Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 101 Laatste
Acties:
  • 177.331 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:04

Bor

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-01 20:02

Cloud

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:38

Herman

Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII

In dit topic worden mis-moderaties aangedragen, zodat er gediscussieerd kan worden of deze rechtgezet moeten worden. Indien je een beginnende moderator bent, wordt geadviseerd om onderstaande informatie goed door te lezen.

Wanneer je een reactie maakt dan verwachten we van je dat je het TMF Beleid doorgenomen hebt.

Introductie
In verschillende onderdelen op de Tweakers.net Frontpage is het mogelijk om te modereren. Moderatie wordt in eerste instantie gedaan om gebruikers de mogelijkheid te geven om de reacties bij nieuwsberichten (en dergelijke) in te delen naar kwaliteit. Een gebruiker kan er bijvoorbeeld voor kiezen om alleen erg nuttige posts te lezen door het niveau omhoog te zetten. Het moderatiesysteem zorgt er verder voor dat gebruikers die een reactie plaatsen kunnen zien welke waardering hun post krijgt.

Moderatie is user-driven dus dat wil zeggen dan in principe iedereen mag modereren. Hierdoor is het ook mogelijk dat sommige posts verkeerd worden gemodereerd, omdat elk mens fouten maakt of door personen die het systeem misbruiken.

Dit topic is een verzamelplaats van zogenaamde mis-moderaties, zodat we met meerdere reguliere modders kunnen ingrijpen indien de moderatie verkeerd gemodereerd is. Eventueel kan een powermod ingrijpen als de reactie tegen de regels is of de moderatie niet meer rechtgezet kan worden (bijvoorbeeld als de reactie te oud is of als er teveel mensen verkeerd hebben gemodereerd).

Je mag natuurlijk altijd een eigen topic openen en dat is zeker verstandig als je een stevige discussie verwacht. Als er onverhoopt toch een lange discussie ontstaat kan een forum-moderator de discussie afsplitsen naar een eigen topic.

Hoe te modereren
Modereren gaat grotendeels naar eigen inzicht, maar er zijn een aantal richtlijnen gemaakt waar een moderator zich grotendeels aan moet houden. Deze richtlijnen zijn te vinden in: reviews: Tweakers.net moderatie faq. Deze richtlijnen zijn bedacht, zodat elke reactie geplaatst bij een artikel een zo objectief mogelijke moderatie krijgt. Het is namelijk niet de bedoeling om een moderatie hoog of laag te modereren, omdat je het ermee eens bent of niet. Verder wordt sterk aangeraden de TMF miniFAQ door te lezen, want de meest voorkomende vragen komen daar aan bod.

Hoe we de meldingen graag zien
• Plaats waar de fout staat inclusief volledige URL
(de directe URL is te verkrijgen door op het datum-tijd gedeelte te klikken boven elke reactie).
• Suggestie voor verbetering, evt. met een korte toelichting.

De Tweakers Moddereter Forum IRC :+
Er is ook een irc waar over moderaties en/of posts gepraat kan worden. Deze is hier te vinden:

/server irc.tweakers.net:6667
/join #tmf

Of direct via Mibbit:
http://embed.mibbit.com/?...eakers.net&channel=%23tmf

Links
Het TMF Beleid, ModFAQ en miniFAQ:
TMF Beleid
reviews: Tweakers.net moderatie faq
TMF miniFAQ

Klachtafhandeling:
Modstatus klachtenloket

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-04 00:12
Laat ik maar eens beginnen met een +2 die eigenlijk meer een +1 zou moeten zijn:
David Mulder in 'nieuws: 'Microsoft kocht Nokia niet vanwege slechte marktpositie''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluepenguin
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Arnold T in 'nieuws: 'Microsoft kocht Nokia niet vanwege slechte marktpositie''
Lijkt me erg hoog gewaardeerd.
RoD schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:07:
[...]

Is nu wat lager gewaardeerd, maar kan nog wat moderaties gebruiken. Is wat mij betreft een 0, al kan een -1 ook nog wat het lijkt wel wat trollerig.
Dat is snel gebeurd, niet meteen verwacht dat die 6 maal spotlight zo snel zou verdwijnen.

[ Voor 48% gewijzigd door Bluepenguin op 20-06-2013 14:11 ]

denk ik..... of zoiets. >> Het blijft maar een mening tenslotte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Is nu wat lager gewaardeerd, maar kan nog wat moderaties gebruiken. Is wat mij betreft een 0, al kan een -1 ook nog wat het lijkt wel wat trollerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-04-2020

drq1

Thinkcraft

RoD schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 14:07:
[...]

Ik vind de 0 waar die nu op staat prima. Mijn gedachte is dat het eerder een Androidfanaat is die zich in z'n wiek geschoten voelt, maar ik gun hem het voordeel van de twijfel dat het niet als trol bedoelt is, eerder emotioneel.

Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 27-03 12:40

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:38

botoo

💀 too old to die young

Ik breng deze Godwin en moderatiezeurder nog eens onder de aandacht.
Anoniem: 109989 in 'nieuws: Toezichthouders vragen Google om privacywaarborgen voor Glass'
wmb komt deze niet boven de -1 uit.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

botoo schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 15:10:
Ik breng deze Godwin en moderatiezeurder nog eens onder de aandacht.
Anoniem: 109989 in 'nieuws: Toezichthouders vragen Google om privacywaarborgen voor Glass'
wmb komt deze niet boven de -1 uit.
Hij heeft idd nog wel een paar zetjes nodig. Hij staat inmiddels op 0, maar die +2's en +3's zijn veel te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
@qlum: klopt dat m'n post daar geen +2 verdient, maar in dat geval verdient de post er boven alleen een +1 of minder, dus een beetje apart dat je alleen om mijn post klaagt? Een grafiekje en een tekst die veel mensen aanspreekt (blame everything on microsoft) maakt een post nog niet waar of een +2 waard :+ .

In ieder geval, dat is niet waar ik voor kwam:
Ten eerste is deze reactie een puur paniek zaaien/trollen kozue in 'reviews: Xbox One: Microsoft maakt rare sprongen' want iedere tweaker weet hier heel goed dat niet "alles wat je op internet hangt wordt in de gaten gehouden" en ook dat je niet via die apparaten word gemonitord. Er zijn mensen die het leuk vinden om paniek te zaaien op die manier, dus hij heet 6x een +2 gekregen wat hem alsnog naar 0 drukt.

En deze reactie van mezelf lijkt me ook niet dat die een -1 verdient David Mulder in 'reviews: Xbox One: Microsoft maakt rare sprongen' (ik schreef hem toen de post erboven nog niet tussen de -1 en 0 schommelde en het nog gewoon ontopic was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

David Mulder schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:05:
En deze reactie van mezelf lijkt me ook niet dat die een -1 verdient David Mulder in 'reviews: Xbox One: Microsoft maakt rare sprongen' (ik schreef hem toen de post erboven nog niet tussen de -1 en 0 schommelde en het nog gewoon ontopic was).
Na 3x 'onzin' ben ik gestopt met lezen. Ik heb je ook -1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:39

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Deze mag van mij nog wel een klopje op zijn bolletje hebben... +1 durf ik hem best te geven, hij heeft een punt dan Google overal is... maar +2 voor één regeltje?

Anoniem: 16328 in 'nieuws: Frankrijk eist dat Google privacyvoorwaarden aanpast'

edit:
deze mag van mij ook een trede omlaag stappen...

Anoniem: 16328 in 'nieuws: Frankrijk eist dat Google privacyvoorwaarden aanpast'

edit2:
er wordt bij meer reacties aan dit niuwsbericht met meningen gestrooid lijkt me... misschien dat een pro/powermod er nog eens doorheen kan tijgeren, om meer weging te kunnen delen?

[ Voor 40% gewijzigd door Waterbeesje op 20-06-2013 16:41 ]

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

himlims_ in 'nieuws: Microsoft looft 100.000 dollar uit voor melden van lek in Windows 8.1'

Die hoort op -1 lijkt me? Soortgelijke reacties krijgen die immers ook.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 06:01

pino85

Im just a Bird in the Sky

Zou iemand mijn post kunnen modden? alvast bedankt!

pino85 in 'nieuws: UPC stelt grote update voor Horizon voor onbepaalde tijd uit'

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Waarom heeft deze meneer een -2? Omdat ie iets zegt dat 'dom' is? Of omdat hij een andere mening heeft dan de rest? Volgens mij is het prima on-topic. 0 zou nog kunnen...

vordy in 'nieuws: Skype werkte zelf aan aftapmogelijkheid voor voip-gesprekken'

[ Voor 32% gewijzigd door MicScott op 20-06-2013 19:31 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

MicScott schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:30:
Waarom heeft deze meneer een -2? Omdat ie iets zegt dat 'dom' is? Of omdat hij een andere mening heeft dan de rest? Volgens mij is het prima on-topic. 0 zou nog kunnen...

Waar zie jij een -2? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16328

MicScott schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 19:30:

Kan worden aangemerkt als een troll of flame door zijn toon en bewoordingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Anoniem: 16328 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 20:19:
[...]

Kan worden aangemerkt als een troll of flame door zijn toon en bewoordingen.
Nee, vind ik niet. Zijn toon is misschien een beetje provocerend maar dat moet ook kunnen. Hij beledigt niemand, hij heeft een mening die anderen tegenstaat, en daarom wordt ie weggemod. Jammer. Vooral in een topic met zo'n onderwerp.

[ Voor 9% gewijzigd door MicScott op 20-06-2013 20:25 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Is wat mij betreft niet zo veel mis mee,heb er een 0 aan gehangen.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evEndzhar
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
MicScott schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 20:24:
Nee, vind ik niet. Zijn toon is misschien een beetje provocerend maar dat moet ook kunnen. Hij beledigt niemand, hij heeft een mening die anderen tegenstaat, en daarom wordt ie weggemod. Jammer. Vooral in een topic met zo'n onderwerp.
Het doel van trollen is juist om (emotionele) reacties uit te lokken, zonder dat het 'slachtoffer' door heeft dat hij geprovoceerd wordt. Dit kan dus prima een trollpost zijn, maar het blijft altijd moeilijk beoordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1

drq1

Thinkcraft

stewie in 'nieuws: Skype werkte zelf aan aftapmogelijkheid voor voip-gesprekken'
Waarom krijgt deze reactie een +1? Behalve dat het een off-topic en ongefundeerde kreet is, vind ik de conlusie (mafia als overheid) wel erg kort door de bocht.

Want waarom dan alleen het voetlicht voor de overheid van de VS? In de EU doen we tenslotte ook bij wet aan de opslag van telecomdata.

Mijn voorstel zou een 0 zijn.

Witchcraft to the ignorant, ... Simple science to the learned. Hence any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291608

Normaal vind ik de moderaties niet zo interssant. Maar op deze pagina zijn er ontzettend veel meer - moderaties dan normaal. En dacht meld het eens. Mijn eigen opmerkingen worden ook zomaar met - beoordeeld.

nieuws: Storing legt Xbox Live van Microsoft plat

Of misschien dat ik het fout heb.

GR. Luqa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1

drq1

Thinkcraft

Anoniem: 291608 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:35:
Normaal vind ik de moderaties niet zo interssant. Maar op deze pagina zijn er ontzettend veel meer - moderaties dan normaal. En dacht meld het eens. Mijn eigen opmerkingen worden ook zomaar met - beoordeeld.

nieuws: Storing legt Xbox Live van Microsoft plat

Of misschien dat ik het fout heb.

GR. Luqa
Het kan zijn dat er niet goed gemodereerd is. In dat geval is dit het juiste topic om de posts aan te dragen. Echter de volgende zin:
Ben ook benieuwd naar wie mij omlaag moderate. Of heb ik op zere tenen getrapt. Aan de hele lijst van moderaties te zien, zijn er toch een stel bij zeg..
levert een bijna instant de -1 op vanwege 'klagen' over de moderatie, zie o.a. de modfaq. Als je die zin weghaalt wil ik in ieder geval een andere score dan de -1 bijdrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291608

drq1 schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 22:44:
[...]

Het kan zijn dat er niet goed gemodereerd is. In dat geval is dit het juiste topic om de posts aan te dragen. Echter de volgende zin:

[...]

levert een bijna instant de -1 op vanwege 'klagen' over de moderatie, zie o.a. de modfaq. Als je die zin weghaalt wil ik in ieder geval een andere score dan de -1 bijdrukken.
Ok bedankt voor je reactie, Ja je hebt gelijk, en zal het zo aanpassen. Het over zere tenen komt nogal hard over. Al was het me bedoeling om te achterhalen wie het had gemoderate. Klagen is ook een groot woord. Dat het een - is prima, misschien had die persoon me ergens op kunnen attenderen. Maar het zag er nogal random uit en zonder enige uitleg. Beetje jammer imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1

drq1

Thinkcraft

Ryangr0 in 'nieuws: Storing legt Xbox Live van Microsoft plat'

Wat mij betreft voldoet de -1 prima voor de volgende opmerking. Misschien een 0, maar ik ben niet echt voor het promoten van modcommentaar:
Edit: Ik heb het gevoel dat iemand hier zijn of haar modrechten kwijt gaat raken. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je elke reactie -1 mod als het je niet aanstaat wat er gezegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:52
De hoeveelheid -1 mods voor redelijk normale dingen in dat draadje slaat echt helemaal nergens meer op. Zo te zien nog ongelofelijk veel papagaai mods. Een heleboel van de reacties zijn wel hetzeldfe inkoppertje van Xbox one DRM vs ps4, maar om dat nou meteen ongewenst te noemen, zijn natuurlijk wel de gevolgen van deze "misser". Het is in ieder geval een mooi draadje om even goed door te lezen, want de moderaties gaan echt alle kanten uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Veel minnetjes zijn terecht.

6x +2 mismod, moet denk ik 0 zijn: coolkil in 'nieuws: Storing legt Xbox Live van Microsoft plat'

Geen +1 waard, max 0: HKS-Skyline in 'nieuws: Storing legt Xbox Live van Microsoft plat'

[ Voor 105% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 21-06-2013 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

-Tom in 'nieuws: Foto's vermoedelijke opvolger iPhone 5 met grotere accu verschijnen online'

Lijkt mij toch geen +2 waard?

nieuws: Gevangenen krijgen pc in cel maar geen vrije internettoegang
-1 everywhere :o Helaas meer dan terecht in de meeste gevallen. Kortzichtige kindertjes op de frontpage :'(

[ Voor 42% gewijzigd door Tsurany op 21-06-2013 11:03 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

nieuws: Gevangenen krijgen pc in cel maar geen vrije internettoegang

Hier worden ook bijzonder veel -1's uitgedeeld aan opmerkingen die imo makkelijk op 0 mogen staan... Ook veel terechte -1's trouwens.
Sowieso een behoorlijk laag gemiddelde van de reacties: 50% van de oordelen staat momenteel -1 volgens de stats (op het moment van schrijven 77 van de 154)

edit @ Tsurany: we postten dit ongeveer tegelijk zie ik :) en helaas is dit bericht een beetje aan het vervuilen met dit soort reacties... Een reden temeer voor mij om niet te gaan posten (niet bepaald bekend met het onderwerp) maar daar denken deze mensen blijkbaar anders over...

[ Voor 23% gewijzigd door Waterbeesje op 21-06-2013 11:29 ]

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik zie heel veel ongefundeerde opmerkingen die voorkomen uit de onderbuik. Dat vind ik behoorlijk ongewenst om te lezen en voegt helemaal niks toe aan een gezonde discussie.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-03 17:31
Sleepkever schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 23:46:
De hoeveelheid -1 mods voor redelijk normale dingen in dat draadje slaat echt helemaal nergens meer op. Zo te zien nog ongelofelijk veel papagaai mods. Een heleboel van de reacties zijn wel hetzeldfe inkoppertje van Xbox one DRM vs ps4, maar om dat nou meteen ongewenst te noemen, zijn natuurlijk wel de gevolgen van deze "misser". Het is in ieder geval een mooi draadje om even goed door te lezen, want de moderaties gaan echt alle kanten uit.
Ook + mods die nergens op slaan. In dat topic mag wel eens met een grove borstel gegaan worden. Heeft al weinig zin alle mis gemodde posts hier te plaatsen want het zijn er teveel om op te noemen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passkes
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 20:13
Passkes in 'nieuws: Gevangenen krijgen pc in cel maar geen vrije internettoegang'

Zie hier heel veel negatieve / irrelevante moderaties, waaronder ook mijn post direct irrelevant gemod :S

Mijn topic over het toepassen van PC`s op een celblok, dat ik naar mijn inziens die liever buiten de celblok zie als algemeen goed. Daarnaast juist stimulatie tot e-learning voor gevangenissen, maar ook negatieve neve werking van de eventuele extra voorzieningen.
Lijkt me toch niet offtopic / irrelevant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 469887 in 'nieuws: Gevangenen krijgen pc in cel maar geen vrije internettoegang'

Inho een -1? Persoonlijke aanvallen (1e regel), generaliserende uitspraken over gemiddelde IQ's zonder onderbouwing etc.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind dit geen +3, maar een +1 max. Het is een mening meer niet: marino_centrino in 'reviews: Samsung Ativ Q: laptop én tablet met Windows én Android'
Wat een schitterend apparaat, maar een belabberde review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Passkes schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:32:
Passkes in 'nieuws: Gevangenen krijgen pc in cel maar geen vrije internettoegang'

Zie hier heel veel negatieve / irrelevante moderaties, waaronder ook mijn post direct irrelevant gemod :S

Mijn topic over het toepassen van PC`s op een celblok, dat ik naar mijn inziens die liever buiten de celblok zie als algemeen goed. Daarnaast juist stimulatie tot e-learning voor gevangenissen, maar ook negatieve neve werking van de eventuele extra voorzieningen.
Lijkt me toch niet offtopic / irrelevant?
Je staat op pagina 2 van de discussie en hebt binnen een uur al 4 moderaties te pakken (waarmee je op dit moment overigen alweer op 'on-topic' staat). ik denk dat het uiteindelijk best wel goed komt ;)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wildhagen schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 12:40:
Anoniem: 469887 in 'nieuws: Gevangenen krijgen pc in cel maar geen vrije internettoegang'

Inho een -1? Persoonlijke aanvallen (1e regel), generaliserende uitspraken over gemiddelde IQ's zonder onderbouwing etc.
Tja, volgens mij loopt die gast waar hij op reageert gewoon te trollen: Roel_D in 'nieuws: Gevangenen krijgen pc in cel maar geen vrije internettoegang' -1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1

drq1

Thinkcraft

Waar maak je dat uit op? Zoals ik het lees is het een wat scherpe reactie op de nieuwsgaring in de media en geeft hij wat argumenten waarom wel een computer in de gevangenis. Niet bijzonder overtuigend voor een +2, maar wat mij betreft prima +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

drq1 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 13:04:
[...]

Waar maak je dat uit op? Zoals ik het lees is het een wat scherpe reactie op de nieuwsgaring in de media en geeft hij wat argumenten waarom wel een computer in de gevangenis. Niet bijzonder overtuigend voor een +2, maar wat mij betreft prima +1.
Mensen moeten volgens hem eens nadenken met hun hoofd, ja ja want alleen hij is daartoe in staat :'). Verder is die eerste zin een trol.

Deze post haakt daar weer op in Anoniem: 469887 in 'nieuws: Gevangenen krijgen pc in cel maar geen vrije internettoegang' over dat nadenken met je hoofd.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 21-06-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Deze staat al een half uurtje op +2, maar ik zie niet in waarom deze dat zou verdienen (eerder offtopic zelfs imo) Vodafone-info geven op een T-mobile-upgrade...

http://tweakers.net/react...Posting&ParentID=62931574

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1

drq1

Thinkcraft

Beesje schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:32:
Deze staat al een half uurtje op +2, maar ik zie niet in waarom deze dat zou verdienen (eerder offtopic zelfs imo) Vodafone-info geven op een T-mobile-upgrade...

http://tweakers.net/react...Posting&ParentID=62931574
Ik vermoed dat je deze reactie bedoeld: maarud in 'nieuws: T-Mobile verdubbelt aantal MB's vakantiebundels'?
Als ik jouw link volg krijg ik nl. "Reactie niet gevonden" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand heeft erg veel +3 x 1 uitgedeeld hier: productreview: Samsung Ativ Book NP880Z5E-X02NL review door EXpaND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467883

Een misselijke troll of een rechts-extremistische gek? In ieder geval een -2:
Zoiets moet je dan ook niet quoten...
https://tweakers.net/reac...=Posting&ParentID=6293504

[ Voor 35% gewijzigd door Dirk op 22-06-2013 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Gelukkig staan de meeste scores die die persoon heeft gemod wel op de juiste score. heb hem meteen ook maar gemaild!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-03 18:44
Onterecht op -1
Wulfklaue in 'nieuws: Britse inlichtingendienst tapt petabytes aan data via backbones af'

m.i. een +1 vanwege nog enigszins on-topic zijn

[ Voor 9% gewijzigd door lammert op 22-06-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het is eerder -1 dan +3 (wat ie ook 5x krijgt), ik vind het een zwaar off-topic reactie iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap niet dat mensen hier een +1 voor geven. Ik vind het een fipo en eentje die niets toevoegt. Het is ook nog eens onzin want dat mini slaat op de verhouding binnen de S4 lijn, iets wat ook pas 10x of meer is verteld.: Jeoh in 'reviews: Twee Galaxy S4's: de Active en de Mini'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mee eens, deze lift trouwens ook mee op de fipo:
Titan_Fox in 'reviews: Twee Galaxy S4's: de Active en de Mini' heb hem daarom een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

It's always tease, tease,

Topicstarter
Maar gaan we dat ook doen..........! ;)

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

k1n8fisher schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 17:48:
Maar gaan we dat ook doen..........! ;)
Hehe ;).

6x -1 mismod naar mijn idee. Ik vind het in elk geval een +2 waard: moh.moh in 'reviews: Twee Galaxy S4's: de Active en de Mini'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 467883

Zoiets moet je dan ook niet quoten...
Ik hang dit soort gasten liever hoog in een boom dan dat ik ze onder een tapijtje veeg. Maar ik snap jouw insteek ook wel hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

drq1 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 15:39:
[...]
Ik vermoed dat je deze reactie bedoeld: maarud in 'nieuws: T-Mobile verdubbelt aantal MB's vakantiebundels'?
Als ik jouw link volg krijg ik nl. "Reactie niet gevonden" ;)
Klopt... Staat nu ook op +1 zo te zien.

martijn_tje in 'nieuws: Intel maakt groot aantal nieuwe Haswell-chips voor laptops bekend'
Volgens mij niet een +2, maar met een klein tikje op z'n bolletje weer op de juiste plaats :)

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
Ik vraag niet zo graag een rechtzetting voor mezelf, maar toch (ik hou niet van -1tjes als totaalscore. Dit zou denk ik mijn eerste zijn).
Mezelf: Storing legt Xbox Live van Microsoft plat
Ik doe geen rant of negatief naar de ene of de andere partij, ik weerleg enkel zijn saillant detail (en maak een vergeijking). Het is geen reactie die op een +1 doelde, maar een 0 lijkt me eerlijker dan -1.
Ik kan zelf geen mods zien, dus ging er vanuit dat het zichzelf wel recht zou trekken (vandaar zo laat hier gepost).

Ik had nog een andere post (niet van mij) maar ik zag hem hierboven al staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175233

GewoonWatSpulle in 'nieuws: Privacylek treft 6 miljoen Facebook-gebruikers' is absoluut geen -1 waard.

Hij geeft gewoon terecht aan dat je in de praktijk altijd privacy inlevert, tenzij je op een heel rare manier gaat leven.

En dat doet hij niet op een dusdanig manier dat je daarvoor aftrek hoeft te geven. En als je er al aftrek voor zou willen geven, dan zeker geen 2 punten aftrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Op zo'n manier de discussie aan willen gaan is erg irritant en krijgt van mij wel een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 12:02

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Ik ben eens benieuwd (om er van te kunnen leren) wat er op dit moment nog ongewenst is aan mijn reactie.

In eerste instantie opende ik de tweede alinea anders, "Da's overigens niet het enige wat je fout hebt;" ipv "Da's overigens niet het enige wat niet klopt;". Dat leverde mij twee maal ongewenst op; misschien terecht, al vind ik dat niet helemaal, mgoed, dit kon ik enigszins begrijpen.

Ik heb toen die alinea iets gewijzigd waardoor ik niet meer specifiek die gebruiker aan haal; echter nu zie ik net dat ik daarna nog twee maal ongewenst heb mogen ontvangen. En dat snap ik nu precies niet.
Er staat terechte, kloppende informatie in, is nergens een flamebait, het is ontopic, en een reactie op een andere reactie.

Dus ik ben echt benieuwd wat hier nu ongewenst is; als dit namelijk terecht is kan ik zelf beter stoppen met modden, want dan modereer ik compleet verkeerd. :+

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1

drq1

Thinkcraft

Rowdy.nl schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:03:
Ik ben eens benieuwd (om er van te kunnen leren) wat er op dit moment nog ongewenst is aan mijn reactie.

In eerste instantie opende ik de tweede alinea anders, "Da's overigens niet het enige wat je fout hebt;" ipv "Da's overigens niet het enige wat niet klopt;". Dat leverde mij twee maal ongewenst op; misschien terecht, al vind ik dat niet helemaal, mgoed, dit kon ik enigszins begrijpen.

Ik heb toen die alinea iets gewijzigd waardoor ik niet meer specifiek die gebruiker aan haal; echter nu zie ik net dat ik daarna nog twee maal ongewenst heb mogen ontvangen. En dat snap ik nu precies niet.
Er staat terechte, kloppende informatie in, is nergens een flamebait, het is ontopic, en een reactie op een andere reactie.

Dus ik ben echt benieuwd wat hier nu ongewenst is; als dit namelijk terecht is kan ik zelf beter stoppen met modden, want dan modereer ik compleet verkeerd. :+
Ik heb je post gelezen en zie er geen -1 in. Hij is misschien wat aan de lange kant, maar dat is geen reden om 'm maar weg te modden. Naar mijn mening gewoon ontopic reactie dus +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Epsix in 'nieuws: Windows 98 bestaat 15 jaar'

Meningen voeren weer eens de boventoon...

--

3dfx in 'nieuws: Windows 98 bestaat 15 jaar'

ook geen +2 imo

[ Voor 31% gewijzigd door Waterbeesje op 25-06-2013 09:58 ]

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-04 12:02

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

drq1 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 19:55:
[...]

Ik heb je post gelezen en zie er geen -1 in. Hij is misschien wat aan de lange kant, maar dat is geen reden om 'm maar weg te modden. Naar mijn mening gewoon ontopic reactie dus +1.
Merci, dan zat ik d'r dus niet zo veel naast.. ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Laatst online: 22-04 08:13
vind dat deze user het toch wel wat bond maakt, zie zijn reacties. WhizzKid-Eddy en zie zijn karma...

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Die pak ik wel even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

_-SaVaGe-_ schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:18:
vind dat deze user het toch wel wat bond maakt, zie zijn reacties. WhizzKid-Eddy en zie zijn karma...
Deze WhizzKid-Eddy en HgnX zijn lekker tegen elkaars knieën aan het trappen in:
nieuws: Foto toont nieuwe A7-soc in prototype Apple iPhone 5S

HgnX / Gijs lijkt gezien zijn reactiescore van 0,4 wel beter te weten...
zie: HgnX

Persoonlijk zou ik deze draadjes graag zien verdwijnen. [I know, dat ligt gevoelig]

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03:22

Tribits

Onkruid vergaat niet

kwakzalver in 'nieuws: Vrees voor malwaregolf laait op na vrijkomen broncode Carberp-trojan'

Linkt naar broncode/trojan.

[ Voor 4% gewijzigd door Tribits op 25-06-2013 17:04 ]

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Er werden al 2 reacties genoemd, maar ik vind dat er in nieuws: Windows 98 bestaat 15 jaar ueberhaupt veel meninggemodereerd wordt. Berichten die op -1 ongewenst staan en mijnsinziens varieeren van off-topic tot inzichtvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1

drq1

Thinkcraft

Tukkertje-RaH in 'nieuws: Windows 98 bestaat 15 jaar'
Vind dit een opmerking die thuishoort in GR (maar dan met een betere onderbouwing), -1 waard?

De bijdragen eronder voegen imo ook weinig meer toe, alles boven de 0 lijkt me veel te veel:
Anoniem: 291608 in 'nieuws: Windows 98 bestaat 15 jaar'

BeerenburgCola in 'nieuws: Windows 98 bestaat 15 jaar'

[ Voor 44% gewijzigd door drq1 op 25-06-2013 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

drq1 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:04:
Vind dit een opmerking die thuishoort in GR (maar dan met een betere onderbouwing), -1 waard?
-1 inderdaad, 0 onderbouwing en niet juiste plek. +2 zijn duidelijke mismods/ meningmods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:38

botoo

💀 too old to die young

drq1 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:04:
-1 wmb, en zeer zeker niet de inmiddels 10 +3's em 11 +2's door users die blijkbaar niet normaal kunnen modden en slechts in staat zijn tot een 'mee eens! +++!' meeloop mismod-gedrag.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
botoo schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 01:00:
[...]

-1 wmb, en zeer zeker niet de inmiddels 10 +3's em 11 +2's door users die blijkbaar niet normaal kunnen modden en slechts in staat zijn tot een 'mee eens! +++!' meeloop mismod-gedrag.
Inderdaad -1. De post staat nog steeds stevig op 0.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:01

Fordox

00101010

nieuws: Sony onthult SmartWatch 2
daaronder een discussie tussen mij en Tech Nieuws NL.

er stonden eerst +2 reacties van mij tussen, die nu zijn veranderd in +1. ik vond mijn reacties wel degelijk een nuttige aanvulling op de discussie. daarnaast is het ook jammer dat mensen op mij reageren met niet helemaal goed onderzochte informatie, waarvan die moderaties waarschijnlijk komen. mijn reacties daarop mogen wel 0 of +1 zijn.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Topicstarter
Het is misschien wat bot, maar ik vind een +1 ook niet direct verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Zijn taalgebruik en schreeuwende hoofdletters zorgen bij mij toch voor een punt aftrek hoor.
En het is zeker geen +3 of +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sowieso slaat het nergens op want mensen gaan zo'n grote telefoon ook als tablet gebruiken.

Dit lijkt me een -1: batjes in 'nieuws: Sony onthult SmartWatch 2'

Dit lijkt me een +1: watercoolertje in 'nieuws: Sony onthult SmartWatch 2'

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 26-06-2013 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Bor de Wollef schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 07:51:
[...]
Inderdaad -1. De post staat nog steeds stevig op 0.
en staat nu een trede lager :)

Deze staat imo trouwens ook iets te hoog...
-Tom in 'nieuws: Mislukte invoering juridisch ict-systeem kost overheid 100 miljoen euro'

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het een interessante toevoeging zeker als je het koppelt aan die 6 miljard bezuinig. De bron is goed en verwijst weer naar andere interessante bronnen, dus een +3 kan zeker.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 26-06-2013 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

Anoniem: 16328 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 14:22:
Ik vind het een interessante toevoeging zeker als je het koppelt aan die 6 miljard bezuinig. De bron is goed en verwijst weer naar andere interessante bronnen, dus een +3 kan zeker.
+1 zou ik persoonlijk verkiezen, omdat het wel een zijspoortje is (algemene overheids-ict versus een specifiek project). +2 zou ik wel verdedigbaar vinden, heeft hier zeker een punt en betrekt er leuk een paar andere nieuwsberichten bij die relevant zijn aan het artikel. De reactie stond echter op +3 te wankelen toen ik postte ;)

edit:
-1 zou ik hier wat zwaar vinden.
Anoniem: 16328 in 'nieuws: Duitse uitgevers: Googles schikkingsvoorstel is niet voldoende'

[ Voor 14% gewijzigd door Waterbeesje op 26-06-2013 15:14 ]

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het is interessant, maar mi niet genoeg voor een +3. Een +2 lijkt me een prima score.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-04 11:28
+2 lijkt mij prima.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Foutje in zijn account? (let op dat nummer). Kijk maar eens bij zijn andere reacties... ook allemaal leeg ;)

[ Voor 4% gewijzigd door tweaker2010 op 26-06-2013 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Topicstarter
Dan worden de reacties normaal gesproken nog niet leeggehaald... Maar goed, ik heb hem maar compleet verwijderd. De rest laat ik overigens hangen, te veel moeite en toch minimaal 2 weken oud.

[ Voor 26% gewijzigd door Dirk op 26-06-2013 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

2x +3 mismod: sfranken in 'nieuws: Soyuz brengt eerste O3b-satelliet in de ruimte'

Hij heeft wel een punt over kwaliteit van artikel: Balance in 'nieuws: Soyuz brengt eerste O3b-satelliet in de ruimte' Wat vinden jullie?

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 26-06-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03:22

Tribits

Onkruid vergaat niet

Nog eentje die het nodig vindt een link naar de broncode te plaatsen, staat overigens al op -1.

sonicred in 'nieuws: Vrees voor malwaregolf laait op na vrijkomen broncode Carberp-trojan'

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
+3 voor deze quote vind ik wel wat veel van het goede: HMS in 'nieuws: Microsoft geeft Windows 8.1 Preview vrij'

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ik wilde hem net posten. Heb hem een 0 gegeven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Nul kan prima in mijn ogen, ook nog een +1 eventueel maar alles daarboven lijkt me niet juist.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drq1

drq1

Thinkcraft

Hij heeft inderdaad een punt. Alleen vind ik de +3 een veel te hoge score voor die post. Een elegantere manier zou natuurlijk geweest zijn om het commentaar over de kwaliteit van het artikel in GR te posten. De links naar achtergrond informatie passen verder prima op de FP.
Matig Tweakers, wat achtergrond informatie zou welkom zijn... Artikelen vertalen kunnen we allemaal. [...] Beter een uur later dan een half brak artikel. [...] Beetje teleurstellend, Tweakers! Wat diepgang en achtergrond informatie zou welkom zijn in de artikelen.
Vind ik afbreuk doen aan de overige inhoud van de post en hoort dus echt niet thuis op de FP. Ik heb zelf daarom een +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Die eerste is idd een 0. Die tweede vind ik lastig, vanwege het taalgebruik vindt ik een -1 niet misstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waterbeesje

Waterbeesje

=beesje je zonder "t"

drq1 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 12:29:
Hij heeft inderdaad een punt. Alleen vind ik de +3 een veel te hoge score voor die post. Een elegantere manier zou natuurlijk geweest zijn om het commentaar over de kwaliteit van het artikel in GR te posten. De links naar achtergrond informatie passen verder prima op de FP.

Vind ik afbreuk doen aan de overige inhoud van de post en hoort dus echt niet thuis op de FP. Ik heb zelf daarom een +1 gegeven.
Als de info in de rest van het stuk niet zo'n aanvulling was, had het imo zelfs een -1 geweest (aanval op de site). Een +2 (of wellicht +3) had gemogen zonder het aanval op Tweakers.net. Nu is een +1 het hoogste dat ik hier in zou zien.

DEVICE=EMM386.EXE /NOEMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MClaeys
Niet dat het een echte ontopic is, maar ook niet ongewenst. Ik denk dat de -1 modders niet door hebben dat het woordje stom hier niet als belediging staat.
boto - 'iOS 7 krijgt bedieningsmogelijkheid via hoofdbewegingen'

[ Voor 3% gewijzigd door MClaeys op 27-06-2013 18:19 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Beesje schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:21:
[...]

Als de info in de rest van het stuk niet zo'n aanvulling was, had het imo zelfs een -1 geweest (aanval op de site). Een +2 (of wellicht +3) had gemogen zonder het aanval op Tweakers.net. Nu is een +1 het hoogste dat ik hier in zou zien.
Mee eens gewoon max een +1.

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrDrako in 'nieuws: 'iOS 7 krijgt bedieningsmogelijkheid via hoofdbewegingen''

Dikke -1:
Beetje jammer dat iqloos modereer volk jouw stom enkel als vervelend/idioot wil vertalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

MClaeys schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 18:18:
Niet dat het een echte ontopic is, maar ook niet ongewenst. Ik denk dat de -1 modders niet door hebben dat het woordje stom hier niet als belediging staat.
boto - 'iOS 7 krijgt bedieningsmogelijkheid via hoofdbewegingen'
Klopt, maar het staat er wel onhandig. Hij had het wel iets duidelijker kunnen formuleren vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85

pino85

Mee eens, op het oog als je dit zo ziet staan dan zijn de -1's mijn ziens te begrijpen maar het kan gewoon op de nul.
+1 en hoger dat is wat te veel van het goede.

Liefhebber van Tweakers

Pagina: 1 2 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie.
Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
<hr>
IRC: <a href="http://irc.tweakers.net/tmf">irc.tweakers.net - #tmf</a>
Modqueue (ongemodde reacties): <a href="http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/">http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/</a>~~~[/html]