[F1] Seizoen 2019 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 70 ... 156 Laatste
Acties:
  • 1.146.109 views

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Chiron schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:15:
Mercedes gaat als er geen gekke dingen gebeuren in Monaco gewoon weer P1/2 pakken.. hopelijk Max nog P3, of misschien wel een split met de Mercedessen op P2.

Voor dit jaar is het gewoon alsof je het Redbull chassis van vorig jaar hebt, gecombineerd met de power van Mercedes. Mercedes heeft zn zaken voor dit seizoen het best op orde, van allemaal.
Reken maar op P3 voor Max. Ferrari gaat waarschijnlijk niet eens in de buurt komen. Nee, die kunnen het nog lastig gaan krijgen met Haas. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-10 18:49

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Monaco wordt huilen voor Ferrari inderdaad, die gaan dit jaar alleen maar knoepelhard rechtdoor...

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:02

sjaool

Every life should have 9 cats

Chiron schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:15:
Mercedes gaat als er geen gekke dingen gebeuren in Monaco gewoon weer P1/2 pakken.. hopelijk Max nog P3, of misschien wel een split met de Mercedessen op P2.

Voor dit jaar is het gewoon alsof je het Redbull chassis van vorig jaar hebt, gecombineerd met de power van Mercedes. Mercedes heeft zn zaken voor dit seizoen het best op orde, van allemaal.
Ik denk niet dat Bottas goed genoeg is om P2 te kwalificeren. Dus HAM P1, VER P2 en BOT P3 of misschien wel een VET op P3. LEC lijkt mij nog een paar keer de vangrail in te moeten vliegen voordat hij vooraan kwalificeert. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

sjaool schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:32:
[...]
Ik denk niet dat Bottas goed genoeg is om P2 te kwalificeren. Dus HAM P1, VER P2 en BOT P3 of misschien wel een VET op P3. LEC lijkt mij nog een paar keer de vangrail in te moeten vliegen voordat hij vooraan kwalificeert. :+
Laat Verstappen zelf eerst maar eens uit de vangrail blijven voor de verandering. Ik kan wel een "incidentloos" Monaco gebruiken van Max ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:40

Spotmatic

Ken sent me

P3 voor Max? Teken ik voor! Zal sowieso een prestatie zijn gezien zijn voorgeschiedenis en de huidige toestand van de RBR15.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Leuk hoor de glazenbollen voor Monaco zijn allemaal weer opgepoetst _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Pierre op 17-05-2019 12:49 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Mercedes heeft alles gewoon het beste voor elkaar. Ik hoop dat de redbulls wel dichterbij kunnen komen.

De hazen zijn ook goed bezig zover.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Pierre schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 12:48:
Leuk hoor de glazenbollen voor Monaco zijn allemaal weer opgepoetst _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://www.grandprix247.com/wp-content/uploads/2018/04/Crystal-Ball-002.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:12
Ik zie al veel zwarte vlaggen in deze bol! Verkeerde banden.. verkeerde spec voor/achter vleugel ..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-10 20:02
BasvanS schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:19:
[...]

Ik zie al veel zwarte vlaggen in deze bol! Verkeerde banden.. verkeerde spec voor/achter vleugel ..
Ik wilde net zeggen.. Een glazen bol voor het verleden :+

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:57
BasvanS schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:19:
[...]

Spec voor- en achtervleugel is prima. Ze rijden gewoon op het verkeerde circuit! Season ban allemaal!

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-10 17:36

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik zie het ook wel gebeuren dat Mercedes het merendeel, en zo niet alle races 1-2 eindigt. En met een boel "ja maar als" kan daar wel verandering in komen, maar hoe ver ze op dit moment voor staan in ontwikkeling op de rest valt in een seizoen niet meer in te halen.

Misschien dat de Fia/Fom/LM in de zomerstop met drastische maatregelen komen, maar zal wel 2020 seizoen worden.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 12-10 14:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

NoFearCreations schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:34:
Ik zie het ook wel gebeuren dat Mercedes het merendeel, en zo niet alle races 1-2 eindigt. En met een boel "ja maar als" kan daar wel verandering in komen, maar hoe ver ze op dit moment voor staan in ontwikkeling op de rest valt in een seizoen niet meer in te halen.

Misschien dat de Fia/Fom/LM in de zomerstop met drastische maatregelen komen, maar zal wel 2020 seizoen worden.
Probleem is wel dat als er dit jaar niet ingelopen wordt door de andere teams, het volgend jaar hetzelfde liedje is :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

@BasvanS @alesandro_46 @Hmtsjmftsch

Jullie zijn vrij om een nieuwe versie te Photoshoppen.

Tip van de meester: zet Mercedes op 1-2 en doe er gelijk een lachende Toto bij.

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

MikeyMan schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:36:
[...]

Probleem is wel dat als er dit jaar niet ingelopen wordt door de andere teams, het volgend jaar hetzelfde liedje is :X
Daarom denk ik dat er wel Mercedes remmende maatregelen gaan komen op een of andere manier. En als ze dan gaan dreigen dat ze er mee stoppen, lijkt mij dat prima. Beter voor de sport in iedergeval.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06:59

basvn

Breezand - NHN

kevlar01 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:37:

Of doe deze :)
[Instagram: ‪😍 @mercedesamg 1-2-3! 😍‬ • #MercedesAMGF1 #Mercedes #AMG #F1 #PETRONASmotorsports #SpanishGP @mercedesbenz]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
NoFearCreations schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:34:
Ik zie het ook wel gebeuren dat Mercedes het merendeel, en zo niet alle races 1-2 eindigt.
Temple of Speed zal toch wel een 1-2 Ferrari worden? Die heben veruit de snelste wagen zolang er geen bochten zijn. Of gaan ze dan kapot/crashen? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12-10 11:54
TheBrut3 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:05:
[...]

Temple of Speed zal toch wel een 1-2 Ferrari worden? Die heben veruit de snelste wagen zolang er geen bochten zijn. Of gaan ze dan kapot/crashen? :+
LeClerc valt uit en Vettel spint. :9

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10 09:24

Pathogen

Shoop Da Whoop

De druk van het thuisland wordt ze teveel daar :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

TheBrut3 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 14:05:
[...]

Snel door parabolica daar betekent ook hogere top aan eind rechte stuk.
Denk dat Williams daar ondanks de motor toch gaat tegenvallen, maar hoop voor ze van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:42
In afwachting tot Monaco moeten we het nog even doen met terublikken op afgelopen weekend. Hier is Palmer mijn zijn analyse. Helaas weinig nieuws aan het licht gebracht, maar er gebeurde dan ook niet zoveel boeiends ;)

Linkje want FOM:

Dan ook nog een terugblik van Mercedes (maar die was mogelijk al geplaatst). Dat stuk in het begin over Toto, dat hij nooit aan de pitwall zit tijdens de race, ik wist het wel, maar nooit bij stil gestaan eigenlijk. :)

Die Ripke heeft wel een leuke manier van vragenstellen, "I charge my phone two or three times on a race weekend, why didn't you charge Lewis' car? It's not so hard, just plug it in" :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

DJTimo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:02:
Dan ook nog een terugblik van Mercedes (maar die was mogelijk al geplaatst). Dat stuk in het begin over Toto, dat hij nooit aan de pitwall zit tijdens de race, ik wist het wel, maar nooit bij stil gestaan eigenlijk. :)
We hebben dus het antwoord gevonden. Toto moet nu bij de pitsmuur gaan zitten en dan wint er eens iemand anders. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
DJTimo schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 15:02:
...
...
Maar waar moeten die snor en Ocon dan zitten, allebei op een knie? :+ Zoveel ruimte hebben ze niet bij de pitmuur.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• dannx1986
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-10 23:17
kevlar01 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:37:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/zshVnRr/Crystal-Ball-Merc3.jpg

[ Voor 108% gewijzigd door dannx1986 op 17-05-2019 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Een paar Kimi radio quotes.

spoiler:
clipje 8 gaat over di Resta, invaller die race en Sky reporter

[ Voor 21% gewijzigd door Humma Kavula op 17-05-2019 19:42 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 12-10 18:49

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
NoFearCreations schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 13:39:
[...]

Daarom denk ik dat er wel Mercedes remmende maatregelen gaan komen op een of andere manier. En als ze dan gaan dreigen dat ze er mee stoppen, lijkt mij dat prima. Beter voor de sport in iedergeval.
Als je ziet dat zelfs een rijkeluiszoontje als Mazepin even de snelste tijd neerzet bij de laatste tests is de overmacht van Mercedes wel heel erg duidelijk...

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:36
TrekDr0p schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 11:49:
[...]

Ik hoor veel, maar hij zegt weinig..
Beetje jammer dat Peter Windsor zich zo laat uitlenen voor deze energiedrank charlatan. Windsor vertoont de laatste jaren trouwens wel vaker een pedante houding sinds hij vervangen is door Will Buxton bij FOM. Ik vond hem vroeger altijd vrij goed in zijn analyses maar tegenwoordig slaat hij wel een beetje door in het neerhalen en ophemelen van mensen uit de F1.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Chiron schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:35:
[...]

Als je ziet dat zelfs een rijkeluiszoontje als Mazepin even de snelste tijd neerzet bij de laatste tests is de overmacht van Mercedes wel heel erg duidelijk...
Gewoon een FIA onderzoekje loslaten op die auto en zorgen dat je iets vind om ze dsq’en van alle races tot nu toe, dat gaat het seizoen wellicht redden. Daar overheen een technische maatregel waardoor die auto alle voorsprong verliest. >:)

Flauwekul natuurlijk, maar gezien alle kritiek op Twitter, FB en hetgeen je op forums tegenkomt verwacht ik korte termijn wel een steek onder de gordel van de FIA/FOM want de kijkcijfers lopen momenteel met 1 miljoen terug per race. (Als bron heb ik daarvoor een f1technical post wat niet de meest betrouwbare is)

Anyway, dat dit niet goed is voor de sport moge ondertussen duidelijk zijn en dit kost de organisatie geld... ik zie bovengenoemde dus wel in welke zin dan ook waarheid worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 13:25:
[...]

Gewoon een FIA onderzoekje loslaten op die auto en zorgen dat je iets vind om ze dsq’en van alle races tot nu toe, dat gaat het seizoen wellicht redden. Daar overheen een technische maatregel waardoor die auto alle voorsprong verliest. >:)

Flauwekul natuurlijk, maar gezien alle kritiek op Twitter, FB en hetgeen je op forums tegenkomt verwacht ik korte termijn wel een steek onder de gordel van de FIA/FOM want de kijkcijfers lopen momenteel met 1 miljoen terug per race. (Als bron heb ik daarvoor een f1technical post wat niet de meest betrouwbare is)

Anyway, dat dit niet goed is voor de sport moge ondertussen duidelijk zijn en dit kost de organisatie geld... ik zie bovengenoemde dus wel in welke zin dan ook waarheid worden.
Je ziet juist dat er sinds de Netflix series een hoop nieuwe geïnteresseerde mensen kijken naar F1(voornamelijk uit Amerika).
Zij zien nu de eerste 5 races... ik kan me voorstellen dat die nu ook weer snel afhaken.

Well done Mercedes...
Aan de andere kant moet ik hen niet blamen, want ze zijn gewoon goed bezig, maar toch is het wel een beetje een gemiste kans imo. 2018 was toch wel een stuk spannender tot en met Spa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:51
Die nieuwe kijkers haken inderdaad snel af als dit zo doorgaat. Mede omdat de teams die in de documentaire uitgelicht werden (en waar de nieuwe fans zich dus mee zouden kunnen identificeren) in de regel op minimaal één ronde van de kop binnenkomen.

Begin het zelf ook langzamerhand wel een beetje zat te worden. Het feit dat een rijkeluisrookie begin deze week met die wagen iedereen zoek rijdt is bijzonder triest.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

alexbl69 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 15:10:
Die nieuwe kijkers haken inderdaad snel af als dit zo doorgaat. Mede omdat de teams die in de documentaire uitgelicht werden (en waar de nieuwe fans zich dus mee zouden kunnen identificeren) in de regel op minimaal één ronde van de kop binnenkomen.

Begin het zelf ook langzamerhand wel een beetje zat te worden. Het feit dat een rijkeluisrookie begin deze week met die wagen iedereen zoek rijdt is bijzonder triest.
Volgende GP voor het eerst dat ik m'n vrije vrijdag niet éénmalig op donderdag heb, zaterdag geen kwali, maar de veranda ga uitbreiden, en zondag staat er een dagje TerSpegelt gepland ... vol op de tijd van de GP. :D

...en onderweg na huis gaat de radio gewoon aan in de auto en hoor ik een uitslag die ik verwacht had waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:07:
[...]

Volgende GP voor het eerst dat ik m'n vrije vrijdag niet éénmalig op donderdag heb, zaterdag geen kwali, maar de veranda ga uitbreiden, en zondag staat er een dagje TerSpegelt gepland ... vol op de tijd van de GP. :D
Fopfan!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

True of False met Toto. Deze is wel leuk. ;)
[YouTube: 'Bottas is in een wereldtitel-winnende vorm' | True or False met Toto Wolff | Formule 1 2019]

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-05-2019 17:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• woess
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-10 13:43
Vorig jaar hadden we nog de banden waar Mercedes last van had (blaren etc), prompt wordt er getest met een dunner loopvlak en weg zijn de problemen voor Mercedes. De rest van het veld krijgt ze nu nauwelijks onder controle. Vage beslissing hoor.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 05:57

Blokker_1999

Full steam ahead

woess schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 18:55:
Vorig jaar hadden we nog de banden waar Mercedes last van had (blaren etc), prompt wordt er getest met een dunner loopvlak en weg zijn de problemen voor Mercedes. De rest van het veld krijgt ze nu nauwelijks onder controle. Vage beslissing hoor.
Weet je, ik ben die samenzweringen zo beu gehoord. Vorig jaar voor de GP van Italië was het al van dat. Pirelli kondigde aan om de banden voor die GP al aan te passen naar een dunner loopvlak. Alle Ferrari fans onmiddelijk op hun achterste benen want dat kon alleen maar zijn om Mercedes te bevoordelen. Na de race gaf Vettel zelf toe dat het verschil klein was maar dat het voor hen uiteindelijk ook beter was in tegenstelling tot wat er voor het race weekend allemaal door het geruchtencircuit werd gemeld.

De banden zijn gelijk voor iedereen en Pirelli maakt de banden zoals de FIA ze wil. En zijn we de bijnaam van de FIA van vroeger misschien al vergeten? Ferrari International Assistance?

Het is telkens hetzelfde. Als 1 team er bovenuit steekt dan moet het wel om vriendjespolitiek gaan. Hoe anders is het mogelijk dat dat ene team zo een voorsprong behoudt. Geen enkel team kan zo goed zijn, toch?

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Maarten_E schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:15:
[...]

Het heeft gewoon met F1 te maken als je het mij vraagt. Vind een (zeer) dubieuze sponsor van een midfield team wel discussiewaardig.
Want jij bent belanghebbend in de overeenkomst tussen Haas en RE? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:40:
[...]

Want jij bent belanghebbend in de overeenkomst tussen Haas en RE? :+
Dat niet, maar het is niet de eerste keer dat dubieuze sponsoren de F1 binnenkomen en ik vind de achtergrond daarvan wel interessant. Denk aan Moneytron van JP Van Rossem en t-minus van Prince Malik (?).

@YakuzA Er worden geen pagina's volgekalkt over Rexona omdat Rexona een established brand is, onderdeel van Unilever. Een energydrink die title sponsor is van een midfield team, terwijl niemand weet waar het te krijgen is afgezien van 24 blikjes op Amazon vind ik persoonlijk reteinteressant. Wat moet die gast in de F1? Het is ook niet zo dat het door het sponsorship opeens een established brand is, integendeel.

[ Voor 34% gewijzigd door Maarten_E op 18-05-2019 19:47 ]

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 13:25:
[...]

Aan de ene kant hoop ik heel erg dat zoiets gebeurd. Maar zou Mercedes dat soort onderzoekjes ook niet gewoon af kunnen kopen?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
kevlar01 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 21:34:
[...]

Hilarisch deze:

https://mobile.twitter.co...tatus/1129772100204601344

Reactie van Whyte op de uitspraak van Storey dat niemand van hen gehoord zou hebben.... ouch _O-
Wow, prachtig toeval haha!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-10 17:21

DataGhost

iPL dev

https://mobile.twitter.co...status/504254997455200257
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Bv95Px0CQAAg4IO?format=jpg&name=900x900

"We hebben nog een logo nodig voor ons merk, heb jij enig idee?"
-"Ja ik kan wel wat maken hoor"
"En die livery die Haas nu heeft ziet er niet uit, daar moet ook wat nieuws voor komen"
-"Say no more"
_O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

YouTube: Daniel Ricciardo's Pole Lap | 2018 Monaco Grand Prix

1:10.810 op Monte Carlo, blijft toch indrukwekkend om te zien.

Quali hier is eigenlijk altijd wel de spannendste van het seizoen vind ik.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

Gelukkig is het weer RACEWEEK!

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

RACEWEEEEK!
en we beginnen een dagje eerder! want donderdag zijn de FP1 en FP2 al *O* *O*

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-10 19:51
Het is dus weer raceweek…

Afbeeldingslocatie: https://www.racefans.net/wp-content/uploads/2016/05/XPB_814348_HiRes.jpgAfbeeldingslocatie: https://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/73/750x445/965395.jpgAfbeeldingslocatie: https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/crash.net/styles/article/s3/hires/1709564.0036.jpg?itok=sn4qGgDEAfbeeldingslocatie: https://i.dailymail.co.uk/i/pix/2016/05/29/17/34BF6F9C00000578-3615130-Max_Verstappen_had_a_weekend_to_forget_after_crashing_out_of_the-a-30_1464537826234.jpg

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05:42
Bedankt voor deze opbeurende foto's, krijg er alweer zin in. :+

Hopelijk kan Max zijn gemiddelde Monaco score komende zondag flink verbeteren, want die is niet al te best.

2015 uitgevallen
2016 uitgevallen
2017 5e
2018 9e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Laatst online: 08-10 20:44
DJTimo schreef op maandag 20 mei 2019 @ 07:43:
[...]
Bedankt voor deze opbeurende foto's, krijg er alweer zin in. :+

Hopelijk kan Max zijn gemiddelde Monaco score komende zondag flink verbeteren, want die is niet al te best.

2015 uitgevallen
2016 uitgevallen
2017 5e
2018 9e
Kan niet al te moeilijk zijn, toch :+ ?
En hiermee jinx ik het waarschijnlijk 8)7

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:40

JB

Cédric roelt!

Gaat racetopic ook een dag eerder "open" :? Eindelijk weer iets om naar uit te kijken in het weekend :) *O*

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06:55
JB schreef op maandag 20 mei 2019 @ 08:39:
Gaat racetopic ook een dag eerder "open" :? Eindelijk weer iets om naar uit te kijken in het weekend :) *O*
Training is ook een dag eerder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:40

JB

Cédric roelt!

stijn1309 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:01:
[...]

Training is ook een dag eerder >:)
Ja daarom juist ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 15:02
Lekker weekend is dit altijd. Monaco en daarna de Indy500. Helaas beide zonder Alonso :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11-10 16:57
Rudolf schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:20:
Lekker weekend is dit altijd. Monaco en daarna de Indy500. Helaas beide zonder Alonso :(
Zeker, F2, F1, FE, Indy.. gordijnen dicht en tot maandag :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-10 16:49
Sniffels schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:33:
[...]

Zeker, F2, F1, FE, Indy.. gordijnen dicht en tot maandag :+
Vergeet EuroFormula Open Championship niet.

https://www.youtube.com/channel/UCpdhdlId-0vH47-xno0at5g

En als je Super Formula nog niet hebt gezien;

YouTube: LETS GO RACING

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

klik voor filmpje

Williams voegt Chadwick toe aan hun Williams Racing Driver Academy
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D6_vj5-X4AAH7t6.jpg:large

[ Voor 21% gewijzigd door basvn op 20-05-2019 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Snel en ziet er leuk uit :P. Kubica eruit? :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-10 20:05
Illegal_Alien schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:42:
Ik zeg ja! Gewoon omdat Kubica om zijn oren gereden wordt door Russel en omdat het mooi zou zijn dat een vrouw de F1 haalt. Kunnen we meteen kijken of ze mee kunnen komen af dat de criticasters gelijk krijgen met hun argument dat vrouwen niet sterk genoeg zijn voor de F1.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Illegal_Alien schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:42:
Dan moet ze wel heel snel 40 licentiepunten scoren ;)

Verder kudo's voor de W-Series die hiervoor gezorgd heeft.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:00
Ik ben bang voor de vrouwen dat het gewoon bij een W-series blijft. We zeggen wel dat racers eigenlijk man én vrouw kunnen zijn in dezelfde klasse, maar in de F1 zal dat al niet op gaan. Het gaat zelfs al niet op bij sporten als darts of snooker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

YakuzA schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:53:
[...]

Hoop dat er een aantal vrouwen vanuit de W-series straks naar F2 kunnen doorstromen.

Maarja, verder is W-Series Offtopic hier :X
Ja weet ik, ik begon

[ Voor 5% gewijzigd door basvn op 20-05-2019 11:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

demo31051987 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 10:50:
[...]

Ik zeg ja! Gewoon omdat Kubica om zijn oren gereden wordt door Russel en omdat het mooi zou zijn dat een vrouw de F1 haalt. Kunnen we meteen kijken of ze mee kunnen komen af dat de criticasters gelijk krijgen met hun argument dat vrouwen niet sterk genoeg zijn voor de F1.
Hoe kan je dat nu laten zien in een 2019 Williams? :?

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
ATS schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:12:
[...]

Hoe kan je dat nu laten zien in een 2019 Williams? :?
Door Russel te verslaan :P

Maar helaas heeft ze niet genoeg punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

basvn schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:50:
[Twitter]
klik voor filmpje

[Afbeelding]
Beitske Visser is toch al lid van de Red Bull junioren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
sjaool schreef op maandag 20 mei 2019 @ 11:33:
[...]

Beitske Visser is toch al lid van de Red Bull junioren?
Nope:
https://www.ad.nl/formule...eg-bij-red-bull~a51e8759/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Als je kijkt naar de Formule W verdient ze een tweede kans...
Daar zijn ze bij Red Bull toch goed in. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppbruins
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-10 17:59
sjaool schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:08:
[...]

Als je kijkt naar de Formule W verdient ze een tweede kans...
Daar zijn ze bij Red Bull toch goed in. :P
Zelfs in derde kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 12-10 14:05

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens mij komt ze al nieteens in aanmerking voor een vrijdagtraining. Dacht dat je daar ook 20 punten voor moest hebben.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:54
basvn schreef op maandag 20 mei 2019 @ 09:50:
[Twitter]
klik voor filmpje

[Afbeelding]
Ik dacht even dat het Stroll met die nieuwe vrouwenfilter van Snapchat was. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-10 19:15
[...]

Die kudo's gaan naar de PR afdeling van Williams, want met respect voor wat ze voor elkaar krijgt bij de Formule W, dit is pure publiciteit..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
Stiekum staat Formula-W voor Formula-Williams, kunnen ze wennen aan de teleurstelling over de snelheid van een Williams. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Maarten_E op 20-05-2019 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

ook dat is te koop, ask stroll

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

MikeyMan schreef op maandag 20 mei 2019 @ 12:17:
Volgens mij komt ze al nieteens in aanmerking voor een vrijdagtraining. Dacht dat je daar ook 20 punten voor moest hebben.
Voor dit seizoen wil je denk ik ook niet in een Formule 1 auto van Williams zitten. Ben je er meteen helemaal klaar mee. :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D7AuFzyWwAE66z4.jpg:large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D7AuGWoW0AAspS-.jpg:large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:56

pinda powerrr

Slow down...

DaniëlWW2 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:32:
[...]

Voor dit seizoen wil je denk ik ook niet in een Formule 1 auto van Williams zitten. Ben je er meteen helemaal klaar mee. :+
Hoezo? Ze is toch al gewend aan de snelheid van een F3 auto?

8)

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Waarom schrappen ze de chicane na uitkomen tunnel niet?
Dan kun je ineens wel inhalen in Monaco :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:34
Of misschien de chicane iets verder wegliggen zodat de auto's na de tunnel net iets langer kunnen slipstream (+ kort DRS) zodat ze elkaar wat beter kunnen uitremmen.

Ik heb echter geen idee of dat daar aan te passen is.

De chicane weglaten brengt niet zoveel, de eerstvolgende bocht linksaf is redelijk snel en daar kun je dus lastig iemand uitremmen.

Oh en na die bocht komt de (volgas?) chicane bij het zwembad, dat geeft toch altijd wel toffe beelden en toont goed hoe idioot hard de F1 toch eigenlijk gaat :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

[ Voor 70% gewijzigd door basvn op 20-05-2019 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-10 23:32

Hoogie2004

Whohooooo

YakuzA schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:45:
[...]

Te gevaarlijk om met 320 of met aan te komen bij die snelle linker richting het zwembad. Zeker zonder uitloop strook daar, die daar ook echt niet te maken is.

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

pinda powerrr schreef op maandag 20 mei 2019 @ 14:51:
[...]

Hoezo? Ze is toch al gewend aan de snelheid van een F3 auto?

8)
Dat bedoel ik dus. Totale deceptie zo'n Williams F1 auto. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-10 14:35

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nog geen apart Monaco topic?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Nu online

Edd

Ik zag hem net in mijn feed op Youtube.. Zitten wel weer een paar juweeltjes tussen ;)
Altijd op dinsdag gaat het topic open. Mits @DaniëlWW2 er zin in heeft en hem eerder opengooit ;)

-

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:27:
Altijd op dinsdag gaat het topic open. Mits @DaniëlWW2 er zin in heeft en hem eerder opengooit ;)
Geen zin, dus morgen om 8:00. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

DaniëlWW2 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:38:
[...]

Zullen je een beetje aanmoedigen? :9 ... ti's race week, van mij mag die open. (topic is doorgaans leuker dan de race zelf ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Edd schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:27:
[...]
Tenzij ;)

Edoch raceweek Monaco immer 1 dag eerder aanvangt, moeten den trouwen F1 volgelingen nog geduld hebben sedert @DaniëlWW2 nog geen goesting kan creeeren tot het openen der racetopic :+

[ Voor 30% gewijzigd door YakuzA op 20-05-2019 21:03 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

YakuzA schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:01:
[...]

Tenzij ;)

Edoch raceweek Monaco immer 1 dag eerder aanvangt, moeten den trouwen F1 volgelingen nog geduld hebben sedert @DaniëlWW2 nog geen goesting kan creeeren tot het openen der racetopic :+
Misschien heb ik stiekem gewoon geen zin in deze race omdat ik eigenlijk een deceptie verwacht en probeer ik het onvermijdelijke gewoon uit te stellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

DaniëlWW2 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:06:
[...]

Misschien heb ik stiekem gewoon geen zin in deze race omdat ik eigenlijk een deceptie verwacht en probeer ik het onvermijdelijke gewoon uit te stellen. ;)
Met een beetje geluk de eerste keer dat Max op het podium komt in Monaco, is toch wel positief?

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

YakuzA schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:12:
[...]

Met een beetje geluk de eerste keer dat Max op het podium komt in Monaco, is toch wel positief?
Ik geloof er eigenlijk niet in dus. O-)
Nee, beter lezen jij. :P

Podium is eigenlijk ook teleurstellend voor RBR in Monaco. Daar gaan ze voor winnen en niks minder dan. Ben Mercedes 1-2 ook wel zat waardoor ik al veel minder uitkijk naar de races. Er is gewoon weinig aan als je net 2017 en 2018 hebt gehad en nu zijn we weer terug in 2016 waar de eerste twee plaatsen al bijna vast staan. :/

[ Voor 41% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-05-2019 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:56

Wom

Voor de postcount in dat topic zou een crash van Verstappen wel goed zijn :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Wom schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:15:
Wat is het toch ook een afschuwelijke coureur!
Zet Kvyat er maar weer in, er is nog geen race geweest waar Verstappen fatsoenlijk heeft gepresteerd op een circuit dat RB ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Wom schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:15:
2 Mecedessen bovenop elkaar bij de chicane gaat ook wel helpen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DaniëlWW2 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 19:38:
[...]
Wie baas is, bakt koek (niet perse smakelijke koek) :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

DaniëlWW2 schreef op maandag 20 mei 2019 @ 21:13:
[...]

Ik geloof er eigenlijk niet in dus. O-)
Nee, beter lezen jij. :P

Podium is eigenlijk ook teleurstellend voor RBR in Monaco. Daar gaan ze voor winnen en niks minder dan. Ben Mercedes 1-2 ook wel zat waardoor ik al veel minder uitkijk naar de races. Er is gewoon weinig aan als je net 2017 en 2018 hebt gehad en nu zijn we weer terug in 2016 waar de eerste twee plaatsen al bijna vast staan. :/
Training en Q zijn veel leuker dan de race. Wie eerste start, finished volgens mij +90% van de tijd ook eerste.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/bc/e8/03/bce803e1b89e7d5c324322b7651f358a.gif

PSN

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-10 11:49
YakuzA schreef op maandag 20 mei 2019 @ 16:45:
[...]

Omdat je dan op de weg terug richting St. Devote zit.
Bij het uitkomen van de tunnel moeten ze wisselen van de normale "weg"naar de kade en dus om deze rij bomen heen. In de begin jaren was de situatie inderdaad zoals jij het zegt, maar dan heb je dus nog altijd een knik om om die rij bomen heen te komen. Kunnen ze dus nooit naast elkaar doorheen wat het veel te gevaarlijk zou maken en geen extra kans tot inhalen oplevert..

Afbeeldingslocatie: https://adamcooperf1.files.wordpress.com/2011/05/adam-cooper-chicane-5-11.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Richard117 op 21-05-2019 06:48 ]

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En ik heb het overlijden van Niki Lauda maar afgesplitst naar een eigen topic. :)
[F1] Niki Lauda overleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:12
Weten we al waarom Mercedes zo hard gaat in de trage bochten? Of is de rest gewoon langzaam?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 07:47
BasvanS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:40:
Weten we al waarom Mercedes zo hard gaat in de trage bochten? Of is de rest gewoon langzaam?
spoiler:
Er waren (niet onderbouwde) geruchten dat de achterwielen zouden meesturen

offtopic:
Tussen spoiler tags omdat ik het 1x in dit topic heb zien langskomen als zijnde gerucht maar er geen bron was. Dus dit met een korreltje zou nemen lijkt mij iets te min. Een pak zout is beter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 07:51
RobertMe schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:47:
[...]

spoiler:
Er waren (niet onderbouwde) geruchten dat de achterwielen zouden meesturen

offtopic:
Tussen spoiler tags omdat ik het 1x in dit topic heb zien langskomen als zijnde gerucht maar er geen bron was. Dus dit met een korreltje zou nemen lijkt mij iets te min. Een pak zout is beter :+
Lijkt me geen constructie die je aan eenvoudig aan het oog kunt onttrekken.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:42

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

alexbl69 schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:06:
[...]

Lijkt me geen constructie die je aan eenvoudig aan het oog kunt onttrekken.
Jawel hoor, als je ene achterwiel harder remt dan het andere, heb je dit al deels voor elkaar.
Het goed laten werken zal lastig zijn, maar de mgu kan dit in principe gewoon doen.

Pak je telefoon, duw hem naar vooruit over een tafel en hou het hoekje links of rechts aan de kant waar je duwt vast. Zo simpel zal dat in een f1 niet werken, maar als je dit principe in de mgu kan koppelen aan de stand van het stuur en de snelheid van de auto, kan je daar vast met je 1000 knappe koppen uitrekenen hoe je dit in de auto krijgt zonder dat je er last van krijgt tijdens het rijden en/of het keuren.

Tenzij er een vaste aandrijfas inzit, maar dat weet ik dan even niet. :)

ping 127.212.23.124

Pagina: 1 ... 70 ... 156 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire