[F1/Motorsport] Rich Energy

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

GAIAjohan schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 18:17:
Ik heb dit spul afgelopen weekend bij de Red Bull ring nog te koop gezien op de camping van sportstadion bij de SlamFM tent.
Volgens mij waren de blikjes van zondag op maandag nog gewoon te koop.. wel opvallend dit.. had ik toch een blikje moeten proberen.
Er stond een koelkast vol van deze meuk achter de bar. Ik heb het echter niemand zien drinken bedenk ik me nu...
Wat zit daar eigenlijk in? Of ook alleen maar gebakken lucht :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 17:14:
[...]

Ik ga het nog gekker maken. :P
Die podcast die @sjaool linkte, nou Jack Plooy gaat daar ook in op Rich. Kennelijk lijkt het echt een groot witwasbedrijf te zijn en zitten er drie miljardairs achter. Eentje zou Bernie zijn.
Daar geloof ik eigenlijk weinig van. Als het een witwas praktijk is wil je niet dat je je financien bloot moet geven. En dan ga je gewoon buiten de rechtbank om iets met Whyte regelen betreft het logo.
Je laat de boel niet stuk lopen op iets doms als een logo.

Daarnaast wil je ook niet dat je witwas praktijk gilt "ONDERZOEK MIJ!!!" en dat is juist wat Storey nu wel bewerkstelligt.

En Bernie is veels te sluw om met Storey in zee te gaan. Als hij er echt bij betrokken was, was Storey allang exit geweest.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• akerssies
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:52
Was dit al bekend? :+

[Twitter: https://www.twitter.com/rich_energy/status/1148994221686370304]

[ Voor 4% gewijzigd door akerssies op 10-07-2019 18:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:32
8)7

Dit heeft ook niemand zien aankomen. 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:22

Spotmatic

Ken sent me

What a bunch of wankers. _O-

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:35

KrazyJay

Ik denk eerder dat ze gehackt zijn eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

KrazyJay schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 19:02:
Ik denk eerder dat ze gehackt zijn eigenlijk.
Ik denk eerder dat het geld op is en ze niet in staat zijn de volgende termijn te betalen.

Kan niet wachten tot het bericht van Haas. Lach me kapot als Rich Energy nog een zaak aan de broek krijgt en keihard verliest.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:06
Tot ik een interview van Peter Windsor met William Storey zie over deze beëndiging ga ik ervan uit dat iemand ons een poets bakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:49
DJTimo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 19:21:
Tot ik een interview van Peter Windsor met William Storey zie over deze beëndiging ga ik ervan uit dat iemand ons een poets bakt. :+
Rich Energy moet haar boekhouding laten zien (aan de rechter). Waarschijnlijk kunnen ze dat niet, want die hele toko ruikt naar witwas praktijken. Dus wordt het inpakken en wegwezen voor Rich Energy, en om te verklaren waarom ze Haas niet meer sponsoren doen ze zoiets 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Player1S schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 19:19:
[...]

Ik denk eerder dat het geld op is en ze niet in staat zijn de volgende termijn te betalen.

Kan niet wachten tot het bericht van Haas. Lach me kapot als Rich Energy nog een zaak aan de broek krijgt en keihard verliest.
Ik denk dat Haas dit gewoon het liefst stilletjes voorbij laat waaien :P Best wel gezichtsverlies voor hen ook, deze hele soap ;)

Sterker nog: Het zou me niets verbazen als het contract door Haas is beëindigd en dat de tweet door Rich de wereld in is gestuurd als kinderachtige vorm van 'damage control' ("Nee, zij hebben het niet uitgemaakt met ons, maar wij met hen"). Kan me namelijk weinig voorstellen bij een juridische clausule (waar Haas mee akkoord zou zijn gegaan) die een dergelijke manier van beëindigen toestaat. Daarom denk ik dat het vanuit Haas komt.

[ Voor 33% gewijzigd door naitsoezn op 10-07-2019 20:15 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

_O-

Ben ik nou de enige die denkt dat of het geld op is en ze stoppen voordat ze helemaal voor lul staan, of dat Haas het zat is en ze wou dumpen? :P

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-07-2019 20:17 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Dankzij dit allemaal heeft Rich Energy een hoop bekendheid gekregen. Missie geslaagd ;)

Ik kan me niet voorstellen dat je zomaar van het contract af komt tijdens het seizoen. Misschien horen we de details nog wel.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

tweakduke schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 20:32:
Dankzij dit allemaal heeft Rich Energy een hoop bekendheid gekregen. Missie geslaagd ;)

Ik kan me niet voorstellen dat je zomaar van het contract af komt tijdens het seizoen. Misschien horen we de details nog wel.
Rich Energy, poor effort 🤡

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Volgens de rechter was 18 juli de deadline voor e.e.a., en no way dat ze hun verkoopcijfers en omzet bekend maken, we weten allemaal dat dat één grote ponzi is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 25-07-2021
Dacht altijd dat er wat meer coulance zat in zelfde naam/logo/kleur gebruiken als je maar in een andere branche opereert. Zie niet in hoe een energie drankjes bedrijf kan clashen met een fietsen maker.
Blijkbaar verkeerd gedacht. Wel apart verhaal dat Rich Energy , lijkt een beetje loushe witwasachtige business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 21:03
LockeJohn schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 20:39:
Dacht altijd dat er wat meer coulance zat in zelfde naam/logo/kleur gebruiken als je maar in een andere branche opereert. Zie niet in hoe een energie drankjes bedrijf kan clashen met een fietsen maker.
Blijkbaar verkeerd gedacht. Wel apart verhaal dat Rich Energy , lijkt een beetje loushe witwasachtige business
Heb je de verschillen gezocht? :D Hilarisch dat Rich Energy, ook die tweet. Pff, de ondergang kan niet snel genoeg gaan.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
DaniëlWW2 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 20:16:
_O-

Ben ik nou de enige die denkt dat of het geld op is en ze stoppen voordat ze helemaal voor lul staan, of dat Haas het zat is en ze wou dumpen? :P
Het is in ieder geval een gevolg van het verliezen van de rechtszaak met Whyte Bikes, waardoor Rich Energie inzage moet geven in de financiële cijfers. Sinds dat moment was het ineens verdacht stil bij Rich Energie dat daarvoor altijd een hele grote mond had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
DaniëlWW2 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 20:16:
_O-

Als ik de reacties in die tweet lees ben je zeker niet de enigste!
Wat een giller dit! _O-

• Rich mag geen inbreuk meer maken op het copyright van Whyte. Dat betekent dat het "hertengewei" overal moet worden verwijderd. Het verbod gaat in op 18 juli.
  • Rich vroeg of het verbod drie maanden later in kon gaan, maar dit werd afgewezen. Ze kregen slechts drie weken om zich voor te bereiden.
  • Rich Energy moet alle zaken die inbreuk maken op het copyright van Whyte Bikes bij de fietsenfabrikant afleveren, of -als ze dat liever willen- kunnen ze de zaken zelf vernietigen, of ze zodanig aanpassen dat ze geen inbreuk meer maken. Ze krijgen hiervoor de tijd tot 1 augustus.
  • De rechter heeft bepaald dat het geregistreerde handelsmerk van Rich Energy met daarin het hertengewei ongeldig is. Ook dit gaat in op 18 juli.
  • Rich Energy moet Whyte Bikes het exacte aantal blikjes (met het logo erop) ze tot nu toe wereldwijd hebben verkocht en hoeveel geld ze ermee hebben verdiend.
  • Rich Energy moet de kosten van de rechtszaak tot nu toe (£35.416) binnen veertien dagen aan Whyte overmaken.
  • Als Rich en Whyte zelf geen deal kunnen maken wat betreft de kosten van de schade die Wyte heeft geleden als gevolg van de inbreuk op haar handelsmerk zal de rechter op een later tijdstip zelf een uitspraak doen.
Ze moeten ook nog even vertellen hoeveel ze nu echt verkocht hebben :P .

[ Voor 66% gewijzigd door DoeEensGek op 10-07-2019 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
DoeEensGek schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 20:47:
[...]

Als ik de reacties in die tweet lees ben je zeker niet de enigste!
Wat een giller dit! _O-

• Rich mag geen inbreuk meer maken op het copyright van Whyte. Dat betekent dat het "hertengewei" overal moet worden verwijderd. Het verbod gaat in op 18 juli.
  • Rich vroeg of het verbod drie maanden later in kon gaan, maar dit werd afgewezen. Ze kregen slechts drie weken om zich voor te bereiden.
  • Rich Energy moet alle zaken die inbreuk maken op het copyright van Whyte Bikes bij de fietsenfabrikant afleveren, of -als ze dat liever willen- kunnen ze de zaken zelf vernietigen, of ze zodanig aanpassen dat ze geen inbreuk meer maken. Ze krijgen hiervoor de tijd tot 1 augustus.
  • De rechter heeft bepaald dat het geregistreerde handelsmerk van Rich Energy met daarin het hertengewei ongeldig is. Ook dit gaat in op 18 juli.
  • Rich Energy moet Whyte Bikes het exacte aantal blikjes (met het logo erop) ze tot nu toe wereldwijd hebben verkocht en hoeveel geld ze ermee hebben verdiend.
  • Rich Energy moet de kosten van de rechtszaak tot nu toe (£35.416) binnen veertien dagen aan Whyte overmaken.
  • Als Rich en Whyte zelf geen deal kunnen maken wat betreft de kosten van de schade die Wyte heeft geleden als gevolg van de inbreuk op haar handelsmerk zal de rechter op een later tijdstip zelf een uitspraak doen.
Ze moeten ook nog even vertellen hoeveel ze nu echt verkocht hebben :P .
Ze moeten ook vertellen wat het sponsoren van Haas heeft gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Iemand enig idee wat dat betekend als voor de Rich Energy Haas F1 teamnaam? Omdat het een sponsor betreft die zich terugtrekt/failiet gaat.Of moeten ze die houden tot eind van het seizoen?

[ Voor 22% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-07-2019 21:25 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28

Edd

Illegal_Alien schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:25:
Iemand enig idee wat dat betekend als voor de Rich Energy Haas F1 teamnaam? Omdat het een sponsor betreft die zich terugtrekt/failiet gaat.Of moeten ze die houden tot eind van het seizoen?
Ze zullen bij de FIA een naamswijziging moeten aanvragen en daarvoor dienen de rest van de teams unaniem akkoord mee te gaan, althans dat is wat ik mij meen te herinneren. Zelf vermoed ik dat het ook niet zo'n probleem zal zijn.

EDIT: Misschien dat ze dan wel alleen alle punten van dit seizoen kwijt zijn.. Dit is wat vorig jaar wel gebeurde met Force India/Racing Point.

Wel ben ik benieuwd naar wat ze met de livery gaan doen. Zou die zwart/goud blijven of zelf moeten blijven? Of gaan ze terug naar de oude?

[ Voor 9% gewijzigd door Edd op 10-07-2019 21:31 ]

-

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ThomasG
Edd schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 21:28:
[...]

Ze zullen bij de FIA een naamswijziging moeten aanvragen en daarvoor dienen de rest van de teams unaniem akkoord mee te gaan, althans dat is wat ik mij meen te herinneren. Zelf vermoed ik dat het ook niet zo'n probleem zal zijn.

Wel ben ik benieuwd naar wat ze met de livery gaan doen. Zou die zwart/goud blijven of zelf moeten blijven? Of gaan ze terug naar de oude?
Williams had vorige seizoenen ook bij een aantal races de Marini kleuren moeten wijzigen, omdat Alcohol reclame in die landen verboden was. Het is een andere redenen, maar details mogen gewijzigd worden. Als het in zijn geheel maar niet teveel afwijkt.

Als ik Haas was zou ik Whyte Bikes als (gratis) titel sponsor nemen, het goud wit maken, en het Whyte Bikes logo erop zetten :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

EDIT: Misschien dat ze dan wel alleen alle punten van dit seizoen kwijt zijn.. Dit is wat vorig jaar wel gebeurde met Force India/Racing Point.

Bij Racing Point ging het om verandering van eigenaar dus het werd eigenlijk een compleet nieuw team. In het geval van Rich Energy gaat het alleen om een sponsor dus ik denk dat ze alleen maar de naamsverandering goedgekeurd moeten krijgen. Haas F1 lijkt mij dan het meest voor de hand liggende. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:06
Toevallig kwam vandaag ons Hockenheim pakket binnen. Naast uiteraard de tickets en wat merchandise zitten er ook wat blikjes RE in. Een collectors item sinds vandaag! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
[...]

Of ze nou die punten kwijtraken of niet... ze zijn toch al 't haasje ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
DJTimo schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:03:
Toevallig kwam vandaag ons Hockenheim pakket binnen. Naast uiteraard de tickets en wat merchandise zitten er ook wat blikjes RE in. Een collectors item sinds vandaag! :D
De eigenaar heeft naar eigen zeggen nog 90 miljoen blikjes liggen.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Kan Haas geen deal sluiten met dat fietsenmerk voor sponsering?

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
Herman schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:09:
Kan Haas geen deal sluiten met dat fietsenmerk voor sponsering?
Denk niet dat die het budget hebben voor zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Rich zit de laatste dagen wel gigantisch West Ham United te promoten en een bepaalde bokswedstrijd op 27 juli.
Hierbij volledig gebruikmakend van het White logo...

Premium ingredients, premium British energy drink bla bla.. vreemd spul

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-08 15:51
Het einde van haas zou wel zuur zijn. Ik heb toch wel een zwak voor de underdogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wulfric92 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:53:
Het einde van haas zou wel zuur zijn. Ik heb toch wel een zwak voor de underdogs
De vraag is of rich ze overeind hield met hun luchtkasteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Haas overleefd het wel. Rich was leuke bijkomstigheid. Gene Haas kan het nog wel zelf als het nodig is.

Zaak was veel pijnlijker als het ze vorig jaar gelukt was Force India te kopen of Williams te sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Laten we eerst eens afwachten of het niet gewoon om een hack gaat. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Ferrari haalt ook elke race het winnow van de team naam af of erbij. Voor zoiets simpels zullen ze geen toestemming hoeven vragen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 18:28

Edd

YakuzA schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 00:39:
[...]

Ferrari haalt ook elke race het winnow van de team naam af of erbij. Voor zoiets simpels zullen ze geen toestemming hoeven vragen.
Ferrari staat officieel geregistreerd als "Scuderia Ferrari" bij de FIA.
https://www.fia.com/event...-world-championship-entry

Haas staat geregistreerd als "Rich Energy Haas F1 Team".
Als ze hier de "Rich Energy" vanaf willen hebben, zullen ze hiervoor toestemming moeten vragen.

EDIT: Daarnaast is het "Mission Winnow" natuurlijk ook een beetje dubieus. Vandaar dar Ferrari dat ook zomaar zou mogen kunnen doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Edd op 11-07-2019 00:48 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 21:16
En het laatste hoofdstuk voor Rich Energy wordt geschreven..

https://www.racefans.net/...-terminated-our-contract/

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Edd schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 00:46:
[...]

Ferrari staat officieel geregistreerd als "Scuderia Ferrari" bij de FIA.
https://www.fia.com/event...-world-championship-entry

Haas staat geregistreerd als "Rich Energy Haas F1 Team".
Als ze hier de "Rich Energy" vanaf willen hebben, zullen ze hiervoor toestemming moeten vragen.

EDIT: Daarnaast is het "Mission Winnow" natuurlijk ook een beetje dubieus. Vandaar dar Ferrari dat ook zomaar zou mogen kunnen doen.
Was Haas vorig jaar niet één van de partijen die de naamswijziging van Racing Point tegen hield tijdens het seizoen en men uiteindelijk puntloos verder ging... zou toch een backfire van jewelste zijn voor Haas als hen nu hetzelfde gaat overkomen.

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:51
Volgens mij ging het bij Force India/Racing Point niet alleen om de naam, daarvoor is toestemming van alle teams nodig.
Waar het bij Force India/Racing Point om ging is dat het team een volledig nieuwe eigenaar kreeg en het daarmee eigenlijk een nieuw team/nieuwe inschrijving was. De discussie ging toen over de reeds behaalde punten en rechten op geld a.g.v. resultaten voorgaande seizoenen en dat hebben enkele (kleine) teams proberen te dwarsbomen.

De naamswijziging van Haas zal geen impact hebben op hun punten of rechten, wel is dus toestemming van alle teams nodig voor een naamswijziging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21:02
Tweet aan Rich Energy:
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:28
Wulfric92 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 22:53:
Als dit het einde van Haas zou zijn, zou het vooral zijn omdat Gene Haas geen zin meer heeft in dit project.
Maar om geld zit Gene echt niet verlegen :)

Zijn NASCAR-team SHR loopt ook als een trein (helaas dit jaar geen overwinningen nog), maar daar sponsort Gene gewoon de #41 (nu Suarez, vroeger Kurt Busch) bijna volledig met zijn eigen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 21:41
Heeft iemand al een 'officiële' reactie van Haas gevonden? Ben wel benieuwd namelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Suicyder schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:02:
Heeft iemand al een 'officiële' reactie van Haas gevonden? Ben wel benieuwd namelijk.
Die is er nog niet.

Heb zitten denken en verwacht 2 potentiele scenarios

1: Haas was het wachten op de volgende betaling beu + het idiote gedrag van Storey en heeft hem verteld dat het na de Britse GP over was. Storey pissed off en plaatst deze tweet. In de zin van "Jij dumpt mij niet, ik dump jou!!"

2: Storey slingert deze tweet de wereld in (website en facebook zijn nog niet aangepast bijvoorbeeld). Hoopt dat Haas er in trapt en de naam verwijderd van de auto (illegaal logo is al weg) waarna Storey vrijdag tijdens de eerste training naar buiten komt dat het account gehackt was en ze nooit de deal hadden opgezegd.
Hiermee hopend dat hij kan claimen dat Haas de voorwaarden van het contract geschonden heeft waardoor hij zonder boete of zelfs met geld toe onder de deal uit kan komen.

Ik verwacht echter dat Haas ofwel vandaag naar buiten brengt dat ze al geruime tijd wachten op de betaling en door het uitblijven de deal hebben opgezegd. Ofwel ze komen naar buiten dat er naar hun weten nog steeds een geldig contract ligt en de autos rijden voorlopig nog "gewoon" met de Rich Energy sponsoring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:09

beany

Meeheheheheh

Player1S schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:15:
[...]

2: Storey slingert deze tweet de wereld in (website en facebook zijn nog niet aangepast bijvoorbeeld). Hoopt dat Haas er in trapt en de naam verwijderd van de auto (illegaal logo is al weg) waarna Storey vrijdag tijdens de eerste training naar buiten komt dat het account gehackt was en ze nooit de deal hadden opgezegd.
Hiermee hopend dat hij kan claimen dat Haas de voorwaarden van het contract geschonden heeft waardoor hij zonder boete of zelfs met geld toe onder de deal uit kan komen.
Lijkt me sterk dat een bedrijf de naam verwijderd op basis van een tweet. De juridische wereld werkt anders. Haas wacht keurig tot ze een stukje papier met handtekening krijgen waarop staat dat RE niet verder wil met sponsoring.

Al denk ik dat je scenario 1 waarschijnlijker is ;)

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giesber
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 12:06
Player1S schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:15:
[...]
Ik denk niet dat Haas hun sponsor gaat weghalen van hun auto's op basis van een tweet.

Iets met advocaten en aangetekende brieven en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 10:25
Ja en alsof bedrijven alleen met elkaar communiceren via Twitter. Ik denk dat er vandaag (of misschien zelfs gisteravond al) echt wel wat telefoontjes en mails heen en weer gaan tussen Haas en Rich Energy.

En waarschijnlijk voorafgaand aan die tweet ook al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

beany schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:17:
[...]

Lijkt me sterk dat een bedrijf de naam verwijderd op basis van een tweet. De juridische wereld werkt anders. Haas wacht keurig tot ze een stukje papier met handtekening krijgen waarop staat dat RE niet verder wil met sponsoring.

Al denk ik dat je scenario 1 waarschijnlijker is ;)
Giesber schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:18:
[...]

Ik denk niet dat Haas hun sponsor gaat weghalen van hun auto's op basis van een tweet.

Iets met advocaten en aangetekende brieven en zo...
Beter lezen :+
Storey hoopt dat Haas dit doet. Later geef ik ook aan dat Haas dit niet gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Haas houdt zich wijselijk stil op dit moment en laat de advocaten waarschijnlijk overuren maken om straks in no-time gehakt te maken van Rich en daar met zo min mogelijk kosten uit te komen.

Toch denk ik dat er in de loop van vandaag wel wat meer informatie naar buiten komt aangezien het de donderdag voor de GP van Silverstone is en de media dus wel verhaal gaat halen bij de teams.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-09 13:18
Samenzweringstheorie: Het was al die tijd Whyte Bikes die achter Rich Energy zit en een briljante virale marketingcampagne heeft opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
De opmerkelijke tweet kwam voor het team van Haas als een verrassing, maar ook Rich Energy zelf zou niet weten van wie de tweet afkomstig is. Het Twitteraccount van het bedrijf zou gehackt zijn, al bevestigen bronnen aan RTL GP dat de samenwerking tussen Haas en Rich Energy wel degelijk zo goed als zeker ten einde is. Het feit dat het Britse concern niet zou kunnen voldoen aan de betalingsverplichtingen zou echter de ware reden zijn achter het beëindigen van de samenwerking.
https://www.rtlnieuws.nl/...nwerking-met-f1-team-haas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Laatst online: 21:41
Het verhaal gehackt te zijn houdt natuurlijk ook niet echt stand als de post maar blijft staan natuurlijk. Als dat echt zo zou zijn zou het account allang gepoogd zijn terug te halen en de post te verwijderen + rectificatie.

Althans dat denk ik dan.

edit:
Valt mij overigens wel op dat ze geen verified twitter account hebben :+

[ Voor 14% gewijzigd door Suicyder op 11-07-2019 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Suicyder schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:35:
Het verhaal gehackt te zijn houdt natuurlijk ook niet echt stand als de post maar blijft staan natuurlijk. Als dat echt zo zou zijn zou het account allang gepoogd zijn terug te halen en de post te verwijderen + rectificatie.

Althans dat denk ik dan.
Zelfs als het een nep tweet zou zijn, is het wel in lijn met alle andere tweets van Rich Energie, en iets wat Mr. Storey himself gezegd zou kunnen hebben. Dus wat dat betreft maakt het vrij weinig uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
ThomasG schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:38:
[...]
Zelfs als het een nep tweet zou zijn, is het wel in lijn met alle andere tweets van Rich Energie, en iets wat Mr. Storey himself gezegd zou kunnen hebben. Dus wat dat betreft maakt het vrij weinig uit :+
Dat wilde ik net zeggen, zou mij niets verbazen dat er inderdaad besloten is (op wat van manier dan ook) de sponsoring te stoppen/stop te laten zetten en Storey (of welk persoon dan ook de social media beheert) besloten heeft die tweet te sturen.

[Twitter: https://twitter.com/rich_energy/status/1138109173722484736]
Is qua taalgebruik redelijk hetzelfde..

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Natuurlijk bestaat de kans dat het account gehackt is. Acht Storey niet in staat de boel te beschermen met 2FA.

Dat de tweet er nog wel staat kan natuurlijk omdat hij nog geen toegang heeft tot zijn account.

Echter, als iemand de boel zou hacken zou ik eerder verwachten dat er iets geplaatst word waarin beweerd word dat ze een scam zijn en iedereen bedonderd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-09 11:46
(jarig!)
Suicyder schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:35:

Althans dat denk ik dan.

edit:
Valt mij overigens wel op dat ze geen verified twitter account hebben :+
Niet ieder bedrijf neemt of krijgt dat inderdaad. had het hele verhaal daar in te gen wel een stuk geloofwaardiger gemaakt.

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 18:52
Player1S schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:43:
Natuurlijk bestaat de kans dat het account gehackt is. Acht Storey niet in staat de boel te beschermen met 2FA.

Dat de tweet er nog wel staat kan natuurlijk omdat hij nog geen toegang heeft tot zijn account.

Echter, als iemand de boel zou hacken zou ik eerder verwachten dat er iets geplaatst word waarin beweerd word dat ze een scam zijn en iedereen bedonderd hebben.
Als dat waar zou zijn dan zou ik direct naar Haas bellen en door hun een rectificatie de wereld in laten sturen. Maar daar is het ook oorverdovend stil dus ik heb zo'n flauw vermoeden dat het waar is

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

SnowDude schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:55:
[...]

Als dat waar zou zijn dan zou ik direct naar Haas bellen en door hun een rectificatie de wereld in laten sturen. Maar daar is het ook oorverdovend stil dus ik heb zo'n flauw vermoeden dat het waar is
Er speelt wel degelijk iets maar de prestaties van Haas zijn niet de reden dat er iets speelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 00:07

Chiron

Moderator Discord
Qua livery hoeven ze alleen de tekst 'Rich Energy' over te plakken met 'WHYTE', het logo is toch hetzelfde :+

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnowDude
Maar wat ik nog steeds niet snap is hoe Haas hier in is getrapt

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

SnowDude schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:02:
Maar wat ik nog steeds niet snap is hoe Haas hier in is getrapt
Dat roept menigeen al vanaf het moment dat de deal aangekondigd werd.

Ik denk dat Williams erg blij is dat ze er niet mee in zee zijn gegaan. En bij Racing Point zullen de medewerkers ook heel blij zijn dat Storey destijds de crediteuren heeft kunnen bedonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
een hack zou ik opzich nog wel geloven een uur voor de tweet dat ze stopten posten ze dit nog:

[Twitter: https://twitter.com/rich_energy/status/1148981445848981505]

als je weet dat je gaat stoppen wil je dat toch ook niet meer posten want ze stoppen toch omdat haas zo slecht is.

nou ja eerst maar wachten op een reactie van haas denk dat dat voor nu de enige echte goede bron is

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SnowDude
Van een andere F1 site:

According to some F1 reports it was actually Gene Haas that started procedures to cut ties with Rich Energy.
Rich Energy got wind of this and then quickly sent the tweet so that they could appear to be the ones who broke up the deal first.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:44

DukeBox

loves wheat smoothies

Moet altijd aan deze denken maar dan 'wat hebben wij toch een k*t designer'..
YouTube: Wat een k*t keeper

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

SnowDude schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:05:
Van een andere F1 site:

According to some F1 reports it was actually Gene Haas that started procedures to cut ties with Rich Energy.
Rich Energy got wind of this and then quickly sent the tweet so that they could appear to be the ones who broke up the deal first.
Dit verwacht ik inderdaad. Zal waarschijnlijk ook wel snel bekend worden dan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

de reactie die ik eigenlijk wel verwachtte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
SnowDude schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:05:
Van een andere F1 site:

Goh wát een verrassing! Dat had nou nooit iemand gedacht _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

De opmerking die al héél lang in mijn hoofd zit:

"Well, that's just rich."

Wat een aanfluiting van de Trump onder de "sponsoren".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:13

Chakotay

Lick here to continue

Het word steeds mooier... Volgens de shareholders kan Baardmans helemaal niet zelf die deal stopzetten.

Die toko heeft shareholders? :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Chakotay schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:16:
Het word steeds mooier... Volgens de shareholders kan Baardmans helemaal niet zelf die deal stopzetten.

Bernie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Chakotay schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:16:

wou het letterlijk net posten. Ik voorzie exit baardmans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:48

IkWilbert

Het is mij!

Rich Energy investors trying to save Haas F1 deal

https://www.motorsport.co...s-save-haas-deal/4492346/

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:57
* Snowhite0901 pakt de popcorn erbij. Wat een ongelofelijke bende.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Als ik een popcorn zaakje had, en alle popcorn had verkocht die iedereen hier eet, had ik Rich BullSh*t Popcorn opgericht en een F1 team gesponsored. Zit alleen te twijfelen over een logo, zit te denken aan een hertengewei.

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SnowDude
Illegal_Alien schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 11:36:
Als ik een popcorn zaakje had, en alle popcorn had verkocht die iedereen hier eet, had ik Rich BullSh*t Popcorn opgericht en een F1 team gesponsored. Zit alleen te twijfelen over een logo, zit te denken aan een hertengewei.
Ik zou dit logo nemen:

Afbeeldingslocatie: https://degroottweewielers.nl/wp-content/uploads/2016/02/gazelle-logo-merk-sticker.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Gazellig Popcorn NV?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 08:50
Wat is dat toch met fietsen merken en rendieren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Een gazelle is geen rendier :D

Maar goed, even over een andere boeg..

Misschien gekke vraag hoor;

In hoeverre zijn energy drink merken eigenlijk nog viable om als sponsor van sporten te fungeren?

Als je kijkt naar wat voorn “gevaarlijke” troep het is, jongeren het niet meer mogen drinken, op veel plekken niet geschonken wordt etc.
(En volgens mij bij sommige sporten niet toegestaan is.. maar niet zeker)

Waarom kan dan een RedBull dan wel de boel sponsoren en alcohol niet, en natuurlijk sigaretten merken allang niet meer? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

poor Leno schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:12:

In hoeverre zijn energy drink merken eigenlijk nog viable om als sponsor van sporten te fungeren?

Als je kijkt naar wat voorn “gevaarlijke” troep het is, jongeren het niet meer mogen drinken, op veel plekken niet geschonken wordt etc.

Waarom kan dan een RedBull dan wel de boel sponsoren en alcohol niet, en natuurlijk sigaretten merken allang niet meer? :/
Omdat zoiets jaren, zo niet decennia duurt.

In de jaren 70-80 wisten we ook al dat roken slecht was en pas na 2000 verboden we de bedrijven sport te sponsoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
On their Hazy way to Fame and Glory they lost their Rich and now it's all Historey...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:23
poor Leno schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:12:

Alcohol niet? Ik snap dat Heineken niet het beste bier is, maar om nou te zeggen dat het geen alcohol is..

Edit: En misschien moet je Mission Winnow even door de zoekmachine heen trekken ;). De FAQ van de site is erg vermakelijk. Daarvan leer je goed vanwat krom is rechtlullen.

[ Voor 9% gewijzigd door Nat-Water op 11-07-2019 12:28 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
Er zijn ook nog een aantal Whiskey merken actief naast Heineken.

Waarom sigaretten merken niet en frisdrank/energie drinks/alcohol merken wel? Omdat de sigaretten, aantoonbaar, schadelijk zijn voor de gezondheid. Ook als je weinig rookt.
Frisdrank/energie drinks/alcohol zijn, indien gedronken met mate, niet schadelijk voor de gezondheid.

EDIT: en sigarettenreclame is inmiddels in heel veel landen ook bij wet verboden overigens. Dus ook buiten de F1 zie je daar geen reclame van.

Ik heb zo'n vermoeden dat er nu in no-time iemand gaat reageren waarom energie drinks net zo gevaarlijk zijn als sigaretten

[ Voor 12% gewijzigd door B-Real op 11-07-2019 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Oh ik wist niet dat Winnow alcohol was. Of dat auto’s door alcohol apart werden gesponsord (behalve Heineken die de “hele boel” sponsort)

Let daar nooit zo op, en dacht dat t ook verboden was..
(Wat natuurlijk een beetje gek is voor een auto sport, maar goed ;) )

Vandaar :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:23
poor Leno schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:40:
Oh ik wist niet dat Winnow alcohol was. Of dat auto’s door alcohol apart werden gesponsord (behalve Heineken die de “hele boel” sponsort)

Winnow is een omhulsel van Philip Morris International. Mocht dat weer niks zeggen - die hebben Marlboro als merk ;)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nat-Water schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:43:
[...]

Winnow is een omhulsel van Philip Morris International. Mocht dat weer niks zeggen - die hebben Marlboro als merk ;)
Ohh haha dan zal ik t gelijk eens opzoeken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:13

Chakotay

Lick here to continue

En McLaren heeft "a better tomorrow", dat is van British American Tobacco :P

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LockeJohn
Waar haalt Rich Energy zn geld vandaan ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
LockeJohn schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 13:05:
Verkoop van blikjes :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LockeJohn
Die zijn te koop in het sprookjesbos ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Aandeelhouders/eigenaars.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:17

Mef

poor Leno schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:40:

Johnny Walker staat op de FI (edit: de Racing Point :+ ) en net zoals Heineken de hele boel en paar GP's.
Martini vorig jaar nog op de Williams
Singha is persoonlijke sponsor van Kimi (waarom is dit geen verrassing? 8)7 ) en vorig jaar stond die op de Ferrari en dit jaar op de Alfa.
Chandon bij Mclaren
Bij McLaren dankzij Sainz Estralla Galicia

Maar ook voor alcohol zijn er een paar GP's waar er geen alcohol reclame toegestaan is. Zal vooral de arabische GP's in Abu Dhabi en Bahrain zijn. Daar worden die reclames er ook niet opgezet. Je moet zelfs eens erop letten maar Johhny Walker en Heineken staan dan ook niet langs de kant van de baan. En ook niet op de achtergrond bij de persconferentie of op de inleiding van de TV uitzending bij het tonen van het circuit. (bv https://images.app.goo.gl/Dc1dmSwXesDYDq3H7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Ook is er geen champagne bij die Abu Dhabi enzo op't podium,

Maar we gaan offtopic ;)

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Laatst online: 15-09 12:09
Wilde vandaag nog even collectors items scoren door een paar blikjes incl gratis een petje van Rich te bestellen bij Rich Energy NL maar ze geven aan dat de actie met het petje net uitverkocht is omdat ze net vandaag de laatste hebben verkocht (wat een toeval he ;) ).
Ook vond ik de verzendkosten nogal fors, ze gaven aan dat dat de standaard PostNL verzendkosten waren (wat dus niet klopt, bij elk blikje wordt het duurder terwijl PostNL tot 10 kilo gewoon 6,95 rekent)...

Toen gaven ze aan dat op 28/7 bij iBood ze traytjes Rich Energy gaan verkopen, dus mensen sla jullie slag nu het nog kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 15:33
Piramide scam naar het schijnt. Lijkt wel crypto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

@richenergynl

"No, this will not be the end. At the moment some management changes are being made. We will come back with a statement within a week."
Lijkt er dan toch echt op dat Storey een schop onder z;n kont gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
frankyboy707 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:00:
Wilde vandaag nog even collectors items scoren door een paar blikjes incl gratis een petje van Rich te bestellen bij Rich Energy NL maar ze geven aan dat de actie met het petje net uitverkocht is omdat ze net vandaag de laatste hebben verkocht (wat een toeval he ;) ).
Ook vond ik de verzendkosten nogal fors, ze gaven aan dat dat de standaard PostNL verzendkosten waren (wat dus niet klopt, bij elk blikje wordt het duurder terwijl PostNL tot 10 kilo gewoon 6,95 rekent)...

Toen gaven ze aan dat op 28/7 bij iBood ze traytjes Rich Energy gaan verkopen, dus mensen sla jullie slag nu het nog kan!
Koop dat alsjeblieft niet bij de Nederlandse distributeur.. Zo'n website verdient geen cent omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Laatst online: 15-09 12:09
Divak schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:07:
[...]
Koop dat alsjeblieft niet bij de Nederlandse distributeur.. Zo'n website verdient geen cent omzet.
Zie het zo, je koopt een stukje F1 historie ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
frankyboy707 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:08:
Zie het zo, je koopt een stukje F1 historie historey ;)
FTFY :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Heeft iemand dat spul eigenlijk al eens geprobeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:59

World Citizen

FreeReef.nl

poor Leno schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:46:
Kennelijk een hoop mensen op de RB ring. Althans, dat claimen ze op hun twitter
https://twitter.com/richenergynl

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 23:17

JB

Cédric roelt!

poor Leno schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:46:
Binnenkort bij de pomp!

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/D97k25LXkAAc3FV.jpg
Update: @rich_energy exists. I received the two cans I ordered, alongside a hat I got for free. It's honestly by far the best energy drink I've ever had and it kinda tastes like champagne. (No, I was not paid to say this.)

[ Voor 31% gewijzigd door JB op 11-07-2019 15:18 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

link even naar reddit: https://www.reddit.com/r/...rently_was_the_result_of/

Gerucht in Deense krant. Storey zou de tweet de wereld in geslingerd hebben omdat ie ontslagen zou zijn door de aandeelhouders.

Past precies in zijn MO. Verklaard ook waarom het er nog staat. Hij zal de enige zijn met toegang tot Twitter momenteel.

plus:

En ook leuk

[ Voor 19% gewijzigd door Player1S op 11-07-2019 15:26 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste