Oke, deze ene keer.AzzKickah schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 21:07:
Mag ik nog even heel flauw doen..?![]()
AzzKickah in "[F1] Seizoen 2019 - Deel 1"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Het is vrijdag de 13e Tijd voor een nieuw topic.
@DaniëlWW2 , meester ik heb mijn huiswerk af
Nieuw 2020 topic[F1] Seizoen 2020 - Deel 1 |
[ Voor 16% gewijzigd door nachtnet op 13-12-2019 22:22 ]
6 keer een honda overtake
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Nah, deze blijft nog even open. Nu wel allemaal lief zijn en hier alleen over 2019 hebben.
[ Voor 48% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-12-2019 22:46 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Staan er eigenlijk nog dingen op de planning vanuit de FOM/FIA of teams? Ik weet dat ze bij Red Bull nog hun eindejaarsshow/podcast hebben opgenomen en er komt vast een paar kerst-dingen online, maar verder lijkt het me dat de autopresentaties de eerstvolgende evenementen zijn komend jaar pas? Of staat er nog een demo run of perspresentatie gepland? Wellicht nog vanuit Zandvoort?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 22:28:
En bij deze maak ik er een einde aan. Op naar 2020.
Nah, deze blijft nog even open. Nu wel allemaal lief zijn en hier alleen over 2019 hebben.
Het interview van Max met Ziggo was wel weer aardig, maar helaas weinig informatief. Zijn reacties waren redelijk gelijk aan de eerdere interviews en de vragen wat minder bijzonder dan vorig jaar. En een aantal ook wel een herhaling van wat ie eerder al had gemeld. Ze probeerden hem een stuk of 2 a 3 keer wat uitspraken uit te lokken (over welke rijders kampioen kunnen worden en welke niet bv), maar hij deed het vrij netjes. Al met al dus niet onaardig en zeker geen verspilling van je tijd, maar ik vond die van vorig jaar wat beter.
[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 14-12-2019 01:43 ]
[YouTube: Max The Movie🎬🔥 | Exclusief Eindejaars Interview Max Verstappen | Formule 1 2019]
Leuk interview!
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
(waarschijnlijk) op YouTube kijken want Formula 1.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
[VIDEO=,,"All Access | Episode 5: Guenther Steiner"]https://www.youtube.com/watch?v=6Pt9HOCBRH4[/VIDEO]
Daar gaan we weer.

[ Voor 32% gewijzigd door DaniëlWW2 op 19-12-2019 13:41 ]
[ Voor 100% gewijzigd door basvn op 19-12-2019 12:14 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Heis voetsie?DaniëlWW2 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 12:05:
Ik denk dat ze nog wel even doorgaan.
[YouTube: All Access | Episode 5: Guenther Steiner]
Afijn, deze bron als alternatieve link.
[inmiddels weer hersteld zie ik]
[ Voor 14% gewijzigd door hardware-lover op 19-12-2019 14:20 ]
Testing, one, two ...
Ik hoop wel dat ze investeren in het verbeteren van F1TV, dat kan echt beter.
[ Voor 5% gewijzigd door kazuka op 19-12-2019 14:07 ]
JA!kazuka schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:06:
Moet zeggen dat het social media team van F1 echt on point is dit seizoen. Zoveel goede en vermakelijke content op alleen al hun Youtube kanaal! Zal dat de invloed zijn van Liberty Media?
Liberty is er op uit om meer (nieuwe)kijkers aan te trekken, en hoe anders dan via social media.
Netflix hielp er vorig jaar ook zeker bij, en ik ga er vanuit dat dit seizoen nog beter gaat worden
Ik denk het wel, want Bernie vond sociam media echt heuuulemaalll niks:kazuka schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:06:
Moet zeggen dat het social media team van F1 echt on point is dit seizoen. Zoveel goede en vermakelijke content op alleen al hun Youtube kanaal! Zal dat de invloed zijn van Liberty Media?
Lewis Hamilton was sent a series of legal demands by Bernie Ecclestone over his use of social media prior to Liberty Media’s takeover of the sport.
The multiple champion showed a “stack” of the letters to the sport’s new owners Liberty Media according to F1’s head of digital Frank Arthofer. Hamilton, who repeatedly criticised the restrictions Ecclestone placed on drivers using social media, presented the letters to F1’s managing director of commercial operations Sean Bratches, Arthofer revealed at the SportsPro OTT summit.
“A great story that Sean Branches, who’s my boss and runs the business at F1 tells, is [about] when Liberty bought the business [and] one of his first meetings was a lunch with Lewis Hamilton,” said Arthofer.
“Lewis brought with him to that lunch a stack of ‘cease and desist’ letters from Bernie Ecclestone because Lewis was taking clips of his onboards and posting them on his Instagram channel. And Lewis Hamilton, as I’m sure most of the audience knows, is arguably the biggest star in the history of the sport and has a huge crossover potential across urban culture, music, lifestyle.”
Potentieel. In ieder geval is het de invloed van "geen Bernie". In de ogen van Eckelstone was F1 nog steeds een sport voor de Rolex dragers etc en social media wou hij niks mee van doen hebben. Daarom dat er in zijn tijd dus ook een stuk minder content op social media te vinden was, en video/foto content van derden/prive personen ook weer vrij snel verdween. Onder het bewind van LM is dat allemaal een stuk relaxter geworden. Een van de dingen die zij ook vrij snel hebben gedaan is alles en iedereen die bv in paddock loopt toestaan om content op social media te plaatsen. Bv allemaal die foto's en clipjes die teams nu op Twitter plaatsen mocht onder het bewind van Bernie volgens mij niet, of alleen als je er de juiste papieren voor had. En als teams het al wel mochten omdat het de teams zijn, dan mochten bv coureurs het nog steeds niet, of in ieder geval niet voor eigen social media.kazuka schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:06:
[Twitter: https://twitter.com/F1/status/1207680776403333120]
https://streamable.com/kpxkr
[ Voor 113% gewijzigd door basvn op 19-12-2019 16:48 ]
Uit de comments. Vettel zit er niet in omdat hij later in Abu Dhabi was door geboorte van zijn derde kind, en Bottas en Hamilton missen omdat ze vrij hadden gekregen voor media verplichtingen door scheiding van Bottas (waarom krijgt Hamilton daar "vrij" voor?). En op dezelfde dag zouden ze ook Grill the Grid opnemen bij Mercedes, daarom dat zij dus die Did Not Start hebben.
Ik hoop dat F1 TV een fatsoenlijke voor en nabeschouwing krijgt voor elke race (soms had je die F1 Live nog, maar ook niet altijd).kazuka schreef op donderdag 19 december 2019 @ 14:06:
Maar het is duidelijk dat ze een groter budget voor social media hebben gekregen. Wellicht een full-time editor en ook een paar mensen op locatie om ook wat dingen te doen. Ik vind het ook wel mooi allemaal. Samen met de content van de teams is de dip tussen races in ook een stuk minder diep zo. En ik vind dat ze dit jaar ook de rijders een stuk echter hebben doen lijken. Wat lossere interviews en wat geintjes tussendoor. Mag zo door gaan.
Ik denk niet dat dit onder Bernie nooit gelukt was, mits ie nog wat meer budget zou geven. Ik denk dat dat er ook wel in had gezeten trouwens, maar het is mooi om de groei te zien.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 19-12-2019 19:15 ]
YouTube: What if we can F1 2019 backwards? (Hint: nonsense)
Toch grappig om te zien hoe het momentum soms verschuift in een seizoen. En het laat zien hoe top Mercedes was in de eerste races.
Met een grappige blik op de Gasley/Albon swap ...
[ Voor 7% gewijzigd door nocalimero op 20-12-2019 11:27 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Het is niet hetzelfde zonder Ricciardo. Er is eigenlijk weinig meer aan.

En toch, als ik die Secret Santa zie, lijkt Albon meer humor te hebben dan ik hem credit voor gegeven zou hebbenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:31:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door naitsoezn op 20-12-2019 19:36 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Het is niet hetzelfde, maar ik heb 'm toch met een glimlach uitgekekenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:31:
[...]
naitsoezn schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:34:
[...]
En toch, als ik die Secret Santa zie, lijkt Albon meer humor te hebben dan ik hem credit voor gegeven zou hebbenIs geen verkeerde gast. Het 'probleem' is gewoon dat Ricciardo eigenlijk in elke setting gewoon de show weet te stelen
Het is niet Albon maar Max. Ik begin namelijk een beetje te vermoeden dat die relatie meer zakelijk is dan oprecht. Op zich vriendelijk met elkaar, maar er lijkt een zekere mate van respect te missen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan het verzuchten dat Max alle afstellingen voor het hele team moet doen omdat de tweede rijder zo zwak is of met het Ziggo interview waar Max naar mijn mening iets te veel liet blijken toen het over Hulkenberg ging en Kamphues vroeg over hem bij RBR. Het sterkte mijn eerder uitgesproken vermoeden dat het Verstappen kamp zat te pushen voor Hulkenberg.Pyr0_ schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 19:36:
[...]
Het is niet hetzelfde, maar ik heb 'm toch met een glimlach uitgekekenZit sowieso meer chemistry tussen die 2 dan met Gasly...
Ook hoe timide Albon eigenlijk is ernaast. Meerdere malen heb al gezien dat Albon zelf niet lijkt te geloven dat hij een kans maakt tegen Max. Op zich begrijpelijk na wat hij met Ricciardo en al helemaal Gasly heeft gedaan, maar het maakt de verhoudingen nu geforceerd. Dit gesprek in deze setting, het werkt gewoon niet. Het voelt heel erg geforceerd. Het helpt ook niet dat Max simpel "te lezen" kan zijn en ik extreem gevoelig voor kan zijn voor juist dit soort details. Ik weet het niet. Ergens denk ik namelijk dat het een beetje zou kunnen rommelen binnen RBR nu Ricciardo weg is en ze zo enorm afhankelijk zijn van Max. Dat heeft de team dynamiek ongetwijfeld enorm veranderd, maar of dat ook louter positief is...
Ik denk idd dat je misschien iets teveel zoekt in dit soort filmpjes; dat ze je ze iets teveel met een bepaalde blik bekijkt
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Allemaal leuk en aardig, maar als je WDC wilt worden lijkt het mij niet zo gek dat je dat zelf ook tot perfectie moet doen. Ik heb nu ook niet echt het idee dat Hamilton zo veel aan Bottas heeft. Ook daar zal Hamilton toch echt zelf zijn afstelling alleen moeten zien te regelen en zal Bottas dat niet voor hem doen en heb ik niet het idee dat Hamilton echt respect voor Bottas heeft in de zin van teamgenoten die elkaar versterken.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:25:
Dan denk ik bijvoorbeeld aan het verzuchten dat Max alle afstellingen voor het hele team moet doen omdat de tweede rijder zo zwak is
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:13
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Als Albon Max het moeilijk had gemaakt de afgelopen races waren de verhoudingen misschien iets anders geweest, maar dan alsnog is Albon te kort actief bij Red Bull.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:25:
[...]
[...]
Het is niet Albon maar Max. Ik begin namelijk een beetje te vermoeden dat die relatie meer zakelijk is dan oprecht. Op zich vriendelijk met elkaar, maar er lijkt een zekere mate van respect te missen. Dan denk ik bijvoorbeeld aan het verzuchten dat Max alle afstellingen voor het hele team moet doen omdat de tweede rijder zo zwak is of met het Ziggo interview waar Max naar mijn mening iets te veel liet blijken toen het over Hulkenberg ging en Kamphues vroeg over hem bij RBR. Het sterkte mijn eerder uitgesproken vermoeden dat het Verstappen kamp zat te pushen voor Hulkenberg.
Ook hoe timide Albon eigenlijk is ernaast. Meerdere malen heb al gezien dat Albon zelf niet lijkt te geloven dat hij een kans maakt tegen Max. Op zich begrijpelijk na wat hij met Ricciardo en al helemaal Gasly heeft gedaan, maar het maakt de verhoudingen nu geforceerd. Dit gesprek in deze setting, het werkt gewoon niet. Het voelt heel erg geforceerd. Het helpt ook niet dat Max simpel "te lezen" kan zijn en ik extreem gevoelig voor kan zijn voor juist dit soort details. Ik weet het niet. Ergens denk ik namelijk dat het een beetje zou kunnen rommelen binnen RBR nu Ricciardo weg is en ze zo enorm afhankelijk zijn van Max. Dat heeft de team dynamiek ongetwijfeld enorm veranderd, maar of dat ook louter positief is...
Albon is blij dat hij zijn stoeltje nu nog heeft bij Red Bull. Ricciardo was ook een stuk ouder en heeft al heel wat meer F1 circus meegemaakt dan Albon. Komt bij dat Ricciardo overkomt als een toffe gast
Voor nu moet je er niet meer achter zoeken. Albon moet zich verder ontwikkelen en dat geldt ook voor de relatie met Max.
Nou, Bottas pakt als #2 natuurlijk een stuk meer punten van concurrenten voor het wdc dan Albon.RobertMe schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 22:32:
[...]
Ik heb nu ook niet echt het idee dat Hamilton zo veel aan Bottas heeft.
Dit is toch gewoon puur genieten! Kunnen ze geen top 20 maken?! Overigens vind ik de actie in Singapore waar 4 auto's zo ongeveer een heel rondje vechten de beste actie van het seizoen!
https://m.facebook.com/redbullracing/videos/831375913985857/
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Volgens mij ging het zo snel dat ze een zijn vergeten? Ik meen dat ze in één GP (Brazilië?) het record twee keer verbroken hebben. Dat eerste pitstop van Verstappen het record verbrak, die nog een pitstop maakte en die nog sneller was.
Brazilië in iedergeval niet.RobertMe schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:22:
[...]
Volgens mij ging het zo snel dat ze een zijn vergeten? Ik meen dat ze in één GP (Brazilië?) het record twee keer verbroken hebben. Dat eerste pitstop van Verstappen het record verbrak, die nog een pitstop maakte en die nog sneller was.
tijden waren : 2.12 in l44
2.17 in l54 en
1.82 in l21
zal het even opzoeken
edit : kan niks vinden. alleen een 1.93 van albon in Mexico
[ Voor 6% gewijzigd door basvn op 23-12-2019 14:28 ]
Ik vind het ook een aparte zet, zeker met het oog op 2021 en alle reglementswijzigingen die dat jaar in gaan. Hij is naar mijn mening goed genoeg om bij ieder team welkom te kunnen zijn, maar besluit zich nu al te committeren aan 3 jaar Ferrari met de nieuwe regels, wat toch een risico is als ze de plank echt compleet misslaan.pjlgt schreef op maandag 23 december 2019 @ 14:04:
Leclerc bijgetekend bij Ferrari tot eind 2024. Die wil schijnbaar geen kampioen worden
Vind het niet echt een risico, de rijkste teams zijn nu al volop bezig met 2021 en zullen wel weer voorin meedoen.Transportman schreef op maandag 23 december 2019 @ 22:57:
[...]
Ik vind het ook een aparte zet, zeker met het oog op 2021 en alle reglementswijzigingen die dat jaar in gaan. Hij is naar mijn mening goed genoeg om bij ieder team welkom te kunnen zijn, maar besluit zich nu al te committeren aan 3 jaar Ferrari met de nieuwe regels, wat toch een risico is als ze de plank echt compleet misslaan.
Ook heeft Ferrari een bepaalde aantrekkingskracht.
I served in a company of heroes.
Dit topic is gesloten.
Alle weekend-topics van 2019: Topicreeks: [F1] Seizoen 2019
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 2
GP in Nederland: [F1] Grand Prix van Nederland: Zandvoort
Netflix documentaire: [F1] Netflix documentaire
En voor interesse iRacing is er ook: iRacing 2016-2019
Rich Energy: [F1] Rich Energy
Discussie over de Netflix-serie is hier off-topic, maar kan in [F1] Netflix documentaire