Sowieso schrijf je zo!
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

F1.com website artikel
[ Voor 98% gewijzigd door ATS op 21-05-2019 08:50 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
"When you grow up your heart dies"
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als klein jochie had een giga poster in mijn kamer van mijn held in een McLaren.
Oud worden doet bij mij niet zo zeer, het wegvallen van je (oudere) helden wel.
Rust zacht Niki.....
RIP Niki
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Bijna levend verbrand. 6 weken later terug achter het stuur en 4e worden.
Gladiator, held, inspirator. Bedankt voor alle mooie momenten toen ik klein was. Zeg hallo tegen James.
Goodspeed Niki
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Heeft Niki eigenlijk al ergens een bocht?
Volgens mij zaterdag of zondag kwam al uit dat hij in een privé clinic opgenomen was ivm nierfalen toen was het voor mij al duidelijk.DJTimo schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:54:
Het was al lang stil rondom het herstel van Niki. Natuurlijk is een dubbele longtransplantatie zeer ingrijpend, maar deze stilte voelde anders. Nu blijkt waaarom, hij is helaas niet meer in de paddock teruggekeerd.
Maar volgens mij nog geen Niki bocht nee..
Twee nieren en een longtransplantatie, en dan nog dat ongeluk destijds, dan houdt het ook wel een keer op..
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Over the past few decades, Lauda twice underwent kidney transplants, receiving an organ donated by his brother in 1997 and another donated by his girlfriend in 2005.TrekDr0p schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:58:
[...]
Volgens mij zaterdag of zondag kwam al uit dat hij in een privé clinic opgenomen was ivm nierfalen toen was het voor mij al duidelijk.
Maar volgens mij nog geen Niki bocht nee..
In August last year, he underwent a lung transplant that the Vienna General Hospital said was made necessary by a "serious lung illness."
Dat lichaam was gewoon op. Het houdt ook een keer op met organen swappen bv. A
Maar jammer van de legende die is overleden.
Ja op 2 plekken volgens mij. Niet meer op een huidige F1 baan, nadat Red Bull Ring zijn naam heeft weggehaald van een bocht.DJTimo schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 07:54:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat het zo snel zou gaan had ik niet verwacht.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Btw. Heeft Zandvoort niet nog wat naamloze bochten? Gelijk eerbetoon aan zijn laatste winst.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
RIP Niki Lauda
Helaas heeft het helemaal niet zo mogen zijn. Ondanks dat ik hem niet racend heb meegemaakt was ik als coureur geen fan van hem, lange tijd als teambaas ook niet. Ik vond het een ontzettende betweter over het algemeen. De laatste jaren veranderde dat, hij heeft (samen met Toto Wolff) een grootste prestatie neergezet bij Mercedes en zei vrijwel altijd waar het op stond zonder er doekjes om te winden. Veel mensen in de F1 zouden daar een voorbeeld aan moeten nemen.
Jammer dat we het zonder hem moeten doen in de F1, rust zacht!

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Mooie persoonlijkheid, briljante coureur en een gigantisch racehart.
RIP Niki Lauda. Mogen de V10´s ronken in de hemel.
[ Voor 7% gewijzigd door Rudolf op 21-05-2019 10:05 ]
Vooral ook knap wat ie naast de F1 gepresteerd heeft. De man was niet alleen snel, hij was ook slim.
Rush hoop ik stiekem van dat ze hem nu op de buis brengen. Met name het stukje dat ie er een paar meeneemt in een auto om te laten zien wat echt rijden is is me altijd bijgebleven
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Herr Lauda, dank für alles
RIP Herr Lauda
ps: hopelijk een passend afscheid bij de start van GP Monaco voor Nikki

Hier hetzelfde, maar dan een jaartje later. Rush was inderdaad een eye-opener.Rudolf schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 10:04:
Ik ben geboren in het jaar van zijn laatste kampioenschap, dus niet meer zien rijden. Pas na de film Rush ben ik deze man echt gaan waarderen en meer van hem gaan bekijken.
RIP Niki Lauda. Mogen de V10´s ronken in de hemel.
RIP Niki, doe James de groeten van ons
Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings
Bedankt Niki voor alles wat je gedaan hebt voor de sport.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Verwijderd
Wel heftig dat het ingeluk van toen nog zo veel impact heeft.
YouTube: Mama Laudaaa - Almklausi und Specktakel (Mama Lauda - Lyric Video)
Mijn kinderen zingen dit nummer heel vaak.
Heb ze vandaag laten zien wie dat is en hoe bekend die is en dat het jammer is dat deze legende is overleden.
Markante persoonlijkheid en veel meer dan een aandeelhouder bij Mercedes.
Zijn laatste van 25 GP-overwinningen boekte Lauda in 1985 in Zandvoort. Jan Lammers, directeur van de Grand Prix van Nederland die volgend jaar mei in Zandvoort zal worden verreden, liet op NPO Radio 1 weten dat Zandvoort "een eerbetoon zal brengen"aan de Oostenrijkse Formule 1-legende.
Waiting on the world to change

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Auw, er moet toch wel een beter eerbetoon kunnen zijn...Raoul.TLS schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 12:46:
Wie is de moeder van niki lauda
YouTube: Mama Laudaaa - Almklausi und Specktakel (Mama Lauda - Lyric Video)
Mijn kinderen zingen dit nummer heel vaak.
Heb ze vandaag laten zien wie dat is en hoe bekend die is en dat het jammer is dat deze legende is overleden.
Ik was 8 toen de Lauda-Hunt wedstrijd bezig was, altijd racen met broers op karren die mijn vader had gemaakt. Een van de helden van toen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Vanmorgen hoorde ik nog een kort interview met hem op Radio 1, hij heeft vroeger schijnbaar een kamer met James Hunt in Engeland gedeeld.Een racer in hart en getransplanteerde nieren.
Was een komen en gaan van dames voor James Hunt
[ Voor 46% gewijzigd door Pierre op 21-05-2019 13:34 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Rest in peace Niki - het "verstand van Mercedes" is niet meer - another legendary hero lost.
Eigenlijk zou hij een circuit verdienen, wat die man - als coureur en als mens - heeft moeten doorstaan, daar kan je enkel respect voor hebben.
[ Voor 62% gewijzigd door Comp User op 21-05-2019 13:45 ]
Vaste locatie, vast netwerk.
Klopt! In tegenstelling tot wat de film Rush suggereert, was er een zekere kameraadschap tussen beide racers.Pierre schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 13:31:
hij heeft vroeger schijnbaar een kamer met James Hunt in Engeland gedeeld.
Erg jammer dat de F1 zo'n icoon zo vroeg verliest. Wat de man heeft gedaan is ongekend. Twee races missen nadat je bijna levend bent verbrand, en dan vierde worden (en daarnaast nog steeds mee kunnen racen om de titel) is bijna onmenselijk.
Met drie WK titels op zak hoort deze man sowieso in adem genoemd te worden met groten als Senna en Schumacher. (die laatste brak zijn been en reed datzelfde seizoen ook nog de laatste wedstrijd)

"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Maar ik snap heel goed dat voor met name F1 fans dit een enorme klap is en wens iedereen veel sterkte met dit verlies.

Maar ook het verhaal dat hij Boeing publiekelijk moest toegeven dat zij een fout hadden gemaakt in hun ontwerp.
The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Interessant en karakteristiek leesvoer daarover:Chiron schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:13:
Je zou bijna vergeten dat Niki behalve autocoureur ook zijn vliegbrevet had, en 2 (!) luchtvaarmaatschappijen opgericht heeft (die inmiddels niet meer in naam bestaan, maar dat terzijde).
Niki Lauda Has Probably Saved Your Life
Wikipedia: Lauda Air Flight 004
Vroeger wel eens met hem gevlogen. Stond ie dan, om 05:30 bij de ingang van het vliegtuig handjes te geven, en later "good morning, this is your captain Niki Lauda speaking", geweldig hoe slecht zijn Engels was. Racen als de beste, maar in latere jaren vooral bekend als zakenman en airliner natuurlijk. Hoewel hij met zijn laudamotion ook wel veel sympathie punten verloren heeft.Chiron schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 19:13:
Je zou bijna vergeten dat Niki behalve autocoureur ook zijn vliegbrevet had, en 2 (!) luchtvaarmaatschappijen opgericht heeft (die inmiddels niet meer in naam bestaan, maar dat terzijde).
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Eerder dit jaar al Charlie Whiting en nu Lauda
YouTube: Niki Lauda to Ferrari: Car is s**t
Uit hetzelfde interview zijn nog meer filmpjes te vinden.
[ Voor 21% gewijzigd door Help!!!! op 23-05-2019 19:53 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Bij de knakenkauwende reizigers bedoel je dan? Wat ongelooflijk beroerd om dat punt aan te roeren in een memorial topic. Maar dat is niets nieuws in de F1 topics hier aangezien ook vrolijk de verbrandende Roger Williamson foto werd geplaatst hier door notabene een beheerder van het topicGaryu schreef op dinsdag 21 mei 2019 @ 22:08:
[...]Hoewel hij met zijn laudamotion ook wel veel sympathie punten verloren heeft.

Wat heb ik mij ongelooflijk zitten ergeren aan het aantal debielen dat "de laatste eer komt bewijzen" maar eigenlijk gewoon een foto komt maken. Het geschreeuw bij het uit de kerk dragen van de kist en niet geheel aan het publiek oog ontgaan Nelson Piquet die een trui en zonnebril aan de hals een gepaste outfit leek te vinden

Dat een eind achter de kist, die omringd is door een groep van voornamelijk hasbeens een vrouw met twee jonge kinderen loopt raakt mij diep
Je hoeft hier niet te reageren. Het is bewust afgesplitst zodat het overlijden van Lauda niet door de reguliere discussies zou lopen.
[ Voor 59% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-05-2019 18:12 ]
Hij had een ongezouten en soms controversiële mening over veel dingen (o.a. racen, incidenten, coureurs). Dat valt niet altijd goed in de smaak bij iedereen. Persoonlijk waardeerde ik hem er enorm om, ondanks dat ik het niet altijd met hem eens was.
Ik denk dat de F1 oprecht een icoon verliest. Een 3-voudig wereldkampioen die nog tot recent invloed heeft gehad in de F1 (o.a. de komst van Lewis naar Mercedes). Hij was een van de drijvende (zakelijke en sportieve) krachten achter het Mercedes team.
Ik ga dat rooie petje van hem wel missen. Ondanks dat ik pas 10 jaar na z'n laatste WK geboren ben.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Dat is het hele punt , je hoeft het niet eens met iemand te zijn om respekt voor die man te hebben .iichel schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:12:
Ja, lauda was zeker een zakenman (heeft daar ook verschillende boeken over geschreven).
Hij had een ongezouten en soms controversiële mening over veel dingen (o.a. racen, incidenten, coureurs). Dat valt niet altijd goed in de smaak bij iedereen. Persoonlijk waardeerde ik hem er enorm om, ondanks dat ik het niet altijd met hem eens was.
Voor sommige mensen is afbranden van iemand als Lauda die veel voor de sport heeft betekend .
Iemand afbranden vanachter je pc is heel erg makkelijk maar tegenwoordig heel gewoon.
Het zal de tijd waarin we leven wel zijn en het ontbreken van kennis van de sport wel zijn die sommige mensen hebben

[ Voor 12% gewijzigd door leekers op 30-05-2019 11:34 ]
"Beautiful Clean Coal"
Maak het eens niet persoonlijk en laat verwijten zoals hypocrisie, moraalridderschap, keyboardwarrior of persoonlijke verwijten over iemands leeftijd uit de discussie.leekers schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 11:30:
[...]
Dat is het hele punt , je hoeft het niet eens met iemand te zijn om respekt voor die man te hebben .
Voor sommige mensen is afbranden van iemand als Lauda die veel voor de sport heeft betekend .
Iemand afbranden vanachter je pc is heel erg makkelijk maar tegenwoordig heel gewoon.
Het zal de tijd waarin we leven wel zijn en het ontbreken van kennis van de sport wel zijn die sommige mensen hebben
[ Voor 62% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-05-2019 18:16 ]
[ Voor 92% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-05-2019 18:17 ]