit kost de organisatie geld... ik zie bovengenoemde dus wel in welke zin dan ook waarheid worden.
Zij zien nu de eerste 5 races... ik kan me voorstellen dat die nu ook weer snel afhaken.
Well done Mercedes...
Aan de andere kant moet ik hen niet blamen, want ze zijn gewoon goed bezig, maar toch is het wel een beetje een gemiste kans imo. 2018 was toch wel een stuk spannender tot en met Spa.
Begin het zelf ook langzamerhand wel een beetje zat te worden. Het feit dat een rijkeluisrookie begin deze week met die wagen iedereen zoek rijdt is bijzonder triest.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Volgende GP voor het eerst dat ik m'n vrije vrijdag niet éénmalig op donderdag heb, zaterdag geen kwali, maar de veranda ga uitbreiden, en zondag staat er een dagje TerSpegelt gepland ... vol op de tijd van de GP.alexbl69 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 15:10:
Die nieuwe kijkers haken inderdaad snel af als dit zo doorgaat. Mede omdat de teams die in de documentaire uitgelicht werden (en waar de nieuwe fans zich dus mee zouden kunnen identificeren) in de regel op minimaal één ronde van de kop binnenkomen.
Begin het zelf ook langzamerhand wel een beetje zat te worden. Het feit dat een rijkeluisrookie begin deze week met die wagen iedereen zoek rijdt is bijzonder triest.
...en onderweg na huis gaat de radio gewoon aan in de auto en hoor ik een uitslag die ik verwacht had waarschijnlijk.
Fopfan!Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:07:
[...]
Volgende GP voor het eerst dat ik m'n vrije vrijdag niet éénmalig op donderdag heb, zaterdag geen kwali, maar de veranda ga uitbreiden, en zondag staat er een dagje TerSpegelt gepland ... vol op de tijd van de GP.
[YouTube: 'Bottas is in een wereldtitel-winnende vorm' | True or False met Toto Wolff | Formule 1 2019]
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-05-2019 17:27 ]
Weet je, ik ben die samenzweringen zo beu gehoord. Vorig jaar voor de GP van Italië was het al van dat. Pirelli kondigde aan om de banden voor die GP al aan te passen naar een dunner loopvlak. Alle Ferrari fans onmiddelijk op hun achterste benen want dat kon alleen maar zijn om Mercedes te bevoordelen. Na de race gaf Vettel zelf toe dat het verschil klein was maar dat het voor hen uiteindelijk ook beter was in tegenstelling tot wat er voor het race weekend allemaal door het geruchtencircuit werd gemeld.woess schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 18:55:
Vorig jaar hadden we nog de banden waar Mercedes last van had (blaren etc), prompt wordt er getest met een dunner loopvlak en weg zijn de problemen voor Mercedes. De rest van het veld krijgt ze nu nauwelijks onder controle. Vage beslissing hoor.
De banden zijn gelijk voor iedereen en Pirelli maakt de banden zoals de FIA ze wil. En zijn we de bijnaam van de FIA van vroeger misschien al vergeten? Ferrari International Assistance?
Het is telkens hetzelfde. Als 1 team er bovenuit steekt dan moet het wel om vriendjespolitiek gaan. Hoe anders is het mogelijk dat dat ene team zo een voorsprong behoudt. Geen enkel team kan zo goed zijn, toch?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Want jij bent belanghebbend in de overeenkomst tussen Haas en RE?Maarten_E schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:15:
[...]
Het heeft gewoon met F1 te maken als je het mij vraagt. Vind een (zeer) dubieuze sponsor van een midfield team wel discussiewaardig.
Dat niet, maar het is niet de eerste keer dat dubieuze sponsoren de F1 binnenkomen en ik vind de achtergrond daarvan wel interessant. Denk aan Moneytron van JP Van Rossem en t-minus van Prince Malik (?).Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:40:
[...]
Want jij bent belanghebbend in de overeenkomst tussen Haas en RE?
@YakuzA Er worden geen pagina's volgekalkt over Rexona omdat Rexona een established brand is, onderdeel van Unilever. Een energydrink die title sponsor is van een midfield team, terwijl niemand weet waar het te krijgen is afgezien van 24 blikjes op Amazon vind ik persoonlijk reteinteressant. Wat moet die gast in de F1? Het is ook niet zo dat het door het sponsorship opeens een established brand is, integendeel.
[ Voor 34% gewijzigd door Maarten_E op 18-05-2019 19:47 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Aan de ene kant hoop ik heel erg dat zoiets gebeurd. Maar zou Mercedes dat soort onderzoekjes ook niet gewoon af kunnen kopen?Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 13:25:
[...]
Gewoon een FIA onderzoekje loslaten op die auto en zorgen dat je iets vind om ze dsq’en van alle races tot nu toe, dat gaat het seizoen wellicht redden. Daar overheen een technische maatregel waardoor die auto alle voorsprong verliest.![]()
---RAWE CEEK!!!---
Wow, prachtig toeval haha!kevlar01 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:34:
[...]
Hilarisch deze:
https://mobile.twitter.co...tatus/1129772100204601344
Reactie van Whyte op de uitspraak van Storey dat niemand van hen gehoord zou hebben.... ouch
"We hebben nog een logo nodig voor ons merk, heb jij enig idee?"
-"Ja ik kan wel wat maken hoor"
"En die livery die Haas nu heeft ziet er niet uit, daar moet ook wat nieuws voor komen"
-"Say no more"

1:10.810 op Monte Carlo, blijft toch indrukwekkend om te zien.
Quali hier is eigenlijk altijd wel de spannendste van het seizoen vind ik.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
en we beginnen een dagje eerder! want donderdag zijn de FP1 en FP2 al

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Bedankt voor deze opbeurende foto's, krijg er alweer zin in.Jasphur schreef op maandag 20 mei 2019 @ 07:03:
Het is dus weer raceweek…
[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Hopelijk kan Max zijn gemiddelde Monaco score komende zondag flink verbeteren, want die is niet al te best.
2015 uitgevallen
2016 uitgevallen
2017 5e
2018 9e
Kan niet al te moeilijk zijn, tochDJTimo schreef op maandag 20 mei 2019 @ 07:43:
[...]
Bedankt voor deze opbeurende foto's, krijg er alweer zin in.![]()
Hopelijk kan Max zijn gemiddelde Monaco score komende zondag flink verbeteren, want die is niet al te best.
2015 uitgevallen
2016 uitgevallen
2017 5e
2018 9e
En hiermee jinx ik het waarschijnlijk

Mijn boefje is liev!
Training is ook een dag eerderJB schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:39:
Gaat racetopic ook een dag eerder "open"Eindelijk weer iets om naar uit te kijken in het weekend
![]()
Zeker, F2, F1, FE, Indy.. gordijnen dicht en tot maandagRudolf schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:20:
Lekker weekend is dit altijd. Monaco en daarna de Indy500. Helaas beide zonder Alonso
Vergeet EuroFormula Open Championship niet.Sniffels schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:33:
[...]
Zeker, F2, F1, FE, Indy.. gordijnen dicht en tot maandag
https://www.youtube.com/channel/UCpdhdlId-0vH47-xno0at5g
En als je Super Formula nog niet hebt gezien;
YouTube: LETS GO RACING
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Welcome to the team, @JamieChadwick55! pic.twitter.com/vTCDWGPo8p
— Williams Racing (@WilliamsRacing) 20 mei 2019
klik voor filmpje
Williams voegt Chadwick toe aan hun Williams Racing Driver Academy

[ Voor 21% gewijzigd door basvn op 20-05-2019 10:12 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ik zeg ja! Gewoon omdat Kubica om zijn oren gereden wordt door Russel en omdat het mooi zou zijn dat een vrouw de F1 haalt. Kunnen we meteen kijken of ze mee kunnen komen af dat de criticasters gelijk krijgen met hun argument dat vrouwen niet sterk genoeg zijn voor de F1.
Dan moet ze wel heel snel 40 licentiepunten scoren
Verder kudo's voor de W-Series die hiervoor gezorgd heeft.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hoop dat er een aantal vrouwen vanuit de W-series straks naar F2 kunnen doorstromen.YakuzA schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:53:
[...]
Maarja, verder is W-Series Offtopic hier

Ja weet ik, ik begon
[ Voor 5% gewijzigd door basvn op 20-05-2019 11:02 ]
Hoe kan je dat nu laten zien in een 2019 Williams?demo31051987 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:50:
[...]
Ik zeg ja! Gewoon omdat Kubica om zijn oren gereden wordt door Russel en omdat het mooi zou zijn dat een vrouw de F1 haalt. Kunnen we meteen kijken of ze mee kunnen komen af dat de criticasters gelijk krijgen met hun argument dat vrouwen niet sterk genoeg zijn voor de F1.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Door Russel te verslaanATS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:12:
[...]
Hoe kan je dat nu laten zien in een 2019 Williams?
Maar helaas heeft ze niet genoeg punten.
Beitske Visser is toch al lid van de Red Bull junioren?basvn schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:50:
[Twitter]
klik voor filmpje
[Afbeelding]
Nope:sjaool schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:33:
[...]
Beitske Visser is toch al lid van de Red Bull junioren?
https://www.ad.nl/formule...eg-bij-red-bull~a51e8759/
Als je kijkt naar de Formule W verdient ze een tweede kans...
Daar zijn ze bij Red Bull toch goed in.
Zelfs in derde kansen.sjaool schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:08:
[...]
Als je kijkt naar de Formule W verdient ze een tweede kans...
Daar zijn ze bij Red Bull toch goed in.
Ik dacht even dat het Stroll met die nieuwe vrouwenfilter van Snapchat was.basvn schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:50:
[Twitter]
klik voor filmpje
[Afbeelding]
Die kudo's gaan naar de PR afdeling van Williams, want met respect voor wat ze voor elkaar krijgt bij de Formule W, dit is pure publiciteit..YakuzA schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:53:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Maarten_E op 20-05-2019 13:19 ]
ook dat is te koop, ask strollYakuzA schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:53:
[...]
Voor dit seizoen wil je denk ik ook niet in een Formule 1 auto van Williams zitten. Ben je er meteen helemaal klaar mee.MikeyMan schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:17:
Volgens mij komt ze al nieteens in aanmerking voor een vrijdagtraining. Dacht dat je daar ook 20 punten voor moest hebben.

Hoezo? Ze is toch al gewend aan de snelheid van een F3 auto?DaniëlWW2 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:32:
[...]
Voor dit seizoen wil je denk ik ook niet in een Formule 1 auto van Williams zitten. Ben je er meteen helemaal klaar mee.
Waiting on the world to change
Waarom schrappen ze de chicane na uitkomen tunnel niet?
Dan kun je ineens wel inhalen in Monaco
PSN
Ik heb echter geen idee of dat daar aan te passen is.
De chicane weglaten brengt niet zoveel, de eerstvolgende bocht linksaf is redelijk snel en daar kun je dus lastig iemand uitremmen.
Oh en na die bocht komt de (volgas?) chicane bij het zwembad, dat geeft toch altijd wel toffe beelden en toont goed hoe idioot hard de F1 toch eigenlijk gaat
[ Voor 70% gewijzigd door basvn op 20-05-2019 17:58 ]
Te gevaarlijk om met 320 of met aan te komen bij die snelle linker richting het zwembad. Zeker zonder uitloop strook daar, die daar ook echt niet te maken is.YakuzA schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:45:
[...]
Dat bedoel ik dus. Totale deceptie zo'n Williams F1 auto.pinda powerrr schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:51:
[...]
Hoezo? Ze is toch al gewend aan de snelheid van een F3 auto?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik zag hem net in mijn feed op Youtube.. Zitten wel weer een paar juweeltjes tussen
Altijd op dinsdag gaat het topic open. Mits @DaniëlWW2 er zin in heeft en hem eerder opengooitMad-Matt schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:23:
Nog geen apart Monaco topic?
-
Geen zin, dus morgen om 8:00.Edd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:27:
Altijd op dinsdag gaat het topic open. Mits @DaniëlWW2 er zin in heeft en hem eerder opengooit
Zullen je een beetje aanmoedigen?
TenzijEdd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:27:
[...]
Altijd op dinsdag gaat het topic open. Mits @DaniëlWW2 er zin in heeft en hem eerder opengooit
Edoch raceweek Monaco immer 1 dag eerder aanvangt, moeten den trouwen F1 volgelingen nog geduld hebben sedert @DaniëlWW2 nog geen goesting kan creeeren tot het openen der racetopic
[ Voor 30% gewijzigd door YakuzA op 20-05-2019 21:03 ]
PSN
Misschien heb ik stiekem gewoon geen zin in deze race omdat ik eigenlijk een deceptie verwacht en probeer ik het onvermijdelijke gewoon uit te stellen.YakuzA schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:01:
[...]
Tenzij
Edoch raceweek Monaco immer 1 dag eerder aanvangt, moeten den trouwen F1 volgelingen nog geduld hebben sedert @DaniëlWW2 nog geen goesting kan creeeren tot het openen der racetopic
Met een beetje geluk de eerste keer dat Max op het podium komt in Monaco, is toch wel positief?DaniëlWW2 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:06:
[...]
Misschien heb ik stiekem gewoon geen zin in deze race omdat ik eigenlijk een deceptie verwacht en probeer ik het onvermijdelijke gewoon uit te stellen.
PSN
Ik geloof er eigenlijk niet in dus.YakuzA schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:12:
[...]
Met een beetje geluk de eerste keer dat Max op het podium komt in Monaco, is toch wel positief?

Nee, beter lezen jij.
Podium is eigenlijk ook teleurstellend voor RBR in Monaco. Daar gaan ze voor winnen en niks minder dan. Ben Mercedes 1-2 ook wel zat waardoor ik al veel minder uitkijk naar de races. Er is gewoon weinig aan als je net 2017 en 2018 hebt gehad en nu zijn we weer terug in 2016 waar de eerste twee plaatsen al bijna vast staan.

[ Voor 41% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-05-2019 21:15 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wat is het toch ook een afschuwelijke coureur!Wom schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:15:
Voor de postcount in dat topic zou een crash van Verstappen wel goed zijn
Zet Kvyat er maar weer in, er is nog geen race geweest waar Verstappen fatsoenlijk heeft gepresteerd op een circuit dat RB ligt.
2 Mecedessen bovenop elkaar bij de chicane gaat ook wel helpen hoor.Wom schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:15:
Voor de postcount in dat topic zou een crash van Verstappen wel goed zijn
Wie baas is, bakt koek (niet perse smakelijke koek)
Testing, one, two ...
Training en Q zijn veel leuker dan de race. Wie eerste start, finished volgens mij +90% van de tijd ook eerste.DaniëlWW2 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:13:
[...]
Ik geloof er eigenlijk niet in dus.
Nee, beter lezen jij.
Podium is eigenlijk ook teleurstellend voor RBR in Monaco. Daar gaan ze voor winnen en niks minder dan. Ben Mercedes 1-2 ook wel zat waardoor ik al veel minder uitkijk naar de races. Er is gewoon weinig aan als je net 2017 en 2018 hebt gehad en nu zijn we weer terug in 2016 waar de eerste twee plaatsen al bijna vast staan.
---RAWE CEEK!!!---

PSN
Omdat je dan op de weg terug richting St. Devote zit.YakuzA schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:45:
[...]
Bij het uitkomen van de tunnel moeten ze wisselen van de normale "weg"naar de kade en dus om deze rij bomen heen. In de begin jaren was de situatie inderdaad zoals jij het zegt, maar dan heb je dus nog altijd een knik om om die rij bomen heen te komen. Kunnen ze dus nooit naast elkaar doorheen wat het veel te gevaarlijk zou maken en geen extra kans tot inhalen oplevert..

[ Voor 8% gewijzigd door Richard117 op 21-05-2019 06:48 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
[F1] Niki Lauda overleden
BasvanS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:40:
Weten we al waarom Mercedes zo hard gaat in de trage bochten? Of is de rest gewoon langzaam?
Tussen spoiler tags omdat ik het 1x in dit topic heb zien langskomen als zijnde gerucht maar er geen bron was. Dus dit met een korreltje zou nemen lijkt mij iets te min. Een pak zout is beter
Lijkt me geen constructie die je aan eenvoudig aan het oog kunt onttrekken.RobertMe schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:47:
[...]
spoiler:Er waren (niet onderbouwde) geruchten dat de achterwielen zouden meesturen
offtopic:
Tussen spoiler tags omdat ik het 1x in dit topic heb zien langskomen als zijnde gerucht maar er geen bron was. Dus dit met een korreltje zou nemen lijkt mij iets te min. Een pak zout is beter
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Jawel hoor, als je ene achterwiel harder remt dan het andere, heb je dit al deels voor elkaar.alexbl69 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:06:
[...]
Lijkt me geen constructie die je aan eenvoudig aan het oog kunt onttrekken.
Het goed laten werken zal lastig zijn, maar de mgu kan dit in principe gewoon doen.
Pak je telefoon, duw hem naar vooruit over een tafel en hou het hoekje links of rechts aan de kant waar je duwt vast. Zo simpel zal dat in een f1 niet werken, maar als je dit principe in de mgu kan koppelen aan de stand van het stuur en de snelheid van de auto, kan je daar vast met je 1000 knappe koppen uitrekenen hoe je dit in de auto krijgt zonder dat je er last van krijgt tijdens het rijden en/of het keuren.
Tenzij er een vaste aandrijfas inzit, maar dat weet ik dan even niet.
ping 127.212.23.124
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire