Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 51 Laatste
Acties:
  • 83.356 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01 20:02

Cloud

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

• Dirk
  • Laatst online: 23:56

Dirk

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:41

Herman

Het kleine-mismoderatietopic deel XXVI

In dit topic worden mis-moderaties aangedragen, zodat er gediscussieerd kan worden of deze rechtgezet moeten worden. Indien je een beginnende moderator bent, wordt geadviseerd om onderstaande informatie goed door te lezen.

Wanneer je een reactie maakt dan verwachten we van je dat je het TMF Beleid doorgenomen hebt.

Introductie
In verschillende onderdelen op de Tweakers.net Frontpage is het mogelijk om te modereren. Moderatie wordt in eerste instantie gedaan om gebruikers de mogelijkheid te geven om de reacties bij nieuwsberichten (en dergelijke) in te delen naar kwaliteit. Een gebruiker kan er bijvoorbeeld voor kiezen om alleen erg nuttige posts te lezen door het niveau omhoog te zetten. Het moderatiesysteem zorgt er verder voor dat gebruikers die een reactie plaatsen kunnen zien welke waardering hun post krijgt.

Moderatie is user-driven dus dat wil zeggen dan in principe iedereen mag modereren. Hierdoor is het ook mogelijk dat sommige posts verkeerd worden gemodereerd, omdat elk mens fouten maakt of door personen die het systeem misbruiken.

Dit topic is een verzamelplaats van zogenaamde mis-moderaties, zodat we met meerdere reguliere modders kunnen ingrijpen indien de moderatie verkeerd gemodereerd is. Eventueel kan een powermod ingrijpen als de reactie tegen de regels is of de moderatie niet meer rechtgezet kan worden (bijvoorbeeld als de reactie te oud is of als er teveel mensen verkeerd hebben gemodereerd).

Je mag natuurlijk altijd een eigen topic openen en dat is zeker verstandig als je een stevige discussie verwacht. Als er onverhoopt toch een lange discussie ontstaat kan een forum-moderator de discussie afsplitsen naar een eigen topic.

Hoe te modereren
Modereren gaat grotendeels naar eigen inzicht, maar er zijn een aantal richtlijnen gemaakt waar een moderator zich grotendeels aan moet houden. Deze richtlijnen zijn te vinden in: reviews: Tweakers.net moderatie faq. Deze richtlijnen zijn bedacht, zodat elke reactie geplaatst bij een artikel een zo objectief mogelijke moderatie krijgt. Het is namelijk niet de bedoeling om een moderatie hoog of laag te modereren, omdat je het ermee eens bent of niet. Verder wordt sterk aangeraden de TMF miniFAQ door te lezen, want de meest voorkomende vragen komen daar aan bod.

Hoe we de meldingen graag zien
• Plaats waar de fout staat inclusief volledige URL
(de directe URL is te verkrijgen door op het datum-tijd gedeelte te klikken boven elke reactie).
• Suggestie voor verbetering, evt. met een korte toelichting.

De Tweakers Moddereter Forum IRC :+
Er is ook een irc waar over moderaties en/of posts gepraat kan worden. Deze is hier te vinden:

/server irc.tweakers.net:6667
/join #tmf

Of direct via Mibbit:
http://embed.mibbit.com/?...eakers.net&channel=%23tmf

Links
Het TMF Beleid, ModFAQ en miniFAQ:
TMF Beleid
reviews: Tweakers.net moderatie faq
TMF miniFAQ

Klachtafhandeling:
Modstatus klachtenloket

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:38

botoo

💀 too old to die young

Omdat je het als een flame brengt.
spuuglelijk! . . . niet om aan te zien zoiets!
Op Fok/GS/etc zal dat vast een normale manier van reageren zijn.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-04 18:48
Ik vind het gewoon een 0. Zo erg is het nou ook weer niet. En om heel eerlijk te zijn ben ik die Fok/GS vergelijkingen meer dan zat.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrlammers
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-02-2023
albatross schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:16:
[...]

"Geld dat zij int, of boetes die worden opgelegd mede door BREIN, komen niet bij rechthebbenden terecht."

Zonder bronvermelding of onderbouwing is het m.i. weinig meer dan een loze (stemmingmakerige) kreet.

Voorts kom ik ook allerlei cliches weer terug, zoals de heksenjacht, het verouderde verkoop-model van de industrie; plus een hele 'verhandeling' waarom je vindt dat BREIN maar eens aangepakt moet worden.

Ik hou het zelf, als je het niet erg vindt, gewoon op een 0. 'Ongewenst' lijkt me daarentegen weer behoorlijk overtrokken.
Ik heb de clichés eruit gehaald en verwezen naar de website van BREIN, BUMA en de SONT waarop staat wat ze doen.

mrlammers in 'nieuws: Teeven wil thuiskopieheffing mogelijk gaan uitbreiden'

Informatief, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10-2024

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274613

botoo schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:10:
[...]

Omdat je het als een flame brengt.

[...]

Op Fok/GS/etc zal dat vast een normale manier van reageren zijn.
ik geef toch gewoon mijn mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03 12:40

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anoniem: 274613 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:27:
[...]

ik geef toch gewoon mijn mening?
Ik heb je een 0 gegeven. In een poll wordt doorgaans wat soepeler gemodereerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Neko Koneko in 'nieuws: WikiLeaks publiceert miljoenen interne e-mails Syrië'

Zo he, die laatste alinea. Generaliserende troll, anyone much? Ik kan er niet meer dan een -1 van maken...

De rest is overigens ook niet meer dan een totaal niet-onderbouwde complottheorie.

[ Voor 13% gewijzigd door wildhagen op 05-07-2012 13:55 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beroemdheid
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
MrAngry in 'reviews: Pro Cycling Manager 2012'

Ik vind het niet echt een troll, het is nog een best relevante bijdrage. Het lijkt er niet op dat hij het slecht bedoelt, ook als ik kijk naar zijn geschiedenis (0,7 is toch niet erg?). Misschien is het geen +1 waard, maar een -1 vind ik te zwaar bestraft.

Fractal Design Core 1100 review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik vind een -1 wel passend. Het standaard doping gezeur over een fiets spel is gewoon erg nutteloos.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
lanerios schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:35:
ik vind een -1 wel passend. Het standaard doping gezeur over een fiets spel is gewoon erg nutteloos.
Echt trollerig 'gezeur' zag ik niet. Nutteloosheid wel. Gewoon een 0 van mij.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Die eerste is licht flamerig, maar volslagen offtopic dus mag toch naar de -1. En die tweede is al helemaal een -1.

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 05-07-2012 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ach, velen zijn van mening dat die laatste een +3 is, dus wellicht is een -1 toch wel een beetje te streng?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
wildhagen schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:57:
Ach, velen zijn van mening dat die laatste een +3 is, dus wellicht is een -1 toch wel een beetje te streng?
Klonk mij toch in de oren als een tamelijk kinderachtige, one-liner 'dig' richting Apple. Ik heb mijn -1 veranderd naar 0; maar meer zie ik er niet in. En al helemaal geen +3. LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:38

botoo

💀 too old to die young

albatross schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:02:
Ik heb mijn -1 veranderd naar 0; maar meer zie ik er niet in. En al helemaal geen +3. LOL.
*iets met cynisme* ;)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

RoD schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 14:54:
Die eerste is licht flamerig, maar volslagen offtopic dus mag toch naar de -1. En die tweede is al helemaal een -1.
Ik vind een 0 prima te verdedigen voor die post moet ik zeggen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Afbeeldingslocatie: http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/small/0810/sarcasm-meter-sarcasm-meter-demotivational-poster-1223486438.jpg

Idd dus :)

Uiteraard is die 2e reactie een -1, maar d'r is no way in hell dat die ooit nog op het juiste niveau zal belanden. Hooguit door een powermodfix, maar die funtionaliteit bestaat helaas niet meer, dus ook dat is geen optie meer.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Bestaat wel, maar je kunt hem ook als grapje lezen imho. Er komen continu artikelen langs dat telefoons teveel op elkaar lijken

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

3x -1 uiteraard, daar lijkt me geen discussie over mogelijk.

Maar de 1e en 2e krijgen wel +1, +2 en zelfs +3. Gaat weer goed.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 22-04 17:55

StrongArmLance

Endless flow

wildhagen schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:02:
3x -1 uiteraard, daar lijkt me geen discussie over mogelijk.

Maar de 1e en 2e krijgen wel +1, +2 en zelfs +3. Gaat weer goed.
Drama echt :/
Al die reacties zo'n beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Gewoon al die mismodders hard aanpakken :P en alle 3x -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
mrlammers schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:22:
[...]

Ik heb de clichés eruit gehaald en verwezen naar de website van BREIN, BUMA en de SONT waarop staat wat ze doen.

Informatief, lijkt me.
Wil niet lullig doen, maar een linkje naar de site van BREIN maakt m.i. nog geen 'Informatief' ('Informatief'' is m.i. meer dan alleen maar informatie verstrekken die iedere tweaker binnen 2 seconden zelf gevonden heeft).

Voorts voelt je post nog steeds een beetje aan als stemmingmakerij:

"Als Tim Kuik er niet zou zijn, dan zou geen enkele artiest minder kaas op z'n brood hebben. Dat is een feit."

"BREIN zorgt er niet voor dat artiesten worden gecompenseerd voor misgelopen inkomsten. Sterker nog: BREIN wordt gefinancierd door de industrie en krijgt dus geld, dat ook uitgekeerd had kunnen worden aan de rechthebbenden waar zij claimt voor te strijden."

Beetje flauw allemaal: uiteraard stort BREIN het geld dat ze krijgen van de industrie, om piraterij te bestrijden, niet rechtstreeks op de bankrekening van de artiesten. Dat wil echter niet zeggen dat door toedoen van BREIN de schade niet beperkt is. Althans, je presenteert het als "een feit" dat "Als Tim Kuik er niet zou zijn, dan zou geen enkele artiest minder kaas op z'n brood hebben." Tamelijk ongefundeerd.

Ik ga er in ieder geval zeker geen 'Informatief' voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-04 16:20

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb er met een dubbel gevoel een +1 gegeven. Normaliter zou een aanname zoals te vinden in de openingsregel van de post ervoor hebben gezorgd dat ik een 0 gaf, nu echter, staat er een goed verhaal achter en vind ik zwaarder wegen dan de openingszin en daarom een +1 maar zeker niets meer dan dat.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Aapje! in 'nieuws: Tweede Kamer wil bezuinigingen op ruimtevaart terugdraaien'
Deze heeft dankzij die 8x +3 nog heel wat zetjes naar -1 nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Agree, het is gewoon een rant.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
mrlammers schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:22:
[...]

Informatief, lijkt me.
Nee, gewoon een +1. Het is standaard google info. En zoals al eerder gemeld, aardige stemmingmakerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Grrrrrene in 'nieuws: Tweede Kamer wil bezuinigingen op ruimtevaart terugdraaien'
geen idee of je een geestelijke handicap hebt, maar denk het niet
Ik vind dit nogal een aanvallende reactie, -1 waard of ben ik dan te streng?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 428562 in 'nieuws: Tweede Kamer wil bezuinigingen op ruimtevaart terugdraaien'

Dat is teveel op de man (schoolmeester), en sowieso voegt de reactie niks toe, maximaal een 0 dus, of een -1.

SuperDre in 'nieuws: Tweede Kamer wil bezuinigingen op ruimtevaart terugdraaien'

Vind ik geen -1 waard.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zeker niet, het was puur als voorbeeld bedoelt, doelend op het speciaal onderwijs deel. :) ik vind het een +1, een +2 net iets te. Het kan ook zijn dat ik het compleet fout lees hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
lanerios schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:54:
[...]

Zeker niet, het was puur als voorbeeld bedoelt, doelend op het speciaal onderwijs deel. :) ik vind het een +1, een +2 net iets te. Het kan ook zijn dat ik het compleet fout lees hoor
Nee hoor ik ben het met je eens. Ik vind het ook niet aanvallend en ik zie het ook als een voorbeeld.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Ik ook niet. Ik twijfel tussen +1 en 0 vanwege de toon. Heb er nu +1 op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Kan me voorstellen dat ie het 'als voorbeeld bedoeld' heeft (zie hierboven), maar de algemene teneur is toch die van behoorlijk op de man spelen. -1 lijkt me wat te veel van het goede, maar meer dan een 0 wordt het bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mwah, het wordt duidelijk als voorbeeld gebruikt, zeker gezien het 2e deel van de zin.

Een +1 lijkt me een prima score, gezien het gehele betoog :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
albatross schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:57:
[...]

Kan me voorstellen dat ie het 'als voorbeeld bedoeld' heeft (zie hierboven), maar de algemene teneur is toch die van behoorlijk op de man spelen. -1 lijkt me wat te veel van het goede, maar meer dan een 0 wordt het bij mij niet.
Ik zou het er gedeeltelijk mee eens zijn maar de reactie waar hij op reageert bevat ook alleen maar "ik, ik, ik" en hij reageert daar direct op.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-04 17:51

mrc4nl

Procrastinatie expert

Anoniem: 450459 in 'reviews: Zes opgevoerde GTX 670's en 680's in de ring'
info op basis van ervaring, verdient dat echt +2? van mij een nette +1. maar alleen kom ik er niet.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Rutix schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:04:
[...]

Ik zou het er gedeeltelijk mee eens zijn maar de reactie waar hij op reageert bevat ook alleen maar "ik, ik, ik" en hij reageert daar direct op.
Daar zit wel wat in. Heb em veranderd naar +1.

EDIT:

SEQREEL in 'nieuws: Tweede Kamer wil bezuinigingen op ruimtevaart terugdraaien'

Heb dat hele draadje maar even op off-topic gezet. We hebben het niet over de JSF, en of we er wel of niet aan mee moeten doen.

Als mensen het te zwaar vinden hoor ik het wel.

EDIT 2:

Meulugar in 'nieuws: Tweede Kamer wil bezuinigingen op ruimtevaart terugdraaien'

Was geen -1 waard. Het is een on-topic, onderbouwde mening (niet een mening die ik deel, overigens, maar dat doet er niet toe). Hij geeft aan dat ie andere prioriteiten belangrijker acht. Zijn toon is hier en daar wat trollerig misschien, maar ik denk niet dat trollen zijn bedoeling was (hij verwoordt dingen gewoon wat lomp). Heb em dus een voorzichtige +1 gegeven.

[ Voor 65% gewijzigd door albatross op 06-07-2012 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
mrc4nl schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:10:
Anoniem: 450459 in 'reviews: Zes opgevoerde GTX 670's en 680's in de ring'
info op basis van ervaring, verdient dat echt +2? van mij een nette +1. maar alleen kom ik er niet.
Ook van mij +1 gekregen. Hij laat ook niks zien die zijn ervaringen ondersteunen dus kan net zo goed niet waar zijn :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Rutix schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 12:25:
[...]

Ook van mij +1 gekregen. Hij laat ook niks zien die zijn ervaringen ondersteunen dus kan net zo goed niet waar zijn :).
Ja hoor, gewoon een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

SuperDre in 'nieuws: Tweede Kamer wil bezuinigingen op ruimtevaart terugdraaien'
Wat is hier precies informatief aan? Heb hem een 0 gegeven.

himlims_ in 'nieuws: Nexus 7-tablet komt 'waarschijnlijk' in september naar Nederland'
Deze reactie voegt ook weinig toe.

[ Voor 34% gewijzigd door tweaker2010 op 06-07-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:47
Ik vind het onterecht dat deze reactie als ongewenst wordt beoordeeld: MrAngry in 'reviews: Pro Cycling Manager 2012'

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Vind ik ook. Heb hem een +1 gegeven. Het is een onderdeel van de sport (al zou dat niet zo horen te zijn) en deze opties zouden het zeker interessanter maken om te spelen, vermoed ik zo!
De -1 gevers zullen waarschijnlijk struikelen over de gestelde vraag icm de illegaliteit hiervan in het dagelijks leven!

@lanerios: you've just proven my point!

[ Voor 6% gewijzigd door TheCapK op 06-07-2012 15:10 ]

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Terecht voor mij. Zeiken over het doping gebeuren is beter op zn plaats op een wielrenner forum, niet bij een game. En meer dan zeiken erover zie ik er echt niet in. Ik kan er echt met moeite een 0 van maken, maar sorry op een tweakers (tech site! geen sport site!) hoort dat gewoon niet thuis

[ Voor 27% gewijzigd door corset op 06-07-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Zonder een inhoudelijke discussie te beginnen maar waarom zou dat niet op een techsite horen? Als hij het een welkome toevoeging zou vinden aan een spel, waarom mag hij dat dan niet roepen? Hij spuit zichzelf toch niet vol alvorens aan een race mee te doen of bedoelt er iets ander ergs mee?
Het is gewoon spelgerelateerd en dus kan hij erover zeggen wat hij wil. Een -1 is zwaar overdreven en ik snap de gedachtegang dan ook niet van de -1 gevers.

Dit is geen -1 materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
lanerios schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:09:
Terecht voor mij. Zeiken over het doping gebeuren is beter op zn plaats op een wielrenner forum, niet bij een game. En meer dan zeiken erover zie ik er echt niet in. Ik kan er echt met moeite een 0 van maken, maar sorry op een tweakers (tech site! geen sport site!) hoort dat gewoon niet thuis
Wel, het topic was nu eenmaal "'Pro Cycling Manager 2012'". Jouw critque is eigenlijk meer een 'meta-oordeel' over de vraag of wielrennen ueberhaupt thuishoort op tweakers. Maar aangezien het nou eenmaal ging over een game over het managen van wielrennen, lijkt me zijn post, in die context, toch wel on-topic. Heb em zelf dan toch maar een +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ok, geen -1 dan. Maar sorry, mag ik dan bij Fifa beginnen "komt er ook match fixing bij" etc? Dat is dan ook gewoon toegestaan. En bij elk sport spel beginnen over zulk soort dingen moeten we goed gaan vinden.
Dat is mijn punt, als je dit +1 gaat vinden, dan moet je dus om niet zeer hypocriet te zijn, dit bij elke sport review toe gaan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:47
Dat is toch on-topic, of hoogstens off-topic als je het niet grappig vind, maar ongewenst is het zeker niet. Het lijkt me overigens oprecht een leuke toevoeging aan een wielermanager, maar dat terzijde.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 19:54

Creesch

bla bla!

carpebios in 'nieuws: Noodnummer 112 wordt bereikbaar per sms'

Zeker wel +1 maar geen +2 aangezien er niet heel veel nieuwe informatie in staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Defiance in 'nieuws: Corsair brengt Force Series GS-ssd's uit'
Iemand mag het met me oneens zijn, maar dit vind ik een erg aanvallende reactie.
Ik ben notabene zelf een OCZ SSD gebruiker, dus weet echt wel waar ik over praat.

Daarnaast is die -1 moderatie op mijn reactie erboven een mismod.

[ Voor 9% gewijzigd door tweaker2010 op 06-07-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-04 16:32
tweaker2010 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:22:
Defiance in 'nieuws: Corsair brengt Force Series GS-ssd's uit'
Iemand mag het met me oneens zijn, maar dit vind ik een erg aanvallende reactie.
Ik ben notabene zelf een OCZ SSD gebruiker, dus weet echt wel waar ik over praat.

Daarnaast is die -1 moderatie op mijn reactie erboven een mismod.
Dat is idd een aanvallende reactie, heb m toch +1 gegeven. Er staat wel degelijk nuttige info in z'n reactie, maar de manier waarop is een beetje bedroevend. Jouw reactie heb ik een 0 gegeven, omdat de laatste anderhalve zin :P toch onwaar is helaas. Met dit soort onderwerpen blijft het belangrijk bronnen te geven, of een goede argumentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Trishul schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:40:
[...]

Dat is idd een aanvallende reactie, heb m toch +1 gegeven. Er staat wel degelijk nuttige info in z'n reactie, maar de manier waarop is een beetje bedroevend. Jouw reactie heb ik een 0 gegeven, omdat de laatste anderhalve zin :P toch onwaar is helaas. Met dit soort onderwerpen blijft het belangrijk bronnen te geven, of een goede argumentatie.
"Zo blijkt maar weer dat jij weinig verstand heb van de SSD controller/Firmware scene."

"Als je niet weet waar je het over hebt, zeg dan ook niks erover."

Heb die van Defiance dus toch een 0 gegeven, en die van tweaker2010 een +1, aangezien Kees de Jong ook weer afdoet op de 'correctie' van Defiance. Dat maakt het geheel dan toch gewoon een on-topic discussie, waarin Defiance aan het flamen is, het ook niet per se beter weet, en tweaker2010 zeker geen -1 verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Dat lijkt me zwaar overtrokken. "Kortom M$ heeft gezien dat ze met hun prijsniveau de markt niet konden veroveren" noem ik nou niet bepaald M$ bashing. Gewoon een +1 van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

albatross schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:18:
[...]
Dat lijkt me zwaar overtrokken. "Kortom M$ heeft gezien dat ze met hun prijsniveau de markt niet konden veroveren" noem ik nou niet bepaald M$ bashing. Gewoon een +1 van mij.
Ik had hem al +1 gegeven maar dat M$ had ik overheen gelezen. Een punt aftrek, dat maakt het een 0 voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

albatross schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:18:
[...]

M$ is absoluut ongewenst als je het mij vraagt. Ik heb dan ook gewoon -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
Bor de Wollef schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 11:44:
[...]

M$ is absoluut ongewenst als je het mij vraagt. Ik heb dan ook gewoon -1 gegeven.
Misschien wordt het een keer tijd om het 'ongewenst' bij M$ eens te herzien? Veel mensen schrijven M$, gewoon als handige afkorting van het bedrijf (en met een $, om verwarring met MS, de ziekte, te voorkomen). Ik zag er in de post van de beste man iig absoluut geen kwaad in (en ik schreef het zelf trouwens ook zo, zag ik nu, lol).

-1 vind ik iig heel erg zwaar voor een vermeende 'flame' die feitelijk uit niets meer bestaat dan een S vervangen door een $. Als het al iets is, dan alleen een heel lichte steek richting Microsoft, in de orde van grootte van het schrijven van 'Windoze' ipv 'Windows'.

Maar goed, ik ben dan ook geen ProMod. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

M$ is en blijft simpelweg een troll (geen flame!), net als vergelijkbare termen als Crapple, Appl€, Linsux etc etc, die ook wel eens langskomen.

En trolls belonen we met een welverdiende -1.

Als mensen niet volwassen genoeg zijn om normaal, dus zonder trolls, te kunnen reageren, is het wellicht verstandig om maar niet te reageren. Het is immers niet verplicht.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
:? Ja, er worden +2's en +3's uitgedeeld. Wat wil je precies?

Ik vind Anoniem: 425494 in 'nieuws: Wetenschappers zetten snelle camera in voor kankerdetectie' overigens niet meer dan een +1. Grote, vrij irrelevante quote.

[ Voor 25% gewijzigd door RoD op 07-07-2012 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
@hierboven

allebei +1

Anoniem: 425494 in 'nieuws: Google eist 4 miljoen dollar van Oracle na rechtszaken'
dit is een zuivere 0. Die +2 en +3 zijn echt over de top

Sir Guinhill in 'nieuws: Google eist 4 miljoen dollar van Oracle na rechtszaken'
Deze reactie is puur als troll bedoeld. -1

Anoniem: 80466 in 'nieuws: Google eist 4 miljoen dollar van Oracle na rechtszaken'
deze mag van mij ook naar -1
alt-92 in 'nieuws: Google eist 4 miljoen dollar van Oracle na rechtszaken'
ook -1
Myri in 'nieuws: Google eist 4 miljoen dollar van Oracle na rechtszaken'
idem -1
jip_86 in 'nieuws: Google eist 4 miljoen dollar van Oracle na rechtszaken'
quasi leuk proberen te doen -1
SiC123 in 'nieuws: Google eist 4 miljoen dollar van Oracle na rechtszaken'
offtopic 0

Beukerz in 'nieuws: Samsung: brand Galaxy S III veroorzaakt door 'externe energiebron' - update'
dit is een echte -1 dus degene die daar +1 heeft aangegeven verdient wat aandacht
chimnino in 'nieuws: Samsung: brand Galaxy S III veroorzaakt door 'externe energiebron' - update'
Deze heeft nog een klein zetje nodig
Anoniem: 211998 in 'nieuws: Samsung: brand Galaxy S III veroorzaakt door 'externe energiebron' - update'
ook -1
Countess in 'nieuws: Samsung: brand Galaxy S III veroorzaakt door 'externe energiebron' - update'
deze heeft ook zetje naar -1 nodig
Finraziel in 'nieuws: Samsung: brand Galaxy S III veroorzaakt door 'externe energiebron' - update'
dit is helemaal geen +1 maar een -1, degene die 12x +1 hebben gegeven :r
MneoreJ in 'nieuws: Samsung: brand Galaxy S III veroorzaakt door 'externe energiebron' - update'
0 irrelevant
i7x in 'nieuws: Samsung: brand Galaxy S III veroorzaakt door 'externe energiebron' - update'
0 offtopic
Finraziel in 'nieuws: Samsung: brand Galaxy S III veroorzaakt door 'externe energiebron' - update'
-1 ongewenst
0siris in 'nieuws: Samsung: brand Galaxy S III veroorzaakt door 'externe energiebron' - update'
0 offtopic
SuperDre in 'nieuws: Samsung: brand Galaxy S III veroorzaakt door 'externe energiebron' - update'
kritiek op nieuws bericht -1, zit er 1 tussen die +2 heeft gegeven

[ Voor 46% gewijzigd door SRich op 08-07-2012 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Zo, jij bent streng... Met een aantal ben ik het ook niet eens, maar van sommige met je ook wel een beetje de humor blijven inzien.

@Rod: Mja, ik had wat duidelijker moeten zijn inderdaad. ;) Het liefst +3 natuurlijk, maar eigenlijk wil ik gewoon weten of die post dat wel waard is. De +1 snap ik, objectief bekeken, in elk geval niet.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
Krylinck schreef op zondag 08 juli 2012 @ 01:55:
Zo, jij bent streng... Met een aantal ben ik het ook niet eens, maar van sommige met je ook wel een beetje de humor blijven inzien.

@Rod: Mja, ik had wat duidelijker moeten zijn inderdaad. ;) Het liefst +3 natuurlijk, maar eigenlijk wil ik gewoon weten of die post dat wel waard is. De +1 snap ik, objectief bekeken, in elk geval niet.
Kijk en dat is de primaire oorzaak dat het mod systeem ontspoort. Het is de bedoeling dat je niet reactie +1 ofzo geeft omdat je er mee eens bent. Maar een score geeft op basis van inhoud.

Je reactie vind ik een +2 waar puur omdat je eigen informatie neerzet en ook vragen stelt, +3 vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
TheodoorDG in 'nieuws: Hackers stelen klantgegevens bij virtuele provider Simpel'

Al is een site kwestbaar voor SQL injecties, hoef je dat zeker publiekelijk niet te melden. -1 van mij. Maar verzoek aan de Powermods om deze van -2 te voorzien

ViperNL in 'nieuws: Hackers stelen klantgegevens bij virtuele provider Simpel'
deze leg nog ff uit hoe het moet.... idem -2

[ Voor 26% gewijzigd door SRich op 08-07-2012 03:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:41

Herman

FP ProMod
Topicstarter

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21785

Ik heb net, toen Tweakers weer up & running was, een lange reeks reacties in dit topic gemodereerd. Viel me op dat de meeste reacties voordat ik er langskwam één moderatie hadden - allen als "ongewenst" geclassificeerd. Ik had te weinig boostpoints om de balans helemaal te herstellen, maar hopelijk kan er iets gedaan worden aan de gast die al die "ongewenst" moderaties heeft uitgedeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iftert
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-03 17:58
Anoniem: 388974 in 'nieuws: British Airways gaat passagiersgegevens opzoeken op internet'

+1 en niet meer lijkt me

hmmm ik zag hier nog maar 1 pagina staan :) zie nu pas de react boven me :)

[ Voor 17% gewijzigd door Iftert op 08-07-2012 17:51 ]

Als je je veters niet strikt heb je kans om te vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:57
Waarom krijgt deze post in hemelsnaam 22x -1 en 5x 0?? Complete onzin!
Die misbruiken allemaal hun rechten.
simplicidad in 'nieuws: Apple stapt uit programma voor 'groene' certificaten'

Hier nogmaals 6x -1 en 12x 0, terwijl het op zijn minst gewoon een +1 is.
Carbon in 'nieuws: Apple stapt uit programma voor 'groene' certificaten'

En hier 8x -1

Nog eens 8x -1
vgroenewold in 'nieuws: Apple stapt uit programma voor 'groene' certificaten'

4x -1
devil-strike in 'nieuws: Apple stapt uit programma voor 'groene' certificaten'

10x -1

4x -1

Krijg sterk het gevoel dat er een paar gigantisch aan het minnen zijn daar.

[ Voor 79% gewijzigd door SidewalkSuper op 09-07-2012 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
+1 in mijn ogen, misschien net +2. Het enige wat je doet is meer vragen stellen naar aanleiding van het artikel. meer is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjankoole
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 08:00
SidewalkSuper schreef op maandag 09 juli 2012 @ 00:10:
Krijg sterk het gevoel dat er een paar gigantisch aan het minnen zijn daar.
Dat is helaas schering en inslag tegenwoordig. Vroeger zag je dergelijk gedrag haast nog exclusief in FP artikelen waar het woordje Apple in voor kwam, tegenwoordig lijkt 't zich te verspreiden naar alle artikelen. Het lijkt wel alsof we een massale toeloop van telegraaf/fok! lezers te verduren hebben gehad, qua niveau. (of gebrek daaraan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Anoniem: 63628 in 'nieuws: Apple stapt uit programma voor 'groene' certificaten'
Deze hoge scores slaan ook helemaal nergens op:
+3 Spotlight 15
+2 Informatief 13
+1 On-topic 18
0 Off-topic / Irrelevant 22
-1 Ongewenst 111
Gemiddeld -0,1
Effectief 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Volgens mij heb ik deze 2x een -1 gegeven.

paalbasher in 'reviews: LG Optimus 4X HD: de minst dure quadcore'

Ik gaf een -1, ging naar zijn profiel om vervolgens met een page-back erachter te komen dat zijn reactie ongemod was. Dus ik geef een -1 waarna er in totaal 2x een -1 is gegeven. Kan iemand dit checken? Lijkt mij namelijk niet de bedoeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
bazs2000 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:07:
Volgens mij heb ik deze 2x een -1 gegeven.

paalbasher in 'reviews: LG Optimus 4X HD: de minst dure quadcore'

Ik gaf een -1, ging naar zijn profiel om vervolgens met een page-back erachter te komen dat zijn reactie ongemod was. Dus ik geef een -1 waarna er in totaal 2x een -1 is gegeven. Kan iemand dit checken? Lijkt mij namelijk niet de bedoeling.
Jij hebt hem maar 1x gemodereerd samen met iemand anders.

[ Voor 82% gewijzigd door Kixtart op 09-07-2012 10:15 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Stom toeval dus in een korte tijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
De vermelding dat je een reactie gemod hebt verdwijnt gewoon als je met back terugkomt op een pagina. Effectief heb je de reactie wel gemod en wijzig of bevestig je gewoon de moderatie als je hem nogmaals aanklikt. Dubbel modden is onmogelijk.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

blamauci in 'nieuws: The Pirate Bay-proxy Greenhost moet offline'

+1? +3??? WTF? De 1e regel is een flamebait, er zit een troll in, oproep tot spammen, moderatiegezeik... ik kom niet verder dan -1.

Shamalamadindon in 'nieuws: The Pirate Bay-proxy Greenhost moet offline'

Die troll-link weer, dus -1. Krijgt +1's en +2's...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Verdwijnen die massa's mismods nog van mijn vorige post of wordt er wat aan gedaan? Toch zonde van enkele interessante posts daar, die zonder opmerken ineens op -1 zouden staan, of van ruim +2 naar krap aan een +1 zijn gezakt.

Zou graag willen weten of dat een paar schuldigen zijn of dat er en masse wordt gemismod door jan en alleman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

wildhagen schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:28:

+1? +3??? WTF? De 1e regel is een flamebait, er zit een troll in, oproep tot spammen, moderatiegezeik... ik kom niet verder dan -1.

Er is wel wat werk aan de winkel voor deze posts. Sjees, wat een zooitje weer. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Done, my good sir!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Hulp gedaan heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
SidewalkSuper schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:37:
Verdwijnen die massa's mismods nog van mijn vorige post of wordt er wat aan gedaan? Toch zonde van enkele interessante posts daar, die zonder opmerken ineens op -1 zouden staan, of van ruim +2 naar krap aan een +1 zijn gezakt.

Zou graag willen weten of dat een paar schuldigen zijn of dat er en masse wordt gemismod door jan en alleman.
Ook als ik mensen aanschrijf worden de bestaande moderaties vaak niet aangepast, vooral niet als ik die specifieke reactie niet in mijn mail heb genoemd. Verder, zie de topic warning.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

wildhagen schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:28:

Heb hem het laatste zetje naar -1 gegeven :)

Edit: dit lijkt me geen +3, maar ook geen -1:
A87 in 'nieuws: 'AMD Radeon HD 7990 komt tweede helft juli''

[ Voor 12% gewijzigd door tweaker2010 op 09-07-2012 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 10:19
Kevinp in 'nieuws: The Pirate Bay-proxy Greenhost moet offline'

Staat ook nog vrij hoog op +1, ik vind de post niet on topic, of relevant (maar ook niet ongewenst) dus een 0 waard.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Echt netaan een 0 hoor. Sorry, maar ik kom meningen lezen met een niveau, niet een random observatie. Als ik dat wil, dan ga ik wel op internet random feitjes lezen over de nieuwe BB's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik hoop ook reacties aan te treffen van een bepaald niveau maar ondertussen moeten wij de kleintjes niet vergeten. Over het niveau van deze post laat ik mij niet uit, wel over de score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Topicstarter
oeps, sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Modders, hoe zit het met de discussie die tussen mij en TrozA wordt gevoerd op nieuws: 'Hacker stelde Simpel via Vodafone op de hoogte van hack' ?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

xzaz schreef op maandag 09 juli 2012 @ 16:55:
Modders, hoe zit het met de discussie die tussen mij en TrozA wordt gevoerd op nieuws: 'Hacker stelde Simpel via Vodafone op de hoogte van hack' ?
Mja Troza heeft in mijn ogen een punt, maar het is allebei ontopic. Heb een paar reacties weer op +1 gezet. De reactie waarin hij reageert met "Wil je er nog meer of houd je nu je grote mond?" staat imho terecht op -1 want dat is gewoon geen gewenst gedrag in een discussie. De rest staat wel goed lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-04 16:13
-1 slaat hier ook weer nergens op:
Mocro_Pimp® in 'nieuws: Microsoft neemt touchscreenfabrikant over'

Waarschijnlijk omdat het de first post is, maar kan imo gewoon op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creesch

Creesch

bla bla!

Wolfos schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:26:

Ik vind er inhoudelijk niet veel inzitten eigenlijk, en zo te zien is de post bewerkt, er zal eerst dus nog minder gestaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wolfos schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:26:

Hij voegt niet veel toe. Ik heb hem een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Petervanakelyen in 'nieuws: Windows 8 ligt eind oktober in Nederlandse schappen'

Trollerige fipo, dus -1? Iig zeker geen +1 en al helemaal geen +3, die toch worden uitgedeeld...

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 2 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Tevens zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

IRC: irc.tweakers.net - #tmf
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/?Action=Modoverzicht