Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[F1] Rich Energy / Lightning Volt

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 14:28

Kijken hoe snel Haas een ander logo op de auto heeft

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 15:52

Player1S

Formerly known as L1nt

basvn schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 17:37:
[Twitter]

Kijken hoe snel Haas een ander logo op de auto heeft
Zie ze (lees: Rich Energy) nog wel koppig genoeg te zijn om het voorlopig niet te veranderen.

Bewijsstuk 1: https://twitter.com/rich_energy/status/1128309045050388481
Gewoon stug blijven volhouden. De reacties zijn dan wel weer geweldig.

Dit is iig de eerste nagel in de kist voor ze.

Player1S: Mixer

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Als iemand zich verveeld, hier het volledige oordeel: https://cdn.shopify.com/s...019_IP2017000235.pdf?2319

Ook interessant. Die 90 miljoen blikjes. Die zijn er, leeg.
For example,when MrWyand in cross-examination tried to understand his evidence about the sales figuresof Rich Energy drinks, and put to him that he had been quoted inthe press inFebruary 2019as saying that the First Defendanthad produced 90 million cans, Mr Storey explained that ithad produced 90 millioncans, but had not yet filled andsold them.
Uiterlijk volgend jaar zijn ze verdwenen bij Haas.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 19:34
Kom op zeg, deze lijken toch totaal niet op elkaar!!

Ehhhh.....oke dan, een heel klein beetje...

Wat een prutsers daar bij Rich Energy! Hoe kan je met droge ogen beweren dat je dit zelf verzonnen hebt??

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 20:12
pilskes schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:41:
Wat een prutsers daar bij Rich Energy! Hoe kan je met droge ogen beweren dat je dit zelf verzonnen hebt??
Sowieso, tientallen miljoenen uitgeven aan een F1 team maar geen blikjes verkopen... is dit witwassen of zo? :S

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

hoevenpe schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:44:
[...]

Sowieso, tientallen miljoenen uitgeven aan een F1 team maar geen blikjes verkopen... is dit witwassen of zo? :S
Waarschijnlijk wel. Maar dat word al vanaf het begin geroepen.

Het "Hype now, sell later" idee is leuk maar inmiddels is het wel later en had het beschikbaar moeten zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 09:10
[...]

Dat niet, maar wel het geld van investeerders op een kennelijk onjuiste manier uitgeven. Verkeerde verwachtingen bij hen scheppen. Dat heet beleggingsfraude en daar staan ook flinke celstraffen op hoor.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: november 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Dat vermoeden is er al sinds ze opdoken omdat ze Force India wenste te kopen. Daar heeft Perez destijds, waarschijnlijk mede aangezet door Mercedes, een stokje voor gestoken door Force India op te blazen. Toen is mede door Mercedes die nog een flinke PU schuld hadden staan, een curator aangesteld die de boel verkocht aan Stroll, wederom waarschijnlijk met steun van Mercedes.

De rol van Mercedes is erg onduidelijk, het is allemaal indirecte aanwijzingen, maar er zijn redenen om aan te nemen dat dit aardig klopt. Toto Wolff vertrouwt ze waarschijnlijk echt niet en hij is niet bepaald een prutser als het om financiën gaat. ;)

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 14-05-2019 20:49 (4%)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: augustus 2014
  • Laatst online: 17:27
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:48:
[...]

Dat vermoeden is er al sinds ze opdoken omdat ze Force India wenste te kopen. Daar heeft Perez destijds, waarschijnlijk mede aangezet door Mercedes, een stokje voor gestoken door Force India op te blazen. Toen is mede door Mercedes die nog een flinke PU schuld hadden staan, een curator aangesteld die de boel verkocht aan Stroll, wederom waarschijnlijk met steun van Mercedes.

Dit is allemaal indirect, maar er zijn aanwijzingen dat dit aardig klopt. Toto Wolff vertrouwt ze waarschijnlijk echt niet en hij is niet bepaald een prutser als het om financiën gaat. ;)
Oh wow, was mij niet bekend dat het opblazen van FI te maken had met een eventueel bod van Rich Energy. Vandaar dus ook dat Perez zo op de bres stond voor alle medewerkers en dergelijke.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:48:
[...]

Dat vermoeden is er al sinds ze opdoken omdat ze Force India wenste te kopen. Daar heeft Perez destijds, waarschijnlijk mede aangezet door Mercedes, een stokje voor gestoken door Force India op te blazen. Toen is mede door Mercedes die nog een flinke PU schuld hadden staan, een curator aangesteld die de boel verkocht aan Stroll sr, wederom waarschijnlijk met steun van Mercedes.

Dit is allemaal indirect, maar er zijn aanwijzingen dat dit aardig klopt. Toto Wolff vertrouwt ze waarschijnlijk echt niet en hij is niet bepaald een prutser als het om financiën gaat. ;)
Williams had ook niet echt trek in Rich Energy.

En ik verwijs maar weer eens naar het topic op autosport.com waar een aantal al flink wat speurwerk hebben verricht. https://forums.autosport....1627-what-is-rich-energy/

Die Storey heeft al meerdere mislukte bedrijven op naam staan. Beetje het type 12 ambachten, 13 ongelukken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 20:16

Destruction

(ex-)Automonteur

Maarten_E schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:50:
[...]

Oh wow, was mij niet bekend dat het opblazen van FI te maken had met een eventueel bod van Rich Energy. Vandaar dus ook dat Perez zo op de bres stond voor alle medewerkers en dergelijke.
Ik heb begrepen dat o.a Mercedes en Perez Force India onder curatele hebben laten plaatsen, omdat schuldeisers wilden gaan beginnen met beslag leggen. Dan was het team van de grid verdwenen.

Ford Focus Wagon 1.6 16v '03 | Honda CBR600F '91 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 19:41
Player1S schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 20:38:

Ook interessant. Die 90 miljoen blikjes. Die zijn er, leeg.

For example,when MrWyand in cross-examination tried to understand his evidence about the sales figuresof Rich Energy drinks, and put to him that he had been quoted inthe press inFebruary 2019as saying that the First Defendant had produced 90 million cans, Mr Storey explained that it had produced 90 million cans, but had not yet filled and sold them.
Haha dit is echt kansloos _O-

Ik heb ook 100 miljoen Euro in briefjes van 10,-... Nouja, ik heb iig het koffertje al, waar ik t in kan doen d:)b

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 16-08 01:01

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Binnenkort deze maar eens kijken;
YouTube: HaasF1 and Rich Energy - the inside story (1/2)

YouTube: "Black and gold was always my favourite livery": Rich Energy interv...

Ben ook nog nooit blikjes van ze tegengekomen, heb wel een tijdje lopen ponderen om een tray te kopen via de site... gewoon omdat het kan 8)7

Car: Astra H OPC 2.0T @ 241bhp

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Nog weer even bijgelezen in het autosport topic over Rich Energy.

Die 90 miljoen blikjes kunnen straks de shredder in en ze kunnen nieuwe blikjes laten maken (lees: kost geld).
Ze moeten hun eigen kosten betalen plus die van Whyte plus Whyte compenseren. Doen ze dat niet binnen afzienbare tijd dan kan dat leiden tot grondig onderzoek naar de financiën van Rich Energy.

Storey mag van geluk spreken dat de rechter geen verdere actie onderneemt vanwege keihard liegen onder ede.
Ik acht zelf de kans groot dat als ze in beroep gaan de rechter er dan wel werk van gaat maken.

Al met al denk ik dat het einde van Rich Energy in zicht is. De hype van "goh ik wil het wel eens proberen" is langzaam al weer over.
En het merendeel va die mensen gaan geen 24 blikjes online bestellen maar hadden er wel 1 uit de schappen gepakt van een tankstation of supermarkt.
Ze hebben de boot gemist. Al denk ik niet dat ze ooit de boot echt wouden halen :+

Ik hoop alleen dat Haas al het geld up-front heeft ontvangen want anders kunnen die straks zomaar met een strop van ~10miljoen zitten.

Player1S wijzigde deze reactie 15-05-2019 09:11 (6%)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Remcoww schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 11:55:

Hun website is volgens mij https://richenergy.com/.

Wat dit hoopje ellende is weet ik ook niet, maar lijkt alsof een event wat ze sponsoren het gemaakt heeft.
rich energy geneuzel is uitgebreid besproken in huidig topic, paar pagina's terug (afhankelijk van gekozen pagina lengte instelling)

ฅ ʕ•̫͡ᴥ•ʔ ฅ
RootGamer.com ☆ LINUX GAMES
🔧 Steam
RootGamer_com · Æ Origin HollandHards · Ʊplay HollandHards

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Rich Energy besluit om in beroep te gaan: https://twitter.com/rich_energy/status/1129084267911352320

Iemand bak popcorn bij de hand? Dat gaat leuk worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basvn
Player1S schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:32:
Rich Energy besluit om in beroep te gaan: https://twitter.com/rich_energy/status/1129084267911352320

en dan ook zo reageren :'( sukkels..

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 20:12
Player1S schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:32:
Of een blikje Rich Energy...
Iemand een idee waar ik dat kan kopen? :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

basvn schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:53:
[...]

De rechter heeft hem letterlijk voor leugenaar en onbetrouwbaar uitgemaakt. Hij heeft gelogen onder ede. Mijn indruk was dat de rechter hem een gunst verleende door daar geen werk van te maken.
In een beroep verwacht ik dat de rechter minder tolerant zal zijn.
hoevenpe schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:54:
[...]

Of een blikje Rich Energy...
Iemand een idee waar ik dat kan kopen? :P
Heb je niks aan. Ze zijn nog niet gevuld :+

Player1S wijzigde deze reactie 17-05-2019 08:58 (22%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: december 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

basvn schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 08:53:
[...]

Je gaat blijkbaar wel lekker trippen van het drankje...

p.s.: Valt dit nog wel onder F1?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 12:05

Bosmonster

*zucht*

himlims_ schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 09:05:
[...]

https://www.amazon.de/Ric...h+ener%2Caps%2C132&sr=8-1

logo's lijken op eerste gezicht erg veel op elkaar, maar als je er wat langer naar kijkt, zie je toch wel degelijk aantal verschillen. Weet niet hoe het 'logo-recht' geregeld is, maar wanneer het om een product/kloon/kopie gaat, moet die op tenminste 4-5 punten afwijkend zijn van het orgineel - en dan mag het op de markt gebracht worden.

Dat rich logo wijkt op 4 punten af van het whyte logo - lijkt veel op elkaar, maar is niet hetzelfde. Daarlangs opereren zij in compleet verschillende markten/branches... weet niet hoe dat wettelijk in elkaar steeks (in UK)....
Dit is wel heel simplistisch verwoord. Je kunt niet het Coca-Cola logo pakken en er 5 puntjes aanplakken en denken daarmee weg te komen. De logo's blijven teveel op elkaar lijken. Wat jij beschrijft als 4 punten die afwijken, zou technisch gezien als misschien een enkel punt gezien worden.

Rich heeft geen schijn van kans hier als je het mij vraagt, zeker niet nu ze de performance sport in zijn gegaan en er dus ook nog een conflict of interest is.

Bosmonster wijzigde deze reactie 17-05-2019 09:30 (4%)

Error failed

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

[...]

logo's lijken op eerste gezicht erg veel op elkaar, maar als je er wat langer naar kijkt, zie je toch wel degelijk aantal verschillen. Weet niet hoe het 'logo-recht' geregeld is, maar wanneer het om een product/kloon/kopie gaat, moet die op tenminste 4-5 punten afwijkend zijn van het orgineel - en dan mag het op de markt gebracht worden.

Dat rich logo wijkt op 4 punten af van het whyte logo - lijkt veel op elkaar, maar is niet hetzelfde. Daarlangs opereren zij in compleet verschillende markten/branches... weet niet hoe dat wettelijk in elkaar steeks (in UK)....
Dit zorgt uiteindelijk wel weer voor publiciteit, voor zowel Whyte als Rich. Mensen die dit lezen herkennen nu de logo's. Het gevoel wat het oproept is secundair, wellicht is het gewoon een marketing strategie(in ieder geval vanuit Rich Energy haar kant)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Giesber
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11:01
kevlar01 schreef op vrijdag 17 mei 2019 @ 10:39:
[...]

Dit zorgt uiteindelijk wel weer voor publiciteit, voor zowel Whyte als Rich. Mensen die dit lezen herkennen nu de logo's. Het gevoel wat het oproept is secundair, wellicht is het gewoon een marketing strategie(in ieder geval vanuit Rich Energy haar kant)
Dus heel dat Rich Energy is geen scam, het is gewoon een reclamecampagne voor Whyte :+ .

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08-08 16:44
OK OK wie vindt dit ook een prachtig scenario?

... Rich Energy gaat in beroep en verliest. Haas besluit de banden met Rich Energy te verbreken aangezien er ondertussen de nodige imagoschade begint op te stapelen.
...
Haas trekt Whyte bikes aan als sponsor en verandert praktisch niets aan de livery :D

Waar je mee omgaat, word je mee besmet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 01:44

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Voor verzending worden ze met de hand gevuld met Red Bull. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +5Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:00

TrekDr0p

Lazy arze

• DataGhost
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 20:13

DataGhost

iPL dev

Rich Energy heeft zichzelf gewoon een beetje in een lastig parket gewerkt. Ze hebben 99,999% zeker dat logo gejat, maar als ze dat zouden toegeven komen de vervolgvragen van hoe dat kan gebeuren met zo'n "groot bedrijf" met bijbehorend image. Dus hun enige realistische optie is poot stijfhouden en door blijven liegen, terwijl ondertussen iedereen al doorheeft hoe het zit _O- maar als ze toegeven verliezen ze ook dat laatste sprankje credibility.

Workstation specs Server specs Laptop specs Linux op 5.5G 80GB iPod

• MikeyMan
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 13:19

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lasmibalsingh schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:45:
[...]

Beetje jammer dat Peter Windsor zich zo laat uitlenen voor deze energiedrank charlatan. Windsor vertoont de laatste jaren trouwens wel vaker een pedante houding sinds hij vervangen is door Will Buxton bij FOM. Ik vond hem vroeger altijd vrij goed in zijn analyses maar tegenwoordig slaat hij wel een beetje door in het neerhalen en ophemelen van mensen uit de F1.
Tsjah, ik zie in dit specifieke filmpje niet zoveel waar ik Peter Windsor op aan zou kunnen spreken.
Hij geeft geen meningen, en stelt de vragen die iedereen zou willen stellen.

Op basis hiervan kun je toch een eigen mening vormen.

Dat er een luchtje aan het hele Rich Energy verhaal zit, moge duidelijk zijn overigens.

• NotSoSteady
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:27
Lasmibalsingh schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:45:
[...]

Beetje jammer dat Peter Windsor zich zo laat uitlenen voor deze energiedrank charlatan. Windsor vertoont de laatste jaren trouwens wel vaker een pedante houding sinds hij vervangen is door Will Buxton bij FOM. Ik vond hem vroeger altijd vrij goed in zijn analyses maar tegenwoordig slaat hij wel een beetje door in het neerhalen en ophemelen van mensen uit de F1.
Inderdaad, Windsor wil nog relevant blijven en via Rich Energy blijft hij nog een beetje betrokken bij het circus. Storey is gewoon een arrogante engerd en Windsor slaagt erin om geen enkele kritische vraag te stellen.

NotSoSteady wijzigde deze reactie 18-05-2019 16:12 (10%)

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Kunnen we Rich energy niet op de taboe woordenlijst zetten?
Er wordt hier meer over Rich energy gepraat dan over de echt F1.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maarten_E
YakuzA schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 18:56:
Het heeft gewoon met F1 te maken als je het mij vraagt. Vind een (zeer) dubieuze sponsor van een midfield team wel discussiewaardig.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

YakuzA schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 18:56:
Naar mijn weten zijn er niet eens taboewoorden voor Formule 1 topics. ;)

Wel wil ik zeggen dat het langzaam wat eentonig aan het worden is. Kijk ik vertrouw Rich Energy ook echt niet. Ik ben ook bang dat Haas problemen kan krijgen. Dat zou ik betreuren want het is gewoon een goed team. Er zijn alleen grenzen. Als dit topic echt alleen nog maar over Rich Energy gaat, dan zal die discussie op een gegeven moment afgekapt/afgesplitst gaan worden. Overigens vermoed ik dat we nog lang niet van ze af zijn, ook niet met betrekking tot de Formule 1.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 19:33:
[...]
Naar mijn weten zijn er niet eens taboewoorden voor Formule 1 topics. ;)
:+
Wel wil ik zeggen dat het langzaam wat eentonig aan het worden is. Kijk ik vertrouw Rich Energy ook echt niet. Ik ben ook bang dat Haas problemen kan krijgen. Dat zou ik betreuren want het is gewoon een goed team. Er zijn alleen grenzen. Als dit topic echt alleen nog maar over Rich Energy gaat, dan zal die discussie op een gegeven moment afgekapt/afgesplitst gaan worden. Overigens vermoed ik dat we nog lang niet van ze af zijn, ook niet met betrekking tot de Formule 1.
Mja. Er worden ook geen pagina`s vol gekalkt over rexona, hype, brembo Marlboro etc.
Rich is gewoon een of ander omhoog gevallen energy drink merk dat niet relevant is en wat miljoenen marketing budget over heeft. Door alle nutteloze aandacht van mensen lijkt het alleen groter dan het is en wordt hun marketing campagne alleen maar geholpen.

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• sjaool

sjaool

DataGhost schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 12:55:
Rich Energy heeft zichzelf gewoon een beetje in een lastig parket gewerkt. Ze hebben 99,999% zeker dat logo gejat, maar als ze dat zouden toegeven komen de vervolgvragen van hoe dat kan gebeuren met zo'n "groot bedrijf" met bijbehorend image. Dus hun enige realistische optie is poot stijfhouden en door blijven liegen, terwijl ondertussen iedereen al doorheeft hoe het zit _O- maar als ze toegeven verliezen ze ook dat laatste sprankje credibility.
Dat noemen ze de Apple tactiek... daar hebben ze er ook nogal een handje van om dit te doen. :P

Acties:
  • +11Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Hilarisch deze:

https://mobile.twitter.co...tatus/1129772100204601344

Reactie van Whyte op de uitspraak van Storey dat niemand van hen gehoord zou hebben.... ouch _O-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Rich Energy is terug met wat comedy.
Die gast is ook echt de weg kwijt hé als ie denkt dat ze het beroep wel eventjes winnen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

edit: de plaatjes worden niet getoond dus wijzig ik het naar linkjes.

De Rich Energy self-destruct tour is ook op volle kracht bezig

https://twitter.com/Baron...tatus/1138236373700358144

Het linker bericht is een reactie op deze tweet:

https://twitter.com/WhyteBikes/status/1138100890768945152

Afgelopen zaterdag hebben ze ook al RBR en Max proberen te trollen door te claimen dat ze beter zijn dan RBR omdat Max Q3 niet gehaald heeft. Weliswaar door een crash van hun eigen rijder. Dit is inmiddels al weer verwijderd.

En vervolgens posten ze een interessant "artikel" wat een paid advertorial blijkt te zijn.

https://twitter.com/rich_energy/status/1137975837104508928

Mijn take on this:

probeert het voor elkaar te krijgen dat Haas hem aan de kant schuift om vervolgens Haas voor de rechter te dagen wegens ongeldige terminatie van het contract, reputatie schade en gemiste inkomsten in de hoop zo miljoenen binnen te harken.

Die zaak verliezen ze uiteraard want Haas zal ongetwijfeld clausule hebben waarin staat dat RE geen acties mag ondernemen die de reputatie van Haas kunnen schaden. En daar is RE nu juist hard mee bezig.

Player1S wijzigde deze reactie 11-06-2019 09:55 (5%)

• Pathogen
Player1S schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 09:53:
edit: de plaatjes worden niet getoond dus wijzig ik het naar linkjes.

De Rich Energy self-destruct tour is ook op volle kracht bezig

https://twitter.com/Baron...tatus/1138236373700358144

Het linker bericht is een reactie op deze tweet:

https://twitter.com/WhyteBikes/status/1138100890768945152

Afgelopen zaterdag hebben ze ook al RBR en Max proberen te trollen door te claimen dat ze beter zijn dan RBR omdat Max Q3 niet gehaald heeft. Weliswaar door een crash van hun eigen rijder. Dit is inmiddels al weer verwijderd.

En vervolgens posten ze een interessant "artikel" wat een paid advertorial blijkt te zijn.

https://twitter.com/rich_energy/status/1137975837104508928

Mijn take on this:

probeert het voor elkaar te krijgen dat Haas hem aan de kant schuift om vervolgens Haas voor de rechter te dagen wegens ongeldige terminatie van het contract, reputatie schade en gemiste inkomsten in de hoop zo miljoenen binnen te harken.

Die zaak verliezen ze uiteraard want Haas zal ongetwijfeld clausule hebben waarin staat dat RE geen acties mag ondernemen die de reputatie van Haas kunnen schaden. En daar is RE nu juist hard mee bezig.
Oef, ik krijg zin om mee te doen in de Rich Energy Troll Tour :P

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Pathogen schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 10:33:
[...]

Oef, ik krijg zin om mee te doen in de Rich Energy Troll Tour :P
Als ik reageer op Twitter gebruik ik tegenwoordig de hashtags: #BiggerScamThanMoneytron #MoreEmbarrassingThanAndreaModa.

De oude rotten en diegene die zich graag verdiepen in de meer bijzondere teams van vroeger zullen de reverentie snappen.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Pathogen
Dat Rich een doeltreffende PR-machine heeft blijkt maar weer. Storey weet zich overal binnen te lullen en de naam Rich Energy op allerlei plekken te plakken.

Het gaat er intussen niet eens meer om of Rich Energy nou blikjes energy drink produceert of niet. Dat probleem kunnen ze makkelijk oplossen door daadwerkelijk een paar pallets te laten maken ergens.
De bizar starre houding wbt het logo levert ze ook alleen maar meer publiciteit op.

Ik denk dat Rich nu over genoeg momentum beschikt om dit nog wel een paar jaar vol te houden. De publiciteit zelf is als onderpand te gebruiken mocht er geld nodig zijn. Storey heeft zich gewoon succesvol de wereld ingeluld. Hatelijk, maar knap.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Pathogen schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 11:06:
Dat Rich een doeltreffende PR-machine heeft blijkt maar weer. Storey weet zich overal binnen te lullen en de naam Rich Energy op allerlei plekken te plakken.

Het gaat er intussen niet eens meer om of Rich Energy nou blikjes energy drink produceert of niet. Dat probleem kunnen ze makkelijk oplossen door daadwerkelijk een paar pallets te laten maken ergens.
De bizar starre houding wbt het logo levert ze ook alleen maar meer publiciteit op.

Ik denk dat Rich nu over genoeg momentum beschikt om dit nog wel een paar jaar vol te houden. De publiciteit zelf is als onderpand te gebruiken mocht er geld nodig zijn. Storey heeft zich gewoon succesvol de wereld ingeluld. Hatelijk, maar knap.
Als de producten daadwerkelijk beschikbaar waren was ik het met je eens. Dan kunnen ze profiteren van de hele hype rondom ze.
Mensen zien dan hun blikjes staan naast de Red Bull en Monster en willen het wel keer proberen. Smaak zal niet veel anders zijn dan Red Bull dus willen ze het ook nog wel 2e keer. En Red Bull is langzaam een soort Apple. Je adoreert het of je mijd het als de pest. Dus in dat geval zou een Rich Energy daar mooi van kunnen profiteren.

Echter, de blikjes zijn niet op reguliere plekken te vinden.

IMHO ploft de boel daar binnen afzienbare tijd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Semi offtopic maar als je RE blikjes wilt bekijken; (En kijk niet naar de reacties, die zijn nog erger dan de engelse... Gelaserde auto`s?)

:9~ :+

Illegal_Alien wijzigde deze reactie 17-06-2019 11:39 (38%)

• beany
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:42

beany

Meeheheheheh

Illegal_Alien schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:37:
Semi offtopic maar als je RE blikjes wilt bekijken; (En kijk niet naar de reacties, die zijn nog erger dan de engelse... Gelaserde auto`s?)
[Twitter]

[Afbeelding]
:9~ :+
Is dat niet gewoon iemand die een winkeltje begonnen is in NL die verder weinig te maken heeft met RE?

Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

beany schreef op maandag 17 juni 2019 @ 11:57:
[...]

Is dat niet gewoon iemand die een winkeltje begonnen is in NL die verder weinig te maken heeft met RE?
Als ik de Twitter van RE zelf mag geloven* is het wel officieel.

* Indien mogelijk.

Illegal_Alien wijzigde deze reactie 17-06-2019 12:00 (22%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 17:48
Ziet er in elk geval wel ontzettend professioneel en luxurious uit! :')

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online
Het is meer Not so Rich Energy

Acties:
  • +1Henk 'm!

• maussert
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 16-08 22:54
richenergy.co.nl? ;w

Mooie site ook, erg professioneel inderdaad..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• warp
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
Rich Energy, Poor Accommodations

• Maarten_E
Ben ik nou gek, of is dat topic over Rich Energy op Autosport.com verdwenen?

• SR8
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
Maarten_E schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:16:
https://forums.autosport....at-is-rich-energy/page-56 ?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Maarten_E schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:16:
bestaat gewoon nog: https://forums.autosport....1627-what-is-rich-energy/

De Nederlandse twitter heeft mij inmiddels geblockt na wat moeilijke vragen. Iemand anders die nogal doorvroeg waar hij ze nu kon kopen is ook geblockt.
Echt een top team hun social media team.

De Nederlandse distribiteur schijnt ook een gevalletje 12 steden 13 ambachten. Weinig zuivere koffie binnen die organisatie.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:53

Martinspire

Awesomeness

Als die Nederlandse distributeur zo werkt, dan lijkt het me alleen meer meer kloppen dat ie bij de rest van Rich hoort ;)

Maar het lijkt me wellicht handig om een sponsoren-topic af te splitsen, gezien dit verder weinig met F1 te maken heeft imo...

Martinspire - PC, PS4, X1

• Maarten_E
Dank voor de link @Player1S @SR8, kon via Google alleen een ander topic vinden.

• LAD93
  • Registratie: maart 2016
  • Nu online
Man, al die reacties onder die tweet - als je zo omgaat met je 'cilentele' zal je nooit ver komen...

per aspera ad astra

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Martinspire schreef op maandag 17 juni 2019 @ 12:34:
Als die Nederlandse distributeur zo werkt, dan lijkt het me alleen meer meer kloppen dat ie bij de rest van Rich hoort ;)

Maar het lijkt me wellicht handig om een sponsoren-topic af te splitsen, gezien dit verder weinig met F1 te maken heeft imo...
Dat hebben we al paar keer voorgesteld maar dat vonden de mods hier vooralsnog niet.
Het heeft in zoverre wel met F1 te maken omdat ze Haas F1 "sponsoren".
Misschien dat de mods het willen heroverwegen?

Acties:
  • +7Henk 'm!
  • Pinned

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12:41

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb vanuit de diverse topics de zaken van Rich Energy en het logo etc, verplaatst naar dit topic. Houd het topic schoon van offtopic gepraat, dan hoop ik dat dit topic rijkelijk energiek wordt.

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Ik was laatst bij een spring evenement (paarden) die werd gesponsord door Rich en ze hadden ook een eigen stand waar je blikjes en eten kon kopen.

http://www.csi-eindhoven.nl/

Dus lijkt erop dat ze nu wat serieuzer beginnen te worden...

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

ArcticWolf schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:27:
Ik was laatst bij een spring evenement (paarden) die werd gesponsord door Rich en ze hadden ook een eigen stand waar je blikjes en eten kon kopen.

http://www.csi-eindhoven.nl/

Dus lijkt erop dat ze nu wat serieuzer beginnen te worden...
Verre van. Als ze serieus waren gingen ze geen Trump-eske tweets de wereld in slingeren. Als ze serieus waren hadden ze het gedoe rondom het logo tijdig buiten de rechtbank geregeld. Als ze serieus waren was het product te vinden in de schappen van gangbare winkels.

Paardensport is wel het laatste wat menig persoon met energie drankjes associeert. Lijkt me meer rondschuiven van zwart/grijs geld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Volgens de website van Rich Energy worden hun blikjes in Oostenrijk gemaakt. Bij mij is dan 1 en 1 is 2... ze kopen gewoon in bij Red Bull... :+

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

sjaool schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:35:
Volgens de website van Rich Energy worden hun blikjes in Oostenrijk gemaakt. Bij mij is dan 1 en 1 is 2... ze kopen gewoon in bij Red Bull... :+
"Premium British product" gemaakt in Oostenrijk en van oorsprong Kroatisch product 8)7

Ze claimen ook sponsor te zijn van het Fan village op Spielberg (aka Redbullring). Yeah right.
http://richenergy.co.nl/r...nederland.sponsoring.html

En deze is ook leuk: https://richenergy.com/privacy-policy/
Al ruim een jaar (waarschijnlijk langer) nog gewoon een template en niet ingevuld met eigen gegevens

Player1S wijzigde deze reactie 17-06-2019 13:42 (28%)

Acties:
  • +5Henk 'm!

• basvn
zal vanavond wat tijd steken in een knappe TS, voor de liefhebbers :)

• ArcticWolf

ArcticWolf

🕐 #team_UTC+1 🕐

Player1S schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:30:
[...]

Verre van. Als ze serieus waren gingen ze geen Trump-eske tweets de wereld in slingeren. Als ze serieus waren hadden ze het gedoe rondom het logo tijdig buiten de rechtbank geregeld. Als ze serieus waren was het product te vinden in de schappen van gangbare winkels.

Paardensport is wel het laatste wat menig persoon met energie drankjes associeert. Lijkt me meer rondschuiven van zwart/grijs geld.
Heb je de andere sponsoren weleens bekeken? :P maar goed gaat sowieso veel geld om in paardensport (zwart en wit)

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

ArcticWolf schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:48:
[...]

Heb je de andere sponsoren weleens bekeken? :P maar goed gaat sowieso veel geld om in paardensport (zwart en wit)
Heb ze niet allemaal gecontroleerd maar merendeel zijn lokale en regionale sponsoren dus in die zin logisch.

• MailMan
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 19:35
NotSoSteady schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 16:11:
[...]

Inderdaad, Windsor wil nog relevant blijven en via Rich Energy blijft hij nog een beetje betrokken bij het circus. Storey is gewoon een arrogante engerd en Windsor slaagt erin om geen enkele kritische vraag te stellen.
Windsor laat zich blijkbaar nu ook sponsoren door Rich...

Zie ook de info onder het filmpje.

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 11:53

Martinspire

Awesomeness

Player1S schreef op maandag 17 juni 2019 @ 13:30:
[...]

Als ze die dingen niet deden, hadden we het er waarschijnlijk niet over en zou het weinig kunnen brengen richting Red Bull en co. Feit is dat dergelijke mentaliteit wel headlines haalt en de brave Hendrik spelen niet. Ik denk dat ze wel weten dat ze niet echt op een normale manier naamsbekendheid kunnen opbouwen, dus dan maar op een rare manier.

Verder kunnen ze prima op meer plekken aanwezig zijn en toch raar doen met sociale media. Zolang er maar vraag naar is.

Wat me ook niet verbaasd is dat de diverse reviews ook niet spreken over een lekker drankje, dus de kans dat het anders snel afgelopen is, lijkt me ook niet heel onredelijk

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Martinspire schreef op maandag 17 juni 2019 @ 14:08:
[...]
Als ze die dingen niet deden, hadden we het er waarschijnlijk niet over en zou het weinig kunnen brengen richting Red Bull en co. Feit is dat dergelijke mentaliteit wel headlines haalt en de brave Hendrik spelen niet. Ik denk dat ze wel weten dat ze niet echt op een normale manier naamsbekendheid kunnen opbouwen, dus dan maar op een rare manier.

Verder kunnen ze prima op meer plekken aanwezig zijn en toch raar doen met sociale media. Zolang er maar vraag naar is.

Wat me ook niet verbaasd is dat de diverse reviews ook niet spreken over een lekker drankje, dus de kans dat het anders snel afgelopen is, lijkt me ook niet heel onredelijk
Als je een serieus bedrijf bent gaat een rechter je niet uitmaken voor onbetrouwbare getuige en beschuldigen van meineed.

En als je serieus bent en je hebt een gigantische uitbrander gehad van een rechter ga je niet in een interview zeggen dat je verloren hebt omdat de rechter je niet mag.

En als je serieus bent ga je niet diegene met wie je in de clinch ligt (Whyte bikes) meerdere malen aanvallen op twitter.

Er is een groot verschil tussen provocatief tweeten en je directe concurrent stangen en je als een complete hork gedragen op twitter.

Als ze het hele gedoe rond het logo netjes hadden opgelost met Whyte en hun product gewoon in de winkelschappen lag dan was de gehele discussie rond RE allang uitgestorven.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Was vandaag in Eindhoven. Nog even zitten denken om even hun kant op te rijden. Maar ik had waarschijnlijk wel paar flauwe opmerkingen gemaakt en die gast lijkt me tokkie genoeg om daar met de vuisten op te reageren ipv met woorden. :X

Dus maar van af gezien.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

^^ Hadden we daar niet vroagah, de GoT-Knokploeg (tm) voor? (Zal wel nu een stel bejaarden zijn...)

• Jelte,89
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 08:43

Jelte,89

Woodworking

Player1S schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:35:
Was vandaag in Eindhoven. Nog even zitten denken om even hun kant op te rijden. Maar ik had waarschijnlijk wel paar flauwe opmerkingen gemaakt en die gast lijkt me tokkie genoeg om daar met de vuisten op te reageren ipv met woorden. :X

Dus maar van af gezien.
Hebben we al een naam van die gast?

Revive the guild!

• basvn
Jelte,89 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:47:
[...]

Heb zelf geen KvK account,(en geen zin om meer geld uit te geven aan Rich) maar zou hier moeten staan :)
linkje naar KvK zoekgegevens

basvn wijzigde deze reactie 18-06-2019 13:52 (6%)

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Jelte,89 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 13:47:
[...]

...

Vanwege privacy haal ik mijn post weg. :)

Illegal_Alien wijzigde deze reactie 18-06-2019 14:08 (48%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 12:41

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zullen we deze 'klopjacht' maar beëindigen? Dank u.

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

• rimave
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 17:02
Mooi hoor. 't Is net een sprookje:

In 2009 ontmoette William Storey een Oostenrijkse wetenschapper die een betere energie drank wilde maken. Hij dacht dat het voor je gezondheid in het algemeen en voor de kwaliteit van de smaak van een drankje beter zou zijn om het te maken met mineraalwater uit een natuurlijke bron en met organisch suikerriet. Het duurde zes jaar om het recept te perfectioneren, te testen en goedkeuring te krijgen van de markt autoriteiten.

In 2015 is Rich Energy als een explosief product gelanceerd in het Verenigd Koninkrijk.

William Storey is afkomstig uit Richmond (nabij London) in het Verenigd Koninkrijk. Omdat hij in deze stad opgegroeid is, heeft hij het ontwerp van het blikje gebaseerd op het erfgoed uit Richmond. De naam RICH is de afkorting en eerste 4 letters van Richmond. Het hert is in Richmond het symbool van de stad en de herten zijn vaak te zien in het Richmond Park. Vele royalties uit de 15e en 16e eeuw hebben op deze herten gejaagd. Het hert gaat al vele eeuwen terug en is een belangrijk onderdeel van de vertegenwoordiging van Richmond, vandaar het ontwerp van het gouden gewei op het blikje.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Vandaag is D-Day voor ze.

Het vervolg van de rechtszaak is vandaag. Vandaag beslist de rechter wat Rich moet doen met het logo (niet meer gebruiken, alle blikjes terugroepen en vernietigen) en welke schadevergoeding Whyte krijgt.

Ook mag Rich Energy beroep aanvragen op de uitspraak maar de rechter mag dit ook afwijzen als deze er geen heil in ziet.

• warp
  • Registratie: januari 2000
  • Niet online
Ik ben benieuwd.

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Vooral na de nasleep. Word weer lachen op twitter straks :+

• Divak
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 13:52
Wtf, ik zie nu ook voor het eerst de Nederlandse website. Amateurisme ten top.

http://www.richenergy.co.nl/

Deze beauty: "Dit is een briljant gemaakte elitaire drank voor de veeleisende klant." :D :D

• Jelte,89
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 08:43

Jelte,89

Woodworking

Hou ons maar op de hoogte :) Ik pak vast de popcorn!

Revive the guild!

• Stoelpoot
  • Registratie: september 2012
  • Niet online
Divak schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 10:25:
Wtf, ik zie nu ook voor het eerst de Nederlandse website. Amateurisme ten top.

http://www.richenergy.co.nl/

Deze beauty: "Dit is een briljant gemaakte elitaire drank voor de veeleisende klant." :D :D
Eerlijk gezegd ziet dat er wel erg fake uit. Hun website-budget is een stuk hoger, zoals te zien op richenergy.com.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

^^ Geen fake, is de NL distributeur.

• NotSoSteady
Waarom *.co.nl?

Hoe lelijk kan een website ook zijn. Ik blijf me erover verbazen hoe amateuristisch dit bedrijf te werk gaat. Je zou maar overwegen om een partner te worden en dan op die site terechtkomen. 8)7

NotSoSteady wijzigde deze reactie 27-06-2019 11:02 (86%)

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Ja die snap ik ook niet. Wist zelfs niet eens dat die bestond. Ken letterlijk geen enkel Nederlands bedrijf dat een co.nl heeft ipv simpelweg .nl
Ze zullen het waarschijnlijk wel geregistreerd hebben maar die linkt dan gewoon naar de .nl

• ThomasG
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 18:55
Player1S schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:08:
Ja die snap ik ook niet. Wist zelfs niet eens dat die bestond. Ken letterlijk geen enkel Nederlands bedrijf dat een co.nl heeft ipv simpelweg .nl
Ze zullen het waarschijnlijk wel geregistreerd hebben maar die linkt dan gewoon naar de .nl
Nee. Want de .nl bestaat niet. Of nja, bestaat wel maar is van een domein kaper :+ .co.nl is trouwens ook gewoon een normale domeinnaam, en niet iets speciaals zoals .co.uk.

• NotSoSteady
ThomasG schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 11:13:
[...]
Nee. Want de .nl bestaat niet. Of nja, bestaat wel maar is van een domein kaper :+ .co.nl is trouwens ook gewoon een normale domeinnaam, en niet iets speciaals zoals .co.uk.
Dat weet ik, maar welk respectabel Nederlands bedrijf heeft dat nou? Correct, niet een. Kies dan voor een subdomein zoals nl.richenegery.com, maar gezien het ontwerp is dat vermoedelijk al een stap te ver.

https://twitter.com/richenergynl/status/1141357875169759233

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

van autosport forum
The parties incidentally will have had the judgment last week, under embargo, with a view to them looking through for typos and factual inaccuracies. And to prepare cost submissions.

RE can ask to appeal today and it is routine to do so. Just as it is routine for the judge to refuse it, unless the case is an obvious test case. (Which this is not.) Giving permission to appeal is a tacit admission that the judge isn't certain.

But RE can ask the next court up for permission to appeal. They get two shots at that. Once on paper, and, if the appellate judge turns that down, once on oral argument. Occasionally the first judge says that the case is manifestly hopeless and that's it. Whyte do not get to appear at the permission stage - it's basically a sensechecker to see if there is anything with a chance of success. Whyte would only appear at the actual appeal.

Tactically you do what you can to get into the appeal bit, if only to try to negotiate your way out of an adverse costs award in return for dropping the appeal...
Dat verklaard waarom Rich Energy sinds vorige week bijna een volledige radiostilte heeft op Twitter.

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Player1S schreef op donderdag 27 juni 2019 @ 12:36:
van autosport forum

[...]

Dat verklaard waarom Rich Energy sinds vorige week bijna een volledige radiostilte heeft op Twitter.
Niet helemaal:

Geen #betterthanredbull deze keer :p

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

ik zei ook bijna ;)

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Ah sorry, me ogen zijn nog aan het bijkomen van het kijken naar het Franse circuit.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tijd om de popcorn erbij te pakken. :P
Rich zit in de problemen. Niet alleen mogen ze het logo van Whyte Bikes niet meer gebruiken en moeten ze schadevergoeding gaan betalen, maar ook moeten ze Whyte Bikes gaan vertellen hoeveel blikjes ze nou eigenlijk wereldwijd hebben verkocht. Nu maar hopen dat dit toevallig publiekelijk bekend gaat worden. :9

https://formulaspy.com/fo...l-court-orders-made-62298

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Giesber
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11:01
Die schadevergoeding zal nog wel meevallen met hun 300 verkochte blikjes in totaal :+ .

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

En de 90 miljoen lege Blikjes moeten ze aan whyte geven, vernietigen of dusdanig bewerken dat logo weg is.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16-08 15:05
Player1S schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 11:16:
En de 90 miljoen lege Blikjes moeten ze aan whyte geven, vernietigen of dusdanig bewerken dat logo weg is.
Plot twist, Rich Energy blijkt uiteindelijk van de zelfde eigenaar als Whyte te zijn en dit is puur om gratis promotiemateriaal voor Whyte te maken :D (Rich kan hierna niet meer aan zijn betalingsverlichtingen voldoen => failliet zonder ooit iets voor die 90 miljoen lege blikjes betaald te hebben)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Formerly known as L1nt

Begint nu echt pijnlijk te worden voor RE.
Whyte Bikes will also find out who handed over money to Haas: "Full details of any sums of money paid or payable to the Haas #F1 Team pursuant to Rich Energy's sponsorship, indicating in each case whether such sums were paid or payable by Rich Energy or by any other entity."

"Any sums of money invested by third parties in any other company or entity controlled by Rich Energy in connection with and/or pursuant to the sponsorship of the Haas #F1 Team"

Also, by August 1st, Rich Energy must disclose to Whyte Bikes "Any sums of money invested in or made available to #RichEnergy , including for the avoidance of doubt sums invested in or made available to the Rich Energy, in connection with its sponsorship of the Haas #F1 Team."

Formal court orders passed to Rich Energy surrounding their use of the stag logo trademarked by Whyte Bikes. Rich Energy are warned:"If you disobey this Order,you may be found guilty of contempt of Court and may be sent to prison or fined or your assets may be seized."
https://formulaspy.com/fo...ding-copyright-case-62446
https://twitter.com/thomasmaheronf1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
Verplaatst naar Rich Energie topic. :)

Geen idee of dit langs was gekomen, maar bij deze ..

Haas F1 sponsor Rich Energy denied appeal after losing court case

https://www.crash.net/f1/...eal-after-court-case-loss

DaniëlWW2 wijzigde deze reactie 02-07-2019 16:01 (10%)

Te koop....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: augustus 2006
  • Niet online
@DaniëlWW2 thx, wist niet van het bestaan af. Te zot voor woorden eigenlijk, dat er voor die pannenkoek een apart topic is :+

Anyway, ben benieuwd wat er voor rotzooi naar boven komt met alle zaken die ingeleverd moeten worden voor deze rechtzaak.

We gaan het meemaken...

Te koop....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

albino71 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 17:00:
@DaniëlWW2 thx, wist niet van het bestaan af. Te zot voor woorden eigenlijk, dat er voor die pannenkoek een apart topic is :+

Anyway, ben benieuwd wat er voor rotzooi naar boven komt met alle zaken die ingeleverd moeten worden voor deze rechtzaak.

We gaan het meemaken...
Ik ga het nog gekker maken. :P
Die podcast die @sjaool linkte, nou Jack Plooy gaat daar ook in op Rich. Kennelijk lijkt het echt een groot witwasbedrijf te zijn en zitten er drie miljardairs achter. Eentje zou Bernie zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 20:01
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 17:14:
[...]

Ik ga het nog gekker maken. :P
Die podcast die @sjaool linkte, nou Jack Plooy gaat daar ook in op Rich. Kennelijk lijkt het echt een groot witwasbedrijf te zijn en zitten er drie miljardairs achter. Eentje zou Bernie zijn.
Ben ik blind of zie ik geen podcast gelinkt van sjaool?

Prachtige NAS met disks te koop - Successfully acquired Nyan on April 1st 2016, 19:36

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19:32

Bastien

I don't mind

KrazyJay schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 17:55:
[...]

Ik denk die in sjaool in "[F1] Seizoen 2019 - Deel 1"

You can't learn to tell the truth until you learn to lie

Acties:
  • +2Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

KrazyJay schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 17:55:
[...]

Ander topic. :P
Maar: https://juke.nl/podcasts/grand-prix-radio-f1-aan-tafel
Tegen het einde over Rich en Bernie. Iets van min 27.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 18:58
Ik heb dit spul afgelopen weekend bij de Red Bull ring nog te koop gezien op de camping van sportstadion bij de SlamFM tent.
Volgens mij waren de blikjes van zondag op maandag nog gewoon te koop.. wel opvallend dit.. had ik toch een blikje moeten proberen.
Er stond een koelkast vol van deze meuk achter de bar. Ik heb het echter niemand zien drinken bedenk ik me nu...

GAIAjohan wijzigde deze reactie 02-07-2019 18:18 (18%)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || Het verbruik bijgehouden Volvo C30

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Samsung

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True